abonnement Unibet Coolblue
pi_182140673
LinkedIn is sowieso driewerf kut. Vervelende zuigende recruiters (voor de duidelijkheid, dat zijn mensen die niets kunnen behalve door middel van leugens anderen echt werk laten doen) en een hoop pochend volk dat voorop loopt met hun zelfbedachte succesjes. Erg vervelend medium, maar je hebt wat te scrollen als je even niet wil werken.

Nu valt het me op dat steeds meer mensen vloggen op LinkedIn. Mensen die populair willen lijken door over hun geveinsde succes te praten op een plek die het liefst niet een kantoor is. Daarmee ga je mensen echt niet warm krijgen voor het ellendige werk dat je voor ze moet zoeken hoor. Wees eens echt :')

Klacht: Vloggers op LinkedIn.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182140779
Ach je moet je 40-urige werkweek toch ook leuk maken?

Anders word je een van die kneuzen die hier een topic opent over hoe moeilijk een 40-urige werkweek is en hoe ze na hun studie naar het buitenland verkassen :')
pi_182140820
Je kunt inderdaad veel beter op fok! vloggen. Net zoals possetje dat deed. ^O^
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182141080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:32 schreef oranjevogel1 het volgende:
Je kunt inderdaad veel beter op fok! vloggen. Net zoals possetje dat deed. ^O^
Zou possetje al benaderd zijn door een recruiter? of wordt die alleen benaderd door deurwaarders?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182141182
Ik denk dat een leuke keyboardvlog niet zou misstaan op LinkedIn.
pi_182141484
Er is niet aan te ontkomen joh, aan mensen die denken dat hun verhalen interessant zijn. Of het nou je collega is die tien minuten tegen je aan staat te lullen en niet in de gaten heeft dat je totaal niet luistert of een vriend die denk dat elke hersenscheet uitgebreid op social media gegooid moet worden, ze zijn verdomme overal.
pi_182141601
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:15 schreef LurkJeRot het volgende:
Er is niet aan te ontkomen joh, aan mensen die denken dat hun verhalen interessant zijn. Of het nou je collega is die tien minuten tegen je aan staat te lullen en niet in de gaten heeft dat je totaal niet luistert of een vriend die denk dat elke hersenscheet uitgebreid op social media gegooid moet worden, ze zijn verdomme overal.
We kunnen dit onderwerp breder trekken. Een betere klacht zou zijn: De mensen die gehoord wil worden". Kan jij vast beginnen aan de klacht? neem ik hem voor je door en vul ik hem aan.
Dit kan de meest complete klacht in KLB geschiedenis worden!
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182141752
LinkedIn _O_
pi_182141840
vloggers :')
Ik was hier...
pi_182142107
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:55 schreef Rectum het volgende:
Ik denk dat een leuke keyboardvlog niet zou misstaan op LinkedIn.
:D
pi_182142238
Terechte klacht, de manier waarop mensen zich online presenteren. Het is vaak zo nep als de pest. En je hebt ook van die mensen die hoegenaamd alleen leven om te werken. Ze hebben alleen een professioneel bestaan, hun privéleven bestaat niet.

Bill Maher had er onlangs een mooi stukje over:

pi_182143116
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:48 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Zou possetje al benaderd zijn door een recruiter? of wordt die alleen benaderd door deurwaarders?
possetje is meer van de pro-actieve benadering. Vrouwen in de supermarkt enzo.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182147719
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:58 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

possetje is meer van de pro-actieve benadering. Vrouwen in de supermarkt enzo.
_O-
pi_182147893
Alleen op FOK! zijn de mensen nog echt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')