abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:53:54 #226
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_182549094
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:17 schreef Perrin het volgende:
uk_domain_names twitterde op zondag 14-10-2018 om 11:57:53 Here's the truth about Brexit, the "punishment" some people claim the EU wants to inflict on us, the full horrific consequences of no deal, and the dangers lurking behind any deal we reach. Buckle in, it's pretty long. Better to be thorough than to leave anything out. 1/47 reageer retweet
Hij heeft zijn twitter-thread ook uitgebracht in PDF: The truth about Brexit
Net gelezen, goed verhaal, maar één punt wil ik het nog over hebben. Hij zegt dat UK tot aan het eind toe artikel 50 nog in kan trekken. Nou is dat al wel vaker bediscussieerd hier en is dat ook nog helemaal niet zo zeker.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:55:53 #227
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182549131
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:53 schreef nixxx het volgende:

[..]

Net gelezen, goed verhaal, maar één punt wil ik het nog over hebben. Hij zegt dat UK tot aan het eind toe artikel 50 nog in kan trekken. Nou is dat al wel vaker bediscussieerd hier en is dat ook nog helemaal niet zo zeker.
Nee idd, daar doet het Europees Hof binnenkort nog een uitspraak over:
This court case could hand Theresa May the power to stop Brexit

Lijkt me iig sterk dat je zoiets naar believen kunt aanroepen en intrekken.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Overall beste user 2022 dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:03:53 #228
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182549263
Thank god everything is still warm and fluffy and haaaaaaapppppyyyyyyyyyy

'Everyone in England is entitled to an Irish passport' - British MP displays staggering ignorance over Ireland in radio interview

And beautiful! And sweet! Yaaaaay!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:17:26 #229
1234 HiZ
Istanbullu
pi_182549495
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 12:53 schreef nixxx het volgende:

[..]

Net gelezen, goed verhaal, maar één punt wil ik het nog over hebben. Hij zegt dat UK tot aan het eind toe artikel 50 nog in kan trekken. Nou is dat al wel vaker bediscussieerd hier en is dat ook nog helemaal niet zo zeker.
Dat komt door het onzinverhaal van die zogenaamde 'auteur' van artikel 50, Lord Kerr. Afgezien dat een wetsartikel geen 'auteur' heeft zou dat herroepingsrecht de interne integriteit van artikel 50 aan stukken scheuren. Het schijnt dat het ECJ zich er in December over uit gaat spreken.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:22:32 #230
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182549586
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 13:17 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat komt door het onzinverhaal van die zogenaamde 'auteur' van artikel 50, Lord Kerr. Afgezien dat een wetsartikel geen 'auteur' heeft zou dat herroepingsrecht de interne integriteit van artikel 50 aan stukken scheuren. Het schijnt dat het ECJ zich er in December over uit gaat spreken.
Na 2 jaar zomaar een 'lol, garpje, toch niet' zou wel een absurd einde aan een absurd verhaal zijn :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:55:41 #231
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182550198
De hoop op een deal lijkt te verdampen..

quote:
Frans Timmermans, vice president of the European commission, and Gernot Blümel, the Austrian Europe minister, held a press briefing after the EU general affairs council meeting in Strasbourg today. (Austria holds the presidency of the EU.) They both stressed that the priority of the EU in the Brexit process now was to limit damage as far as possible.
bron: guardian
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:13:43 #232
236264 crew  capricia
pi_182552645
Britain’s withdrawal from the European Union will have to be delayed beyond March to give time to agree an orderly exit, former top EU official Jeroen Dijsselbloem said on Tuesday.

quote:
“Extra time is inevitable,” Dijsselbloem said.

“It is needed to work out any serious deal, it’s necessary to avoid a vote in the British parliament in the short run.

“It also may be necessary to allow for new elections or a second referendum if the deal gets rejected in the medium term, which still seems pretty likely.”
Ik ben benieuwd.
Definitely not CIA
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:15:39 #233
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182552672
Ben benieuwd wat hij denkt dat extra tijd gaat opleveren...

Tot nu toe lijken de afgelopen 2 jaar weinig voortgang te hebben opgeleverd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:20:25 #234
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182552768
Tsja het zijn net studenten. Zoveel tijd en dan opeens is de deadline verstreken en is het schrikken. En dan slijmen bij de docent voor wat extra dagen :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:23:16 #235
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182552825
GavinLeeBBC twitterde op dinsdag 16-10-2018 om 16:07:42 #Brexit analogy of the week, from Donald #Tusk to the BBC : The Irish question looks like “a new version of the #GordianKnot” and that he “can’t see a new version of Alexander the Great. It’s not so easy to find this kind of creative leader.” He says 😮 Full quote : https://t.co/exoU2aagZk reageer retweet
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:24:46 #236
236264 crew  capricia
pi_182552860
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:15 schreef Perrin het volgende:
Ben benieuwd wat hij denkt dat extra tijd gaat opleveren...

Tot nu toe lijken de afgelopen 2 jaar weinig voortgang te hebben opgeleverd.
Tijd lost uiteindelijk alles op.. :D
Definitely not CIA
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:26:30 #237
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182552902
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Tijd lost uiteindelijk alles op.. :D
Een oneindige deadline als oplossing.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:46:19 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_182553311
John Bercow komende zomer weg als Speaker
https://www.bbc.com/news/uk-politics-45880134
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:53:50 #239
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182553445
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:46 schreef borisz het volgende:
John Bercow komende zomer weg als Speaker
https://www.bbc.com/news/uk-politics-45880134
Ik mis Betty nog steeds
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182555144
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

Een oneindige deadline als oplossing.
Kan Engeland over 40 jaar het jubileum van de “reëel existerende Brexit” vieren. ;)
  dinsdag 16 oktober 2018 @ 18:14:54 #241
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182555220
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 18:11 schreef Igen het volgende:

[..]

Kan Engeland over 40 jaar het jubileum van de “reëel existerende Brexit” vieren. ;)
Niemand kan zo goed in de rij staan als Engelsen, ook voor lege winkels
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182556061
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 16:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja het zijn net studenten. Zoveel tijd en dan opeens is de deadline verstreken en is het schrikken. En dan slijmen bij de docent voor wat extra dagen :D
Extra dagen bovenop de al eerder verkregen extra dagen, waar ze nu voor aan het onderhandelen zijn is niet eens de definitieve overeenkomst maar een voorlopige met een transitieperiode.
pi_182556789
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2018 11:17 schreef Perrin het volgende:
uk_domain_names twitterde op zondag 14-10-2018 om 11:57:53 Here's the truth about Brexit, the "punishment" some people claim the EU wants to inflict on us, the full horrific consequences of no deal, and the dangers lurking behind any deal we reach. Buckle in, it's pretty long. Better to be thorough than to leave anything out. 1/47 reageer retweet
Hij heeft zijn twitter-thread ook uitgebracht in PDF: The truth about Brexit
Leuk leesvoer. Bottom-line is dat het VK sowieso screwed is, omdat zelfs met een deal alle handelsverdragen door de afvoer wegvloeien.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 17 oktober 2018 @ 08:35:19 #244
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182564841
quote:
John Major: I have made no false promises on Brexit – I’m free to tell you the truth

I understand the motives of those who voted to leave the European Union: it can – as I well know – be very frustrating. Nonetheless, after weighing its frustrations and opportunities, there is no doubt in my own mind that our decision is a colossal misjudgment that will diminish both the UK and the EU. It will damage our national and personal wealth, and may seriously hamper our future security. It may even, over time, break up our United Kingdom. It will most definitely limit the prospects of our young.

And – once this becomes clear – I believe those who promised what will never be delivered will have much to answer for. They persuaded a deceived population to vote to be weaker and poorer. That will never be forgotten – nor forgiven.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 09:53:11 #245
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182565792
Ik denk dat de climax doorgeschoven wordt naar november
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 17 oktober 2018 @ 10:27:18 #246
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182566363
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:53 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat de climax doorgeschoven wordt naar november
Of zelfs december. Als May thuis uiteindelijk met een deal op de proppen komt, zal ie wel worden afgeschoten door de hardliners en komen er nieuwe verkiezingen, gok ik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:27:06 #247
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182567205
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182567610
Ik lees dat veel brexit voorstanders geen enkele intressen hebben in noord-ierland, sterker ze beschouwen het als een last.

In hoeverre is het juridisch mogelijk om noord-ierland weg te geven of te verzelfstandigen? Of een status zoals het isle of man dat heeft.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 11:50:48 #249
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182567713
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:46 schreef TjjWester het volgende:
Ik lees dat veel brexit voorstanders geen enkele intressen hebben in noord-ierland, sterker ze beschouwen het als een last.

In hoeverre is het juridisch mogelijk om noord-ierland weg te geven of te verzelfstandigen? Of een status zoals het isle of man dat heeft.
Alles is mogelijk, alleen de DUP (Ierse Unionisten van Arlene Foster) steunt May's kabinet.. En voor hen is dat het ergste dat kan gebeuren.

Daarnaast is alle bijzondere status die Noord Ierland krijgt een reden voor Schotland en zelfs Wales om ook zo'n status te ambiëren. Het Verenigd Koninkrijk dreigt zo Little England te worden..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182567861
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Alles is mogelijk, alleen de DUP (Ierse Unionisten van Arlene Foster) steunt May's kabinet.. En voor hen is dat het ergste dat kan gebeuren.

Daarnaast is alle bijzondere status die Noord Ierland krijgt een reden voor Schotland en zelfs Wales om ook zo'n status te ambiëren. Het Verenigd Koninkrijk dreigt zo Little England te worden..
Hoe zit het met de oppositie partijen? De brexit gaat niet meer gestopt worden dus kun je beter redden wat er nog te redden valt.

Wales? Ik dacht dat wales juist het enige landsdeel was dat nergens moeilijk over doet en pro brits is.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 12:07:43 #251
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182568047
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hoe zit het met de oppositie partijen? De brexit gaat niet meer gestopt worden dus kun je beter redden wat er nog te redden valt.

Wales? Ik dacht dat wales juist het enige landsdeel was dat nergens moeilijk over doet en pro brits is.
Het is nog onduidelijk of de Brexit gestopt kan worden (Artikel 50 procedure intrekken).. Het ECJ doet daar nog uitspraak over binnenkort.

De vraag is wat 'redden wat er te redden valt' precies inhoudt.. De een vindt een harde Brexit wenselijker dan een deal waarin het VK toch voor een groot deel beïnvloed wordt door de EU.

En Wales is idd het meest pro-Brits van de gebieden, maar ook daar is wat gemor te horen.

Een verenigd Ierland en een onafhankelijk Schotland bezorgen heel wat Engelse nationalisten en Noord-Ierse unionisten slapeloze nachten iig.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182568199
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 12:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

[..]

Het is nog onduidelijk of de Brexit gestopt kan worden (Artikel 50 procedure intrekken).. Het ECJ doet daar nog uitspraak over binnenkort.

De vraag is wat 'redden wat er te redden valt' precies inhoudt.. De een vindt een harde Brexit wenselijker dan een deal waarin het VK toch voor een groot deel beïnvloed wordt door de EU.

En Wales is idd het meest pro-Brits van de gebieden, maar ook daar is wat gemor te horen.

Een verenigd Ierland en een onafhankelijk Schotland bezorgen heel wat Engelse nationalisten en Noord-Ierse unionisten slapeloze nachten iig.
Laten we daar eerlijk over zijn ongeacht wat het ECJ gaat beslissen is de kans dat het vk daadwerkelijk wilt stoppen met de brexit 0000000.0000001%, gaat gewoon niet gebeuren.

Als ik in de oppositie zou zitten en ik zou mijn kaarten bekijken, dan zou ik bereid zijn om may te steunen bij het maken van een radicale keuze over noord-ierland in ruil voor een minder conservatieve brexit, bijvoorbeeld toetreden tot de EVA landen.

Uiteindelijk heb ik het idee dat may helemaal niet persoonlijk betrokken is bij de keuzes, ze volgt de lijn van degene die haar in leven houdt, volgend jaar nog een baan hebben is belangerijker dan hoe de brexit uitpakt.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:06:30 #253
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182569379
De vraag is wie je blij denkt te maken met zo'n Noorwegen-achtige zachte Brexit deal. Ja, het is objectief beter dan een harde Brexit. Maar voor een hardcore Brexiteer is het onacceptabel. Je blijft 'aan de leiband lopen' van de EU. Veel mensen die "leave" stemden zullen roepen dat dit helemaal niet is wat ze bedoelden met "de EU verlaten".

Objectief beter dan een Noorwegen-achtige deal is natuurlijk gewoon in de EU blijven, zodat je mee kunt beslissen en kunt blijven genieten van alle (al dan niet speciaal bedongen) voordelen die het volle lidmaatschap het VK geeft.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182569529
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:06 schreef Perrin het volgende:
De vraag is wie je blij denkt te maken met zo'n Noorwegen-achtige zachte Brexit deal. Ja, het is objectief beter dan een harde Brexit. Maar voor een hardcore Brexiteer is het onacceptabel. Je blijft 'aan de leiband lopen' van de EU. Veel mensen die "leave" stemden zullen roepen dat dit helemaal niet is wat ze bedoelden met "de EU verlaten".

Objectief beter dan een Noorwegen-achtige deal is natuurlijk gewoon in de EU blijven, zodat je mee kunt beslissen en kunt blijven genieten van alle (al dan niet bedongen) voordelen die het volle lidmaatschap het VK geeft.
Ik lees overal dat het vk verplicht is om in de EU douane-unie (niet de eu zelf) te blijven indien er geen deal komt wat betreft noord-ierland. Dat betekend in de praktijk geen lid van de EU dus geen stemrecht maar wel voldoen aan europese regels en vooral meebetalen.

Is dat dan wat de hardcore brexiteers willen? Lijkt me niet.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 13:47:49 #255
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182570381
Lijkt me ook niet, die zeggen een harde Brexit te willen maar zwijgen hoe ze de grens tussen Ierland en het VK voor zich zien.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182570600
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:47 schreef Perrin het volgende:
Lijkt me ook niet, die zeggen een harde Brexit te willen maar zwijgen hoe ze de grens tussen Ierland en het VK voor zich zien.
Rees-Mogg en consorten schermen al tijden met een puur technologische oplossing gecombineerd met spot checks achter de grens enz., zij zijn ervan overtuigd (of althans, pretenderen dat te zijn) dat op zo'n manier genoeg van een grens mogelijk is zonder (merkbare) fysieke infrastructuur.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:04:05 #257
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182570739
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:57 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Rees-Mogg en consorten schermen al tijden met een puur technologische oplossing gecombineerd met spot checks achter de grens enz., zij zijn ervan overtuigd (of althans, pretenderen dat te zijn) dat op zo'n manier genoeg van een grens mogelijk is zonder (merkbare) fysieke infrastructuur.
De regenboog-en-eenhoorns variant. Helaas neemt niemand buiten hen die fantasieverhalen serieus.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182570811
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:12 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik lees overal dat het vk verplicht is om in de EU douane-unie (niet de eu zelf) te blijven indien er geen deal komt wat betreft noord-ierland. Dat betekend in de praktijk geen lid van de EU dus geen stemrecht maar wel voldoen aan europese regels en vooral meebetalen.

Is dat dan wat de hardcore brexiteers willen? Lijkt me niet.
waarom zouden ze daartoe verplicht zijn? lijkt me niet hoor. ze kunnen er wel voor kiezen, het is bijvoorbeeld ook wat labour al wil vanaf dag 1.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:11:10 #259
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182570918
In theorie zouden ze zich aan het Good Friday Agreement moeten blijven houden.. Een harde grens tussen Noord Ierland en de rest van Ierland zou dat schenden, lijkt me.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182570973
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

waarom zouden ze daartoe verplicht zijn? lijkt me niet hoor. ze kunnen er wel voor kiezen, het is bijvoorbeeld ook wat labour al wil vanaf dag 1.
Het vk heeft vorig jaar een afspraak gemaakt met de EU waarin dat (nogmaals) word geregeld.
speak only if it improves the silence.
pi_182571718
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:11 schreef Perrin het volgende:
In theorie zouden ze zich aan het Good Friday Agreement moeten blijven houden.. Een harde grens tussen Noord Ierland en de rest van Ierland zou dat schenden, lijkt me.
Het gaat niet alleen om de grens, het gaat dieper. In de GVA (GFA) is afgesproken dat alle personen die geboren zijn in Noord-Ierland de keus hebben tussen de Britse nationaliteit, de Ierse nationaliteit of allebei. Dit is met name voor de Ierse nationalisten in Noord-Ierland een zeer belangrijk punt, omdat het hier om hun identiteit en geschiedenis gaat. Het stelt ze in staat om de nationaliteit van bezetter - de Britten - weg te doen en die van hun land (Ierland) aan te nemen.

Op dit moment maakt het qua voorzieningen en rechten niets uit. Iemand met de Ierse nationaliteit heeft in Noord-Ierland net zoveel rechten als iemand met de Britse nationaliteit (en vice versa). Echter, na Brexit kan dit nog wel eens gaan veranderen. Mogen Noord-Ieren met enkel de Ierse nationaliteit bijvoorbeeld nog wel stemmen in Noord-Ierse (en Britse) verkiezingen? Wellicht zullen de Ieren in Noord-Ierland zich gedwongen voelen om naast een Iers paspoort ook een Brits paspoort te nemen, ook al willen ze dit laatste wellicht helemaal niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 17 oktober 2018 @ 15:42:18 #262
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182572871
quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de grens, het gaat dieper. In de GVA (GFA) is afgesproken dat alle personen die geboren zijn in Noord-Ierland de keus hebben tussen de Britse nationaliteit, de Ierse nationaliteit of allebei. Dit is met name voor de Ierse nationalisten in Noord-Ierland een zeer belangrijk punt, omdat het hier om hun identiteit en geschiedenis gaat. Het stelt ze in staat om de nationaliteit van bezetter - de Britten - weg te doen en die van hun land (Ierland) aan te nemen.

Op dit moment maakt het qua voorzieningen en rechten niets uit. Iemand met de Ierse nationaliteit heeft in Noord-Ierland net zoveel rechten als iemand met de Britse nationaliteit (en vice versa). Echter, na Brexit kan dit nog wel eens gaan veranderen. Mogen Noord-Ieren met enkel de Ierse nationaliteit bijvoorbeeld nog wel stemmen in Noord-Ierse (en Britse) verkiezingen? Wellicht zullen de Ieren in Noord-Ierland zich gedwongen voelen om naast een Iers paspoort ook een Brits paspoort te nemen, ook al willen ze dit laatste wellicht helemaal niet.
En dit ligt in Noord Ierland héél gevoelig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 16:56:52 #263
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182574241
Nou, May is in Brussel.



[ Bericht 83% gewijzigd door Perrin op 17-10-2018 17:04:10 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator woensdag 17 oktober 2018 @ 17:01:58 #264
236264 crew  capricia
pi_182574301
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter

Goed artikel over de verhoudingen.
Definitely not CIA
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:18:40 #265
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182574515
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 17:27:49 #266
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182574668
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:56 schreef Perrin het volgende:
Nou, May is in Brussel.

[ afbeelding ]
Snif, snif
Loch lomond?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 oktober 2018 @ 19:51:03 #267
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182577532
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 11:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hoe zit het met de oppositie partijen? De brexit gaat niet meer gestopt worden dus kun je beter redden wat er nog te redden valt.

Wales? Ik dacht dat wales juist het enige landsdeel was dat nergens moeilijk over doet en pro brits is.
voor Brexit plannen kan May nog wel bij andere partijen terecht, maar om de regering overeind te houden gaat niemand haar helpen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_182580380
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 09:53 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat de climax doorgeschoven wordt naar november
ik gok januari :P
quote:
Maar de gesprekken stokken nog altijd op obstakels als de Iers-Noord-Ierse grens. En dus wordt de deadline die ze zichzelf hadden gesteld moeiteloos opgeschoven. "Het is niet zo makkelijk als we hadden gedacht om een deal te sluiten", laat een hoge EU-diplomaat weten.

De Ierse premier Varadkar schat in dat het december wordt voordat er iets kan worden afgesproken. De eerder genoemde EU-diplomaat denkt dat het ook begin volgend jaar kan worden. Januari wordt door de ambtenaren steeds vaker genoemd als uiterste datum.
https://nos.nl/artikel/22(...)rs-beraden-zich.html
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 oktober 2018 @ 22:51:23 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182581083
quote:
wordt weer lachen als het in haasttempo door de parlementen van Europa heen moet en Wallonië ofzo op het laatst weer dwars gaat liggen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_182585648
De Britten zakken steeds verder weg in het Brexit moeras en intussen heeft zelfs Moldavië leverage tegen ze:

Moldova Grudge Could Cost U.K. Access to $1.7 Trillion Projects
https://www.bloomberg.com(...)ost-u-k-1-7-trillion

De Britten weigerden vorig jaar een delegatie van Moldavië te ontvangen, en nu denken de Moldaviërs, die net als ieder land een veto hebben t.a.v. de vraag of VK mee mag doen met het procurement verdrag van de WTO, "nou dan zullen we nog wel eens zien of wij niet belangrijk zijn". :')
  donderdag 18 oktober 2018 @ 09:36:08 #271
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182586036
quote:
Brexit backers have wooed Britain with their vision of a buccaneering future as a global trading nation clinching new deals in markets that were previous closed off to them because of their membership in the 28-nation bloc. The reality may be that they’ll be held ransom by every country, like Moldova, that has suffered personal affronts.
Eigen schuld, dikke bult.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 10:11:56 #272
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182586509
quote:
16s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:36 schreef Perrin het volgende:

[..]

Eigen schuld, dikke bult.
Ik krijg zo langzamerhand het vermoeden dat we in de eerste maanden na een No Deal Brexit zelfs noodhulp moeten gaan opzetten voor die arme eilanders omdat hun eten en medicijnen gewoon opraken.

Wellicht gaat deze periode de geschiedenisboeken in als 'The Final Collapse of the British Empire'.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 18 oktober 2018 @ 10:18:38 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182586580
België, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland pakken nog even een terrasje naderhand:



bron
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182587563
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 09:14 schreef westwoodblvd het volgende:
De Britten zakken steeds verder weg in het Brexit moeras en intussen heeft zelfs Moldavië leverage tegen ze:

Moldova Grudge Could Cost U.K. Access to $1.7 Trillion Projects
https://www.bloomberg.com(...)ost-u-k-1-7-trillion

De Britten weigerden vorig jaar een delegatie van Moldavië te ontvangen, en nu denken de Moldaviërs, die net als ieder land een veto hebben t.a.v. de vraag of VK mee mag doen met het procurement verdrag van de WTO, "nou dan zullen we nog wel eens zien of wij niet belangrijk zijn". :')
The Empire _O-
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 18 oktober 2018 @ 13:15:45 #275
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182589681
Oei!

quote:
Mad cow disease: BSE case found on farm in Aberdeenshire, Scotland

A case of BSE, commonly known as mad cow disease, has been detected on a farm in Aberdeenshire, Scotland, officials have revealed.

A statement issued by Scottish authorities said "precautionary movement restrictions" had been put in place at the farm.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 18 oktober 2018 @ 13:16:47 #276
408813 crew  trein2000
pi_182589706
quote:
15s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 13:15 schreef Perrin het volgende:
Oei!

[..]

Kunnen ze er nog wel bij hebben :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 18 oktober 2018 @ 13:17:54 #277
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182589737
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 13:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Kunnen ze er nog wel bij hebben :')
Wat een timing idd. :X
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 14:04:13 #278
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182590566
:?
quote:
May tells Taoiseach that backstop could not be temporary

British Prime Minister Theresa May has told Taoiseach Leo Varadkar she accepted that the backstop to avoid a hard border on the island of Ireland post-Brexit could not be temporary, RTÉ News understands.

It is understood Mrs May acknowledged that as an insurance policy, the backstop could not be time limited, during a bilateral meeting with the Taoiseach last night, on the margins of the EU summit.
Vertelt May nu het ene verhaal aan de ene partij en een ander verhaal aan de andere partij?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 15:10:14 #279
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_182591475
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 10:18 schreef Perrin het volgende:
België, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland pakken nog even een terrasje naderhand:

[ afbeelding ]

bron
Mocht Markje niet mee? :(
Of is die groene arm van zijn moeder?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 18 oktober 2018 @ 15:17:41 #280
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182591596
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:10 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Mocht Markje niet mee? :(
Of is die groene arm van zijn moeder?
Rutte is wel de missende Noordwest-Europese regeringsleider idd. Misschien is ie ff afrekenen :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182592021
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 13:06 schreef Perrin het volgende:
De vraag is wie je blij denkt te maken met zo'n Noorwegen-achtige zachte Brexit deal.
Het is veruit de populairste optie bij de bevolking en ook bij de Leavers is het met 33% een goede tweede na No Deal (39%).
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 18 oktober 2018 @ 15:56:35 #282
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182592351
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:40 schreef nostra het volgende:

[..]

Het is veruit de populairste optie bij de bevolking en ook bij de Leavers is het met 33% een goede tweede na No Deal (39%).
Van alle Brexit-smaken is het denk ik objectief de beste voor ze.. maar ze worden er in de praktijk niet soevereiner van (ze moeten EU regels blijven volgen) en ook de grenzen gaan niet op slot (vrij verkeer van personen), dat zijn toch vaak genoemde redenen waarom er "leave" werd gestemd..

Je mag je toch afvragen waarom ze al die moeite van een Brexit doen als het daarop uitdraait.. De Britten geven dan eigenlijk vooral veel lusten van de EU op maar houden de vaakgenoemde lasten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182593788
Nigel is zijn realiteitspilletje weer eens vergeten in te nemen:

quote:
Nigel Farage says longer Brexit transition means he could fight EU election
Brexiteer hits out at suggestion that transition could be extended.

If the British government signs up to a further Brexit transition period then Nigel Farage could stay on as a member of the European Parliament, he warned Thursday.

The Brexiteer was being interviewed on Sky News from the European summit, where he discussed his displeasure with suggestions that Theresa May could sign up to a longer Brexit transition period when he came up with a short-term way around the issue.

Asked by Sky’s Adam Boulton if Article 50 could be delayed, Farage said: “Oh yes. Absolutely.”

“The gossip in the European Parliament is, oh well, Nigel, you’ll be coming back here next spring.

“The argument is, if we’re going to have a three-year transition, that would mean … that we would be a rule-taker without having any say. One way around that, from the other side’s perspective, is you suspend Article 50, the U.K. contests the next European elections. It’s a possibility.”

Asked if that means he would stand for reelection, Farage said: “I don’t want to, but it’s a possibility.”

The UKIP MEP also criticized the leadership of the Brexit talks, saying: “The problem isn’t Brexit, it is the prime minister.”
https://www.politico.eu/a(...)d-fight-eu-election/
  donderdag 18 oktober 2018 @ 17:09:01 #284
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182593855
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Rutte is wel de missende Noordwest-Europese regeringsleider idd. Misschien is ie ff afrekenen :P
Trouw-verslaggever:

Asked @MinPres why he didn't join Macron, Merkel, Michel and Bettel on their cosy pub visit yesterday evening at Brussels' Grand Place. "They are in the same hotel", he replied. "Quite an expensive one." #EUCO
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 18 oktober 2018 @ 17:11:16 #285
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182593896
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 17:09 schreef Szura het volgende:

[..]

Trouw-verslaggever:

Asked @MinPres why he didn't join Macron, Merkel, Michel and Bettel on their cosy pub visit yesterday evening at Brussels' Grand Place. "They are in the same hotel", he replied. "Quite an expensive one." #EUCO
Hihi, niet genoeg zakgeld bij zich dus :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 oktober 2018 @ 21:37:10 #286
862 Arcee
Look closer
pi_182598582
Het lijkt me dat het uiteindelijk toch gewoon een Brexitexit wordt? Dat die hele Brexit niet doorgaat, omdat duidelijk wordt dat eigenlijk niemand er beter van wordt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 oktober 2018 @ 21:38:49 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_182598622
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:37 schreef Arcee het volgende:
Het lijkt me dat het uiteindelijk toch gewoon een Brexitexit wordt? Dat die hele Brexit niet doorgaat, omdat duidelijk wordt dat eigenlijk niemand er beter van wordt.
moet je dat daar wel kunnen verkopen, daar lijkt het totaal nog niet op. En er moet nog een uitspraak volgen of dat nog kan of dat iedereen daar nog toestemming voor moet geven in Europa.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 oktober 2018 @ 23:18:32 #288
862 Arcee
Look closer
pi_182600568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 21:38 schreef rubbereend het volgende:
moet je dat daar wel kunnen verkopen, daar lijkt het totaal nog niet op.
Maar dat geldt voor elke andere optie eigenlijk ook.
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:00:44 #290
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_182610157
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:10 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Mocht Markje niet mee? :(
Of is die groene arm van zijn moeder?
Schat, ik heb nog wat schone onderbroeken in je tas gedaan.

Ja moeder, luister ik zit nu e...

En Markje, ik heb tegen die aardige Duitse vrouw gezegd dat je nog vrijgezel bent he.

Moeder nee, hoe vaak heb ik nou al gezegd dat ik h...

Nou schat, ik moet er vandoor. En denk eraan wat ik gezegd hebt he, niet later dan half 10 naar bed gaan.

Ja moeder, dag..
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_182611874
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 15:40 schreef nostra het volgende:

[..]

Het is veruit de populairste optie bij de bevolking en ook bij de Leavers is het met 33% een goede tweede na No Deal (39%).
Que? Noorwegen zit (net als Zwitserland) wel bij Schengen, dat gaat niemand in het VK goed vinden ;)
pi_182612197
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 23:18 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar dat geldt voor elke andere optie eigenlijk ook.
Elke andere optie gaat niet rechtstreeks in tegen de uitslag van het referendum dat daarover gehouden is.
pi_182612199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 15:36 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Que? Noorwegen zit (net als Zwitserland) wel bij Schengen, dat gaat niemand in het VK goed vinden ;)
Zie post # 153. Let wel dat 'unlabelled' daar ook nog van belang is (perceptiedingetje).
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:43:02 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182618724
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 14:04 schreef Perrin het volgende:
:?

[..]

Vertelt May nu het ene verhaal aan de ene partij en een ander verhaal aan de andere partij?
https://www.bloomberg.com(...)?srnd=premium-europe

quote:
U.K. to Drop Brexit Demand on Irish Border to Ease Deal

By Tim Ross , Ian Wishart , and Dara Doyle
19 oktober 2018 18:45 CEST
Updated on 19 oktober 2018 19:03 CEST

- The move could leave U.K. in EU customs regime indefinitely
- It’s a gamble to unlock talks, and will enrage Brexiteers

U.K. Prime Minister Theresa May is said to be ready to ditch one of her key Brexit demands in order to resolve the vexed issue of the Irish border and clear the path to a deal, according to people familiar with the matter.

The fix opens the possibility that Britain would end up bound indefinitely to the European Union’s customs rules. While that’s something that the EU and many businesses want, it risks detonating a crisis in May’s government that could even bring her down.

Until now, May has insisted that a legal guarantee to ensure no new border emerges on the island of Ireland should be strictly limited in time. May and pro-Brexit politicians in her Conservative party want an end date for the policy to avoid delaying the U.K.’s departure and to ensure the country is free from EU customs rules to strike its own trade deals around the world.

But the EU has rejected her stance and talks have been stuck for months.

Now May and her team of Brexit advisers accept the EU’s point that it must be open-ended, for an "enduring" solution, one of the people said. The proposal is for the whole U.K. to stay tied to EU customs rules as a so-called backstop -- or guarantee clause. There would also be some new checks on goods between Northern Ireland and mainland Britain.

The pound rose on the news.

The problem for pro-Brexit camp in May’s Cabinet is that what is agreed as a fix for the Irish border could morph into a long-term status quo for the whole U.K. Businesses have long called for the U.K. to remain in the customs union to ease trade with the bloc, an option EU chief negotiator Michel Barnier has repeatedly offered as a way out of the stalemate. In parliament, the main opposition Labour party is also pushing for a customs union.

The thorny question of how to avoid a hard border between the U.K. and the Irish Republic has held up progress in Brexit talks since March. Time is running out for the EU and the U.K. negotiating teams to settle the terms of the divorce and sketch out the future trading arrangements before Britain leaves the bloc on March 29.

A summit of EU leaders in Brussels this week had been billed as the moment when the exit agreement would be struck but instead broke up with major issues still unresolved. The key question remains how to come up with a backstop for the Irish border.

The new backstop would act as an open-ended insurance policy in case the overarching future trade deal between the U.K and the EU does not avert the need for customs checks at the Irish border, one person familiar with the U.K. position said.

The details still need to be worked out in the negotiating room but British and EU officials believe the plan will be acceptable to both sides, the people said.

In Brussels on Thursday, reports began to emerge that May was ready to give ground on the issue.

Irish Europe Minister Helen McEntee said May was "very clear" in saying that the backstop is an insurance mechanism and so can’t be time-limited. “You need to have it there and it can’t run out after a year or two and she very much agreed with that,” she told RTE.

May avoided giving a direct answer when asked to confirm that this was her position on Thursday. She said only that nobody wants the backstop to be necessary at all.

However, there’s still one more sticking point. The U.K. is trying to convince the EU to ditch its own proposed backstop clause -- a measure that could essentially carve Northern Ireland off from the rest of the U.K. The EU wants its clause to be included in the withdrawal treaty, even if only as a secondary, last-resort guarantee that would only be invoked if the U.K.’s clause failed.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:48:40 #295
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182624456
Uitstekend als het VK via het Noorwegen model in de CU blijft. Hier kan May via Labour toch genoeg steun voor krijgen? Is natuurlijk gezichtsverlies van jewelste maar voor het land is dit de minst erge Brexit optie. En de EU kan daar ook prima mee leven denk ik met de Noorwegen optie. Netto gaan ze er zo'n 8 a 10 miljard euro op jaarbasis vooruit: geen rebate meer en de Britten betalen net als de Noren een leuke bijdrage zonder dat ze geld krijgen voor Europese (subsidie)projecten. Bonus daarbij is dat die Britten ook niet meer zich hoeven te bemoeien met de Europese politiek.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:53:04 #296
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182624475
Maar hoe krijg je dat ooit in het VK verkocht?

'Ja, we betalen nog steeds aan de EU, zelfs meer dan ooit. Ja, onze grenzen staan nog steeds open. Ja, we moeten netjes hun wetten overnemen. Nee, we hebben niks meer in de EU te vertellen. Wat een deal, mensen!'
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:57:44 #297
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_182624517
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:53 schreef Perrin het volgende:
Maar hoe krijg je dat ooit in het VK verkocht?

'Ja, we betalen nog steeds aan de EU, zelfs meer dan ooit. Ja, onze grenzen staan nog steeds open. Ja, we moeten netjes hun wetten overnemen. Nee, we hebben niks meer in de EU te vertellen. Wat een deal, mensen!'
Gewoon het Britse volk opnieuw oplichten, zoals ze bij dat referendum ook gedaan hebben.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:59:22 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182624532
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 08:57 schreef Falco het volgende:

[..]

Gewoon het Britse volk opnieuw oplichten, zoals ze bij dat referendum ook gedaan hebben.
Ja dat is wel nodig. Je zult iemand nodig hebben die zelfs ijs aan eskimo's kan verkopen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182624576
Corbyn heeft toch gezegd dat Labour zo’n soort constructie zal steunen?
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 09:09:11 #300
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182624629
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 09:04 schreef Igen het volgende:
Corbyn heeft toch gezegd dat Labour zo’n soort constructie zal steunen?
Als jij de quote kunt vinden..

Misschien gaat (een deel van?) Labour dat wel doen, maar volgens mij heeft ie dat nooit publiekelijk geroepen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')