abonnement Unibet Coolblue
pi_182127960
Voor onze opleiding doen wij een marktonderzoek om een nieuw soort tas in de markt te brengen welke gekoppeld is aan uw klantenkaart. Waardoor u met uw tas kan sparen voor leuke acties.
De enquete bestaat uit 11 vragen. Het invullen kost u hoogstens 3 minuten van uw tijd! Alvast bedankt.

Jullie helpen ons enorm met het invullen van de enquete als u geregeld boodschappen doet. :)

https://docs.google.com/f(...)viewform?usp=sf_link

[ Bericht 0% gewijzigd door leergierigestudent456 op 26-09-2018 11:59:05 ]
pi_182128307
Begonnen met invullen. Toch afgehaakt. Bij de eerste vraag staat er een taalfout tussen de antwoorden. Later staat er bij de vraag dat er meerdere antwoorden mogelijk zijn. Dit is echter niet waar. Ik kan maar een antwoord aanklikken.

Kijk dus eerst je enquete maar even na, vooordat je deze aan mensen voorschotelt. Dit lijkt mij een slordig haastklusje.
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:17:04 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_182129152
Ik zet hier even een slotje op. Probeer eerst maar eens de spel- en andere fouten er uit te halen en daarna mag je me vragen je topic te heropenen. En beetje moeite mag je er wel voor doen.
disclaimer
  woensdag 26 september 2018 @ 09:59:46 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_182139397
Weer open. Probeer de volgende keer iets meer zorg te besteden aan je enquête ;)
disclaimer
pi_182139950
Wel ingevuld maar dramatisch slechte enquête.
Je gebruikt een tas niet tijdens het boodschappen doen, maar daarna, om je boodschappen mee naar huis te nemen, tenzij je gaat zelfscannen, dan kun je de boel gelijk in de boodschappentas doen.
Jammer ook dat je een keuze moet maken, want als je meerdere malen per week boodschappen doet is het best mogelijk dat je op de dagen dat je veel boodschappen doet een grote boodschappentas meeneemt, maar op de rest van de dagen gewoon de dingen koopt die je op dat moment nodig hebt, en dat past hier prima in de mand voorop mijn fiets.

De TT mag ook wel worden aangepast, want boodschappen doen en winkelen zijn totaal andere dingen.
Door de stad lopen op zoek naar een topje en met 2 nieuwe broeken en een shirt thuiskomen is winkelen, naar AH gaan en voorkomen dat de koelkast leegraakt is boodschappen doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182139985
Wat schuift het?
pi_182139997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:39 schreef Mariocash het volgende:
Wat schuift het?
50 extra airmiles bij uw volgende aankoop bij AH.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182140032
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

50 extra airmiles bij uw volgende aankoop bij AH.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag ‘jij’ zeggen, hoor. oO<
pi_182141342
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:37 schreef Leandra het volgende:
Wel ingevuld maar dramatisch slechte enquête.
Je gebruikt een tas niet tijdens het boodschappen doen, maar daarna, om je boodschappen mee naar huis te nemen, tenzij je gaat zelfscannen, dan kun je de boel gelijk in de boodschappentas doen.
Jammer ook dat je een keuze moet maken, want als je meerdere malen per week boodschappen doet is het best mogelijk dat je op de dagen dat je veel boodschappen doet een grote boodschappentas meeneemt, maar op de rest van de dagen gewoon de dingen koopt die je op dat moment nodig hebt, en dat past hier prima in de mand voorop mijn fiets.

De TT mag ook wel worden aangepast, want boodschappen doen en winkelen zijn totaal andere dingen.
Door de stad lopen op zoek naar een topje en met 2 nieuwe broeken en een shirt thuiskomen is winkelen, naar AH gaan en voorkomen dat de koelkast leegraakt is boodschappen doen.
Hartelijk dank voor uw feedback!
We hebben mede door uw feedback onze enquête kunnen aanpassen/verbeteren.
pi_182141381
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:04 schreef leergierigestudent456 het volgende:

[..]

Hartelijk dank voor uw feedback!
We hebben mede door uw feedback onze enquête kunnen aanpassen/verbeteren.
Alleen "Geen van de bovenstaande" bij vraag 5, staat nu in het midden tussen de andere antwoorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182141500
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alleen "Geen van de bovenstaande" bij vraag 5, staat nu in het midden tussen de andere antwoorden.
Ik zie het. Heel vreemd, als ik het aan wil passen staat deze optie wel onderaan...
pi_182141565
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:16 schreef leergierigestudent456 het volgende:

[..]

Ik zie het. Heel vreemd, als ik het aan wil passen staat deze optie wel onderaan...
Inmiddels het probleem gevonden en aangepast!
pi_182313479
Ik bestel mijn boodschappen bij Picnic, dus ik neem niks mee en ik ben niet in de winkel. Dus heb overal 'Anders', 'Nee' of 'Geen van bovenstaande' ingevuld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')