abonnement Unibet Coolblue
pi_182116713
Simpele casus, maar vaag.
Ik heb een bestelling gedaan in een, voor mij, nieuwe webshop (ook meteen een account aangemaakt). Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik geen ideal betaalscherm. Ik heb dus ook niks betaald. De bestelling staat wel tussen mijn bestellingen met de status "wachtende". Waar op wordt gewacht weet ik niet. Waarschijnlijk mijn betaling. Ik heb ook geen betaalknop of mogelijkheid om alsnog te betalen. Het account is gewoon actief, dat blijkt uit de welkomsmail die ik kreeg.
Wat is dit voor onduidelijk iets? Gaat er nog wat gebeuren met mijn bestelling?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182116736
En hoe moeten wij dat weten als we niet eens weten om welke webshop het gaat?
Somebody that I used to know
pi_182116752
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 00:39 schreef Postbus100 het volgende:
En hoe moeten wij dat weten als we niet eens weten om welke webshop het gaat?
www.profuomo.com/NL/
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182117027
Je bestelling springt binnenkort automatisch op geannuleerd. Je kunt het dus eventueel nu al meteen opnieuw proberen te bestellen.
pi_182119220
Ik heb wel eens na een dag een mailtje gekregen met een betaal link en het verzoek alsnog te betalen anders wordt er geannuleerd. Nadeel is dus voornamelijk dat de bestelling langer onder weg is.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 01:24 schreef Anne het volgende:
Je bestelling springt binnenkort automatisch op geannuleerd.
Dat zou prima kunnen maar om direct nog een bestelling te doen lijkt mij voorbarig.

Kun je de webshop niet bellen of mailen?
pi_182127327
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 01:24 schreef Anne het volgende:
Je bestelling springt binnenkort automatisch op geannuleerd. Je kunt het dus eventueel nu al meteen opnieuw proberen te bestellen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 08:00 schreef nanuk het volgende:
Ik heb wel eens na een dag een mailtje gekregen met een betaal link en het verzoek alsnog te betalen anders wordt er geannuleerd. Nadeel is dus voornamelijk dat de bestelling langer onder weg is.

[..]

Dat zou prima kunnen maar om direct nog een bestelling te doen lijkt mij voorbarig.

Kun je de webshop niet bellen of mailen?
Precies. Bestelling is automatisch geannuleerd. Raar dat ik geen betaalscherm kreeg...
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:38:49 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_182127380
Is het een raar idee als ik sugereer dat je contact opneemt met de webshop in plaats van zoiets op een forum te vragen? Of hoop je dat de eigenaar hier toevallig meeleest?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_182127452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is het een raar idee als ik sugereer dat je contact opneemt met de webshop in plaats van zoiets op een forum te vragen? Of hoop je dat de eigenaar hier toevallig meeleest?
Ik verwacht niet dat ik om 00:36 's avonds een antwoord krijg van webshop.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')