abonnement Unibet Coolblue
pi_182263470
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:35 schreef MacorgaZ het volgende:
Vervelend die geluidsoverlast ja! Wel fijn dat je dan die sirenes kan aanzetten om er vanaf te zijn.
Overgevoelig zijn voor loopgeluiden van de bovenburen, maar dan wel lekker tot rust komen bij het geluid van loeiende sirenes en stampende housemuziek. :')
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_182263715
Droeftoeterrrrr. De geluidsoverlast van de buurvrouw veroorzaakte epileptische aanvallen bij hem. En al dat lawaai en de lampen op de kermis niet?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 22:45:13 #278
74056 crew  ToT
pi_182263736
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Vervelend die geluidsoverlast ja! Wel fijn dat je dan die sirenes kan aanzetten om er vanaf te zijn.
Mja je kunt nooit in iemands hoofd kijken natuurlijk.

Ik zou die Maurice wél een goede draadloze koptelefoon aanraden. Veel beter. Liefst met noise cancelling, hoewel dat met plotselinge geluiden ook weer niet heel veel helpt, maar met een goede over-ear koptelefoon (een liefst een "urban" exemplaar zoals de Sennheiser Momentum of de Urbanite, die bedoeld zijn voor in het lawaaierige buitenleven) sluit je je al wel flink af van de buitenwereld en veroorzaak je verder zelf ook zo min mogelijk overlast.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 22:46:36 #279
74056 crew  ToT
pi_182263768
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:43 schreef Crientj het volgende:
Droeftoeterrrrr. De geluidsoverlast van de buurvrouw veroorzaakte epileptische aanvallen bij hem. En al dat lawaai en de lampen op de kermis niet?
Ja dat epilepsie-verhaal ging er bij mij ook echt niet in. Ja hij ervaart nu waarschijnlijk wel veel meer spanningen en stress, maar ik denk dat die ook ENORM veel met andere zaken te maken hebben; een pestverleden, hormonale veranderingen (indien hij idd vroeger een zij geweest zou zijn), eenzaamheid enz.
pi_182263829
quote:
2s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja dat epilepsie-verhaal ging er bij mij ook echt niet in. Ja hij ervaart nu waarschijnlijk wel veel meer spanningen en stress, maar ik denk dat die ook ENORM veel met andere zaken te maken hebben; een pestverleden, hormonale veranderingen (indien hij idd vroeger een zij geweest zou zijn), eenzaamheid enz.
Oh ja. Veel spanning en stress kan een aanval triggeren. Maarja, als je de hele dag thuis zit en herhalingen van All you need is love kijkt.
pi_182263837
300 euro schadevergoeding voor die deuk, da's evenveel als die hele auto _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 1 oktober 2018 @ 22:58:20 #282
74056 crew  ToT
pi_182263991
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:50 schreef Crientj het volgende:

[..]

Oh ja. Veel spanning en stress kan een aanval triggeren. Maarja, als je de hele dag thuis zit en herhalingen van All you need is love kijkt.
Tja en dan zitten grienen als een bakvis omdat die mensen wel gelukkig zijn en jij niet.
Het is wel duidelijk dat die Maurice doodongelukkig is en er helemaal doorheen zit. Eentje voor bepaalde instanties om toch maar even in de gaten te gaan houden, om eerlijk te zijn.
pi_182264288
Welke FOK!ker is dit?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_182264993
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:50 schreef rickyszz het volgende:
300 euro schadevergoeding voor die deuk, da's evenveel als die hele auto _O-
Mooi in je zak steken _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_182265023
Nu moet die vent heel zijn politie speelgoed autootjes verzameling verkopen ;(
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:16:09 #286
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182265065
En was het weer een klassieker?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:32:03 #287
39237 crew  H_T
2733
pi_182265217
Ik heb hem gemist, is de aflevering het terugkijken waard?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182266893
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb hem gemist, is de aflevering het terugkijken waard?
Het zoveelste gevalletje van, een gehorige flat in combinatie met een parket vloer :O
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:41:33 #289
74056 crew  ToT
pi_182268705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb hem gemist, is de aflevering het terugkijken waard?
Wat GM78 zegt, hoewel het wel enige amusementswaarde heeft omdat de aanklager ze duidelijk niet allemaal op een rijtje heeft, wat daardoor ook weer enorm meelijwekkend is, hoewel dat medelijden wel weer verminderd wordt door het vele gekonkel en gelieg.
pi_182269634
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb hem gemist, is de aflevering het terugkijken waard?
Nee.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:29:52 #291
39237 crew  H_T
2733
pi_182270320
Duidelijk. Dank jullie :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:56:48 #292
74056 crew  ToT
pi_182270754
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Duidelijk. Dank jullie :)
Samenvatting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door ToT op 02-10-2018 12:30:10 (pestverleden toegevoegd) ]
pi_182270963
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Samenvatting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ _O_
pi_182272069
Ik vind het vooral de combinatie autisme en elk geluidje van de buren onverdraaglijk vinden, maar zelf wel snoeiharde muziek afspelen en op kermissen gewerkt hebben, niet kloppen. Hij moet gewoon in een hutje op de heide gaan wonen of zo.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:29:36 #295
74056 crew  ToT
pi_182272252
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:21 schreef rena het volgende:
Ik vind het vooral de combinatie autisme en elk geluidje van de buren onverdraaglijk vinden, maar zelf wel snoeiharde muziek afspelen en op kermissen gewerkt hebben, niet kloppen. Hij moet gewoon in een hutje op de heide gaan wonen of zo.
Ik heb ook autisme en dat laatste is mij ook vaak aangeraden. Ik woon nu in een heerlijk stil huis uit 2004. :)
De geluidsexpert zei in deze aflevering ook dat deze flat één van de gehorigste, zo niet DE gehorigste was die hij ooit was tegengekomen.
Met autisme en zulke overspannenheidssymptomen als deze Maurice heeft, moet je ook gewoon echt niet in zo'n gebouw gaan wonen. Die moet sowieso ook begeleid wonen, lijkt me zo.

En @ kermissen; "aangename" geluiden hebben wel een heel andere impact dan onaangename, maar als de overprikkeling te sterk is, trek je dat ook niet meer. Maar egocentrisch is-ie wel, met die harde muziek terwijl de buurvrouw en haar zoontje stil moeten zijn, en dan ook nog eens zeggen dat de buurvrouw in een slachtofferrol zit! :')_____!
Maar dat lijkt me echt een gebrek aan inlevingsvermogen, door de autisme.

[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 02-10-2018 13:41:08 ]
pi_182273106
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb ook autisme en dat laatste is mij ook vaak aangeraden. Ik woon nu in een heerlijk stil huis uit 2004. :)
De geluidsexpert zei in deze aflevering ook dat deze flat één van de gehorigste, zo niet DE gehorigste was die hij ooit was tegengekomen.
Met autisme en zulke overspannenheidssymptomen als deze Maurice heeft, moet je ook gewoon echt niet in zo'n gebouw gaan wonen. Die moet sowieso ook begeleid wonen, lijkt me zo.

En @ kermissen; "aangename" geluiden hebben wel een heel andere impact dan onaangename, maar als de overprikkeling te sterk is, trek je dat ook niet meer. Maar egocentrisch is-ie wel, met die harde muziek terwijl de buurvrouw en haar zoontje stil moeten zijn, en dan ook nog eens zeggen dat de buurvrouw in een slachtofferrol zit! :')_____!
Maar dat lijkt me echt een gebrek aan inlevingsvermogen, door de autisme.
Idd, het klinkt misschien hard maar als je in een flat gaat wonen weet je gewoon dat je met de leefgeluiden van anderen te maken kunt gaan krijgen, heb zelf ook 3 jaar in een flat gewoond en weet dat het onvermijdelijk is. Er zijn natuurlijk ook gradaties in autisme, de ene zal het beter trekken dan de andere.

Ik vond het sneu om te zien dat deze man geen begeleider of familielid had die hem hierbij hielp, ik denk dat hij zeer gebaat zou zijn bij ondersteuning.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:39:56 #297
74056 crew  ToT
pi_182273376
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:19 schreef rena het volgende:

[..]

Idd, het klinkt misschien hard maar als je in een flat gaat wonen weet je gewoon dat je met de leefgeluiden van anderen te maken kunt gaan krijgen, heb zelf ook 3 jaar in een flat gewoond en weet dat het onvermijdelijk is. Er zijn natuurlijk ook gradaties in autisme, de ene zal het beter trekken dan de andere.

Ik vond het sneu om te zien dat deze man geen begeleider of familielid had die hem hierbij hielp, ik denk dat hij zeer gebaat zou zijn bij ondersteuning.
Klopt, toen hij zag dat de bovenbuurvrouw een soort adoptie-vader had, voelde hij zich ineens heel eenzaam en kwetsbaar en vond het erg dat z'n eigen vader er niet bij was.
En ook bij de uitspraak zat-ie er heel eenzaam als een geslagen hondje bij, omringd door mensen die allemaal vonden dat hij degene was die verkeerd bezig was.
Klopt feitelijk natuurlijk ook wel, hij was ook degene die fout bezig was (hoewel die vloer wel aangepast moet worden), maar het lijkt me vreselijk om dan in zijn schoenen te staan.
Hij heeft zijn eigen graf gegraven met zijn gedrag, het inschakelen van Frank Visser en het gekonkel om alsnog gelijk te krijgen ook al had hij het overduidelijk op de meeste punten gewoon niet.

Zelf heb ik overigens in een zeer moderne geluidsdichte flat gewoond, maar ook in o.a. een jaren '30 huisje met enkelsteense muurtjes waarbij je echt ALLES van elkaar hoorde, ook als 's nachts de buren de dekens over zich heen trokken.
Ook mijn vorige huis was erg gehorig; jaren '90 maar met 2 slechts lagen gasbetonblokken als muurtje tussen mij en de buren.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:54:18 #298
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_182273623
Die "omgebouwde" wilde gewoon een keertje met zijn bek op tv komen. Louisa en Rosanna is het tenslotte ook gelukt.
pi_182274816
Jammer dat ik het niet terug kan kijken via Apple tv -O-
Tap tap tap
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:58:29 #300
74056 crew  ToT
pi_182274820
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:54 schreef Woelwater het volgende:
Die "omgebouwde" wilde gewoon een keertje met zijn bek op tv komen. Louisa en Rosanna is het tenslotte ook gelukt.
Hopelijk krijgt-ie er een pity-fuck door en fleurt dat z'n leven een beetje op! :) En misschien iets wat wat langer duurt, maar gezien z'n persoonlijkheid denk ik dat-ie erg moeilijk kan zijn voor een eventuele partner.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')