abonnement Unibet Coolblue
pi_182110970
Hallo allemaal,

Zelf willen wij volgend jaar lente een groepreis organiseren voor ongeveer 10 man naar Londen of Parijs voor hooguit 3 dagen. Wij vroegen ons af wat nou het slimst is wat betreft het logeren (hotel e.d.) voor zo goedkoop mogelijk. Over een budget kan ik niet veel zeggen, maar zo min mogelijk kosten is het streven voor een normale nacht wat dus geen 5 sterren nacht is.

Weten jullie waar je vooraf (dus nu, ongeveer een halfjaar van te voren) voor een goedkope prijs het liefst in of vlakbij het centrum van deze steden. Waar moet ik opletten bij het zoeken? Wat moet ik absoluut niet doen? Iemand handige tips/websites/aanraders? Het gaat om beide steden.

Groet,

CSG.
pi_182112246
Je komt wel aanzetten met een enorme hoeveelheid vooronderzoek zeg :o weet je zeker dat je het zelf wilt gaan organiseren?

Niet naar Londen of Parijs gaan als je zo goedkoop mogelijk in of bij het centrum wilt zitten. Hooguit drie dagen zou ik zelf ook te kort vinden voor steden van dat formaat.
pi_182113133
Goedkoop = hostel. "Fijn" met 10 man op een kamer en het kan erg low-budget, zelfs in het centrum.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_182113579
Iedereen zelf zijn slaap mee laten nemen en dan onder een willekeurige brug gaan liggen. Kan bijna niet goedkoper :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_182113829
Als je dit al niet zelf kan bedenken en opzoeken zou ik zeker niet de verantwoordelijkheid op je nemen voor een groep van 10 mensen in een vreemde stad.
pi_182113969
Boek gewoon bij Peter Langhout, OAD, De Jong intra of Vrijuit een busreis, klaar.
dag
pi_182114534
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:25 schreef Fogel het volgende:
Goedkoop = hostel. "Fijn" met 10 man op een kamer en het kan erg low-budget, zelfs in het centrum.
Dit idd.
Met 10 man heb je ook nog best kans dat je de hele kamer hebt, dus geen vreemden erbij.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182116032
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dit idd.
Met 10 man heb je ook nog best kans dat je de hele kamer hebt, dus geen vreemden erbij.
Je kunt ook een private hostelkamer boeken, dan heb je de garantie dat je geen andere stinkende toeristen in je kamer hebt.
pi_182116121
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:36 schreef Reageurs het volgende:

[..]

Je kunt ook een private hostelkamer boeken, dan heb je de garantie dat je geen andere stinkende toeristen in je kamer hebt.
Dat bedoelde ik eigenlijk idd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')