abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182110844
registreer om deze reclame te verbergen
Nu als Katwijker vraag ik dit even, wie hebben dit bekeken en wat vonden jullie ervan?
Er is namelijk (plaatselijk) nog al een aardige discussie over ontstaan bij de inwoners van Katwijk en hoe dit typerend in beeld is gebracht.

Dus ben benieuwd, verwacht niet dat er veel zijn die dit bekeken hebben.

https://www.uitzendinggemist.net/programmas/27221-Typisch.html

Maar voor degenen die dat wel hebben gedaan, hoe zien jullie Katwijk daarna?

Graag serieus reageren :)

[ Bericht 15% gewijzigd door kree op 24-09-2018 22:05:25 ]
pi_182112180
Ik zie Katwijk als een stinkdorp

Gr gr je wassenaarse buurman

Maar oprecht, die series laten altijd het extreme zien. En dan wordt het snel raar
pi_182112734
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 20:54 schreef Hamplakje het volgende:
Ik zie Katwijk als een stinkdorp

Gr gr je wassenaarse buurman

Maar oprecht, die series laten altijd het extreme zien. En dan wordt het snel raar
Het zijn wel de extremen ja, ik herken er niet echt heel veel in als in typisch katwijks, althans niet voor de jongere generatie en zoals het nu dus eigenlijk is.

Het laat wat meer een beeld zien over 50 jaar geleden enzo, maar dat was wellicht de doelgroep.

Onderhand zijn er wat andere filmpjes langsgekomen in de social media waaronder ook iets wat echt dus een tijd terug is opgenomen door de publieke omroep.
En ook nog wel wat persiflasches plaatselijk dan weer gemaakt. semi pro.

zal eens wat linkjes zoeken, miste sowieso Tinus Tulp erin, was beter geweest als Jeroen van Katwijk denk ik. (werd naar mijn mening beetje soort van misbruik van gemaakt ook wel)

Die jongen is beperkt namelijk, dat weet iedereen en daar is niks mis mee. Maar het neigt aan beetje belachelijk maken onder het mom van typisch Katwijk. En dat irriteerde me dan nog het meeste.

En de nadruk op meeuwenstrond.......
Typisch katwijk????

Typisch amsterdam, gaan we dan 10 afleveringen maken over duivenstront bv?
pi_182113828
DOOR VRIENDSCHAP STERK KATWIJK _O_
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182113979
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 21:56 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
DOOR VRIENDSCHAP STERK KATWIJK _O_
Fan?

Wel met muzikanten van hun samen gespeeld hoor in diverse projecten :)
pi_182114223
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:01 schreef kree het volgende:

[..]

Fan?

Wel met muzikanten van hun samen gespeeld hoor in diverse projecten :)
Mooie band man! Mag ik graag naar kijken. Altijd volle bak en mooie bezetting en muzikaal fantastisch voor elkaar. Zou mooi zijn als daar in die serie ook wat aandacht aan gegeven werd :Y
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182114328
heje ok meeeuwe opt dak

wat een overlast daar
pi_182114471
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:10 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Mooie band man! Mag ik graag naar kijken. Altijd volle bak en mooie bezetting en muzikaal fantastisch voor elkaar. Zou mooi zijn als daar in die serie ook wat aandacht aan gegeven werd :Y
Klopt ik mis ook eigenlijk al die dingen in die hele serie.
Maar het is ook zo dat er blijkbaar om gevraagd is wie er mee wilde doen aan die "docu" ik heb er alleen nooit wat van gehoord totdat de aankondiging er was dat er een serie kwam.

Had opzich nl wel wat betere onderwerpen kunnen bedenken.

Er zitten nog wel wat leuke stukjes in trouwens qua visserij enzo wat dan wel weer typisch katwijk is. (van oudsher)
pi_182114574
hier eentje uit 2011

ook uitgezonden op publieke omroep, is meer typisch als wat er nu is gedaan.

Wat meer stichtelijk, ok, maar meer objectief wel.
pi_182114659
Hier een soort Pauw aflevering met een afwijkende mening en zonder de censuur wat iedereen erover denkt

https://www.facebook.com/PodKatNL/videos/312328349595379/
op 30min beetje persiflage enzo, maar mocht er niet in van de EO (dat was typisch dus aan katwijk, van de typisch katwijkse jeugd dus), nou dat zegt genoeg zonder er verder de details van te weten :')
pi_182134321
Vanavond een paar afleveringen teruggekeken. Vermakelijke tv wel, maar ook leuk om de buurt te zien.
**hare scherpigheid*binge-checker**every door you open closes on me**koester je geheime hart**
waar woon je?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')