abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182121375
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 23:09 schreef Spanky78 het volgende:
Ajax heeft vooral de slechtste supporters. Zeiken vooral hun club af i.p.v. te steunen. Had Ajax maar de fans van Feyenoord
Ja, You'll never walk alone zingen als je 3-0 verliest van een club die het budget van een amateurclub heeft. _O_

Nee, doe mij maar gewoon kritisch publiek.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182122077
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 11:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, You'll never walk alone zingen als je 3-0 verliest van een club die het budget van een amateurclub heeft. _O_

Nee, doe mij maar gewoon kritisch publiek.
Eens.
To the well-organized mind, death is but the next great adventure.
pi_182123013
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een duidelijke uitslag in de poll :)
Klopt, 40% vindt dat op z'n minst Ten Hag ontslagen moet worden. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182123901
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 23:09 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Champions league, wereldbeker,ec2. Finale cl.

Ajax heeft vooral de slechtste supporters. Zeiken vooral hun club af i.p.v. te steunen. Had Ajax maar de fans van Feyenoord of PSV.
Van de supporters van PSV vind ik niet zoveel, maar die van Feyenoord vind ik echt lachwekkend. Eens in de zoveel tijd zit ik met een werkrelatie in de Kuip en de extreme hoeveelheid asocialen die daar staan te schuimbekken met hun kinderen erbij, stuitend vind ik het. En maar constant andere supporters afzeiken, ik snap de behoefte gewoon niet. Misschien zouden ze wat meer moeten solliciteren, dan hebben ze wat meer invulling voor hun dag. :)
The objective is keep Arsenal English, albeit with a lot of foreign players.
pi_182123911
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Klopt, 40% vindt dat op z'n minst Ten Hag ontslagen moet worden. :)
Vind ik wel veel zeg. :o
pi_182123925
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:59 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Vind ik wel veel zeg. :o
Ik had ook een behoorlijk overtuigende OP natuurlijk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182123937
Je hebt je best gedaan ja, chapeau.
  woensdag 26 september 2018 @ 12:38:41 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182141828
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 13:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Van de supporters van PSV vind ik niet zoveel, maar die van Feyenoord vind ik echt lachwekkend. Eens in de zoveel tijd zit ik met een werkrelatie in de Kuip en de extreme hoeveelheid asocialen die daar staan te schuimbekken met hun kinderen erbij, stuitend vind ik het. En maar constant andere supporters afzeiken, ik snap de behoefte gewoon niet. Misschien zouden ze wat meer moeten solliciteren, dan hebben ze wat meer invulling voor hun dag. :)
Compensatie gedrag. Verder winnen ze weinig (begin nou niet over 4 jaar lang een prijs, want buiten 1 keer de schaal stelt het weinig voor) dus dan maar op andere zeiken.
Mijn schoonfamilie is voor een groot gedeelte ook voor Feyenoord (Ik heb het moeilijk :') ). Als ik dan zeg dat ze er niets van bakken komen ze altijd met het verhaal dat de supporters zo fantastisch zijn. Zal best, maar daar gaat het niet om.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 26 september 2018 @ 12:49:56 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182141987
Verder moeten Ten Hag en Overmars gewoon blijven.
Overmars doet het helemaal niet zo slecht. Hij heeft financieel het vanaf het begin goed gedaan bij Ajax en nu de club financieel gezond is, gaat hij investeren.
Als je vindt dat Overmars niets van financin snapt, begrijp je er zelf vrij weinig van. Overmars heeft sowieso meerdere bedrijven en clubs op een prima manier financieel geleid. Daar is niets mis mee.
Ook hij maakt wel eens een fout om veel geld uit te geven aan een speler die het niet maakt, maar dat gebeurt bij elke club.
Feyenoord heeft ook te veel geld uitgegeven aan spelers die niets toe voegen.

Ten Hag mag van mij ook gewoon blijven. Tot nu toe zijn de uitslagen en het vertoonde spel helemaal niet zo slecht, op PSV na.
"Heracles en VVV waren dramatisch". Zal best zo zijn, maar kijk eens naar hoe die clubs speelden. Er was eigenlijk geen eer aan te behalen als de tegenstander met 10 man verdedigd.
Je wint tegenwoordig niet meer snel met 5-0 of 6-0 van zo'n ploeg. Compact spelen (busje parkeren) wordt tegenwoordig zo goed uitgevoerd dat het bijna onmogelijk is. Tegen een ploeg als Vitesse die veel meer naar voren probeert te spelen heb je veel meer kans op een goede uitslag.

Onder Ten Hag wordt over het algemeen verzorgt voetbal gespeeld en zijn de uitslagen goed. Tactisch gezien was het zondag een blunder en verlies je een keer. Dat had eigenlijk ook iedereen kunnen zien aankomen en het zijn hele dure punten die je verspeelt. Maar het slaat dan nergens op om hem op die ene wedstrijd weg te sturen.

Daarnaast moet je niet iemand weg sturen voordat je iemand anders hebt voor de functie. Zie bij Utrecht. Trainer moet weg, maar eigenlijk hebben ze geen alternatief. Ze komen gelukkig uit bij Advocaat die er wel wat in ziet, maar op het moment van ontslaan stond er niemand klaar om het over te nemen.
Net als met Keizer vorig jaar. Er was geen reden om hem zo snel weg te sturen. Behalve dan om Bergkamp a.s.a.p. te lozen. Ze hadden mazzel dat de gedroomde kandidaat toehapte, maar dat had ook mis kunnen lopen en ze hebben waarschijnlijk meer betaald dan nodig was geweest als je het op een andere manier had aangepakt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_182142024
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:20 schreef TruusHenk het volgende:
Wat een kansloze steling. Er staat een sterk team en geen van de talenten zijn vertrokken. Verdienste van Overmars. Ten Hag laat het team over het algemeen goed en aantrekkelijk voetballen, en tot aan PSV waren de prestaties uitstekend -- voor het eerst sinds een eeuwigheid door de kwalificatie voor de CL gekomen bijv. Dan gaat het mis tegen PSV uit, die ook gewoon een erg sterk team hebben staan, en dan moet iedereen eruit? Echt, wat een domme kortzichtigheid. :').
Precies. Misschien bekijk ik het wat anders van een neutraal oogpunt, maar ik snap ook niet sommige Ajax-fans oprecht denken dat je daarmee (Overmars en Ten Hag ontslaan) ineens een winnend elftal kunt creren. Daarnaast kun je als Ajax-zijnde gewoon eens 3-0 verliezen bij PSV, is dat nu zo erg? Vorig seizoen wonnen ze 3-0 en verloren met dezelfde cijfers uit. Het is geen Willem II of zo, gewoon een andere topclub in Nederland :).

Als men nu midden in het seizoen allerlei mensen gaat ontslaan kun je er A) zeker van zijn dat het een rampseizoen wordt voor Ajax en B) dat zonder twijfel bij de eerste beste mogelijkheid menig speler wil vertrekken. Dan is Ajax dus straks in de winter spelers als Ziyech of De Jong kwijt, top voor de Eredivisie ^O^. Kun je weer beginnen met bouwen om in de zomer De Ligt, Tagliafico en Neres te zien vertrekken _O-.

Ajax wil zichzelf een positie bemachtigen zoals Bayern in Duitsland heeft, dat gaat gewoon voorlopig niet lukken. Daar moet men zich ook maar eens bij neerleggen, helemaal niet met de naive gedachtengang over voetbal die in Amsterdam nogal heerst. Dat laatste is ook waarschijnlijk de grootste reden dat men het meer dan eens zo moeilijk heeft tegen PSV.
  woensdag 26 september 2018 @ 12:56:16 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182142079
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:52 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Precies. Misschien bekijk ik het wat anders van een neutraal oogpunt, maar ik snap ook niet sommige Ajax-fans oprecht denken dat je daarmee (Overmars en Ten Hag ontslaan) ineens een winnend elftal kunt creren. Daarnaast kun je als Ajax-zijnde gewoon eens 3-0 verliezen bij PSV, is dat nu zo erg? Vorig seizoen wonnen ze 3-0 en verloren met dezelfde cijfers uit. Het is geen Willem II of zo, gewoon een andere topclub in Nederland :).

Als men nu midden in het seizoen allerlei mensen gaat ontslaan kun je er A) zeker van zijn dat het een rampseizoen wordt voor Ajax en B) dat zonder twijfel bij de eerste beste mogelijkheid menig speler wil vertrekken. Dan is Ajax dus straks in de winter spelers als Ziyech of De Jong kwijt, top voor de Eredivisie ^O^. Kun je weer beginnen met bouwen om in de zomer De Ligt, Tagliafico en Neres te zien vertrekken _O-.

Ajax wil zichzelf een positie bemachtigen zoals Bayern in Duitsland heeft, dat gaat gewoon voorlopig niet lukken. Daar moet men zich ook maar eens bij neerleggen, helemaal niet met de naive gedachtengang over voetbal die in Amsterdam nogal heerst. Dat laatste is ook waarschijnlijk de grootste reden dat men het meer dan eens zo moeilijk heeft tegen PSV.
Eensch.
Sowieso, als Ajax het Bayern van Nederland wil worden moeten ze de beste spelers van de concurrent weg kopen. Je wordt er zelf beter van en de concurrentie zwakker. Zo doet Bayern het al jaren, maar Ajax niet (is ook niet iets wat we uberhaupt in Nederland vaak doen) en dus zal het nooit op die manier gaan worden.
pi_182142201
Oneens. Dat gerommel met trainers heeft ook geen positieve invloed op de resultaten. Frenkie als CV opstellen tegen PSV was inderdaad een bizarre blunder, maar elke trainer maakt wel eens fouten. Van je fouten leer je (als het goed is). Sowieso wordt de invloed van de trainer gigantisch overschat door velen. De prestaties in de CL bagatelliseren vind ik ook onterecht, in het verleden heeft Ajax vaak genoeg gefaald tegen dat soort clubs. Overmars transferbeleid is wisselvallig, maar goed genoeg om te mogen blijven zitten naar mijn mening. Voor Blind is inderdaad te veel betaald, maar laten we eerlijk zijn, weinigen zullen toch voorspeld hebben dat Blind zo matig zou presteren. Als je bij United nog vrij redelijk presteert, mag je toch verwachten dat de Eredivisie geen probleem moet zijn. Lekker laten zitten die twee en niet meteen opportunisch schreeuwen om het vertrek van die twee op basis van n nederlaag tegen PSV.
  woensdag 26 september 2018 @ 13:19:50 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182142460
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:05 schreef Kopsterk het volgende:
Oneens. Dat gerommel met trainers heeft ook geen positieve invloed op de resultaten. Frenkie als CV opstellen tegen PSV was inderdaad een bizarre blunder, maar elke trainer maakt wel eens fouten. Van je fouten leer je (als het goed is). Sowieso wordt de invloed van de trainer gigantisch overschat door velen. De prestaties in de CL bagatelliseren vind ik ook onterecht, in het verleden heeft Ajax vaak genoeg gefaald tegen dat soort clubs. Overmars transferbeleid is wisselvallig, maar goed genoeg om te mogen blijven zitten naar mijn mening. Voor Blind is inderdaad te veel betaald, maar laten we eerlijk zijn, weinigen zullen toch voorspeld hebben dat Blind zo matig zou presteren. Als je bij United nog vrij redelijk presteert, mag je toch verwachten dat de Eredivisie geen probleem moet zijn. Lekker laten zitten die twee en niet meteen opportunisch schreeuwen om het vertrek van die twee op basis van n nederlaag tegen PSV.
Ik vind Blind helemaal niet zo matig. Het is gewoon geen verdediger. Als CVM is hij meer dan prima. Als verdediger heeft hij alleen maar meerwaarde op het moment dat je alleen maar aan het aanvallen en controleren bent. Ik zou opteren voor een echte verdediger aangezien je ook al 2 aanvallend ingestelde backs hebt.

Het transferbeleid van Overmars vind ik ook nog niet zo slecht. Tadic, Ziyech, Neres, Onana, Blind en Tagliafico zijn meer dan prima aankopen.
Schuurs, Band en Labyad hebben nog geen kans gehad om zich te bewijzen. Labyad mocht een paar keer kort invallen, maar verder ook niet. Kristensen heeft vorig jaar een paar keer mee mogen doen en deed het toen niet altijd even goed, maar helemaal afschrijven wil ik hem nog niet op die leeftijd. Wber vind ik ook nog een twijfelgevalletje.

Ok hij is ook verantwoordelijk voor Orejuela en Cassiera en dat is niet best, maar over het algemeen vind ik zijn aankoopbeleid nog niet zo slecht. Zeker de laatste paar jaar gaat het over het algemeen best prima.

Daarnaast heeft hij veel spelers voor veel te veel geld verkocht. Ook een kunst :P
En hij houdt gewoon zijn poot stijf als hij niet wil verkopen.

Edit:
Uit eerdere seizoen zijn er natuurlijk nog veel meer spelers, maar in de huidige selectie vind ik het best aardig.
pi_182331014
Deze TS :') _O-

Ten Hag haalt 4 punten uit de eerste 2 CL wedstrijden, waaronder een wedstrijd tegen een Europese grootmacht. En Overmars die ervoor gezorgd heeft dat er zo'n elftal bij elkaar gekocht kon worden.

Niet serieus te nemen deze TS :') Wt een flapdrol :D
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_182331049
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:14 schreef onlogisch het volgende:

Ten Hag haalt 4 punten uit de eerste 2 CL wedstrijden, waaronder een wedstrijd tegen een Europese grootmacht. En Overmars die ervoor gezorgd heeft dat er zo'n elftal bij elkaar gekocht kon worden.

1Gys.gif
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:12:52 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_182334104
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 10:14 schreef onlogisch het volgende:

En speelt regelmatig best aardig voetbal. Ook tegen die grote clubs.
Het moet nog wel een stukje constanter worden, maar de enige grote fout die ik Ten Hag tot nu toe heb zien maken was tegen PSV. Voor de rest vind ik het best prima.
pi_182334673
Oei, GGMM wordt hier even flink op zijn plaats gezet.
pi_182334768
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Oei, GGMM wordt hier even flink op zijn plaats gezet.
Ach, dit weekend van AZ verliezen en de wereld ziet er weer heel anders uit. :)

Wel grappig wat een gelijkspel tegen Bayern teweeg kan brengen. Kun je nagaan hoe opportunistisch mensen zijn! _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 05-10-2018 13:54:55 ]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182334859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ach, volgend weekend van AZ verliezen en de wereld ziet er weer heel anders uit. :)

Wel grappig wat een gelijkspel tegen Bayern teweeg kan brengen. Kun je nagaan hoe opportunistisch mensen zijn! _O-
https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1437/volgende_zaterdag/

Doe er je voordeel mee :)
pi_182334876
quote:
Aangepast, bedankt. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182335268
Ik vind niet dat Ten Hag en Overmars nu ontslagen moeten worden.
pi_182377270
We kijken het nog even aan.
pi_182378128
Dit heeft de potentie om het meest lachwekkende topic in VBL dit jaar te worden.
pi_182378161
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit heeft de potentie om het meest lachwekkende topic in VBL dit jaar te worden.
Dat lijkt me sterk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_182378178
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 20:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk.
Noem een erger topic.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')