abonnement Unibet Coolblue
pi_182099330
Maaltijdbox ervaringstopic!

Praat hier mee over de diverse maaltijdbox services die op de markt zijn. Een maaltijdbox is een doos vol ingrediënten met recepten erbij, online te bestellen. Zo hoef je niet meer na te denken over wat je zult gaan eten. Voor de luiwammesen onder ons, voor diegenen die eens wat anders willen en voor diegenen die het gewoon eens uit willen proberen, gratis of met een kortingscode.

http://maaltijdbox-vergelijken.nl/

Hellofresh

http://www.hellofresh.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 34 euro
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 1-6
Maaltijden selecteren: ja
Aantal maaltijden: 3-5

Extra info: Hellofresh heeft ook een Familybox, geschikt voor kinderen vanaf 2 jaar. Tevens een ontbijtbox, fruitbox en een wijnbox. Een eenmalige proefbox is mogelijk voor 37 euro.
Je kan zelf 3 of 5 maaltijden kiezen uit 9 verschillende maaltijden. De ingrediënten zijn per maaltijd verpakt.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marley Spoon

http://www.marleyspoon.nl

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39,90 euro
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2-8
Maaltijden selecteren: ja
Aantal maaltijden: 2-4

Extra info: bij Marley Spoon kun je zelf kiezen uit 12 verschillende maaltijden per week. De maaltijden zijn altijd per 2 personen per gerecht verpakt, dus als je voor 4 personen bestelt krijg je voor elke maaltijd 2 verpakkingen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allerhande box

http://www.ah.nl/Allerhande_Box

Abonnement: nee
Prijs: vanaf 35 euro
Vegetarisch mogelijk: nee
Aantal personen: 2-4
Maaltijden selecteren: ja
Aantal maaltijden: 3

Extra info: de Allerhande box is een initiatief van de AH. Bij aanschaf van de Allerhande Box is de bezorging van je reguliere boodschappen gratis. Je kunt 3 maaltijden selecteren uit een keuze van 4.

De Familiebox, voorheen Matthijs Maaltijdbox

https://www.defamiliebox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 35 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2-4 volwassenen
Maaltijden selecteren: ja, keuze uit 12 gerechten + 3 kant en klaar
Aantal maatijden: max 4 pw

Extra info: Hebben ook keuze voor een (handgemaakt) broodbox en fruitbox. Je kan voor de foodbox ook een paar kant-en-klare gerechten kiezen, gemaakt door Pastafabriek al Dente te Amsterdam.

Beebox & Willem en Drees

https://willemendrees.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39,00 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 1-4
Maaltijden selecteren: nee
Aantal maaltijden: 3

Extra info: Biologisch, enige met EKO keurmerk. Alle producten komen van Nederlandse boeren. Zo duurzaam mogelijke werkwijze (zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, herbruikbare krat). Ook een koolhydraatarme box. Prijs voor 2 personen nog onder de prijs van HF. Ze hebben af en toe acties dat je bij inschrijving voor 2 boxen bv een brood- of sappakket kado krijgt. Ook hebben ze een actie met Goodcoins.
Willem en Drees hebben ook een webwinkel met voedingswaren die je met je box mee kunt bestellen.

De Krat

https://www.dekrat.nl/

Abonnement: Ja, flexibel lidmaatschap
Prijs: vanaf 39 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2-4
Maaltijden selecteren: nee
Aantal maaltijden: 3

Extra info: De Krat biedt ook een Weekendbox aan, die bevat verschillende ingrediënten en een aantal recepten ter inspiratie. Deze is ook voor 1 persoon bestelbaar. Tevens is er een optie om iemand een krat cadeau te doen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streekbox

http://www.streekbox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 36 euro
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2 of 4
Maaltijden selecteren: nee
Aantal maaltijden: 2, plus groentetas en/of streekspecials

Extra info: de Streekbox is ook eenmalig te bestellen. Ook af te halen bij Ekoplaza.

Kromme Rijn Krat

http://krommerijnfruit.luondo.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap met opzegtermijn van 1 maand. De eerste keer betaal je 4 keer vooruit.
Prijs: vanaf 25 euro (maar alleen per 4 keer te bestellen, dus 100 euro)
Vegetarisch mogelijk: nee
Aantal personen: 2 of 4
Maaltijden selecteren: nee
Aantal maaltijden: 3/4

Extra info: De Kromme Rijn Krat bezorgt alleen in de regio Kromme Rijn (Bunnik, Odijk, Zeist en Houten). De kratten bevatten lokale producten waarmee 3 a 4 maaltijden bereid kunnen worden maar geen recepten.

Lekker Lokaal

http://lekkerlokaal.nl/

Abonnement: Met en zonder abonnement. Je kunt losse kistjes bestellen of een wekelijks abonnement nemen dat op ieder moment is op te zeggen.
Prijs: Afhankelijk van de inhoud. Statiegeld voor het kistje is ¤10.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: zelf te bepalen
Maaltijden selecteren: nee, geen recepten meegeleverd
Aantal maaltijden: zelf selecteren

Extra info: Lekker Lokaal levert vanuit het principe van duurzaamheid alleen in het Rijk van Nijmegen, en heeft alleen producten uit het Rijk van Nijmegen in het assortiment. Er zijn twee kistjes: Lokaal en Lokaal Biologisch. De keuze voor de inhoud en hoeveelheid is vrij. Zelf alles bepalen kan, maar de keuze aan Lekker Lokaal laten kan ook. Er zitten groente, aardappelen en fruit in het assortiment, maar ook diverse soorten zuivel, kaas, eieren, brood, vlees, vleeswaren en lokale delicatessen. Kistjes worden op woensdag bezorgd, er komen ook afhaalpunten aan. Er worden geen recepten meegeleverd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 25-09-2018 21:50:39 ]
pi_182099372
Na 10 minuten een nieuw deel geopend.

Quote van laatste bericht
———-
“Post van Nanuke

Mijn ervaringen met de klantenservice van HF zijn ook niet goed. MS bevalt erg goed, de recepten zijn heerlijk en afwisselend en de producten zien er altijd goed uit. O+

Het staat nu een week op pauze, maar ik denk niet voor lang. :P
————
Mijn ervaringen met Hellofresh zijn prima: binnen de kortste keren een reactie en uitleg indien iets misging.
pi_182099523
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 11:01 schreef AnneX het volgende:
Na 10 minuten een nieuw deel geopend.

Hehe, deze moest ff, hè? :D
pi_182103261
Heeft er iemand een code voor een gratis MS box?
pi_182105825
Ik kan iemand (en mezelf) gelukkig maken met 25 euro korting op een HF box. Moet wel je eerste box worden en dus inschrijving.
pi_182106204
Nou, klaar met de AH box. Vorige week de bestelling helemaal leeggehaald (dus boxen en boodschappen omdat ik deze week nauwelijks thuis eet. Alles stond op 0 en zometeen krijg ik 3x2 maaltijden of een boete van 50 euro.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182106273
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, klaar met de AH box. Vorige week de bestelling helemaal leeggehaald (dus boxen en boodschappen omdat ik deze week nauwelijks thuis eet. Alles stond op 0 en zometeen krijg ik 3x2 maaltijden of een boete van 50 euro.
Huh?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182106415
Ja, heel apart. Alles op nul gezet (alle bestellingen incl. de maaltijden eruit gehaald). Er stond ok een 0 in het winkelwagentje. En ik krijg een smsje dat ze zo komen. Dus via de chat contact gezocht. Ja ik zie dat het fout is gegaan maar als je 'm weigert betaal je 50 euro boete. Hopelijk kan ik van alles in de vriezer stoppen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182106609
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, heel apart. Alles op nul gezet (alle bestellingen incl. de maaltijden eruit gehaald). Er stond ok een 0 in het winkelwagentje. En ik krijg een smsje dat ze zo komen. Dus via de chat contact gezocht. Ja ik zie dat het fout is gegaan maar als je 'm weigert betaal je 50 euro boete. Hopelijk kan ik van alles in de vriezer stoppen.
Ik zie nu ook waar het verkeerd gegaan is. Winkelwagen op 0 gaat niet over de maaltijdboxen. Nou ja. het komt wel op, maar toch, klaar ermee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182106644
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zie nu ook waar het verkeerd gegaan is. Winkelwagen op 0 gaat niet over de maaltijdboxen. Nou ja. het komt wel op, maar toch, klaar ermee.
Balen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182106695
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Balen!
Ben nog blij dat ze zo meteen komen en niet pas heel laat. Heb m;n maaltijd voor vanavond (net uit de vriezer) er weer ingedaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182106934
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, klaar met de AH box. Vorige week de bestelling helemaal leeggehaald (dus boxen en boodschappen omdat ik deze week nauwelijks thuis eet. Alles stond op 0 en zometeen krijg ik 3x2 maaltijden of een boete van 50 euro.
Je kunt een Albert bestelling niet online leeghalen/ annuleren maar alleen de inhoud aanpassen of m verplaatsen. Annuleren moet via de klantenservice. Staat ook in de bevestiging dat wijzigingen pas geldig zijn als je de bestelling opnieuw bevestigt en dat kan niet als je 0 kosten hebt.
Toch?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_182107054
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 17:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je kunt een Albert bestelling niet online leeghalen/ annuleren maar alleen de inhoud aanpassen of m verplaatsen. Annuleren moet via de klantenservice. Staat ook in de bevestiging dat wijzigingen pas geldig zijn als je de bestelling opnieuw bevestigt en dat kan niet als je 0 kosten hebt.
Toch?
Daar ben ik nu ook achter. Nou ja, blijkbaar had ik wel zo besteld dat ik het meeste later kan gebruiken ;-). 1 maaltijd maak ik voor nu en woensdag en daar gebruik ik dan de andere verse spullen in.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182131748
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 10:58 schreef AnneX het volgende:
Maaltijdbox ervaringstopic!

Mathijs Maaltijdbox

Heet nu Familiebox. Ik ga het volgende week proberen, kreeg 50 % korting.

Nieuwe info voor OP

https://www.defamiliebox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 35 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2-4 volwassenen
Maaltijden selecteren: ja, keuze uit 12 gerechten + 3 kant en klaar
Aantal maatijden: max 4 pw

Extra info: Hebben ook keuze voor een (handgemaakt) broodbox en fruitbox. Je kan voor de foodbox ook een paar kant-en-klare gerechten kiezen, gemaakt door Pastafabriek al Dente te Amsterdam.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_182132302
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:25 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Heet nu Familiebox. Ik ga het volgende week proberen, kreeg 50 % korting.

Nieuwe info voor OP

https://www.defamiliebox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 35 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2-4 volwassenen
Maaltijden selecteren: ja, keuze uit 12 gerechten + 3 kant en klaar
Aantal maatijden: max 4 pw

Extra info: Hebben ook keuze voor een (handgemaakt) broodbox en fruitbox. Je kan voor de foodbox ook een paar kant-en-klare gerechten kiezen, gemaakt door Pastafabriek al Dente te Amsterdam.
Ziet er interessant uit. Ik heb een TR geplaatst, dan valt het de mods eerder op zodat ze de OP kunnen aanpassen.
Ik houd me aanbevolen voor gratis box/kortingscode.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182132497
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:25 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Heet nu Familiebox. Ik ga het volgende week proberen, kreeg 50 % korting.

Nieuwe info voor OP

https://www.defamiliebox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 35 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2-4 volwassenen
Maaltijden selecteren: ja, keuze uit 12 gerechten + 3 kant en klaar
Aantal maatijden: max 4 pw

Extra info: Hebben ook keuze voor een (handgemaakt) broodbox en fruitbox. Je kan voor de foodbox ook een paar kant-en-klare gerechten kiezen, gemaakt door Pastafabriek al Dente te Amsterdam.
Staat in de OP :)
Spoilers!
pi_182142959
De HF kokos-noedelsoep met kippendijfilet :9
Warm, zout, zuur, pittig, ALLES O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182143219
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
HF soep
O+ O+ O+

Diegene die daar de soeprecepten verzint moet een kookboek schrijven _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182143531
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Diegene die daar de soeprecepten verzint moet een kookboek schrijven _O_
Ja! De soepen zijn zo fantastisch O+ :9 :9 :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182144256
Iemand toevallig een code voor een gratis box? Ik zie weer steeds vaker recepten voorbij komen die me wel aanspreken, terwijl m'n eigen creativiteit juist een dieptepunt heeft bereikt.
pi_182144283
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:00 schreef Myraela het volgende:
Iemand toevallig een code voor een gratis box? Ik zie weer steeds vaker recepten voorbij komen die me wel aanspreken, terwijl m'n eigen creativiteit juist een dieptepunt heeft bereikt.
Ik kijk gewoon wekelijks op de HF website wat ik wil koken van hun recepten....dat wil prima als je wel tijd hebt om boodschappen te doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182146271
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:00 schreef Myraela het volgende:
Iemand toevallig een code voor een gratis box? Ik zie weer steeds vaker recepten voorbij komen die me wel aanspreken, terwijl m'n eigen creativiteit juist een dieptepunt heeft bereikt.
Ja heb ik. Van HF. Doe maar een berichtje :)
pi_182146437
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:36 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Ja heb ik. Van HF. Doe maar een berichtje :)
Is dat de code waarmee jij en de ontvanger 25 euro korting krijgt?
Niks mis mee maar meestal regent het hier ook gratis boxen, wat voor de ontvanger nog voordeliger is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182146559
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is dat de code waarmee jij en de ontvanger 25 euro korting krijgt?
Niks mis mee maar meestal regent het hier ook gratis boxen, wat voor de ontvanger nog voordeliger is.
Nee, die niet.
Anders zou ik niet reageren toch :p
pi_182147540
Bedankt! De bestelling staat, ik ben benieuwd. Klinkt in ieder geval lekker. Dat je nu zelf kan kiezen, vind ik wel echt een enorm voordeel.

pi_182147840
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
De HF kokos-noedelsoep met kippendijfilet :9
Warm, zout, zuur, pittig, ALLES O+
oh, die hebben wij ook. Ik ben benieuwd!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_182147969
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:26 schreef Myraela het volgende:
Bedankt! De bestelling staat, ik ben benieuwd. Klinkt in ieder geval lekker. Dat je nu zelf kan kiezen, vind ik wel echt een enorm voordeel.

[ afbeelding ]
Enjoy :D lekkerrr
pi_182149666
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja! De soepen zijn zo fantastisch O+ :9 :9 :9
Zelfde kok als die de lasagnes bedenkt denk ik, die zijn ook zo lekker ;)
pi_182166702
Behalve die paprika tomaten soep hoor. Brrrrr.

Mijn 2e box komt zondag. Eindelijk eens een menu waarbij ik bijna niet kon kiezen!
Ik neem er gewoon af en toe eens eentje. Vaak staan heel veel gerechten me niet aan. Of dat 2 me iets lijken en de rest niet zo.
pi_182168326
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 19:08 schreef Trusten het volgende:

[..]

Zelfde kok als die de lasagnes bedenkt denk ik, die zijn ook zo lekker ;)
Lasagne heb ik ook deze week *O*
Al ooit gehad (of iets wat er erg op lijkt) en die was dikke prima. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182170503
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ziet er interessant uit. Ik heb een TR geplaatst, dan valt het de mods eerder op zodat ze de OP kunnen aanpassen.
Ik houd me aanbevolen voor gratis box/kortingscode.
Ik kreeg via een vriend 50 % korting, dezelfde korting kan ik ook versturen eventueel. Let me know.

Of er een gratis box ooit mogelijk is via hen weet ik niet, kon zo 123 niets vinden. Ik krijg de box a.s. maandag en zal mijn ervaring delen hier :)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_182170598
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:18 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Ik kreeg via een vriend 50 % korting, dezelfde korting kan ik ook versturen eventueel. Let me know.

Of er een gratis box ooit mogelijk is via hen weet ik niet, kon zo 123 niets vinden. Ik krijg de box a.s. maandag en zal mijn ervaring delen hier :)
Ah, top!
Ik wacht je review af en als hij bevalt en je een code over hebt, dan graag. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182200446
Is het nieuw dat vrijwel alles (zelfs de aardappelen voor stamppot) voorgesneden worden geleverd bij Marley Spoon?
pi_182206001
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 09:29 schreef Trusten het volgende:
Is het nieuw dat vrijwel alles (zelfs de aardappelen voor stamppot) voorgesneden worden geleverd bij Marley Spoon?
Zelfde wat ik dacht! Had het nu bij 2 maaltijden.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_182206109
Mocht iemand een MS Code willen, ¤7,50 korting
NC61751L
pi_182227287
Ik heb nu ook twee codes voor een gratis eerste box bij HelloFresh (gebruik voor 6 nov). Hoor het graag als er liefhebbers zijn.
  zondag 30 september 2018 @ 14:39:27 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_182227711
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu ook twee codes voor een gratis eerste box bij HelloFresh (gebruik voor 6 nov). Hoor het graag als er liefhebbers zijn.
Graag!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_182228140
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 14:39 schreef RobertNL het volgende:
Graag!
Dit is de uitleg, de code stuur ik je in een DM.

De andere code is al naar een vriendin gegaan. Dus dan ben ik er weer doorheen.

pi_182252304
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 14:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit is de uitleg, de code stuur ik je in een DM.

De andere code is al naar een vriendin gegaan. Dus dan ben ik er weer doorheen.

[ afbeelding ]
Ik lees het op een manier dat je alleen een gratis box krijgt als je lid gaat worden. Lees ik het dan verkeerd of is het niet mogelijk gewoon eens een gratis box uit te proberen?
pi_182252463
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:41 schreef vanpers het volgende:

[..]

Ik lees het op een manier dat je alleen een gratis box krijgt als je lid gaat worden. Lees ik het dan verkeerd of is het niet mogelijk gewoon eens een gratis box uit te proberen?
Je krijgt de 1e box gratis bij een lidmaatschap.
pi_182252521
Duidelijk, lees ik dan goed op tijd want was ook van plan om een code van zowel MS als HF hier te vragen om een goede keuze te maken tussen deze 2. Maar als daar meteen een lidmaatschap aan vast zit kan ik beter op zoek naar iemand in mijn omgeving die een extra maaltijd besteld.
pi_182252525
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:41 schreef vanpers het volgende:

[..]

Ik lees het op een manier dat je alleen een gratis box krijgt als je lid gaat worden. Lees ik het dan verkeerd of is het niet mogelijk gewoon eens een gratis box uit te proberen?
ja, je hebt dan een lidmaatschap maar die kun je wel meteen weer opzeggen/herroepen, en je box blijft dan gewoon gratis.
pi_182252536
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:41 schreef vanpers het volgende:

[..]

Ik lees het op een manier dat je alleen een gratis box krijgt als je lid gaat worden. Lees ik het dan verkeerd of is het niet mogelijk gewoon eens een gratis box uit te proberen?
je kunt gewoon na die eerste box opzeggen. Mijn truc was om direct de tweede box op pauze te zetten en dan na ontvangst van de eerste box opzeggen.
pi_182253324
Oh ja, met bovenstaande tips heb ik nog een hf code voor een proefbox.
Dm dan bij belangstelling.
Edit: beide codes zijn vergeven

Leuk om terug te lezen wat de gebruikers ervan vonden.
In mijn ( directe) omgeving is men geen fan. Prima ook.

[ Bericht 22% gewijzigd door AnneX op 01-10-2018 15:15:01 ]
  maandag 1 oktober 2018 @ 17:05:45 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_182256377
Mijn ouders hebben het een tijd geleden eens getest. Maar toen was er geen keuze in gerechten nog.

Ben benieuwd hoe het mij (alleen) bevalt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_182257775
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 16:11 schreef 111210 het volgende:
Mocht iemand een MS Code willen, ¤7,50 korting

Al jaar en dag kun je via diverse sites kortingscodes vinden voor Marley Spoon. En dan zit je op een korting van 25 euro op je eerste box.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_182258772
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:43 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, met bovenstaande tips heb ik nog een hf code voor een proefbox.
Dm dan bij belangstelling.
Edit: beide codes zijn vergeven

Leuk om terug te lezen wat de gebruikers ervan vonden.
In mijn ( directe) omgeving is men geen fan. Prima ook.
Dank je voor de code. We krijgen de box dinsdag. Ik ben benieuwd!
pi_182259201
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:11 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Al jaar en dag kun je via diverse sites kortingscodes vinden voor Marley Spoon. En dan zit je op een korting van 25 euro op je eerste box.
Dit is ook niet voor je eerste box, maar als je al een box hebt geloof ik? Want ik heb ook al een eerste box gehad.
pi_182268521
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:55 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ja, je hebt dan een lidmaatschap maar die kun je wel meteen weer opzeggen/herroepen, en je box blijft dan gewoon gratis.
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

je kunt gewoon na die eerste box opzeggen. Mijn truc was om direct de tweede box op pauze te zetten en dan na ontvangst van de eerste box opzeggen.
Is dit bij zowel HF als MS?
pi_182268952
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:28 schreef vanpers het volgende:

[..]


[..]

Is dit bij zowel HF als MS?
Ja.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182269055
Top, dankje. Dan hou ik me aanbevolen ;)
pi_182279752
Eerste gerecht vond ik helaas wat tegenvallen. Ik heb zelfs m'n bord niet leeggegeten, en dat komt bij mij niet vaak voor. Niet omdat het vies was, maar het was gewoon zo saai.

En ik vind zelf ook de hoeveelheid groente iets aan de kleine kant, wel een grote romaine sla, maar wij eten normaal wel meer groenten. Maar dat dacht ik ook heel erg toen ik de box voor de soep zag. Ik moet hem nog proberen, dus misschien valt het uiteindelijk enorm mee. Maar in die soep tel ik eigenlijk alleen de courgette als groente, verder een uitje, een zoete aardappel en 3 kleine krieltjes. Maar ik kijk er wel naar uit, want het klinkt wel erg lekker.

pi_182279778
Ervaring Familiebox tot nu toe.

Hij werd geleverd door PostNL in de avond, vooraf was aangegeven tussen 17.00-22.00 volgens mij. Ik kreeg smorgens een smsje + mailtje met tijdsvak van 1 uur. Levering prima, elke maaltijd in een apart papieren tasje :



Vandaag aten we : Kabeljauw en papillot met peterselie-aardappeltjes.

Het recept zelf plus foto deed vermoeden dat er krieltjes bij zaten. Qua hoeveelheden komt het overeen met HF, 100 gram kabeljauw pp. Detail wel dat ze zelfs boter voor bij de vis mee leveren. Net als bij MS bijvoorbeeld bouillonblokjes erbij zitten.



Dit was een vrij standaard gerecht, ze gaven 10-15 minuten voor de vis met groenten op 200 graden. Moest wortel, prei, vis, tomaat etc. in aluminium bootje doen. Na zo'n korte tijd waren de groenten nog hard en niet gaar, ook de vis niet. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn oven?

Ik ben vooral benieuwd naar de overige gerechten komende dagen. Ik heb een small box (voor 2 volwassenen) besteld en dan 4 maaltijden :

Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_182280452
Leuke review, ben benieuwd hoe de rest bevalt! Voor volgende week heb ik een MS box besteld, de opties die via mail langskwamen zagen er lekker uit.
Deze week ben ik boxloos. En kon ik vandaag dus stoofvlees laten sudderen :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182288034
Een nieuw initiatief voor een box, ook met fruit en vers brood.
Voorlopig in (regio) Utrecht.
https://www.local2local.nl/dezeweek/

Wie heeft interesse?
pi_182288212
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:29 schreef AnneX het volgende:
Een nieuw initiatief voor een box, ook met fruit en vers brood.
Voorlopig in (regio) Utrecht.
https://www.local2local.nl/dezeweek/

Wie heeft interesse?
Zijn het ook echt recepten? Het lijken meer losse producten te zijn.
pi_182288933
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zijn het ook echt recepten? Het lijken meer losse producten te zijn.
Tja, het zijn bio-producten in een zak.
Terwijl het in de regio vergeven is van Landwinkels.
https://landwinkel.nl
pi_182297793
Ik krijg net dit in de mail van HF;

quote:
Beste Jaimy

Ik stuur je deze e-mail naar aanleiding van onze levering afgelopen maandag.

Tijdens onze dagelijkse kwaliteitscontrole kwamen wij erachter dat de temperatuur van het bezorgbusje waarin jouw box is geleverd enige tijd te hoog is geweest. Dit betekent dat de producten in jouw box mogelijk niet voldoen aan onze kwaliteitseisen. We adviseren alle producten in jouw HelloFresh Box uit voorzorg niet te consumeren. Het risico is klein dat je er ziek van wordt, maar we nemen graag het zekere voor het onzekere. We verwachten niet dat producten die jij eventueel al gegeten hebt, een risico vormen voor de gezondheid.

Wij hebben reeds geprobeerd telefonisch contact met jou te krijgen maar dit is jammer genoeg niet gelukt. Vandaar deze e-mail. Wij storten het gehele geldbedrag van deze box terug op je rekening. En ter compensatie van het ongemak krijg je 30% van het bedrag als krediet op je account. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan horen wij dat graag!

Groeten,

Nou, ik eet het lekker op hoor.
pi_182297813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 18:01 schreef Najieto het volgende:
Ik krijg net dit in de mail van HF;

[..]

Nou, ik eet het lekker op hoor.
Netjes opgelost van ze ^O^

En ik zou het ook lekker opeten, tenzij je echt lauwe rauwe vis uit de doos trok of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182298197
Het meeste blijft ook gewoon prima ook al ligt het een tijdje bij kamertemperatuur. Ik zou voorzichtig zijn met vis en gehakt en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182298606
Wel netjes opgelost van ze inderdaad!

Mijn 2e maaltijd van de Familiebox viel beter in de smaak, Romige gnochetti met kip + spinazie etc. We zijn beide flinke eters maar kregen onze borden niet leeg.

In mijn jaren van MS/HF etc veel soorten pasta gezien maar nog nooit gnochetti gezien :P
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_182304491
Ik heb geen idee of er lauw vlees in de box heeft gezeten. Mijn vriendin heeft de box aangenomen en uitgepakt. Vanavond de tortilla's gemaakt met kip gehakt en alles zit nog steeds binnen :9. Inderdaad netjes dat ze het zo oplossen maar als ze geen mail hadden gestuurd had ik nergens vanaf geweten. Dus ja, toch wel een plu voor hun kwaliteitscontrole ^O^
pi_182320401
Vanavond het derde en laatste gerecht uit m'n HelloFresh box gehad. Misschien lag het aan mijn keuze van de recepten, maar ik vond het allemaal nogal simpel. Klonk helaas elke avond lekkerder dan dat ik het vond. De Peruaanse aardappelsoep waar ik vooraf zo naar uit keek, vond ik ook jammer. Al maakte de koriander het nog wel okay. M'n cashewnoten ontbraken, dat had me er ook nog wel een fijne toevoeging in geleken.

Heb wel het abonnement afgezegd, ik blijf toch maar gewoon zelf bedenken wat ik in een week ga eten. Al ben ik de laatste tijd echt inspiratieloos, dus had gehoopt dat dit zou helpen.
pi_182320935
Ik heb een paar weken geleden de HF box geprobeerd. Ik heb foto's gemaakt maar ben te lui om deze op mijn pc te zetten. Ik heb nu foto's van HF gebruikt.

Ik had gekozen voor:
Schelvis met spek en sperziebonen
Met goudbruine aardappelschijfjes


Bataatstamppot met oude kaas
Met veldsla, rucola en pecannoten


Aziatische kip in roomsaus
Met bloemkoolrijst en rode paprika


Het eerste gerecht heb ik anders gedaan. De vis met spek had ik bij een salade gegeten. Ipv vis heb ik een slavink bij de sperziebonen en aardappelschijfjes gedaan. Kwaliteit van de groente, vis, spek en aardappelen waren goed.

Het tweede gerecht heb ik gemaakt maar de noten heb ik niet toegevoegd. Ik hou niet van noten in mijn eten. De stamppot is echt een blijvertje!!! Deze ga ik nog eens maken. :Y

Het derde gerecht heb ik een eigen draai gegeven.

Al met al viel de kwaliteit van het eten mij zeker niet tegen. Fijn is ook de sms met tijdstip van bezorging.

Ik merk wel dat ik toch liever kook waar ik op dat moment trek in heb. Een week eerder bedenken wat ik ga eten past niet goed bij mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 04-10-2018 19:29:07 ]
pi_182321371
Leuk en duidelijk om te lezen hoe andere mensen bijv. de HF box ervaren.

En dat potjecreme er alsnog een draai aangeeft, is toch prima.
De week van te voren uitzoeken heb ik geen moeite mee.
Na het bestellen ben ik het weer vergeten.
Als ik het uitpak, denk ik oh ja, ben benieuwd.

Jammer, myraela dat het je tegenvalt.

Vanavond de platbrood pizza’s. Was ok’ish. Beetje saai met alleen champignons en mozzarella.
pi_182407890
Nou, overdag bezorgen door MS doen we niet meer.
Het bezorgdiensten van 8.00-18.00 uur vond ik eigenlijk al te groot. Ik kreeg geen mail of sms met een benadering van de tijd dus op mijn vrije dag maar de wekker gezet om nogmaals de mail te checken. Nog steeds niks binnen, waarna ik door de bezorger wakker gebeld werd :')
Dat doet HF dan weer beter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182415833
Kokos-courgettesoep klaargemaakt.
Waarom ik bij dit recept niet in staat word geacht zelf een courgette in stukken te hakken en bij een ander recept wel... raadsel. En zonde van het extra verpakkingsmateriaal.

De soep zelf vond ik wat vlak in smaak, kon iets minder kokosmelk hebben. Maar in combinatie met de radijs en munt topping werd dat een stuk beter. De portie leek klein, maar ik haal er drie kommetjes uit. Meer is niet nodig voor een maaltijd omdat je er ook nog gnocchi bij bakt. Bijzondere combinatie, maar het kon het wel hebben.

Zelf zou ik eerder voor een Turks broodje of zo voor erbij hebben gekozen. Maar al in al: prima maaltijd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182416961
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kokos-courgettesoep klaargemaakt.
Waarom ik bij dit recept niet in staat word geacht zelf een courgette in stukken te hakken en bij een ander recept wel... raadsel. En zonde van het extra verpakkingsmateriaal.

De soep zelf vond ik wat vlak in smaak, kon iets minder kokosmelk hebben. Maar in combinatie met de radijs en munt topping werd dat een stuk beter. De portie leek klein, maar ik haal er drie kommetjes uit. Meer is niet nodig voor een maaltijd omdat je er ook nog gnocchi bij bakt. Bijzondere combinatie, maar het kon het wel hebben.

Zelf zou ik eerder voor een Turks broodje of zo voor erbij hebben gekozen. Maar al in al: prima maaltijd.
Gaan die gnocchi er naast of er in? Of was de soep een voorgerecht en de gnocchi het hoofdgerecht?

Ik ben wel gefascineerd...gnocchi heb ik nog nooit smaakvol kunnen krijgen, dus daar doe ik iets fout, ben dus erg benieuwd hoe je die verwerkt hebt.

(En courgettesoep heb ik niet al te lang geleden gegeten als onderdeel van een uitgebreidere maaltijd, dat was een soepje van alleen maar courgette, zout en peper, en daar waren op het laatste moment rolletjes gerookte zalm gevuld met kruidenkaas in gelegd (het resultaat was niet erg mooi, maar wel bijzonder smaakvol))
pi_182417737
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waarom ik bij dit recept niet in staat word geacht zelf een courgette in stukken te hakken en bij een ander recept wel... raadsel.
Die met veel voorgesneden ingrediënten zijn de 'bliksemsnelle gerechten' aldus MS
pi_182417871
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 18:35 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Gaan die gnocchi er naast of er in? Of was de soep een voorgerecht en de gnocchi het hoofdgerecht?

Ik ben wel gefascineerd...gnocchi heb ik nog nooit smaakvol kunnen krijgen, dus daar doe ik iets fout, ben dus erg benieuwd hoe je die verwerkt hebt.

(En courgettesoep heb ik niet al te lang geleden gegeten als onderdeel van een uitgebreidere maaltijd, dat was een soepje van alleen maar courgette, zout en peper, en daar waren op het laatste moment rolletjes gerookte zalm gevuld met kruidenkaas in gelegd (het resultaat was niet erg mooi, maar wel bijzonder smaakvol))
De soep is een maaltijdsoep. Je kon kiezen wat je met de gnocchi deed: naast of in.
Ik moest ze opbakken dus ze waren luchtig en knapperig, en daarom ernaast gelegd. Want ik vond het zonde als ze zompig werden in de soep.
Verder niks bijzonders met de gnocchi gedaan, ik ben er ook niet altijd fan van. Maar deze waren echt lekker en licht en knapperig en kruidig ^O^

Courgettesoep heeft echt wat extraas nodig. Courgette alleen is vaak flauw.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182417902
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:20 schreef Trusten het volgende:

[..]

Die met veel voorgesneden ingrediënten zijn de 'bliksemsnelle gerechten' aldus MS
Oké :7
Het kost ook uuuuren om een courgette te snijden. :')

En intussen moest ik nu wel ui, knoflook, peper, radijs en munt hakken _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182417919
Nu kopje verse muntthee, want ik had nog over O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182418422
Hier deze week ook eens Marley spoon lagen bezorgen. Kreeg gister netjes een mailtje met een tijdsframe van 1 uur en dat klopte. Prima!

Erg leuk dat je de recepten in de app allemaal gewoon kan zien, had d’r al iets van gemaakt voor de box hier überhaupt was 8-)

Deze week staan de volgende gerechten hier op t menu:
- kimchi-speklap broodjes
- hartig gevulde puntpaprika
- flammkuchen met peer

Ben benieuwd! *O*
pi_182435989
Gerecht 1, check! Als alle gerechten zo lekker zijn dan kook ik veel vaker recepten van Marley spoon! *O*

De speklapjes gemarineerd in soja, gember, honing en dan in de oven. Frietjes van pastinaak en wortel.
Mayonaise met kimchi en verse koriander. Komkommer pickle. En dan op een broodje.

Kon ook niet mis natuurlijk 8-)
pi_182435997
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:08 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gerecht 1, check! Als alle gerechten zo lekker zijn dan kook ik veel vaker recepten van Marley spoon! *O*

De speklapjes gemarineerd in soja, gember, honing en dan in de oven. Frietjes van pastinaak en wortel.
Mayonaise met kimchi en verse koriander. Komkommer pickle. En dan op een broodje.

Kon ook niet mis natuurlijk 8-)
Oeh, dat klinkt ook wel erg lekker. :9
pi_182436793
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:08 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gerecht 1, check! Als alle gerechten zo lekker zijn dan kook ik veel vaker recepten van Marley spoon! *O*

De speklapjes gemarineerd in soja, gember, honing en dan in de oven. Frietjes van pastinaak en wortel.
Mayonaise met kimchi en verse koriander. Komkommer pickle. En dan op een broodje.

Kon ook niet mis natuurlijk 8-)
Klinkt heerlijk....speklapje in de oven klinkt ook mooi, hoe lang en op welke temperatuur moesten die? En heb je ze halverwege nog moeten keren?
Hmm, nu heb ik trek!
pi_182436915
MS pasta met gerookte kip en sinaasappelpesto is ook goedgekeurd ^O^
Ik was alweer vergeten hoe gemakkelijk het eigenlijk is om zelf pesto te maken :')

Dit recept was warm, met met wat tweaken kun je hier prima een koude maaltijdsalade van maken denk ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182436937
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:08 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gerecht 1, check! Als alle gerechten zo lekker zijn dan kook ik veel vaker recepten van Marley spoon! *O*

De speklapjes gemarineerd in soja, gember, honing en dan in de oven. Frietjes van pastinaak en wortel.
Mayonaise met kimchi en verse koriander. Komkommer pickle. En dan op een broodje.

Kon ook niet mis natuurlijk 8-)
Klinkt ook goed :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182436988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:48 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk....speklapje in de oven klinkt ook mooi, hoe lang en op welke temperatuur moesten die? En heb je ze halverwege nog moeten keren?
Hmm, nu heb ik trek!
220 en een minuut of 25? Heb geen timer gezet maar gekeken wanneer alles klaar was
pi_182437029
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:57 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

220 en een minuut of 25? Heb geen timer gezet maar gekeken wanneer alles klaar was
dank! zo'n richtlijn is toch handig en ik ga die ovenlapjes zeker opschrijven om een keer uit te proberen (lijkt me ook heerlijk bij een bord nasi)
pi_182437139
Ja daar smaken ze zeker ook goed bij! En stelt niks voor, ik hou d’r wel van O+
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:40:19 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182437929
Ik vind het toch allemaal wel weer behoorlijk smakelijk klinken hier. Mocht iemnad een code hebben, dan hou ik me aanbevolen. Liefst voor MS, maar HF klinkt ook niet gek. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_182438254
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het toch allemaal wel weer behoorlijk smakelijk klinken hier. Mocht iemnad een code hebben, dan hou ik me aanbevolen. Liefst voor MS, maar HF klinkt ook niet gek. :)
DM me je naam en je mailadres en dan krijg je een MS box van me.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182446311
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 19:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

DM me je naam en je mailadres en dan krijg je een MS box van me.
Als je er nog een hebt, wil ik er ook heel erg graag een proberen.
pi_182463229
Vanavond gerecht 2 gegeten: ook een succes! *O*

Flammkuchen met geitenkaas crème, rozemarijn, peer en rode ui en hazelnoten. Een koolsalade erbij. Die combi zou ik zelf niet hebben gemaakt maar pastte prima!

Morgen een gerecht van met linzen gevulde puntpaprika, iets risicovoller op een minder groot succes. Ben benieuwd :9
pi_182463303
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 23:01 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond gerecht 2 gegeten: ook een succes! *O*

Flammkuchen met geitenkaas crème, rozemarijn, peer en rode ui en hazelnoten. Een koolsalade erbij. Die combi zou ik zelf niet hebben gemaakt maar pastte prima!

Morgen een gerecht van met linzen gevulde puntpaprika, iets risicovoller op een minder groot succes. Ben benieuwd :9
Bijzondere toppings op je flammkuchen, maar klinkt erg lekker!

Ben eigenlijk ook erg benieuwd naar die gevulde paprika...zeker nu ik weet dat daar linzen in gaan.
pi_182467593
Ik heb volgens mij ook nog een MS code om door te geven. :) Het bevalt zo goed! Ik heb woensdag geluncht met de 'surinaamse broodjes', met mijn moeder erbij. Was echt heel lekker. Vanavond staat de pasta met salsiccia op het programma. Klinkt ook heerlijk. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_182468206
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 08:44 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb volgens mij ook nog een MS code om door te geven. :) Het bevalt zo goed! Ik heb woensdag geluncht met de 'surinaamse broodjes', met mijn moeder erbij. Was echt heel lekker. Vanavond staat de pasta met salsiccia op het programma. Klinkt ook heerlijk. :D
.

Oehh code! Of is dat alleen voor een eerste box? *O*
pi_182468561
Oeh, MS klinkt veel meer mijn smaak. Als er iemand nog een gratis eerste box heeft. :@
pi_182469137
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:38 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

.

Oehh code! Of is dat alleen voor een eerste box? *O*
Alleen voor een eerste box ja. Ik had dat erbij moeten zetten sorry.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_182469163
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 09:55 schreef Myraela het volgende:
Oeh, MS klinkt veel meer mijn smaak. Als er iemand nog een gratis eerste box heeft. :@
Dm maar even je naam en e-mailadres dan stuur ik je een code. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_182469644
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 10:37 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dm maar even je naam en e-mailadres dan stuur ik je een code. :)
Thanks! Het menu klinkt in ieder geval goed. *O*

pi_182469921
Ik heb 2 gratis boxen van HF te vergeven, graag PM bij interesse.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_182471885
Drukke ochtend gehad en opeens allemaal boxen die voorbij komen haha.
Heb CS maar een PM gestuurd of hij nog een code heeft :)
pi_182472567
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:33 schreef vanpers het volgende:
Drukke ochtend gehad en opeens allemaal boxen die voorbij komen haha.
Heb CS maar een PM gestuurd of hij nog een code heeft :)
En anders kun je mij je naam en een mailadres DMmen. Had je berichtje gisteren gemist en heb nog een box over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182472756
Is Marley Spoon lekkerder dan HF? Hier werd laatst weer eens HF bezorgd - ik was vergeten te pauzeren en de herinneringsmail dat ik een selectie moest maken was tussen m'n spam terechtgekomen, dus ik was verrast door het smsje dat er een box onderweg was :o Maar de gerechten die er in zaten waren deze keer best laf en saai :{
pi_182472946
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:46 schreef Amsel het volgende:
Is Marley Spoon lekkerder dan HF? Hier werd laatst weer eens HF bezorgd - ik was vergeten te pauzeren en de herinneringsmail dat ik een selectie moest maken was tussen m'n spam terechtgekomen, dus ik was verrast door het smsje dat er een box onderweg was :o Maar de gerechten die er in zaten waren deze keer best laf en saai :{
Dat hangt van je smaak af. Mij werd thuis op een gegeven moment verboden nog MS te bestellen omdat MS de lekker uitziende gerechten had die tegen vielen en HF de mwoah uitziende gerechten had die heerlijk waren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182472965
Nu is HF wel een stuk meer eenheidsworst geworden -O- Als je maar genoeg 'luistert' naar zoveel mogelijk klanten, dan kom je op een soort middenmoot uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182473435
Wij (2 personen) maken nu een aantal weken gebruik van Hello Fresh, 5 dagen per week. Korte samenvatting vooraf: Echt een hele relaxte en kwalitatief goede zet geweest!

We hoeven bijna geen boodschappen meer te doen... Vrijdag bedrijfsborrel / eventueel in de avond lekker makkelijk (pizza, patatje, etc), en zaterdag de markt over en kijken waar we zin in hebben. Ontbijt, brood, beleg, drinken, etc eens in de zoveel dagen groot inkopen.

Kwaliteit:
Hier was ik vooral bang voor. Is de groente wel vers? Vlees/vis mooi? Porties groot genoeg? Kort antwoord: Ja, ja en ja. Echt uitstekende kwaliteit van alles, en zeker het vlees is bijzonder goed (beter dan supermarkt). Je dwingt jezelf ook om beter op de porties te letten (ik eet snel teveel avondeten), en uiteraard super gevarieerd. En ja soms mag het van mij wel wat meer zijn, maar als ik eerlijk ben naar mezelf is het toch ook wel genoeg.

En al die kleine mini-verpakkingen zijn zo schattig!

Smaak:
Toch al een aantal echt hele bijzondere recepten mogen proeven. Uiteraard helpt het dat alles vers is, inclusief het citroentje/limoentje, waar je zelf toch wel gauw neigt te graaien naar andere oplossingen. Uiterst smaakvolle combinaties en over het algemeen kort gezegd lekker eten.

Je moet overigens niet te kieskeurig zijn, want ja je krijgt wel allerlei "nieuwe" ingrediënten te eten. Gelukkig lust ik eigenlijk alles wel.

Service:
• Zelf bepalen van het tijdvak van bestellen (en dan dus ook echt een blok van max 3 uur of zo, geen achterlijke blokken van 12 uur).
• Zeer fijn die smsjes wanneer ze daadwerkelijk in de buurt zijn.
• Ontbrekende producten doorgeven wordt direct verrekend met je volgende bestelling.
• De doos van afgelopen week nemen ze weer in.

Keuze / toegankelijkheid:
Mijn vriendin kan vanwege haar gezondheid vrij veel ingrediënten niet verdragen (varkensvlees, ui, paprika, rucola bijvoorbeeld). Dat Hello Fresh op de site zo duidelijk is met alles wat erin de recepten zit is dus precies wat we nodig hebben. We strepen weg wat absoluut geen optie is, waarbij je sommige recepten zo kan draaien dat het geen probleem is (paprika even apart, alleen voor mij / even een zakje sla halen voor haar / etc), maar tot op heden eigenlijk altijd ruim voldoende keuze.

Hello Fresh heeft naast de wekelijkse 11 recepten ook 2 premium recepten (kleine extra bijdrage pp) waaruit we ook meestal 1 kiezen, dus dat geeft ons wel iets meer mogelijkheden.

Conclusie:
Is HF beter dan MS? Geen idee, heb MS nog nooit besteld. Is HF een aanrader? Jazeker! Uiteraard hangt het van zeer veel factoren af of het voor jou/jullie geschikt is. Bijvoorbeeld:

• Heb je genoeg wekelijks ritme om vooraf te weten hoe vaak je thuis kookt?
• Ben je niet te pietluttig met wat je lekker vind?

Twijfel je, dan zou ik het zeker eens proberen.

Voor de OP
Keuze uit 11 en 2 premium recepten, ipv 9 (originele box).
pi_182475438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 13:33 schreef vanpers het volgende:
Drukke ochtend gehad en opeens allemaal boxen die voorbij komen haha.
Heb CS maar een PM gestuurd of hij nog een code heeft :)
Ik ben een zij ;-) Ik heb je naam en e-mail adres nodig, dan stuur ik 'm.

Dan zijn beide gratis HF boxen vanuit mij vergeven.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_182478856
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 14:46 schreef Amsel het volgende:
Is Marley Spoon lekkerder dan HF? Hier werd laatst weer eens HF bezorgd - ik was vergeten te pauzeren en de herinneringsmail dat ik een selectie moest maken was tussen m'n spam terechtgekomen, dus ik was verrast door het smsje dat er een box onderweg was :o Maar de gerechten die er in zaten waren deze keer best laf en saai :{
Ligt denk ik inderdaad aan je smaak. Hier thuis werd HF ook niet zo goed ontvangen (met uitzonderingen), en tot nu toe met de MS nog geen enkele misser gehad. Ik laat vaak het zout/bouillonblokje weg in verband met mee-etende dreumes, maar dan nog is het goed op smaak en altijd rúim voldoende. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:00:05 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182637210
Ja hoi! :W

Wij hebben nu een tijdje ME, maar merken dat 3x per week iets te veel is van het goede.. dus we willen naar 2x per week..

Maarrr.
3x per week kost 39.90 en 2x per week kost 36 EUR.. ik vind dat nog knap aan de prijs.. iemand ervaringen met 2x per week met een andere box voor een iets fijner prijsje ? HF hebben we geprobeerd,maar was niet echt een succes.

Tnx!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182651509
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 11:07 schreef Myraela het volgende:
Thanks! Het menu klinkt in ieder geval goed. *O*

[ afbeelding ]
Vandaag het eerst gerecht gegeten, de burger. Ik vond het helemaal top! Echt verrassend lekker. Hopelijk ben ik net zo positief over de andere gerechten. Maar ik vond het in ieder geval al fijn dat er meer verschillende ingrediënten in het recept gingen.

Ik ga sowieso die koolsla met tahin vaker maken. :9 Maar als de andere gerechten ook in de smaak vallen, dan overwegen we wel vaker Marley Spoon te nemen. Toch meer wat ik zoek dan HF.
pi_182771777
Voor het eerst sinds tijdje weer MS besteld. Kreeg ik melding dat hij zou worden bezorgd met Dynalogic (nieuw?). Tijdsvak was 0900-13.00 maar smsje gaf aan gister 0900-10.00

Echter is er nu nog niet, bel ik met Dynalogic krijg ik de melding dat de koerier is niet komen opdagen en ze kunnen geen vervanger vinden... :') "ik denk niet dat uw zending vandaag wordt bezorgd maar ik bel u later nog even". Ben benieuwd!
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_182772037
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:13 schreef CountingStars het volgende:
Voor het eerst sinds tijdje weer MS besteld. Kreeg ik melding dat hij zou worden bezorgd met Dynalogic (nieuw?).
Nee is niet nieuw maar ik weet niet wat ervoor zorgt of het met Dynalogic komt of PostNL. Ik had twee weken geleden MS toen kwam het met PostNL en vandaag met Dynalogic (voorafgaand meerdere e-mails en smsjes. Ze waren overigens wel op tijd maar mijn eerdere bestellingen met hen waren niet zo positief. Ik zag bijv. een oud smsje 'Uw bestelling van Marley Spoon wordt bezorgd met een vertraging van circa 45 minuten'. Dit was voor mij ook reden om er een tijdje geleden mee te stoppen, het tijdsvak is al aardig groot en daar kun je dan ook nog eens niet van op aan....

Maar goed, momenteel zitten ze dus in hun 2e kans en so far so good...
pi_182772924
Gut...heb ik de Kerstbox besteld van hello fresh. >:O
Promotarief -/- 20% voor de eerste 500 .
pi_182772942
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 13:13 schreef CountingStars het volgende:
Voor het eerst sinds tijdje weer MS besteld. Kreeg ik melding dat hij zou worden bezorgd met Dynalogic (nieuw?). Tijdsvak was 0900-13.00 maar smsje gaf aan gister 0900-10.00

Echter is er nu nog niet, bel ik met Dynalogic krijg ik de melding dat de koerier is niet komen opdagen en ze kunnen geen vervanger vinden... :') "ik denk niet dat uw zending vandaag wordt bezorgd maar ik bel u later nog even". Ben benieuwd!
nou jaaaa
pi_182774752
Ik zou het wel handig vinden als je de hellofresh ook kan ophalen, bij een afhaalpunt
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 29 oktober 2018 @ 16:33:17 #109
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_182817390
Ik ga de komende tijd maar eens maaltijdboxen testen.
Net met 50% korting de Veggiebox van HF besteld. 4 maaltijden, jammer dat je niet voor 5 kunt kiezen met Veggie.
Daarna MS ook nog maar even testen en kijken hoe het bevalt. Met 2 fulltime banen vind ik het koken wel heel erg leuk, maar het bedenken wordt steeds lastiger :P (ik word dus steeds luier)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_182818878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 17:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou het wel handig vinden als je de hellofresh ook kan ophalen, bij een afhaalpunt
Haha.
Laat je hem daar bezorgen? Of de buren?
pi_182819139
Deze week voor het eerst Marley Spoon. Eerste indruk is goed. Dat de zakken dicht zitten is al een hele verbetering t.o.v. de dozen van Hello Fresh die door elkaar liggen. Ongelofelijk eigenlijk dat Hello Fresh tot 2 jaar geleden ofzo alles gewoon in 1 losse doos gooide, zonder dat maaltijden bij elkaar gegroepeerd zaten :D
Bleuh.
pi_182820823
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2018 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

nou jaaaa
Na 3 x zelf bellen met Dynalogic in de middag hoe het zat met de levering, kwam de koerier uiteindelijk om 17.30.... :'). Jammer dat ze dan zelf geen contact met je opnemen of een automatisch mailtje/smsje dat de zending was vertraagd oid.
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_182872672
Ik krijg volgende week woensdag mijn eerste maaltijdbox ooit, van Hello Fresh :P Via een kortingscode. Ben benieuwd!
Ik wil MS ook wel een keer proberen (als het concept van een maaltijdbox me bevalt dan), die gerechten zien er ook lekker uit :9
  woensdag 7 november 2018 @ 18:20:28 #114
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_183004213
Raar eigenlijk. Als je een kortingscode weggeeft krijg je er zelf ook korting voor terug als hij wordt gebruikt, maar voor het weggeven van gratis boxen dan weer niet.

Ik vind het tot nog toe ideaal. Stuk minder gestress. Het is wel uitgebreid koken, maar dat is het deel dat ik leuk vind. Het bedenken en boodschappen doen niet :P

Vanavond staat de Indiase Dahl op het menu, ben benieuwd.
Wel ruim bemeten, de porties. Er zitten bijvoorbeeld 2 naanbroden bij en ik heb er maar eentje nodig, dus voor vrijdag bij de soep (als we geen HF eten haha) heb ik mooi nog een naan O+
L'Enfer, c'est les autres.
pi_183013209
De dahl smaakte verrukkelijk.
Had zelfs een kom over en vanavond als vooraf gegeten.

300 gram sperciebonen voor 2 pp vind ik eigenlijk te weinig,
  donderdag 8 november 2018 @ 12:42:40 #116
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_183019500
Ik vond het ook heerlijk! Echt een favorietje en we konden er in principe 2 keer van eten samen!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_183027535
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vond het ook heerlijk! Echt een favorietje en we konden er in principe 2 keer van eten samen!
Werkelijk? Ik heb juist enorm moeten wennen aan de kleinere porties van HF ten opzichte van wat we normaal aten. Gelukkig zit er vaak ruim salade en zo bij, waardoor dat beetje extra wel fijn is. Echt nog nooit iets over gehad :P.

Overigens was dat ook deel van de reden om aan de box te gaan. Altijd afgemeten porties en dus minder kans om structureel teveel te eten.
pi_183028026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:49 schreef Aenyo het volgende:

[..]

Werkelijk? Ik heb juist enorm moeten wennen aan de kleinere porties van HF ten opzichte van wat we normaal aten. Gelukkig zit er vaak ruim salade en zo bij, waardoor dat beetje extra wel fijn is. Echt nog nooit iets over gehad :P.

Overigens was dat ook deel van de reden om aan de box te gaan. Altijd afgemeten porties en dus minder kans om structureel teveel te eten.
meen je dit serieus? Wij hielden altijd over van een HF box. Met een 2 persoons box hadden we met 3 man kunnen eten
hardcoholic
pi_183028115
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:49 schreef Aenyo het volgende:

[..]

Werkelijk? Ik heb juist enorm moeten wennen aan de kleinere porties van HF ten opzichte van wat we normaal aten. Gelukkig zit er vaak ruim salade en zo bij, waardoor dat beetje extra wel fijn is. Echt nog nooit iets over gehad :P.

Overigens was dat ook deel van de reden om aan de box te gaan. Altijd afgemeten porties en dus minder kans om structureel teveel te eten.
#viesdik
pi_183037939
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

#viesdik
Nee hoor, slechts 5 kilo boven mijn ideale gewicht / bmi. Heb simpelweg gezonde eetlust, zeker als het aankomt op gezond eten. Daarnaast eet ik 's avonds na de maaltijd zelden nog iets.
pi_183037977
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:06 schreef Ferdii het volgende:

[..]

meen je dit serieus? Wij hielden altijd over van een HF box. Met een 2 persoons box hadden we met 3 man kunnen eten
Ja serieus, dat hoeven wij echt niet te proberen. Het is zeker een stap "terug" ten opzichte van voorheen. Maar juist daarom vind ik het wel fijn. Ik zat 8 kilo boven mijn ideale gewicht / bmi, en sinds HF al 3 kilo kwijt. Maar goed buiten de 3 maaltijden om, eet ik zelden iets op een dag. En ik ben echt dol op warm eten :).

Ben 1.97m, dus er gaat ook wel wat in...
pi_183059457
Gratis eerste Hellofresh box met code
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 november 2018 @ 12:11:16 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183140505
Er is een nieuwe maaltijdbox-bestelservice:

Crisp.

https://www.culy.nl/nieuw(...)qtqhXapmGvO8bEY2dU8M
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183140555
quote:
3s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:11 schreef golfer het volgende:
Er is een nieuwe maaltijdbox-bestelservice:

Crisp.

https://www.culy.nl/nieuw(...)qtqhXapmGvO8bEY2dU8M
quote:
(...) Zo bestellen wij bijvoorbeeld verse dorade van Fresca mer, entrecote van Parthenaise en Groningse Mozzarella (leuk!). (...)
Is dat die super lekkere buffelmozarella van de markt in Groningen? :o :o Oooooooh O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183140914
quote:
3s.gif Op woensdag 14 november 2018 12:11 schreef golfer het volgende:
Er is een nieuwe maaltijdbox-bestelservice:

Crisp.

https://www.culy.nl/nieuw(...)qtqhXapmGvO8bEY2dU8M
Zo te lezen is het meer een bezorgservice dan een maaltijdbox service.
Je kunt er de losse ingrediënten bestellen, geen volledige maaltijden.
Wel een leuk concept, voor bijzondere etentjes of als je jezelf wil verwennen met mooie producten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 14 november 2018 @ 18:02:00 #126
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_183147462
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:25 schreef Aenyo het volgende:

[..]

Ja serieus, dat hoeven wij echt niet te proberen. Het is zeker een stap "terug" ten opzichte van voorheen. Maar juist daarom vind ik het wel fijn. Ik zat 8 kilo boven mijn ideale gewicht / bmi, en sinds HF al 3 kilo kwijt. Maar goed buiten de 3 maaltijden om, eet ik zelden iets op een dag. En ik ben echt dol op warm eten :).

Ben 1.97m, dus er gaat ook wel wat in...
Ik ben zo'n 10 kilo te zwaar, vriend trouwens ook. Maar dat heeft niet zoveel met avondeten te maken :') We hebben eigenlijk altijd voldoende over voor mijn vriend om mee te nemen als lunch. Ik kies wel vegetarische maaltijden uit trouwens, en vul dat aan met 1 of 2 vismaaltijden. Misschien dat dat meer vult? Ik vind het calorietechnisch echt wel een hoop, ik at normaal gesproken echt geen 700-800 kcal weg met de avondmaaltijd.
Maar ik vind het goed bevallen! Vanavond Orzo met tomaatjes en courgette.
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 26 november 2018 @ 12:23:40 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183378416
Topchefs leveren maaltijdbox met viergangenmenu voor thuis.

https://www.missethoreca.(...)vpFQtrf-COw1grKKHYy4
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183919177
Is het normaal dat er verschil in de vleesporties zit? Ik heb voor het eerst een box besteld (voor 4 personen), maar in een verpakking zitten 2 biefstukken van in totaal 205 g en in de ander 273 g. Het is niet onoverkomelijk, maar makkelijker is het als ze allemaal even groot zijn en een beetje dezelfde vorm hebben.
Wie geef ik nu het kleinste biefstuk?
pi_183923743
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:30 schreef Zana het volgende:
Is het normaal dat er verschil in de vleesporties zit? Ik heb voor het eerst een box besteld (voor 4 personen), maar in een verpakking zitten 2 biefstukken van in totaal 205 g en in de ander 273 g. Het is niet onoverkomelijk, maar makkelijker is het als ze allemaal even groot zijn en een beetje dezelfde vorm hebben.
Wie geef ik nu het kleinste biefstuk?
Dat lijkt me toch vrij normaal. Is een een supermarkt niet veel anders.
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2018 12:23 schreef golfer het volgende:
Topchefs leveren maaltijdbox met viergangenmenu voor thuis.

https://www.missethoreca.(...)vpFQtrf-COw1grKKHYy4
Lijkt me best wel een markt voor te zijn om iets meer high-end te koken. Wat ik lees is het maken van de gerechten wel vrij simpel gemaakt.
  zondag 23 december 2018 @ 17:53:02 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183923997
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2018 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch vrij normaal. Is een een supermarkt niet veel anders.

[..]

Lijkt me best wel een markt voor te zijn om iets meer high-end te koken. Wat ik lees is het maken van de gerechten wel vrij simpel gemaakt.
¤ 69,50 pp en dan zelf nog moeten koken? Of iig nog iets doen ook? Mwah...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2018 @ 18:05:47 #131
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183924291
Komende drie weken (incluis deze week) Marley Spoon. Het was drie voor de prijs van twee boxen. Nou dan is het best wel leuk :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183924769
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:05 schreef borisz het volgende:
Komende drie weken (incluis deze week) Marley Spoon. Het was drie voor de prijs van twee boxen. Nou dan is het best wel leuk :P.
Nieuwe klant? Want anders wil ik het ook :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 december 2018 @ 18:44:24 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183925126
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nieuwe klant? Want anders wil ik het ook :D
Zeer wisselvallige klant. Kreeg op Sinterklaas een mailtje

quote:
Plan jouw 2 leveringen, krijg 1 gratis box!

Ontvang 2 boxen tussen 17 december en 6 januari en krijg één box GRATIS! Je ontvangt jouw code voor een gratis box per email op 5 januari.
Nou de eerste box kwam zaterdag en de tweede volgende week.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183925328
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2018 18:44 schreef borisz het volgende:

[..]

Zeer wisselvallige klant. Kreeg op Sinterklaas een mailtje

[..]

Nou de eerste box kwam zaterdag en de tweede volgende week.
Ahahaha! Ik ben ook zeer wisselvallig. Heb wel al eens korting gehad op een box. Hopelijk binnenkort ook eentje gratis.

*in handtjes wrijft*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184057336
Ik ben ook wisselvallig, maar heb echt nog geen korting gehad bij MS. Ik krijg wel steeds mailtjes van HF, maar die hoef ik dan weer niet. :p
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 december 2018 @ 14:43:54 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184060223
Voor het eerst bezorgproblemen. Bezorger had pakket niet bij zich. :')
Box komt morgen ipv vandaag en krijg een tientje korting.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 30 december 2018 @ 17:04:34 #137
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_184090845
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 14:43 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst bezorgproblemen. Bezorger had pakket niet bij zich. :')
Box komt morgen ipv vandaag en krijg een tientje korting.
Ohoooo ..verder bevalt de box wel?

Ik twijfel nog tussen de 1 of 2 persoons box van Hf mijn vriend en ik eten niet altijd samen... dus als ik dan de 1 pers. Voor 4 dagen doe.. ook wel relaxed denk ik..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_184092367
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:04 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ohoooo ..verder bevalt de box wel?

Ik twijfel nog tussen de 1 of 2 persoons box van Hf mijn vriend en ik eten niet altijd samen... dus als ik dan de 1 pers. Voor 4 dagen doe.. ook wel relaxed denk ik..
Verschil in prijs is 5 euro tussen de 1 en 2 persoons box. Ik zou voor de 2persoons gaan en dan dingen invriezen en zodoende een keer een week overslaan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 december 2018 @ 19:40:23 #139
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184095612
De box komt helemaal niet meer :'). Geld is inmiddels op account bijgestort. Moet alleen even kijken of die wel telt als levering voor de gratis box :P.

quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:04 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ohoooo ..verder bevalt de box wel?
MS bevalt me altijd wel. Nu voor het eerst dat het mis gaat.
Ik deed altijd 3-4 boxen in het jaar. Zo af en toe. En ja het bevalt me wel. Geeft vaak weer inspiratie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184107438
Ik heb voor volgende week maar weer een box aangezet. Goed in het ritme komen zo na al het lekkers met de feestdagen. Zin in! :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 31 december 2018 @ 09:41:22 #141
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_184114750
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 19:40 schreef borisz het volgende:
De box komt helemaal niet meer :'). Geld is inmiddels op account bijgestort. Moet alleen even kijken of die wel telt als levering voor de gratis box :P.

[..]

MS bevalt me altijd wel. Nu voor het eerst dat het mis gaat.
Ik deed altijd 3-4 boxen in het jaar. Zo af en toe. En ja het bevalt me wel. Geeft vaak weer inspiratie.
oja handig ook, dat je kunt pauzeren ermee.. inspiratie is altijd leuk.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 31 december 2018 @ 09:44:10 #142
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_184114799
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 17:59 schreef Najieto het volgende:

[..]

Verschil in prijs is 5 euro tussen de 1 en 2 persoons box. Ik zou voor de 2persoons gaan en dan dingen invriezen en zodoende een keer een week overslaan.
dat scheelt niet veel dan idd.
Beetje gek wel toch 😉
Dan ga ik voor de 2 personen 3 dagen... en je kunt het makkelijk aanpassen las ik net op de site.. dat is dan ook weer prettig.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_184163973
Zoonlief is het huis uit dus nu zijn we met zijn tweeën en nu heb ik totaal geen inspiratie en zin meer om te koken dus wil ik me eens gaan wagen aan hf of ms, heeft er iemand een kortingscode of i.d. voor mij ??
pi_184178381
Ben wel benieuwd hoe MS nu bevalt, Ik heb het 2 maanden geleden nog eens besteld maar vond vooral de keuze qua vis of vega recepten zo weinig.. Merendeel recepten met vlees.

Ik mis nu wel een beetje het gemak van de maaltijdbox. Familiebox heb ik tussendoor geprobeerd maar ging élke levering wat mis. Onder andere : verkeerde maaltijden geleverd dan wat besteld, veel producten misten, ook bedorven producten. Ze compenseren het dan wel, maar is toch weer moeite wat je juist wil voorkomen door een maaltijd box te bestellen.

Daarnaast waren de recepten zelf vaak niet logisch, kooktijd klopte niet of er zaten ingrediënten in de zak wat niet in het recept terug kwam. Hierover mailde ik dan als tip maar geen reactie.

Slecht contact ook dus met klantenservice, waar volgens mij 2 mensen werken heb ik gemerkt na 20 x contact :D Geeft natuurlijk niks maar ze hadden het duidelijk niet onder controle. Ik heb de maaltijd box 6 x geprobeerd omdat ze wel een goede compensatie steeds gaven en ik dacht "ach probeer het nog een keer". Maar na laatste klacht niets meer gehoord.

Ik merk dat ik heel inspiratieloos ben qua avond eten, ga vandaag ook boodschappen doen en werkelijk géén idee. :').
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_184181209
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:42 schreef Sorella het volgende:
Zoonlief is het huis uit dus nu zijn we met zijn tweeën en nu heb ik totaal geen inspiratie en zin meer om te koken dus wil ik me eens gaan wagen aan hf of ms, heeft er iemand een kortingscode of i.d. voor mij ??
Mocht je nog niet voorzien zijn :P
Kan je je e-mailadres PM'en, dan krijg je een code voor een gratis eerste box (daarna wel even pauzeren mocht je niet meer willen :P)
pi_184181503
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:12 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Mocht je nog niet voorzien zijn :P
Kan je je e-mailadres PM'en, dan krijg je een code voor een gratis eerste box (daarna wel even pauzeren mocht je niet meer willen :P)
Onderweg :)
Dank je alvast
pi_184185356
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 17:42 schreef Sorella het volgende:
Zoonlief is het huis uit dus nu zijn we met zijn tweeën en nu heb ik totaal geen inspiratie en zin meer om te koken dus wil ik me eens gaan wagen aan hf of ms, heeft er iemand een kortingscode of i.d. voor mij ??
Ik heb van HF nog kortingscoupons (25 euro) mocht je interesse hebben. Gratis boxen inmiddels vergeven maar krijg ik toch ook wel regelmatig
pi_184187375
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 18:33 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Ik heb van HF nog kortingscoupons (25 euro) mocht je interesse hebben. Gratis boxen inmiddels vergeven maar krijg ik toch ook wel regelmatig
Ik heb van Miezziej al een coupon gekregen voor een gratis box, geen idee of je dan nog een kortingscoupon. ook kan gebruiken
pi_184189880
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:03 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ik heb van Miezziej al een coupon gekregen voor een gratis box, geen idee of je dan nog een kortingscoupon. ook kan gebruiken
Kan niet helaas en die korting van 25 euro heeft iedereen met Hellofresh (en krijg je zelf ook korting mee)
pi_184190058
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 21:44 schreef Trusten het volgende:

[..]

Kan niet helaas en die korting van 25 euro heeft iedereen met Hellofresh (en krijg je zelf ook korting mee)
Is toch ook een goede aanbieding, om te beginnen.
Komt neer op twee voor de prijs van éen box.
pi_184190743
Om een box uit te proberen is die kortingsbon ook een goed begin, niets mis mee.
Zijn vast anderen die er ook wel gebruik van willen maken.
pi_184191173
Of er nu 1 persoon of 2 personen blij mee zijn. 25 euro goedkoper uit zijn is altijd goed toch :D

Zo heb ik al heel wat mensen blij gemaakt. Maar HF doet ook niet heel moeilijk met regelmatig gratis boxen uitdelen via hun klanten. Ook heel fijn!!
pi_184333846
Ik heb nog 1 gratis box te geef, pb even je emailadres bij interesse op

[ Bericht 21% gewijzigd door Trusten op 11-01-2019 11:28:47 ]
  vrijdag 11 januari 2019 @ 10:06:18 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184333923
wij hadden van de week de kip nuggets van marley _O_
tevens is de risotto een aanrader..
de rest is verder ook prima, maar die twee zijn hier wel favorite geworden :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184338558
Ik heb ook weer even Marley Spoon. Vond de curry met dadelchutney in ieder geval alweer fijn.
pi_184338662
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook weer even Marley Spoon. Vond de curry met dadelchutney in ieder geval alweer fijn.
Ah goed om te weten! Die zak staat hier in de koelkast :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 januari 2019 @ 14:53:50 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184339161
Hopelijk gaat nu alles goed en komt de box er met

• Sushibowl met knapperige tofu met Koreaanse dressing en radijsjes
• Bibimbap uit Korea met rundergehakt, taugé en sesam
• Romige artisjok-spekjespasta met topping van kaas en kruiden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 11 januari 2019 @ 15:04:57 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184339438
ik vond de bibimbap nogal bewerkelijk met allerlei pannen en opnieuw verwarmen want anders koud..
TIP: gebruik je oven om alle ingedienten warm te houden, Let op de hoeveelheid sesamOLIE die je moet gebruiken ( gooi niet meteen het hele olie zakje bij de wortelen O-) ) en doe sesamzaad bij de wortelen.. niet NOG meer sesam olie 8)7

verder was het wel erg lekker _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184339490
Oh, de bibimbap staat vanavond op het menu. Meteen geen zin meer in. #lui

Ik ben trouwens volgende week echt benieuwd naar de kaasfondue met bonen. Als dat een succes is, is het best een toffe manier om een kaasfondue iets gezonder te maken.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 15:10:21 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184339559
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 15:07 schreef Myraela het volgende:
Oh, de bibimbap staat vanavond op het menu. Meteen geen zin meer in. #lui

Ik ben trouwens volgende week echt benieuwd naar de kaasfondue met bonen. Als dat een succes is, is het best een toffe manier om een kaasfondue iets gezonder te maken.
oh dat hoor ik graag! ik vond het nu iets te bedenkelijk die kaasfondue..
dus graag feedback! ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184341541
Haha ik durfde die ook niet te nemen maar ben er wel heel nieuwsgierig naar

Nu ook lid van HF en MS. Beetje wisselen zo af en toe. Niet elke week een box. Alleen bij recepten waar ik echt niet tussen kan kiezen. Geen twijfel gevalletje.
pi_184346140
Wij hadden MS met gehakt pannetje met vurige ananas (prima, ananas met chilipeper niet zo mijn ding, maar kind vond het dikke prima), de gehaktpizza met wortelsalade ( *O* ) en pasta met paprika en kip. O+ Heb er weer van genoten en zeker de moeite waard.

Ik hoor ook graag hoe de kaasfondue bevalt!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184346503
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 15:10 schreef Barreltje het volgende:
oh dat hoor ik graag! ik vond het nu iets te bedenkelijk die kaasfondue..
dus graag feedback! ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:51 schreef ChilllayD het volgende:
Haha ik durfde die ook niet te nemen maar ben er wel heel nieuwsgierig naar
Grappig dat jullie die beide niet aandurfde. :D Ik zal jullie op de hoogte houden.

Wat staat er bij jullie volgende week op het menu dan? Ik moet zeggen dat ik een poosje geen MS had omdat ik vaak geen drie recepten kon vinden die me konden interesseren. Maar over de komende paar weken ben ik wel enthousiast. Alleen de week van 21 januari heb ik op pauze gezet, die spreekt me niet aan.

Zie wel steeds vaker curry's en 'bowls', maar dat vind ik niet zo erg.

Dit is mijn komende box.
pi_184347191
De Krokante kipnuggets en de wellington van champignons.

Ik had juist nu zoiets van, laat ik MS ook gaan proberen want dan kan ik 2 recepten kiezen. Met 3 heb ik nogal eens moeite.
Zondag wordt het geleverd voor de eerste keer, ik ben erg benieuwd. Lees op Facebook weinig goeds :P
  vrijdag 11 januari 2019 @ 21:30:48 #165
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_184347679
Marley S is niet voor 1 persoon toch?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_184348048
Wellington van champignons hier vanavond gehad, heerlijk!

Wel extra sla erbij gedaan :9
pi_184352199
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 21:30 schreef MissHobje het volgende:
Marley S is niet voor 1 persoon toch?
Nee, althans. Je moet minimaal 4 porties afnemen. Kan ook prima als je alleen bent toch haha. Al wordt het dan wel wat eentonig eten :P
  zaterdag 12 januari 2019 @ 08:58:23 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184354302
Wij doen de box om de week.. 1 week lekker makkelijk met MS andere week zelf koken..
Komende tijd ben ik ook wat vaker alleen, maar eens kijken hoe dat te combineren valt..

Ik vind Het alleen wel dat je voor 3 maaltijden 39 EUR en voor 2 maaltijden (beiden voor 2 personen) 36 EUR betaald.. dat maakt die 2 personen toch relatief duur..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184357111
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 08:58 schreef Barreltje het volgende:
Wij doen de box om de week.. 1 week lekker makkelijk met MS andere week zelf koken..
Komende tijd ben ik ook wat vaker alleen, maar eens kijken hoe dat te combineren valt..

Ik vind Het alleen wel dat je voor 3 maaltijden 39 EUR en voor 2 maaltijden (beiden voor 2 personen) 36 EUR betaald.. dat maakt die 2 personen toch relatief duur..
Daarom gewoon 3 maaltijden bestellen en in een week dat je weinig thuis bent invriezen of overslaan.
Ik heb al maanden geen box meer bestel ivm weinig tijd of geen lekkere recepten. Nu kwam MS met een wel heel lekkere keuze voor in week 3. Paste hier ook qua tijd dus binnenkort weer aan de box!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:11:29 #170
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184357215
Vlees invriezen die ik nog wel.. groente invriezen ben ik niet zo fan van..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 12 januari 2019 @ 12:53:19 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_184357804
Heeft iemand hier ervaring met een vegetarische of veganistische maaltijdbox?
pi_184361223
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:53 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een vegetarische of veganistische maaltijdbox?
Wij bestellen bij MS altijd minstens 2 van de drie maaltijden vegetarisch. Deze week alle drie bijvoorbeeld. Keus genoeg altijd ^O^

Maar het is natuurlijk niet een puur vegetarische box
pi_184361617
Ik ben overgehaald om MS te gaan proberen vanwege de 4x een box voor 26 euro. (4 porties). Als het bevalt blijf ik het wel gebruiken en misschien wel meeer ook :)
  zondag 13 januari 2019 @ 10:37:22 #174
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_184373690
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 01:06 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Nee, althans. Je moet minimaal 4 porties afnemen. Kan ook prima als je alleen bent toch haha. Al wordt het dan wel wat eentonig eten :P
Op zich kies jezelf uit wat je lekker vind.. ik ga eerst de HF box uit proberen..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_184374793
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 10:37 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Op zich kies jezelf uit wat je lekker vind.. ik ga eerst de HF box uit proberen..
Ja maar ik bedoel als je voor 1 persoon zou bestellen is het per recept 2 porties wat je moet afnemen. Dat het dan wel wat eentonig wordt. 2x2 dezelfde maaltijden.
pi_184374856
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:49 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel als je voor 1 persoon zou bestellen is het per recept 2 porties wat je moet afnemen. Dat het dan wel wat eentonig wordt. 2x2 dezelfde maaltijden.
Je kan maaltijden toch ook invriezen?
pi_184378522
Kan zeker maar dat heeft mijn voorkeur lang niet bij alles. Maar dat mag iedereen helemaal zelf weten natuurlijk :D
  zondag 13 januari 2019 @ 15:21:40 #178
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_184378875
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 11:49 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel als je voor 1 persoon zou bestellen is het per recept 2 porties wat je moet afnemen. Dat het dan wel wat eentonig wordt. 2x2 dezelfde maaltijden.
ja dat vind ik dus niets 😉 en invriezen is inderdaad ook een optie maar is niet lekker met alles...
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 januari 2019 @ 18:51:56 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184383233
Niet zo'n probleem met twee dagen hetzelfde eten.
De bimihap was :9.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184383277
De curry met pinda's vond ik wat matig. Niet vies, maar net zo makkelijk en lekker zonder MS te maken.
  zondag 13 januari 2019 @ 19:21:29 #181
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184383840
Maar hoe zit het nou met de bonen kaasfondue?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 januari 2019 @ 21:09:09 #182
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_184404549
De 1e HS box is binnen...2 pers. 3 maaltijden.. bezorging erg netjes..vriendelijke bezorger.
Nette uitleg in de doos die kaartjes.
Maar vind de porties..weinig :o!
Maar blijft wel een slim concept. Da's gewoon cashen voor HS :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_184405684
Picnic is in ieder geval een nieuwe aanbieder, die komen nu met Presto:
https://www.maaltijdbox.c(...)ltijdbox-van-picnic/
pi_184407675
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:09 schreef MissHobje het volgende:
De 1e HS box is binnen...2 pers. 3 maaltijden.. bezorging erg netjes..vriendelijke bezorger.
Nette uitleg in de doos die kaartjes.
Maar vind de porties..weinig :o!
Maar blijft wel een slim concept. Da's gewoon cashen voor HS :D
HF of MS? :P
En weinig... Bij welke van deze 2 aanbieders en welke gerechten lijken je weinig? Wij hebben echt nog nooit te kort aan eten gekregen en hebben laten we zeggen 8 van de 10x over.
pi_184419317
Wij stappen volgende week over van de Allerhande box naar HF. Ik ben heel erg benieuwd naar het verschil.

Ik merkte bij de Allerhande box dat ik de kwaliteit van de recepten heel wisselend vond. Soms heb ik echt wel dingen uit mijn keukenkastje toe moeten voegen omdat ik het anders te flauw vond. Ik ben benieuwd of dat bij HF beter is...
pi_184419378
Mijn MS kon vandaag niet bezorgd worden, dus ze komen morgen pas. Beetje onhandig met mn planning, maarja.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 januari 2019 @ 18:30:22 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_184419901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 17:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn MS kon vandaag niet bezorgd worden, dus ze komen morgen pas. Beetje onhandig met mn planning, maarja.
Hier ook...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 15 januari 2019 @ 18:39:39 #189
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_184420048
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:19 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

HF of MS? :P
En weinig... Bij welke van deze 2 aanbieders en welke gerechten lijken je weinig? Wij hebben echt nog nooit te kort aan eten gekregen en hebben laten we zeggen 8 van de 10x over.
HF 😋
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 15 januari 2019 @ 18:43:21 #190
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_184420092
Iemand nog interesse in een code voor een gratis eerste HF box?
pi_184424731
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 18:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Iemand nog interesse in een code voor een gratis eerste HF box?
^O^ Graag, leuk om te proberen naast ms
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 januari 2019 @ 16:24:33 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_184437720
Nah... dat was onze laatste vrijwillige keer MS. Deze week wordt er niks geleverd en het bedrag komt als tegoed op account.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_184444300
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 16:24 schreef Sjeen het volgende:
Nah... dat was onze laatste vrijwillige keer MS. Deze week wordt er niks geleverd en het bedrag komt als tegoed op account.
Zelfde hier. Ik baal flink. Ik had al boodschappen besteld met de gedachten dat ik MS zou hebben. Nu moet ik alsnog iets verzinnen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 januari 2019 @ 22:11:18 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_184444755
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 21:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zelfde hier. Ik baal flink. Ik had al boodschappen besteld met de gedachten dat ik MS zou hebben. Nu moet ik alsnog iets verzinnen.
ik ben er wel klaar mee... de afgelopen keren steeds niet compleet of compleet niet geleverd. Heb ze gemaild dat ik mijn geld terug wil i.p.v. tegoed op account.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_184449162
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 22:11 schreef Sjeen het volgende:
ik ben er wel klaar mee... de afgelopen keren steeds niet compleet of compleet niet geleverd. Heb ze gemaild dat ik mijn geld terug wil i.p.v. tegoed op account.
Ik twijfel nog of ik ook direct afzeg, of nog één week die me lekker lijkt laat komen.

Ik baal gewoon echt van het ‘gedoe’ wat ik hierdoor heb, terwijl de gedachten van de box juist was dat ik wat minder gedoe zou hebben,
pi_184461069
Dinsdag komt mijn eerste hf box dankzij Miezziej, 3 maaltijden voor 2 personen, ik ben benieuwd of het genoeg is.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 januari 2019 @ 11:03:13 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184470252
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:53 schreef borisz het volgende:
Hopelijk gaat nu alles goed en komt de box er met

• Sushibowl met knapperige tofu met Koreaanse dressing en radijsjes
• Bibimbap uit Korea met rundergehakt, taugé en sesam
• Romige artisjok-spekjespasta met topping van kaas en kruiden
Drie dagen rijst in een week een beetje te veel van het goede. Al was ook de Sushibowl best lekker. :). Te veel rijst in een week gaat mij vervelen.

Morgen de gratis box. En dan is het weer even klaar met MS
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184473055
Dinsdag komt MS hier. Ben benieuwd of het wel goed gaat, nu ik de verhalen hier lees.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184473330
De mijne ging goed. Er is nog hoop haha
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 januari 2019 @ 14:28:17 #200
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184473816
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 13:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dinsdag komt MS hier. Ben benieuwd of het wel goed gaat, nu ik de verhalen hier lees.
Het is bij mij in tien boxen nu 1x fout gegaan. Dus het valt nog mee :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184473836
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:28 schreef borisz het volgende:

[..]

Het is bij mij in tien boxen nu 1x fout gegaan. Dus het valt nog mee :+.
Bij mij is het ook nog nooit echt fout gegaan. Wel soms ingrediënten die ontbraken maar daar kreeg ik meteen geld boor terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184475901
Hoe gaat MS normaal gesproken om met bedorven producten? Maandag een mail met foto verzonden, nog geen antwoord gehad. Eergister een poging gedaan via Facebook maar ook nog geen reactie...
pi_184475961
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:25 schreef ChilllayD het volgende:
Hoe gaat MS normaal gesproken om met bedorven producten? Maandag een mail met foto verzonden, nog geen antwoord gehad. Eergister een poging gedaan via Facebook maar ook nog geen reactie...
Via messenger krijg ik meestal binnen een dag antwoord. Mijn ervaring is dat ze dan een vergoeding geven. Euro of drie voor een ontbrekende smaakmaker maar toen ik een keer bedorven kip had kreeg ik het geld voor de hele maaltijd terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184475976
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:25 schreef ChilllayD het volgende:
Hoe gaat MS normaal gesproken om met bedorven producten? Maandag een mail met foto verzonden, nog geen antwoord gehad. Eergister een poging gedaan via Facebook maar ook nog geen reactie...
Ik heb gisteravond een berichtje op FB gestuurd of ze m'n geld gewoon terug willen storten zodat ik m'n abonnement gewoon op kan zeggen, en kreeg zojuist reactie.
pi_184476540
Thx voor jullie reacties. Ik heb echt 5min na mijn bericht hier op het forum antwoord gehad haha. Ze leest hier zeker mee :P
pi_184509121
Iemand toevallig nog een gratis MS box? Ik ben sinds kort op mijzelf gaan wonen en ben nu weer benieuwd naar de boxen om te zien of het bevalt, naast een drukke baan.
pi_184509401
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:38 schreef Thierry92 het volgende:
Iemand toevallig nog een gratis MS box? Ik ben sinds kort op mijzelf gaan wonen en ben nu weer benieuwd naar de boxen om te zien of het bevalt, naast een drukke baan.
In 2 weken weer 3 gratis eerste HF boxen weg te geven.
Als je dat ook wel wilt, pm dan even je mailadres.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 januari 2019 @ 11:56:48 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184509493
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:38 schreef Thierry92 het volgende:
Iemand toevallig nog een gratis MS box? Ik ben sinds kort op mijzelf gaan wonen en ben nu weer benieuwd naar de boxen om te zien of het bevalt, naast een drukke baan.
PB/PM je mail maar.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 20 januari 2019 @ 12:36:49 #209
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_184510217
Eerste Hf box besteld! Dankzij tante soesa *O*

Maar wat een gedoe om hm besteld te krijgen -O- app liep vast bij betalen, via website gedaan. Weer een fout bij betalen! Vind de website ook wat onduidelijk.

Als t goed is heeft Hf nu alles goed gezet en komt ie volgende week, ben benieuwd
  Licht Ontvlambaar zondag 20 januari 2019 @ 21:37:53 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_184521058
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 16:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond een berichtje op FB gestuurd of ze m'n geld gewoon terug willen storten zodat ik m'n abonnement gewoon op kan zeggen, en kreeg zojuist reactie.
ik heb zowel op FB als op mijn mail nog geen reactie gehad. Krijg kijken geld terug? Ik overweeg via MasterCard een dispuut te starten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_184556390
MS is een uur vertraagd. :(

*naar buiten kijkt*

Vooruit dan, ze hebben 3 cm excuses omdat Nederland niet met sneeuw kan omgaan. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Licht Ontvlambaar dinsdag 22 januari 2019 @ 17:53:35 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_184556548
Ik heb, na nog twee mails en een FB bericht een reactie terug. Ze gaan mijn geld terugstorten. Zodra dat binnen is, gaat MS in de prullenbak.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_184558870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb, na nog twee mails en een FB bericht een reactie terug. Ze gaan mijn geld terugstorten. Zodra dat binnen is, gaat MS in de prullenbak.
Fijn dat je reactie had, ook al duurde het lang.

Ben benieuwd hoe snel ze op mijn messenger bericht reageren want hier een dieptepuntje.
Ik ga beef teriyaki eten zonder teriyakisaus en zonder sesam.
En Truffelpasta zonder knoflook en bouillonblokje.

Het gaat steeds vaker mis met ingrediënten, ik twijfel nu ook of ik nog vaker ga bestellen.

Maar ik kreeg in ieder geval de zakken nog, zij het met vertraging omdat er 3 centimeter sneeuw ligt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184559004
Hier sinds september iedere week 3 dagen MS en tot nu toe gaat het allemaal perfect gelukkig. Kan dus ook, beetje geluk/pech hebben dus :)
pi_184560402
Bijzonder dat sommige mensen om de haverklap problemen hebben met de boxen. Ik vraag me af waar dat aan kan liggen. Zelf heb ik van de dik 200 boxen een enkele keer een missend of rot product gehad. Levering van de box is 99% op de afgesproken tijd. Met MS ben ik al heel lang gestopt toen ze een surinaams broodje 5 weken lang als top favoriet in het menu hadden staan plus dat MS echt heel duur is vergeleken met HF.
pi_184560705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:03 schreef Najieto het volgende:
Bijzonder dat sommige mensen om de haverklap problemen hebben met de boxen. Ik vraag me af waar dat aan kan liggen. Zelf heb ik van de dik 200 boxen een enkele keer een missend of rot product gehad. Levering van de box is 99% op de afgesproken tijd. Met MS ben ik al heel lang gestopt toen ze een surinaams broodje 5 weken lang als top favoriet in het menu hadden staan plus dat MS echt heel duur is vergeleken met HF.
Ik heb op beide een abonnement (maar MS bijna altijd op pauze). Ervaar ook weinig problemen, maar blijf het wel irritant vinden dat je bij Hellofresh geen bevestiging krijgt van wijzigingen, zoals een box op pauze zetten. Ik heb wel 2 keer gehad dat ik zeker wist het op pauze te hebben gezet, maar toch een box aangekondigd kreeg. Het is dan jouw woord tegen die van HF. En zij vinden 50% betalen en de rest naar de Voedselbank coulant. Ik vind van niet ;)

En weet niet hoe lang je weg bent bij Marley Spoon maar 3 maaltijden kosten 41,95 tegenover 40,95 bij Hellofresh dus 'echt heel duur vergeleken met HF' valt wel mee :*

Ik loop er bij Hellofresh wel tegenaan dat zij ook bijna alles in de herhaling gooien tegenwoordig en dan met name de goedkope maaltijden lijkt het. Maar een beter alternatief is er helaas ook nog niet...
pi_184562132
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:15 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik heb op beide een abonnement (maar MS bijna altijd op pauze). Ervaar ook weinig problemen, maar blijf het wel irritant vinden dat je bij Hellofresh geen bevestiging krijgt van wijzigingen, zoals een box op pauze zetten. Ik heb wel 2 keer gehad dat ik zeker wist het op pauze te hebben gezet, maar toch een box aangekondigd kreeg. Het is dan jouw woord tegen die van HF. En zij vinden 50% betalen en de rest naar de Voedselbank coulant. Ik vind van niet ;)

En weet niet hoe lang je weg bent bij Marley Spoon maar 3 maaltijden kosten 41,95 tegenover 40,95 bij Hellofresh dus 'echt heel duur vergeleken met HF' valt wel mee :*

Ik loop er bij Hellofresh wel tegenaan dat zij ook bijna alles in de herhaling gooien tegenwoordig en dan met name de goedkope maaltijden lijkt het. Maar een beter alternatief is er helaas ook nog niet...
Mijn laatste MS bestelling was van begin juni vorig jaar. Toen was het 55 euro voor 5x2 gerechten. Nu is dat 62 euro tegenover HF voor 51 euro.

Natuurlijk is er herhaling. Dat vind ik ook geen probleem maar het was bij MS toen we echt heel erg. Plus dat de gerechten er heerlijk uitzagen op de foto en als je het dan zelf gemaakt had smaakte het maar mwah. Dus eigenlijjk een beetje van alles wat me tegenstond bij MS had me toen besloten te stoppen.

En idd er zijn maar weinig alternatieven in de zelfde prijsklasse. Dat vind ik jammer. Zou wel een keer willen veranderen.
pi_184563532
Bij HF nog nooit dezelfde maaltijd gehad in de afgelopen vier jaar. w/
Het is altijd een smakelijke variatie met andere groente, andere ( verse) kruiden etc.
De laatste weken geef ik bij de feedback wel aan, dat ik meer groenten verwacht!

Vanavond “al weer” risotto: nu met spinazie (300) en kerstomaatjes (250) . :Y)

Mijn ‘eigen’ hutspot, zuurkool, boerenkool is altijd hetzelfde. B-)
pi_184566406
MS = 39.90 per 3 maaltijden voor 2 personen. Bij HF was ik nagenoeg het zelfde kwijt geweest toen ik ging vergelijken om te kiezen..
pi_184567364
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 07:30 schreef Sunnythesun het volgende:
MS = 39.90 per 3 maaltijden voor 2 personen. Bij HF was ik nagenoeg het zelfde kwijt geweest toen ik ging vergelijken om te kiezen..
Marley is nu 41,95 en HF 40,95 vior drie maaltijden, bij meer maaltijden scheelt het echter wel meer, zie hierboven.
pi_184567645
Nog geen reactie over de ontbrekende spullen. Wel mail van PostNL. De box wordt vanavond bezorgd :?
Bij T&T staat hij keurig op afgeleverd. Ik wist niet dat sneeuwval ook vertraging oplevert op de digitale snelweg....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184570367
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 09:25 schreef Trusten het volgende:

[..]

Marley is nu 41,95 en HF 40,95 vior drie maaltijden, bij meer maaltijden scheelt het echter wel meer, zie hierboven.
Oh Ja.. stiekem verhoogd dus. Was natuurlijk te verwachten ivm btw maar niet aan gedacht.
pi_184572045
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh Ja.. stiekem verhoogd dus. Was natuurlijk te verwachten ivm btw maar niet aan gedacht.
Niet stiekem. Ik heb mail gehad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184574182
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet stiekem. Ik heb mail gehad.
Ik volgens mij niet. Krijg voor ieder wissewasje mail dus kan zijn dat ik er overheen gekeken heb maar geloof het niet..
pi_184578204
Iemand nog een code voor een gratis box van MS? Wij hebben nu al een tijdje HF maar ben ook wel erg benieuwd naar wat de 'buren' zoal hebben :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 19:16:35 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184578441
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:06 schreef Tree het volgende:
Iemand nog een code voor een gratis box van MS? Wij hebben nu al een tijdje HF maar ben ook wel erg benieuwd naar wat de 'buren' zoal hebben :)
PM/DM je mail maar :).
Ik heb er nog twee om weg te geven.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184578459
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:16 schreef borisz het volgende:

[..]

PM/DM je mail maar :).
Ik heb er nog twee om weg te geven.
^O^
pi_184578739
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:15 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik heb op beide een abonnement (maar MS bijna altijd op pauze). Ervaar ook weinig problemen, maar blijf het wel irritant vinden dat je bij Hellofresh geen bevestiging krijgt van wijzigingen, zoals een box op pauze zetten. Ik heb wel 2 keer gehad dat ik zeker wist het op pauze te hebben gezet, maar toch een box aangekondigd kreeg. Het is dan jouw woord tegen die van HF. En zij vinden 50% betalen en de rest naar de Voedselbank coulant. Ik vind van niet ;)
Ik had dezelfde problemen met HF, en moest steeds gewoon betalen voor de box want 'het systeem zei dat er niet gepauzeerd was, dus dan was dat ook niet het geval' en e box kon niet meer geannuleerd worden. Na 2 keer heb ik het abonnement opgezegd, dat was ook nog rond de kerst dus heb de helft van de box weergegeven toen. Pff, ben er nog boos om. :@

Nu met MS wordt ik af en toe kriegel van alle mails, maar ik krijg in elk geval nooit boxen die ik niet besteld heb. Ik zal zo weer eens een box uitzoeken voor in februari. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184578830
Nou de eerste maaltijd zit erin,
Hoeveelheid was net niet genoeg maar misschien gaan ze er van uit dat je een soepje vooraf eet ?
Wij hadden de broccoli met ovenaardappeltjes en kabeljauw (mijn man had shoarma want die lust geen vis) Broccoli is voor herhaling vatbaar, de aardappeltjes waren wat droog maar kan ook aan de airfryer liggen, de kabeljauw meh.
Morgen de chinese rijst met gemarineerde varkensreepjes.
pi_184579382
Ligt aan het soort aardappel. Niet elke komt even goed uit de airfryer. Een scheut olijfolie wil weleens helpen.
pi_184596623
Nadat ik vandaag nog een gentle reminder heb gestuurd net reactie terug van MS: 10 euro korting op de volgende box. Daar doe ik het voor. al moet ik nu dus weer bestellen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184598620
De chinese rijst met gemarineerde varkensreepjes gegeten, het recept gevolgd dus niets extra,s erbij gedaan/getweakt. Komkommer zoetzuur had zuurder en zoeter gemogen, vlees was goed, rijst was ook goed, hoeveelheid was net aan genoeg.
pi_184616311
Bij MS valt het me nu op dat ik vrijdags al een mail van de bezorgdienst ontvang dat mijn bestelling is 'aangemeld' terwijl ik de levering pas op zondag ontvang. Dan ligt het er nog 2 dagen voor ik het krijg, of zie ik dat verkeerd?

Had de laatste keer toen het ook zo ging slappe aardappels en een verrotte slappe rode ui. Kan ook toeval zijn....
pi_184620042
Ik zie dat je bij Marley Spoon nu uit 20 maaltijden kan kiezen per week, nice! (wellicht al langer zo...)
pi_184620413
Sorry dubbel
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 januari 2019 @ 22:42:33 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_184623308
Ik heb mijn geld terug en mijn account bij MS opgezegd.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_184630595
En nog twee HF codes te geef, te gebruiken voor 19 februari.
Bij interesse een dm sturen graag.
pi_184635642
Ik ben nog op zoek naar een Marley Spoon box om te proberen voor gratisch. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 januari 2019 @ 17:38:53 #239
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184635779
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een Marley Spoon box om te proberen voor gratisch. :7
Dm/pm je mail maar. :) Heb er nog 1.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184638589
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:15 schreef ChilllayD het volgende:
Bij MS valt het me nu op dat ik vrijdags al een mail van de bezorgdienst ontvang dat mijn bestelling is 'aangemeld' terwijl ik de levering pas op zondag ontvang. Dan ligt het er nog 2 dagen voor ik het krijg, of zie ik dat verkeerd?

Had de laatste keer toen het ook zo ging slappe aardappels en een verrotte slappe rode ui. Kan ook toeval zijn....
Aangemeld is volgens mij niet per se dat de box er al is. Wij laten ook op zondag bezorgen maar nooit verrotte dingen gehad.
pi_184664145
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Aangemeld is volgens mij niet per se dat de box er al is. Wij laten ook op zondag bezorgen maar nooit verrotte dingen gehad.
Ik kreeg nu voor het eerst per mail dat de box zaterdags was aangekomen bij de bezorgdienst dus dat zit wel goed gelukkig.
Nu whelaas een ontbrekend product maar na m'n bericht daarover wél direct een vergoeding voor de volgende box.
Rode pesto. Dus morgen alsnog zelf ff naar de winkel :P
pi_184773667
Afgelopen week dus de MS box geprobeerd. Erg tevreden over, alleen de maaltijden waren wel erg veel voor 1 persoon :). Ik heb maar 1 vriesla op dit moment tot mijn beschikking, dus geprobeerd alles op te eten. Toch maar een extra koelvries/vriezer aanschaffen binnenkort.

Saucijzenbroodjes, lekker. Ga ik verder ook zelf maken en niet meer halen bij de supermarkt.
Kipkapsalon, prima te eten, alleen de zoete aardappel werd helaas niet krokant.
pi_184779481
Hier vandaag ook weer eens MS, in afwisseling op Hellofresh. Moet zeggen dat wat ik Hellofresh steeds wat goedkoper vind ogen (steeds meer onder Hellofresh label, wat echt vaak minder lekker is zoals de sojasaus en halloumi) bij MS nog steeds wel echt luxe gevoel krijg. Ook echt ruime hoeveelheid groente (bijv. 3 pastinaken en 2 grote bieten voor 2p)

Maarrrrr voorheen viel de smaak nog wel eens tegen, dus we zijn benieuwd ;)
  zaterdag 2 februari 2019 @ 22:23:47 #244
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_184782868
Komende week onze tweede HF box, ik vond t de eerste keer allemaal lekker en weer eens wat anders. Maar (moeilijk eter) manlief vond t niet allemaal even lekker. Deze keer wat meer in zijn straatje.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_184801074
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 10:06 schreef Barreltje het volgende:
wij hadden van de week de kip nuggets van marley _O_
Waren dit de kalkoennuggets? Dat gerecht was inderdaad boven verwachting lekker, vooral de salsa.
pi_184805752
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:46 schreef Trusten het volgende:

[..]

Waren dit de kalkoennuggets? Dat gerecht was inderdaad boven verwachting lekker, vooral de salsa.
Die waren idd echt goed. Zowel de nuggets als de salsa.
Maar die aardappel salade, brrrrrrr
pi_184845246
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:21 schreef Thierry92 het volgende:

Saucijzenbroodjes, lekker. Ga ik verder ook zelf maken en niet meer halen bij de supermarkt.
Kipkapsalon, prima te eten, alleen de zoete aardappel werd helaas niet krokant.
Hier ook kip kapsalon gehad. Wel lekker maar totaal niet krokant. Hoe dun sommige ook gesneden waren, slappe hap.
Je schijnt ze heel anders te moeten bereiden van te voren maarja dat zocht ik ook pas achteraf op dus daar had ik weinig meer aan.
  woensdag 6 februari 2019 @ 08:08:17 #248
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184849467
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:46 schreef Trusten het volgende:

[..]

Waren dit de kalkoennuggets? Dat gerecht was inderdaad boven verwachting lekker, vooral de salsa.
De salsa is briljant ja! Heb je ook geen mayonaise meer nodig
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184869071
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:32 schreef Sorella het volgende:
(mijn man had shoarma want die lust geen vis)
:')
Als je al geen kabeljauw lust dan is het triest gesteld.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:32 schreef Sorella het volgende:
Nou de eerste maaltijd zit erin,
Hoeveelheid was net niet genoeg maar misschien gaan ze er van uit dat je een soepje vooraf eet ?
Wij hadden de broccoli met ovenaardappeltjes en kabeljauw (mijn man had shoarma want die lust geen vis) Broccoli is voor herhaling vatbaar, de aardappeltjes waren wat droog maar kan ook aan de airfryer liggen, de kabeljauw meh.
Morgen de chinese rijst met gemarineerde varkensreepjes.
Aardappels droog? Sowieso niet in de airfryer! Gooi dat ding aub weg. Bak de aardappels even in de pan, daarna in een ovenschool met wat tijm,grof zeezout, olie en knoflook. Genieten!

Hoe kan de kabeljauw meh zijn? Wat heb je er mee gedaan? Was het kabeljauwfilet? Kabeljauwhaas?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 februari 2019 @ 09:20:47 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184968555
quote:
Maaltijdbox bestellen? Zeg het maar: Marley Spoon, Hello Fresh, EkoMenu, de Familiebox of Willem en Drees. Keuze genoeg. Daar komt nu ook een nieuwe speler bij: Picnic.

Ellen den Hollander 12-02-19, 08:45
De online supermarkt biedt vanaf vandaag deze boxen aan onder de naam Presto. De box bevat volgens de supermarkt het recept en de ingrediënten voor een voedzame maaltijd. De smaken zouden geschikt zijn voor jong en oud. Er zijn twee varianten: voor twee personen en voor het hele gezin. Driekwart van het klantenbestand kan de box al bestellen. De rest volgt over drie weken.

Het verschil met de meeste aanbieders is dat de box van Picnic geen abonnementsvorm heeft. Michiel Muller: ,,Mocht je een weekje zelf de keukenprins of -prinses willen spelen, dan is dat geen probleem. Je zit bij ons niet vast aan een abonnement, je bestelt Presto wanneer het jou uitkomt”, zo laat hij weten. Helemaal nieuw is die vorm niet: alle supermarkten hebben maaltijdboxen in hun assortiment die klanten in de winkel of online kunnen kopen.

,,De markt voor maaltijdboxen is zeker niet overvol, omdat de meeste gericht zijn op een relatief kleine doelgroep: de boxen zijn vaak erg duur en alleen een aantal dagen van tevoren te bestellen. Wij richten ons net zoals met onze boodschappen bezorging juist op iedereen", vindt Muller. ,,Dit is de eerste maaltijdbox die je de avond ervoor kan bestellen en de volgende dag gratis aan huis wordt gebracht.”
https://www.ad.nl/koken-e(...)boxenmarkt~acd00ee7/

edit: oh was vorige maand ook al bekend.

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 12-02-2019 09:30:32 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184968723
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:20 schreef borisz het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/koken-e(...)boxenmarkt~acd00ee7/

edit: oh was vorige maand ook al bekend.
Maar kan ik dus alleen bestellen als ik klant ben bij Picnic?
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 februari 2019 @ 09:38:42 #252
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184968755
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar kan ik dus alleen bestellen als ik klant ben bij Picnic?
Dit promofilmpje is wel nieuw

Zo te zien is het nu alleen voor Picnic-klanten idd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184971917
Zijn er ook boxen voor alleenstaanden?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_184971953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zijn er ook boxen voor alleenstaanden?
Ja, maar die zijn verhoudingsgewijs best duur. Zo was de box voor 1 persoon bij Hello Fresh 5 euro goedkoper dan de 2 persoons.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184972232
Ik ben sinds kort tevreden klant van HF en kreeg bij mijn eerste box drie codes voor een gratis box.
Daar heb ik er nog twee van over.

Iemand geïnteresseerd?
pi_184972395
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar die zijn verhoudingsgewijs best duur. Zo was de box voor 1 persoon bij Hello Fresh 5 euro goedkoper dan de 2 persoons.
Ja ik zit er aan te denken om het te doen maar eigenlijk kook ik maar 2 of 3x in de week en de andere dagen regeneer ik in de stoomoven wat ik de andere dag gekookt heb.
Dan zou het uit kunnen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 februari 2019 @ 15:13:34 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184973425
Ik neem voor mezelf ook twee persoonsboxen (drie maaltijden) en eet er dan vijf/zes dagen van.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184974248
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:13 schreef borisz het volgende:
Ik neem voor mezelf ook twee persoonsboxen (drie maaltijden) en eet er dan vijf/zes dagen van.
+1
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184993853
Picnic heeft nu ook maaltijden, maar ik vind ze best duur. Van 10 euro (soep) tot 15 euro voor twee pers.
pi_185010227
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 15:48 schreef Myraela het volgende:
Picnic heeft nu ook maaltijden, maar ik vind ze best duur. Van 10 euro (soep) tot 15 euro voor twee pers.
Kan je dan niet goedkoper langs de jumbo en een maaltijddoos van hun meenemen.
Is wel voor 4 pp. en daarvan houd ik een 1 pp lunch over voor volgende dag.
pi_185015713
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 11:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Kan je dan niet goedkoper langs de jumbo en een maaltijddoos van hun meenemen.
Is wel voor 4 pp. en daarvan houd ik een 1 pp lunch over voor volgende dag.
Die vers pakketten bedoel je? Die heeft Picnic ook, best fijn. Voor 4 euro een rijk met groenten gevulde couscous oid, zat voor 4 porties.

Maar snap inderdaad het voordeel niet van die ‘maaltijdbox’ gerechten.
pi_185015885
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die vers pakketten bedoel je? Die heeft Picnic ook, best fijn. Voor 4 euro een rijk met groenten gevulde couscous oid, zat voor 4 porties.

Maar snap inderdaad het voordeel niet van die ‘maaltijdbox’ gerechten.
Ja, die inderdaad.
Neem ik wel eens mee als 5 x hf “op” is.
Kan natuurlijk ook gewoon stamppot maken 8)7
pi_185075654
Voor de eerste week van maart onze eerste box HF besteld (dankzij AnneX)

Nog niet helemaal uit welke gerechten ik ga kiezen. Maar laat het weten als de box binnen is!
pi_185076424
Ow ja, hier zijn nog twee codes te geef.
Stuur een dm bij interesse...te gebruiken vóor 13 maart.
pi_185078407
@AnneX zijn die codes ook te gebruiken op vervolg boxen? O-)
pi_185131899
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 08:17 schreef Zo-is-dat het volgende:
@:AnneX zijn die codes ook te gebruiken op vervolg boxen? O-)
Euh nee... zover ik begrijp.
Het gaat om de eerste box.
Helaasch😎
pi_185131940
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

Euh nee... zover ik begrijp.
Het gaat om de eerste box.
Helaasch😎
Bij Marley spoon blijkt dat wel te gaan :o een vriendin van mij heeft twee keer een gratis box van me gehad 8-)
  zondag 24 februari 2019 @ 11:12:04 #268
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_185209237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar die zijn verhoudingsgewijs best duur. Zo was de box voor 1 persoon bij Hello Fresh 5 euro goedkoper dan de 2 persoons.
ik laat tegenwoordig het gross thuisbezorgen door Picnic (eindelijk sinds een maand bezorgen ze bij mij in het dorp), vond de hello fresh veel te duur maar wel leuk om te testen.
En verder hooguit wat vers dingetjes bij turkse winkel en dan het weekend meal preppen.
Werkt super handig en ontzettend tijd besparend en alles zelf gemaakt.
Heb er eindelijk een systeem in 😀
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_185374288
Gister onze eerste HF box ontvangen, vandaag de pittige thaise burgers met zoete aardappelfriet gegeten.

Vond het geen goed begin, saaie vlakke smaak (totaal niet pittig of gekruid) en het broodje was een klef melkpuntje. De gebakken paksoi was opzich wel lekker maar paste qua smaak weer niet bij de rest.

Morgen ons tweede gerecht maken, benieuwd of die beter zal smaken :)
pi_185374448
De Hello Fresh boxen liggen sinds kort bij de PLUS in de winkel. Vorige week voor 5 euro per gerecht voor 2 personen. Linguine met pittige worst en de kippenvleugels met broccoli gekocht en gemaakt. Best lekker allebei wel veel omslachtige kookmethodes waardoor je per gerecht 4 pannen moet gebruiken en ik er een aardige bende aan overhield in de keuken.
pi_185377760
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 23:49 schreef Remzz het volgende:
De Hello Fresh boxen liggen sinds kort bij de PLUS in de winkel. Vorige week voor 5 euro per gerecht voor 2 personen. Linguine met pittige worst en de kippenvleugels met broccoli gekocht en gemaakt. Best lekker allebei wel veel omslachtige kookmethodes waardoor je per gerecht 4 pannen moet gebruiken en ik er een aardige bende aan overhield in de keuken.
Ik kook normaal ook zo met veel verschillende ingrediënten en pannen, voor mij dus niets anders. Wel twee van de plus meegenomen voor 5 euro per box :Y De kip en de vegetarische met aubergine met geitenkaas en zoete aardappelpuree met bieslook en rode paprika. Het vleesgerecht was uitverkocht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185537041
Ik heb nog 3 2 (eerste) boxen voor de weggeef van HelloFresh mocht iemand willen :P

Ik had ook de Thaise burger genomen, vond het wel ok, maar nou niet echt heel Thais ofzo :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Miezziej op 11-03-2019 16:00:25 ]
pi_185537746
Ik heb voor volgende week weer een MS box aangezet. Verheug me er nu al op. :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 12 maart 2019 @ 18:30:01 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_185568195
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 11:32 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb nog 3 2 (eerste) boxen voor de weggeef van HelloFresh mocht iemand willen :P

Graag!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 19 maart 2019 @ 18:57:21 #275
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_185719586
Net eerste HF box besteld. Ben heel benieuwd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_185720543
Voor het eerst een nogal tegenvallend recept. De oosterse kip bowl. Niet heel vies of zo, maar wel heel saai van smaak. Jammer, maar kan natuurlijk een keer voorkomen. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_185721197
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 11:32 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb nog 3 2 (eerste) boxen voor de weggeef van HelloFresh mocht iemand willen :P

Ik had ook de Thaise burger genomen, vond het wel ok, maar nou niet echt heel Thais ofzo :P
Zit je verder nergens aan vast? :@
pi_185721287
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 23:49 schreef Remzz het volgende:
De Hello Fresh boxen liggen sinds kort bij de PLUS in de winkel. Vorige week voor 5 euro per gerecht voor 2 personen. Linguine met pittige worst en de kippenvleugels met broccoli gekocht en gemaakt. Best lekker allebei wel veel omslachtige kookmethodes waardoor je per gerecht 4 pannen moet gebruiken en ik er een aardige bende aan overhield in de keuken.
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik kook normaal ook zo met veel verschillende ingrediënten en pannen, voor mij dus niets anders. Wel twee van de plus meegenomen voor 5 euro per box :Y De kip en de vegetarische met aubergine met geitenkaas en zoete aardappelpuree met bieslook en rode paprika. Het vleesgerecht was uitverkocht.
Was die 5 euro een aanbieding, of stond dat er niet bij? Want voor 5 euro is dat wel een goed prijsje.
pi_185721957
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 19:54 schreef Myraela het volgende:

Was die 5 euro een aanbieding, of stond dat er niet bij? Want voor 5 euro is dat wel een goed prijsje.
Aanbieding. Normaal 9,95.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185730794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2019 19:51 schreef Poes. het volgende:

[..]

Zit je verder nergens aan vast? :@
Er is automatisch een flexibel abonnement, maar je kan wel meteen weer pauzeren of opzeggen. Als je dat niet doet loopt het dus gewoon door.

Ik krijg volgende week voor het eerst een Marley spoon box, ben benieuwd hoe dat is :Y)
pi_185730861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 07:04 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Er is automatisch een flexibel abonnement, maar je kan wel meteen weer pauzeren of opzeggen. Als je dat niet doet loopt het dus gewoon door.

Ik krijg volgende week voor het eerst een Marley spoon box, ben benieuwd hoe dat is :Y)
Dat kan ik wel aan :Y
Mag ik een code van je? Mits ze nog geldig zijn :+
pi_185733768
Codes zijn nu op :+
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:48:35 #283
441440 aquawoman
Bitch please
pi_185734505
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 11:32 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb nog 3 2 (eerste) boxen voor de weggeef van HelloFresh mocht iemand willen :P

Ik had ook de Thaise burger genomen, vond het wel ok, maar nou niet echt heel Thais ofzo :P
Nee, maar wel prima. Ik ben zelf wel een fan van de koreaanse kip wraps, die had ik in dezelfde week :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_185734940
Thanks Miez!

Ik heb voor zaterdag besteld, kan ik dan gelijk na ontvangst het lidmaatschap weer opzeggen? Of moet ik dat nu al doen?
pi_185736101
Ik zou voor de zekerheid alvast pauzeren, dan kan opzeggen altijd nog als je niet meer verder wil :p

Ik heb weleens een box gehad omdat ik het vergeten was :')
  woensdag 20 maart 2019 @ 13:10:59 #286
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_185736280
Ik heb ook gelijk gepauzeerd :Y

@Poes. Wat heb je besteld? :p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_185736294
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef Miezziej het volgende:
Ik zou voor de zekerheid alvast pauzeren, dan kan opzeggen altijd nog als je niet meer verder wil :p

Ik heb weleens een box gehad omdat ik het vergeten was :')
Ik heb heel maart en april al op pauze gezet _O-
Voor mij is zo'n box veel te duur, voor het zelfde geld heb ik voor 5 dagen warm eten én ontbijt/lunch :D
Dus ben blij met je code O+
pi_185736311
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:10 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb ook gelijk gepauzeerd :Y

@:Poes. Wat heb je besteld? :p
Platbroodpizza, pastasalade en de halloumi :Y)
  woensdag 20 maart 2019 @ 13:20:20 #289
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_185736551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:12 schreef Poes. het volgende:

[..]

Platbroodpizza, pastasalade en de halloumi :Y)
Nice :p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_185743485
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nice :p
Wanneer komt jouw box? Ik krijg hem zaterdag, en dat is fijn want ik weet nooit wat te eten in het weekend :+
pi_185762667
Zou nog laten weten wat ik van de HF box vond.

Hadden 5 gerechten waarvan ik er 2 niet echt heel lekker vond. De thaise burger en de knolaardappelpuree met varkenshaas.

Verder hadden we nog pasta met paddenstoelen pesto, wel lekker maar echt heel zout en vet. De vietnamese biefstukwraps. Lekker snel klaar en de curry met paksoi.

Deze 3 waren wel aardig maar verder niet echt bijzonder dat ik het nog eens zou bestellen. Al met al heb ik niet iets van dat ik het de volle pond waard vind die je moet betalen voor een box.

Heb eerder een box van MS gehad, hier zaten voor mij wat meer gerechten met een uitgesproken smaak in, dingen die je niet heel snel zelf zou maken.

Als ik dus weer een box neem zullen we eerder voor MS gaan dan HF.
pi_185764076
Als ik sommige reacties lees: wat ben ik dan snel tevreden. B-)
Het is smakelijk, het is voldoende en het is altijd anders door een kleine variatie.
Ruim 4 jaar al weer happy met HF.
pi_185764211
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 11:31 schreef 111210 het volgende:
Deze 3 waren wel aardig maar verder niet echt bijzonder dat ik het nog eens zou bestellen. Al met al heb ik niet iets van dat ik het de volle pond waard vind die je moet betalen voor een box.

Als ik dus weer een box neem zullen we eerder voor MS gaan dan HF.
Dit is exact de reden dat ik nog altijd MS heb eens in de maand, maar al na 3 boxen HF afhaakte. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 21 maart 2019 @ 16:33:33 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_185768300
Hier ook weer eens een hf box. Ik vind het tegenvallen. Ik had de vegaburger. Die smaakte goed, maar het lag op een wit bolletje, en erbij enkel mayonaise en verder sla met tomaat, wat munt, en zoete aardappeltjes. De dag ervoor pasta met tonijn uit blik, wat tomaatjes en sla. Vanavond maak ik de varkensreepsjes met taboule, dat lijkt me dan nog het rijkste gerecht. Het is zeer zeker geen 39 euro waard. Ik kreeg 10 euro korting, dat kan nog net.
pi_185781282
Valt me op dat HF de laatste tijd veel kritiek krijgt (op Facebook) over de herhaling van de recepten. Ik heb een abonnement op allebei (HF en MS) en merk dat ik de laatste tijd ook vaker MS kies. Maar toch zijn de recepten van HF meer mijn smaak...
  vrijdag 22 maart 2019 @ 09:13:25 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_185781558
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 18:00 schreef Poes. het volgende:

[..]

Wanneer komt jouw box? Ik krijg hem zaterdag, en dat is fijn want ik weet nooit wat te eten in het weekend :+
Dinsdag. Ik ben het hele weekend weg dus dan heeft het geen zin :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_185802328
Box is binnen, ziet er goed uit! :o _O_ Kreeg er ook nog een gratis smoothie bij c_/

Oh en 2 codes voor een gratis eerste box, iemand interesse? (t/m 30 april)
Plus een code voor 20 euro korting voor www.restaurantdinercheque.nl (t/m 31 juli)
pi_185807667
https://www.hellofresh.nl(...)2e64b5?week=2019-W13

Eerste gerecht op, héérlijk :Y Wel veel te veel ingrediënten, dus ik heb morgen nog wat te lunchen :Y)
pi_185812703
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 13:04 schreef Miezziej het volgende:
Ik zou voor de zekerheid alvast pauzeren, dan kan opzeggen altijd nog als je niet meer verder wil :p

Ik heb weleens een box gehad omdat ik het vergeten was :')
En dat heb ik al 4 keer gehad. 2 keer daarvan was ik in het buitenland. Dus bezorger heeft de doos weer meegenomen. 1 keer heb ik met veel pijn en moeite het bij mijn zus kunnen laten bezorgen die 500 meter verderop woont.

En 2 keer dus dat ik wel thuis was maar er niet op rekende.

Natuurlijk ligt deze fout aan mijzelf, ik pauzeer de box maximaal en zet dan in mijn agenda een herinnering om de pauzering weer op te schuiven. Dat schiet er soms bij in.

Verder vindt ik de recepten van HelloFresh ook niet meer zo bijzonder en de prijs van 40 euro voor 3 maalijden toch wel te duur.

De orzo met gehakt van laatst was wel superlekker. Die aziatische noedelsoep werkelijk niet te vreten.
pi_185812789
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 13:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zijn er ook boxen voor alleenstaanden?
Ik vries 1 portie in. Gaat vaak best goed, beetje afhankelijk van de maaltijd.
pi_185854585
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')