abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 september 2018 @ 02:07:25 #1
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182095725
WELKOM OP ONS EILAND "DOEZEPWA UTOPIA"
Hosting 2020 Eurovision








Cee's moodboard: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.

Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry. :P )

Samenvatting van de afgelopen tijd:

Slakken en pissenbedden zijn kloothommels.
Pinguïns zijn schatjes.
Lucifer is hot.
Het is nog wachten op het Pannini ESF plaatjes boek.
Is Titanic een wijvenfilm?
Was vroeger alles beter?
Waar we bezig zijn met de ESF teamselectie.
Iedereen krijgt een sticker.
Het wordt heet.
Het ís heet.
Wij hebben een nieuwe burgemeester in A'dam. Meningen zijn verdeeld.
Waar we nog steeds raden naar de leeftijd van de mensen uit de familie Schmeichel.
Het opgetrokken broekje.
Lijkt Toy op Seven Nation Army?
Muggen zijn extreem vervelend.
Cheesecake niet.
Waar we de koffers uitpakken en Greys al begonnen is met hapjes.
Rrrroarrroosteren met Thierry.
Ronaldo zonderbroekje.
Jongleren met Wiwi's.
Grazz is terug!
Zinkende Wiwi's.
murp z'n oren bloeden.
Goed verhaal, lekker lang.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 september 2018 @ 02:08:59 #2
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182095733
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik kan mij dat nog wel herinneren ja. Toen met dat onderzoek naar vlees was het nog een stuk kwalijker. Dat er een onderzoek was geweest over een verhoogde kans op een bepaalde ziekte. Daar was uitgekomen dat er weliswaar een hogere kans was (door veel vlees te eten), maar dat dit verschil heel erg klein was. Maar bij de kranten en andere media kunnen ze geen statistieken lezen, dus stond elke krant en elk journaal vol ermee dat de kans twintig keer zo groot was. Wat dus gewoon niet waar was.
Dat was met dat bewerkte vlees idd, vleeswaren ed.
Werd op het nieuws gebracht als 'vleeswaren eten net zo kankerverwekkend als roken', terwijl het slechts een 0,5% meer kans op kanker betrof dan gewoon vlees eten oid.

Maar als je dan de juiste citaten aan de meest welwillende cijfers plakte was het ineens alsof je pure kanker zat te eten. :N
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 24 september 2018 @ 02:09:16 #3
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182095736
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ondanks dat doen we het nog niet eens zo slecht hier in Nederland.
Het hele "we gaan even thee met ze drinken" idee (zoals Wilders het noemt), lijkt nog lang niet zo slecht uit te pakken. Ja, we hebben hier ook last van radicalisering, maar niet op zo'n grote schaal als elders in Europa.
Dat klopt. Vooral ook door de vele wijkcoaches en dergelijke worden dingen sneller gesignaleerd. Wil niet zeggen dat hier niets kan gebeuren, maar zo extreem als in Molenbeek zal het hier niet gaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 september 2018 @ 02:12:21 #4
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182095747
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat was met dat bewerkte vlees idd, vleeswaren ed.
Werd op het nieuws gebracht als 'vleeswaren eten net zo kankerverwekkend als roken', terwijl het slechts een 0,5% meer kans op kanker betrof dan gewoon vlees eten oid.

Maar als je dan de juiste citaten aan de meest welwillende cijfers plakte was het ineens alsof je pure kanker zat te eten. :N
Waarbij het vaak ook een geval van elkaar overnemen is. Als er eentje het roept, dan doen de anderen dat ook al snel. Daar is onderstaande wel een mooi voorbeeld van. Al is het eigenlijk vooral een voorbeeld van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 september 2018 @ 02:13:49 #5
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182095752
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat klopt. Vooral ook door de vele wijkcoaches en dergelijke worden dingen sneller gesignaleerd. Wil niet zeggen dat hier niets kan gebeuren, maar zo extreem als in Molenbeek zal het hier niet gaan.
Nee, en zolang we niet zulke grote (bijna) sloppenwijken hebben als de Parijse banlieues zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Natuurlijk zijn er problemen, maar in gesprek gaan met mensen die dreigen te radicaliseren is imo nog altijd een beter idee dan naar ze te wijzen en te roepen hoe slecht ze wel niet zijn.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 24 september 2018 @ 02:16:08 #6
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182095761
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee, en zolang we niet zulke grote (bijna) sloppenwijken hebben als de Parijse banlieues zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Natuurlijk zijn er problemen, maar in gesprek gaan met mensen die dreigen te radicaliseren is imo nog altijd een beter idee dan naar ze te wijzen en te roepen hoe slecht ze wel niet zijn.
:Y Waarbij het belangrijk blijft problemen te benoemen en aan te pakken zoals ze zijn. Ze niet groter of kleiner maken dan ze zijn. Haatimams en dubieuze geldstromen naar moskeeën aanpakken etc. Maar niet alsmaar blijven roepen dat de islam ons land overneemt en dat we over dertig jaar in de minderheid zijn etc.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 september 2018 @ 02:20:10 #7
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182095773
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Waarbij het vaak ook een geval van elkaar overnemen is. Als er eentje het roept, dan doen de anderen dat ook al snel. Daar is onderstaande wel een mooi voorbeeld van. Al is het eigenlijk vooral een voorbeeld van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.

Ja, het probleem ligt dan immers niet meer bij jouw redactie. "De Telegraf zegt dat: *insert iets belachelijks*."

Hm, "The Newsroom", een serie waar ik nooit van gehoord hem, maar die me wel erg interessant lijkt. Ga ik morgen eens opzoeken. Dank je wel. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 24 september 2018 @ 02:24:02 #8
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182095786
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, het probleem ligt dan immers niet meer bij jouw redactie. "De Telegraf zegt dat: *insert iets belachelijks*."

Hm, "The Newsroom", een serie waar ik nooit van gehoord hem, maar die me wel erg interessant lijkt. Ga ik morgen eens opzoeken. Dank je wel. :D
The Newsroom is absoluut een aanrader. Ik weet niet of je ooit eerder een Aaron Sorkin productie hebt gezien? The West Wing, maar bijvoorbeeld ook The Social Network. Er zitten wel wat matige stukken in de serie als het om de relaties etc. gaat, maar als geheel is het een hele goede serie. Dus zeker gaan zien.

Het fragment hierboven wint nog aan extra kracht als je de eerste vier afleveringen hebt gezien. Dan komt alles echt bij elkaar. Ik vind zelfs Fix You hier heel mooi gekozen en tot zijn recht komt. Denk wel het beste fragment uit de hele serie.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 september 2018 @ 02:24:41 #9
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182095788
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

:Y Waarbij het belangrijk blijft problemen te benoemen en aan te pakken zoals ze zijn. Ze niet groter of kleiner maken dan ze zijn. Haatimams en dubieuze geldstromen naar moskeeën aanpakken etc. Maar niet alsmaar blijven roepen dat de islam ons land overneemt en dat we over dertig jaar in de minderheid zijn etc.
Idd. Problemen aanpakken waar ze zich voordoen, geen problemen scheppen die er niet zijn.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 24 september 2018 @ 02:27:38 #10
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182095801
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

The Newsroom is absoluut een aanrader. Ik weet niet of je ooit eerder een Aaron Sorkin productie hebt gezien? The West Wing, maar bijvoorbeeld ook The Social Network. Er zitten wel wat matige stukken in de serie als het om de relaties etc. gaat, maar als geheel is het een hele goede serie. Dus zeker gaan zien.
Nee, nog nooit.
Heb even zijn IMDB bekeken en geen van zijn producties gezien.
quote:
Het fragment hierboven wint nog aan extra kracht als je de eerste vier afleveringen hebt gezien. Dan komt alles echt bij elkaar. Ik vind zelfs Fix You hier heel mooi gekozen en tot zijn recht komt. Denk wel het beste fragment uit de hele serie.
Het maakt al best wat indruk doordat die muziek echt goed past bij wat je ziet.
Zo vaak dat de muziek net niet lekker valt bij wat er op het scherm gebeurt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 24 september 2018 @ 02:32:52 #11
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182095830
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee, nog nooit.
Heb even zijn IMDB bekeken en geen van zijn producties gezien.

[..]

Het maakt al best wat indruk doordat die muziek echt goed past bij wat je ziet.
Zo vaak dat de muziek net niet lekker valt bij wat er op het scherm gebeurt.
Ik ben wel een liefhebber van goede en scherpe dialogen, dus past een Sorkin productie goed in mijn straatje. Al moet ik The West Wing nog steeds echt eens gaan kijken. In het echt praten heel weinig mensen zo, maar ik vind het zelf heerlijk om te kijken. Je moet er dan wel van houden, anders zal je het niet snel iets vinden.

En ja een goed gebruik van muziek kan een scene maken of breken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 september 2018 @ 02:35:46 #12
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182095844
Overigens speelt Jane Fonda ook nog een geweldige bijrol in The Newsroom _O_ En heeft Sam Waterston juist een vrij grote rol. Voor de Grace&Frankie liefhebbers :P

En nog even over dat fragment:
"It's a person. A doctor announces her dead, not the news" _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 september 2018 @ 02:39:32 #13
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182095861
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik ben wel een liefhebber van goede en scherpe dialogen, dus past een Sorkin productie goed in mijn straatje. Al moet ik The West Wing nog steeds echt eens gaan kijken. In het echt praten heel weinig mensen zo, maar ik vind het zelf heerlijk om te kijken. Je moet er dan wel van houden, anders zal je het niet snel iets vinden.

En ja een goed gebruik van muziek kan een scene maken of breken.
Dat in het echt weinig mensen zo praten zie ik tegenwoordig juist als voordeel van een serie :D , want hoe mensen in het echt soms met elkaar praten :N .

Ik zal morgen eens kijken of ik deze serie ergens kan vinden. Is het een TV serie of een Netflix ding?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 24 september 2018 @ 02:40:20 #14
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182095862
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:35 schreef Redefine het volgende:
Overigens speelt Jane Fonda ook nog een geweldige bijrol in The Newsroom _O_ En heeft Sam Waterston juist een vrij grote rol. Voor de Grace&Frankie liefhebbers :P

En nog even over dat fragment:
"It's a person. A doctor announces her dead, not the news" _O_
Jane Fonda ken ik wel, Sam Waterson niet (iig niet van naam). :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 24 september 2018 @ 02:44:35 #15
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182095880
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat in het echt weinig mensen zo praten zie ik tegenwoordig juist als voordeel van een serie :D , want hoe mensen in het echt soms met elkaar praten :N .

Ik zal morgen eens kijken of ik deze serie ergens kan vinden. Is het een TV serie of een Netflix ding?
Nee het is een HBO serie, dus niet op Netflix terug te vinden. Je kunt hem alleen legaal zien als je HBO hebt (of op DVD natuurlijk). Op andere wijze zijn er natuurlijk wel diverse mogelijkheden.

Zelf heb ik HBO, dus voor mij is dat makkelijk. Nog steeds jammer dat The West Wing daar dan weer niet op staat :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 september 2018 @ 02:45:47 #16
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182095885
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Jane Fonda ken ik wel, Sam Waterson niet (iig niet van naam). :P
Sam Waterston is die oude grijze man in het fragment. Hij speelde ook nog jarenlang in Law & Order.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 24 september 2018 @ 02:49:55 #17
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182095897
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee het is een HBO serie, dus niet op Netflix terug te vinden. Je kunt hem alleen legaal zien als je HBO hebt (of op DVD natuurlijk). Op andere wijze zijn er natuurlijk wel diverse mogelijkheden.

Zelf heb ik HBO, dus voor mij is dat makkelijk. Nog steeds jammer dat The West Wing daar dan weer niet op staat :{
Ah HBO, vandaar dat ik de serie nooit gezien heb.
In dat geval ga ik morgen zoeken naar die 'diverse mogelijkheden'. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 24 september 2018 @ 02:51:34 #18
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182095902
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:45 schreef Redefine het volgende:

[..]

Sam Waterston is die oude grijze man in het fragment. Hij speelde ook nog jarenlang in Law & Order.
Law & Order keek ik ook nooit.
Wel, bijna nooit, ik keek het bij mijn moeder als ik daar was, die keek alle versies van die serie. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 24 september 2018 @ 02:57:22 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182095919
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:51 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Law & Order keek ik ook nooit.
Wel, bijna nooit, ik keek het bij mijn moeder als ik daar was, die keek alle versies van die serie. :D
Ik keek het zo af en toe, als ik mij verveelde. Geen briljante serie, maar kijkt nog best aardig weg. Het openingsmuziekje vind ik dan wel weer heel goed.

Verder ga ik nu slapen, jij welterusten alvast. En succes nog met de diverse mogelijkheden :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator maandag 24 september 2018 @ 11:30:04 #20
375570 crew  Cyan9
pi_182099807
Stelletje nachtbrakers.
Ik vind de laatste toevoeging aan de OP heel erg gepast voor wat ik denk als ik 's ochtends de SC weer zie.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_182099940
Ik heb al twee nachten nauwelijks geslapen door een soort hyperventilatie :{ ;(
Koel en donker bewaren
  Moderator maandag 24 september 2018 @ 12:42:54 #22
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182101342
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 11:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb al twee nachten nauwelijks geslapen door een soort hyperventilatie :{ ;(
Da's mooi klote. Maak je je ergens druk om?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182101539
quote:
9s.gif Op maandag 24 september 2018 12:42 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Da's mooi klote. Maak je je ergens druk om?
Nou inmiddels om dit. Maar verder niet echt.

Heb het ook overdag heel de tijd. Weleens vaker last van, maar niet zo hardnekkig als nu.
Koel en donker bewaren
  Moderator maandag 24 september 2018 @ 12:57:04 #24
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182101568
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 12:55 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou inmiddels om dit. Maar verder niet echt.

Heb het ook overdag heel de tijd. Weleens vaker last van, maar niet zo hardnekkig als nu.
Probeer eens wat yoga-ademhalingsoefeningen op te zoeken, miss dat dat een beetje helpt. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182101581
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 12:57 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Probeer eens wat yoga-ademhalingsoefeningen op te zoeken, miss dat dat een beetje helpt. :)
Ja, die ken ik wel, maar ik ben daar heel slecht in. Als ik op mijn ademhaling ga letten met oefeningen dan wordt het juist alleen maar erger.

Ik ga vanmiddag wel even stevig wandelen, hopelijk helpt dat.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 september 2018 @ 17:09:28 #26
163650 Greys
pi_182106832
Komende vrijdag ticketverkoop EiC:
https://www.ticketmaster.(...)-2019-tickets/228063

Guana ik hoop dat je je wat beter voelt inmiddels :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182113261
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 17:09 schreef Greys het volgende:
Komende vrijdag ticketverkoop EiC:
https://www.ticketmaster.(...)-2019-tickets/228063

Guana ik hoop dat je je wat beter voelt inmiddels :*
Eigenlijk niet, heb er heel de dag last van gehad en nu nog. Is echt doodvermoeiend, zeker met zo weinig slaap.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 24 september 2018 @ 22:46:37 #28
368283 ato
pi_182115051
Als het morgen nog zo slecht gaat Guanabana zou ik er mee naar de huisarts gaan, verwijzing vragen voor bv cesartherapie of iets anders. Ontspanningoefeningen aanleren en eventueel naar een psycholoog of een therapeut.

Kijken waar dit vandaan komt.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 24 september 2018 @ 23:09:39 #29
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182115553
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 11:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb al twee nachten nauwelijks geslapen door een soort hyperventilatie :{ ;(
:{ Sterkte. Hopelijk gaat het vannacht beter ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_182116083
Bedankt!
Koel en donker bewaren
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 11:44:08 #31
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182121677
Goeiemiddag, bijna. :P

Hoeist nu Guanabana? :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182124909
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 11:44 schreef ijs_beer het volgende:
Goeiemiddag, bijna. :P

Hoeist nu Guanabana? :)
Wel beter geslapen omdat ik een slaappil genomen heb (die had ik nog omdat ik helaas al veel langer af en toe slaapproblemen heb).

Ademhaling gaat mwa, soms als ik even genoeg afleiding heb en er helemaal niet op let dan gaat het wel even goed, maar anders weer niet.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 september 2018 @ 15:55:05 #33
163650 Greys
pi_182125388
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 15:25 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wel beter geslapen omdat ik een slaappil genomen heb (die had ik nog omdat ik helaas al veel langer af en toe slaapproblemen heb).

Ademhaling gaat mwa, soms als ik even genoeg afleiding heb en er helemaal niet op let dan gaat het wel even goed, maar anders weer niet.
Zal vast raar klinken en wil me niet bemoeien maar laat je bloeddruk ff checken. Want dit komt me allemaal enorm bekend voor. Ik stond regelmatig met de honden in het park, voor m'n gevoel totaaaaal ontspannen, en dan ineens dacht ik 'wtf gebeurt er met de lucht, er zit ineens amper zuurstof meer in' en omdat ik dan dacht dat het absoluut niet aan mij lag keek ik de eerste paar keren zelfs in paniek om me heen in dat park of er mensen neervielen, zij hadden immers ook geen zuurstof meer..
Maar het lag wel aan mij. Ik had het ook soms ineens in de auto. Of in bed. Etc. En nooit in een stresssituatie voor m'n gevoel. Dus als je dit bekend voorkomt zou ik toch even m'n bloeddruk laten checken. Want je weet nooit. :*
(En sinds het bij mij ontdekt is en bleek dat m'n hart als een idioot moest werken om me van zuurstof te voorzien door die idiote bloeddruk heb ik daarna met de medicijnen nooit meer het enge ademgevoel gehad. En heel veel andere dingen niet meer. Geen hartkloppingen meer in bed, beter slapen etc.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182125568
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 15:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Zal vast raar klinken en wil me niet bemoeien maar laat je bloeddruk ff checken. Want dit komt me allemaal enorm bekend voor. Ik stond regelmatig met de honden in het park, voor m'n gevoel totaaaaal ontspannen, en dan ineens dacht ik 'wtf gebeurt er met de lucht, er zit ineens amper zuurstof meer in' en omdat ik dan dacht dat het absoluut niet aan mij lag keek ik de eerste paar keren zelfs in paniek om me heen in dat park of er mensen neervielen, zij hadden immers ook geen zuurstof meer..
Maar het lag wel aan mij. Ik had het ook soms ineens in de auto. Of in bed. Etc. En nooit in een stresssituatie voor m'n gevoel. Dus als je dit bekend voorkomt zou ik toch even m'n bloeddruk laten checken. Want je weet nooit. :*
(En sinds het bij mij ontdekt is en bleek dat m'n hart als een idioot moest werken om me van zuurstof te voorzien door die idiote bloeddruk heb ik daarna met de medicijnen nooit meer het enge ademgevoel gehad. En heel veel andere dingen niet meer. Geen hartkloppingen meer in bed, beter slapen etc.)
Thanks voor je tip, maar, misschien eigenwijs, ik weet echt bijna zeker dat het een vorm van hyperventilatie is. Ik merk ook gewoon dat ik 'te hoog' adem en dat dat niet goed gaat. Ik heb er afgelopen jaren af en aan last van gehad, ook máánden dat er niks aan de hand was.

Ik heb ook jaren geleden eens mijn bloeddruk laten checken en die was supernetjes. Geen idee hoe snel zoiets kan veranderen? En ben ik niet wat jong voor bloeddruk issues? :@ Hartkloppingen en snelle hartslag heb ik ook nooit last van.

Maar toch bedankt. Ik hou het wel in de gaten, als dit nog veel langer zo doorgaat ga ik wel naar de huisarts denk ik (hoewel ik vermoed dat die me naar een soort ademtherapie stuurt en daar heb ik niet zoveel vertrouwen in).
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 september 2018 @ 16:19:36 #35
163650 Greys
pi_182125887
Oké! En niet eigenwijs, het kwam alleen zo bekend voor. Jij weet zelf wat je voelt en wat niet. En zo'n gebeuren waar je beter leert ademen zou dan idd wel goed zijn. Maar je hebt er al best een tijdje last van, dus ik zou niet te lang wachten er iets mee te doen. Anders ben je wél eigenwijs. :+

PS IK BEN ÓÓK JONG. }:|
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182125961
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:19 schreef Greys het volgende:

PS IK BEN ÓÓK JONG. }:|
_O-
:D :@
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 september 2018 @ 16:23:25 #37
163650 Greys
pi_182125978
Gieren _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182126006
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
pi_182127203
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 17:09 schreef Greys het volgende:
Komende vrijdag ticketverkoop EiC:
https://www.ticketmaster.(...)-2019-tickets/228063

Guana ik hoop dat je je wat beter voelt inmiddels :*
Leuk dat het weer in de AFAS live gehouden wordt! Was het dit jaar uitverkocht?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 september 2018 @ 17:31:58 #40
163650 Greys
pi_182127241
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:29 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Leuk dat het weer in de AFAS live gehouden wordt! Was het dit jaar uitverkocht?
Aan het eind wel. Of zo goed als, denk ik. Was behoorlijk vol! Maar het duurde wel vrij lang voor het verkocht was volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182127602
Ik ga gewoon om tien uur vrijdag kaarten kopen. Zekere voor het onzekere :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 september 2018 @ 18:11:27 #42
163650 Greys
pi_182127991
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:47 schreef Fascination het volgende:
Ik ga gewoon om tien uur vrijdag kaarten kopen. Zekere voor het onzekere :')
Yas!
Welkom bij de eurovisiestresskippenclub. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182128881
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:25 schreef Guanabana het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je niet beter dit jaar nog wat doen, als je eigen risico toch al vol zit? :+
dag
pi_182128939
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:03 schreef Peter het volgende:

[..]

Kun je niet beter dit jaar nog wat doen, als je eigen risico toch al vol zit? :+
Die cursus was niet van mijn eigen risico.... daar heb ik nog helemaal niets van gebruikt (en is nog maximaal ook }:| ).
Koel en donker bewaren
pi_182130781
Wat rot Guana :{ Misschien dat je wat ademhalingsoefeningen kunt proberen? Of iets uitvinden waar je echt van ontspant en daar elke dag wat tijd voor inplannen.
Tot die tijd kunnen slaappillen inderdaad ook prima werken, maar ook dan is het beter om een oplossing voor de lange termijn te vinden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182130823
Ja het kan ook zomaar zijn dat het vanzelf weer overgaat, heb het vaker gehad in periodes.

En ik doe superzuinig met die slaappillen hoor, (ook omdat het altijd maar weer de vraag is of ik ze meekrijg). Dus eentje in de zoveel maanden als het een keer echt nodig is.
Koel en donker bewaren
pi_182131061
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Ja het kan ook zomaar zijn dat het vanzelf weer overgaat, heb het vaker gehad in periodes.

En ik doe superzuinig met die slaappillen hoor, (ook omdat het altijd maar weer de vraag is of ik ze meekrijg). Dus eentje in de zoveel maanden als het een keer echt nodig is.
Slaappillen kunnen op zich niet veel kwaad in de juiste hoeveelheid, maar het lijkt me wel prettiger als je er minder afhankelijk van bent. Dan lijkt inderdaad een keer in de zoveel tijd als het echt even niet anders kan een goede beslissing. :)

Is er momenteel niet iets waar je je onbewust druk over kunt maken? Dat hoeft natuurlijk niet meteen iets groots te zijn, of iets waar je meteen op komt. Misschien is er iets wat je bezighoudt en waar je niet meteen aan denkt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182131076
Niet direct iets anders of meer dan afgelopen maanden.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2018 @ 22:20:39 #49
368283 ato
pi_182133261
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:25 schreef Guanabana het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat raar dat je daar zoveel geld voor moest betalen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182133342
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 22:20 schreef ato het volgende:

[..]

Wat raar dat je daar zoveel geld voor moest betalen.
Ja dat is niet iets dat vergoed wordt ofzo, helaas.... (heb ook alleen maar basisverzekering).
Koel en donker bewaren
pi_182133367
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 22:20 schreef ato het volgende:

[..]

Wat raar dat je daar zoveel geld voor moest betalen.
Therapieën kunnen vaak heel duur zijn. Dat weet ik ook nog van toen ik in therapie was een aantal jaar geleden; die prijzen zijn vaak echt niet normaal. :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 23:04:48 #52
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2018 @ 23:07:58 #53
368283 ato
pi_182134325
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 22:24 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja dat is niet iets dat vergoed wordt ofzo, helaas.... (heb ook alleen maar basisverzekering).
Mindfulness wordt ook bij diverse organisaties oa bij ons gratis gegeven.
Helaas is zo nu en dan aanvullende verzekering nodig, bij bepaalde therapieën.

Ik duim voor je dat je het snel onder controle is, kus.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2018 @ 23:12:37 #54
368283 ato
pi_182134389
quote:
Wat zingt dat kind slecht zeg, mijn god en wat een slecht nummer.
Mijn oren bloeden als de tyf...
Life can be a bitch, so like it..
pi_182134680
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 23:07 schreef ato het volgende:


Ik duim voor je dat je het snel onder controle is, kus.
Lief, dankje.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 25 september 2018 @ 23:36:58 #56
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182134816
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 23:12 schreef ato het volgende:

[..]

Wat zingt dat kind slecht zeg, mijn god en wat een slecht nummer.
Mijn oren bloeden als de tyf...
Oeh als ato gaat schelden dan moet het wel heel erg slecht zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 25 september 2018 @ 23:39:42 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182134866
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Ja het kan ook zomaar zijn dat het vanzelf weer overgaat, heb het vaker gehad in periodes.

En ik doe superzuinig met die slaappillen hoor, (ook omdat het altijd maar weer de vraag is of ik ze meekrijg). Dus eentje in de zoveel maanden als het een keer echt nodig is.
Is er in het verleden weleens iets geweest waar je ontspannen of rustiger van werd? En dan bedoel ik eigenlijk vooral in het algemeen. Dus niet op het moment dat je rustig wilde worden vanwege hyperventilatie. Iets waar je altijd heel blij van wordt bijvoorbeeld. Mogelijk als je dat dan doet of er aan denkt dat het helpt om de hyperventilatie terug te dringen. Om dan je gedachten te verzetten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2018 @ 23:39:48 #58
368283 ato
pi_182134868
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 23:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

Oeh als ato gaat schelden dan moet het wel heel erg slecht zijn.
_O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2018 @ 23:40:26 #59
368283 ato
pi_182134882
Luister zelf maar, of juist niet als je wilt slapen'
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 25 september 2018 @ 23:43:44 #60
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182134943
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 23:40 schreef ato het volgende:
Luister zelf maar, of juist niet als je wilt slapen'
Het Junior Songfestival sla ik toch altijd over, dus deze in dit geval ook. Zeker als je zegt dat het heel slecht is, dan kan ik het al helemaal overslaan :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2018 @ 23:46:35 #61
368283 ato
pi_182134994
Omdat er geen Zweden topic is post ik het groepje wat alvast gekozen is voor een voorronde in Zweden.
Het is een duo en zij maken best leuke muziek, een beetje Petshopboys achtig.

Dit is oa een nummer van hun:

Life can be a bitch, so like it..
pi_182135896
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 23:07 schreef ato het volgende:

[..]

Mindfulness wordt ook bij diverse organisaties oa bij ons gratis gegeven.
Helaas is zo nu en dan aanvullende verzekering nodig, bij bepaalde therapieën.

Ik duim voor je dat je het snel onder controle is, kus.
Mijn therapie die op zich duur was destijds was voor mij ook gratis vanwege een officiële diagnose van de dokter en dat het binnen mijn verzekering viel.

Veel therapieën vallen op zich wel onder zorgverzekeringen, maar dan moet er wel een officiële verklaring komen dat het nodig is. Tegenwoordig is dat alleen maar strenger, omdat veel minder onder de pakketten valt.

Zo kregen mijn ouders na jaren nog een brief op de mat dat ze het volledige bedrag van mijn therapiesessies in 2010 en 2011 alsnog terug moesten betalen. Mijn ouders hebben daar bezwaar tegen gemaakt en het is uiteindelijk gelukt dat het niet terug betaald hoefde te worden, maar qua zorgverzekeringen is het allemaal op zich behoorlijk streng.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182139781
Heb vannacht niet zo lang wakker gelegen *O*
Koel en donker bewaren
pi_182139809
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:26 schreef Guanabana het volgende:
Heb vannacht niet zo lang wakker gelegen *O*
Mooi! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 september 2018 @ 12:15:23 #65
163650 Greys
pi_182141481
Heb net de dierenarts gebeld om te overleggen over Boor. Het gaat weer slechter. Ik denk dat ik hem nog een paar dagen pijnstillers geef (ze belt zo terug na overleg) en dan zaterdag in laat slapen. ;( Maar om in te laten slapen moet ie twee prikken en die eerste gaat dus weer een gevecht worden letterlijk (net als laatst toen ie foto's moest maken) en ik wil niet dat z'n laatste moment een gevecht is.. Dus nu gaan ze overleggen hoe en wat er mogelijk is om dat zo rustig mogelijk te houden.

Bah. Wat een naar gedoe. Maar ik kan het ook niet meer aanzien dat ie steeds dunner wordt en niet meer echt normaal kan lopen. Dus dan toch maar een knoop doorhakken. Arggggh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182142091
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
Heb net de dierenarts gebeld om te overleggen over Boor. Het gaat weer slechter. Ik denk dat ik hem nog een paar dagen pijnstillers geef (ze belt zo terug na overleg) en dan zaterdag in laat slapen. ;( Maar om in te laten slapen moet ie twee prikken en die eerste gaat dus weer een gevecht worden letterlijk (net als laatst toen ie foto's moest maken) en ik wil niet dat z'n laatste moment een gevecht is.. Dus nu gaan ze overleggen hoe en wat er mogelijk is om dat zo rustig mogelijk te houden.

Bah. Wat een naar gedoe. Maar ik kan het ook niet meer aanzien dat ie steeds dunner wordt en niet meer echt normaal kan lopen. Dus dan toch maar een knoop doorhakken. Arggggh.
Wat kut ;(

Sterke ermee!
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 september 2018 @ 13:03:17 #67
163650 Greys
pi_182142175
Ga nu pijnstillers halen maar de lieve dierenarts belde net dat ze er helemaal achter staat als het klaar zou zijn. En ze heeft al een oplossing zodat het zonder gevecht kan. Dus dat is al heel 'fijn' om te weten. Dan nog maar even zo pijnloos mogelijk van het zonnetje genieten deze paar dagen. O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182142213
Fijn dat dat kan.

Is echt een mooi beestje, maar als het op is is het op ;(
Koel en donker bewaren
pi_182142547
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
Heb net de dierenarts gebeld om te overleggen over Boor. Het gaat weer slechter. Ik denk dat ik hem nog een paar dagen pijnstillers geef (ze belt zo terug na overleg) en dan zaterdag in laat slapen. ;( Maar om in te laten slapen moet ie twee prikken en die eerste gaat dus weer een gevecht worden letterlijk (net als laatst toen ie foto's moest maken) en ik wil niet dat z'n laatste moment een gevecht is.. Dus nu gaan ze overleggen hoe en wat er mogelijk is om dat zo rustig mogelijk te houden.

Bah. Wat een naar gedoe. Maar ik kan het ook niet meer aanzien dat ie steeds dunner wordt en niet meer echt normaal kan lopen. Dus dan toch maar een knoop doorhakken. Arggggh.
Wat naar :{ :'( Heel veel sterkte! Maak er een mooie paar laatste dagen van met Boor.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182143076
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
Heb net de dierenarts gebeld om te overleggen over Boor. Het gaat weer slechter. Ik denk dat ik hem nog een paar dagen pijnstillers geef (ze belt zo terug na overleg) en dan zaterdag in laat slapen. ;( Maar om in te laten slapen moet ie twee prikken en die eerste gaat dus weer een gevecht worden letterlijk (net als laatst toen ie foto's moest maken) en ik wil niet dat z'n laatste moment een gevecht is.. Dus nu gaan ze overleggen hoe en wat er mogelijk is om dat zo rustig mogelijk te houden.

Bah. Wat een naar gedoe. Maar ik kan het ook niet meer aanzien dat ie steeds dunner wordt en niet meer echt normaal kan lopen. Dus dan toch maar een knoop doorhakken. Arggggh.
Bah wat naar allemaal. Is er bij jullie geen dierenarts die aan huis komt? Dat is in ieder geval voor Boor wat rustiger en misschien valt die prik dan ook mee? Wij hebben sinds een paar jaar een dierenarts die met een verbouwde ambulance bij de mensen thuis komt. Een paar jaar geleden moest ik mijn hondje Spikey in laten slapen en dat kon ik zijn vertrouwde omgeving.
pi_182143969
https://www.escxtra.com/2018/09/26/uapbc-broadcasts-terminated/

Oekraïne's toekomst in Eurovisie is in gevaar :o

Ik zou dat ontzettend jammer vinden, als ze niet meer mee zouden kunnen doen. Ik vind Oekraïne 1 van de beste landen in Eurovisie, ze hebben altijd erg veel variatie in hun inzendingen.

Ik denk dat ze dit jaar overslaan om wat zaken op rij te stellen en misschien wat afspraken met de EBU, overheid etc gaan maken

EDIT: Ik vind het dan wel gek dat ze al bevestigd hebben mee te doen volgend jaar. Misschien dat ze ze nog terugtrekken?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 september 2018 @ 14:50:57 #72
163650 Greys
pi_182144067
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:45 schreef Nexum het volgende:
https://www.escxtra.com/2018/09/26/uapbc-broadcasts-terminated/

Oekraïne's toekomst in Eurovisie is in gevaar :o

Ik zou dat ontzettend jammer vinden, als ze niet meer mee zouden kunnen doen. Ik vind Oekraïne 1 van de beste landen in Eurovisie, ze hebben altijd erg veel variatie in hun inzendingen.

Ik denk dat ze dit jaar overslaan om wat zaken op rij te stellen en misschien wat afspraken met de EBU, overheid etc gaan maken

EDIT: Ik vind het dan wel gek dat ze al bevestigd hebben mee te doen volgend jaar. Misschien dat ze ze nog terugtrekken?
Met een beetje druk van alle kanten komen ze er misschien nog op terug. Hopelijk, inderdaad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 september 2018 @ 14:54:36 #73
163650 Greys
pi_182144134
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 13:56 schreef summer52 het volgende:

[..]

Bah wat naar allemaal. Is er bij jullie geen dierenarts die aan huis komt? Dat is in ieder geval voor Boor wat rustiger en misschien valt die prik dan ook mee? Wij hebben sinds een paar jaar een dierenarts die met een verbouwde ambulance bij de mensen thuis komt. Een paar jaar geleden moest ik mijn hondje Spikey in laten slapen en dat kon ik zijn vertrouwde omgeving.
Ja ben er net geweest om pijnstillers te halen en te overleggen. Folder meegekregen van het dierencrematorium etc (want net als m'n vorige 16-jarige hondje jaren geleden wil ik ook Boor gecremeerd en in een urn :@ ).

Waar we het ook doen, het wordt in elk geval geen gevecht. Dat is al uitgedacht en opgelost. Toen ik m'n oude hondje thuis liet inslapen vorige keer sprong de andere jonge hond heel enthousiast op haar schoot, op een haar na in de spuit. :o Dus daar ben ik zo van geschrokken (en zij ook..) dat ik daar nog even over na moet denken. Of de honden op de gang. Maar de kat even los mee in de auto een minuutje naar de dierenarts kan ook. Even nachtje over slapen..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182147071
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ben er net geweest om pijnstillers te halen en te overleggen. Folder meegekregen van het dierencrematorium etc (want net als m'n vorige 16-jarige hondje jaren geleden wil ik ook Boor gecremeerd en in een urn :@ ).

Waar we het ook doen, het wordt in elk geval geen gevecht. Dat is al uitgedacht en opgelost. Toen ik m'n oude hondje thuis liet inslapen vorige keer sprong de andere jonge hond heel enthousiast op haar schoot, op een haar na in de spuit. :o Dus daar ben ik zo van geschrokken (en zij ook..) dat ik daar nog even over na moet denken. Of de honden op de gang. Maar de kat even los mee in de auto een minuutje naar de dierenarts kan ook. Even nachtje over slapen..
Ik heb 2 hondjes en een kat in de tuin begraven. Eigenlijk mag dat niet maar ik heb euthanasieverklaringen van de dierenarts mochten er toch vragen over komen. Maar hoe je het ook doet, ze zitten voor altijd in je hart en het gemis zal straks heel erg zijn. Sterkte meid!
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2018 @ 18:05:50 #75
368283 ato
pi_182148447
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
Heb net de dierenarts gebeld om te overleggen over Boor. Het gaat weer slechter. Ik denk dat ik hem nog een paar dagen pijnstillers geef (ze belt zo terug na overleg) en dan zaterdag in laat slapen. ;( Maar om in te laten slapen moet ie twee prikken en die eerste gaat dus weer een gevecht worden letterlijk (net als laatst toen ie foto's moest maken) en ik wil niet dat z'n laatste moment een gevecht is.. Dus nu gaan ze overleggen hoe en wat er mogelijk is om dat zo rustig mogelijk te houden.

Bah. Wat een naar gedoe. Maar ik kan het ook niet meer aanzien dat ie steeds dunner wordt en niet meer echt normaal kan lopen. Dus dan toch maar een knoop doorhakken. Arggggh.
Ach lieve schat, wat kan het pijn doen he.
Dikke kus en sterkte aankomende dagen.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 september 2018 @ 18:24:56 #76
163650 Greys
pi_182148720
Dank jullie :*

Ik zie net dat de eerste deelnemers van Meltfest bekend zijn gemaakt. Dit duo gaat meedoen in de race voor deelname van Zweden.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 september 2018 @ 18:36:33 #77
163650 Greys
pi_182148946
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:45 schreef Nexum het volgende:
https://www.escxtra.com/2018/09/26/uapbc-broadcasts-terminated/

Oekraïne's toekomst in Eurovisie is in gevaar :o

Ik zou dat ontzettend jammer vinden, als ze niet meer mee zouden kunnen doen. Ik vind Oekraïne 1 van de beste landen in Eurovisie, ze hebben altijd erg veel variatie in hun inzendingen.

Ik denk dat ze dit jaar overslaan om wat zaken op rij te stellen en misschien wat afspraken met de EBU, overheid etc gaan maken

EDIT: Ik vind het dan wel gek dat ze al bevestigd hebben mee te doen volgend jaar. Misschien dat ze ze nog terugtrekken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 26 september 2018 @ 19:21:13 #78
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_182149935
Wat vervelend van Boor, Greys! ;(
Sterkte! :* Wel mooi om straks hem alsnog dichtbij te hebben in een urn.
  Moderator woensdag 26 september 2018 @ 21:11:13 #79
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182152347
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 26 september 2018 @ 21:11:43 #80
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182152361
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
Heb net de dierenarts gebeld om te overleggen over Boor. Het gaat weer slechter. Ik denk dat ik hem nog een paar dagen pijnstillers geef (ze belt zo terug na overleg) en dan zaterdag in laat slapen. ;( Maar om in te laten slapen moet ie twee prikken en die eerste gaat dus weer een gevecht worden letterlijk (net als laatst toen ie foto's moest maken) en ik wil niet dat z'n laatste moment een gevecht is.. Dus nu gaan ze overleggen hoe en wat er mogelijk is om dat zo rustig mogelijk te houden.

Bah. Wat een naar gedoe. Maar ik kan het ook niet meer aanzien dat ie steeds dunner wordt en niet meer echt normaal kan lopen. Dus dan toch maar een knoop doorhakken. Arggggh.
;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 26 september 2018 @ 21:18:31 #81
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_182152528
Sterkte Greys en een paar mooie laatste dagen met Boor gewenst O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 26 september 2018 @ 21:28:12 #82
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_182152807
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 10:26 schreef Guanabana het volgende:
Heb vannacht niet zo lang wakker gelegen *O*
Fijn Guana :z
Ik heb soms perioden waarin ik slecht slaap, dan vaak wel spanning-gerelateerd. En dan ga ik me na 2 nachten slecht slapen ook drukmaken om het niet slapen, herkenbaar :')
Ik neem dan ook wel een slaappil, gewoon voor 1 nacht. Dan is de cirkel doorbroken en slaap ik 9 van de 10 keer de nacht erna vanzelf al weer beter. Hopelijk slaap jij ook lekker straks.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_182153292
Geef Boor nog lekker veel knuffels de komende dagen! en fijn dat je hem niet laat lijden. :*
dag
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2018 @ 21:52:47 #84
368283 ato
pi_182153588
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:24 schreef Greys het volgende:
Dank jullie :*

Ik zie net dat de eerste deelnemers van Meltfest bekend zijn gemaakt. Dit duo gaat meedoen in de race voor deelname van Zweden.

Ik had die al gepost O+
Muziek klinkt goed, hopelijk net zo'n liedje.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter woensdag 26 september 2018 @ 21:53:43 #85
87554 Cee
Welluk?
pi_182153621
Greys en Boortje :* Nog een mooie paar dagen liefies. Je doet het beste voor je Boor.

Guana, fijn om te horen dat je beter hebt geslapen vannacht! Hopelijk komende nacht nóg beter.
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2018 @ 21:58:45 #86
43556 miss_dynastie
pi_182153769
Ach lief Boortje... dat je nog maar een aantal mooie dagen met veel zon en lekkere hapjes mag hebben :*
pi_182153784
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:53 schreef Cee het volgende:

Guana, fijn om te horen dat je beter hebt geslapen vannacht! Hopelijk komende nacht nóg beter.
Ja en nog beter, ik heb vandaag geen last meer gehad van dat vervelende adem-gedoe! Dus hoop dat het nu ook weg blijft voorlopig.
Koel en donker bewaren
pi_182153888
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:28 schreef MaLo het volgende:

[..]

Fijn Guana :z
Ik heb soms perioden waarin ik slecht slaap, dan vaak wel spanning-gerelateerd. En dan ga ik me na 2 nachten slecht slapen ook drukmaken om het niet slapen, herkenbaar :')
Ik neem dan ook wel een slaappil, gewoon voor 1 nacht. Dan is de cirkel doorbroken en slaap ik 9 van de 10 keer de nacht erna vanzelf al weer beter. Hopelijk slaap jij ook lekker straks.
Thanks :)
Koel en donker bewaren
  woensdag 26 september 2018 @ 22:32:41 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182154848
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
Heb net de dierenarts gebeld om te overleggen over Boor. Het gaat weer slechter. Ik denk dat ik hem nog een paar dagen pijnstillers geef (ze belt zo terug na overleg) en dan zaterdag in laat slapen. ;( Maar om in te laten slapen moet ie twee prikken en die eerste gaat dus weer een gevecht worden letterlijk (net als laatst toen ie foto's moest maken) en ik wil niet dat z'n laatste moment een gevecht is.. Dus nu gaan ze overleggen hoe en wat er mogelijk is om dat zo rustig mogelijk te houden.

Bah. Wat een naar gedoe. Maar ik kan het ook niet meer aanzien dat ie steeds dunner wordt en niet meer echt normaal kan lopen. Dus dan toch maar een knoop doorhakken. Arggggh.
:{ Sterkte Greys. Heel zwaar om zo'n beslissing te moeten nemen en hem straks te moeten missen. Hopelijk heeft hij nog een paar mooie dagen met veel zon.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 september 2018 @ 15:21:38 #90
163650 Greys
pi_182165114
Ik krijg de knoop niet doorgehakt een dag en tijd af te spreken. Godsamme wat is dat moeilijk zeg. Elke keer als ik de telefoon wil pakken kijkt ie me aan of ziet ie er ineens weer beter uit en denk ik 'nah..'.

Arghhhhh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182169138
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:21 schreef Greys het volgende:
Ik krijg de knoop niet doorgehakt een dag en tijd af te spreken. Godsamme wat is dat moeilijk zeg. Elke keer als ik de telefoon wil pakken kijkt ie me aan of ziet ie er ineens weer beter uit en denk ik 'nah..'.

Arghhhhh.
Helpt de pijnmedicatie wel? En eet en drinkt Boor nog wel goed? Dan zou ik het nog even aanzien. Ja aan mij heb je ook niets want ik ben ook zo'n muts wat dieren betreft, ik ben zo'n type als ik een boerderij zou hebben om verwarming in de stal aan te brengen en/of kippen en ander klein spul 's winters in huis te nemen. Het blijft zo'n moeilijke beslissing, ik leef met jou en Boor mee. Moet je echt dagen van te voren met de dierenarts een afspraak maken? Want is het niet mogelijk om dit per dag te bekijken zodat je met Boor naar de dierenarts kan gaan als het echt niet meer gaat. Sorry ik zwets waarschijnlijk maar wat maar dit soort dingen doen mij echt wat.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2018 @ 19:22:47 #92
368283 ato
pi_182169458
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:00 schreef summer52 het volgende:

[..]

Helpt de pijnmedicatie wel? En eet en drinkt Boor nog wel goed? Dan zou ik het nog even aanzien. Ja aan mij heb je ook niets want ik ben ook zo'n muts wat dieren betreft, ik ben zo'n type als ik een boerderij zou hebben om verwarming in de stal aan te brengen en/of kippen en ander klein spul 's winters in huis te nemen. Het blijft zo'n moeilijke beslissing, ik leef met jou en Boor mee. Moet je echt dagen van te voren met de dierenarts een afspraak maken? Want is het niet mogelijk om dit per dag te bekijken zodat je met Boor naar de dierenarts kan gaan als het echt niet meer gaat. Sorry ik zwets waarschijnlijk maar wat maar dit soort dingen doen mij echt wat.
Dit, sterkte schat.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 september 2018 @ 19:30:15 #93
163650 Greys
pi_182169597
Vooral als ik het thuis wil moet ik het echt een paar dagen van te voren afspreken zeiden ze. Was idd paar jaar geleden ook zo met hondje. En dan die dagen aftellen en je schuldig voelen in de tussentijd. :X
Ik vind het maar ingewikkeld en moeilijk. Het ene moment zoals vandaag denk ik weer 'ach dat kan best nog even'. Maar als ie dan zoals eerder van de week weer amper kan gaan liggen vlak voor ik naar het werk moet heb ik er weer enorme moeite mee en spijt dat ik het niet eerder heb gedaan zodat ie dat niet meer hoefde mee te maken.
En ik ben zo'n control-muts die een beetje moet weten hoe iets gaat. Bij het hondje wist ik dat de dierenarts om twee uur ofzo zou komen en dan moest ik om vier uur bij crematorium zijn om hem daar te brengen. Nu zei de dierenarts 'we kunnen hem ook 's avonds laten inslapen' maar vergat ik weer te vragen tot hoe laat het crematorium dan open is om te brengen. Ik weet het allemaal even niet.

Nou ja sorry voor het gedoe en geneuzel. Denk dat ik het maar sowieso over het weekend heen til omdat ik het niet weet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182169711
Geen sorry hè? :* Is toch hartstikke lastig dit. Ik kan er ook niks zinnigs over zeggen ;( Denk dat je gewoon zoveel mogelijk in overleg moet doen met de dierenarts.
Koel en donker bewaren
pi_182171092
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:30 schreef Greys het volgende:
Vooral als ik het thuis wil moet ik het echt een paar dagen van te voren afspreken zeiden ze. Was idd paar jaar geleden ook zo met hondje. En dan die dagen aftellen en je schuldig voelen in de tussentijd. :X
Ik vind het maar ingewikkeld en moeilijk. Het ene moment zoals vandaag denk ik weer 'ach dat kan best nog even'. Maar als ie dan zoals eerder van de week weer amper kan gaan liggen vlak voor ik naar het werk moet heb ik er weer enorme moeite mee en spijt dat ik het niet eerder heb gedaan zodat ie dat niet meer hoefde mee te maken.
En ik ben zo'n control-muts die een beetje moet weten hoe iets gaat. Bij het hondje wist ik dat de dierenarts om twee uur ofzo zou komen en dan moest ik om vier uur bij crematorium zijn om hem daar te brengen. Nu zei de dierenarts 'we kunnen hem ook 's avonds laten inslapen' maar vergat ik weer te vragen tot hoe laat het crematorium dan open is om te brengen. Ik weet het allemaal even niet.

Nou ja sorry voor het gedoe en geneuzel. Denk dat ik het maar sowieso over het weekend heen til omdat ik het niet weet.
Geen sorry, ik begrijp je helemaal. Jammer genoeg kan ik je niet helpen, maar ik weet wat je doormaakt. Nogmaals sterkte en geef Boor een knuffel van mij.
  donderdag 27 september 2018 @ 22:52:11 #96
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182174906
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:30 schreef Greys het volgende:
Nou ja sorry voor het gedoe en geneuzel. Denk dat ik het maar sowieso over het weekend heen til omdat ik het niet weet.
Het is volkomen logisch dat je die keuze niet zomaar kunt maken. En ook dat je het hier deelt is normaal en moet je gewoon voor zover jezelf wilt blijven doen. Veel sterkte sowieso nog
.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 10:21:01 #97
163650 Greys
pi_182181054
:* O+

Ik til het over het weekend iig. Nu hij weer voor vijf dagen pijnstillers heeft doet ie het weer beter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 10:21:53 #98
163650 Greys
pi_182181080
Oh en ik moest lachen :@ O+
Waylon feliciteert Linda de Mol met 15-jarig bestaan van blad Linda.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182182539
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 10:21 schreef Greys het volgende:
Oh en ik moest lachen :@ O+
Waylon feliciteert Linda de Mol met 15-jarig bestaan van blad Linda.

[ afbeelding ]
Hm, ben eerder bang dat hij hier gezeik mee gaat krijgen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182182653
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:39 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hm, ben eerder bang dat hij hier gezeik mee gaat krijgen
Nee, schijnt een ding te zijn, ik zag al meer mensen voorbij komen met een blonde pruik.

Waarom gezeik? :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 11:49:02 #101
163650 Greys
pi_182182714
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:39 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hm, ben eerder bang dat hij hier gezeik mee gaat krijgen
Ze heeft zelf honderden pruiken verstuurd in de hoop dat mensen dit zouden doen op Insta ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 11:51:16 #102
163650 Greys
pi_182182779


Ruben is net Conchita zo _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182182780
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze heeft zelf honderden pruiken verstuurd in de hoop dat mensen dit zouden doen op Insta ;)
Oh zo, gelukkig, dat had ik even gemist :) Dan is er niets aan de hand inderdaad
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182182789
Even iets anders randoms, ik vind dit zo'n mooie foto:



Lijkt wel CGI voor een film ofzo, maar is gewoon echt.

Is dit gebouw:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
pi_182182812
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:51 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

Ruben is net Conchita zo _O-
Nu je het zegt ja :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182182825
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:51 schreef Guanabana het volgende:
Even iets anders randoms, ik vind dit zo'n mooie foto:

[ afbeelding ]

Lijkt wel CGI voor een film ofzo, maar is gewoon echt.

Is dit gebouw:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw ja, je waant je echt in een soort actiefilm :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 11:53:08 #107
163650 Greys
pi_182182832
Beau. Guus. _O-



En op #linda15jaar op Insta vind je er nog veeeeel meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 11:54:21 #108
163650 Greys
pi_182182860
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:51 schreef Guanabana het volgende:
Even iets anders randoms, ik vind dit zo'n mooie foto:

[ afbeelding ]

Lijkt wel CGI voor een film ofzo, maar is gewoon echt.

Is dit gebouw:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er heel eng uit zo, wel toffe foto inderdaad! Maar ik zou daar heel claustrofobisch worden haha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 september 2018 @ 11:59:21 #109
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182182980
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
Heb net de dierenarts gebeld om te overleggen over Boor. Het gaat weer slechter. Ik denk dat ik hem nog een paar dagen pijnstillers geef (ze belt zo terug na overleg) en dan zaterdag in laat slapen. ;( Maar om in te laten slapen moet ie twee prikken en die eerste gaat dus weer een gevecht worden letterlijk (net als laatst toen ie foto's moest maken) en ik wil niet dat z'n laatste moment een gevecht is.. Dus nu gaan ze overleggen hoe en wat er mogelijk is om dat zo rustig mogelijk te houden.

Bah. Wat een naar gedoe. Maar ik kan het ook niet meer aanzien dat ie steeds dunner wordt en niet meer echt normaal kan lopen. Dus dan toch maar een knoop doorhakken. Arggggh.
Awww Greysje. Sterkte 😘
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182183048
En over mooie foto's gesproken, ik hou ook heel erg van dit soort dingen (lijken wel schilderijen maar zijn gewoon foto's!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee onderste hebben we besteld om thuis op te hangen :)

Fotograaf heet Liam Wong. Nee ik heb geen aandelen ;)
Koel en donker bewaren
  vrijdag 28 september 2018 @ 12:05:59 #111
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182183175
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:01 schreef Guanabana het volgende:
En over mooie foto's gesproken, ik hou ook heel erg van dit soort dingen (lijken wel schilderijen maar zijn gewoon foto's!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee onderste hebben we besteld om thuis op te hangen :)

Fotograaf heet Liam Wong. Nee ik heb geen aandelen ;)
Wauw zeg. Japan? Ik ben gek op Japan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182183407
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:05 schreef sararaats het volgende:

[..]

Wauw zeg. Japan? Ik ben gek op Japan.
Klopt!
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 28 september 2018 @ 13:12:56 #113
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182184350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:01 schreef Guanabana het volgende:
En over mooie foto's gesproken, ik hou ook heel erg van dit soort dingen (lijken wel schilderijen maar zijn gewoon foto's!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee onderste hebben we besteld om thuis op te hangen :)

Fotograaf heet Liam Wong. Nee ik heb geen aandelen ;)
Dat zijn echt erg mooie foto's. Ik houd ook wel van dat sfeertje.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 28 september 2018 @ 13:14:04 #114
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182184365
Wordt al 3 dagen lang geconfronteerd met een radio die op 100%NL staat. Halp. ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:14:20 #115
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182184369
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Klopt!
*O*

Anyway, ik verwacht een pakketje maar het is nog niet in het Bpost-afhaalpunt.

Gelukkig is het niet dringend hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182184505
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:14 schreef ijs_beer het volgende:
Wordt al 3 dagen lang geconfronteerd met een radio die op 100%NL staat. Halp. ;(
Oei, sterkte ermee :X Bij de buren hier wordt er ook al enige tijd verbouwd, en de bouwvakkers hier zitten telkens heel slechte smartlappen te draaien; ook echt zwaar irritant :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:38:04 #117
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_182184731
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:14 schreef ijs_beer het volgende:
Wordt al 3 dagen lang geconfronteerd met een radio die op 100%NL staat. Halp. ;(
OMG de horror :'(

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:01 schreef Guanabana het volgende:
En over mooie foto's gesproken, ik hou ook heel erg van dit soort dingen (lijken wel schilderijen maar zijn gewoon foto's!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee onderste hebben we besteld om thuis op te hangen :)

Fotograaf heet Liam Wong. Nee ik heb geen aandelen ;)
Mooi die kleuren :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:51:12 #118
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182184952
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:14 schreef ijs_beer het volgende:
Wordt al 3 dagen lang geconfronteerd met een radio die op 100%NL staat. Halp. ;(
R.i.p. ijs_beer ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 28 september 2018 @ 13:53:36 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182185001
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 12:01 schreef Guanabana het volgende:
En over mooie foto's gesproken, ik hou ook heel erg van dit soort dingen (lijken wel schilderijen maar zijn gewoon foto's!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee onderste hebben we besteld om thuis op te hangen :)

Fotograaf heet Liam Wong. Nee ik heb geen aandelen ;)
Dat zijn mooie foto's ja ^O^ Doet heel erg denken aan cyberpunk. Beetje a la Blade Runner etc.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_182185075
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 13:53 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat zijn mooie foto's ja ^O^ Doet heel erg denken aan cyberpunk. Beetje a la Blade Runner etc.
Ja klopt, die groenige heet ook 'Memories of Green, Blade Runner vibes'. :P
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 28 september 2018 @ 14:07:36 #121
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182185205

Deze inmiddels al 12410857keer gehoord. WAT EEN ZEIKERIGE SNEU GRAF BAKKENNUMMER, HOERT EEN EIND OP MET JE EWBANK MEUK.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 28 september 2018 @ 14:27:08 #122
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182185507
Ik heb af en toe last van een nepzangeres. Zo vals dat het eigenlijk wel grappig is.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator vrijdag 28 september 2018 @ 18:18:13 #123
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182190416
Pompoensoep staat hier te pruttelen, boh :9~ . Wat eten jullie?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182190436
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:18 schreef ijs_beer het volgende:
Pompoensoep staat hier te pruttelen, boh :9~ . Wat eten jullie?
Ben weer eens te lui om te koken, dus we gaan iets van kibbeling met friet halen. :@
Koel en donker bewaren
pi_182190449
Haha, binnen een minuut geantwoord, het lijkt zo wel alsof ik heel de dag dit topic in de gaten zit te houden.
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 28 september 2018 @ 18:21:24 #126
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182190471
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ben weer eens te lui om te koken, dus we gaan iets van kibbeling met friet halen. :@
Lekkah. :9~
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 28 september 2018 @ 18:21:44 #127
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182190476
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:20 schreef Guanabana het volgende:
Haha, binnen een minuut geantwoord, het lijkt zo wel alsof ik heel de dag dit topic in de gaten zit te houden.
Dat was idd snel.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 18:29:15 #128
163650 Greys
pi_182190596
Hebben jullie een fok fotoboek eigenlijk? Ik kan dat mobiel niet zien wie wel en wie niet heeft. Had er jaren niet gekeken en zit al m'n oude berichten terug te lezen. :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2018 @ 18:35:09 #129
368283 ato
pi_182190702
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:18 schreef ijs_beer het volgende:
Pompoensoep staat hier te pruttelen, boh :9~ . Wat eten jullie?
Ik ga uit eten in Barcelona, na een dagje strand en grote wandeling :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_182190715
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:29 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie een fok fotoboek eigenlijk? Ik kan dat mobiel niet zien wie wel en wie niet heeft. Had er jaren niet gekeken en zit al m'n oude berichten terug te lezen. :') _O-
Nee, ik niet.

Hoewel, je kan bij m'n posts wel dat fotoboek-icoontje aanklikken zie ik, niet iedereen heeft dat. Is dat iets dat je weg kan halen of zo?
Koel en donker bewaren
  vrijdag 28 september 2018 @ 18:43:25 #131
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182190804
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:35 schreef ato het volgende:

[..]

Ik ga uit eten in Barcelona, na een dagje strand en grote wandeling :P
Veel plezier en eet smakelijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 28 september 2018 @ 18:43:58 #132
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182190814
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:29 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie een fok fotoboek eigenlijk? Ik kan dat mobiel niet zien wie wel en wie niet heeft. Had er jaren niet gekeken en zit al m'n oude berichten terug te lezen. :') _O-
Nee. Ik heb geen fotoboek.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 18:44:27 #133
163650 Greys
pi_182190818
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee, ik niet.

Hoewel, je kan bij m'n posts wel dat fotoboek-icoontje aanklikken zie ik, niet iedereen heeft dat. Is dat iets dat je weg kan halen of zo?
Ik heb geen idee :@
Heb je hem eerst wel gehad en later gewijzigd/geleegd mss?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182190844
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb geen idee :@
Heb je hem eerst wel gehad en later gewijzigd/geleegd mss?
Nee nooit gehad of iets mee gedaan of wat dan ook.
Koel en donker bewaren
pi_182190855
Redefine en Aoibhin (ik moet jouw nick altijd copypasten :D :@) hebben 'm bijvoorbeeld niet, hebben jullie iets uitgeschakeld?
Koel en donker bewaren
  vrijdag 28 september 2018 @ 18:47:55 #136
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182190870
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef Guanabana het volgende:
Redefine en Aoibhin (ik moet jouw nick altijd copypasten :D :@) hebben 'm bijvoorbeeld niet, hebben jullie iets uitgeschakeld?
Ik heb er nooit naar gekeken. Dus geen idee of dat in of uit te schakelen is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator vrijdag 28 september 2018 @ 18:49:28 #137
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182190895
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:35 schreef ato het volgende:

[..]

Ik ga uit eten in Barcelona, na een dagje strand en grote wandeling :P
Leuk leuk, eet smakelijk
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 18:49:46 #138
163650 Greys
pi_182190897
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:45 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nee nooit gehad of iets mee gedaan of wat dan ook.
Maar als ik bij jou kijk staat er een registratiedatum en daaronder 'laatste update' is drie jaar later dan je registratiedatum.
Misschien kreeg iedereen vroeger automatisch een fobo ofzo en later niet meer? Dat wij nog van de oudere garde zijn? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182190907
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:35 schreef ato het volgende:

[..]

Ik ga uit eten in Barcelona, na een dagje strand en grote wandeling :P
Wist niet dat je daar zat joh, veel plezier!

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar als ik bij jou kijk staat er een registratiedatum en daaronder 'laatste update' is drie jaar later dan je registratiedatum.
Misschien kreeg iedereen vroeger automatisch een fobo ofzo en later niet meer? Dat wij nog van de oudere garde zijn? :P
Oke zou kunnen. Ach, maakt me ook niet uit verder. :P
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 28 september 2018 @ 18:51:11 #140
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182190917
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:29 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie een fok fotoboek eigenlijk? Ik kan dat mobiel niet zien wie wel en wie niet heeft. Had er jaren niet gekeken en zit al m'n oude berichten terug te lezen. :') _O-
Heb wel één heel plaatje in m'n fotoboek :') _O- Dat is een gofjedat Cyan ooit postte en naar m'n mening goed bewaard moest blijven. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 18:55:27 #141
163650 Greys
pi_182190971
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:51 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Heb wel één heel plaatje in m'n fotoboek :') _O- Dat is een gofjedat Cyan ooit postte en naar m'n mening goed bewaard moest blijven. :P
Ik had de fipo in je fobo *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182191106
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:46 schreef Guanabana het volgende:
Redefine en Aoibhin (ik moet jouw nick altijd copypasten :D :@) hebben 'm bijvoorbeeld niet, hebben jullie iets uitgeschakeld?
Ik heb geen flauw idee wat zo'n fotoboek voor zou moeten stellen. Als ik al iets uitgeschakeld zou hebben is dat dus onbewust gegaan _O-

Maar het kan ook goed zijn wat Greys al zei dat het vroeger misschien automatisch ging. Ik heb me in 2011 geregistreerd en jij daarvoor nog, dus het kan ook iets zijn wat al niet meer automatisch ging toen ik me aanmeldde.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 19:13:41 #143
163650 Greys
pi_182191237
Vroeger waren die fobo's echt keitof haha. Ook als je helemaal geen foto's erin had van jezelf, het was een beetje de dm van nu zeg maar, beetje chatten met elkaar _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 september 2018 @ 19:26:28 #144
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182191425
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 19:13 schreef Greys het volgende:
Vroeger waren die fobo's echt keitof haha. Ook als je helemaal geen foto's erin had van jezelf, het was een beetje de dm van nu zeg maar, beetje chatten met elkaar _O-
Ik heb er nog 1 denk ik.

Greys, hoe gaat het nu met Boor?

Het raakt me in het diepst van mijnen tikker.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 september 2018 @ 19:34:48 #145
163650 Greys
pi_182191554
Nu wel goed. Maar dat komt puur door de heftige pijnstillers die hij maar een dag of vijf achter elkaar mag hebben. Dus is geen oplossing voor langere termijn. Maar ik wil nog heel even struisvogelen en het over het weekend tillen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2018 @ 23:35:26 #146
368283 ato
pi_182196029
Met uit eten, zijn wij zo afgezet. Bv inclusivo servicio bijna 7 euro extra die wij moesten betalen.
Verder klopte de rekening niet, wij zijn boos weg gelopen, maar ook boos op onszelf dat wij het hebben laten gebeuren. Normaal zijn wij best mondig.

Maar dat laten wij nu achter ons, gaat niet meer gebeuren. Heerlijke stad is Barcelona ook.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 29 september 2018 @ 00:04:29 #147
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182196562
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
Heb net de dierenarts gebeld om te overleggen over Boor. Het gaat weer slechter. Ik denk dat ik hem nog een paar dagen pijnstillers geef (ze belt zo terug na overleg) en dan zaterdag in laat slapen. ;( Maar om in te laten slapen moet ie twee prikken en die eerste gaat dus weer een gevecht worden letterlijk (net als laatst toen ie foto's moest maken) en ik wil niet dat z'n laatste moment een gevecht is.. Dus nu gaan ze overleggen hoe en wat er mogelijk is om dat zo rustig mogelijk te houden.

Bah. Wat een naar gedoe. Maar ik kan het ook niet meer aanzien dat ie steeds dunner wordt en niet meer echt normaal kan lopen. Dus dan toch maar een knoop doorhakken. Arggggh.
He bah. Jammer dat het zo slecht gaat. ;(
Weet nog goed dat ik mijn katje moest laten inslapen. Klinkt misschien wat hard, maar soms is het gewoon beter voor het beestje om niet meer verder te hoeven.

Sterkte, en geef hem nog maar een wagonlading aaien van mij.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_182196647
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 23:35 schreef ato het volgende:
Met uit eten, zijn wij zo afgezet. Bv inclusivo servicio bijna 7 euro extra die wij moesten betalen.
Verder klopte de rekening niet, wij zijn boos weg gelopen, maar ook boos op onszelf dat wij het hebben laten gebeuren. Normaal zijn wij best mondig.

Maar dat laten wij nu achter ons, gaat niet meer gebeuren. Heerlijke stad is Barcelona ook.
Heb ik ook meegemaakt in Lissabon. Is dan wel een domper ja, dan voel je je de domme toerist. Maar gebeurt vaker hoor.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 29 september 2018 @ 00:11:18 #149
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182196680
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 11:51 schreef Guanabana het volgende:
Even iets anders randoms, ik vind dit zo'n mooie foto:

[ afbeelding ]

Lijkt wel CGI voor een film ofzo, maar is gewoon echt.

Is dit gebouw:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, ik vind het een verdrietige foto. (Wel mooi in de zin van 'een mooie manier om een trieste situate in beeld te brengen.)
Alles wat ik zie is enorme armoede in de schaduw van onschatbare rijkdom.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 29 september 2018 @ 00:11:27 #150
368283 ato
pi_182196683
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Heb ik ook meegemaakt in Lissabon. Is dan wel een domper ja, dan voel je je de domme toerist. Maar gebeurt vaker hoor.
Ja klopt. Ik laat het ook achter mij, morgen een nieuwe dag.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 29 september 2018 @ 00:13:15 #151
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182196709
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:29 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie een fok fotoboek eigenlijk? Ik kan dat mobiel niet zien wie wel en wie niet heeft. Had er jaren niet gekeken en zit al m'n oude berichten terug te lezen. :') _O-
Ja, maar staat niet zo veel meer in. :P
Een paar oude Photoshops oid, geloof ik.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_182196827
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm, ik vind het een verdrietige foto. (Wel mooi in de zin van 'een mooie manier om een trieste situate in beeld te brengen.)
Alles wat ik zie is enorme armoede in de schaduw van onschatbare rijkdom.
Ja zo kun je het ook zeker zien.

Maar ik bedoelde meer, omdat dat gebouw er zo nep en monsterlijk uitziet, als uit een film.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 29 september 2018 @ 00:29:43 #153
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182196964
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja zo kun je het ook zeker zien.

Maar ik bedoelde meer, omdat dat gebouw er zo nep en monsterlijk uitziet, als uit een film.
Ja, dat zie ik ook wel.
Toch kan ik niet aan het eerder geschetste beeld ontsnappen.
(Misschien ook een beetje doordat veel van die 'in de toekomst' films ook zwaar inzetten op dat beeld. Het beeld van het ultieme kapitalisme en daarmee diezelfde ruwe scheiding tussen extreem arm en extreem rijk.)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_182197016
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 11:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb al twee nachten nauwelijks geslapen door een soort hyperventilatie :{ ;(
Klinkt niet fijn meid. Ik hoop voor je dat je het gauw onder controle krijgt!

quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:19 schreef Greys het volgende:

PS IK BEN ÓÓK JONG. }:|
_O-
:D

quote:
6s.gif Op vrijdag 28 september 2018 18:18 schreef ijs_beer het volgende:
Pompoensoep staat hier te pruttelen, boh :9~ . Wat eten jullie?
Lekker hoor. Zelf gemaakt?

Ik ben vanmiddag voor de lekkerbek gegaan :9~

quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
Heb net de dierenarts gebeld om te overleggen over Boor. Het gaat weer slechter. Ik denk dat ik hem nog een paar dagen pijnstillers geef (ze belt zo terug na overleg) en dan zaterdag in laat slapen. ;( Maar om in te laten slapen moet ie twee prikken en die eerste gaat dus weer een gevecht worden letterlijk (net als laatst toen ie foto's moest maken) en ik wil niet dat z'n laatste moment een gevecht is.. Dus nu gaan ze overleggen hoe en wat er mogelijk is om dat zo rustig mogelijk te houden.

Bah. Wat een naar gedoe. Maar ik kan het ook niet meer aanzien dat ie steeds dunner wordt en niet meer echt normaal kan lopen. Dus dan toch maar een knoop doorhakken. Arggggh.
Gatver, wat een ellende Greys :{ ;( Niet verwacht dit te lezen. Weet zeker dat Boor je liefde voor'm voelt. Veel sterkte gewenst! :*
~The present is all there is~
pi_182197086
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:33 schreef grazz het volgende:

[..]

Klinkt niet fijn meid. Ik hoop voor je dat je het gauw onder controle krijgt!
Gaat alweer een paar dagen goed gelukkig. :)
Koel en donker bewaren
pi_182197488
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 00:38 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Gaat alweer een paar dagen goed gelukkig. :)
Gelukkig Guana :) en misschien helpt het ook om er verder niet teveel mee bezig te zijn.

Daarom tijd voor een leuk gifje (gifjes :@ srry kon niet meer stoppen), altijd fijn voor het slapen gaan :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 september 2018 @ 11:06:21 #157
163650 Greys
pi_182201774
Grazz, met je gifjesspree. :D

Ik kom er dus na honderdzestig jaar achter dat als je mobiel iemand quote en je wilt niet die hele tekst maar een zin quoten dat je dan niet alles weg hoeft te halen maar gewoon die zin selecteren en dan pas op quote drukken want dan quote ie alleen het geselecteerde. *ademhaalt*

Heb echt jarenlang voor Jan Lul lappen tekst zitten backspacen. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182201853
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 11:06 schreef Greys het volgende:
Grazz, met je gifjesspree. :D

Ik kom er dus na honderdzestig jaar achter dat als je mobiel iemand quote en je wilt niet die hele tekst maar een zin quoten dat je dan niet alles weg hoeft te halen maar gewoon die zin selecteren en dan pas op quote drukken want dan quote ie alleen het geselecteerde. *ademhaalt*

Heb echt jarenlang voor Jan Lul lappen tekst zitten backspacen. :')
Niet alleen mobiel blijkbaar; hier werkt het ook zo

En ook nooit geweten; ik zat dus ook altijd maar teksten weg te deleten. Had me zelf al doe moeite kunnen besparen :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 september 2018 @ 11:13:53 #159
163650 Greys
pi_182201892
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 11:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Niet alleen mobiel blijkbaar; hier werkt het ook zo

En ook nooit geweten; ik zat dus ook altijd maar teksten weg te deleten. Had me zelf al doe moeite kunnen besparen :')
Oh top! Ja vooral mobiel vond ik het een rotklus. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 september 2018 @ 11:15:48 #160
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182201928
Op mobiel vind ik het fotoboek nooit maar maakt niet uit.

Vanmiddag werken.

Greys, hoe gaat het met Boortje?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 september 2018 @ 15:15:32 #161
163650 Greys
pi_182205311
Als ik Italië was wist ik wel wie ik naar het ESF stuurde. De zoon van heer Bocelli. Tis alles behalve m'n type maar wat een looker!



[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 29-09-2018 18:30:26 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 29 september 2018 @ 20:38:11 #162
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182210938
Leen Huijzer God. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182212539


[ Bericht 100% gewijzigd door Martijnnnpp op 29-09-2018 21:58:45 ]
pi_182216840
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 11:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Niet alleen mobiel blijkbaar; hier werkt het ook zo

En ook nooit geweten; ik zat dus ook altijd maar teksten weg te deleten. Had me zelf al doe moeite kunnen besparen :')
Haha echt. Wist dit dus ook niet. Vaak gehad dat ik dan net teveel tekst selecteerde om te deleten waardoor ik opnieuw kon quoten
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 00:35:50 #165
163650 Greys
pi_182217299
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 00:16 schreef grazz het volgende:

[..]

Haha echt. Wist dit dus ook niet. Vaak gehad dat ik dan net teveel tekst selecteerde om te deleten waardoor ik opnieuw kon quoten
Mobiel werkt het dus helemaal niet. Ik las erover en dacht YAY maar ik heb er dus niks aan. :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 00:36:39 #166
163650 Greys
pi_182217317
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 20:38 schreef ijs_beer het volgende:
Leen Huijzer God. _O_
Niet gezien vanavond, was het een aflevering om terug te kijken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 30 september 2018 @ 10:30:32 #167
368283 ato
pi_182221896
@Redefine
Ik verwacht binnenkort een reisverslag van jou van Barcelona *O*

Er is zoveel te zien hier, dus boek snel je reis naar Barcelona.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 30 september 2018 @ 10:48:05 #168
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182222237
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 10:30 schreef ato het volgende:
@Redefine
Ik verwacht binnenkort een reisverslag van jou van Barcelona *O*

Er is zoveel te zien hier, dus boek snel je reis naar Barcelona.
Barcelona staat wel op mijn lijst. Maar voorlopig nog niet. Eerst nog heel veel andere plekken die ik wil gaan zien.

Dus moet het reisverslag van jou komen ;)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 30 september 2018 @ 10:49:33 #169
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182222280
:W

Kouwe tenen gehad vannacht.

Greys, hoe gaat het met Boor?

En met iedereen?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182222425
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 10:49 schreef sararaats het volgende:

Greys, hoe gaat het met Boor?

Dat hoef je niet telkens te vragen denk ik, ze zei dat ze na het weekend verder ging kijken.
Koel en donker bewaren
pi_182222467
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 10:30 schreef ato het volgende:
@Redefine
Ik verwacht binnenkort een reisverslag van jou van Barcelona *O*

Er is zoveel te zien hier, dus boek snel je reis naar Barcelona.
Merk je nog veel van de enorme drukte daar of valt het nu wel mee?
Koel en donker bewaren
  zondag 30 september 2018 @ 10:58:57 #172
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182222483
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 10:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat hoef je niet telkens te vragen denk ik, ze zei dat ze na het weekend verder ging kijken.
Ow :@

Ik heb geen aanval meer gehad maar hout vasthouden.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 11:00:07 #173
163650 Greys
pi_182222500
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 10:56 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat hoef je niet telkens te vragen denk ik, ze zei dat ze na het weekend verder ging kijken.
Ja dit. Ik wil er ook niet elke keer over praten als ik hier post. :*

En je zult het altijd zien maar nu gaat het dus echt 'goed' met hem. Door de pijnstillers. Dus ik geniet gewoon van de dagen dat het weer/nog goed gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 30-09-2018 11:28:54 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 30 september 2018 @ 11:01:29 #174
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182222541
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dit. Ik wil er ook niet elke keer over praten als ik hier post. :*

En je zult het altijd zien maar nu gaat het dus echt goed. Door de pijnstillers. Dus ik geniet gewoon van de dagen dat het weer/nog goed gaat.
^O^ :@

Ik ben benieuwd wat wij naar het Eurovisie uitlachfestival sturen. Het is de beurt van de walen, meestal zijn die succesvoller hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_182222549
De eerste nachtvorst was vannacht. ‘T is weer voorbij die mooie zomer :'(
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 11:01:59 #176
163650 Greys
pi_182222550
Zit nu Beste Zangers even terug te kijken maar jemig, Trijntje. _O_ Elke week denk ik weer 'had lekker zoiets op het ESF gedaan zeg..'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 11:03:10 #177
163650 Greys
pi_182222575
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:01 schreef sararaats het volgende:

[..]

^O^ :@
Ik weet dat je het lief bedoelt hoor. Maar daarom reageerde ik ook even niet op je dm gisteren ofzo. Soms wil je het er gewoon niet de hele tijd over hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 30 september 2018 @ 11:06:19 #178
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182222642
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet dat je het lief bedoelt hoor. Maar daarom reageerde ik ook even niet op je dm gisteren ofzo. Soms wil je het er gewoon niet de hele tijd over hebben.
Nee snap ik.

Buuuuuh kouwe tenen :'(
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 11:21:07 #179
163650 Greys
pi_182222916
Was de race nou om 13 uur vandaag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 30 september 2018 @ 11:21:34 #180
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182222927
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:01 schreef Greys het volgende:
Zit nu Beste Zangers even terug te kijken maar jemig, Trijntje. _O_ Elke week denk ik weer 'had lekker zoiets op het ESF gedaan zeg..'.
Dat denk ik bij Trijntje steeds. Zo'n goede stem en zo goed gewend om op een groot podium te staan. Maar dan zo de mist ingaan bij het ESF :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_182222963
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat denk ik bij Trijntje steeds. Zo'n goede stem en zo goed gewend om op een groot podium te staan. Maar dan zo de mist ingaan bij het ESF :{
Hind en Edsilia kunnen erover meepraten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2018 @ 11:36:41 #182
368283 ato
pi_182223241
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 10:48 schreef Redefine het volgende:

[..]

Barcelona staat wel op mijn lijst. Maar voorlopig nog niet. Eerst nog heel veel andere plekken die ik wil gaan zien.

Dus moet het reisverslag van jou komen ;)
Gaudi, verschillende bouwstijlen, kerken, andere culturen veel te zien enzo..
Nee reisverslagen zoals van jou gaat mij slecht af.
Ik wacht wel tot jij gaat. Jij kan dat beter. Ik dacht wel aan jou toen ik met de bus zoveel van de stad zag. Prachtige stad en geschiedenis.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 30 september 2018 @ 11:38:12 #183
368283 ato
pi_182223267
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 10:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Merk je nog veel van de enorme drukte daar of valt het nu wel mee?
ja het Is nog druk. Maar gezellig druk. Ook nog lekker warm.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 11:39:07 #184
163650 Greys
pi_182223288
Die Davina moet gewoon in het Nederlands blijven zingen. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen maar ze ramt alle Manen en mutsjes van het podium af als ze dit blijft doen. Glen de nummers laten schrijven zoals deze en zij ze eruit raggen op een podium. Dan heeft ze haar eigen ding ipv de covers. Hatseee. Geen dank, management van Davina.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 30 september 2018 @ 11:43:00 #185
368283 ato
pi_182223369
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hind en Edsilia kunnen erover meepraten.
Edsilia? Haar hemel en aarde Was toch goed gezongen en Had een goede live perfomance.
Haar tweede keer Was een goede liveperfomance maar haar liedje Was matig.
Hind had ook een slap liedje, maar haar liveoptredens Was goed.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 30 september 2018 @ 11:44:43 #186
368283 ato
pi_182223404
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 11:39 schreef Greys het volgende:
Die Davina moet gewoon in het Nederlands blijven zingen. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen maar ze ramt alle Manen en mutsjes van het podium af als ze dit blijft doen. Glen de nummers laten schrijven zoals deze en zij ze eruit raggen op een podium. Dan heeft ze haar eigen ding ipv de covers. Hatseee. Geen dank, management van Davina.

ik heb wel een zwak voor haar.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182223488
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:43 schreef ato het volgende:

[..]

Edsilia? Haar hemel en aarde Was toch goed gezongen en Had een goede live perfomance.
Haar tweede keer Was een goede liveperfomance maar haar liedje Was matig.
Hind had ook een slap liedje, maar haar liveoptredens Was goed.
Ben je bezig met de was ofzo :P

De liedjes van Edsilia (2e keer) en Hind waren niet best, maar de optredens trokken dat ook niet echt naar een hoger niveau. Edsilia met die danser die ze niet kwijt konden en Hind in haar blauwe jurk tegen een blauwe achtergrond.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_182223834
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 11:39 schreef Greys het volgende:
Die Davina moet gewoon in het Nederlands blijven zingen. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen maar ze ramt alle Manen en mutsjes van het podium af als ze dit blijft doen. Glen de nummers laten schrijven zoals deze en zij ze eruit raggen op een podium. Dan heeft ze haar eigen ding ipv de covers. Hatseee. Geen dank, management van Davina.

Wow joh wat goed! Laatst toen ze voor Trijntje moest zingen zei ze nog dat ze het niets vond om in het Nederlands te zingen, maar totaal niet terecht. Ben echt onder de indruk :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 12:08:01 #189
163650 Greys
pi_182223937
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 12:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wow joh wat goed! Laatst toen ze voor Trijntje moest zingen zei ze nog dat ze het niets vond om in het Nederlands te zingen, maar totaal niet terecht. Ben echt onder de indruk :D
Dit is eigenlijk wat Maan probeert te doen met die samenwerking met die rappers, alleen bij haar past het niet (vind ik) en live is ze niet sterk. Davina heeft echt de attitude ervoor. :Y En dit lied is geschreven door Glen (die ook voor Maan schreef). Ik zeg houwe zo en kappen met die covers.

Tis mijn muziek totaal niet maar zoals zij het doet vind ik het al een stuk beter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 30 september 2018 @ 12:33:32 #190
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182224411
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:01 schreef Fred_B het volgende:
De eerste nachtvorst was vannacht. ‘T is weer voorbij die mooie zomer :'(
Er was weinig mooi aan afgelopen zomer }:| , hoog tijd voor de herfst! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_182224470
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2018 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Er was weinig mooi aan afgelopen zomer }:| , hoog tijd voor de herfst! *O*
^O^ ^)
Koel en donker bewaren
pi_182224555
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 12:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk wat Maan probeert te doen met die samenwerking met die rappers, alleen bij haar past het niet (vind ik) en live is ze niet sterk. Davina heeft echt de attitude ervoor. :Y En dit lied is geschreven door Glen (die ook voor Maan schreef). Ik zeg houwe zo en kappen met die covers.

Tis mijn muziek totaal niet maar zoals zij het doet vind ik het al een stuk beter.
Helemaal mee eens. :Y Bij Davina voelt het veel natuurlijker.
pi_182225323

Ik moest bijna janken. Jemig wat een strot heeft die vrouw toch, damn.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 13:16:58 #194
163650 Greys
pi_182225390
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:14 schreef Nexum het volgende:

Ik moest bijna janken. Jemig wat een strot heeft die vrouw toch, damn.
Ja dat deed ze ook heel mooi. Maar m'n favoriete liedje dat ze daar deed was deze. Maar ik hou sowieso gewoon heel heel erg van dat lied.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 13:18:41 #195
163650 Greys
pi_182225448
Verstappen, godsamme :D _O_

Als éénnalaatste starten en binnen 3 rondjes al in de punten rijden hahaha. Bruut.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182225471
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 00:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet gezien vanavond, was het een aflevering om terug te kijken?
Leen aan het rappen, ging nog best goed :Y
dag
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 13:19:58 #197
163650 Greys
pi_182225488
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:19 schreef Peter het volgende:

[..]

Leen aan het rappen, ging nog best goed :Y
Hahaha ja dat was schattig. Maar dat zou ik niet nog eens luisteren vrijwillig. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 13:27:07 #198
163650 Greys
pi_182225684
Deze versie van First Time Ever.
Heb het al honderd keer gezien in al die jaren en elke keer keihard kippenvel vanaf 1.12 als ie uithaalt. Wel even vanaf het begin kijken. Kan hier serieus van gaan janken van dat ene uithaalstukje. :@

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 13:27:31 #199
163650 Greys
pi_182225697
Welke liedjes laten jullie janken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 13:29:40 #200
163650 Greys
pi_182225750
Race kijken en youtuben tegelijk. Kan prima. Laat Max maar schuiven. En ondertussen gezellig tegen mezelf praten hier. Topzondag. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 30 september 2018 @ 13:36:01 #201
368283 ato
pi_182225923
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ben je bezig met de was ofzo :P

De liedjes van Edsilia (2e keer) en Hind waren niet best, maar de optredens trokken dat ook niet echt naar een hoger niveau. Edsilia met die danser die ze niet kwijt konden en Hind in haar blauwe jurk tegen een blauwe achtergrond.
:P
Life can be a bitch, so like it..
pi_182225928
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:27 schreef Greys het volgende:
Welke liedjes laten jullie janken?

Echt.
Altijd.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † zondag 30 september 2018 @ 13:40:21 #203
368283 ato
pi_182226068
Een prachtig stemgeluid maakt mij janken.
Eergisteten hoorde ik 2 straatmuzikanten zingen. Tranen in mijn ogen. Maar ook door herinneringen ik Was met mijn moeder laatst in Barcelona in 2014.

Salvador liet mij ook janken.
Dat Noors duo in 2015 ook.

Een stem moet mij raken en liefst live. Anouk zag ik ook laatst moest ik ook even om janken (nou ja tranen in ogen)
Life can be a bitch, so like it..
pi_182226456
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:27 schreef Greys het volgende:
Welke liedjes laten jullie janken?
Ik heb dat eigenlijk met liedjes zelden. Met andere dingen, films, zielige dingen in tv-programma's, jank ik dan weer altijd metéén.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 13:56:47 #205
163650 Greys
pi_182226557
Ja dit blijft toch m'n grootste eurovisie-janker. Maanden daarvoor vond niemand er wat aan en ik was verslaafd aan het lied (lichtelijk geobsedeerd :+ ) en toen ie daar eenmaal met al z'n issues op dat grote podium stond zo ver van huis en het publiek halverwege dat wonderschone liedje hard ging klappen dacht ik 'wtf, hij zou dit gewoon echt kunnen winnen en het zou zo terecht zijn want het is zo zo zo mooi maar ik kan niet geloven dat anderen het nu ook mooi vinden' dat was ook wel een echt huilmoment ja. :D O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 13:58:17 #206
163650 Greys
pi_182226600
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb dat eigenlijk met liedjes zelden. Met andere dingen, films, zielige dingen in tv-programma's, jank ik dan weer altijd metéén.
Oh ja dan ook inderdaad.
Ik ben me een huilebalk eigenlijk. Het meest met mooie dingen. Of als anderen ontroerd door iets zijn ga ik automatisch meesnotteren, jij ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182226635
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja dan ook inderdaad.
Ik ben me een huilebalk eigenlijk. Het meest met mooie dingen. Of als anderen ontroerd door iets zijn ga ik automatisch meesnotteren, jij ook?
Ja :P

Ik heb over-actieve 'spiegelneuronen' zeg ik weleens. Als iemand op tv jankt moet ik ook meehuilen, zelfs al vind ik het zelf niet echt zielig.

Of met films die ik oprecht slecht of kut vind, en er komt iets dat op de emoties speelt, moet ik tóch huilen. :')
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 14:00:02 #208
163650 Greys
pi_182226640
Max schiet eens op, ik moet nog een balkon schilderen. De tuin moet ik eigenlijk ook nog doen maar één ding tegelijk :%
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 14:03:21 #209
163650 Greys
pi_182226723
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja :P

Ik heb over-actieve 'spiegelneuronen' zeg ik weleens. Als iemand op tv jankt moet ik ook meehuilen, zelfs al vind ik het zelf niet echt zielig.

Of met films die ik oprecht slecht of kut vind, en er komt iets dat op de emoties speelt, moet ik tóch huilen. :')
Herkenbaar idd.

Ging vorig jaar naar een crematie van de moeder van een kennis. De moeder had ik zelf nooit ontmoet, maar de kennis wilde me er graag bij als steun. Ik was weinig steun want ik heb (veel) meer gehuild tijdens de uitvaart dan degene van wie het de moeder was. :@ Combinatie muziek en verdrietige mensen, echt, ik kan het niet. Godzijdank niet met gierende uithalen en snot maar wel met tranen over de wangen en bibberlip.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182227230

Mijn grootste Eurovisie jankertje blijft toch dit. Ik weet dat velen hier het een verschrikkelijk krijslied vinden, en te politiek, maar ik zie dat totaal niet. Iedere keer als ik dit hoor krijg ik gewoon weer kippenvel want er zit zoveel emotie en kracht achter dit nummer, en Jamala deed het gewoon echt perfect die avond. De beste winnaar in jaren voor mij.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 14:28:47 #211
163650 Greys
pi_182227409
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:21 schreef Nexum het volgende:

Mijn grootste Eurovisie jankertje blijft toch dit. Ik weet dat velen hier het een verschrikkelijk krijslied vinden, en te politiek, maar ik zie dat totaal niet. Iedere keer als ik dit hoor krijg ik gewoon weer kippenvel want er zit zoveel emotie en kracht achter dit nummer, en Jamala deed het gewoon echt perfect die avond. De beste winnaar in jaren voor mij.
Tis idd mijn ding totaal niet (het roept agressie in me op zelfs) máár ik kan absoluut begrijpen hoe dit voor sommigen/velen heel goed en emotioneel kan zijn. Het won niet voor niets. En net zoals Salvador het voor anderen weer niet deed, maar de meesten dan alsnog - zoals jij oa - wel alsnog in konden zien dat het met vele anderen iets deed. Dat heb ik met dit. Wat een enórm warrige zin, volgens mij klopt ie niet, maar je snapt me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 30 september 2018 @ 14:36:18 #212
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_182227622
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:21 schreef Nexum het volgende:

Mijn grootste Eurovisie jankertje blijft toch dit. Ik weet dat velen hier het een verschrikkelijk krijslied vinden, en te politiek, maar ik zie dat totaal niet. Iedere keer als ik dit hoor krijg ik gewoon weer kippenvel want er zit zoveel emotie en kracht achter dit nummer, en Jamala deed het gewoon echt perfect die avond. De beste winnaar in jaren voor mij.
Eens.
Een en al emotie in haar optreden, elke keer nog kippenvel als ik dat terugkijk. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 30 september 2018 @ 14:37:00 #213
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_182227642
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:27 schreef Greys het volgende:
Welke liedjes laten jullie janken?
Leaving on a jet plane - John Denver
Once upon a time in the west - ennio morricone
Time to say goodbye (begrafenisherinnering ;( )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 15:45:29 #214
163650 Greys
pi_182229444
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:37 schreef MaLo het volgende:

[..]

Leaving on a jet plane - John Denver
Once upon a time in the west - ennio morricone
Time to say goodbye (begrafenisherinnering ;( )
Ah ja, kan ik me ook wel iets bij voorstellen dat die tranen kunnen opwekken. Zeker bij dat soort herinneringen :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 15:47:13 #215
163650 Greys
pi_182229477
Balkon geverfd. *spierbalsmiley*

De tuin bekijkt het maar even, geen zin meer om die ook nog te doen. Hopen dat het woensdag op m'n vrije dag ook droog is, dan komt ie dan wel aan de beurt.

/liefdagboek
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182232381
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 13:27 schreef Greys het volgende:
Welke liedjes laten jullie janken?
  ESF Reporter zondag 30 september 2018 @ 18:59:30 #217
87554 Cee
Welluk?
pi_182235907
Hallo allemaal :W
Ik ben op weg terug van een lang weekend naar Ameland met m’n werk en ik kan iedereen dit eiland aanraden. O+ Heeeerlijk, veel te doen en te zien, gemoedelijk, fijn, en we hadden daar bovenop ook nog eens prachtig weer.
Greysie, jij zou dit ook geweldig vinden, ook voor de hondjes.

Ik moet alles nog teruglezen hier.
Aoibhin, ik ga vanavond laat als ik de kracht er nog voor heb, Strictly terugkijken.
  ESF Reporter zondag 30 september 2018 @ 19:10:20 #218
87554 Cee
Welluk?
pi_182236095
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 14:37 schreef MaLo het volgende:

[..]


Once upon a time in the west - ennio morricone

Oef. Alleen al bijna bij het lezen van deze titel schieten de tranen me bijna in de ogen. O+ :'(

Verder Sound of silence van Simon & Garfunkel.
En Love of my life van Queen. En nog zo veel meer, Non je ne regrette rien van Edith Piaf bijvoorbeeld.
pi_182236333
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 11:39 schreef Greys het volgende:
Die Davina moet gewoon in het Nederlands blijven zingen. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen maar ze ramt alle Manen en mutsjes van het podium af als ze dit blijft doen. Glen de nummers laten schrijven zoals deze en zij ze eruit raggen op een podium. Dan heeft ze haar eigen ding ipv de covers. Hatseee. Geen dank, management van Davina.

Echt goede zangeres, maar ik vind haar accent heel lelijk hier, en haar uitstraling vind ik ook erg hard (maar oke, voor dit nummer is het wel passend).


/late reactie
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † zondag 30 september 2018 @ 19:29:46 #220
368283 ato
pi_182236664
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 13:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik heb dat eigenlijk met liedjes zelden. Met andere dingen, films, zielige dingen in tv-programma's, jank ik dan weer altijd metéén.
Ik heb het ook soms met een mooie dans, gevoelige film of bepaalde scenes in een film of andere tv scenes.
Vooral als het te maken heeft met kinderen of dieren.
Life can be a bitch, so like it..
pi_182237014
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 19:10 schreef Cee het volgende:

[..]

Oef. Alleen al bijna bij het lezen van deze titel schieten de tranen me bijna in de ogen. O+ :'(

Verder Sound of silence van Simon & Garfunkel.
En Love of my life van Queen. En nog zo veel meer, Non je ne regrette rien van Edith Piaf bijvoorbeeld.
Die ja O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182237017
Ik droomde laatst weer over O'G3NE. Iemand had ontdekt dat Lights and Shadows racistisch
pi_182237046
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:42 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik droomde laatst weer over O'G3NE. Iemand had ontdekt dat Lights and Shadows racistisch
Was het toevallig een Wiwi?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 19:50:32 #224
163650 Greys
pi_182237271
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Echt goede zangeres, maar ik vind haar accent heel lelijk hier, en haar uitstraling vind ik ook erg hard (maar oke, voor dit nummer is het wel passend).


/late reactie
Ja dat vond ik ook (van de uitstraling) maar bij dit soort muziek past het wel idd.
Dr accent heb ik zelf ook zo ongeveer dus daar kan ik weinig van vinden. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 19:50:45 #225
163650 Greys
pi_182237283
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:43 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Was het toevallig een Wiwi?
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182237309
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 18:59 schreef Cee het volgende:
Hallo allemaal :W
Ik ben op weg terug van een lang weekend naar Ameland met m’n werk en ik kan iedereen dit eiland aanraden. O+ Heeeerlijk, veel te doen en te zien, gemoedelijk, fijn, en we hadden daar bovenop ook nog eens prachtig weer.
Greysie, jij zou dit ook geweldig vinden, ook voor de hondjes.

Ik moet alles nog teruglezen hier.
Aoibhin, ik ga vanavond laat als ik de kracht er nog voor heb, Strictly terugkijken.
Is alweer 15 jaar of zo sinds ik voor het laatst op Ameland ben geweest, maar is inderdaad een fijn eiland. Een stuk minder toeristen ook dan een Texel of Terschelling wat ik me herinner (of dit moet inmiddels veranderd zijn).

Voor Strictly moet je je weer voorbereiden op het gebruikelijke: Anton & Susannah waren echt belabberd; ze was zo uit de maat en bewoog zo ontzettend zoals het níet moest, dat Anton af en toe ook van die wtf-gezichten trok tijdens de dans en niet meer wist hoe het verder moest. :') Alles aan die dans schreeuwde "verlos ons uit ons lijden".

Pasha & Ashley ook wat je kan verwachten; heel goede dans. Jouw Pasha komt sowieso met jurypunten alleen al heel ver dit seizoen. ^O^

Bij de dans van Joe & Dianne (dat Youtubertje) gaat de jaarlijkse poppenkast aan knotsgekke props weer open. Die gaan live op de dansvloer een rieten dak bedekken. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Aoibhin op 30-09-2018 20:16:54 ]
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_182237481
over of het een wiwi was:geen idee eerlijk gezegd. in die droom las ik het eerst op het fok!forum
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 20:26:06 #228
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182238509
Ik huil eigenlijk nooit door liedjes, maar er zijn er wel een aantal die me diep raken, deze bijv. :

Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182239562
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:26 schreef ijs_beer het volgende:
Ik huil eigenlijk nooit door liedjes, maar er zijn er wel een aantal die me diep raken, deze bijv. :

Die is ook heel mooi ja! Sowieso Fleetwood Mac _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2018 @ 20:55:05 #230
163650 Greys
pi_182239616
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:26 schreef ijs_beer het volgende:
Ik huil eigenlijk nooit door liedjes, maar er zijn er wel een aantal die me diep raken, deze bijv. :

Ja O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 21:04:36 #231
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182239976
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2018 13:29 schreef Greys het volgende:
Race kijken en youtuben tegelijk. Kan prima. Laat Max maar schuiven. En ondertussen gezellig tegen mezelf praten hier. Topzondag. :+
Greys_Epiales
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182240029
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2018 21:04 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Greys_Epiales
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 30 september 2018 @ 21:19:22 #233
375570 crew  Cyan9
pi_182240524
Het gebeurt niet heel vaak dat ik van liedjes moet janken, maar soms heb ik het heel plotseling opeens met nummers die ik echt nog nooit eerder heb gehoord. Toevallig een paar dagen geleden met dit nummer, vanuit het niets raakte het me heel erg.

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_182240674
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 19:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook (van de uitstraling) maar bij dit soort muziek past het wel idd.
Dr accent heb ik zelf ook zo ongeveer dus daar kan ik weinig van vinden. _O-
Qua praten is het verder geen probleem, maar als je bij iemand die Nederlands zingt een accent hoort vind ik dat eigenlijk niet kunnen :P

Anouk had toch laatst ook zoiets, was hier ook ergens gepost. Klonk ook echt nergens naar daardoor :P
Maar ik let ook snel op dat soort dingen.
Koel en donker bewaren
  zondag 30 september 2018 @ 21:41:10 #235
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182241317
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hind en Edsilia kunnen erover meepraten.
Beiden presteerden ze inderdaad minder dan ze normaal zouden kunnen. Maar dat was wel in de tijd waar elke productie van de Nederlandse inzending slecht was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 30 september 2018 @ 21:43:46 #236
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182241431
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 11:36 schreef ato het volgende:

[..]

Gaudi, verschillende bouwstijlen, kerken, andere culturen veel te zien enzo..
Nee reisverslagen zoals van jou gaat mij slecht af.
Ik wacht wel tot jij gaat. Jij kan dat beter. Ik dacht wel aan jou toen ik met de bus zoveel van de stad zag. Prachtige stad en geschiedenis.
Je hoeft Barcelona niet te verkopen :P Die stad heeft genoeg te bieden om het zeker eens te gaan bezoeken. Maar er zijn nog zoveel andere dingen te zien. Waarbij ik al eens in Spanje ben geweest, waardoor de prioriteit om er naartoe te gaan wat lager ligt.

Ben wel al de afgelopen weken al met mijn vakanties van volgend jaar bezig, terwijl ik net een maand terug ben :D Vorig jaar ging ik dar later pas naar kijken. Maar ja het bedenken waar ik naartoe ga, de reis uitstippelen, de voorpret is juist ook heel leuk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 30 september 2018 @ 21:46:26 #237
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182241521
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 11:39 schreef Greys het volgende:
Die Davina moet gewoon in het Nederlands blijven zingen. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen maar ze ramt alle Manen en mutsjes van het podium af als ze dit blijft doen. Glen de nummers laten schrijven zoals deze en zij ze eruit raggen op een podium. Dan heeft ze haar eigen ding ipv de covers. Hatseee. Geen dank, management van Davina.

Ik heb het gisteren gezien, omdat ik bij mijn ouder was. En vind ook dat ze hier beter was dan in het Engels. Waarbij ik haar bij het het zingen in het Nederlands ook helemaal geen zwaar accent vind hebben.

De grootste reden dat ik haar dit liedje het leuk vond doen, was omdat ze hier gewoon aan het zingen was, gewoon los aan het zingen. Bij de andere keren dat ik haar hoorde vind ik het vooral teveel laten horen hoe goed ze wel niet kan zingen. Daar hebben veel zangeressen last van. Overbodige hoge noten, storende modulaties etc. Dat maakt een nummer vaak niet beter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 30 september 2018 @ 21:50:16 #238
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182241631
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 19:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Echt goede zangeres, maar ik vind haar accent heel lelijk hier, en haar uitstraling vind ik ook erg hard (maar oke, voor dit nummer is het wel passend).

/late reactie
Ik vind haar accent als ze praat wel storend, maar dat had ik bij haar zang bij dit liedje nauwelijks. Wel vind ook ik haar uitstraling niet prettig. Wat dat betreft blijf ik wel bij mijn standpunt van een paar weken terug, dat ik haar qua uitstraling juist geen streepje voor vind hebben om naar een ESF te sturen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter zondag 30 september 2018 @ 22:11:02 #239
87554 Cee
Welluk?
pi_182242256
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:26 schreef ijs_beer het volgende:
Ik huil eigenlijk nooit door liedjes, maar er zijn er wel een aantal die me diep raken, deze bijv. :

Hoe kon ik deze vergeten. Tra-nen. O+ :'( O+
pi_182243094
De Zondag met Lubach van deze week was hilarisch (en goed).
Koel en donker bewaren
pi_182243107
Wat vind ik mijn eigen UI toch mooi. :@
Koel en donker bewaren
pi_182243333
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2018 12:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Er was weinig mooi aan afgelopen zomer }:| , hoog tijd voor de herfst! *O*
Ik heb normaliter een hekel aan de herfst. Bij herfst denk ik aan: storm, regen, grijs grauw ***weer :( Maar als herfst nou altijd zoals vandaag kon zijn: zonnetje, bewolkt, graad of 16, met m'n jas open fietsen... ja lekker hoor. Daar kan ik van genieten. Prima om te wandelen.
~The present is all there is~
pi_182243341
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2018 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Wat vind ik mijn eigen UI toch mooi. :@
O+
~The present is all there is~
pi_182243362
Jankliedjes voor mij zijn Dance with my father again en Goodbye's the saddest word, oja en I'll be missing you van P.Diddy en Faith Evans (waar ik vroeger onderste boven van was :@ , maar dat geheel terzijde).
~The present is all there is~
pi_182243576
quote:
17s.gif Op zondag 30 september 2018 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Wat vind ik mijn eigen UI toch mooi. :@
zelf getekend? :)
pi_182243699
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 18:59 schreef Cee het volgende:
Hallo allemaal :W
Ik ben op weg terug van een lang weekend naar Ameland met m’n werk en ik kan iedereen dit eiland aanraden. O+ Heeeerlijk, veel te doen en te zien, gemoedelijk, fijn, en we hadden daar bovenop ook nog eens prachtig weer.
Greysie, jij zou dit ook geweldig vinden, ook voor de hondjes.

Ik moet alles nog teruglezen hier.
Aoibhin, ik ga vanavond laat als ik de kracht er nog voor heb, Strictly terugkijken.
Fijn dat je er zo van hebt genoten! Jullie hebben het wel getroffen ja, dit weekend. Ik ben er ooit op schoolreis heen geweest, goede herinneringen aan. Wil nog steeds eens terug, of naar Schiermonnikoog. Hoor ik ook wel goede verhalen over.
~The present is all there is~
pi_182243743
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 23:17 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

zelf getekend? :)
Haha nee. :)
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 11:28:36 #248
163650 Greys
pi_182249575
Mogguh tuig.

Je ava is ook tof Guana!
Ik moet met die van mij mss ook eens wat na al die jaren hetzelfde, maar ik ben daar te lui voor. :')

Cee je had echt goddelijk weer op je eiland. En je hebt gelijk, dat is voor mij ook wel wat. Alleen dan wil ik er blijven wonen in een of ander hutje in de duinen zonder toeristen of andere mensen in de buurt. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:45:14 #249
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182249852
Op mijn avatar heb ik uienringen voor mij staan. Die werden nogal schattig opgediend. In een koekenpannetje.

De originele grootte staat niet op mijn gsm. Die volgt nog.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:50:32 #250
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_182251206
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 20:26 schreef ijs_beer het volgende:
Ik huil eigenlijk nooit door liedjes, maar er zijn er wel een aantal die me diep raken, deze bijv. :

Oh die is ook zo mooi O+

Ameland, nog nooit geweest, staat nog op mijn bucketlist :'). Je verblijf daar klinkt goed Cee !

Inderdaad mooie ava Guana O+

Wij overwegen nu stiekem ook een kat in huis te nemen... Uit het asiel... Dochter is heel dol op katten en katten vaak ook op haar. Wildvreemde katten komen heel vaak naar haar toe om kopjes te geven :? Gewoon opvallend vaak.
Ze wil het liefst een hond maar dat kan niet, daarvoor zijn we te weinig thuis en ik zie het almaar uitlaten niet zitten.
Maar een kat... Ik loop er steeds warmer voor :')

Nu zo naar de schoonheidsspecialiste, lang leve mijn vrije middag *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 13:29:44 #251
163650 Greys
pi_182252128
Geniet ervan vanmiddag MaLo, altijd lekker dat gefrunnik aan je. Nou ja altijd.. ligt eraan door wie :+ , maar je schoonheidsspecialiste kan dat meestal wel.

Ik denk dat ik naar Schotland verhuis. KJK DAN. O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182252185
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:29 schreef Greys het volgende:
Geniet ervan vanmiddag MaLo, altijd lekker dat gefrunnik aan je. Nou ja altijd.. ligt eraan door wie :+ , maar je schoonheidsspecialiste kan dat meestal wel.

Ik denk dat ik naar Schotland verhuis. KJK DAN. O+

[ afbeelding ]
Mooi O+ Sowieso Schotland

Maar had jij niet een Schotland-trauma vanwege de spinnen die daar altijd standaard in wasbakken zitten?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 13:47:05 #253
163650 Greys
pi_182252406
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mooi O+ Sowieso Schotland

Maar had jij niet een Schotland-trauma vanwege de spinnen die daar altijd standaard in wasbakken zitten?
Ja, huuuu.
En de vloerbedekking in de badkamers. _O- Goed onthouden.

Maar in m'n afgelegen verstopte droomhok zitten vast geen spinnen. Anders zou ik er niet over fantaseren. Toch. Toch??

(Bestaat er eigenlijk een spinloos land want dan wil ik daar.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:59:35 #254
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182253606
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, huuuu.
En de vloerbedekking in de badkamers. _O- Goed onthouden.

Maar in m'n afgelegen verstopte droomhok zitten vast geen spinnen. Anders zou ik er niet over fantaseren. Toch. Toch??

(Bestaat er eigenlijk een spinloos land want dan wil ik daar.)
Ik vrees van niet.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:16:53 #255
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_182253944
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, huuuu.
En de vloerbedekking in de badkamers. _O- Goed onthouden.

Maar in m'n afgelegen verstopte droomhok zitten vast geen spinnen. Anders zou ik er niet over fantaseren. Toch. Toch??

(Bestaat er eigenlijk een spinloos land want dan wil ik daar.)
Google says no ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 15:45:44 #256
163650 Greys
pi_182254638
God dammit :(

Wat dat betreft mag er van mij wel eens per jaar een nacht met -20 graden zijn waardoor dan op magische wijze alle muggen en spinnen dood gaan en terugkeren naar de hel. Waar ze horen.

(Nou nou Greys moet dat nou weer zo?)

(Ja.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:48:35 #257
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182254715
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:45 schreef Greys het volgende:
God dammit :(

Wat dat betreft mag er van mij wel eens per jaar een nacht met -20 graden zijn waardoor dan op magische wijze alle muggen en spinnen dood gaan en terugkeren naar de hel. Waar ze horen.

(Nou nou Greys moet dat nou weer zo?)

(Ja.)
In juli-augustus zitten er geen insecten in Zuid Afrika, hoogstens wat apen die eten proberen te stelen. Vuilbakken binnen dus.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 15:57:40 #258
163650 Greys
pi_182254928
Ik wil niet naar Zuid-Afrika. M'n familie woont er maar tis m'n ding niet en m'n klimaat niet. Dus die sla ik even over.

Geef mij maar een blokhut in Alaska, Schotland of op de Veluwe ofzo. Als er maar niet te veel andere mensen wonen in een straal van een kilometer ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator maandag 1 oktober 2018 @ 16:38:02 #259
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182255843
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:57 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet naar Zuid-Afrika. M'n familie woont er maar tis m'n ding niet en m'n klimaat niet. Dus die sla ik even over.

Geef mij maar een blokhut in Alaska, Schotland of op de Veluwe ofzo. Als er maar niet te veel andere mensen wonen in een straal van een kilometer ofzo.
Heb jij familie in Zuid-Afrika? :o Mono en ik willen daar naartoe op huwelijksreis O+
Maar we willen eigenlijk overal naartoe op huwelijksreis.

Een huwelijksreis van 3 jaar ofzo :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:42:13 #260
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182255908
Ik ben een maand in Zuid Afrika geweest en het was toppie.

Heb er een tante wonen. Zij woont daar sinds 1968.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 16:44:10 #261
163650 Greys
pi_182255943
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Heb jij familie in Zuid-Afrika? :o Mono en ik willen daar naartoe op huwelijksreis O+
Maar we willen eigenlijk overal naartoe op huwelijksreis.

Een huwelijksreis van 3 jaar ofzo :')
Ja, m'n ouders hebben er zelfs nog korte tijd over gedacht om misschien daar te gaan wonen als m'n vader met pensioen was. Maar ze hebben het toch maar gehouden bij af en toe erheen op reis. Gelukkig.. :D

Waar wil je nog meer heen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 oktober 2018 @ 17:00:34 #262
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_182256282
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:45 schreef Greys het volgende:
God dammit :(

Wat dat betreft mag er van mij wel eens per jaar een nacht met -20 graden zijn waardoor dan op magische wijze alle muggen en spinnen dood gaan en terugkeren naar de hel. Waar ze horen.

(Nou nou Greys moet dat nou weer zo?)

(Ja.)
Vangen katten geen spinnen :D

Wat dat betreft zijn onze kipjes ook goede insectenkillers. Wormpjes, mieren, engerlingen (als je niet weet wat die laatste zijn, google vooral niet :X ) , ze vangen ze en peuzelen ze met smaak op :D.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 17:10:05 #263
163650 Greys
pi_182256475
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:00 schreef MaLo het volgende:

[..]

Vangen katten geen spinnen :D

Wat dat betreft zijn onze kipjes ook goede insectenkillers. Wormpjes, mieren, engerlingen (als je niet weet wat die laatste zijn, google vooral niet :X ) , ze vangen ze en peuzelen ze met smaak op :D.
Katten misschien wel.
M'n bejaarde Boor niet hoor. :+
En die is er sowieso niet lang meer maar daar gaan we het niet over hebben.

Crosspost, maar sinds wanneer ziet die Racoonmeneer er zo lekker uit trouwens? Potver zeg. Zou ie op oudere vrouwen vallen? 8-)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator maandag 1 oktober 2018 @ 17:25:15 #264
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182256803
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, m'n ouders hebben er zelfs nog korte tijd over gedacht om misschien daar te gaan wonen als m'n vader met pensioen was. Maar ze hebben het toch maar gehouden bij af en toe erheen op reis. Gelukkig.. :D

Waar wil je nog meer heen?
Ik wil heeel graag een keer een dikke roadtrip door de VS doen (echt zo'n beetje alle natuurlijke en menselijke landschappen in het land af gaan), Scandinavië, Oost-Europa, Japan/Korea, Australië/Nieuw-Zeeland, Filipijnen/Malediven, Zuid-Amerika, naast Zuid-Afrika ook bijv. Kenia. Eigk sowieso alle continenten dus.

Maar aangezien alles super duur is en we geen geld hebben is waarschijnlijk het eerstvolgende een roadtrip door heel Europa (Spanje, Griekenland, Tsjechië, etc, ook allemaal nog nooit geweest)

Oh en m'n tante werkt voor BuZa in New York momenteel, nog tot eind december. En ze vroeg of wij (als haar nichtjes) niet een keer een lang weekendje daarheen wilde komen :o Dat ze (iig een groot deel) van de vliegtickets voor ons betaalt :o Dus ik hoop dat in december (kerstsfeer O+ ) te kunnen doen als m'n zus ook kan. Moet ik voor het eerst een paspoort fixen O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 17:28:05 #265
163650 Greys
pi_182256860
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik wil heeel graag een keer een dikke roadtrip door de VS doen (echt zo'n beetje alle natuurlijke en menselijke landschappen in het land af gaan), Scandinavië, Oost-Europa, Japan/Korea, Australië/Nieuw-Zeeland, Filipijnen/Malediven, Zuid-Amerika. Eigk sowieso alle continenten dus.

Maar aangezien alles super duur is en we geen geld hebben is waarschijnlijk het eerstvolgende een roadtrip door heel Europa (Spanje, Griekenland, Tsjechië, etc, ook allemaal nog nooit geweest)

Oh en m'n tante werkt voor BuZa in New York momenteel, nog tot eind december. En ze vroeg of wij (als haar nichtjes) niet een keer een lang weekendje daarheen wilde komen :o Dat ze (iig een groot deel) van de vliegtickets voor ons betaalt :o Dus ik hoop dat in december (kerstsfeer O+ ) te kunnen doen als m'n zus ook kan. Moet ik voor het eerst een paspoort fixen O+
Tof zeg van je tante!

En als je je Europese roadtrip dan maar start aan de Kleiweg bij Henk z'n kroeg om eerst nog ff een potje met me te sjoelen. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator maandag 1 oktober 2018 @ 17:31:37 #266
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_182256921
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Tof zeg van je tante!

En als je je Europese roadtrip dan maar start aan de Kleiweg bij Henk z'n kroeg om eerst nog ff een potje met me te sjoelen. :7
Ja sowieso MOETEN we er de volgende keer bij zijn, we baalden zo hard dat we allebei ziek werden _O-

Ik maak trouwens geen grapje als ik zeg dat ik sindsdien ook nog steeds een nare droge/kriebel/slijmhoest eraan over heb gehouden :') duurt gewoon al een maand :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 oktober 2018 @ 17:44:28 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182257222
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:57 schreef Greys het volgende:
Ik wil niet naar Zuid-Afrika. M'n familie woont er maar tis m'n ding niet en m'n klimaat niet. Dus die sla ik even over.

Geef mij maar een blokhut in Alaska, Schotland of op de Veluwe ofzo. Als er maar niet te veel andere mensen wonen in een straal van een kilometer ofzo.
Mooi blokhutje in Lapland of aan een fjord in Noorwegen. Lekker hoor!
pi_182257705
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Katten misschien wel.
M'n bejaarde Boor niet hoor. :+
En die is er sowieso niet lang meer maar daar gaan we het niet over hebben.

Crosspost, maar sinds wanneer ziet die Racoonmeneer er zo lekker uit trouwens? Potver zeg. Zou ie op oudere vrouwen vallen? 8-)

Hij is maar twee jaar jonger dan jij toch? Kan best :) Hij valt in ieder geval op vrouwen met jouw naam
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 18:07:37 #269
163650 Greys
pi_182257706
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooi blokhutje in Lapland of aan een fjord in Noorwegen. Lekker hoor!
Ja zoiets!

Heb je je EIC ticket al gekocht? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 18:08:42 #270
163650 Greys
pi_182257727
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Hij is maar twee jaar jonger dan jij toch? Kan best :) Hij valt in ieder geval op vrouwen met jouw naam
Hoe weet je dit allemaal? :o :D
Oh ik dacht dat ie veel jonger was joh. Dan kan het best ja. Paar jaar voel je niks van. *O*

Zie nu van die naam ja. Ghe. Toeval. Maar hij is al honderd jaar getrouwd lees ik dus nah. Laat maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182257753
quote:
11s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe weet je dit allemaal? :o :D
Oh ik dacht dat ie veel jonger was joh. Dan kan het best ja. Paar jaar voel je niks van. *O*
Ik heb hem gegoogeld :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 18:11:44 #272
163650 Greys
pi_182257783
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb hem gegoogeld :P
Ja ik net ook. Zie Edit _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:20:57 #273
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182257938
Ondertussen is onze kip niet meer eenzaam. Ze heeft een vriendinnetje maar die legt nog niet.

Beschuiten pletten is leuk.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:53:37 #274
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_182258496
Wie heeft de verwarming al aan (gehad)?
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 19:16:48 #275
163650 Greys
pi_182259007
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Wie heeft de verwarming al aan (gehad)?
*vinger opsteekt*

En de open haard. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 19:18:33 #276
163650 Greys
pi_182259054
Ik ga even iets lekkers te eten fixen en me een avondje onderdompelen in Arne Dahl op Netflix. Later, poppies! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_182259923
Gisteren is mijn lieve ondeugende kater Bikkel overleden. Is toch nog 10 jaar geworden, ondanks dat de dierenarts hem als kitten in wilde laten slapen omdat Bikkel 2 misvormde voorpootjes had en een bekje wat iets misvormd was. Was een kitten wat bij mijn collega was geboren en na de geboorte hebben ze het lijfje warm moeten wrijven anders had hij het niet overleeft. Daarna wilde de moeder in eerste instantie niets van hem weten maar doordat mijn collega Bikkel iedere keer tegen de moeder aanlegde is het uiteindelijk wel goed gekomen. Toen ik dit hoorde heb ik gelijk gezegd deze kitten wil ik graag in huis nemen en dat gebeurde ook. Ik heb deze kanjer Bikkel genoemd omdat hij echt een bikkel is en was. Dierenartsen gaven geen cent voor hem, zou nooit kunnen springen, niet oud worden etc.etc., nou als er één overal opsprong en ondeugende streken uithaalde dan was hij het wel. Wel veel gesukkeld met hem, tandjes laten trekken ivm ontstekingen, door medicatie last van zijn nieren gekregen. Maar hij at en dronk goed en speelde ook nog steeds, vooral met mijn wol als ik aan het haken was. De laatste week zocht hij wat meer de rust op, lag op het bed of in de linnenkast te slapen. Maar zaterdagavond kwam hij ineens weer op schoot liggen om te knuffelen. Zondagmorgen ging hij in een doos liggen in de bijkeuken, niets bijzonders want hij vond het heerlijk om in een doosje te liggen. Mijn hond Senna liep op een gegeven moment naar de bijkeuken toe en even later ben ik ook maar even gaan kijken en toen zag ik tot mijn grote schrik dat hij niet meer leefde. Mijn lieve ondeugende Bikkel is er niet meer en oh wat doet dat zeer. Maar ik denk dat die zaterdagavond een afscheid is geweest.https://imgur.com/Ye99zq4
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:09:14 #278
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_182260017
Wat sneu ;( Maar wat een fijne gedachte ook dat hij toch nog 10 jaar heeft kunnen leven bij jou :) Echt tof dat jij het niet hebt opgegeven met hem.

Sterkte!
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 20:13:33 #279
163650 Greys
pi_182260113
Sterkte Summer. Wat een verdriet. Maar wat een mooie dood, lekker in je doos in slaap vallen en niet meer wakker worden. Fijn dat jij je over hem hebt ontfermd destijds. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 oktober 2018 @ 20:19:34 #280
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_182260226
Summer, sterkte :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 oktober 2018 @ 20:30:51 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182260423
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja zoiets!

Heb je je EIC ticket al gekocht? :P
Nah, doe ik weer tegen die tijd wel :)
pi_182260520
Dank voor jullie lieve berichtjes!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 20:54:28 #283
163650 Greys
pi_182261064
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nah, doe ik weer tegen die tijd wel :)
Tofheid!

Ik wil je weer enthousiast met je metalhead op de Balkan-eurovisiemuzakjes zien hupsen. Ik leef voor dat soort dingen. _O- _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 1 oktober 2018 @ 20:57:58 #284
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182261148
Sterkte Summer!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 1 oktober 2018 @ 21:06:42 #285
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182261362
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Wie heeft de verwarming al aan (gehad)?
Jup, en de kachel ook al.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182261489
Vandaag was echt een hectische dag. Ik begon de dag met een ontzettend lang gesprek met mijn studiebegeleider (ik ga van opleiding veranderen namelijk, toerisme word het toch niet). En gekeken van wat kan ik nou echt, wat zijn mijn talenten en welke richting wil ik op. En eigenlijk kwamen we telkens weer terug bij iets sociaals: iets van maatschappelijk werker, verzorger etc. En dat past eigenlijk perfect bij me want ik hoor altijd van mensen dat ik goed kan luisteren en goed advies kan geven.

Dus ja, toen heb ik me even verdiept in welke opleiding ik dan het beste zou kunnen doen, gevraagd of ik even een dagje kon meelopen bij verschillende opleidingen: gelijk al allemaal afspraken gemaakt... gaat best snel.

Maar ja, ik wil gewoon iets doen waar ik echt 100 % achtersta en waar ik echt gelukkig van word. Anders doe ik een opleiding voor niks.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 21:12:27 #287
163650 Greys
pi_182261507
Nu pas gegeten, ik ben traag vandaag. Hou van traag.

Nú dan eindelijk Netflixen.
Later. Behave. (as if..)

Edit: oh Nexie komt er ff tussendoor. Verrassend Nex, dacht dat je het juist naar je zin had in die richting! Maar wel prettig dat je er dan snel achter bent dat het je ding toch niet is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2018 @ 21:24:45 #288
368283 ato
pi_182261814
Sterkte Summer

Nexum ik hoorde net Cyprus op de radio in de taxi op weg naar het vliegveld in Barcelona.

Goed dat je nu al weet dat toerisme het niet wordt.
GezondheiDus zorg en Welzijn Is een goede keuze
:P
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter maandag 1 oktober 2018 @ 21:29:12 #289
87554 Cee
Welluk?
pi_182261923
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:53 schreef Guanabana het volgende:
Wie heeft de verwarming al aan (gehad)?
Ik weiger toe te geven aan de kou.
MaLo, ik ga vrijdag naar het asiel om voor een kat te kijken! Hopelijk is er een match zodat ik volgende week vrij kan nemen om helemaal aan poezebeest en poezebeest aan mij te wennen. Zo niet, dan blijf ik nog even doorzoeken. Vind het best spannend allemaal. :@
Ik zag net een reclame van de Dierenbescherming op tv waar Fix You op de achtergrond werd gezongen en ik zat alweer bijna te grienen.

Moira, roadtrip moet je doen! *O* Eerst een jackpotje winnen en dan gaaaaan. Oh en die huwelijksreis, is dat een idee voor als jullie ooit gaan trouwen of zijn er daadwerkelijk trouwplannen? ^)
  ESF Reporter maandag 1 oktober 2018 @ 21:32:18 #290
87554 Cee
Welluk?
pi_182261989
Oh shit ik lees net niet alle berichten en reageer te snel en zie nu pas summer’s post, sorry. ;( Dan komt mijn bericht wat lomp over nu. Ik laat hem staan maar wil hierbij jou even een hele dikke knuffel geven. :* Wat moet dat schrikken geweest zijn. Maar wat moet je Bikkel een (veel te kort) fijn leven gehad hebben met jou als lieve baasje. Veel sterkte.
  ESF Reporter maandag 1 oktober 2018 @ 21:34:49 #291
87554 Cee
Welluk?
pi_182262040
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:11 schreef Nexum het volgende:


Maar ja, ik wil gewoon iets doen waar ik echt 100 % achtersta en waar ik echt gelukkig van word. Anders doe ik een opleiding voor niks.
Moeilijke beslissing maar echt heel goed dat je niet nog een tijd aantobt met een studie die je niet bevalt, gaat zeker goed komen met je vervolgopleiding Nexum!
  maandag 1 oktober 2018 @ 21:58:48 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182262523
Sterkte summer52. Verdrietig als het zo plotseling is gegaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:00:33 #293
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182262577
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:11 schreef Nexum het volgende:
Vandaag was echt een hectische dag. Ik begon de dag met een ontzettend lang gesprek met mijn studiebegeleider (ik ga van opleiding veranderen namelijk, toerisme word het toch niet). En gekeken van wat kan ik nou echt, wat zijn mijn talenten en welke richting wil ik op. En eigenlijk kwamen we telkens weer terug bij iets sociaals: iets van maatschappelijk werker, verzorger etc. En dat past eigenlijk perfect bij me want ik hoor altijd van mensen dat ik goed kan luisteren en goed advies kan geven.

Dus ja, toen heb ik me even verdiept in welke opleiding ik dan het beste zou kunnen doen, gevraagd of ik even een dagje kon meelopen bij verschillende opleidingen: gelijk al allemaal afspraken gemaakt... gaat best snel.

Maar ja, ik wil gewoon iets doen waar ik echt 100 % achtersta en waar ik echt gelukkig van word. Anders doe ik een opleiding voor niks.
Goed dat je snel de knoop aan het doorhakken bent. Lang door blijven sukkelen is nooit goed. Hopelijk weet je snel welke van de opleidingen (in de richtingen die je noemt) het beste bij je past, zodat je daar vol voor kunt gaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:07:03 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182262739
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2018 22:54 schreef Guanabana het volgende:
De Zondag met Lubach van deze week was hilarisch (en goed).
Ik heb de aflevering net pas gezien, maar die was inderdaad erg goed. Het laatste item was erg sterk, vooral dat het weer wat over misstanden aan het denken zet. En de andere stukjes waren vooral erg grappig. En dan met name dat Efteling item _O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:09:01 #295
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182262787
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 21:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik weiger toe te geven aan de kou.
MaLo, ik ga vrijdag naar het asiel om voor een kat te kijken! Hopelijk is er een match zodat ik volgende week vrij kan nemen om helemaal aan poezebeest en poezebeest aan mij te wennen. Zo niet, dan blijf ik nog even doorzoeken. Vind het best spannend allemaal. :@
Ik zag net een reclame van de Dierenbescherming op tv waar Fix You op de achtergrond werd gezongen en ik zat alweer bijna te grienen.
Veel succes met de kattenzoektocht alvast ^O^

En de cirkel van dit topic is nu wel mooi rond. Zowel op de eerste pagina als op de laatste wordt geheel ongerelateerd van elkaar Fix You genoemd :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:15:03 #296
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_182262947
Hier nog even het Efteling item van Zondag met Lubach:

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:18:27 #297
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_182263053
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:15 schreef Redefine het volgende:
Hier nog even het Efteling item van Zondag met Lubach:

Heb echt zo hard gelachen _O-
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter maandag 1 oktober 2018 @ 22:21:02 #298
87554 Cee
Welluk?
pi_182263123
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:15 schreef Redefine het volgende:
Hier nog even het Efteling item van Zondag met Lubach:

:D
Veeg me op. _O-
pi_182263488
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:15 schreef Redefine het volgende:
Hier nog even het Efteling item van Zondag met Lubach:

:D :D _O- _O-

Echt hilarisch dit!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:37:21 #300
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_182263556
Vooral die ene die zegt: 'Ja? Waar is dit voor?'

En dat ding dat zegt 'wacht even, eerst even een rondje' (oid).
Koel en donker bewaren
  Moderator maandag 1 oktober 2018 @ 22:37:35 #301
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182263562
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:15 schreef Redefine het volgende:
Hier nog even het Efteling item van Zondag met Lubach:

Briljant. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 oktober 2018 @ 23:15:34 #302
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182264303
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Tofheid!

Ik wil je weer enthousiast met je metalhead op de Balkan-eurovisiemuzakjes zien hupsen. Ik leef voor dat soort dingen. _O- _O_
Haha :) Gaat helemaal goedkomen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 oktober 2018 @ 23:19:04 #303
163650 Greys
pi_182264372
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Haha :) Gaat helemaal goedkomen!
Je zit in een gesloten topic te posten _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')