abonnement Unibet Coolblue
pi_182095261
12 november. Baal stiekem al een beetje dat ik een “vogelvlucht”reis heb geboekt.

Krijg iig veel moois te zien als ik niet met mijn geluk de eerste dag al getroffen word door een bomaanslag ofzo als ik net bij de klaagmuur mijn klachten indien :D

#later op het nieuws: klodder is niet getroffen door een aanslag. De klaagmuur is wel ingestort na haar bezoek :7

Mag je trouwens als niet-Jood ook een briefje in die muur stoppen?
Zoveel vragen nog.....
Ik stop dan een briefje met gebed erin waarin staat dat er zsm wereldvrede moet komen O+

Edit: zie net dat Paus Franciscus ook een briefje heeft gedaan in de muur. Dus het mag :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 24 september 2018 @ 00:50:37 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182095285
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 00:45 schreef mascara-klodder het volgende:
12 november. Baal stiekem al een beetje dat ik een “vogelvlucht”reis heb geboekt.

Krijg iig veel moois te zien als ik niet met mijn geluk de eerste dag al getroffen word door een bomaanslag ofzo als ik net bij de klaagmuur mijn klachten indien :D

#later op het nieuws: klodder is niet getroffen door een aanslag. De klaagmuur is wel ingestort na haar bezoek :7

Mag je trouwens als niet-Jood ook een briefje in die muur stoppen?
Zoveel vragen nog.....
Ik stop dan een briefje met gebed erin waarin staat dat er zsm wereldvrede moet komen O+

Edit: zie net dat Paus Franciscus ook een briefje heeft gedaan in de muur. Dus het mag :)
Ja, dat mag en je hoeft als vrouw ook geen keppeltje op. :+
Er is wel een apart gedeelte voor vrouwen bij de klaagmuur.

En als ik je 1 absoluut te bezoeken tip in Israël mag geven: bezoek Yad Vashem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182095313
Gaaf hoor m-k!

Ik vermaak me prima in Canada, lig nu in m'n cel (ja echt waar :D) in Ottawa, niks gezien van de stormschade, iig niks downtown . Zal vermoedelijk toch meer in buitenwijken zijn.
pi_182095377
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 00:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaaf hoor m-k!

Ik vermaak me prima in Canada, lig nu in m'n cel (ja echt waar :D) in Ottawa, niks gezien van de stormschade, iig niks downtown . Zal vermoedelijk toch meer in buitenwijken zijn.
Ohhhh, ik volg jouw avonturen ook gewoon op fb. Zo leuk om te lezen. Doe je goed, MeMo :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182095398
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 00:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, dat mag en je hoeft als vrouw ook geen keppeltje op. :+
Er is wel een apart gedeelte voor vrouwen bij de klaagmuur.

En als ik je 1 absoluut te bezoeken tip in Israël mag geven: bezoek Yad Vashem.
Heb een georganiseerde reis geboekt. Zal zo eens kijken wat ik allemaal ga bezoeken. Heb verder dus niet echt een inbreng ;)

Nu eerst verder met Dr. Phil O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182095440
Ik vind jullie beider avonturen leuk om te volgen *O* Erg bedankt voor het delen, MeMo en MK :Y
(al moet je niet weer in een ziekenhuis belanden in het buitenland, MK, dat is minder leuk nieuws)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182095777
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder rustige nachtdienst :+ Nog heel leuk een tijd met een Engelse patiënt gesproken; dat is wel fijn als je daar tijd voor hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182095905
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2018 01:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind jullie beider avonturen leuk om te volgen *O* Erg bedankt voor het delen, MeMo en MK :Y
(al moet je niet weer in een ziekenhuis belanden in het buitenland, MK, dat is minder leuk nieuws)
:) ik vind het ook leuk om op fb te zetten, kan ik ook nog eens terug kijken.
pi_182095913
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 02:20 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder rustige nachtdienst :+ Nog heel leuk een tijd met een Engelse patiënt gesproken; dat is wel fijn als je daar tijd voor hebt.
Ik schat zo in dat de patiënt het zeer waardeerde ;)

Google eens op Paramaribo Academisch Ziekenhuis, je zou je ballen uit je broek lachen als het niet zo triest was.
Vervallen, half gesloopt en anders ziet het er wel gesloopt uit.

Blij dat ik Nederland mag leven.
Wat een armoede zeg.

Ik heb Dr Phil maar afgezet. Irriteerde me zo mateloos aan de vrouw met rood jurkje, rood gelakte nagels en jaren 80/90 roze lipstick dat ik het verhaal niet meer kon volgen :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182095915
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 02:52 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

:) ik vind het ook leuk om op fb te zetten, kan ik ook nog eens terug kijken.
Hoe is het in het celletje? :D
Geen idee welke tijd jij nu leeft :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182095927
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 02:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hoe is het in het celletje? :D
Geen idee welke tijd jij nu leeft :@
ik lig heerlijk te chillen, ben echt moe. Overdag druk, gister concert, morgen weer dus ik tank ff bij. Het is hier 6 uur vroeger, 21 uur dus. Waarom ben jij eigenlijk nog wakker?
pi_182095942
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 03:04 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik lig heerlijk te chillen, ben echt moe. Overdag druk, gister concert, morgen weer dus ik tank ff bij. Het is hier 6 uur vroeger, 21 uur dus. Waarom ben jij eigenlijk nog wakker?
Hoeveel concerten ga je doen daar dan? :o

Dat tijdsverschil vind ik best onpraktisch trouwens. Ik was 5 uur vroeger. Goddank dat mijn vader tot ver na middernacht wakker is zodat ik hem iig kon appen/bellen O+

Ik ben nu wakker omdat ik totaal geen dag-en nachtritme heb meer sinds ik 4 dagen geleden ben gestopt met pijnstillers.

[ Bericht 0% gewijzigd door mascara-klodder op 24-09-2018 03:24:06 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182095952
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 03:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hoeveel concerten ga je doen daar dan? :o

Dat tijdsverschil vind ik best onpraktisch trouwens. Ik was 5 uur later. Goddank dat mijn vader tot ver na middernacht wakker is zodat ik hem iig kon appen/bellen O+

Ik ben nu wakker omdat ik totaal geen dag-en nachtritme heb meer sinds ik 4 dagen geleden ben gestopt met pijnstillers.
ik ga 5 concerten doen, nouja ik had voor 4 kaartjes grkocht maar iemand gaf woensdag 'n kaartje weg dus na landen en inchecken daarheen gegaan :+ nu nog twee te gaan, Ottawa morgen, Kingston dinsdag.

haha ja dat tijdverschil is wel ietwat irritant, zoals nu dan heb ik tijd en WiFi om mensen de verhalen te vertellen maar iedereen, nouja vrijwel iedereen, ligt natuurlijk te slapen. In LA in December was het 9 uur, om 22 uur zat ik op dakterras aan cocktails en ging iederen zich in nl klaarmaken om te gaan werken :')

En irritant van je verstoorde ritme zeg :(
pi_182095964
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 03:25 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ga 5 concerten doen, nouja ik had voor 4 kaartjes grkocht maar iemand gaf woensdag 'n kaartje weg dus na landen en inchecken daarheen gegaan :+ nu nog twee te gaan, Ottawa morgen, Kingston dinsdag.

haha ja dat tijdverschil is wel ietwat irritant, zoals nu dan heb ik tijd en WiFi om mensen de verhalen te vertellen maar iedereen, nouja vrijwel iedereen, ligt natuurlijk te slapen. In LA in December was het 9 uur, om 22 uur zat ik op dakterras aan cocktails en ging iederen zich in nl klaarmaken om te gaan werken :')

En irritant van je verstoorde ritme zeg :(
Hahaha, doe je goed!

Ohhhh nog 16 dagen en dan mag ik ook weer een cocktail want Mallorca O+
Een week lang lekker eten *O*

Slaapritme komt wel goed hoor ;)
Heb t/m donderdag allemaal afspraken en ga dinsdag t/m donderdag weer werken dus dit hou ik niet nog een dag/nacht vol
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182095968
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 03:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hahaha, doe je goed!

Ohhhh nog 16 dagen en dan mag ik ook weer een cocktail want Mallorca O+
Een week lang lekker eten *O*

Slaapritme komt wel goed hoor ;)
Heb t/m donderdag allemaal afspraken en ga dinsdag t/m donderdag weer werken dus dit hou ik niet nog een dag/nacht vol
hopelijk zit je dan inderdaad snel weer in het normale ritme!
pi_182095979
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 03:46 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

hopelijk zit je dan inderdaad snel weer in het normale ritme!
Zal wel moeten, denk wel dat ik door de kleuters erg uitgedaagd ga worden als ze doorhebben dat de juf ze niet achterna kan rennen _O-

Verder zijn de afspraken gewoon leuk op afspraak met huisarts na (werd gek vd jeuk dus gisterenochtend tape verwijderd. Zal straks weer verse tape hebben)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182095981
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 02:55 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik schat zo in dat de patiënt het zeer waardeerde ;)

Google eens op Paramaribo Academisch Ziekenhuis, je zou je ballen uit je broek lachen als het niet zo triest was.
Vervallen, half gesloopt en anders ziet het er wel gesloopt uit.

Blij dat ik Nederland mag leven.
Wat een armoede zeg.

Ik heb Dr Phil maar afgezet. Irriteerde me zo mateloos aan de vrouw met rood jurkje, rood gelakte nagels en jaren 80/90 roze lipstick dat ik het verhaal niet meer kon volgen :(
Een collega heeft een half jaar door Zuid Amerika gereisd en zei dat Suriname het ergst was. Dat het echt een derde wereld land was. Hij raadde Colombia aan als mooiste en fijnste land om heen te gaan. Dus jouw ervaring past daar wel bij.

En ik denk dat je kleuters heel braaf zijn omdat juf nou eenmaal zielig is O-) (wishful thinking)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182095988
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 04:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een collega heeft een half jaar door Zuid Amerika gereisd en zei dat Suriname het ergst was. Dat het echt een derde wereld land was. Hij raadde Colombia aan als mooiste en fijnste land om heen te gaan. Dus jouw ervaring past daar wel bij.

En ik denk dat je kleuters heel braaf zijn omdat juf nou eenmaal zielig is O-) (wishful thinking)
Colombia wilde ik dus eigenlijk heen. Toen zag ik dat Suriname vrij dichtbij ligt en ik heb nou eenmaal meer met Suriname dan met Colombia.

En ja, het is wat ik ervan gezien heb (niet veel dus) gewoonweg een derde wereld land.
Pijnlijk ook wel omdat iedereen er Nederlands spreekt.

Ik begrijp mijn Surinaamse ex nu ook wel dat hij niet echt enthousiast is over Suriname en de leefomstandigheden daar.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182095992
* mascara-klodder gaat trouwens wel in december met Suri-ex naar The Prodigy voor de 2de keer _O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182096045
Oh en Isa, idd wishfull thinking wb de kleuters.
Vooral de jongetjes. De meiden zullen alles doen om mij het zo gemakkelijk mogelijk te maken O+

Iets met cultuur enzo.....
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_182096571
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 04:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en Isa, idd wishfull thinking wb de kleuters.
Vooral de jongetjes. De meiden zullen alles doen om mij het zo gemakkelijk mogelijk te maken O+

Iets met cultuur enzo.....
Dat je dat al zo jong merkt joh. Nou ja, die apen ook alleen maar mama en papa na natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182096724
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 05:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat je dat al zo jong merkt joh. Nou ja, die apen ook alleen maar mama en papa na natuurlijk.
Ik ben er soms ook nog wel geschokt over hoor, maar ik hou van “mijn” kindjes.

Maargoed, het is een achterstandwijk en dat zal in de nabije toekomst niet gaan veranderen.
(Je hebt Transvaal waar ik nieteens durf te komen als blanke, je hebt de Schilderswijk en Moerwijk)

Moerwijk is waar ik heb gewoond en nog steeds werk. Het kleine stukje rondom mijn werk waan ik me veilig want ik ben immers de juf die voor de broertjes en zusjes zorgt.

Een paar honderd meter verderop ben ik meerdere malen bedreigd en uitgescholden.

Het is zeer triest allemaal.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator maandag 24 september 2018 @ 06:29:18 #48
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_182097099
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat ik er toe nu toe van meegekregen heb is hij nu bezig met van alles en nogwat rondom plannen/bouwen/verbouwen van dijken.


Niet alleen dijken.
Feitelijk een HBO versie van grond- weg- en waterbouw
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 24 september 2018 @ 06:49:30 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182097144
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 02:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik schat zo in dat de patiënt het zeer waardeerde ;)

Google eens op Paramaribo Academisch Ziekenhuis, je zou je ballen uit je broek lachen als het niet zo triest was.
Vervallen, half gesloopt en anders ziet het er wel gesloopt uit.

Blij dat ik Nederland mag leven.
Wat een armoede zeg.

Ik heb Dr Phil maar afgezet. Irriteerde me zo mateloos aan de vrouw met rood jurkje, rood gelakte nagels en jaren 80/90 roze lipstick dat ik het verhaal niet meer kon volgen :(
Sommige afdelingen hebben hotmail emailadressen daar, om nog maar niet te spreken over alle dramaverhalen van patiënten idd.
Het is echt echt heel bizar daar ja. Zeker omdat het land zoveel connecties met Nederland heeft.

Ik ken een zootje artsen die er altijd paar weken per jaar gratis werkten en spullen meenamen, maar die zijn door Bouterse eruit gedonderd... Ja want het was niet meer nodig/gewenst :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 september 2018 @ 06:52:39 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_182097154
Mogge :W

Driedaagse werkweek *O* Vandaag zelfs een trainingsdag. Dus een relatief rustige week :).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')