abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182099692
Ik denk dat als Marnix echt een vrouw tegenkomt waar hij verliefd op wordt, dat hij dan ook wel een zacht eitje gaat worden. Dat gedrag wat ie nu vertoont verdwijnt dan wel...
pi_182099730
Waarom zit Steffi nou niet in de trein? :)
Mon 'en!
pi_182099753
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 11:24 schreef bloempjuh het volgende:
Waarom zit Steffi nou niet in de trein? :)
Buiten de boot trein gevallen.
pi_182099781
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 11:26 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Buiten de boot trein gevallen.
Grinnik. En ik hoor tijdens de dates continu stoomfluiten, hoe weten ze welke fluit het begin- of eindsignaal is? Was het niet handiger om 'van station tot station' te doen, als tijdsaanduiding?

#stomzeg
Mon 'en!
pi_182099821
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 11:28 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Grinnik. En ik hoor tijdens de dates continu stoomfluiten, hoe weten ze welke fluit het begin- of eindsignaal is? Was het niet handiger om 'van station tot station' te doen, als tijdsaanduiding?

#stomzeg
Ja hè? Vond die trein sowieso irritant, ze zaten zo nerveus op dat fluitje te wachten. Trein maakte een pokkeherrie, kon af en toe de mensen niet verstaan. Raar dat Steffi en haar mannen op zo'n lullig kussentje moesten zitten, ze hadden toch wel een paar knappe stoeltjes neer kunnen zetten?
  maandag 24 september 2018 @ 11:31:12 #166
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  maandag 24 september 2018 @ 11:32:37 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_182099856
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 11:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ken het van zijn vader ook wel, maar dat was toch ook een zacht zieltje. Zoals die zijn emoties kon laten gaan.
Jaaa, O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 24 september 2018 @ 11:45:15 #168
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182100074
Eens met trui. Dat er wat achter zit bij Marnix snap ik ook wel, maar ja als je dan alsnog 22 uur per dag met hem opgescheept zit zoals hij zich voordoet dan zou ik passen.

Michelle lijkt me iemand die superleuk is, maar dan ineens omslaat in één brok (dramatische) emotie omdat je aura niet goed kleurt bij haar energieveld, of zo.

Verder moet eenieder bedacht zijn op de montage van bzv, want ze manipuleren de kijker daar heel erg mee.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182100110
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 08:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
Las idd ook net dat Marnix de zoon is van Gerrie Knetemann.
Dan is hij wel heel anders dan zijn vader.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_182100140
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 21:33 schreef Cee het volgende:

[..]

En dan nog 1 meid te weinig hebben. So close yet so far. _O-
Zal de KRO hem nog een leuke rekening voor de verhuur van de tent, de band en de drank hebben nagestuurd? :P
Cee, doe je dit jaar eigenlijk je BZV blog weer? :s)
pi_182100205
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 11:47 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dan is hij wel heel anders dan zijn vader.
Ja, herken zijn vader ook niet in hem.
pi_182100219
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 11:45 schreef twiFight het volgende:
Eens met trui. Dat er wat achter zit bij Marnix snap ik ook wel, maar ja als je dan alsnog 22 uur per dag met hem opgescheept zit zoals hij zich voordoet dan zou ik passen.

Michelle lijkt me iemand die superleuk is, maar dan ineens omslaat in één brok (dramatische) emotie omdat je aura niet goed kleurt bij haar energieveld, of zo.

Verder moet eenieder bedacht zijn op de montage van bzv, want ze manipuleren de kijker daar heel erg mee.
Daar ben ik ook bang voor, dat ze een (te) zweverig type blijkt te zijn.
  maandag 24 september 2018 @ 13:25:42 #173
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_182101998
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is zoveel leuker dan de buitenlandse versie.
Dat vind ik ook.
pi_182102143
Bij Gaby moest ik trouwens denken aan de moeder van Ratjetoe. :@
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_182102231
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 13:34 schreef Felagund het volgende:
Bij Gaby moest ik trouwens denken aan de moeder van Ratjetoe. :@
[ afbeelding ]
Wat goed gevonden :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182102304
Ik ben wel benieuwd waarom ze uitgekozen is. Misschien was ze verder wel heel leuk en compenseert dat de rest. Aan de andere kant, die beugel is tijdelijk en wellicht heeft ze straks een prachtig gebit.
Die kleurige Marjan leek heel goed te passen, maar als ik haar profiel lees, dan denk ik toch van niet. Ze heeft hele andere interesses (van muziek e.d.) en er staat ook al specifiek bij dat ze een partner zoekt die niet rookt, dus blijkbaar is dat belangrijk. In het voorstukje zag je dat Jaap dat wel doet.
  maandag 24 september 2018 @ 14:50:59 #177
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_182103530
Michelle had de lingerie al aangetrokken , ze zal die lange mannen even alle hoeken van de champignonkwekerij laten zien

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Miss 200.000.000! maandag 24 september 2018 @ 15:04:44 #178
367000 roos94
pi_182103853
Ik kijk nu de aflevering maar Marnix :r what in the actual fuck. Wat een griezel.
pi_182104400
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wtf die Jaap bij iedereen dezelfde openingszin _O-
Wat ik bij hem dacht was: Jaap, Jaap, Jaap, je wéét dat dit wordt uitgezonden hè! En dat ze dan gaan uitzenden dat jij steeds dezelfde zin gebruikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182104468
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Ik ben benieuwd. Het is wel leuke tv. Hoop ik.

Mijn collega vertelde me overigens dat ik vooral Bauer sucht Frau op RTL moest kijken. Heeft dat ook iets als een uitzendinggemist site oid? Weet iemand dat? Ze had het over oude boerenzonen die op vervallen boerderijen nog bij hun ouders woonden en zo.
Echt fantastisch programma. Daar heb je nog echt wereldvreemde kneuterboeren :D

https://www.rtl.de/cms/sendungen/bauer-sucht-frau.html
pi_182104568
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 15:29 schreef pvdplanet het volgende:

Echt fantastisch programma. Daar heb je nog echt wereldvreemde kneuterboeren :D

https://www.rtl.de/cms/sendungen/bauer-sucht-frau.html
Ja, zoiets had ik dus begrepen, dat van die wereldvreemde keuterboeren! Ze was heel enthousiast. Ik zie dat die op 15 oktober los geht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182104608
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat ik bij hem dacht was: Jaap, Jaap, Jaap, je wéét dat dit wordt uitgezonden hè! En dat ze dan gaan uitzenden dat jij steeds dezelfde zin gebruikt.
Ja precies dat idd 😂
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 september 2018 @ 15:39:32 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_182104708
Ja, maar op zich is het een onschuldige openingszin, wat klunzig, maar allez. Het was erger toen een van de boeren ooit lang geleden tegen elke vrouw bij het speeddaten zei dat hij haar brief het meest speciaal vond en haar het meest zat zitten o.i.d.

(maakte die David uit Roemenie zich daar niet ook schuldig aan, vraag ik me nu af)?
in de haak.
pi_182104964
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, zoiets had ik dus begrepen, dat van die wereldvreemde keuterboeren! Ze was heel enthousiast. Ik zie dat die op 15 oktober los geht.
Vorig jaar een Zwitser op een prachtige hut op een berghelling. Geen waterleiding, geen lopende wc. Geen bestek. Reed in een oude Daihatsu jeep. Die vrouw kwam in de middeleeuwen terecht. Wel een sympatieke kerel.

https://www.nau.ch/schwei(...)-sucht-frau-65262827

Video:

https://www.blick.ch/peop(...)damen-id7502501.html

[ Bericht 9% gewijzigd door pvdplanet op 24-09-2018 16:00:44 ]
  maandag 24 september 2018 @ 16:00:37 #185
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182105112
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat ik bij hem dacht was: Jaap, Jaap, Jaap, je wéét dat dit wordt uitgezonden hè! En dat ze dan gaan uitzenden dat jij steeds dezelfde zin gebruikt.
Ik snap niet wat het probleem is. Hij wil niet daten met de kijkbuiskindertjes, dat moet hij met die dames. En als je dan een zin bedacht hebt waar je het ijs mee wil breken en die een beetje bij je past, dan is dat toch prima? Liever dat dan niks kunnen bedenken zoals Steffi met een had.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182105273
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 16:00 schreef twiFight het volgende:

Ik snap niet wat het probleem is. Hij wil niet daten met de kijkbuiskindertjes, dat moet hij met die dames. En als je dan een zin bedacht hebt waar je het ijs mee wil breken en die een beetje bij je past, dan is dat toch prima? Liever dat dan niks kunnen bedenken zoals Steffi met een had.
Ik moest er vooral wat om gniffelen. Vooral omdat die zin ook prima in het Nederlands kan natuurlijk. Ik vind Jaap een schatje hoor! En een verrassend vlotte babbelaar met al die vrouwen die speciaal voor hem kwamen.

Even filmpje van de primitief levende Zwitser kijken. Dan schrik je wel als deelneemster, lijkt me. (geen water en electriciteeit, daar kan ik me nog iets bij voorstellen - maar geen bestek? huh, wat?)

edit: gekeken en oh dear :+ Sportief dat ze bleven slapen, maar een relatie lijkt me een brug te ver. Kijk, primitief leven is één ding, maar ik vond het daar ook zo'n zooitje en vies. Zelfgebouwd huis. Niet heel mooi, wel knap.

[ Bericht 13% gewijzigd door Isabeau op 24-09-2018 16:13:21 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 september 2018 @ 16:52:41 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182106404
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:39 schreef trui het volgende:
Ja, maar op zich is het een onschuldige openingszin, wat klunzig, maar allez. Het was erger toen een van de boeren ooit lang geleden tegen elke vrouw bij het speeddaten zei dat hij haar brief het meest speciaal vond en haar het meest zat zitten o.i.d.

(maakte die David uit Roemenie zich daar niet ook schuldig aan, vraag ik me nu af)?
Volgens mij was dat die enge Richard in Duitsland, die ook valsgespeeld had door al te daten met een van de dames voor de logeerweek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182107391
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 13:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom ze uitgekozen is. Misschien was ze verder wel heel leuk en compenseert dat de rest. Aan de andere kant, die beugel is tijdelijk en wellicht heeft ze straks een prachtig gebit.
Die kleurige Marjan leek heel goed te passen, maar als ik haar profiel lees, dan denk ik toch van niet. Ze heeft hele andere interesses (van muziek e.d.) en er staat ook al specifiek bij dat ze een partner zoekt die niet rookt, dus blijkbaar is dat belangrijk. In het voorstukje zag je dat Jaap dat wel doet.
Oef, ik vond die kleurige Marian niet fijn. Lijkt me een mens met troubles.

Gabi daarentegen ziet er misschien niet direct aantrekkelijk uit, maar lijkt me wel een leuk, hartelijk mens zonder sores. Blij dat hij haar gekozen heeft. Denk dat ze echt leuk is :Y en ook wel voor hem.
Somebody that I used to know
pi_182107445
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 15:39 schreef trui het volgende:
Ja, maar op zich is het een onschuldige openingszin, wat klunzig, maar allez. Het was erger toen een van de boeren ooit lang geleden tegen elke vrouw bij het speeddaten zei dat hij haar brief het meest speciaal vond en haar het meest zat zitten o.i.d.

(maakte die David uit Roemenie zich daar niet ook schuldig aan, vraag ik me nu af)?
Deed Steffi nu ook wel soort van. 'je was net degene die me het meeste opviel' (en dat tegen twee /drie mannen zeggen). Ze bracht het ook best wel exclusief.
Somebody that I used to know
pi_182107597
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 17:36 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Deed Steffi nu ook wel soort van. 'je was net degene die me het meeste opviel' (en dat tegen twee /drie mannen zeggen). Ze bracht het ook best wel exclusief.
Toch deed ze dat niet als je goed had gekeken. Een viel haar qua uiterlijk heel erg op, toen ze die die ochtend vanuit de trein zag staan. En bij twee anderen viel de brief op.
pi_182107643
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 17:44 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Toch deed ze dat niet als je goed had gekeken. Een viel haar qua uiterlijk heel erg op, toen ze die die ochtend vanuit de trein zag staan. En bij twee anderen viel de brief op.
Oh, oké
Somebody that I used to know
pi_182108622
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 09:09 schreef -Magica- het volgende:
Wat een eikel van een vent die Marnix, zag je al in de voorstelronde. Je moet wel heel wanhopig zijn wil je naar hem een brief schrijven... Met Steffi gaat het helemaal goedkomen, leuke mannen voor haar :)
Ik vond hem de leukste :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 24 september 2018 @ 19:32:21 #193
382129 crew  Donna
pi_182109879
Ik vind Marnix ook leuk O+
pi_182110032
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vond hem de leukste :D
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:32 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vind Marnix ook leuk O+
Hoe dan? Het is een arrogante oncharmante kerel die alleen maar bot is en roept hoe hard hij gelijk dient te krijgen in alle gevallen. Oprechte vraag. Wat is er leuk aan die gast volgens jullie?
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 24 september 2018 @ 19:39:38 #195
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182110088
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:37 schreef wcborstel het volgende:

[..]

[..]

Hoe dan? Het is een arrogante oncharmante kerel die alleen maar bot is en roept hoe hard hij gelijk dient te krijgen in alle gevallen. Oprechte vraag. Wat is er leuk aan die gast volgens jullie?
Is dit niet het klassieke voorbeeld dat vrouwen vallen op 'bad' guys? :P
pi_182110372
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:37 schreef wcborstel het volgende:

[..]

[..]

Hoe dan? Het is een arrogante oncharmante kerel die alleen maar bot is en roept hoe hard hij gelijk dient te krijgen in alle gevallen. Oprechte vraag. Wat is er leuk aan die gast volgens jullie?
In de eerste aflevering een half jaar geleden :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_182110397
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:48 schreef Soury het volgende:

[..]

In de eerste aflevering een half jaar geleden :')
Ook toen was het al een hork toch?
pi_182110426
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 19:49 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Ook toen was het al een hork toch?
Toen vond ik hem wel leuk :o
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 24 september 2018 @ 19:54:10 #199
382129 crew  Donna
pi_182110555
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:37 schreef wcborstel het volgende:

[..]

[..]

Hoe dan? Het is een arrogante oncharmante kerel die alleen maar bot is en roept hoe hard hij gelijk dient te krijgen in alle gevallen. Oprechte vraag. Wat is er leuk aan die gast volgens jullie?
Geen idee. Ik heb de voorstelrondes niet gezien (tv was kapot toen, daarna niet terug gekeken), maar ik vond hem vorige week bij het brieven brengen meteen iets hebben. Ik vind het type koeien dat hij heeft wel echt een afknapper trouwens, brrrr wat een enge dieren.
Nee zonder gekheid, ik weet het niet. Ik vond het gewoon een leuke kerel vorige week.

En ik zou hem nou echt geen bad guy noemen ofzo haha.
Die vraag van het lekkerste deel van een koe was wel echt een no go. Weird!
pi_182113064
Marnix is ook gewoon wel een vent, geen soft gedoe. Ik vind het ook wel wat hebben.

[ Bericht 23% gewijzigd door Postbus100 op 24-09-2018 21:35:14 ]
Somebody that I used to know
pi_182113691
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:37 schreef wcborstel het volgende:

[..]


[..]

Hoe dan? Het is een arrogante oncharmante kerel die alleen maar bot is en roept hoe hard hij gelijk dient te krijgen in alle gevallen. Oprechte vraag. Wat is er leuk aan die gast volgens jullie?
Eens, wat een bijdehante idioot :’)

Die meid die alle mannen op lengte selecteert en aangeeft ‘ik zag dat je ‘insert gigantische hoogte’ bent, dus ik ben blij dat je bent gekomen.’ Zo onnodig...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_182113953
Ik vind Marnix ook de leukste. Wel een beetje klein, maar dat valt op t.v. niet op. Er komt tenminste tekst uit. En wat er uit komt is vooral een manier van praten, denk niet dat je hem letterlijk moet nemen. Hij was ook galant door tegen de vrouwen te zeggen als ze binnenkomen: ga zitten, dan heb ik de anderen niet zien doen. En meteen lekker die voetjes wrijven. Niet te flauw.

Waar ik echt van moet kotsen is van die types die een beertje meenemen (als man zijnde :X ). Of die de creabea uit gaan hangen. Kom op zeg!
pi_182114131
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 21:49 schreef alors het volgende:

[..]

Eens, wat een bijdehante idioot :’)

Die meid die alle mannen op lengte selecteert en aangeeft ‘ik zag dat je ‘insert gigantische hoogte’ bent, dus ik ben blij dat je bent gekomen.’ Zo onnodig...
Mwah. Dat is iets dat je pas snapt als je zelf een gazelle bent.

En voorkeuren hebben we allemaal. Daarbij roepen ze ook maar wat om een gesprek te openen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182114169
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Marnix ook de leukste. Wel een beetje klein, maar dat valt op t.v. niet op. Er komt tenminste tekst uit. En wat er uit komt is vooral een manier van praten, denk niet dat je hem letterlijk moet nemen. Hij was ook galant door tegen de vrouwen te zeggen als ze binnenkomen: ga zitten, dan heb ik de anderen niet zien doen. En meteen lekker die voetjes wrijven. Niet te flauw.

Waar ik echt van moet kotsen is van die types die een beertje meenemen (als man zijnde :X ). Of die de creabea uit gaan hangen. Kom op zeg!
Echt een ontzettend eigenwijze botte hork is die Marnix. Snap niet dat vrouwen dat zoeken. En er zit een tussenweg tussen die creabea mannen en Marnix. Je kunt prima een echte vent zijn zonder je als een asociale botte lul te gedragen.
pi_182114297
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:08 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Echt een ontzettend eigenwijze botte hork is die Marnix. Snap niet dat vrouwen dat zoeken. En er zit een tussenweg tussen die creabea mannen en Marnix. Je kunt prima een echte vent zijn zonder je als een asociale botte lul te gedragen.
Ik denk dat Marnix zonder camera's (en met mensen die hij kent) dat muurtje van praatjes ook wel wat laat zakken.
Wie weet zien we daar nog iets van bij een logeerweek als hij iemand echt ziet zitten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182114459
Steffi en Wim passen wel bij elkaar vind ik. Sowieso de twee leukste. Marnix en Michelle vind ik tegenvallen. Jaap mja.. leuk geprobeerd maar net zo te gekunsteld als Olke.

Blijft lame dat Steffi niet op de trein haar dates mocht ontvangen. Had trouwens die ene met oranje polo wel verwacht. Prima matchende kleuren zo :P Ik was net zo stom verbaasd als Gaby zelf trouwens dat zij gekozen werd. Net tante Knots
mag het weten
pi_182114464
_O- Als er zo'n kerel met een beertje bij mij aan zou kloppen zou die echt direct de eerst trein terug kunnen nemen, om maar even in de sfeer te blijven.
Waarom? Omdat zo iemand een vrouw helemaal niet serieus neemt, maar als een soort kindvrouwtje, die beertjes leuk vindt.
pi_182114526
Wat is er eigenlijk leuk aan Wim? Dat zie ik dan weer niet.
pi_182114600
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er eigenlijk leuk aan Wim? Dat zie ik dan weer niet.
Hij heeft een lieve uitstraling en hoog aaibaarheidsgehalte zou ik zeggen. Vergelijkbaar met Steffi O+ Da's er eentje van stille wateren maar ondertussen. Beetje mager maar dat krijg ik er wel aan was nog maar de eerste voorbode :P
mag het weten
pi_182114627
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hij heeft een lieve uitstraling en hoog aaibaarheidsgehalte zou ik zeggen. Vergelijkbaar met Steffi O+ Da's er eentje van stille wateren maar ondertussen. Beetje mager maar dat krijg ik er wel aan was nog maar de eerste voorbode :P
Maar Steffi zegt nog af en toe wat en meestal best wel grappig. Heb ik Wim nog helemaal niet zien doen. Ik vind hem echt een beetje eng. Of vermoeiend eigenlijk. Denk dat ik me aan hem het meest ga ergeren. Maar dat is ook fijn, daar kijken we voor.
pi_182114694
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Maar Steffi zegt nog af en toe wat en meestal best wel grappig. Heb ik Wim nog helemaal niet zien doen. Ik vind hem echt een beetje eng. Of vermoeiend eigenlijk. Denk dat ik me aan hem het meest ga ergeren. Maar dat is ook fijn, daar kijken we voor.
Nee Wim moet nog los komen. Is op eigen erf en boerderij vast wel anders want vertrouwd. Wel een mooie reactie dat ie wel zo'n vw busje kan regelen maar spoileralert lang op vakantie zit er niet in :+ /jemeenthet
mag het weten
  maandag 24 september 2018 @ 22:30:49 #212
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_182114733
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 11:31 schreef RedFever007 het volgende:
hoe kan Tsjikske nu niet door zijn :|W 8)7 |:(
Dit
heitieh
pi_182114805
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Dit
Mooi, maar te stil.
Andere vrouwen straalden van oor tot oor en gaven energie. Zij was te rustig. Hij heeft allemaal energieke vrouwen gekozen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182114818
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hij heeft een lieve uitstraling en hoog aaibaarheidsgehalte zou ik zeggen. Vergelijkbaar met Steffi O+ Da's er eentje van stille wateren maar ondertussen. Beetje mager maar dat krijg ik er wel aan was nog maar de eerste voorbode :P
Steffi stille wateren? Ik zag gewoon een spontane meid. Bij stille wateren denk ik aan heel iets anders :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 24 september 2018 @ 22:36:11 #215
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182114839
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mooi, maar te stil.
Andere vrouwen straalden van oor tot oor en gaven energie. Zij was te rustig. Hij heeft allemaal energieke vrouwen gekozen.
stille wateren denk ik :Y
pi_182114889
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:36 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

stille wateren denk ik :Y
Die wel ja :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182114923
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Steffi stille wateren? Ik zag gewoon een spontane meid. Bij stille wateren denk ik aan heel iets anders :D
Toch mooi hoe je tig mensen dezelfde fragmenten kunt laten zien en het anders overkomt. :P

Genoeg momenten die nogal awkward waren bij haar speeddates en het gewoon stil viel waarbij geen van beide het wist vlot te trekken. Is des te herkenbaarder overigens want zet er een camera bij en je krijgt het als ware vanzelf.

Maar nee Michelle die noem ik spontaan. En ook zweefteverig of overly attached girlfriend na gisteren :+ Steffi is gewoon een cute girlfriend next door type die het onzekere over zichzelf kwijt moet raken. In het werk super zelfverzekerd, dat dan weer wel.

quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die wel ja :D
Ook. Ook :P

Zoals Marnix terecht zei in dit geval; komt geluid uit maar geen muziek oid.
mag het weten
pi_182115015
Met een camera en mensen voor je neus, wetende dat half NL het gaat zien, praten met jongens die je erg leuk vindt, awkard in het kwadraat :Y

Steffi is onterecht onzeker. Niet stil.
Die opmerkingen zoals het vet er wel aan krijgen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182115073
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
Met een camera en mensen voor je neus, wetende dat half NL het gaat zien, praten met jongens die je erg leuk vindt, awkard in het kwadraat :Y

Steffi is onterecht onzeker. Niet stil.
Die opmerkingen zoals het vet er wel aan krijgen :D
Potato potato. Vond die opmerking van Steffi leuker dan een van die dates van Marnix iig.. zonder vet geen pret oid? _O-
mag het weten
pi_182115392
Ik zou bv zeggen dat ik dat vet er wel af weet te krijgen. Maar dat mag je dan weer niet zeggen, hè? :+

Dat van Steffi had ik ook nooit gezegd overigens.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182116321
Steffi heeft iets guitigs over zich.


En wie was Tjitske?
Somebody that I used to know
  dinsdag 25 september 2018 @ 00:20:21 #222
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182116586
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom? Omdat zo iemand een vrouw helemaal niet serieus neemt, maar als een soort kindvrouwtje, die beertjes leuk vindt.
Ik heb anders nog wel het nummer van een goede psycholoog voor je hoor
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 25 september 2018 @ 00:29:32 #223
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182116660
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:55 schreef Postbus100 het volgende:
En wie was Tjitske?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon online geen foto's vinden goddomme, mannen! dus hier wat screen grabs.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182116703
Dankjewel! Ohja, zij keek heel zwoel en intimiderend/verleidelijk. Vond het fascinerend, maar werd er ook een beetje bang van.
Somebody that I used to know
pi_182116771


[ Bericht 100% gewijzigd door bloodymary1 op 25-09-2018 01:45:22 ]
  dinsdag 25 september 2018 @ 09:49:42 #226
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182120194
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 00:29 schreef twiFight het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon online geen foto's vinden goddomme, mannen! dus hier wat screen grabs.
Gelukkig hebben we de foto's nog O+ *; Jammer Wim :W Dom dom dom ;(
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:03:33 #227
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_182120343
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 17:44 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Toch deed ze dat niet als je goed had gekeken. Een viel haar qua uiterlijk heel erg op, toen ze die die ochtend vanuit de trein zag staan. En bij twee anderen viel de brief op.
precies, dat was echt wel anders, ze had bij elk van die 3 iets anders wat er uitsprong.
in de haak.
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:08:52 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182120396
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 11:31 schreef RedFever007 het volgende:
hoe kan Tsjikske nu niet door zijn :|W 8)7 |:(
Ik snap het ook niet, er was ook zo'n leuke wisselwerking tussen hen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182120421
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2018 09:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de foto's nog O+ *; Jammer Wim :W Dom dom dom ;(
Veeeeel te rustig ding.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 25 september 2018 @ 10:12:26 #230
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_182120434
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:21 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Als er zo'n kerel met een beertje bij mij aan zou kloppen zou die echt direct de eerst trein terug kunnen nemen, om maar even in de sfeer te blijven.
Waarom? Omdat zo iemand een vrouw helemaal niet serieus neemt, maar als een soort kindvrouwtje, die beertjes leuk vindt.
haha ja dat zou voor mij ook een enorme afknapper zijn.
in de haak.
pi_182121275
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 21:22 schreef Postbus100 het volgende:
Marnix is ook gewoon wel een vent, geen soft gedoe. Ik vind het ook wel wat hebben.
Een vent ja, die leeft in een tijd waarbij de vrouw alle vrouwelijke klussen moet doen en moet luisteren naar wat de man zegt. Vreselijk zeg, heel bekrompen en ook gewoon zeer onaardig in zijn gesprekken met de vrouwen. Alsof hij ze aan een kruisverhoor onderwierp.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 25 september 2018 @ 18:31:05 #232
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_182128308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 10:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Veeeeel te rustig ding.
Voor Wim wel ja. Als je ze vergelijkt dan springt Tsjitske er echt uit als rustig en lievig. Als je ziet wat Wim gekozen heeft dan past ze daar niet tussen.

Ik geef Paula een grote kans om te winnen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_182128486
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Een vent ja, die leeft in een tijd waarbij de vrouw alle vrouwelijke klussen moet doen en moet luisteren naar wat de man zegt. Vreselijk zeg, heel bekrompen en ook gewoon zeer onaardig in zijn gesprekken met de vrouwen. Alsof hij ze aan een kruisverhoor onderwierp.
Heel vervelend en naar mannetje lijkt me dat ja.
pi_182128506
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 10:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, er was ook zo'n leuke wisselwerking tussen hen.
De enige leuke als je het mij vraagt.
  dinsdag 25 september 2018 @ 18:51:23 #235
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_182128620
Glazenwasser zoekt vrouw is dat niks? of Schilder zoekt vrouw
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:12:53 #236
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_182129075
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
Glazenwasser zoekt vrouw is dat niks? of Schilder zoekt vrouw
Drie vrouwen in je rijtjeshuis of flat is het toch net niet denk ik.
Bedankt Hans.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 25 september 2018 @ 19:29:29 #237
176766 crew  zoem
zoemt
pi_182129362
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2018 09:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de foto's nog O+ *; Jammer Wim :W Dom dom dom ;(
Ja echt niet te geloven -O- Het eerste moment dat ik haar zag was ik al weg van haar :@
  dinsdag 25 september 2018 @ 21:52:38 #238
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182132502
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 19:29 schreef zoem het volgende:

[..]

Ja echt niet te geloven -O- Het eerste moment dat ik haar zag was ik al weg van haar :@
dat zij überhaupt geen man heeft weten te vinden nog ;(
pi_182132568
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:52 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

dat zij überhaupt geen man heeft weten te vinden nog ;(
Kun je aan haar neus zien hoe lang ze vrijgezel is dan? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_182134155
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
Glazenwasser zoekt vrouw is dat niks? of Schilder zoekt vrouw
Het programma is destijds ontstaan vanuit een 'maatschappelijk' probleem, namelijk dat boerenbedrijven ten onder gingen omdat er geen opvolging mogelijk was. De oplossing daarvoor was dus de vrijgezelle boer aan de vrouw helpen, zodat de toekomst van de landbouw in Nederland 'verzekerd' werd.

Er zijn ongetwijfeld meerdere varianten op te bedenken, al heeft het boerenleven natuurlijk meerdere interessante aspecten om te tonen. Plus, het is een van de weinige beroepsgroepen waarbij het beroep eigenlijk gelijk het leven van je partner is.
't Echte en 't ware!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')