abonnement Unibet Coolblue
pi_182090242
Schiphol lijkt al klinischer te worden, een killere sfeer kan haast niet. Dan is Heathrow veel gezelliger. Wat vinden jullie?
Hoe krijgen we het toch voor elkaar om zo'n kille sfeer in Nederland te creëren. Ook Londen vind ik ondanks de grootte, veel sfeervoller dan Amsterdam.
  zondag 23 september 2018 @ 20:17:41 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_182090310
ik zie op elk vliegveld alleen maar chagrijnige mensen dus ja
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 23 september 2018 @ 20:17:44 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182090312
Het is een vliegveld. Lekker boeiend hoe 'gezellig' het is.
Huilen dan.
pi_182090319
Wat is er gezellig aan Heathrow. Kom daar met enige regelmaat maar kan dat niet echt ontdekken ten opzichte van Schiphol.
pi_182090398
Loekie topics of reacties :')
pi_182090613
Schiphol is 1 mega-terminal, Heathrow bestaat uit verschillende kleinere terminals.

Daardoor voelt Heathrow wat kleinschaliger aan, ook al is dat natuurlijk niet zo.

Nadeel is dat het soms je reistijd en overstaptijd vergroot op Heathrow, en daar draait reizen toch vooral om.
pi_182090887
Vergeleken bij Singapore lijkt Heathrow wel een grote easyjetgate maar boeie t is een vliegveld geen hotel
pi_182090936
alle vliegvelden zijn dezelfde saaie dingen
verder Loekie1 :')
pi_182091106
Ik kom ook regelmatig op beiden, en ik vind juist Schiphol een fijner vliegveld. :D

Plus ik wordt er in Londen echt helemaal gek van die paki’s en sikh’s die mij uit de rij halen voor de zoveelste not-so-random check. :N
-nee-
pi_182091357
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 20:45 schreef VanderWoodsen het volgende:
Vergeleken bij Singapore lijkt Heathrow wel een grote easyjetgate maar boeie t is een vliegveld geen hotel
Singapore is wel echt een van de meest briljante vliegvelden waar ik ooit ben geweest ja.

Verder: boeien, tis een vliegveld, daar ben je het liefst zo kort mogelijk.
pi_182091530
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 20:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik kom ook regelmatig op beiden, en ik vind juist Schiphol een fijner vliegveld. :D

Plus ik wordt er in Londen echt helemaal gek van die paki’s en sikh’s die mij uit de rij halen voor de zoveelste not-so-random check. :N
De checks die ze doen is inderdaad idioot, heel lieve oude vrouw moest uur gecontroleerd worden, sloeg helemaal nergens op.
Echter het vliegveld zelf is rommeliger en dus leuker. Er zat een vrouw aan een balie met rolletjes drop op haar bureau. Dat zal je op Schiphol niet zien, alles is geregeld, rolletje drop? Weg ermee!
Maar vooral was er een echte bar, met een echte joviale barman die mij een kop thee schonk met theekannetje en al. En toen ik morste, kreeg ik een nieuwe theekop en alles voelde alsof je ergens in het centrum van Londen zat.
Hoe klinischer Nederland wordt, hoe meer ik het rommelige van Engeland ga waarderen.
pi_182092173
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:10 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

De checks die ze doen is inderdaad idioot, heel lieve oude vrouw moest uur gecontroleerd worden, sloeg helemaal nergens op.
Echter het vliegveld zelf is rommeliger en dus leuker. Er zat een vrouw aan een balie met rolletjes drop op haar bureau. Dat zal je op Schiphol niet zien, alles is geregeld, rolletje drop? Weg ermee!
Maar vooral was er een echte bar, met een echte joviale barman die mij een kop thee schonk met theekannetje en al. En toen ik morste, kreeg ik een nieuwe theekop en alles voelde alsof je ergens in het centrum van Londen zat.
Hoe klinischer Nederland wordt, hoe meer ik het rommelige van Engeland ga waarderen.

Wat een bullshit zeg.
pi_182092364
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:10 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

De checks die ze doen is inderdaad idioot, heel lieve oude vrouw moest uur gecontroleerd worden, sloeg helemaal nergens op.
Echter het vliegveld zelf is rommeliger en dus leuker. Er zat een vrouw aan een balie met rolletjes drop op haar bureau. Dat zal je op Schiphol niet zien, alles is geregeld, rolletje drop? Weg ermee!
Maar vooral was er een echte bar, met een echte joviale barman die mij een kop thee schonk met theekannetje en al. En toen ik morste, kreeg ik een nieuwe theekop en alles voelde alsof je ergens in het centrum van Londen zat.
Hoe klinischer Nederland wordt, hoe meer ik het rommelige van Engeland ga waarderen.

:')
pi_182092586
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:10 schreef Loekie1 het volgende:
De checks die ze doen is inderdaad idioot, heel lieve oude vrouw moest uur gecontroleerd worden, sloeg helemaal nergens op.
Gelukkig weet jij precies wat de situatie was. En waarom heb jij er een uur naast staan kijken eigenlijk?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182092672
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Verder: boeien, tis een vliegveld, daar ben je het liefst zo kort mogelijk.
Dit idd. Het is dat ik altijd op tijd wil zijn om onvoorziene zaken zoals megalange rijen in te calculeren, daardoor meestal veel te vroeg ben en dan uren moet wachten, maar ik ben er het liefst gewoon niet.
Gezellig is niet een woord dat ik ooit bij een vliegveld zou willen of gaan gebruiken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182093043
Ik heb liever kleinere vliegvelden.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182094425
Ik kom regelmatig op Heathrow maar ik vind er geen bal aan.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 24 september 2018 @ 00:08:12 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182094936
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:10 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

De checks die ze doen is inderdaad idioot, heel lieve oude vrouw moest uur gecontroleerd worden, sloeg helemaal nergens op.
Impliceer je nu dat leeftijd en hoe iemand eruit ziet zou moeten bepalen hoe lang iemand gecontroleerd moet (mag) worden?
quote:
Echter het vliegveld zelf is rommeliger en dus leuker. Er zat een vrouw aan een balie met rolletjes drop op haar bureau. Dat zal je op Schiphol niet zien, alles is geregeld, rolletje drop? Weg ermee!
Maar vooral was er een echte bar, met een echte joviale barman die mij een kop thee schonk met theekannetje en al. En toen ik morste, kreeg ik een nieuwe theekop en alles voelde alsof je ergens in het centrum van Londen zat.
Hoe klinischer Nederland wordt, hoe meer ik het rommelige van Engeland ga waarderen.
Ok.
Huilen dan.
pi_182095141
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2018 00:08 schreef Isdatzo het volgende:
Impliceer je nu dat leeftijd en hoe iemand eruit ziet zou moeten bepalen hoe lang iemand gecontroleerd moet (mag) worden?
In een andere post maakte ze het nog bonter. Iets met omgekeerde wereld en dat iemand die eruit zag als een terrorist die vrouw ging onderzoeken...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 24 september 2018 @ 00:43:31 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182095240
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 00:32 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

In een andere post maakte ze het nog bonter. Iets met omgekeerde wereld en dat iemand die eruit zag als een terrorist die vrouw ging onderzoeken...
Wat :') ?

Waar kan ik die vinden?
Huilen dan.
  maandag 24 september 2018 @ 00:46:20 #21
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_182095263
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 20:13 schreef Loekie1 het volgende:
Schiphol lijkt al klinischer te worden, een killere sfeer kan haast niet. Dan is Heathrow veel gezelliger. Wat vinden jullie?
Hoe krijgen we het toch voor elkaar om zo'n kille sfeer in Nederland te creëren. Ook Londen vind ik ondanks de grootte, veel sfeervoller dan Amsterdam.
Heathrow staat met CDG op mijn shit-list. Waar heb je het over?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_182095277
CDG is wel echt een derdewereld vliegveld ja
pi_182095292
quote:
10s.gif Op maandag 24 september 2018 00:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat :') ?

Waar kan ik die vinden?
Oh, ik zie dat die post gedelete is door een mod. Nou ja, zo erg was die dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182095351
Vliegen via Singapore en in zekere mate Hong Kong en Tokyo Haneda is geen straf, kan me er nog wel vermaken. Voor de rest vind ik vliegvelden een noodzakelijk kwaad. Heathrow vond ik niks, dan is Schiphol nog fijner.
pi_182095356
Dubai
pi_182095481
quote:
17s.gif Op maandag 24 september 2018 00:59 schreef bereboot3 het volgende:
Dubai
Veel te chaotisch :X
pi_182097398
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 00:46 schreef static het volgende:

[..]

Heathrow staat met CDG op mijn shit-list. Waar heb je het over?
CDG ja...

En Denpasar ook, maar ok, daar is het nog te verwachten.
  maandag 24 september 2018 @ 07:51:15 #28
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_182097459
bij LHR moet je wel de terminal specificeren, maar over het algemeen: wat een kutvliegveld is dat.

Het meest onbeschoft mogelijke personeel bij de security. Veel te laat gates en vertragingen aangeven, terwijl elke vlucht vertraging heeft. Geen gezellige kroegen om een pilsje te drinken, alleen van de hipster restaurants met veel te veel TL-verlichting.

Het enige dat ok is zijn de first class lounges.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_182101937
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 20:45 schreef VanderWoodsen het volgende:
Vergeleken bij Singapore lijkt Heathrow wel een grote easyjetgate maar boeie t is een vliegveld geen hotel
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 21:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Singapore is wel echt een van de meest briljante vliegvelden waar ik ooit ben geweest ja.
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding. Dat gevoel heb ik bij Singapore, Dubai, Doha en Abu Dhabi.

Die airports liggen allen in landen waar mensenrechten zwaar geschoffeerd worden, arbeiders uitgebuit worden, buitenlanders worden opgehangen zonder eerlijke processen. Als je niet verder kijkt dan je neus lang is dan zijn het mooie vliegvelden. Maar als je een heel klein beetje nadenkt, zijn het erg vervelende plekken. Doe mij maar lekker saai Munchen airport als favoriete overstapplek.
pi_182103889
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 13:23 schreef Reageurs het volgende:

[..]


[..]

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding. Dat gevoel heb ik bij Singapore, Dubai, Doha en Abu Dhabi.

Die airports liggen allen in landen waar mensenrechten zwaar geschoffeerd worden, arbeiders uitgebuit worden, buitenlanders worden opgehangen zonder eerlijke processen. Als je niet verder kijkt dan je neus lang is dan zijn het mooie vliegvelden. Maar als je een heel klein beetje nadenkt, zijn het erg vervelende plekken. Doe mij maar lekker saai Munchen airport als favoriete overstapplek.
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 september 2018 @ 15:14:32 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182104044
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 15:06 schreef VanderWoodsen het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel een punt.
Huilen dan.
pi_182104079
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2018 15:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt.
Boeie t gaat om gezellige vliegvelden
  maandag 24 september 2018 @ 15:17:38 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182104133
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 15:15 schreef VanderWoodsen het volgende:

[..]

Boeie t gaat om gezellige vliegvelden
En dan kan zo'n zijstraatje niet? Daarnaast kan dat ook heel erg meespelen bij hoe gezellig je zo'n vliegveld ervaart.
Huilen dan.
pi_182104658
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2018 15:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En dan kan zo'n zijstraatje niet? Daarnaast kan dat ook heel erg meespelen bij hoe gezellig je zo'n vliegveld ervaart.
Ja dan kan elk vliegveld wel kut zijn door misstanden in een land, daar gaat dit topic toch helemaal niet over
  maandag 24 september 2018 @ 15:40:42 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182104731
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 15:37 schreef VanderWoodsen het volgende:

[..]

Ja dan kan elk vliegveld wel kut zijn door misstanden in een land, daar gaat dit topic toch helemaal niet over
Lees jij wat ik zeg?
Huilen dan.
pi_182105533
Vliegvelden zijn niets meer dan doorvoerplaatsen voor mensen en goederen. Sfeerloos, druk en overpriced.
Je moet er je eigen ‘gezelligheid’ maken voor de tijd dat je er bent.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld mijn huiskamer wil ik er zo kort mogelijk verblijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182105903
quote:
99s.gif Op maandag 24 september 2018 07:51 schreef XL het volgende:
bij LHR moet je wel de terminal specificeren, maar over het algemeen: wat een kutvliegveld is dat.

Het meest onbeschoft mogelijke personeel bij de security. Veel te laat gates en vertragingen aangeven, terwijl elke vlucht vertraging heeft. Geen gezellige kroegen om een pilsje te drinken, alleen van de hipster restaurants met veel te veel TL-verlichting.

Het enige dat ok is zijn de first class lounges.
Lhr t3 met one world status.

Cathay first, aa first, qantas lounge incl cocktailbar en ba galleries first

Genieten hoor

Gelukkig vlieg ik er minstens maandelijks vandaan op een oneworld vlucht.
pi_182106213
Overigens 100 keer liever de meeste lhr terminals dan Schiphol.
pi_182107377
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 15:37 schreef VanderWoodsen het volgende:

[..]

Ja dan kan elk vliegveld wel kut zijn door misstanden in een land, daar gaat dit topic toch helemaal niet over
Het aantal doden onder bouwvakkers bij de bouw van die geweldige terminals is ziekelijk. Op Dubai airport gewoon een keer 10 doden op 1 dag.

Op Singapore airport is de security voor smokkelaars veelal het begin van de doodstraf d.m.v. ophanging. Zo is ook zakenman Johannes van Damme aan z'n einde gekomen.

Bij de bouw van en de nieuwe terminal van Doha Airport en de stadions aldaar zijn al meer dan 1000 doden gevallen. En dat is mogelijk zelfs het topje van de ijsberg.

Maar kijk gerust weg. Ik sta in elk geval liever op een luchthaven waar geen mensenrechtenschendingen plaats hebben gevonden. Je gaat zeker ook lekker feesten op het WK2022? Want het WK staat los van het land waar het gehouden wordt, toch?
pi_182107422
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 17:33 schreef Reageurs het volgende:

[..]

Het aantal doden onder bouwvakkers bij de bouw van die geweldige terminals is ziekelijk. Op Dubai airport gewoon een keer 10 doden op 1 dag.

Op Singapore airport is de security voor smokkelaars veelal het begin van de doodstraf d.m.v. ophanging. Zo is ook zakenman Johannes van Damme aan z'n einde gekomen.

Bij de bouw van en de nieuwe terminal van Doha Airport en de stadions aldaar zijn al meer dan 1000 doden gevallen. En dat is mogelijk zelfs het topje van de ijsberg.

Maar kijk gerust weg. Ik sta in elk geval liever op een luchthaven waar geen mensenrechtenschendingen plaats hebben gevonden. Je gaat zeker ook lekker feesten op het WK2022? Want het WK staat los van het land waar het gehouden wordt, toch?
Niets mis met doodstraf voor drugssmokkelaars.
  maandag 24 september 2018 @ 17:43:40 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182107589
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 17:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Niets mis met doodstraf voor drugssmokkelaars.
Dat vind jij, en gelukkig is die visie niet de norm. Verder: drugssmokkel vindt niet altijd even vrijwillig plaats.
Huilen dan.
pi_182107624
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2018 17:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat vind jij, en gelukkig is die visie niet de norm. Verder: drugssmokkel vindt niet altijd even vrijwillig plaats.
In Singapore is dat wel de norm. Dus als je het doet :W
  maandag 24 september 2018 @ 17:46:33 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182107663
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 17:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

In Singapore is dat wel de norm. Dus als je het doet :W
Relevantie?
Huilen dan.
pi_182107681
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2018 17:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Relevantie?
Het gaat toch over Singapore.
pi_182108124
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 16:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vliegvelden zijn niets meer dan doorvoerplaatsen voor mensen en goederen. Sfeerloos, druk en overpriced.
Je moet er je eigen ‘gezelligheid’ maken voor de tijd dat je er bent.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld mijn huiskamer wil ik er zo kort mogelijk verblijven.
Dat kan je wel willen, maar je verblijft er vaak uren en uren. Via bordjes weet je ongeveer waar je bent, want alles ziet er hetzelfde uit, kleurloos, saai, holle akoestiek, van de ene loopband naar de andere (als je naar de gate voor Engeland moet).
pi_182108199
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 18:08 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat kan je wel willen, maar je verblijft er vaak uren en uren.
Een vliegveld wíl ook helemaal niet gezellig zijn. Dan blijven mensen er veel te lang (komen te vroeg, gaan te laat weer weg). Een vliegveld is er niet op gebouwd om mensen een hele dag te entertainen. Daar hebben ze de capaciteit niet voor. Vliegvelden willen dat mensen komen, inchecken, snel geld uitgeven in die 2 uur dat ze moeten wachten voor hun vlucht, en dan wegwezen met het vliegtuig.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182108245
Heathrow is ook best saai, maar het voelt menselijker aan en ik trof een leuke bar. Ik weet niet welk deel dat precies was.
pi_182108282


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 08:23:03 (Onnodig om te herhalen ) ]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182108423


[ Bericht 50% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 08:23:27 ]
pi_182108480


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 08:23:44 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 24 september 2018 @ 19:06:58 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182109274


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 08:25:05 (Niet voeden) ]
Huilen dan.
pi_182109330


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 08:25:34 (Zo kan ie wel weer) ]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182109541


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 08:25:52 ]
pi_182109567
Zo lang ik op een vliegveld iets kan eten en drinken als ik lang moet wachten, dan vind ik het wel prima. Gezelligheid heb je toch echt niets aan op een vliegveld?

Ik vlieg vaak heen en weer tussen Schotland en Nederland en ik word er in Glasgow en op Schiphol ook heel vaak uitgepikt, interesseert me verder weinig. Beter checken ze te veel en te vaak, dan dat ik met een of andere debiel in het vliegtuig zit met gevaarlijke spullen.
pi_182109641
Als ik bij Schiphol uit de trein kom en ik moet naar de gate voor Londen, dan moet ik een pokke-eind lopen. Ik schat 4 km. Dat is toch van de gekke? Waarom niet een soort elektrische kar ingezet? Misschien komen er binnenkort een aantal in de aanbieding.
Geef er een kopje koffie of thee bij en het wordt al een stuk aangenamer.
pi_182109864
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:22 schreef Loekie1 het volgende:
Als ik bij Schiphol uit de trein kom en ik moet naar de gate voor Londen, dan moet ik een pokke-eind lopen. Ik schat 4 km. Dat is toch van de gekke? Waarom niet een soort elektrische kar ingezet? Misschien komen er binnenkort een aantal in de aanbieding.
Geef er een kopje koffie of thee bij en het wordt al een stuk aangenamer.
Je hoeft niet via Schiphol hoor.
pi_182109901
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 19:31 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Je hoeft niet via Schiphol te vliegen hoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182109913
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:22 schreef Loekie1 het volgende:
Als ik bij Schiphol uit de trein kom en ik moet naar de gate voor Londen, dan moet ik een pokke-eind lopen. Ik schat 4 km. Dat is toch van de gekke? Waarom niet een soort elektrische kar ingezet? Misschien komen er binnenkort een aantal in de aanbieding.
Geef er een kopje koffie of thee bij en het wordt al een stuk aangenamer.
Dan ga je lekker op die loopbanden staan, niks aan de hand.
pi_182109928
Nu weet ik wel weer dat je negatieve commentaren op review sites soms gewoon echt moet negeren omdat de meest debiele mensen dat invullen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2018 19:34:20 ]
pi_182110014
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 19:34 schreef Blue_note het volgende:
Nu weet ik wel weer dat je negatieve commentaren op review sites soms gewoon echt moet negeren omdat de meest debiele mensen dat invullen.
Ik zie een gat in markt voor Ryanair. Transportservice vanaf het passeren van paspoortcontrole naar de gate. 50 eurootjes aftikken graag.
pi_182110067
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik zie een gat in markt voor Ryanair. Transportservice vanaf het passeren van paspoortcontrole naar de gate. 50 eurootjes aftikken graag.
Excl. koffie of thee.
pi_182110217
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik zie een gat in markt voor Ryanair. Transportservice vanaf het passeren van paspoortcontrole naar de gate. 50 eurootjes aftikken graag.
Maakt het wel gezellig!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182110255
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 19:34 schreef Blue_note het volgende:
Nu weet ik wel weer dat je negatieve commentaren op review sites soms gewoon echt moet negeren omdat de meest debiele mensen dat invullen.
Hele negatieve en hele positieve commentaren moet je negeren. De eersten worden geplaatst door rancuneuze of ultra-domme mensen en de laatsten door het bedrijf zelf.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182110280
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 19:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Excl. koffie of thee.
Dat wordt een tientje

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Maakt het wel gezellig!
Misschien wat hoempapamuziek erbij
pi_182110317
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien wat hoempapamuziek erbij
Ik denk dat Jannes meer bij de doelgroep past.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182110519
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik denk dat Jannes meer bij de doelgroep past.
Josti band.
pi_182110672
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:22 schreef Loekie1 het volgende:
Als ik bij Schiphol uit de trein kom en ik moet naar de gate voor Londen, dan moet ik een pokke-eind lopen. Ik schat 4 km. Dat is toch van de gekke? Waarom niet een soort elektrische kar ingezet? Misschien komen er binnenkort een aantal in de aanbieding.
Geef er een kopje koffie of thee bij en het wordt al een stuk aangenamer.
Op Schiphol is je maximale loopafstand zo'n 1,5 km vanaf het treinstation tot gate. Voor mensen die slecht ter been zijn heb je inderdaad elektrische karren rijden.

Als je gratis koffie/thee zou geven, moeten de gederfde inkomsten weer verhaald worden via een duurder vliegticket. Oftewel een sigaar uit eigen doos.
pi_182110968
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:59 schreef Reageurs het volgende:
Op Schiphol is je maximale loopafstand zo'n 1,5 km vanaf het treinstation tot gate.
Moet je wel goed lopen. Sommige mensen lopen naar departures 1 terwijl er duidelijk staat dat ze naar departures 3 moeten. En dan nog wat shoppen op Schiphol Plaza. Dan kom je wel aan de 4 km!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182111013
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Moet je wel goed lopen. Sommige mensen lopen naar departures 1 terwijl er duidelijk staat dat ze naar departures 3 moeten. En dan nog wat shoppen op Schiphol Plaza. Dan kom je wel aan de 4 km!
Allemaal de schuld van Nederland. En Schiphol.
pi_182112788
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 20:12 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Allemaal de schuld van Nederland. En Schiphol.
Je moet heel erg goed opletten anders loop je zo verkeerd en met het verkeerd lopen erbij kom je wel aan de 4 km.
pi_182112844
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:12 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je moet heel erg goed opletten anders loop je zo verkeerd en met het verkeerd lopen erbij kom je wel aan de 4 km.
En dan ligt het gelukkig toch weer niet aan jou en wel aan dat stomme Schiphol :Y

Ik ben nog nooit verdwaald op Schiphol, maar dat zal vast aan mij liggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182112986
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En dan ligt het gelukkig toch weer niet aan jou en wel aan dat stomme Schiphol :Y

Ik ben nog nooit verdwaald op Schiphol, maar dat zal vast aan mij liggen.
Sommige mensen hebben ook altijd geluk :o
pi_182113106
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:12 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je moet heel erg goed opletten anders loop je zo verkeerd en met het verkeerd lopen erbij kom je wel aan de 4 km.
Hmmms moet zeggen schiphol is dan nog wel een meer simpele luchthaven hoor.
Ben daar echt nooit de mist mee in gegaan of verkeerd gelopen.
Het staat echt wel heel duidelijk allemaal aangegeven.

Meer ellendig bv barcelona Madrid waar je met treintjes naar een andere terminal moet enzo, dat is stukken erger.

Charles de gaulle is ook irritant met security check er tussen door weer.
Maar nog te overzien dat is trouwens het meest saaie grote vliegveld ooit en die paar winkeltjes die er waren was het eten niet te vreten (ben niet moeilijk, maar een stuk pizza wat daar volgens mij al 10 uur lag op incubtie temp toch maar uitgespuugd)

Nooit op Heathrow geweest, maar volgens mij hebben ze dat daar ook.
Do what you love, love what you do!
pi_182113315
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:12 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je moet heel erg goed opletten anders loop je zo verkeerd en met het verkeerd lopen erbij kom je wel aan de 4 km.
Nee hoor, je hoeft helemaal niet goed op te letten. Je moet alleen borden kunnen lezen. En als zelfs Henk en Ingrid die kunnen lezen als ze naar *boeit niet, als het maar all inclusive aan het strand is* gaan, ligt het volledig aan jou als je verkeerd loopt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182113361


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 08:29:03 (Kappen nu! ) ]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182113452
Misschien is deze app iets voor je.

SCHIPHOL - Verdwalen op Schiphol is bijna onmogelijk dankzij de nieuwe app van de luchthaven. De app maakt gebruik van Indoor Wayfinding, en 'weet' daarmee op vijf meter nauwkeurig waar een gebruiker zich in de terminal bevindt.
De terminals en pieren zijn vorig jaar al voorzien van tweeduizend Bluetooth-bakens die gebruikt kunnen als locatiebepalers voor apps. De Bluethooth-bakens geven signalen af die opgevangen kunnen worden door moderne smartphones. Op basis van het signaal bepaalt de app waar de passant zich op de luchthaven bevindt.

Niet alleen reizigers, maar ook luchtvaartmaatschappijen en personeelsleden zullen gebruikmaken van Indoor Wayfinding om hun weg op de luchthaven gemakkelijker te vinden.
https://www.luchtvaartnie(...)k-dankzij-nieuwe-app

[ Bericht 21% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 08:29:38 ]
pi_182113473
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 21:38 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Misschien is deze app iets voor je.

SCHIPHOL - Verdwalen op Schiphol is bijna onmogelijk dankzij de nieuwe app van de luchthaven. De app maakt gebruik van Indoor Wayfinding, en 'weet' daarmee op vijf meter nauwkeurig waar een gebruiker zich in de terminal bevindt.
De terminals en pieren zijn vorig jaar al voorzien van tweeduizend Bluetooth-bakens die gebruikt kunnen als locatiebepalers voor apps. De Bluethooth-bakens geven signalen af die opgevangen kunnen worden door moderne smartphones. Op basis van het signaal bepaalt de app waar de passant zich op de luchthaven bevindt.

Niet alleen reizigers, maar ook luchtvaartmaatschappijen en personeelsleden zullen gebruikmaken van Indoor Wayfinding om hun weg op de luchthaven gemakkelijker te vinden.
https://www.luchtvaartnie(...)k-dankzij-nieuwe-app
Misschien is dat iets voor JOU idd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182113521


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 08:30:21 (Nu weten we het wel! ) ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182113550
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En alle onschuldige omaatjes waren zeker al opgepakt? -O-
Niet gezien, dus die zaten waarschijnlijk al goed opgeborgen in het strengbewaakte cellencomplex onder het vliegveld.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182114024
Ik betaal extra om niet via Heathrow te vliegen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_182114292
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 19:22 schreef Loekie1 het volgende:
Als ik bij Schiphol uit de trein kom en ik moet naar de gate voor Londen, dan moet ik een pokke-eind lopen. Ik schat 4 km. Dat is toch van de gekke? Waarom niet een soort elektrische kar ingezet? Misschien komen er binnenkort een aantal in de aanbieding.
Geef er een kopje koffie of thee bij en het wordt al een stuk aangenamer.
Zou een welkom-thuis heliumballon leuk zijn om te krijgen? Die kun je in de treintunnel mooi los laten :Y.
dag
pi_182116320
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Sommige mensen lopen naar departures 1 terwijl er duidelijk staat dat ze naar departures 3 moeten.
Naja, er is 1 maatschappij waar dat op Schiphol juist wel moet.

Vueling heeft z'n check-in in vertrekhal 3, maar de Schengenvluchten vertrekken bij hal 1 (gates B/C). Op de borden bij het treinstation word je leuk verwezen naar hal 3, terwijl je, als je al bent ingecheckt, naar hal 1 moet. Borden geven tot op de dag van vandaag het verkeerde (of in elk geval: niet volledige) aan.
Trouwens niet echt de schuld van Schiphol, maar eerder van Vueling, die waarschijnlijk wat euro's bespaart door check-in-hal en gate-hal verschillend te hebben.
pi_182116352
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:55 schreef Reageurs het volgende:

[..]

Naja, er is 1 maatschappij waar dat op Schiphol juist wel moet.

Vueling heeft z'n check-in in vertrekhal 3, maar de Schengenvluchten vertrekken bij hal 1 (gates B/C). Op de borden bij het treinstation wordt je leuk verwezen naar hal 3, terwijl je, als je al bent ingecheckt, naar hal 1 moet. Borden geven tot op de dag van vandaag het verkeerde (of in elk geval: niet volledige) aan.
Trouwens niet echt de schuld van Schiphol, maar eerder van Vueling, die waarschijnlijk wat euro's bespaart door check-in-hal en gate-hal verschillend te hebben.
Jeetje die tien minuten lopen. Echt een grove schande terwijl je voor dubbeltje in vliegtuig zit
pi_182116682
Is het nu echt serieus dat mensen op schiphol het echt niet kunnen vinden?????

euhm er loopt er ook nog genoeg personeel rond die je het wel vertellen als je het echt niet weet. Maar kom op zeg, het is toch redelijk duidelijk allemaal, nooit hoeven zoeken daar.....

Wens de gene die dan eens in een buitenlandse luchthaven komen dan wel succes, want daar is het niet zo makkelijk meestal, maar meestal nog te volgen wel.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 25 september 2018 @ 00:36:07 #85
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_182116714
Ik heb in de laatste maanden een paar keer gebruik gemaakt van Heathrow Terminal 5 en ik ben niet echt een fan. Het is erg druk in de A-gates zone en daarnaast moet je ook nog eens vrij lang wachten tot je weet of je nog een shuttle moet gebruiken naar de B- of C-gates.

Schiphol vind ik altijd best prettig eigenlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_182116780
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 00:36 schreef Strani het volgende:
Ik heb in de laatste maanden een paar keer gebruik gemaakt van Heathrow Terminal 5 en ik ben niet echt een fan. Het is erg druk in de A-gates zone en daarnaast moet je ook nog eens vrij lang wachten tot je weet of je nog een shuttle moet gebruiken naar de B- of C-gates.

Schiphol vind ik altijd best prettig eigenlijk.
Ik ook al is het alleen al om de overstaptijd, Madrid met treintje en 20 min enzo om weer in het vliegtuig te zitten naar schiphol, helaas de bagage had het niet gehaald helft weg trouwens gejat onderweg of weet ik veel. Vergoeding voor gehad voor de baas, want verdwenen. We kwamen vanuit mauretanie trouwens toen lol :')

Even roken op de apron, no problem lol naja haha corrupt land
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 25 september 2018 @ 00:47:55 #87
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_182116801
quote:
99s.gif Op maandag 24 september 2018 07:51 schreef XL het volgende:
Het meest onbeschoft mogelijke personeel bij de security.
Vlak wat dat betreft Madrid ook niet uit he? Wat ik verder overigens een fijn vliegveld vind, in ieder geval het nieuwe gedeelte. Vlieg je met AirEuropa, dan zit je in de ouwe jaren 70 betonbak, daar word je ook niet vrolijk van :N
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 25 september 2018 @ 00:51:57 #88
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_182116825
Iedere keer als ik op Heathrow ben zegt mijn gevoel "Snel weg hier".

Wat dat betreft is goed nagedacht bij dat gebouw.
  Moderator dinsdag 25 september 2018 @ 08:32:27 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_182119446
Bepaalde opmerkingen verwijderd. Loekie ging over de schreef maar het is onnodig om dit steeds te herhalen. Verder weer ontopic dus!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 25 september 2018 @ 09:47:44 #90
62913 Blik
The one and Only!
pi_182120165
Schiphol is echt één van de betere vliegvelden binnen Europa, Heathrow één van de mindere. Van de grote vliegvelden tenminste.
pi_182121374


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 17:32:09 (Onnodig ) ]
pi_182123051


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 17:32:57 (Hou je even in ) ]
pi_182123214


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 25-09-2018 17:33:23 (Niet voeden) ]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182128779
Schiphol was toch vele jaren lang HET voorbeeld over hoe je bewegwijzering in een gebouw wel moest doen?
dag
  dinsdag 25 september 2018 @ 19:08:08 #95
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_182128975
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:58 schreef Peter het volgende:
Schiphol was toch vele jaren lang HET voorbeeld over hoe je bewegwijzering in een gebouw wel moest doen?
En is dat nog steeds.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')