abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182347805
registreer om deze reclame te verbergen
Bij het andere bedrijf was iedereen erg vriendelijk en was er tijd voor een praatje. Ik heb er veel gelachen. Bij die drankengroothandel namen ze alles erg serieus en was de werksfeer niet relaxed.
The gravest, most persistent sin of mankind lies in not treating everyone as an individual - Mark Helprin
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 07:19:13 #52
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n
pi_182347843
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 23:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Toen ik een echte baan kreeg mocht ik ze ook bestellen. Maar tot die tijd heb ik elk kutbaantje aangepakt. Van orderpicken tot afwassen, krantenwijk, folders, roest verwijderen van groot stalen materieel, trailers schuren, vakkenvullen, verhuizer.

Het aller aller ergst was data entry, dat heb ik niet volgehouden, nummers en tekst overtypen en dan nog een extra keer ter controle... dat kon ik niet opbrengen en heb ik afgezegd na 2x.
Doen ze dat niet scannen tegenwoordig? Lijkt mij wel leuk werk. Ik zit weleens de krant over te tikken als ik niks te doen heb.
pi_182348713
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 07:19 schreef borbit het volgende:

[..]

Doen ze dat niet scannen tegenwoordig? Lijkt mij wel leuk werk. Ik zit weleens de krant over te tikken als ik niks te doen heb.
Ja, dat werd ook geacand. Het was controle van het gescande stukje tekst. Niet door te checken of het goed was; nee door de fucking tekst over te tikken. Vreselijk.

Maar goed dat zegt niets over jou.
Whatever...
pi_182368494
registreer om deze reclame te verbergen
Patner heeft een tijdje ge-orderpickt. Hij vond het werk op zich prima, maar hij is uiteindelijk ontslagen (door uitzendbureau) omdat hij te vaak naar de wc ging tijdens zijn werk en zich te vaak ziekmeldde (heeft chronisch darmprobleem).

"Als je je kan houden aan de werk- en pauzetijden is het zwaar, maar okee", zegt hij.
Mon 'en!
pi_182368526
Een tijdje gedaan tijdens schoolvakanties op de middelbare. Vond t werk best prima, maar t volk wat er werkte was echt ongelofelijk simpel, dat was onwijs storend
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:12:15 #56
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_182372504
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 12:23 schreef Gripper het volgende:
Mocht je bij dat orderpickwerk te maken gaan krijgen met voertuigen voor intern transport (zoals pallettrucks en verzamelwagens en heftrucks etc.)

De lichtere voertuigen waar je op staat en/of meeloopt voldoen met een instructie of uitleg door een teamleider of leidinggevende. Maar voor grotere voertuigen zoals de heftruck moet je een certificaat halen. Altijd goede uitleg vragen dus, het zijn tenslotte zware ijzeren dingen en het zou naar zijn als er lichaamsdelen bekneld raken doordat je niet goed vertrouwd bent met dat ding.
Je hoeft daarvoor geen certificaat te halen. Je werkgever moet aantonen dan jij voldoende onderricht bent.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')