abonnement Unibet Coolblue
pi_182083423
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:46 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Die kan dat blubberige terrein toch niet op?
Jawel, hij kan alleen niet meer weg. Wat vervelend dan moet dat ding wel blijven, heel erg naar. :+
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_182083428
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
ik wacht op de dubbeldekker.. lijkt me wel leuk daar
Ja die moet weer terug :{ na een dag ofzo
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182083430
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:47 schreef sjampoeh het volgende:
het is zondagmiddag, t regent en dan willen we kijken en geen sl :(
We zijn er weer. ^O^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_182083431
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:46 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ja, hopen dat John dan weer wat te klagen heeft. :Y
Lachen, die dubbeldekker vlak voor zijn hutjes zetten. _O-
pi_182083439
quote:
Jouw linkje gaf dat wel aan, omhulsel van metaal.

Van Wikipedia

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bliksem

Onweersbuien komen vrijwel nooit als een verrassing. Ook in de weersverwachting wordt de kans op onweer aangegeven. Bij naderend onweer is men binnenshuis relatief veilig ten opzichte van buitenshuis.[5] Veilig is men ook in een metalen auto met gesloten dak of metalen caravan, doordat deze bij een blikseminslag fungeren als kooi van Faraday en de lading direct wordt afgevoerd. De restlading die op de auto achterblijft, is zo gering dat het na een inslag niet, zoals soms wordt beweerd, nodig is tegen een paaltje te rijden.[6]

Ook een metalen afsluitbare boot kan als een kooi van Faraday werken wanneer men in de kajuit zit. Het beste kan men overigens, wanneer onweer dreigt op het water, aan wal een veilig onderkomen zoeken. De meeste pleziervaartuigen zijn overigens niet van metaal maar van kunststof, terwijl ze wel een metalen mast hebben, en daarmee zeer onveilig bij onweer. Een blikseminslag kan de kiel doen scheuren. Zwemmers dienen direct het water te verlaten.

Wanneer men buitenshuis verrast wordt door onweer kan men het beste uit de buurt van hoge punten blijven en ook vooral zorgen dat men zelf niet het hoogste punt is. In het open veld kan men het beste gehurkt en ineengedoken gaan zitten met de voeten tegen elkaar aan. Aangezien bomen de bliksem aantrekken is schuilen onder een boom zeer gevaarlijk. Ook beuken trekken, in tegenstelling tot wat sommige volkswijsheden en weerrijmpjes beweren, de bliksem wel degelijk aan.

Het licht van de bliksem is bijzonder fel en een nabije inslag kan verblindend zijn.

Yaksa, je schijnt toch gelijk te hebben. Ik zou er zo een weddenschap om hebben verloren.
pi_182083443
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:47 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Ssssssttttt.... >:)
~O>
  zondag 23 september 2018 @ 14:48:39 #182
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_182083446
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:47 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Lachen, die dubbeldekker vlak voor zijn hutjes zetten. _O-
Nee joh, er bovenop ofzo. oO/
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zondag 23 september 2018 @ 14:48:42 #183
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_182083447
Sanne wil dr magazine voor de markt af hebben en gewoon zelf 30 x printen .. Want ja de mensen willen het liefst iets dat zelf gemaakt is...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_182083451
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:47 schreef notturna het volgende:

[..]

Jawel, hij kan alleen niet meer weg. Wat vervelend dan moet dat ding wel blijven, heel erg naar. :+
_O-
pi_182083464
ik vind jeff op de finance zo ongeloofwaardig :{
pi_182083482
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 14:48 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Jouw linkje gaf dat wel aan, omhulsel van metaal.

Van Wikipedia

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bliksem

Onweersbuien komen vrijwel nooit als een verrassing. Ook in de weersverwachting wordt de kans op onweer aangegeven. Bij naderend onweer is men binnenshuis relatief veilig ten opzichte van buitenshuis.[5] Veilig is men ook in een metalen auto met gesloten dak of metalen caravan, doordat deze bij een blikseminslag fungeren als kooi van Faraday en de lading direct wordt afgevoerd. De restlading die op de auto achterblijft, is zo gering dat het na een inslag niet, zoals soms wordt beweerd, nodig is tegen een paaltje te rijden.[6]

Ook een metalen afsluitbare boot kan als een kooi van Faraday werken wanneer men in de kajuit zit. Het beste kan men overigens, wanneer onweer dreigt op het water, aan wal een veilig onderkomen zoeken. De meeste pleziervaartuigen zijn overigens niet van metaal maar van kunststof, terwijl ze wel een metalen mast hebben, en daarmee zeer onveilig bij onweer. Een blikseminslag kan de kiel doen scheuren. Zwemmers dienen direct het water te verlaten.

Wanneer men buitenshuis verrast wordt door onweer kan men het beste uit de buurt van hoge punten blijven en ook vooral zorgen dat men zelf niet het hoogste punt is. In het open veld kan men het beste gehurkt en ineengedoken gaan zitten met de voeten tegen elkaar aan. Aangezien bomen de bliksem aantrekken is schuilen onder een boom zeer gevaarlijk. Ook beuken trekken, in tegenstelling tot wat sommige volkswijsheden en weerrijmpjes beweren, de bliksem wel degelijk aan.

Het licht van de bliksem is bijzonder fel en een nabije inslag kan verblindend zijn.

Yaksa, je schijnt toch gelijk te hebben. Ik zou er zo een weddenschap om hebben verloren.
Je bent nooit te oud om iets te leren.
pi_182083484
brenda en brandon zijn er niet bij

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2018 14:51:26 ]
pi_182083485
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind jeff op de finance zo ongeloofwaardig :{
Ook weer dat Jessie erbij moet......hoorde haar al vreselijk mopperen dat ze er niet bij zat.....dus Jeffry mocht alleen maar als zij er bij kon zitten.......
pi_182083486
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2018 14:48 schreef chufi het volgende:
Sanne wil dr magazine voor de markt af hebben en gewoon zelf 30 x printen .. Want ja de mensen willen het liefst iets dat zelf gemaakt is...
O jeetje, printer doet het niet. Dat wordt uitbesteden dan Sanne. :W
pi_182083497
Mike: grote bergen verzetten. _O-
  zondag 23 september 2018 @ 14:52:11 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_182083498
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:51 schreef zodeju het volgende:

[..]

Ook weer dat Jessie erbij moet......hoorde haar al vreselijk mopperen dat ze er niet bij zat.....dus Jeffry mocht alleen maar als zij er bij kon zitten.......
Ik zou haar eruit gooien. ;)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_182083501
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind jeff op de finance zo ongeloofwaardig :{
Hoe hoe hoe hoe zo :{
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_182083508
Leipe shit ouwe
pi_182083516
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Hoe hoe hoe hoe zo :{
Te dom om te poepen
pi_182083519
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:49 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind jeff op de finance zo ongeloofwaardig :{
Ik hoor niemand klagen, integendeel.
pi_182083522
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2018 14:48 schreef chufi het volgende:
Sanne wil dr magazine voor de markt af hebben en gewoon zelf 30 x printen .. Want ja de mensen willen het liefst iets dat zelf gemaakt is...
Dan word het een duur mekkerzinnetje daar gaat aardig wat inkt in zitten.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_182083524
quote:
99s.gif Op zondag 23 september 2018 14:48 schreef chufi het volgende:
Sanne wil dr magazine voor de markt af hebben en gewoon zelf 30 x printen .. Want ja de mensen willen het liefst iets dat zelf gemaakt is...
Doet me denken aan een schoolkrantje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_182083529
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:53 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ik hoor niemand klagen, integendeel.
Kan ook niet als je niks te zeggen hebt......
pi_182083532
Schoonmaken moet ook beloond gaan worden alleen moet iemand dan niet 12 uur schoon gaan maken. _O-
pi_182083536
Gaan we weer,
Heitje voor een karweitje idee uit Uto 1.
Werkte toen niet, gaat nu ook niet werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')