abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182378884
registreer om deze reclame te verbergen
Ik vind het weer niet bijzonder van Inter hoor. Het goede is dat ze tot best wat kansen en mogelijkheden zijn gekomen, maar ze krijgen er net zoveel om de oren. Dat SPAL had natuurlijk minstens één keer moeten scoren. Ik denk niet dat je daarmee weg komt in de fase na de interland onderbreking: Milan, Barcelona, Lazio, Barcelona, Atalanta, Tottenham, Roma, Juve. Veel succes ermee.
pi_182379529
Gelukkig was Handanovic in vorm.

Asamoah ;(
pi_182379786
De terechte 1-1..
pi_182379920
Maurito, wat een speler.
pi_182379938
Killer _O_
pi_182379980
Toch ongelooflijk dat Icardi bij Argentinië maar niet speelt maar Messi (die nauwelijks wat presteert als hij het Barca shirt niet draagt) wel altijd speelt
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_182380040
Dit is waarom ik vind dat Lautaro en Icardi samen moeten spelen. Het is niet bijzonder, het is niet veel, alle credits gaan naar de uitstekende pass van Perisic en het altijd bizarre afmaken van Maurito, maar door drie stappen te zetten trekt Lautaro een verdediger met zich mee, maakt een gat en plots staat de ander helemaal vrij voor de keeper.

5bba68149a84c-ezgif-2-755b901c8b50.gif
pi_182380070
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:08 schreef TLC het volgende:
Toch ongelooflijk dat Icardi bij Argentinië maar niet speelt maar Messi (die nauwelijks wat presteert als hij het Barca shirt niet draagt) wel altijd speelt
Messi speelt inmiddels niet meer voor Argentinië en Icardi wel.
pi_182380698
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is waarom ik vind dat Lautaro en Icardi samen moeten spelen. Het is niet bijzonder, het is niet veel, alle credits gaan naar de uitstekende pass van Perisic en het altijd bizarre afmaken van Maurito, maar door drie stappen te zetten trekt Lautaro een verdediger met zich mee, maakt een gat en plots staat de ander helemaal vrij voor de keeper.

[ afbeelding ]
Keita brengt tot nu toe toch niks .
Dan kan je idd beter Lautaro opstellen,ook beter voor Icardi
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')