abonnement Unibet Coolblue
pi_182067553
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:50 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Neuh, vroeg het me alleen af :+ ik wil dingen snappen
Lijkt me onhandig m b.t. daten
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182067739
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:01 schreef VanderWoodsen het volgende:

[..]

Vreemd hoe je dat uit mijn post haalt
Ok, ok, mijn fout. Ik las dat nu eenmaal zo.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:58 schreef 111210 het volgende:

[..]

Dat is heel instagram ook, voornamelijk fake omdat ze doen lijken alsof het iedere dag feest is.

Wat hierboven ook stond, je kan beter casual fotos van het dagelijkse leven hebben, kan misschien op het eerste gezicht wat saai overkomen maar dan weet je wel dag het echter is dan 99/100 van die andere hipsters in thailand en australie.
Ergens voelde ik mij wel klote dat het hier niet iedere dag feest is zoals daar. Maar toen besefte ik dat een groot deel gewoon veel reist om hun leven te vullen om welke reden dan ook en het andere deel omdat ze menen anders niet mee te tellen.

Ik zal wel meer casual foto's plaatsen iig, kijken of dat enig effect heeft. Het klote is dat wanneer je in een wat grotere stad woont met meer toeristen, je de lokale bevolking niet bereikt. Toeristen zijn leuk, maar lang niet altijd.

Hoeveel swipes mag je eigenlijk maken voor je een paar uur wachten moet?
pi_182067985
Deze werkt zijn vragenlijstje af

Oké
Ik ga zo naar koffiehuis
Woon jij alleen
Heb jij kids
Nee .. jij?
Ik ook niet
Rook jij
Ik wel
Hihi
Hahahha
Nee
Zullen we wathsapen

_O-
  zaterdag 22 september 2018 @ 18:24:01 #54
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_182068038
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze werkt zijn vragenlijstje af

Oké
Ik ga zo naar koffiehuis
Woon jij alleen
Heb jij kids
Nee .. jij?
Ik ook niet
Rook jij
Ik wel
Hihi
Hahahha
Nee
Zullen we wathsapen

_O-
Daar gaat het ook om toch? (8>
pi_182068046
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze werkt zijn vragenlijstje af

Oké
Ik ga zo naar koffiehuis
Woon jij alleen
Heb jij kids
Nee .. jij?
Ik ook niet
Rook jij
Ik wel
Hihi
Hahahha
Nee
Zullen we wathsapen

_O-
Zo leer je iemand wel kennen zeg, lekker standaard :D
pi_182068072
Ach, soms loopt zo een gesprek niet omdat er geen gezamenlijke interest is. Hij probeert die tenminste te vinden
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182068138
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 08:58 schreef Yasmin23 het volgende:

Wat zijn juiste vragen?

Ik vroeg gister aan een tinder match of die al veel gedate had via tinder:

Vind ik geen gepaste vraag. Zeg ik nee dan lieg ik. Zeg ik ja dan ben ik een player. Dus niet zo relevant.

Ik heb echt hard moeten lachen om dit antwoord.
Inderdaad vragen over daten, relatiegeschiedenis, enz. Vaak fiets ik er subtiele vragen tussen waaruit dat soort zaken naar boven komen. Dus niet heel direct (soms wel), maar als het even in het gesprek past.

En als het niet lukt in het appen vooraf, dan wel tijdens de date.

Ik word bijvoorbeeld wel heel nieuwsgierig als een aantrekkelijk vrouw van in de 30 nog geen relatie heeft gehad die de anderhalf jaar significant is gepasseerd. Eigenlijk ook al als ze eind 20 zijn. Vaak is dat wel een rode vlag hoor.

Zelf hou ik wel van complexe vrouwen, maar in alle eerlijkheid, daar heb ik dan toch ook wel geregeld mijn handen aan gebrand. Dus ik probeer de vrouwen die echt niet sporen inmiddels wel te vermijden. En Tinder trekt natuurlijk ook wel echt ook dat soort vrouwen aan (en mannen waar je echt beter ver van kan blijven).
pi_182068181
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Inderdaad vragen over daten, relatiegeschiedenis, enz. Vaak fiets ik er subtiele vragen tussen waaruit dat soort zaken naar boven komen. Dus niet heel direct (soms wel), maar als het even in het gesprek past.

En als het niet lukt in het appen vooraf, dan wel tijdens de date.

Ik word bijvoorbeeld wel heel nieuwsgierig als een aantrekkelijk vrouw van in de 30 nog geen relatie heeft gehad die de anderhalf jaar significant is gepasseerd. Eigenlijk ook al als ze eind 20 zijn. Vaak is dat wel een rode vlag hoor.

Zelf hou ik wel van complexe vrouwen, maar in alle eerlijkheid, daar heb ik dan toch ook wel geregeld mijn handen aan gebrand. Dus ik probeer de vrouwen die echt niet sporen inmiddels wel te vermijden. En Tinder trekt natuurlijk ook wel echt ook dat soort vrouwen aan (en mannen waar je echt beter ver van kan blijven).
Werken andere datingsites niet bij jou ?
Ik vind het aan de ene kant wel grappig waarom zoveel mensen zo veel lof over tinder hebben.
pi_182068336
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:32 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb juist niks met al die 1x per jaar foto's. Liever natuurlijke, dagelijkse omgeving (en minimaal 1 foto zonder zonnebril, haha). Zegt veel meer dan de 100ste berg- of zeefoto...
Ik denk dat je vooral moet nadenken over 'wie zoek ik' en dan bedenken wat je uit moet stralen om de aandacht van die persoon te trekken en daarop je profiel afstemmen.

En daarbij is het ook handig om realistisch te zijn in wie je zoekt: dus wie past bij jou. Voor seks is dat simpel, als het om relaties gaat geldt eigenlijk dat heel veel mensen heel weinig realisme hebben over wie echt bij hun past. Ik snap dat iemand die zelden buiten komt iemand die juist wel veel buiten is heel interessant vindt, maar dat gaat geen match worden. Dus ja, met al die buitenfoto's trek je die persoon misschien wel, maar dan is het faken.

Dus je moet ook heel erg iemand uitstralen die je bent.

Als je vaak op reis bent zijn reisfoto's dus prima. Zeker als je een reislustig persoon wil treffen.

Zo snap ik absoluut de allergie tegen foto's van (meestal) vrouwen met hun kinderen erop. Maar een vrouw die heel nadrukkelijk iemand zoekt die ook graag papa2 wil worden, ja die doet het dan misschien juist goed. Zou ik al ooit die persoon liken zou ik dan wel ook heel kritisch vragen of er ook tijd zou zijn naast de kinderen. Want eerlijk is eerlijk, voor mij zou het 'op de koop toenemen' zijn. En dat geldt denk ik voor de meesten op Tinder.

Al begreep ik van een vriend van mij die ze juist wel liked dat ze vrij gemakkelijk te verleiden zijn tot een tijdelijke seksrelatie.
pi_182068365
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 16:51 schreef Gruj0 het volgende:

Wat je zelf al aangaf dat die foto's laten zien. Dat men avontuurlijk is, het perfecte leven leeft enz.

Ik kan ook wel van dat soort foto's maken, maar dat zou gewoon dikke schmink zijn. Ik zei het al eerder. Tegenwoordig lijken zulke foto's een must anders tel je niet (meer) mee. Een karakter kan je daar imo niet erg goed van af lezen.
Als het niet past bij die persoon. Als het wel erbij past, dan kun je er weldegelijk wat vanaf lezen.

Reizen is overigens niet het perfecte leven. Kan ook ontsnappen aan de grauwe dagelijkse werkelijkheid zijn voor iemand. ;)
pi_182068377
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik swype alleen fotomodellen, met een lelijk spookhuis over straat kan altijd nog :7
Jouw forumnaam doet anders vermoeden.
pi_182068418
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 18:35 schreef Geytenbeekje het volgende:

Werken andere datingsites niet bij jou ?
Ik vind het aan de ene kant wel grappig waarom zoveel mensen zo veel lof over tinder hebben.
Ik ontmoet nog altijd de meeste vrouwen in real life. Tinder is voor erbij om de horizon te verbreden. En ik heb mijn profiel veel vaker offline staan dan online. Dus tot op heden nog niets anders geprobeerd en geen idee dus of het voor mij werkt (dat hangt een beetje van de doelgroep af lijkt mij, maar ik weet ook helemaal niet welke site voor welke doelgroep is, tenzij de titel het verraadt).
pi_182070661
Tof joh, nu al minimaal 6 of 7 waar ik mee match, bericht stuur, en vervolgens unmatchen ze meteen. Ze zijn wel heel bang van me _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_182070696
Zelf kom ik zoveel voor mij niet interessante profielen tegen van vrouwen op Tinder.

Voorbeelden:
- foto's met kinderen (die hebben daar niets te zoeken!).
- trouwfoto's
- foto's met ex
- gare stomme filters
- duidelijk verschil tussen foto's (wat oudere foto's, dus), zijn er veel die dit doen.
- zelf geen tekst erin hebben staan en gaan zeuren bij een match dat ze wél een kinderwens hebben..
pi_182070750
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:06 schreef quickstepster het volgende:
Tof joh, nu al minimaal 6 of 7 waar ik mee match, bericht stuur, en vervolgens unmatchen ze meteen. Ze zijn wel heel bang van me _O-
Misschien heb je slechte openingszinnen? :P
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:11:53 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182070753
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:06 schreef quickstepster het volgende:
Tof joh, nu al minimaal 6 of 7 waar ik mee match, bericht stuur, en vervolgens unmatchen ze meteen. Ze zijn wel heel bang van me _O-
Ben je ook zo eng dan?
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:15:34 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182070819
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zelf kom ik zoveel voor mij niet interessante profielen tegen van vrouwen op Tinder.

Voorbeelden:
- foto's met kinderen (die hebben daar niets te zoeken!).
- trouwfoto's
- foto's met ex
- gare stomme filters
- duidelijk verschil tussen foto's (wat oudere foto's, dus), zijn er veel die dit doen.
- zelf geen tekst erin hebben staan en gaan zeuren bij een match dat ze wél een kinderwens hebben..
En welke zaken in de bio's/profielen vind je wel interessant?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:16:17 #68
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_182070834
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:06 schreef quickstepster het volgende:
Tof joh, nu al minimaal 6 of 7 waar ik mee match, bericht stuur, en vervolgens unmatchen ze meteen. Ze zijn wel heel bang van me _O-
Je zou zeggen dat mannen wel vaker zouden happen ;) Al ligt het misschien aan de context van je berichtje, maar neem aan dat je niet gemeld meld dat je drie kinderen, twee katten, een hond en een eigen hobbykamer wil in je eerste bericht :+

Maar ik heb er ook eentje. Anderhalve maand geleden een match met iemand, maar was al aan het daten dus heb haar nooit aangesproken en andersom ook niet. Nu schrijft ze ineens “Heyy” waarop ik wat meer dan dat terug schrijf, inclusief reactie op haar profiel en toen bleef het stil :D Ach, ken haar verder niet dus doet me ook niets, maar wel frappand :)
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_182070906
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zelf kom ik zoveel voor mij niet interessante profielen tegen van vrouwen op Tinder.

Voorbeelden:
- foto's met kinderen (die hebben daar niets te zoeken!).
- trouwfoto's
- foto's met ex
- gare stomme filters
- duidelijk verschil tussen foto's (wat oudere foto's, dus), zijn er veel die dit doen.
- zelf geen tekst erin hebben staan en gaan zeuren bij een match dat ze wél een kinderwens hebben..
Foto's met kinderen vind ik niet zo erg. Heb zelf dan weer niets met al die hipsters, studentes die bij een studentenvereniging zitten en alternatieve lui. Of aan de andere kant juist tokkies.

Doe maar gewoon een nuchtere vrouw met humor, zelfspot en het liefst ook wat sportief is. Maar die zie ik helaas niet zo vaak.
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:21:12 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182070927
Zit weer eens te swipen op Tinder, ik mis vaak bij mannen 1 foto waarop ze lachen.
pi_182070953
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Zit weer eens te swipen op Tinder, ik mis vaak bij mannen 1 foto waarop ze lachen.
Ik lach bij elke foto.
pi_182070995
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:21 schreef Cue_ het volgende:
Zit weer eens te swipen op Tinder, ik mis vaak bij mannen 1 foto waarop ze lachen.
Ik lach overal 😀
pi_182070999
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:06 schreef quickstepster het volgende:
Tof joh, nu al minimaal 6 of 7 waar ik mee match, bericht stuur, en vervolgens unmatchen ze meteen. Ze zijn wel heel bang van me _O-
In de FOK!Forum WhatsApp speeddate groep is het onmogelijk om iemand te unmatchen. Het nadeel? Er zijn meer vrouwen dan mannen aangemeld. Ik weet in elk geval zeker dat zij niet bang voor je zijn.
pi_182071013
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:25 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

In de FOK!Forum WhatsApp speeddate groep is het onmogelijk om iemand te unmatchen. Het nadeel? Er zijn meer vrouwen dan mannen aangemeld. Ik weet in elk geval zeker dat zij niet bang voor je zijn.
Wie zitten daar in
pi_182071061
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:25 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

In de FOK!Forum WhatsApp speeddate groep is het onmogelijk om iemand te unmatchen. Het nadeel? Er zijn meer vrouwen dan mannen aangemeld. Ik weet in elk geval zeker dat zij niet bang voor je zijn.
Klinkt wel goed! Zitten wel wat leuke fok dames hier! Helaas ben ik al volop aan het daten 🙈
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')