abonnement Unibet Coolblue
pi_182065137
Hoelang waren jullie vrijgezel voordat je weer begon met daten?

Ik ben nog maar 4 weken vrijgezel. Aan de ene kant vind ik het wel lekker, maar aan de andere kant, heb ik ook wel weer zin om te daten. Niet zozeer voor een relatie, wil nog geen relatie. Voorlopig niet. Maar als ik al zou gaan daten, dan wil ik het sowieso rustig aan doen. Gewoon alles in een laag tempo. Gewoon af en toe daten. En dan gewoon zien wat er uit komt en hoe het loopt.

Ik heb zelf een einde gemaakt aan mijn relatie en daar totaal geen verdriet van heb gehad, en soms twijfel ik of ik er wel goed aan doe, om nu al te gaan datrn...
pi_182065152
Hoe lang was je vorige relatie? Ik ben na een relatie van bijna 8 jaar vrijgezel en heb na een jaar nog niet echt de behoefte om echt actief te gaan daten.

Er zijn wel wat mensen voorbij gekomen maar daar had ik nooit het gevoel bij dat ik dat door moest zetten.
pi_182065301
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 september 2018 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe lang was je vorige relatie? Ik ben na een relatie van bijna 8 jaar vrijgezel en heb na een jaar nog niet echt de behoefte om echt actief te gaan daten.

Er zijn wel wat mensen voorbij gekomen maar daar had ik nooit het gevoel bij dat ik dat door moest zetten.
Mijn relatie was 2 jaar
pi_182065409
Neem een kwart van de tijd die je in de relatie hebt gezeten. Deze heb je nodig als afkoelperiode.

Bij een relatie van 2 jaar zou je na een half jaar dus weer helemaal klaar zijn voor de volgende.
  zaterdag 22 september 2018 @ 14:53:02 #5
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182065429
wat Roellie80 zegt en leeftijd optellen / 2 en min 7 is de minimumleeftijd

Dus nog 5 maanden gewoon wachten en niet daten om het te verwerken (ook al heb je geen verdriet enzo maar roellie80's formule is onbetwistbaar)
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zaterdag 22 september 2018 @ 15:01:12 #6
403253 Meke
after all this time? always.
pi_182065496
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 14:53 schreef mercimarci het volgende:
Leeftijd optellen / 2 en min 7 is de minimumleeftijd

Leeftijd gedeeld door twee plús zeven is het toch? Of wil je mensen van dertig aanmoedigen te daten met mensen van acht? :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_182065502
Je wil dus gewoon pik. Niks mis mee, gewoon ff ONS fixen via tinder.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 22 september 2018 @ 15:01:57 #8
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182065505
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:01 schreef Meke het volgende:

[..]

Leeftijd gedeeld door twee plús zeven is het toch? Of wil je mensen van dertig aanmoedigen te daten met mensen van acht? :+
Ow hmm, dus dat deed ik verkeerd al die jaren
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182065616
Ik ben niet uit op one night stands.
Wat ik graag wil is nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen. Niet gelijk om een relatie er mee te beginnen. Gewoon af en toe even wat afspreken
  zaterdag 22 september 2018 @ 15:18:30 #10
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182065650
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:14 schreef famke87 het volgende:
Ik ben niet uit op one night stands.
Wat ik graag wil is nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen. Niet gelijk om een relatie er mee te beginnen. Gewoon af en toe even wat afspreken
Zo klinkt het een beetje alsof je vrienden wil maken.

Of gaat het je wel om aantrekkingskracht en spanning?
pi_182065738
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:14 schreef famke87 het volgende:
Ik ben niet uit op one night stands.
Wat ik graag wil is nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen. Niet gelijk om een relatie er mee te beginnen. Gewoon af en toe even wat afspreken
Dat werkt voor mannen niet zo.
  zaterdag 22 september 2018 @ 15:30:53 #12
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182065748
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:28 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dat werkt voor mannen niet zo.
Er zitten vast genoeg matches tussen waar dat wel voor werkt. Gewoon open zijn over wat je wil en de ander kan bedenken of dat ok is of niet.
  zaterdag 22 september 2018 @ 15:39:39 #13
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182065830
Misschien gewoon naar een fok meet gaan een keer?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182066144
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:14 schreef famke87 het volgende:
Ik ben niet uit op one night stands.
Wat ik graag wil is nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen. Niet gelijk om een relatie er mee te beginnen. Gewoon af en toe even wat afspreken
Voel je je wel prettig bij je huidige vriendengroep? Of wil je gewoon je horizon verbreden, nieuwe dingen ontdekken?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_182068569
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 14:23 schreef famke87 het volgende:
Hoelang waren jullie vrijgezel voordat je weer begon met daten?

Ik ben nog maar 4 weken vrijgezel. Aan de ene kant vind ik het wel lekker, maar aan de andere kant, heb ik ook wel weer zin om te daten. Niet zozeer voor een relatie, wil nog geen relatie. Voorlopig niet. Maar als ik al zou gaan daten, dan wil ik het sowieso rustig aan doen. Gewoon alles in een laag tempo. Gewoon af en toe daten. En dan gewoon zien wat er uit komt en hoe het loopt.

Ik heb zelf een einde gemaakt aan mijn relatie en daar totaal geen verdriet van heb gehad, en soms twijfel ik of ik er wel goed aan doe, om nu al te gaan datrn...
Als het voor jou goed voelt is het goed.

Er is niet zoiets als een minimum termijn (en ook geen minimumleeftijd, buiten de juridische beperkingen dan). Beslis zelf. Je bent volwassen. ;)
pi_182077026
Ik heb me nooit aan regels gehouden. Na een relatie die ik had van een half jaar heb ik eens een jaar niet gedate omdat ik er nog niet aan toe was. Maar na mijn laatste relatie van 3,5 jaar werd ik na een week of 2 uitgenodigd op date en ben ik gewoon gegaan. Maar ook mijn ex is toen redelijk snel weer gaan daten. Toevallig hebben we een half jaar later beiden onze nieuwe partners gevonden waar we beiden nu (4 jaar later) nog mee zijn.

Ik zou dus gewoon aanvoelen of je er klaar voor bent. En anders probeer je het uit. Voelde het niet goed wacht je er nog even mee.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_182077241
Als je nieuwe mensen wilt leren kenne kan je toch gewoon uitgaan of meteen op tinder aangeven dat je geen relatie/sex wilt maar gewoon vriendschappen?

Daarnaast wat maakt het uit na hoeveel tijd je een nieuwe relatie aan gaat? Als je daar na een maand al behoefte aan hebt of pas na een jaar, dan is daar ook niks mis mee toch?
  zondag 23 september 2018 @ 08:56:00 #18
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182077404
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 08:40 schreef 111210 het volgende:
Daarnaast wat maakt het uit na hoeveel tijd je een nieuwe relatie aan gaat? Als je daar na een maand al behoefte aan hebt of pas na een jaar, dan is daar ook niks mis mee toch?
Dat.

En als je niet per se seks wilt en gewoon nieuwe mensen wilt ontmoeten zijn er veel betere manieren dan daten.
  zondag 23 september 2018 @ 09:56:29 #19
240618 Micson
The lonely stoner
pi_182078284
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 08:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat.

En als je niet per se seks wilt en gewoon nieuwe mensen wilt ontmoeten zijn er veel betere manieren dan daten.
Ja, wat een gelul weer dit topic. Er zijn mensen die bij elke scheet die ze laten aan anderen moeten vragen of ze het wel goed doen of dat er een sociale conventie is waar ze zich weer lekker in kunnen verschansen. Denk eens zelf na, mens.
  zondag 23 september 2018 @ 10:26:36 #20
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182078717
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 09:56 schreef Micson het volgende:

[..]

Ja, wat een gelul weer dit topic. Er zijn mensen die bij elke scheet die ze laten aan anderen moeten vragen of ze het wel goed doen of dat er een sociale conventie is waar ze zich weer lekker in kunnen verschansen. Denk eens zelf na, mens.
Ik zou denken bij dit soort dingen helemaal afraden en gewoon op het gevoel afgaan. Voel je de behoefte te daten? Doe dat dan. Geen behoefte? Doe het dan niet.
Leuke vent ontmoet en wil je seks? Ga neuken. Vent niet leuk genoeg? Dump hem. Etc
  zondag 23 september 2018 @ 10:28:39 #21
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182078740
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 09:56 schreef Micson het volgende:

[..]

Ja, wat een gelul weer dit topic. Er zijn mensen die bij elke scheet die ze laten aan anderen moeten vragen of ze het wel goed doen of dat er een sociale conventie is waar ze zich weer lekker in kunnen verschansen. Denk eens zelf na, mens.
Ik zie voor me dat ze op hun telefoon zien dat het appje waarmee het werd uitgemaakt werd verzonden om 12:43 en dat ze dan echt wachten tot zoveel maanden erna en dan de seconden aftellen tot het 12:44 is en ze op Tinder "mogen".
pi_182078926
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:14 schreef famke87 het volgende:
Ik ben niet uit op one night stands.
Wat ik graag wil is nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen. Niet gelijk om een relatie er mee te beginnen. Gewoon af en toe even wat afspreken
Op dat gezeik zit geen enkele vrijgezelle man te wachten, behalve misschien wat kanslozen die van friendzone naar friendzone hoppen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_182079646
Ik denk dat dat voor iedereen anders is wanneer je weer een relatie moet beginnen of gaan daten.

Ik was een maand vrijgezel en ben weer gaan daten, na een relatie van 3 jaar. Maar dat was eigenlijk wel een hele slechte relatie achteraf. Amper liefde gekregen van mijn ex, weinig tot geen knuffels, nooit tegen elkaar in slaap vallen etc etc.

Had mijzelf voorgenomen om te daten voor de fun en mocht ik iemand tegenkomen die echt maar dan ook echt leuk was, dan pas gaan denken over iets serieus. Had zo een paar jaar kunnen duren... maar de eerste Met wie ik date was eigenlijk al super!

Met andere woorden het wisselt per persoon, per situatie en heeft met veel factoren te maken. Hoe heb je je laatste relatie ervaren en verwerkt?

Als je gevoel goed zit, wat let je? 😉
pi_182079752
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 10:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Op dat gezeik zit geen enkele vrijgezelle man te wachten, behalve misschien wat kanslozen die van friendzone naar friendzone hoppen.
RT.
  zondag 23 september 2018 @ 11:35:01 #25
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182079852
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 10:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Op dat gezeik zit geen enkele vrijgezelle man te wachten, behalve misschien wat kanslozen die van friendzone naar friendzone hoppen.
Als je vrienden zonder benefits zoekt gewoon je collega's eens aanspreken en er wat mee gaan drinken, of mensen van de sport- of hobbyclub. Dat is dan geen daten, maar lijkt wel op wat TS wil.
pi_182081305
Als jij het gevoel hebt dat je weer kan daten, dan kan je weer daten. Wat anderen daarvan vinden hoef jij je niets van aan te trekken.
1 + 1 = blauw
  maandag 24 september 2018 @ 11:54:53 #27
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182100221
Als je er goed bij voelt.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  maandag 24 september 2018 @ 12:09:05 #28
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_182100628
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 08:40 schreef 111210 het volgende:
Als je nieuwe mensen wilt leren kenne kan je toch gewoon uitgaan of meteen op tinder aangeven dat je geen relatie/sex wilt maar gewoon vriendschappen?
Blijf lekker weg van datingapps als je nieuwe mensen wil leren kennen, maar geen relatie/seks wil. Ga dan op meetme of zo.
  maandag 24 september 2018 @ 12:11:45 #29
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_182100699
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 12:09 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Blijf lekker weg van datingapps als je nieuwe mensen wil leren kennen, maar geen relatie/seks wil. Ga dan op meetme of zo.
Mee eens. Het is raar en misleidend (voor de ander).
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  maandag 24 september 2018 @ 15:34:08 #30
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182104579
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 15:14 schreef famke87 het volgende:
Ik ben niet uit op one night stands.
Wat ik graag wil is nieuwe mensen te ontmoeten en te leren kennen. Niet gelijk om een relatie er mee te beginnen. Gewoon af en toe even wat afspreken
Als je een beetje op famke janssen of famke louise lijkt mag je me inboxen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_182119111
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 11:22 schreef DaRealDeal het volgende:
Ik denk dat dat voor iedereen anders is wanneer je weer een relatie moet beginnen of gaan daten.

Ik was een maand vrijgezel en ben weer gaan daten, na een relatie van 3 jaar. Maar dat was eigenlijk wel een hele slechte relatie achteraf. Amper liefde gekregen van mijn ex, weinig tot geen knuffels, nooit tegen elkaar in slaap vallen etc etc.

Had mijzelf voorgenomen om te daten voor de fun en mocht ik iemand tegenkomen die echt maar dan ook echt leuk was, dan pas gaan denken over iets serieus. Had zo een paar jaar kunnen duren... maar de eerste Met wie ik date was eigenlijk al super!

Met andere woorden het wisselt per persoon, per situatie en heeft met veel factoren te maken. Hoe heb je je laatste relatie ervaren en verwerkt?

Als je gevoel goed zit, wat let je? 😉
Bij mijn ex kreeg ik de laatste tijd ook geen liefde etc. We zagen elkaar toen ook niet vaak meer. Dus was er toen al gedeeltelijk overheen. Op een gegeven moment sliepen we niet vaak meer bij elkaar, omdat hij het druk had.


Ik zou vorige week een date hebben gehad, maar helaas mijn ex die roet in het eten gooide. Hij werd boos omdat hij er achter us gekomen, daardoor begon ik te twijfelen. Date afgezegd. Date vond het niet leuk. Heb hem 1 keer gezien. En later zegt mijn ex mij terug te willen en valt hij nij constant lastig
pi_182119121
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 07:44 schreef famke87 het volgende:

[..]

Bij mijn ex kreeg ik de laatste tijd ook geen liefde etc. We zagen elkaar toen ook niet vaak meer. Dus was er toen al gedeeltelijk overheen. Op een gegeven moment sliepen we niet vaak meer bij elkaar, omdat hij het druk had.


Ik zou vorige week een date hebben gehad, maar helaas mijn ex die roet in het eten gooide. Hij werd boos omdat hij er achter us gekomen, daardoor begon ik te twijfelen. Date afgezegd. Date vond het niet leuk. Heb hem 1 keer gezien. En later zegt mijn ex mij terug te willen en valt hij nij constant lastig
Waarom heb je afgezegd?
pi_182119150
Ik kende m'n huidige vriend al vaag voor ik het uitmaakte met m'n ex. Kwam hem tegen een paar dagen later en hij is nooit meer weggegaan. Er zijn niet echt regels voor.
pi_182119401
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 07:46 schreef T-D het volgende:

[..]

Waarom heb je afgezegd?
Omdat hij dreigde, en dingen tegen mij zei waarvoor ik bang werd... ik wist wat ik moest doen... date afgezegd, maar date begreep er niks van dat ik af ging zéggen, ook omdat wij elkaar 1 keer hebben gezien. Maar verder was hij niet boos. Later berichtje gestuurd, dat ik toch wel wat wou drinken, maar hij zei dat we het beter hierbij konden laten.
pi_182119444
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 08:28 schreef famke87 het volgende:

[..]

Omdat hij dreigde, en dingen tegen mij zei waarvoor ik bang werd... ik wist wat ik moest doen... date afgezegd, maar date begreep er niks van dat ik af ging zéggen, ook omdat wij elkaar 1 keer hebben gezien. Maar verder was hij niet boos. Later berichtje gestuurd, dat ik toch wel wat wou drinken, maar hij zei dat we het beter hierbij konden laten.
En hoe wist je ex dan van die date?
pi_182119583
Ook al was ik degene die het uitmaakte ik heb zelf echt veel meer tijd nodig gehad om dat gevoel weer te krijgen.

Maar als het voor jou tijd voelt om weer te daten, dan is het tijd voor jou om te daten.
pi_182119642
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 08:28 schreef famke87 het volgende:

[..]

Omdat hij dreigde, en dingen tegen mij zei waarvoor ik bang werd... ik wist wat ik moest doen... date afgezegd, maar date begreep er niks van dat ik af ging zéggen, ook omdat wij elkaar 1 keer hebben gezien. Maar verder was hij niet boos. Later berichtje gestuurd, dat ik toch wel wat wou drinken, maar hij zei dat we het beter hierbij konden laten.
Is niet gezond dat jouw ex dreigt en een claim op jou wil houden. Door daarin mee te gaan kun je dat gedrag versterken.

Mijn advies is dat je direct hier iets aan doet. Want het is volstrekt onacceptabel.
pi_182122625
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 08:32 schreef T-D het volgende:

[..]

En hoe wist je ex dan van die date?
Nou hij kwam er achter dat ik ingeschreven stond op een site. Oke we waren goed vrienden eerst, dat wilden we beide en dacht dat ik hem alles kon vertellen maar helaas... domme zet van.mij
pi_182122662
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 12:37 schreef famke87 het volgende:

[..]

Nou hij kwam er achter dat ik ingeschreven stond op een site. Oke we waren goed vrienden eerst, dat wilden we beide en dacht dat ik hem alles kon vertellen maar helaas... domme zet van.mij
Hij kwam erachter omdat hij zelf ook op die site zit of door anderen?
  dinsdag 25 september 2018 @ 12:42:37 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182122720
Ligt aan de heftigheid van de voorgaande relatie. Soms heb je gewoon een relatie wat emotioneel niet echt 'diep' gaat, op een makkelijke manier uit gaat en ben je er de volgende dag alweer klaar voor en een andere keer is het misschien nodig om eerst de kleerscheuren weer een beetje te herstellen en ben je er na een half jaar nog niet klaar voor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182122999
Een week. M'n rebound bleek toch een blijvertje :@
pi_182124541
Jaar of 2. Maar ik was niet echt aan het daten, ik kwam toevallig iemand tegen met wie het klikte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')