abonnement Unibet Coolblue
pi_182905282
Dikke cinematic weer, maar die zien jullie morgen/vannacht allemaal wel gok ik.
Niks nieuws onder de zon over het verhaal verder, gewoon goed gemaakt.
pi_182905860
Warcraft 3 remastered komt eraan. Ook volgend jaar.
Ziet er leuk uit :Y
pi_182906490
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:31 schreef DJ_ het volgende:

Dat denk ik, als ik een DMB geluidje krijg dat die gaat rollen dan loop ik naar de andere kant dan heb je tijd zat.

zelfde wat deze kerel doet.
Even voor de duidelijkheid: ik heb 0 problemen op mijn priest, ik weet hoe het werkt :P Alleen melee maak ik er een zooitje van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182906499
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:33 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Warcraft 3 remastered komt eraan. Ook volgend jaar.
Ziet er leuk uit :Y
Ga ik kopen *O* Nostalgie voor mij O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182906573
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ga ik kopen *O* Nostalgie voor mij O+
https://playwarcraft3.com/en-us/
pi_182906635
quote:
Daar was ik een half uur geleden al, op die website :{w
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182907075
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 20:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar was ik een half uur geleden al, op die website :{w
Nou sorry hoor :D
pi_182907274
* Het_Liegebeest is nu Classic aan het spelen

Even wennen weer zo met de Blizz UI :{ :D
pi_182908141
Ah, oude vertrouwde Hunter's Mark, bullets, pet voeren, dead zone, MANA!
Love it already.
Kan nog niets ontdekken wat anders is dan hoe het was. Vertrouwen in Blizzard weer een klein beetje hersteld.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 22:23:03 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_182908803
Classic lijkt me echt tof om weer te spelen
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_182910765
99% van de Horde spelers to-taal over de zeik vanwege die cinematic _O-

Horde spelers: We don't want to follow Sylvanas. We want our old Horde back!
Saurfang: I want my Horde back!
Horde spelers: Saurfang traitor! He must die!

:') _O- |:( :')
pi_182911063
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:53 schreef Het_Liegebeest het volgende:
99% van de Horde spelers to-taal over de zeik vanwege die cinematic _O-

Horde spelers: We don't want to follow Sylvanas. We want our old Horde back!
Saurfang: I want my Horde back!
Horde spelers: Saurfang traitor! He must die!

:') _O- |:( :')
Ben ik dan die 1%?! vast niet :P Saurfang O+ Die mag van mij leiden _O_

En omg, ik ben zo gelukkig O+ Ik moest nog een paladin. Want die heb ik niet. En ik wilde niet nog een blood elf (heb er al 2) en ik wilde geen tauren (heb er al 1 en vind ik lelijk). Tsja. Maar nu kan ik een zandalari troll nemen _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182911083
Voor diegene die het nog niet wisten trouwens. 8.1:

Krijgen weer van die assaults, net als in Legion.
Nieuwe island expeditions ( :') )
Battle of Dazar'alor raid (Alliance en Horde verschillende raids)
War campaign gaat verder.
Dwarf / Blood Elf heritage armour
Azerite armour wordt verbeterd
Dubloon vendor
Verbeterde emissary rewards
Soort van account-wide rep voor transmogs
Daily quests en world quests in de warfront zones ( :') )
PvP talents worden weer aangepast
War Mode bonus veranderingen. Als je faction minder spelers heeft krijg je hogere rewards. JA LEKKER BELANGRIJK! DAT LOST DE IMBALANCE TOCH NIET OP! LUL.

En dit alles, 12 december.
pi_182911146
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:09 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Voor diegene die het nog niet wisten trouwens. 8.1:

Krijgen weer van die assaults, net als in Legion.
Nieuwe island expeditions ( :') )
Battle of Dazar'alor raid (Alliance en Horde verschillende raids)
War campaign gaat verder.
Dwarf / Blood Elf heritage armour
Azerite armour wordt verbeterd
Dubloon vendor
Verbeterde emissary rewards
Soort van account-wide rep voor transmogs
Daily quests en world quests in de warfront zones ( :') )
PvP talents worden weer aangepast
War Mode bonus veranderingen. Als je faction minder spelers heeft krijg je hogere rewards. JA LEKKER BELANGRIJK! DAT LOST DE IMBALANCE TOCH NIET OP! LUL.

En dit alles, 12 december.
Dank! Vriendlief zou me op de hoogte houden, maar daar hoor ik niks van :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182911171
Is er ook iets gezegd over wanneer je dan zandalari trolls en kul tiran humans kan spelen?
Want die vinden me eerlijk gezegd al heel erg lief. Ik ben exalted, beter wordt het niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182911226
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Is er ook iets gezegd over wanneer je dan zandalari trolls en kul tiran humans kan spelen?
Want die vinden me eerlijk gezegd al heel erg lief. Ik ben exalted, beter wordt het niet.
Heb ik gemist en terugspoelen bij de stream werkt niet goed :{w

Anyhow:
Fuck you, Horde :7 ;)
pi_182911386
Ik lees op wowhead dat de Kul Tiran humans beschikbaar worden na het doen van de nieuwe raid. Neem aan dat dat dan ook opgaat voor de zandalari trolls.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182911472
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 21:57 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ah, oude vertrouwde Hunter's Mark, bullets, pet voeren, dead zone, MANA!
Love it already.
Kan nog niets ontdekken wat anders is dan hoe het was. Vertrouwen in Blizzard weer een klein beetje hersteld.
Buiten dat er phasing in zit.
Blizzlike they said.
pi_182911503
It will be good they said.
pi_182911512
AB en WSG krijgen een visuele update, want ja, daar zat iedereen op te wachten :')
Ziet er goed uit hoor, maar aangezien ze altijd zeuren over dat ze resources liever niet gebruiken om zulke dingen te updaten vind ik het wel weer heel kenmerkend dat ze dat nu wel doen terwijl er een gigantische lijst is van dingen die mensen liever opgelost zien worden.

Worgens en Goblins krijgen in 8.2.5 een update.

En ja, lijkt me wel dan Isa :Y
pi_182911615
Zelfs rogue energy is niet blizzlike in een demo.

Tja.
pi_182911777
Ergens na 8.2.5 vinden we Nazjatar
Rise of Azshara, zal wel 8.3 worden. En 'we will finally face her in combat'.

Horde krijgt hulp van Giblin, die krabbeesten en sea giants.
Alliance krijgt hulp van een nieuw asspull race dat bijna uitgestorven is.

Nieuwe mounts, een zeepaard en een zijwaarts lopende krab. Zeepaard ziet er wel tof uit.

We vinden ook Mechagon, een ander nieuw land (ziet eruit als één grote vuilnisbelt). Met Junker Gnomes. Yay -O-
Klote Gnomes
Met een mythic only megadungeon, 8 bosses.

Verder blijft het voor Alliance een human lead patch met Jaina en Anduin. Voor Horde Sylvanas en Saurfang.

Tauren en Gnome heritage armour. En ook al ziet de Gnome heritage armour er heel vet uit, amper iemand speelt Gnomes! Night Elves aub :(
pi_182911910
Heroic warfronts :')
Niemand die klapt of joelt bij die aankondiging _O-
pi_182912988
Link 'm toch ook maar even hier:
Ze moeten echt films maken, starten bij WC1 tot en met WC3 (WoW hoeft niet) zonder de retcons. Hoe epic is dat dan? Beter dan die live-action drama film :D

Tyrande is de enige die we nog nooit in een full-CGI cinematic hebben gezien trouwens.
MAKE.IT.HAPPEN!
pi_182917810
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:28 schreef Het_Liegebeest het volgende:
AB en WSG krijgen een visuele update, want ja, daar zat iedereen op te wachten :')
Ziet er goed uit hoor, maar aangezien ze altijd zeuren over dat ze resources liever niet gebruiken om zulke dingen te updaten vind ik het wel weer heel kenmerkend dat ze dat nu wel doen terwijl er een gigantische lijst is van dingen die mensen liever opgelost zien worden.

Worgens en Goblins krijgen in 8.2.5 een update.

En ja, lijkt me wel dan Isa :Y
Dat AB en WSG een graphic updaten krijgen is wel een goeie set. Die zijn ondanks dat ze nog dagelijks gebruikt worden nu zo'n beetje het oudste stukje untouched WoW, die zijn al 13 jaar niet meer grafisch veranderd, dat kan echt niet meer.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 15:37:14 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_182920026
Geen WOW maar lijkt me evengoed wel tof. Ik speel amper games op mijn telefoon, maar deze wil ik tzt wel proberen
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_182920147
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:37 schreef Karina het volgende:
Geen WOW maar lijkt me evengoed wel tof. Ik speel amper games op mijn telefoon, maar deze wil ik tzt wel proberen
Vriendlief is alleen maar boos dat er geen echte Diablo vernieuwing was en dat dit de grootse aankondiging was. Een mobile game. Het overgrote deel van de Blizzard spelers zijn pc gamers. Ik probeerde nog uit te leggen dat ze waarschijnlijk een grotere groep gamers proberen aan te boren, maar hij vindt het aandeelhouders pleasen ipv je fanbasis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182920210
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vriendlief is alleen maar boos dat er geen echte Diablo vernieuwing was en dat dit de grootse aankondiging was. Een mobile game. Het overgrote deel van de Blizzard spelers zijn pc gamers. Ik probeerde nog uit te leggen dat ze waarschijnlijk een grotere groep gamers proberen aan te boren, maar hij vindt het aandeelhouders pleasen ipv je fanbasis.
Vreemd ja dat laatste voor een bedrijf :+
pi_182920236
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vriendlief is alleen maar boos dat er geen echte Diablo vernieuwing was en dat dit de grootse aankondiging was. Een mobile game. Het overgrote deel van de Blizzard spelers zijn pc gamers. Ik probeerde nog uit te leggen dat ze waarschijnlijk een grotere groep gamers proberen aan te boren, maar hij vindt het aandeelhouders pleasen ipv je fanbasis.
Niet alleen je vriend, zo ongeveer heel de Diablo community is over de zeik.
Terecht. Het is ook nog eens een reskin van een al bestaande game blijkbaar _O-
pi_182920267
Mja blizzcon was niet de plek omdat te announcen. Blizzard zit voornamelijk in de PC gaming world en die lui die daar staan zijn de hardcore fans die rustig 1000+ euro hebben neergelegd voor de kaarten, reis en verblijf. Dat is niet de target demographic voor dit spel _O-
pi_182920320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Mja blizzcon was niet de plek omdat te announcen. Blizzard zit voornamelijk in de PC gaming world en die lui die daar staan zijn de hardcore fans die rustig 1000+ euro hebben neergelegd voor de kaarten, reis en verblijf. Dat is niet de target demographic voor dit spel _O-
Inderdaad :Y

En ja, Liegebeest, een reskin en ook nog eens volledig uitbesteed aan een ander bedrijf 8-) Alleen de naam Diablo/het idee is Blizzard, zeg maar :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182920344
Dus een enorm slechte classic demo. Een mobiele diablo.

Is er ook wat goeds?
pi_182920374
Laat maar weer zien dat ze echt totaal niet meer in contact staan met hun playerbase.
Tenminste, bij WoW en Diablo niet. Geen idee hoe het bij de andere games is. Wel positief volgens mij. Heb sowieso het idee dat er meer aandacht daar aan besteed wordt.

Doe dan gewoon GEEN Diablo voor BlizzCon. Vind men ook klote, maar minder dan dit lijkt mij.
En dan ook nog serieus in die zaal zeggen zoiets van ' jullie hebben toch telefoons?' :') _O- |:( :N :')
pi_182920481
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Laat maar weer zien dat ze echt totaal niet meer in contact staan met hun playerbase.
Tenminste, bij WoW en Diablo niet. Geen idee hoe het bij de andere games is. Wel positief volgens mij. Heb sowieso het idee dat er meer aandacht daar aan besteed wordt.

Doe dan gewoon GEEN Diablo voor BlizzCon. Vind men ook klote, maar minder dan dit lijkt mij.
En dan ook nog serieus in die zaal zeggen zoiets van ' jullie hebben toch telefoons?' :') _O- |:( :N :')
Hij was duidelijk niet erg op zijn gemak. Je moet je zelfs afvragen of hij er zelf wel achter stond, dit hele idee. Maar hij moest wel de vragen beantwoorden :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182920549
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dus een enorm slechte classic demo. Een mobiele diablo.

Is er ook wat goeds?
Men is hyped voor de nieuwe Overwatch hero. Ashe:

Ikzelf ook. Speel altijd support of tank, maar met deze wil ik wel dmg spelen.

Voor WoW krijgen we Nazjatar waar HEEL veel mensen op gewacht hebben. We krijgen ook een deel Zin'azshari (ofzo, oude NE stad) te zien. Zoals we al in Warbringers: Azshara zagen. Dat is wel cool. Alleen ook een raid met Queen Azshara, wat ik dan ergens weer jammer vind, want dat betekent dan het einde van de naga. Om de één of andere reden vind ik dat gewoon jammer.


Ik zal nooit een Gnome spelen, maar dit is wel ontzettend vet! Maar ja, puur visueel natuurlijk. En alleen voor die vijftien man die Gnome spelen :D

Warcraft 3 Reforged zijn veel mensen positief over. Zal het zelf ook wel aanschaffen. Is toch de laatste Warcraft game met een fatsoenlijk verhaal.

Oh ja, niet alleen Gnomes, maar ook de Tauren krijgen hun heritage armour:


En natuurlijk eindelijk de WC3 Night Elves terug. Al leidt dat alleen tot een Warfront waar we dus tot in den treure de ene week winnen en de andere week verliezen, maar ja, het is een begin na 14 jaar alleen maar ondergescheten worden.

edit: ik post 'm gewoon nog een keertje vanwege bazenlevel 9000 ;)

Als ze deze nou full CGI hadden gedaan in plaats van WEER Saurfang en Cryduin, maar goed ;)
pi_182920604
Warcraft 3 ben ik wel positief over *O* Dat is nostalgie. Dat ga ik wel spelen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182920659
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij was duidelijk niet erg op zijn gemak. Je moet je zelfs afvragen of hij er zelf wel achter stond, dit hele idee. Maar hij moest wel de vragen beantwoorden :X
Nou ja, als je er zelf niet achter staat moet je gewoon je ballen tonen en het niet doen. Wie laat zichzelf nu zo gebruiken?
En uit persoonlijke ervaring weet ik dat je dat dan NIET in dank wordt afgenomen door het management (al 2x m'n baan daardoor verloren haha), maar dan kan je in ieder geval jezelf nog eerlijk aankijken in de spiegel :)
pi_182920723
Je kan bij de graphics settings van classic wow zelfs je graphics op classic zetten :D Voor de hele ervaring, zeg maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182920766
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Je kan bij de graphics settings van classic wow zelfs je graphics op classic zetten :D Voor de hele ervaring, zeg maar.
Verder zijn de meest basale class mechanics niet classic en is de itemization op legion gebaseerd.
Ik kan me niet voorstellen dat ze in zomer 2019 iets hebben wat op classic lijkt
pi_182921664
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:25 schreef Isabeau het volgende:
Warcraft 3 ben ik wel positief over *O* Dat is nostalgie. Dat ga ik wel spelen :Y
heb het gekocht met blizzcon ticket package want mount fuck it :P
pi_182921803
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:

Verder zijn de meest basale class mechanics niet classic en is de itemization op legion gebaseerd.
Ik kan me niet voorstellen dat ze in zomer 2019 iets hebben wat op classic lijkt
Wat is er niet classic dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182921882
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is er niet classic dan?
Sharding vooral, en dat is ook al bevestigd voor launch.
Crit damage is te hoog
Health regen is veel te hoog
Summoning stones zitten ingame
Basale gameplay elementen als energy van rogues en pets van Hunters werken niet als intended.

Als zulke standaard dingen nog niet eens in orde zijn halen ze zomer echt nooit.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2018 17:56:23 ]
pi_182921916
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:

Sharding vooral, en dat is ook al bevestigd voor launch.
Crit damage is te hoog
Health regen is veel te hoog
Summoning stones zitten ingame
Basale gameplay elementen als energy van rogues en pets van Hunters werken niet als intended.

Als zulke standaard dingen nog niet eens in orde zijn halen ze zomer echt nooit.
Ik lees vooral dingen die ze nog wel kunnen aanpassen. Dat sharding is vervelend, maar als je héél veel mensen verwacht is het misschien héél classic dat de servers er 2 dagen uit liggen (jaja), maar dan worden 2018 2019 mensen heeeeeel erg boos.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182921988
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik lees vooral dingen die ze nog wel kunnen aanpassen. Dat sharding is vervelend, maar als je héél veel mensen verwacht is het misschien héél classic dat de servers er 2 dagen uit liggen (jaja), maar dan worden 2018 2019 mensen heeeeeel erg boos.
Ik vind het vooral bijzonder dat blizzard het nodig heeft anno 2018-2019 en het schept een afschuwelijke precedent wat de meest fundamentele waarden van classic vermoord.

Want bij raid launches is het ook druk. Aq Gates is het ook druk en rond Blackrock mountains is het ook druk op raid avonden. Ook maar sharden en daarmee World pvp en Community uithollen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2018 18:04:05 ]
pi_182924498
https://www.polygon.com/b(...)mpatibility-blizzcon

quote:
Writer Christie Golden, who has worked with Blizzard on multiple novels set in the Warcraft universe over the past two decades, is helping to bring “parity” to the stories of Warcraft 3 and World of Warcraft, which will require retconning some of the strategy game’s story. Those changes will bring “renewed focus to a few central characters that we thought deserved a little bit more time in the limelight,” Stillwell said.
Yay, retcons in WC3 Reforged! *O* *O* *O*
  zaterdag 3 november 2018 @ 21:30:02 #301
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_182925410
Dicht
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')