abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 september 2018 @ 07:48:02 #51
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182076917
Edit - net gebeld en al vast wat zorgen gedeeld. We gaan sowieso een filmpje maken en dan krijg ik een inwendig onderzoek. Daarna gaan we rustig een plannetje maken met de VK (die heel lief reageerde ook, dus dat helpt). Ik mocht lekker de tijd nemen en die kant op komen als ik zover ben :).

[ Bericht 55% gewijzigd door Helsinki op 23-09-2018 08:28:18 ]
  zondag 23 september 2018 @ 08:32:18 #52
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182077184
Goedemorgen na een redelijke nacht. Net even een broodje gegeten en nu nog even naast manlief in bed gekropen.

Helsinki, spannend! Wel goed dat ze je zo goed gecontroleerd hebben. Logisch van de tranen ook, het is toch even schakelen. Iig heel veel succes vandaag! Hij is er bijna... O+

Bootcut broeken hebben ze bij bonprix, al moet ik zeggen dat ik m'n zwangere buik in een skinny veel beter kan hebben dan ik dacht (voor m'n zwangerschap wilde ik die echt, echt niet aan). En ik zweer bij jurkjes. Enige nadeel is dat de zwangerschapspanty van de Lidl die ik van iemand overgenomen heb echt een hele nare strakke band onderaan m'n buik heeft, die voor ondersteuning zou moeten zorgen volgens de verpakking, maar in mijn geval gewoon echt pijn doet. En dan heb ik al maat 44-46 gekocht met broekmaat 38-40... -O- heb me gisteren dus maar in een legging gewurmd, maar ik vind panty's zo veel mooier. Iemand nog tips voor zwarte, wat dikkere panty's die wel lekker zitten?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182077228
Succes Helsinki, en luister ook goed naar je gevoel! Je hebt veiligheid en ontspanning nodig om je lichaam de ruimte te geven om te baren. Fijn dat je VK lief is. :*
pi_182077242
Broeken: ik draag ‘gewone’ pull-on broeken, dus met elastiek aan de bovenkant. En die kunnen gewoon onder m’n buik. Vorige keer ook tot het einde gedragen. En dan van die long shorts van de Hema erboven 👍🏻
pi_182077245
Ohhh Helsinki wat een rollercoaster plots maar heel goed dat je gebeld hebt ! Hopelijk kun je nog even de rust vinden voor het ‘echte werk’ en vandaag ga je gewoon lekker baby knuffelen O+ na al die tijd O+ ik hoop op een mooie en vlotte ontmoeting; zet em op *O* *;

Luna ook al zo’n rotnacht... -O- succes en anders even nog lekker tukken :*

Soof ik hoop dat het bij jou ook iets gaat doen; jullie maken het wel spannend zeg :D O+

Sisu klinkt goed dat je onder begeleiding blijft; en auchhhh door je rug is nooit een pretje... beterschap :*

Cholula jup meeste zijn idd skinnys alhoewel ik een paar goeie heb waar een rekbare band aan de zijkanten zit waardoor hij niet zo skinny aanvoelt. Alhoewel ik op deze termijn geen enkele ‘deftige’ broek meer fijn vind zitten :') alles knelt; ook onder en op m’n buik en loop dus liever in losse jogging of pyjamabroek :+
Hier heel veel jurkjes aan gehad met de hitte van de zomer; paar erg leuke van asos gekocht voor niet duur :+ wellicht de moeite om daar ook eens te kijken? Tegenwoordig ook gratis retour ^O^

Hier even weer wakker gelegen met maagzuur maar na 2u gelukkig weer in slaap gevallen en tot 8u geslapen :o op zich geen verkeerde nacht :) verder heeft het niks meer gerommeld na eergisteren dus wat het ook was, het ligt nu weer stil :') en m’n vriend hoopt heel erg dat hij zich sowieso nog koest houdt tot morgen zodat hij het voetbal niet hoeft te missen _O- :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182077437
Goed dat je gebeld hebt, Helsinki. Een lieve, begripvolle vk maakt zo'n verschil.

Ik hoop voor je vriend dat je vandaag niet bevalt of in ieder geval pas na de wedstrijd, Priem.

Kleding koop ik het liefste tweedehands, ik vermoed dat ik nog een paar weken mijn eigen kleding aan kan. In de herfstvakantie dus maar op zoek naar fijne spullen.
pi_182078377
Oh wat spannend allemaal Helsinki, goed dat je gebeld hebt en ze lief is. O+ Hou vol! Nog even!

Ik koop wel altijd 2 skinny positiebroeken, ik joh van nauwsluitende kleding. Dat gevoel dat ik omhuld wordt door iets vind ik lekkah :’). Jurkjes vind ik vaak geen succes vanwege mijn lengte en schoenen vaak te lomp eronder. De zomer vond ik veel fijner om zwanger te zijn. Straks weer alles verstoppen onder een grote trui :+

Vandaag ben ik 22 weken! We gaan zo het bos in de kinderen uitlaten in de regen, daarna bij schoonmoeder lekker eten dus een fijne relaxte dag vandaag.
Geniet van jullie zondag lieve dames O+
♥ J & S
pi_182078437
Ik meld me! Met baby uit de buik! :o ;( O+
Vanochtend trotse ouders geworden van een gezonde dochter!! :D

Strippen zeker geholpen. Ohhhh de weeën. Wat zeer.. geen pijnstilling want alles snel snel.

Ok meer details later.

OMG ZE IS ER.
:)
pi_182078443
Helssss :*
:)
pi_182078550
Gefeliciteerd Soof!!!
pi_182078612
Jaaaa! Gefeliciteerd Soof! *O*
♥ J & S
pi_182078629
Gefeliciteerd soof met jullie dochter *O* Lekker knuffelen O+ En voor jou bijkomen, het ging dus supersnel?
  zondag 23 september 2018 @ 10:28:25 #63
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182078737
Gefeliciteerd Soof!!! *O* En nu genieten O+

Helsinki, fijn van de lieve vk! Goed dat ze je zo goed in de gaten houden. Succes vandaag :*
pi_182078748
Gefeliciteerd Soof en ook gefeliciteerd Peace!

Geniet van jullie kraamperiode!
pi_182078798
Ja Soof! *O* Gefeliciteerd met jullie dochter :* Wat fijn dat ze er is O+
Fijn herstel en kraamtijd gewenst :*

Helsinki! Ik ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat! Zet m op :%
  zondag 23 september 2018 @ 10:35:40 #66
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_182078822
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 10:07 schreef Soof-87 het volgende:
Ik meld me! Met baby uit de buik! :o ;( O+
Vanochtend trotse ouders geworden van een gezonde dochter!! :D

Strippen zeker geholpen. Ohhhh de weeën. Wat zeer.. geen pijnstilling want alles snel snel.

Ok meer details later.

OMG ZE IS ER.
Soof! Gefeliciteerd! O+
Kleine zus voor grote M :)
pi_182079025
Jaaaa soof wat geweldig!! Het klinkt zeeeeeerrr snel :o maar ze is er O+ geniet van jullie roze wolk heerlijk *;

Nog 2 voor me :o
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182079273
Soof! Gefeliciteerd! *O* O+ Nu uitrusten en genieten van je kindje O+
pi_182079573
Gefeliciteerd Soof!

En succes Helsinki!
  zondag 23 september 2018 @ 11:17:34 #70
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182079579
Soof *O*
pi_182079768
Ohh gefeliciteeerrdd!!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  zondag 23 september 2018 @ 11:44:40 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182079987
Ja, ze is er! Gefeliciteerd soof! *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182080158
Gefeliciteerd soof! *O*
pi_182080625
Gefeliciteerd Soof! *O*
  zondag 23 september 2018 @ 12:26:33 #75
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182080691
Soof! Van harte gefeliciteerd O+! Ben benieuwd naar je verhaal.

Hier is inmiddels een ballonkatheter geplaatst. Alle factoren bij elkaar maken dat dit toch echt het beste is voor de baby. Heb behoorlijk wat pijn in de buik en over mijn onderrug nog maar te zwijgen. Nog steeds 2 cm toen ze hem plaatste, dus dat was wel een beetje jammer. Woensdag ben ik mama :).

Nu nog ontdekken hoe ik me moet stoppen te verzetten tegen de pijn. Het voelt zo ongemakkelijk met die stomme slangen op mijn been.

Wat me erg blij maakte: ze hebben in dit ziekenhuis sinds vrijdag een bevalbad! Dat zou volgend jaar pas komen geloof ik dus dat toverde wel een glimlach op mijn gezicht. Hopelijk kan ik daar dan gebruik van maken O+.

En nu weer pijn... Oooh die rug..

Bijlezen / reageren doe ik later weer
pi_182081228
Helsinki ohh die rugweeën zijn echt hels he :X.

Moet je op bed blijven liggen of mag je bewegen? Kan je iets warms tegen je onderrug krijgen (bv een kruik)? Een andere houding, beetje heen en weer wiegen en/of warmte kan wellicht wat verlichten. En is er iemand bij die je een beetje kan begeleiden met ademhalingstechnieken? Dat hielp bij mij ook goed om met die pijn in de rug om te gaan.

Heel veel succes en ik hoop dat het nu vlot gaat en je je kindje snel kan vasthouden :*.
pi_182081435
Soof *O* gefeliciteerd met jullie dochter!

Helsinki, heel erg veel succes de komende uren O+

Wij zijn weer thuis O+ Het douchen vanochtend viel me erg tegen, ik ging bijna tegen de vlakte. Ben onder de douche vandaan geplukt en in bed gehesen. De reis naar huis vond ik ook pittig. Maar we zijn er en zijn gesetteld. Nu maar even een tukje. En thnx voor alle felicitaties.
Vivi, M is niet zo heel groot, dus hij zal moeten passen straks :)
pi_182081495
Gefeliciteerd Soof! geniet ervan!

Succes, maar vooral veel plezier Helsinki :*

Welkom thuis Peace! En nu bijkomen en verliefd zijn!
pi_182081840
Soof Gefeliciteerd! *O* O+ :D


En Helsinki, jij succes vandaag en wellicht de komende dagen O+ :D
pi_182081905
Peace, wat heerlijk dat jullie samen thuis zijn! Wel rustig aan doen hè, en de tijd nemen voor je herstel. Is je man de komende week thuis bij jullie?
pi_182083182
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 12:26 schreef Helsinki het volgende:
Soof! Van harte gefeliciteerd O+! Ben benieuwd naar je verhaal.

Hier is inmiddels een ballonkatheter geplaatst. Alle factoren bij elkaar maken dat dit toch echt het beste is voor de baby. Heb behoorlijk wat pijn in de buik en over mijn onderrug nog maar te zwijgen. Nog steeds 2 cm toen ze hem plaatste, dus dat was wel een beetje jammer. Woensdag ben ik mama :).

Nu nog ontdekken hoe ik me moet stoppen te verzetten tegen de pijn. Het voelt zo ongemakkelijk met die stomme slangen op mijn been.

Wat me erg blij maakte: ze hebben in dit ziekenhuis sinds vrijdag een bevalbad! Dat zou volgend jaar pas komen geloof ik dus dat toverde wel een glimlach op mijn gezicht. Hopelijk kan ik daar dan gebruik van maken O+.

En nu weer pijn... Oooh die rug..

Bijlezen / reageren doe ik later weer
Ik had alleen maar rugweeën. Er valt niet veel mee te doen, ik heb de weeën opgevangen door te staan en dan ergens voorover op te leunen, bijv. een hoge vensterbank, aanrecht, tafel of de trap. Verder liet de verloskundige me steeds kort-kort-lang zuchten. Focussen op die ademhaling zorgde bij mij voor een mooie afleiding.

Succes!! Nog even en je kindje ligt in je armen O+
pi_182083256
Succes Helsinki! Rugweeën zijn een bitch.
pi_182083610
Helemaal het bericht van Helsinki gemist! Veel succes! Wat mij hielp, was inbeelden dat met elke wee mijn baby dichterbij kwam, en inderdaad focussen op de ademhaling en tegendruk in m'n onderrug door m'n man.
pi_182083812
Helsinki, ik heb ook rugweeën gehad en moest op bed blijven (ruggenprik) en mij hielp het om op mn zij te liggen en mijn man gaf tegendruk op mn rug tijdens de wee door heel hard te duwen.
Elke wee brengt je dichterbij je baby O+ *;

Peace, wat fijn dat jullie thuis zijn O+ Gewoon thuis met jullie eigenste baby *;

ik word weer helemaal week als ik terug denk aan het moment dat wij 2 weken geleden thuis kwamen :'( O+
pi_182084047
Rugweeën, brrr! Het is de reden dat ik nog niet aan bevallen durf te denken. Succes, Helsinki!

Wat fijn dat jullie thuis zijn, Peace! Best snel, toch? Wij moesten drie nachten blijven. Veel plezier samen!
pi_182084215
Ohhh peace wat klink je heerlijk verliefd en fijn dat je weer thuis bent O+

Helsinki bwahhh dat klinkt pittig ! Hoop dat het opschiet en je noet tot woensdag met die vervelende pijn zit -O- dikke knuf :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182085512
Gefeliciteerd Soof. O+
  zondag 23 september 2018 @ 18:41:55 #88
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182088694
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 12:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Helsinki ohh die rugweeën zijn echt hels he :X.

Moet je op bed blijven liggen of mag je bewegen? Kan je iets warms tegen je onderrug krijgen (bv een kruik)? Een andere houding, beetje heen en weer wiegen en/of warmte kan wellicht wat verlichten. En is er iemand bij die je een beetje kan begeleiden met ademhalingstechnieken? Dat hielp bij mij ook goed om met die pijn in de rug om te gaan.

Heel veel succes en ik hoop dat het nu vlot gaat en je je kindje snel kan vasthouden :*.
Ze zijn echt rot. Baarmoeder doet ook wel vrolijk mee dus ik ben me nu echt aan het concentreren op houdingen en m'n ademhaling. Het varieert een beetje van zo'n plusminus 5 - 10 minuten tussen de weeën door, en ze duren een goede minuut. Af en toe net wat langer ertussen of nog iets korter. Wat me enigszins helpt is het wiegen op de gymbal merk ik, dus dat doe ik dan maar :%.

Ik ben in ieder geval gewoon thuis (mocht er ook blijven maar ik was er zo gestrest dat ik naar huis wilde) en heb zelfs eventjes kunnen slapen. Sindsdien gaat het stukken beter (minder tranen!) en probeer ik alles over me heen te laten komen. En er plezier in te hebben (lees je dit, Loj? :+).

Waar ik nog wel tegenop zie is het breken van de vliezen en de oxytocine die ze dan toe gaan dienen. In mijn hoofd wordt dat meteen een weeënstorm. Aan de andere kant merk ik ook dat de grens oprekt en dat ik 'wen' aan de pijn ofzo? Bijzondere ervaring wel :P.

L. doet het echt super en zorgt ervoor dat ik regelmatig drink, eet, rust en beweeg. Hij masseert mijn rug, helpt me op bed, heeft me ondersteund bij het douchen en is heel erg betrokken O+. Zo fijn. Maar ook wel spannend voor de man natuurlijk. Gelukkig heeft ook hij nog even geslapen vanmiddag.

Peace, lekker rustig aan doen! Lijkt me een bijzonder moment om met kersverse baby thuis te komen O+ O+. Geniet van elkaar X
pi_182088766
Gefeliciteerd Soof! *O*

Succes helsinki :%
Ik had ook alleen maar rugweeen, deze heb ik opgevangen onder de loeihete douche, hangend en in het bevalbad.
Die rugweeen zijn echt niet grappig dus hoop dat je mag bewegen!
pi_182088794
Oh Helsinki klinkt alsof je er heel bewust bij bent met weeen opvangen en het omgaan met alles ! Je bent een bikkel _O_ je doet het keigoed :* fijn dat je man je kan ondersteunennwaar nodig en denk vooral aan eat nú gebeurt en nog niet op wat komen gaat (of ‘zou kunnen’ komen) :* ^O^ Ik vind het heel spannend om te lezen, nog even ohhh :D *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 23 september 2018 @ 18:53:19 #91
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182088906
Zo lief jullie O+! Raakt me echt. Heb zo'n steun aan alle reacties merk ik :*.

Flav, gelukkig wel haha. Ik lig nu op bed, ze voelen hier anders. Het lijkt alsof ik ze beter kan 'ontvangen' als ik een andere houding aanneem dan liggen. Geen idee of dat normaal is maar ik geloof dat in beweging zijn sowieso wel helpend is.
  zondag 23 september 2018 @ 19:18:16 #92
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182089325
Succes Helsinki, nu is het eindelijk zover *O* ik hoop echt voor je dat het allemaal soepel verloopt. Maar is thuis bevallen nog een optie? Of mag je alleen je weeën afwachten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 september 2018 @ 19:34:29 #93
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182089602
Gefeliciteerd Soof! Wat klink je gelukkig.

Helsinki,
Ai, dat klinkt best pittig. Ik ben voor team douchen met heter dan heet water, kruiken en dat soort dingen meer. Al wordt je daar ook wel een beetje loom van.
Knap dat je nog hebt kunnen slapen vandaag. Volgens mij krijg jij er steeds meer berusting in nu je lijf aangeeft dat het begonnen is. Bijzonder om zo met je mee te mogen lezen. Wens je al het geluk van de wereld!

Luna, hoe is het met jouw rommelende buik?

Ceviche (of gebochelde zoals mijn woordenboek ervan wil maken),
Geen tips qua eten hier. Ik ben nog nooit op die manier misselijk geweest. Misschien beschuitjes, crackers, soep en dat soort dingen? Licht verteerbaar en makkelijk om een hapje van te nemen-te besluiten dat je niet meer hoeft. Sterkte.
Zonder hoop geen leven.
pi_182089716
Bij mij hielp iets eten zodra m’n ogen open waren.
Nachtkastje lag dus bezaaid met koekjes :')
En eten waar je zin in hebt, dan maar even niet gezond.
Ik moet zeggen dat ik er nu 1,5 week vanaf ben en dat ik me een stuk beter voel.
Wordt alleen nog misselijk na het eten, vooral als ik teveel heb gegeten of uien heb gehad :r
Zoals nu, kom net van de sushitent af, daar kan ik me nooit gedragen. Nu zit ik er mee :P
pi_182090018
Soof gefeliciteerd *O*

Helsinki klinkt pittig! Succes meid je kan het! Fijn dat je man je zo goed ondersteunt!

Chevice, ik ben deze zwangerschap groot afnemen van de lu crackertjes die je als toastje gebruikt. Deze liggen overal in huis verspreid, dus als ik het nodig heb kan ik ze makkelijk pakken.
pi_182090054
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 20:00 schreef aapieannie het volgende:
Chevice, ik ben deze zwangerschap groot afnemen van de lu crackertjes die je als toastje gebruikt. Deze liggen overal in huis verspreid, dus als ik het nodig heb kan ik ze makkelijk pakken.
Omg, die was ik even vergeten!
Morgen even halen, die zijn heerlijk met kaas :9~
pi_182090135
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 18:41 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval gewoon thuis (mocht er ook blijven maar ik was er zo gestrest dat ik naar huis wilde) en heb zelfs eventjes kunnen slapen. Sindsdien gaat het stukken beter (minder tranen!) en probeer ik alles over me heen te laten komen. En er plezier in te hebben (lees je dit, Loj? :+).

Ja natuurlijk! Ik wacht op de september (en oktober) groep bij de baby’s!

En ik bedoelde natuurlijk vooral veel plezier met de ontmoeting... :*
  zondag 23 september 2018 @ 20:08:17 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_182090149
Van harte gefeliciteerd, soof! Ik ben benieuwd naar de specs O+
disclaimer
  zondag 23 september 2018 @ 20:08:51 #99
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182090158
Helsinki, ik heb geen ervaring met rugweeen, maar ze klinken hels. Wat fijn dat je zo'n steun hebt aan L en dat je nog even hebt kunnen slapen. Het eind is nu écht in zicht (al zal het zo misschien nog niet voelen). Nog even en je knuffelt je baby! O+

Ceviche, klagen mag altijd! Ik doe hetzelfde als Flav: nog voor ik op sta, eet ik iets. Meestal een banaan (koekjes zijn droog, dan moest ik ook drinken, klotst m'n buik = misselijk). Verder eet ik gewoon de hele dag door (dus ontbijt met crackers, dan rond 10 dubbele boterham, lunch met kopje soep en een boterham, rond 2en wat fruit, uurtje later iets lekkers, rond 5en in de trein nog een tussendoortje..) en inderdaad lang niet altijd even gezond. Ik vond de combinatie vet+zout fijn op de maag, dus veel kaas op brood en een schaaltje chips tussendoor. En cup a soup vond ik ook prettig, al kwam dat na een week of 2 m'n neus uit :N En m'n collega's maakten er opmerkingen over, dus echt subtiel was het niet (weten nog niet dat ik zwanger ben).
  zondag 23 september 2018 @ 20:09:27 #100
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182090170
Heel erg bedankt voor de tips en bemoedigende woorden! Ik heb koekjes geprobeerd (mariakaakjes, maar dat hielp niet echt). Ook lekker eten gaat er niet in helaas.
Morgen ga ik wel naar de winkel voor de crackers, bananen en soep, hopen dat dat iets wordt. Het is ook een deel angst: wat als het nog erger wordt, wat als het drama wordt op m'n werk (werk er nog geen maand dus ze zien me aankomen :')).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')