abonnement Unibet Coolblue
pi_182048909
Het valt me op dat onze staatsomroep in zijn berichtgeving vaak, bijna altijd, verwijst naar nazi's in zijn berichtgeving over EU-kritische partijen. AFD, FN, die partij in Oostenrijk enz enz enz, te pas en te onpas verwijzen ze naar nazi's. Vandaag ook weer in een berichtje dat AFD de tweede partij van Duitsland is geworden.
https://nos.nl/artikel/22(...)j-van-duitsland.html

Ik zie ze dat nooit doen als ze het over Hamas, PLO, Erdogan, Oekraïne en dergelijke hebben.

Toeval of schuilt daar iets achter?
  vrijdag 21 september 2018 @ 16:04:37 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_182048988
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_182049194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Het valt me op dat onze staatsomroep in zijn berichtgeving vaak, bijna altijd, verwijst naar nazi's in zijn berichtgeving over EU-kritische partijen. AFD, FN, die partij in Oostenrijk enz enz enz, te pas en te onpas verwijzen ze naar nazi's. Vandaag ook weer in een berichtje dat AFD de tweede partij van Duitsland is geworden.
https://nos.nl/artikel/22(...)j-van-duitsland.html

Ik zie ze dat nooit doen als ze het over Hamas, PLO, Erdogan, Oekraïne en dergelijke hebben.

Toeval of schuilt daar iets achter?
Wist je niet dat de NOS cultuurmarxistisch is ?
pi_182049235
In het bronartikel staat geen enkele keer het woord nazi's genoemd?
pi_182049251
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:15 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Wist je niet dat de NOS cultuurmarxistisch is ?
Ik vind het nog te vroeg om conclusies te trekken over onze staatsomroep. Ik wacht de reacties af en pas dan vorm ik mijn mening.
  vrijdag 21 september 2018 @ 16:22:19 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182049308
De NOS propagandamachine heeft vaak op volle toeren gedraaid.

Beter ga je naar meerdere nieuwssites om een redelijk objectief beeld te krijgen van de gang van zaken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182049373
Hoe ze over Israel denken
Wat voor woorden ze gebruiken bij geweld, tja...
pi_182049651
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:17 schreef Tocadisco het volgende:
In het bronartikel staat geen enkele keer het woord nazi's genoemd?
Precies mijn idee.
pi_182049726
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:17 schreef Tocadisco het volgende:
In het bronartikel staat geen enkele keer het woord nazi's genoemd?
Deze keer namen ze genoegen met wat verdachtmakingen en een linkje naar een artikel dat de AFD nazistisch is.
pi_182056001
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Het valt me op dat onze staatsomroep in zijn berichtgeving vaak, bijna altijd, verwijst naar nazi's in zijn berichtgeving over EU-kritische partijen.
Nou... dat is jouw misvormde waarnemingsvermogen.
Jij sympathiseert met dat soort discriminerende partijen en je wilt erg graag de hufterige neigingen en verwantschappen met extreemrechts niet weten.
Je haat naar buitenlanders slaat over naar links. De vijanden verketteren en niet willen weten met wie je aan het vrijen bent en je straatje schoonvegen
pi_182056569
Het is wel raar ja.

Ik weet nog dat de The Dukes of Hazard op TV was met een confederate flag op de auto, John Cleese de 'goose step' deed en Jiskefet een Wieder gutmachingsschnitzel aan het koken waren.

Iedereen kon er smakelijk om lachen, maar tegenwoordig zit er achter ieder hoekje en gaatje weer een Nazi die klaar staat om Rusland binnen te marcheren of zoiets(?) of nee ze komen uit Rusland tegenwoordig geloof ik. Moeilijk bij te houden allemaal. :')

Owja, iedere politieke bijeenkomst is ook een Nazi rally, want Nazi's hielden ook bijeenkomsten. :')
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2018 @ 23:52:54 #12
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_182057792
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:49 schreef Nintex het volgende:
Het is wel raar ja.

Ik weet nog dat de The Dukes of Hazard op TV was met een confederate flag op de auto, John Cleese de 'goose step' deed en Jiskefet een Wieder gutmachingsschnitzel aan het koken waren.

Iedereen kon er smakelijk om lachen, maar tegenwoordig zit er achter ieder hoekje en gaatje weer een Nazi die klaar staat om Rusland binnen te marcheren of zoiets(?) of nee ze komen uit Rusland tegenwoordig geloof ik. Moeilijk bij te houden allemaal. :')

Owja, iedere politieke bijeenkomst is ook een Nazi rally, want Nazi's hielden ook bijeenkomsten. :')
Achja, die nazi's zijn gewoon een beetje gevoelig. Elke keer als er iets over rechtser dan de SP gepraat wordt voelen ze zich aangevallen.

Kunnen ze ook niets aan doen, zal wel opvoeding zijn, slechte jeugd en behoren tot een minderheid.
Carpe Libertatem
pi_182058439
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik vind het nog te vroeg om conclusies te trekken over onze staatsomroep. Ik wacht de reacties af en pas dan vorm ik mijn mening.
Ik denk dat jij je mening al lang klaar hebt en dat die toch niet verandert.
  zaterdag 22 september 2018 @ 00:29:10 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182058498
Ik kan hier niet echt een POL insteek bij bedenken eigenlijk, behalve dat de NOS een staatsomroep is. Ook nog eens eentje die op het moment niet echt op geweldig goeie voet met de overheid leeft. De links/rechts -heid van de omroep is iets van de omroep zelf en is in de jaren gewoon zo gegroeid. Het is in ieder geval niet bepaald een spreekbuis voor de overheid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')