abonnement Unibet Coolblue
pi_182043430
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:13 schreef meestermitchel het volgende:
Ter aanvulling, in mijn huis nooit samengewoond met mijn ex en mijn vriendin zei het is MIJN huis ipv ONS huis. Ik ben het zeker eens mee dat een driehoeksgesprek gedoemd was te mislukken, huidige partner wilde er echter zelf per se zelf bij zijn..
Waarom wilde jij dat gesprek met ex?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_182043482
En ohja, het gesprek met mijn ex was om openheid te geven over hoe het is gegaan de laatste maanden en wat frustratie en onbegrip weg te nemen.
Verder ruim ik het huis op voor het samenwonen en kwam ik achterin op zolder een doosje tegen met persoonlijke spullen van Joyce, die wilde ik gewoon netjes terug geven. Dus ex kwam ook dat ophalen.
pi_182043585
Hahaha, deze man.

Schatje, jij staat op nummer 1, echt waaaaar. Ik snap dat je mijn contact met mijn ex niet zo fijn vindt, maar je hebt pech, want ik ga gewoon op dezelfde voet verder met haar. Je staat op nummer één, echt waaaaar! Weet je wat, om te bewijzen dat ik je echt op de eerste plek zet, ga ik rekening houden met mijn ex en gaan we met z'n drieën een gesprekje voelen, want jij bent echt belangrijk voor me, maar ja, hoe mijn ex zich voelt is ooooook belangrijk! En schatje, je staat op nummer 1, maar ik ga je toch zo behandelen dat je je gepasseerd gaat voelen. En schatje, je bent zooooo belangrijk voor me, dat ik je tijdens mijn frustratie mijn échte gedachten toon: het huis is van mij! Maar je staat op nummer 1 en ik wil verder met mij, je bent echt zooooo belangrijk voor mij.


Gast, echt.

1: mensen beseffen het niet, maar tijdens ruzies komen de echte gedachten en de echte ware aard van personen naar boven. Je kunt van frustratie je stem (omdat je je op dat moment onbegrepen voelt), maar als je ook echt lelijke dingen gaat zeggen is dat wat je gewoon echt denkt. Of je vindt het fijn om de ander pijn te doen. En nee, je kunt lelijke dingen niet wegstrepen, zo werkt dat niet.

2: Je kunt wel heel veel zeggen, maar je acties tonen wat je echt wil. Als je zegt dat ze op nummer 1 staat en als je een toekomst met haar wil, moet je dat ook laten merken. Maar wat doe jij? Zoveel waarde aan je ex geven dat je partner daar last van heeft en lelijke dingen roepen tegen haar.

3: je moet echt gaan kiezen wie er belangrijker voor je is. Het zou fijn zijn als je partner je contact met je ex okay vond, maar dat doet ze niet. Dus: je ex of je partner? En ik zeg niet dat je je ex maar moet laten vallen, maar geef je partner de juiste waardering met je acties.

En alsjeblieft zeg, hoe kom je erop om een gesprek met z'n drieën te voeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2018 10:31:55 ]
pi_182043593
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 08:52 schreef meestermitchel het volgende:
Hi allen,


We zijn dan nu ook zo ver dat ik en ex onze eigen weg in gaan, ookal vinden we dit beide moeilijk.
Dat klinkt alsof je relatie met je ex nog niet over en verwerkt is. Niet gek dat je nieuwe vriendin hier een probleem mee heeft.

Je nieuwe vriendin hoort je maatje en vertrouwenspersoon te zijn/ worden. Spreek af je ex minimaal een half jaar niet te zien/ spreken en concentreer je op je nieuwe relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door valentijn101 op 21-09-2018 11:17:50 ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_182043594
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:19 schreef meestermitchel het volgende:
En ohja, het gesprek met mijn ex was om openheid te geven over hoe het is gegaan de laatste maanden en wat frustratie en onbegrip weg te nemen.
Verder ruim ik het huis op voor het samenwonen en kwam ik achterin op zolder een doosje tegen met persoonlijke spullen van Joyce, die wilde ik gewoon netjes terug geven. Dus ex kwam ook dat ophalen.
Waarom moest je openheid geven over de laatste maanden? Jullie zijn al lang geen stel meer en je hebt al langere tijd een nieuwe partner
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_182043610
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:19 schreef meestermitchel het volgende:
En ohja, het gesprek met mijn ex was om openheid te geven over hoe het is gegaan de laatste maanden en wat frustratie en onbegrip weg te nemen.
What. The. Fuck. Boeit. Dat.

Je ex is je ex. Klaar, over, uit. Je partner is belangrijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2018 10:28:39 ]
pi_182043624
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:13 schreef meestermitchel het volgende:
Ter aanvulling, in mijn huis nooit samengewoond met mijn ex en mijn vriendin zei het is MIJN huis ipv ONS huis. Ik ben het zeker eens mee dat een driehoeksgesprek gedoemd was te mislukken, huidige partner wilde er echter zelf per se zelf bij zijn..
En hoe kwam ze bij die uitspraak?
pi_182043627
Je vriendin doet denk ik te moeilijk. Mijn vrouw is ook nog bevriend met haar ex en ik ben inmiddels ook met hem bevriend. Geen enkel probleem. Wat dat betreft vertrouw ik mijn vrouw ook 100%.
  vrijdag 21 september 2018 @ 10:29:31 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182043634
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:13 schreef meestermitchel het volgende:
Ter aanvulling, in mijn huis nooit samengewoond met mijn ex en mijn vriendin zei het is MIJN huis ipv ONS huis. Ik ben het zeker eens mee dat een driehoeksgesprek gedoemd was te mislukken, huidige partner wilde er echter zelf per se zelf bij zijn..
Wat was dan de context waarin je vriendin tegen je ex zei ‘het is MIJN huis’?

Ik neem aan dat daar iets aan voorafging.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 21 september 2018 @ 10:32:02 #35
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182043656
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat was dan de context waarin je vriendin tegen je ex zei ‘het is MIJN huis’?

Ik neem aan dat daar iets aan voorafging.
Vriend stelde voor dat ex ook bij hun mocht wonen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182043657
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom moest je openheid geven over de laatste maanden? Jullie zijn al lang geen stel meer en je hebt al langere tijd een nieuwe partner
Die ex is zo te lezen al even een maatje ipv een ex. Dan kan je iemand die zo'n rol in je leven heeft toch best wat text en uitleg geven als je dat op een laag pitje zet. Wel zo netjes IMHO.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182043680
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die ex is zo te lezen al even een maatje ipv een ex. Dan kan je iemand die zo'n rol in je leven heeft toch best wat text en uitleg geven als je dat op een laag pitje zet. Wel zo netjes IMHO.
Precies dit, we zijn na 7 jaar relatie vriendschappelijk uit elkaar gegaan, het woord 'ex' heb ik dan ook al jaren niet meer bedacht bij mij ex, puur een maatje. Dat was het doel van het gesprek, tekst en uitleg. Van ex ook veel onbegrip om zo aan de kant geschoven te worden.
pi_182043707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:19 schreef meestermitchel het volgende:
En ohja, het gesprek met mijn ex was om openheid te geven over hoe het is gegaan de laatste maanden en wat frustratie en onbegrip weg te nemen.

Waarom :? Wat heeft ze te maken met jouw huidige relatie. HET IS JE EX!!!! Zo ziet je huidige vriendin het. Ze ziet haar niet als een maatje van je maar als je ex. Een concurrente. Ze weet dat jij gevoelens voor haar had, al dan niet nog hebt.
pi_182043783
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom moest je openheid geven over de laatste maanden? Jullie zijn al lang geen stel meer en je hebt al langere tijd een nieuwe partner
Elementair fatsoen ? En zoals TS ook al aangaf waren ze nog vrienden.

Ik ben eigenlijk zwaar geschokt door de grote hoeveelheid mensen voor wie een partner blijkbaar alleen maar iemand is waar je seks mee hebt en verder geen enkel raakvlak of anderszins gedeelde zaken hebt. Ik ben nog vrienden met meerdere exen; en voor de meeste mensen die ik ken geldt hetzelfde. Is niet meer dan normaal.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_182043785
Klinkt alsof die ex wel een erg grote rol in je leven speelt.
Zou ik ook niet zo blij mee zijn persoonlijk.
pi_182043845
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:40 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Elementair fatsoen ? En zoals TS ook al aangaf waren ze nog vrienden.
Maar waar is het dan verkeerd gegaan?
quote:
Dit gespek is helaas op een flop uitgelopen omdat de vrouwen ook een beetje de ego's lieten spreken en ik in paniek voor de vijandige sfeer, onvoldoende voor mijn huidige partner ben opgekomen.
Wat is er besproken dat de ego's zo botsten?
Waarom was er een vijandige sfeer?
Waarom is hij onvoldoende opgekomen voor zijn partner? (En: gebeurt dit vaker?)

Zag hij dat echt niet aankomen? Zo ja, waarom zoekt hij dan problemen op? Zo nee, kent hij zijn ex en partner niet?

Waarom ga je zo met vuur spelen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2018 10:45:03 ]
  vrijdag 21 september 2018 @ 10:57:59 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182044022
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:40 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Elementair fatsoen ? En zoals TS ook al aangaf waren ze nog vrienden.

Ik ben eigenlijk zwaar geschokt door de grote hoeveelheid mensen voor wie een partner blijkbaar alleen maar iemand is waar je seks mee hebt en verder geen enkel raakvlak of anderszins gedeelde zaken hebt. Ik ben nog vrienden met meerdere exen; en voor de meeste mensen die ik ken geldt hetzelfde. Is niet meer dan normaal.
Vertaal dit eens naar de huidige partner van TS. Dat is ook niet iemand met wie hij alleen maar seks heeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_182044395
De bovenstaande comments hebben je hopelijk wel duidelijk gemaakt wat een enorme clusterfuck je hebt veroorzaakt. Maar zoals je erover schrijft krijg ik niet het idee dat je ook echt op emotioneel niveau begrijpt wat je met dit gesprek hebt aangericht. Dit is niet met een excuusje of "ik bedoelde het niet zo" af te doen. Je hebt je partner op twee peilers van een relatie geraakt: een veilige plek om samen te zijn en het vertrouwen dat je partner er echt voor je is als het er op aankomt.

Dit ga je niet in een weekje oplossen, dat zal veel meer tijd vergen. Je kunt haar wel laten zien dat je je realiseert wat er is gebeurd, dat je haar daar pijn mee hebt gedaan en dat je samen verder wil. Stop maar even met excuses maken en begin met actie. Die ex van je zou ik maar eens een hele tijd naar de achtergrond laten verdwijnen. En neem initiatief om nu samen met je nieuwe partner het huis ook van haar te maken; dus samen haar spullen een plekje geven.

Hopelijk maakt dit jullie relatie uiteindelijk sterker, maar voor nu heb je nog wat werk te doen.
pi_182044516
Eens met avondmens!

You fucked up big time!
  vrijdag 21 september 2018 @ 11:36:28 #45
462555 Muitziek-Belgenrot
L'union fait la force
pi_182044521
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 08:52 schreef meestermitchel het volgende:
Toch zitten we nu in een impasse en verwacht zij dat ik dit in een week weer herstel en ervoor zorg dat zij weer het gevoel krijgt dat het ook haar huis wordt. Maar hoe?
Dat ligt niet aan het huis en aan samenwonen, maar vooral aan jouw houding in dat gesprek dat je met zn drieen voerde; Jij en je ex, tegenover je huidige partner.

Lijkt dat je daar zou kunnen aantonen, voor je partner te kiezen en niet voor je ex.

De vraag is vooral of je dat wel wil, of dat je je ex belangrijker vind, dan je huidige relatie?
Bloei, o land, in eendracht niet te breken, Wees immer u zelf, en ongeknecht,
Het woord getrouw dat g' onbevreesd moogt spreken, voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht
pi_182044542
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 08:52 schreef meestermitchel het volgende:
Hi allen,

Ik zit met het volgende probleem, ik en mijn partner nemen de volgende stap in onze relatie en dat is samenwonen (vanaf 1 okt) in mijn koopwoning. We waren hier ook superblij mee en waren al bezig met hoe en wat te veranderen om het huis 'ons' te maken. Ik zie het dan ook als ons huis ookal is dit formeel niet zo. Niet getrouwd of geregistreerd partnerschap. We kennen elkaar een dik jaar waarvan de relatie sinds begin dit jaar.
Hebben jullie wel een samenlevingscontract opgesteld?

quote:
Het pijnpuntje in onze relatie is de vriendschap met mijn ex, wij zijn 3 jaar geleden als hechte maatjes uit elkaar gegaan en hebben een fijne vriendschap voortgezet. Helaas ziet mijn partner dit anders en vind ze dit moeilijk te verkroppen. Al snap ik nu achteraf dat die situatie wellicht maar zelden voorkomt en dat dat nou eenmaal voor wrijving kan zorgen. Ik zie in dat een té hechte vriendschap met ex dan zorgt voor wrijving en onbegrip.
Wat zou dan te hecht zijn en hoe zou de nieuwe vorm eruit moeten gaan zien?

quote:
We zijn dan nu ook zo ver dat ik en ex onze eigen weg in gaan, ookal vinden we dit beide moeilijk. We kennen elkaar al immers 10 jaar. Nu hadden we hier van de week een gesprek over met zijn drieën om te proberen dit een waardig plekje te geven omdat we alledrie vol zaten met (opgekropte) frustratie, verdriet en onbegrip.
Je deelt tien jaar lief en leed met elkaar en dan zet je dat aan de kant door niet eerst een persoonlijk gesprek aan te gaan, maar je ex te verrassen met je nieuwe gefrustreerde dinnie bij het eindgesprek. Wauw :|W

Wat moest je vriendin bij dat gesprek?

quote:
Dit gespek is helaas op een flop uitgelopen omdat de vrouwen ook een beetje de ego's lieten spreken en ik in paniek voor de vijandige sfeer, onvoldoende voor mijn huidige partner ben opgekomen. Nu riep partner op een moment dit is MIJN huis en toen riep ik in mijn frustratie dat het MÍJN huis was in bijzijn van ex.
De vredesstichter, please :')

quote:
Hier wringt nu de schoen, huidige partner vind dat ik onvoldoende voor haar ben opgekomen terwijl ik vind dat beide wat dingetjes vanuit frustratie hebben geroepen en dat tegen elkaar weg streep. Er zijn nou ook weer geen extreme dingen gezegd (vind ik).
Je partner had al een behoorlijk riante positie dat je haar een podium geeft bij het afscheid van je 10-jarige vriendschap met je ex. Dat ze dan ook nog roept dat het haar huis is in plaats van jullie huis telt niet mee? Klinkt echt volwassen en als een goede basis om mee samen te gaan wonen..

Even vooropgesteld dat het natuurlijk best legitiem is om emoties te hebben, zeker als je zo tegenover elkaar gaat zitten cq gezet wordt en er zo gespuid wordt. Maar je moet dan ook wel constructief kunnen doen en samen weer ergens naar toe kunnen werken. Komen we zo op terug.

quote:
Het is ook mijn schuld door het eea niet goed genoeg in te leiden en te sturen. Ook was het voor ex verrassing dat huidige partner bij het gesprek aanwezig was hier heb ik zeker steken laten vallen. Maar voor nu is dat helaas zo gelopen.
Ik vind het serieus ongelooflijk lullig hoe jij je loyale ex zo verrast met je wrokkige vriendin. In dat opzicht heb je een zeker precedent gezet, waarin je vriendin nogal bepalend denkt te kunnen zijn.

quote:
Ik snap mijn vriendin zeker dat ze zicht vervreemd voelt van het huis en ook van mij door de wijze waarop dat gesprek is gelopen en we weten n niet meer hoe en wat.
Dat ik heb geroepen dat het mijn huis is heb ik mij al voor verontschuldigd en aangegeven dat ik dat ook riep uit frustratie, zij weet dondersgoed dat ik enorm heb uitgekeken naar deze nieuwe stap in onze relatie en ik dat nog steeds vreselijk graag wil.
Kennelijk is het niet zo relevant dat jij er naar uitgekeken hebt en nog steeds graag wil samenwonen of dat je tien jaar vriendschap schrapt voor mevrouw. Heeft zij ook haar excuus gemaakt voor het roepen dat het haar huis zou zijn?

quote:
Toch zitten we nu in een impasse en verwacht zij dat ik dit in een week weer herstel en ervoor zorg dat zij weer het gevoel krijgt dat het ook haar huis wordt. Maar hoe?
Waarom moet jij met de oplossing komen voor haar probleem?

quote:
Ik heb mij al oprecht verontschuldigd en aangegeven totaal niet achter mijn woorden te staan en juist het huis wel als óns huis zie.
Maar ik weet niet wat ik nu kan ondernemen om te laten zien dat ik alsnog dolgraag in ONS huis samen wil wonen. Ik zie de 'break' met ex dan ook als een stap voorwaarts om aan ons te werken en nu gewoon fijn vooruit te kijken en te gaan.
Emoties werken niet zo van en nu klaar en verder als het daar geen type voor is. Het helpt dan ook niet dat jij haar ruim baan hebt gegeven voor de verrassingsaanwezigheid bij je ex. Lekker logisch ook, die wil je zo aan de kant schuiven terwijl zij front row mag spuien bij jullie afscheid. Was dat ook haar idee om daar bij te willen zijn?

quote:
PS. ze heeft haar huur al opgezegd en moet dus over een week al uit haar huis. Uitstellen van samenwonen is ook niet echt mogelijk meer. Dus behoorlijk wat tijdsdruk ook.
Nou geen druk genoeg om constructief ergens heen te willen werken. Als ze zich echt zo onwelkom voelt en zo gekwetst is, dan duurt toch wel langer dan een weekje zou je zeggen. Misschien kan ze beter eerst de spullen in de opslag doen en tijdelijk bij een vriendin logeren ofzo.
Kunnen jullie nog even goed nadenken of jullie in een positie zitten om zo een verbintenis aan te willen gaan of dat er wellicht nog een en ander uit te praten en te regelen valt..
pi_182044580
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:37 schreef Scary_Mary het volgende:
Heeft zij ook haar excuus gemaakt voor het roepen dat het haar huis zou zijn?
We weten niet wat er heeft afgespreeld dat ze zoiets zij... TS heeft ook nog geen antwoord gegeven op de vraag daarover.

Deze:
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat was dan de context waarin je vriendin tegen je ex zei ‘het is MIJN huis’?

Ik neem aan dat daar iets aan voorafging.
pi_182044583
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hebben jullie wel een samenlevingscontract opgesteld?

[..]

Wat zou dan te hecht zijn en hoe zou de nieuwe vorm eruit moeten gaan zien?

[..]

Je deelt tien jaar lief en leed met elkaar en dan zet je dat aan de kant door niet eerst een persoonlijk gesprek aan te gaan, maar je ex te verrassen met je nieuwe gefrustreerde dinnie bij het eindgesprek. Wauw :|W

Wat moest je vriendin bij dat gesprek?

[..]

De vredesstichter, please :')

[..]

Je partner had al een behoorlijk riante positie dat je haar een podium geeft bij het afscheid van je 10-jarige vriendschap met je ex. Dat ze dan ook nog roept dat het haar huis is in plaats van jullie huis telt niet mee? Klinkt echt volwassen en als een goede basis om mee samen te gaan wonen..

Even vooropgesteld dat het natuurlijk best legitiem is om emoties te hebben, zeker als je zo tegenover elkaar gaat zitten cq gezet wordt en er zo gespuid wordt. Maar je moet dan ook wel constructief kunnen doen en samen weer ergens naar toe kunnen werken. Komen we zo op terug.

[..]

Ik vind het serieus ongelooflijk lullig hoe jij je loyale ex zo verrast met je wrokkige vriendin. In dat opzicht heb je een zeker precedent gezet, waarin je vriendin nogal bepalend denkt te kunnen zijn.

[..]

Kennelijk is het niet zo relevant dat jij er naar uitgekeken hebt en nog steeds graag wil samenwonen of dat je tien jaar vriendschap schrapt voor mevrouw. Heeft zij ook haar excuus gemaakt voor het roepen dat het haar huis zou zijn?

[..]

Waarom moet jij met de oplossing komen voor haar probleem?

[..]

Emoties werken niet zo van en nu klaar en verder als het daar geen type voor is. Het helpt dan ook niet dat jij haar ruim baan hebt gegeven voor de verrassingsaanwezigheid bij je ex. Lekker logisch ook, die wil je zo aan de kant schuiven terwijl zij front row mag spuien bij jullie afscheid. Was dat ook haar idee om daar bij te willen zijn?

[..]

Nou geen druk genoeg om constructief ergens heen te willen werken. Als ze zich echt zo onwelkom voelt en zo gekwetst is, dan duurt toch wel langer dan een weekje zou je zeggen. Misschien kan ze beter eerst de spullen in de opslag doen en tijdelijk bij een vriendin logeren ofzo.
Kunnen jullie nog even goed nadenken of jullie in een positie zitten om zo een verbintenis aan te willen gaan of dat er wellicht nog een en ander uit te praten en te regelen valt..
Ex van ts gespot
pi_182044621
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hebben jullie wel een samenlevingscontract opgesteld?

[..]

Wat zou dan te hecht zijn en hoe zou de nieuwe vorm eruit moeten gaan zien?

[..]

Je deelt tien jaar lief en leed met elkaar en dan zet je dat aan de kant door niet eerst een persoonlijk gesprek aan te gaan, maar je ex te verrassen met je nieuwe gefrustreerde dinnie bij het eindgesprek. Wauw :|W

Wat moest je vriendin bij dat gesprek?

[..]

De vredesstichter, please :')

[..]

Je partner had al een behoorlijk riante positie dat je haar een podium geeft bij het afscheid van je 10-jarige vriendschap met je ex. Dat ze dan ook nog roept dat het haar huis is in plaats van jullie huis telt niet mee? Klinkt echt volwassen en als een goede basis om mee samen te gaan wonen..

Even vooropgesteld dat het natuurlijk best legitiem is om emoties te hebben, zeker als je zo tegenover elkaar gaat zitten cq gezet wordt en er zo gespuid wordt. Maar je moet dan ook wel constructief kunnen doen en samen weer ergens naar toe kunnen werken. Komen we zo op terug.

[..]

Ik vind het serieus ongelooflijk lullig hoe jij je loyale ex zo verrast met je wrokkige vriendin. In dat opzicht heb je een zeker precedent gezet, waarin je vriendin nogal bepalend denkt te kunnen zijn.

[..]

Kennelijk is het niet zo relevant dat jij er naar uitgekeken hebt en nog steeds graag wil samenwonen of dat je tien jaar vriendschap schrapt voor mevrouw. Heeft zij ook haar excuus gemaakt voor het roepen dat het haar huis zou zijn?

[..]

Waarom moet jij met de oplossing komen voor haar probleem?

[..]

Emoties werken niet zo van en nu klaar en verder als het daar geen type voor is. Het helpt dan ook niet dat jij haar ruim baan hebt gegeven voor de verrassingsaanwezigheid bij je ex. Lekker logisch ook, die wil je zo aan de kant schuiven terwijl zij front row mag spuien bij jullie afscheid. Was dat ook haar idee om daar bij te willen zijn?

[..]

Nou geen druk genoeg om constructief ergens heen te willen werken. Als ze zich echt zo onwelkom voelt en zo gekwetst is, dan duurt toch wel langer dan een weekje zou je zeggen. Misschien kan ze beter eerst de spullen in de opslag doen en tijdelijk bij een vriendin logeren ofzo.
Kunnen jullie nog even goed nadenken of jullie in een positie zitten om zo een verbintenis aan te willen gaan of dat er wellicht nog een en ander uit te praten en te regelen valt..
Ik vind je posts vaak prettig om te lezen, maar ik vind dat je hier de plank behoorlijk mis slaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_182044624
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 10:13 schreef meestermitchel het volgende:
Ter aanvulling, in mijn huis nooit samengewoond met mijn ex en mijn vriendin zei het is MIJN huis ipv ONS huis. Ik ben het zeker eens mee dat een driehoeksgesprek gedoemd was te mislukken, huidige partner wilde er echter zelf per se zelf bij zijn..
Waarom in vredesnaam? Krijgt ze d'r zin dat dit jullie afscheid is en dan nog zich er tegen aan moeten bemoeien.. :N

Missen we hier niet belangrijke info?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')