abonnement Unibet Coolblue
pi_182027445
Ik wil voor volgende week een auto huren in het buitenland (Spanje), alleen nu kom ik op de diverse vergelijkingssites enkel en alleen de mogelijkheid tegen om dit per credticard te doen. En die heb ik niet (en het moet per se op naam van de huurder -ik dus- staan) :')
Aanvragen van een cc duurt te lang (minimaal 2 weken).
Ik kan op de website wel aanvinken 'debit card' (betaalkaart), maar als ik dan naar de voorwaarden ga zie ik dat ze alleen debit cards met het mastercard of visa logo accepteren. Wat dus precies hetzelfde is als een creditcard :? Op mijn bankpas staat enkel een maestro logo en dat accepteren ze dus niet...

Help!
pi_182027541
Zal lastig worden. Voor zover ik weet, kan je enkel met een cc op naam van de bestuurder een auto huren.

Cash wordt niet geaccepteerd.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_182028015
Prepaid en soms ook debit Mastercard of Visa betaalpassen worden dan ook niet geaccepteerd. Een verhuurbedrijf zal een bedrag op je kaart willen reserveren en dat gaat dus niet bij prepaid Mastercard of Visa betaalpas.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182028504
Ja, dat wordt lastig.

Sommige verhuurbedrijven accepteren bij ophalen nog wel een debit card en dat je dan wel de borg van te voren dient af te tikken. Maar dat gaat dus meestal niet via de website.

Je zou eens naar dat filiaal kunnen bellen en vragen hoe en wat.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  Forum Admin / PR donderdag 20 september 2018 @ 15:59:11 #5
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_182028565
https://www.sunnycars.nl/(...)n-zonder-creditcard/
Mocht je bij hun dingen in de buurt zitten

Misschien dat er wel meer van dit soort bedrijfjes zijn, er is altijd wel een oplossing voor dit soort problemen.
pi_182028799
Ja zit net bij dat sunnycars gebeuren te kijken. Heel leuk verzonnen maar de reservering moet minimaal 5 dagen vantevoren rond zijn en de vakantie (het is een last-minute) is over 4 dagen.

Dus daar heb ik eigenlijk helemaal niks meer aan...
pi_182028809
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:32 schreef oranjevogel1 het volgende:
Prepaid en soms ook debit Mastercard of Visa betaalpassen worden dan ook niet geaccepteerd. Een verhuurbedrijf zal een bedrag op je kaart willen reserveren en dat gaat dus niet bij prepaid Mastercard of Visa betaalpas.
Dat gaat prima, als je het gewoon op je rekening hebt staan. Ik huur al jaren bij de grote maatschappijen in Spanje zoals Goldcar en Centauro, en doe dat elke keer zonder probleem met een debit card.

Ze zeggen wel dat het niet volgens hun policy is, maar in de praktijk levert het eigenlijk nooit problemen op. Overigens duurt een debit card aanvragen inderdaad zo'n 2 tot 3 weken, en is dat uiteraard niet precies hetzelfde als een credit card.
pi_182028859
Waar in Spanje overigens? Als het dicht bij mij in de buurt is weet ik wellicht een maatschappij waar je cash kunt betalen.
pi_182029163
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:13 schreef illusions het volgende:
Waar in Spanje overigens? Als het dicht bij mij in de buurt is weet ik wellicht een maatschappij waar je cash kunt betalen.
Malaga :)
  donderdag 20 september 2018 @ 16:58:26 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182029809
Vriendin van me heeft eens een auto gehuurd op mijn cc. Was best lastig verhaal en ze belde me zelfs op toen ze daar was want ik moest toestemming geven ervoor. Uiteindelijk die kerel die niet aan de lijn gehad.

Maargoed. Het kan wel, maar zeker weten doe je 't dan niet.
  Forum Admin / PR donderdag 20 september 2018 @ 17:01:20 #11
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_182029858
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:11 schreef GlenSpey het volgende:
Ja zit net bij dat sunnycars gebeuren te kijken. Heel leuk verzonnen maar de reservering moet minimaal 5 dagen vantevoren rond zijn en de vakantie (het is een last-minute) is over 4 dagen.

Dus daar heb ik eigenlijk helemaal niks meer aan...
Dan bel je ze toch even op om de situatie uit te leggen. Het is me zovaak gebeurd dat ze online zeiden een X aantal dagen voor iets te regelen terwijl het vervolgens wel binnen no-time gefixt was.
pi_182030902
Net contact gehad met dat sunnycars, reservering staat over 5 dagen (eerste dag dus zonder auto, maargoed), ZONDER creditcard.

Nu alleen afwachten of de plaatselijke verhuurder waar zij dat via spelen dan ook nog akkoord geeft, anders hebben we dus nog niks :')
  vrijdag 21 september 2018 @ 13:04:20 #13
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_182045935
sunnycars kan je ook met ideal betalen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')