abonnement Unibet Coolblue
pi_182025768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Understatement :{ :{ :{
Nogal.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182025864
quote:
15s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:26 schreef Kreator het volgende:
Hmpf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lastig zeg, zo'n confrontatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 september 2018 @ 13:38:30 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182025904
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Duidelijk laten weten dat je geen contact wil.
Done. Daarom zoekt hij het ook niet rechtstreeks met mij op dit moment.
pi_182025927
quote:
15s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:26 schreef Kreator het volgende:
Hmpf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezeur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 september 2018 @ 13:40:50 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182025949
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat lastig zeg, zo'n confrontatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182025966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gezeur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182025977
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarheen?
pi_182025983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarheen?
De verjaardag
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 september 2018 @ 13:42:09 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182025984
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gezeur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182025998
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terecht spoilergebruik imho.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182026000
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:42 schreef fietsie het volgende:
De verjaardag
Zeker, ik zie m'n oma niet vaak. Maar zij en m'n moeder zijn in mijn ogen m'n enige familie. Dus haar 80ste verjaardag wil ik wel iets bijzonders van maken.
pi_182026036
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een bekende overweging ja...
Spoilers!
pi_182026062
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zeker, ik zie m'n oma niet vaak. Maar zij en m'n moeder zijn in mijn ogen m'n enige familie. Dus haar 80ste verjaardag wil ik wel iets bijzonders van maken.
Door er te zijn ben je daar dan toch voor jezelf? Dat er ook anderen komen (met hoeveel bombarie dan ook) doet toch niet af aan het feit dat jij er voor haar en jezelf bent?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182026089
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Door er te zijn ben je daar dan toch voor jezelf? Dat er ook anderen komen (met hoeveel bombarie dan ook) doet toch niet af aan het feit dat jij er voor haar en jezelf bent?
Dat is wel de overweging die ik gisteren gemaakt heb voor de verjaardag van mijn tante. Jammerdebammer als mijn moeder er ook is.

Maar dat is per situatie echt wel heel verschillend natuurlijk.
Spoilers!
pi_182026110
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is wel de overweging die ik gisteren gemaakt heb voor de verjaardag van mijn tante. Jammerdebammer als mijn moeder er ook is.

Maar dat is per situatie echt wel heel verschillend natuurlijk.
Van buiten is het makkelijk zo te benoemen. Het is altijd aan jezelf om te toetsen of je er zo mee om wilt gaan, om kunt gaan.
Maar soms is het wel een uitdaging om er zelf objectief naar te kijken, daarom schreef ik het zo op.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182026132
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Van buiten is het makkelijk zo te benoemen. Het is altijd aan jezelf om te toetsen of je er zo mee om wilt gaan, om kunt gaan.
Maar soms is het wel een uitdaging om er zelf objectief naar te kijken, daarom schreef ik het zo op.
Absoluut.
Spoilers!
  donderdag 20 september 2018 @ 13:50:48 #142
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_182026146
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:51:12 #143
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_182026152
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Van buiten is het makkelijk zo te benoemen. Het is altijd aan jezelf om te toetsen of je er zo mee om wilt gaan, om kunt gaan.
Maar soms is het wel een uitdaging om er zelf objectief naar te kijken, daarom schreef ik het zo op.
Ook wel afhankelijk van wat er gebeurd is natuurlijk.
pi_182026179
Krea :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182026182
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:45 schreef fietsie het volgende:
Door er te zijn ben je daar dan toch voor jezelf? Dat er ook anderen komen (met hoeveel bombarie dan ook) doet toch niet af aan het feit dat jij er voor haar en jezelf bent?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:55:21 #146
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_182026237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er gewoon heengaan en hem behandelen als de neef van de buurvrouw geen optie?
Dus gewoon vriendelijk maar met afstand zeg maar.
pi_182026247
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zeker, ik zie m'n oma niet vaak. Maar zij en m'n moeder zijn in mijn ogen m'n enige familie. Dus haar 80ste verjaardag wil ik wel iets bijzonders van maken.
dan zou ik gaan en maar accepteren dat de ander er is. Je hoeft geen vrienden te zijn als je elkaar maar niet om de haren vliegt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:58:03 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182026278
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:29 schreef fietsie het volgende:
De horror daar in Oss...
ja, vreselijk, maar dat je dus zonder rijvaardigheidstest 8-10 kinderen mag vervoeren in straatverkeer met een voertuig dat geen keuring hoeft te ondergaan vind ik ook geen fijne gedachte. Personenvervoer is normaal gesproken streng gereguleerd. Busje moet aan verkeersveiligheids eisen voldoen, en je moet allerlei screenings ondergaan en tenminste een rijbewijs hebben.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182026379
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

ja, vreselijk, maar dat je dus zonder rijvaardigheidstest 8-10 kinderen mag vervoeren in straatverkeer met een voertuig dat geen keuring hoeft te ondergaan vind ik ook geen fijne gedachte. Personenvervoer is normaal gesproken streng gereguleerd. Busje moet aan verkeersveiligheids eisen voldoen, en je moet allerlei screenings ondergaan en tenminste een rijbewijs hebben.
En ze gaan ook best hard!

Maar het is verschrikkelijk het zullen je kinderen maar zijn!
pi_182026390
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:55 schreef gcjoel het volgende:
En er gewoon heengaan en hem behandelen als de neef van de buurvrouw geen optie?
Dus gewoon vriendelijk maar met afstand zeg maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')