abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 september 2018 @ 19:36:02 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182011747
Zit er nu al dagen over te denken en ik ga het vanavond gewoon doen. Weet alleen nog niet hoe. Stel dat jullie een soort van geheim hebben, wat je partner niet weet, maar je wil eigenlijk wel graag dat ze het weet, maar je weet dat de kans groot is dat ze zal schrikken en het vrij awkward gaat worden even. Hoe zouden jullie dat aanpakken? Wat zouden jullie doen?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 19 september 2018 @ 19:36:48 #2
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182011772
Ga je ons ook nog vertellen wat voor geheim?

Er is namelijk nogal een verschil of je stiekem miljonair bent of bent vreemdgegaan.
Man of Steal.
pi_182011798
Ik zou het gewoon vertellen in een 'slecht-nieuws gespreksvorm'
pi_182011806
Ik zou een papagaai kopen en die de boodschap inleren.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator woensdag 19 september 2018 @ 19:39:16 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_182011830
Tip: niet beginnen met 'ik moet je iets vertellen'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_182012384
Opgeschoond, graag alleen serieuze & ontopic reacties. Bedankt.
  woensdag 19 september 2018 @ 19:59:54 #7
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182012446
vleeslollie zijn reactie vond ik zelf wel nuttig maar oke
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 19 september 2018 @ 20:00:32 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182012468
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:58 schreef STING het volgende:
Opgeschoond, graag alleen serieuze & ontopic reacties. Bedankt.
Wat was er niet serieus aan? Mijn reactie kwam vanuit uit z'n andere topic die hij heeft..
  woensdag 19 september 2018 @ 20:00:53 #9
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182012482
Zit het wel wat uit te stellen moet ik eerlijk bekennen, heb er eigenlijk helemaal geen zin in maar soms moet je gewoon het maar doen. Hebben ook een vakantie binnenkort, geen zin om het daar tijdens of daarna te vertellen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182012498
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat was er niet serieus aan? Mijn reactie kwam vanuit uit z'n andere topic die hij heeft..
Ah, ok, excuus, het klonk vergezocht ;)
  woensdag 19 september 2018 @ 20:01:50 #11
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182012506
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat was er niet serieus aan? Mijn reactie kwam vanuit uit z'n andere topic die hij heeft..
Als ik graag zou willen dat andere mensen wisten wat het is wat ik ga vertellen zou ik dat zelf wel in de OP zetten. Ik vraag gewoon in het algemeen hoe mensen iets aanpakken, niet dit specifieke dingetje. Maar je hebt dus wel gelijk maar ja gewoon ontopic oke
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 19 september 2018 @ 20:02:29 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182012523
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:01 schreef STING het volgende:

[..]

Ah, ok, excuus, het klonk vergezocht ;)
Snap ik. Maar ik zeg zulke dingen niet om te trollen.
Maar op mobiel is 't lastig / veel gedoe om te linken ernaar enzo.

En ik houd niet van geheimzinnig gedoe, dan geef ik liever aan wat ik ergens anders gelezen heb.
  woensdag 19 september 2018 @ 20:03:10 #13
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182012546
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Snap ik. Maar ik zeg zulke dingen niet om te trollen.
Maar op mobiel is 't lastig / veel gedoe om te linken ernaar enzo.

En ik houd niet van geheimzinnig gedoe, dan geef ik liever aan wat ik ergens anders gelezen heb.
Ja oke dank je dat volgens jou iemand niet gewoon meningen/ideeen mag krijgen zonder dat elk detail boven water is.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 19 september 2018 @ 20:03:33 #14
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182012563
Wat is je geheim dan? Vreemdgegaan? Ben je homo? Vertel.
  woensdag 19 september 2018 @ 20:04:18 #15
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182012581
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:03 schreef NoXia het volgende:
Wat is je geheim dan? Vreemdgegaan? Ben je homo? Vertel.
Ja vraag die cue maar, die wil het toch zo graag de wereld ingooien blijkbaar omdat ze niet van geheimzinnig gedoe houdt
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 19 september 2018 @ 20:05:04 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182012595
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:01 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Als ik graag zou willen dat andere mensen wisten wat het is wat ik ga vertellen zou ik dat zelf wel in de OP zetten. Ik vraag gewoon in het algemeen hoe mensen iets aanpakken, niet dit specifieke dingetje. Maar je hebt dus wel gelijk maar ja gewoon ontopic oke
Omdat het nogal een verschil maakt wat het geheim is.
Er is nogal een verschil tussen vertellen of je bent vreemdgegaan, dat je een bepaalde fetisj hebt of dat je een sinaasappel verslaving hebt, dat je je ouders niet meer wil zien, misschien toch geen kinderen hebt.

Het ene heeft meer invloed dan het andere, op je partner.

Conclusie hoe dan ook is gewoon het gesprek aan te gaan met wat er is en het vooral vanuit je zelf brengen wat je gedaan hebt/wat je graag wilt. En dan open laten hoe de ander ervan denkt of ermee wilt laten. En diegene er de tijd voor geven. En ook open staan voor eventuele slechtere reacties.
  woensdag 19 september 2018 @ 20:06:14 #17
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182012633
Ik ga even buiten een rondje lopen, bedoel jullie bedoelen het niet verkeerd dat weet ik wel, jij ook niet cue, maar krijg gewoon even flink stress nu. Ben zo terug
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 19 september 2018 @ 20:09:29 #18
292419 NoXia
Productiefoutje
  woensdag 19 september 2018 @ 20:10:35 #19
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182012753
Je hebt twee soorten geheimen. Een met een positieve kant en een zonder. Soms moet je wat creatief zijn.
Bijvoorbeeld vreemdgaan, positief: beseffen dat het het niet waard was en dat zij nu ècht alles voor je betekent.
Puur negatief: ik sterf binnen een paar maanden en laat alleen schulden na.
Dat vraagt om een verschillende aanpak en daarom vragen mensen wat je wilt vertellen.
pi_182012777
gewoon vertellen, je kunt beter weten hoe ze erover denkt dan dat je het zelf in gaat vullen..

bovendien voel jij je nu toch klote en dat gaat niet veranderen als je het niet vertelt, dus er is maar 1 oplossing.. als je thuiskomt zeg je; meid kom eens effe zitten en dan voor de draad ermee.

misschien valt het allemaal wel mee!

succes :)
  woensdag 19 september 2018 @ 20:33:41 #21
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182013443
Ze heeft het uitgemaakt, ik moet zo snel mogelijk een nieuwe woning zoeken en weggaan, weet niet wat ik moet denken, van de ene kant vind ik het zo stom dat 7 jaar aan relatie weg is zo omdat ik eerlijk ben
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 19 september 2018 @ 20:44:46 #22
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_182013741
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:33 schreef mercimarci het volgende:
Ze heeft het uitgemaakt, ik moet zo snel mogelijk een nieuwe woning zoeken en weggaan, weet niet wat ik moet denken, van de ene kant vind ik het zo stom dat 7 jaar aan relatie weg is zo omdat ik eerlijk ben
Wij kunnen niet oordelen of het terecht is of niet zonder de reden te weten. Kunnen dus ook geen medelijden of empathie met je hebben.

Wat wil je met dit topic bereiken?
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
  woensdag 19 september 2018 @ 20:48:17 #23
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182013837
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:44 schreef VleesLollie het volgende:

[..]

Wij kunnen niet oordelen of het terecht is of niet zonder de reden te weten. Kunnen dus ook geen medelijden of empathie met je hebben.

Wat wil je met dit topic bereiken?
De reden is dat ze er niet mee om kan gaan dat ik graag luiers zou dragen o.a. En wel meer wat dat betreft. Ik zei niet dat ze het moet doen, ik gaf alleen aan dat ik die drang voel en ze plaatste me in het hokje van transgender, homo, pedo etc. Daar wil ze niks mee te maken hebben. Had dit ook wel aan moeten zien komen maar ja stom genoeg om het alsnog te proberen terwijl ik al vrij zeker was van het resultaat. Ook al had ik niet verwacht dat ze het direct uit zou maken maar oke
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182013843
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:33 schreef mercimarci het volgende:
omdat ik eerlijk ben
lol dat is niet het probleem denk ik.. hoe lang ben je er niet eerlijk over geweest?
  woensdag 19 september 2018 @ 20:49:13 #25
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182013860
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:48 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

lol dat is niet het probleem denk ik.. hoe lang ben je er niet eerlijk over geweest?
Nou ja 7 jaar dus ongeveer maar ja heb haar er nooit mee lastiggevallen ofzo. Gewoon weggestopt zelf
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182013897
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:49 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja 7 jaar dus ongeveer maar ja heb haar er nooit mee lastiggevallen ofzo. Gewoon weggestopt zelf
ja oke had je laatste post niet gezien..

maar hey mij lijkt het ook wel wat overdreven om het daarvoor uit te maken.. zolang je maar geen luiers naar het werk draagt.
  woensdag 19 september 2018 @ 20:52:22 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182013939
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:48 schreef mercimarci het volgende:

[..]

De reden is dat ze er niet mee om kan gaan dat ik graag luiers zou dragen o.a. En wel meer wat dat betreft. Ik zei niet dat ze het moet doen, ik gaf alleen aan dat ik die drang voel en ze plaatste me in het hokje van transgender, homo, pedo etc. Daar wil ze niks mee te maken hebben. Had dit ook wel aan moeten zien komen maar ja stom genoeg om het alsnog te proberen terwijl ik al vrij zeker was van het resultaat. Ook al had ik niet verwacht dat ze het direct uit zou maken maar oke
Jammer dat ze er gelijk zo'n oordeel over velt.
Dat ze het niets vindt of niets mee te maken wil hebben, dat kan. Maar open staan is wel 't minste en niet gelijk je in allerlei hokjes stoppen.


Klote voor je -O-
  Spellchecker woensdag 19 september 2018 @ 20:58:20 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182014071
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:33 schreef mercimarci het volgende:
Ze heeft het uitgemaakt, ik moet zo snel mogelijk een nieuwe woning zoeken en weggaan, weet niet wat ik moet denken, van de ene kant vind ik het zo stom dat 7 jaar aan relatie weg is zo omdat ik eerlijk ben
Doet nou veel zeer, maar nu kun je verder! Sterkte!
  woensdag 19 september 2018 @ 21:04:00 #29
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_182014199
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:48 schreef mercimarci het volgende:

[..]

De reden is dat ze er niet mee om kan gaan dat ik graag luiers zou dragen o.a. En wel meer wat dat betreft. Ik zei niet dat ze het moet doen, ik gaf alleen aan dat ik die drang voel en ze plaatste me in het hokje van transgender, homo, pedo etc. Daar wil ze niks mee te maken hebben. Had dit ook wel aan moeten zien komen maar ja stom genoeg om het alsnog te proberen terwijl ik al vrij zeker was van het resultaat. Ook al had ik niet verwacht dat ze het direct uit zou maken maar oke
Nu vind ik het wel oprecht kut voor je! (Was bij vreemdgaan anders geweest)

Als jij een (voor de buitenwereld afwijkende) hobby hebt en je valt er niemand mee lastig is dat toch jou ding, niet het hare.

Mss is het maar beter dat je die bekrompen kut kwijt bent! Daar zul je nu niet zo over denken maar het is wel de waarheid helaas
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
  woensdag 19 september 2018 @ 21:08:03 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182014283
Deze user kan je helpen

goldfinger1963

Heeft een fetisjclub voor zulks ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182015723
Maar jullie hebben toch kinderen? Ze kan het niet zomaar uitmaken!
Geef het even. Misschien was het een impulsieve schrik reactie?
Feit is waarschijnlijk wel dat ze niet de persoon gaat zijn die je behoefte gaat vervullen kunnen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_182015883
TVP voor de volgende update.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182016566
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:59 schreef Lenny77 het volgende:
Maar jullie hebben toch kinderen? Ze kan het niet zomaar uitmaken!
Geef het even. Misschien was het een impulsieve schrik reactie?
Feit is waarschijnlijk wel dat ze niet de persoon gaat zijn die je behoefte gaat vervullen kunnen.
Hebben jullie kinderen??

Verder eens met deze post.
Alius aliud dicit
pi_182017091
On a positive note:

Je kan nu zo vaak als je wil een luier dragen en lekker volschijten. *O*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 19 september 2018 @ 23:04:33 #35
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182017168
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:31 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Hebben jullie kinderen??

Verder eens met deze post.
ja we hebben 2 hele mooie kinderen. Ga zo slapen, wilde al veel eerder slapen maar ja. De situatie lijkt niet heel goed voor mij op dit moment
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182018835
Ik dacht al van de OP het gevoel te krijgen dat je het in je broek deed maar dat was dus de bedoeling, nu begrijp ik het weer.
-nee-
pi_182018866
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 01:12 schreef Marsenal het volgende:
Ik dacht al van de OP het gevoel te krijgen dat je het in je broek deed maar dat was dus de bedoeling, nu begrijp ik het weer.
TS kan het iig prima laten lopen, en een beetje talk voorkomt rode billetjes.

Zonder gekheid: TS, het is wel echt zuur als ze je verlaat voor je fetisj. Weet iig dat er ongetwijfeld van die soort praatgroepen zijn waar je openlijk kan praten over je ding, en waar je lotgenoten en gelijkgestemden kan vinden.
Je verdiend een partner die je in je waarde laat. Dus hoe zuur en klote je je nu ook (terecht) voelt: Over een jaar ben je verder en kijk je lachend terug.
Zure appel --> doorbijten --> Beter worden.
pi_182023795
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:04 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ja vraag die cue maar, die wil het toch zo graag de wereld ingooien blijkbaar omdat ze niet van geheimzinnig gedoe houdt
Groot deel weet het wel, je hebt het al in een topic gedeeld, dus zo geheim is het niet meer ;)

Maar terugkomend op je vraag; zeg haar dat je ergens mee zit en je het graag met haar wilt delen omdat je toch wilt weten of ze ervoor open staat.
En verwijt het haar niet als ze daar niet voor openstaat.
Ja je hebt bepaalde gevoelens, gedachtes die je niet alleen kunt vervullen en haar hulp nodig hebt maar je het snapt als ze niet wilt.
Gooi het dus niet over negatieve boeg maar op een hulpvragende boeg.
*als het gaat om dat wat je al eens geuit hebt op FOK!*

Edit:
Ja ik zie dus net dat ze het heeft uitgemaakt...voelt nu kut maar wellicht wel beter als ik haar beredenering lees...

[ Bericht 5% gewijzigd door Ersa op 20-09-2018 12:51:16 ]
pi_182024420
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:33 schreef mercimarci het volgende:
Ze heeft het uitgemaakt, ik moet zo snel mogelijk een nieuwe woning zoeken en weggaan, weet niet wat ik moet denken, van de ene kant vind ik het zo stom dat 7 jaar aan relatie weg is zo omdat ik eerlijk ben
Waarom moet jij een nieuwe woning zoeken? En hoezo beslist ze zoiets na een enkel gesprek? Beetje vreemd wel zo.
pi_182025706
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:48 schreef mercimarci het volgende:

[..]
ik gaf alleen aan dat ik die drang voel en ze plaatste me in het hokje van transgender, homo, pedo etc. Daar wil ze niks mee te maken hebben.
Ik vind het ergens wel zorgwekkend dat je transgenders en homo's zo even op één hoop gooit bij de pedo's. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_182026049
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:33 schreef mercimarci het volgende:
Ze heeft het uitgemaakt, ik moet zo snel mogelijk een nieuwe woning zoeken en weggaan, weet niet wat ik moet denken, van de ene kant vind ik het zo stom dat 7 jaar aan relatie weg is zo omdat ik eerlijk ben
Kan mij de reactie van haar wel voorstellen, ik zou zelf ook geen man willen die in zijn pamper rond loopt voor zijn plezier. Is niet bepaald een opwindende gedachte
pi_182026105
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 12:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom moet jij een nieuwe woning zoeken? En hoezo beslist ze zoiets na een enkel gesprek? Beetje vreemd wel zo.
Ja vreemd, als je uitgaat van de posthistorie is TS in gesprek van 20 min. met 7 jaar en 2 kinderen de deur uit gegooid. Of het was meer dan luiers dragen dat er bekend werd, of zijn vriendin wilde al van hem af en dit was een mooi excuus, of iets anders. Als je haar terug wil zou ik maar snel zeggen dat het een slechte grap en liefdestest van je was en zeggen dat je de luiers hebt omdat je als man op leeftijd af en toe nadruppelt na het plassen, heel normaal. Uit elkaar gaan is heel duur, gaat je heel veel stress en barkie kosten, beter damage control doen.
pi_182026119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Kan mij de reactie van haar wel voorstellen, ik zou zelf ook geen man willen die in zijn pamper rond loopt voor zijn plezier. Is niet bepaald een opwindende gedachte
Ja, ik snap ook dat ze het niet trekt. Zeker niet van een man die inmiddels in deze economie werkloos thuis zit, wat natuurlijk ook al snel een huwelijk onder hoogspanning zal zetten.

Maar om dan direct de relatie af te breken, dat is wel bijzonder. Maar misschien was ze het al aan het overwegen en was dit een mooie aanleiding.
pi_182026142
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:48 schreef Aristai het volgende:

[..]

Ja vreemd, als je uitgaat van de posthistorie is TS in gesprek van 20 min. met 7 jaar en 2 kinderen de deur uit gegooid. Of het was meer dan luiers dragen dat er bekend werd, of zijn vriendin wilde al van hem af en dit was een mooi excuus, of iets anders. Als je haar terug wil zou ik maar snel zeggen dat het een slechte grap en liefdestest van je was en zeggen dat je de luiers hebt omdat je als man op leeftijd af en toe nadruppelt na het plassen, heel normaal. Uit elkaar gaan is heel duur, gaat je heel veel stress en barkie kosten, beter damage control doen.
Een vrouw die zo weinig tijd nodig heeft om te bedenken dat ze beter af is zonder jou, die bedenkt zich niet hoor. Sowieso zijn vrouwen vaak vrij rechtlijnig. Klaar is klaar. Wat ook wel goed is.
pi_182026151
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, ik snap ook dat ze het niet trekt. Zeker niet van een man die inmiddels in deze economie werkloos thuis zit, wat natuurlijk ook al snel een huwelijk onder hoogspanning zal zetten.

Maar om dan direct de relatie af te breken, dat is wel bijzonder. Maar misschien was ze het al aan het overwegen en was dit een mooie aanleiding.
Mijn moeder zei altijd dat de scheidingslijn tussen haat en liefde flinterdun is, iemand kan hier zo van walgen dat ze het direct uit haar leven weg wil hebben. Maar goed, ken ts verder niet, maar kan mij wel voorstellen dat dit een enorme afkeer kan oproepen.

Medisch is trouwens iets anders, is trouwens ook niet aantrekkelijk, maar dan weet je, hij kan er niets aan doen.
  donderdag 20 september 2018 @ 15:38:33 #46
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182028131
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Mijn moeder zei altijd dat de scheidingslijn tussen haat en liefde flinterdun is, iemand kan hier zo van walgen dat ze het direct uit haar leven weg wil hebben. Maar goed, ken ts verder niet, maar kan mij wel voorstellen dat dit een enorme afkeer kan oproepen.

Medisch is trouwens iets anders, is trouwens ook niet aantrekkelijk, maar dan weet je, hij kan er niets aan doen.
Hoezo kan je iets aan een fetish doen? Kan ik het wegwensen ofzo?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182028653
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:38 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Hoezo kan je iets aan een fetish doen? Kan ik het wegwensen ofzo?
Negeren kan. Of stiekem.
pi_182028686
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:38 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Hoezo kan je iets aan een fetish doen? Kan ik het wegwensen ofzo?
Er zit een enorm verschil in het moeten dragen van een luier omdat je anders alles eronder schijt, of het vrolijk vrijwillig rondhuppelen in een luier.
  donderdag 20 september 2018 @ 16:20:52 #49
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182029003
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Er zit een enorm verschil in het moeten dragen van een luier omdat je anders alles eronder schijt, of het vrolijk vrijwillig rondhuppelen in een luier.
Dat is niet eens een antwoord op mijn post maar oke :')
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182029178
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:20 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Dat is niet eens een antwoord op mijn post maar oke :')
Maar wat was eigenlijk jouw verwachting?
pi_182029194
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:20 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Dat is niet eens een antwoord op mijn post maar oke :')
Het interesseert je vrouw niet of het een fetish is, of je te 'genezen' bent of weet ik veel wat, het is een enorme afknapper. Het is iets van jou, jouw ding dus en zij vind het smerig/ranzig/afknapper/walgelijk nou dan zijn we er toch al.
Je bent niet langer de man waar zij op valt. Daarbij zul je met deze voorkeur heel veel vrouwen wegjagen, het is maar een zeldzaamheid dat een vrouw op een pamperman valt.

Maar heb voor je gekeken

quote:
Fetisj (fetish), hoe kom je er vanaf?
Voor een fetisj die uw leven beheerst en relaties belemmert, of als het u of anderen tot last is, is het nodig om hulp te zoeken. Ook als u gewoon hinder ondervindt van uw verlangens en fantasieën, kunt u overwegen om hulp te zoeken. Fetisjisten zeggen over het algemeen dat je er nooit helemaal vanaf komt, maar dat je er wel beter mee om kunt leren gaan. Toch zijn er ook (ex)fetisjisten die verklaren dat hun fetisj verleden tijd is, of in elk geval geen dominante rol meer in hun (seksuele) leven speelt. Voor hulp kunt het beste contact opnemen met een seksuoloog of (gedrags-)therapeut.
  donderdag 20 september 2018 @ 16:29:57 #52
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182029199
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar wat was eigenlijk jouw verwachting?
Misschien draait ze bij na een paar dagen. Heeft misschien gewoon tijd nodig.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  donderdag 20 september 2018 @ 16:34:55 #53
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182029291
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Het interesseert je vrouw niet of het een fetish is, of je te 'genezen' bent of weet ik veel wat, het is een enorme afknapper. Het is iets van jou, jouw ding dus en zij vind het smerig/ranzig/afknapper/walgelijk nou dan zijn we er toch al.
Je bent niet langer de man waar zij op valt. Daarbij zul je met deze voorkeur heel veel vrouwen wegjagen, het is maar een zeldzaamheid dat een vrouw op een pamperman valt.

Maar heb voor je gekeken

[..]

Ach ja vrouwen vallen altijd voor de stoere mannen. Maar je doet gewoon net alsof je zo gemakkelijk van een fetish afkomt, terwijl het gewoon net als schijten in je broek niet zo gemakkelijk is om onder controle te krijgen. Moet jij eens denken aan een begrafenis waar je huilt en dan denken van 'ik kan mijn emoties wel onder controle houden, ik ga niet meer huilen'. Bedoel daarvan snap je ook wel dat het niet zo werkt. Maar bij een fetish is het zogenaamd heel anders, dan is het net als het hebben van lol met een gamingavondje in jouw gedachte of niet
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182029335
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:29 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Misschien draait ze bij na een paar dagen. Heeft misschien gewoon tijd nodig.
Op basis waarvan verwacht jij dat?

En stel dat ze bijdraait (ik zou daar niet teveel op rekenen): wat verwacht je dan?
pi_182029441
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:34 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ach ja vrouwen vallen altijd voor de stoere mannen. Maar je doet gewoon net alsof je zo gemakkelijk van een fetish afkomt, terwijl het gewoon net als schijten in je broek niet zo gemakkelijk is om onder controle te krijgen. Moet jij eens denken aan een begrafenis waar je huilt en dan denken van 'ik kan mijn emoties wel onder controle houden, ik ga niet meer huilen'. Bedoel daarvan snap je ook wel dat het niet zo werkt. Maar bij een fetish is het zogenaamd heel anders, dan is het net als het hebben van lol met een gamingavondje in jouw gedachte of niet
_O- _O- Wat jij doet moet je zelf weten, maar ik begrijp je vrouw heel goed. Ik zou het ook walgelijk vinden, als ik thuis kom en mijn vriend zou in een pamper rondlopen, kan hij zo de deur uit lopen. Bij heel veel dingen namelijk, ik luister al 13 jaar naar de meest krankzinnige seksuele voorliefdes en allemaal hebben ze 1 ding gemeen, er zijn maar heel weinig vrouwen die dan zeggen, wauw dat accepteer ik. Van pamper tot kinderen en van mugjes in je eikel laten steken tot in de trouwjurk van je vrouw zich aftrekken, hoe maf wil je het horen?? Dat al die vrouwen dat accepteerden, de meesten die ik spreek zijn al enige jaren vrijgezel en vertellen dit op een 0906 lijn omdat niemand anders er vrijwillig naar wil luisteren.
  donderdag 20 september 2018 @ 16:53:25 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182029710
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

_O- _O- Wat jij doet moet je zelf weten, maar ik begrijp je vrouw heel goed. Ik zou het ook walgelijk vinden, als ik thuis kom en mijn vriend zou in een pamper rondlopen, kan hij zo de deur uit lopen. Bij heel veel dingen namelijk, ik luister al 13 jaar naar de meest krankzinnige seksuele voorliefdes en allemaal hebben ze 1 ding gemeen, er zijn maar heel weinig vrouwen die dan zeggen, wauw dat accepteer ik. Van pamper tot kinderen en van mugjes in je eikel laten steken tot in de trouwjurk van je vrouw zich aftrekken, hoe maf wil je het horen?? Dat al die vrouwen dat accepteerden, de meesten die ik spreek zijn al enige jaren vrijgezel en vertellen dit op een 0906 lijn omdat niemand anders er vrijwillig naar wil luisteren.
Maargoed er is een verschil in luisteren naar z'n verhaal en in ieder geval rustig reageren en mogelijk kijken naar de mogelijkheden (bv dat ie niets thuis doet) en ja, soms kan het ook een breuk betekenen.

Of hem gelijk voor alles en nog wat uitschelden en gelijk 't huis uitzetten en scheiden.
pi_182029834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:34 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ach ja vrouwen vallen altijd voor de stoere mannen. Maar je doet gewoon net alsof je zo gemakkelijk van een fetish afkomt, terwijl het gewoon net als schijten in je broek niet zo gemakkelijk is om onder controle te krijgen. Moet jij eens denken aan een begrafenis waar je huilt en dan denken van 'ik kan mijn emoties wel onder controle houden, ik ga niet meer huilen'. Bedoel daarvan snap je ook wel dat het niet zo werkt. Maar bij een fetish is het zogenaamd heel anders, dan is het net als het hebben van lol met een gamingavondje in jouw gedachte of niet
Hoe kom je er vanaf? Conditionering; Door zo'n hondenhalsband te kopen die elektrische schokken geeft, gewoon te kopen in NL, die doe je jezelf om om je nek en elke keer dat je zin krijgt in een luier knal je jezelf zo'n schok, op een gegeven moment durf je noggeeneens meer aan het woord luier te denken en wil je het niet meer. SIMPEL!

De grote vraag is hoe kom je uberhaupt aan een fetish, ja je kan sommige dingen spannend vinden, maar als het je gaat beheersen dan is het niet alleen meer een fetish maar ook een obsessie en dat is, met wat het ook is, ongezond.
pi_182029861
Tja, misschien had je eerst beter even voorzichtig kunnen peilen hoe je vrouw daar tegenover staat in plaats van direct de bom te droppen. Ik kan me goed voorstellen dat jij haar niet meer op kan winden en ze je dus met hele andere ogen bekijkt. Blijkbaar ben je een totaal ander persoon dan zij dacht en is ze daar op afgeknapt. Als ik door mijn vrouw in een luier betrapt zou worden zou ik zeker weten dat ze me nooit meer normaal zou kunnen zien en dat de relatie voorbij zou zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182029898
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

_O- _O- Wat jij doet moet je zelf weten, maar ik begrijp je vrouw heel goed. Ik zou het ook walgelijk vinden, als ik thuis kom en mijn vriend zou in een pamper rondlopen, kan hij zo de deur uit lopen. Bij heel veel dingen namelijk, ik luister al 13 jaar naar de meest krankzinnige seksuele voorliefdes en allemaal hebben ze 1 ding gemeen, er zijn maar heel weinig vrouwen die dan zeggen, wauw dat accepteer ik. Van pamper tot kinderen en van mugjes in je eikel laten steken tot in de trouwjurk van je vrouw zich aftrekken, hoe maf wil je het horen?? Dat al die vrouwen dat accepteerden, de meesten die ik spreek zijn al enige jaren vrijgezel en vertellen dit op een 0906 lijn omdat niemand anders er vrijwillig naar wil luisteren.
Maar zelf wil je wel geaccepteerd worden zoals je bent toch? Onvoorwaardelijke liefde voor jou en voorwaardelijke liefde voor je vriend?
pi_182029940
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maargoed er is een verschil in luisteren naar z'n verhaal en in ieder geval rustig reageren en mogelijk kijken naar de mogelijkheden (bv dat ie niets thuis doet) en ja, soms kan het ook een breuk betekenen.

Of hem gelijk voor alles en nog wat uitschelden en gelijk 't huis uitzetten en scheiden.
Van wat ik van hem lees zit hij thuis, nergens zin in, werkloos, beetje zorgen dat de kinderen overleven omdat het moet, geen doel, geen passie, enz.

Nou, dan kan dit zomaar eens de druppel zijn.
pi_182029964
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:03 schreef Aristai het volgende:

[..]

Maar zelf wil je wel geaccepteerd worden zoals je bent toch? Onvoorwaardelijke liefde voor jou en voorwaardelijke liefde voor je vriend?
Onvoorwaardelijke liefde is een illusie. En al helemaal binnen een relatie.
pi_182029995
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:03 schreef Aristai het volgende:

[..]

Maar zelf wil je wel geaccepteerd worden zoals je bent toch? Onvoorwaardelijke liefde voor jou en voorwaardelijke liefde voor je vriend?
Liefde is niet onvoorwaardelijk
pi_182030300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Liefde is niet onvoorwaardelijk
Damn
pi_182030361
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:20 schreef Aristai het volgende:

[..]

Damn
Dit is dan een fetish, maar je ziet mensen ook vaak binnen 2 jaar uit elkaar gaan bij ziekte en zwaar ongeluk.
  vrijdag 21 september 2018 @ 03:51:39 #65
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_182040024
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:29 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Misschien draait ze bij na een paar dagen. Heeft misschien gewoon tijd nodig.
Maybe... Hopelijk in ieder geval een open en beter gesprek dan de meest recente :X
Kan me wel voorstellen dat ze ff goed schrikt van zoiets dat compleet buiten d'r gedachtegang ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackEyedAngel op 21-09-2018 04:24:12 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:32:06 #66
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182071120
Mijn vriendin negeert me volkomen nadat ik iets heb gezegd. Ik zou het graag terug willen draaien maar dat kan ik niet. Zelf vind ik het ontzettend kinderlijk om iemand te negeren maar het is binnen een relatie gewoon ook vrij vreselijk. Bedoel ik probeer contact met haar te maken maar ze staart gewoon naar voren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen, kan ze dit volhouden dagenlang? Jullie ooit zoiets meegemaakt en wat hebben jullie gedaan dat hielp?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:42:45 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182071300
Misschien tijd geven?
pi_182072263
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:32 schreef mercimarci het volgende:
Mijn vriendin negeert me volkomen nadat ik iets heb gezegd. Ik zou het graag terug willen draaien maar dat kan ik niet. Zelf vind ik het ontzettend kinderlijk om iemand te negeren maar het is binnen een relatie gewoon ook vrij vreselijk. Bedoel ik probeer contact met haar te maken maar ze staart gewoon naar voren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen, kan ze dit volhouden dagenlang? Jullie ooit zoiets meegemaakt en wat hebben jullie gedaan dat hielp?
Er zijn vrouwen die dat doen, silent treatment. Ik trek dat zelf heel slecht.

Beste remedie is een andere vrouw zoeken. Mijn ervaring is dat de silent treatment vrouwen redelijk fucked up zijn.

Doe mij maar een vrouw die uit haar plaat gaat. Dan weet je tenminste wat er speelt. Zonder communicatie is iedere relatie gedoemd te mislukken.
pi_182072480
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die dat doen, silent treatment. Ik trek dat zelf heel slecht.

Beste remedie is een andere vrouw zoeken. Mijn ervaring is dat de silent treatment vrouwen redelijk fucked up zijn.

Doe mij maar een vrouw die uit haar plaat gaat. Dan weet je tenminste wat er speelt. Zonder communicatie is iedere relatie gedoemd te mislukken.
Net zoals TS heeft gedaan dus? Zeven jaar rondlopen met een verlangen en dit nooit met zijn partner gedeeld. Los van de fetisj (en de tijd die dit kost om het voor jezelf toe te geven) kan ik me voorstellen dat zijn partner zich flink bedrogen voelt, dat ze niets wist van iets wat hem zo bezig hield.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker zaterdag 22 september 2018 @ 22:49:08 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182072623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:32 schreef mercimarci het volgende:
Mijn vriendin negeert me volkomen nadat ik iets heb gezegd. Ik zou het graag terug willen draaien maar dat kan ik niet. Zelf vind ik het ontzettend kinderlijk om iemand te negeren maar het is binnen een relatie gewoon ook vrij vreselijk. Bedoel ik probeer contact met haar te maken maar ze staart gewoon naar voren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen, kan ze dit volhouden dagenlang? Jullie ooit zoiets meegemaakt en wat hebben jullie gedaan dat hielp?
:X
pi_182072796
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:32 schreef mercimarci het volgende:
Mijn vriendin negeert me volkomen nadat ik iets heb gezegd. Ik zou het graag terug willen draaien maar dat kan ik niet. Zelf vind ik het ontzettend kinderlijk om iemand te negeren maar het is binnen een relatie gewoon ook vrij vreselijk. Bedoel ik probeer contact met haar te maken maar ze staart gewoon naar voren. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen, kan ze dit volhouden dagenlang? Jullie ooit zoiets meegemaakt en wat hebben jullie gedaan dat hielp?
Even afgezien kinderachtig willen afstraffen kan ze misschien ook gewoon moeite hebben met verwerken. Je dropt een voor haar kennelijke flinke bom en dan gaat werk en kindjes gewoon door. Dan is het met jou erbij misschien best moeilijk om even tot zichzelf te kunnen komen. Zeker als je thuis op d'r lip zit (wie weet ziet ze nu iedere keer zo een beeld voor zich bij je en/of geef je haar geen rust), iets van d'r moet en de manier waarop je dat (alsnog) probeert te doen.
Je getuigt hier ook regelmatig van een niet zo tactvolle benadering en dan lijkt je andere topic richting enigszins manipulatief te willen gaan. Misschien had ze je door of voelt ze zich (nog) niet klaar om erover te praten of zich niet opgewassen tegen je manier van communiceren. Dingen zeggen is ook niet per se hetzelfde als uitnodigen tot gesprek als de ander ze als mededelingen ervaart. Horen en luisteren zijn ook twee verschillende dingen.
En als je nu kruipiger doet dan normaal om toch maar die goedkeuring cq lieve vrede terug te krijgen, dan voelt het misschien verdacht dat je zoiets nu wel kan of het doet haar denken aan het ietwat onderdanige van je fetisj en dat roept dan aversie op.
Of ze wil je geen hoop geven, omdat ze er voorlopig of helemaal klaar mee is.

Heb je een optie om in de buurt te logeren bij iemand zodat de boel misschien even tot rust zou kunnen komen, zonder dat jij de zorg voor de kinderen totaal aan haar moet overlaten?

Anyway, wij kennen haar niet dus moeilijk te zeggen wat je dan wel zou moeten doen. De beste optie in dit geval lijkt me dan dat je contact zoekt met haar beste vriendin die haar goed kent. Geen idee in hoeverre de culturele achtergrond meespeelt hierin, maar bonuspunten als ze daar ook enig inzicht in heeft.
Pas wel op met je verwoording. Misschien heeft ze uit schaamte (nog) niet gezegd wat de oorzaak is van dit gedoe of wilde ze dat pas in persoon met haar doen ofzo. En dat je niet overkomt alsof je je zin door wil drijven of de beste vriendin voor je wil winnen als omweg of van pure ellende dan maar haar als praatpaal wil gebruiken of dat zij nu met de oplossing voor jullie moet komen. Het is bovenal haar vriendin immers, dus beter peil je bijvoorbeeld bovengenoemde logeeroptie enzo. Meedenken zeg maar.

Sterkte in ieder geval..
  zaterdag 22 september 2018 @ 23:11:13 #72
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182072982
Ik ga morgen haar beste vriendinnen wel op de hoogte stellen inderdaad als ze dan nog niet veranderd is. Ben wel benieuwd wat hen ervan vinden ook. Ken ze niet zo goed maar zij horen het wel ook te weten en heb wel contact met ze via app dus ja. Zien of ze me dan nog kan negeren ook

Ik ga nog even wat online zijn en dan slapen. Slaap helpt mij altijd wel in dit soort situaties. En dank je :)
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zaterdag 22 september 2018 @ 23:21:10 #73
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_182073136
Goed plan :)
Zal ze waarderen, dat haar vriendinnen ook weten wat voor fetishist ze thuis heeft zitten.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_182073204
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:11 schreef mercimarci het volgende:
Ik ga morgen haar beste vriendinnen wel op de hoogte stellen inderdaad als ze dan nog niet veranderd is. Ben wel benieuwd wat hen ervan vinden ook. Ken ze niet zo goed maar zij horen het wel ook te weten en heb wel contact met ze via app dus ja. Zien of ze me dan nog kan negeren ook

Ik ga nog even wat online zijn en dan slapen. Slaap helpt mij altijd wel in dit soort situaties. En dank je :)
De situatie zoals die is en niet exact waarom hoop ik. Zou niet in details gaan over je fetisj met hen, houd dat maar tussen jou en je vriendin. Niet alleen om haar de keuze te laten in hoeverre ze dat met hen wenst te bespreken, maar ook omdat het echt tering akward kan zijn om dit soort privé-shizzle te moeten bespreken met de partner van je bestie. Zeker als je elkaar niet zo goed kent..
pi_182073436
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:38 schreef oranjevogel1 het volgende:
Ik zou een papagaai kopen en die de boodschap inleren.
_O-
Eens kijken
  zaterdag 22 september 2018 @ 23:38:41 #76
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182073437
Oke wat kan ik dan wel vertellen? Ben dit ook helemaal zat, ze ligt nu te slapen, sinds vanochtend dat ik wakker was heeft ze misschien 4 keer ok gezegd en dat is het. Die vriendinnen hebben er wel recht toe, ik ga ze ook aan want ik ben wel haar vriend. Als ik ze toch maar de halve waarheid vertel kan ik het ze net zo goed niet vertellen denk ik. Laat haar maar in haar sop gaar koken
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182073748
quote:
6s.gif Op woensdag 19 september 2018 22:58 schreef vosss het volgende:
On a positive note:

Je kan nu zo vaak als je wil een luier dragen en lekker volschijten. *O*
Hahahaha god ver domme _O-

Okay, het is een tikkeltje kinky, maar het is toch redelijk bot om daar je relatie van zeven jaar gelijk voor te beëindigen. Niet echt openminded. Redelijk narrowminded zelfs, zou ik zeggen.

Alsnog sterkte met de luiers, ts. Ik weet niet of de appie ze ook in volwassenenmaat heeft. Ik weet alleen dat die dingen teringduur zijn.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182073786
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:38 schreef mercimarci het volgende:
Oke wat kan ik dan wel vertellen? Ben dit ook helemaal zat, ze ligt nu te slapen, sinds vanochtend dat ik wakker was heeft ze misschien 4 keer ok gezegd en dat is het. Die vriendinnen hebben er wel recht toe, ik ga ze ook aan want ik ben wel haar vriend. Als ik ze toch maar de halve waarheid vertel kan ik het ze net zo goed niet vertellen denk ik. Laat haar maar in haar sop gaar koken
Ja, lekker vindictive hen ongevraagd opzadelen met die kennis, omdat jij pissig bent. Top man, dan zullen ze echt supergeneigd zijn om ook een beetje aan jouw kant te gaan staan en de boel te helpen fixen. Want zo een typ is echt het beste voor hun dinnie. En voor henzelf natuurlijk ook, want na al die tijd samen kom je ineens wel over de brug. Superoprecht! Hoe geïnteresseerd!

Serieus gozer, als je echt wil dat het goed komt dan moet je je daar op richten en geen oog om oog willen doen. Niet ten koste van haar vriendinnen die er buiten staan, ongeacht hoeveel ze verteld worden. Dit is tussen jullie twee, houd het daar.

Houd het dan erop dat je een wens hebt uitgesproken, waar zij zich niet in kan vinden en dat je door haar stilzwijgen niet meer weet wat je moet of überhaupt nog wel kan doen. Je kan ze ook een beetje proberen te peilen in wat ze wel weten, maar respecteer hun loyaliteit naar haar en probeer er niet uit trekken wat ze hen in vertrouwen verteld heeft. Vraag advies bij wat jij als opties hebt om hier beter mee om te leren gaan.
  zaterdag 22 september 2018 @ 23:58:21 #79
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182073815
Oke ja ik begrijp het. Ga ze gewoon om advies vragen. Ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen, hoop dat mijn vriendin niet al te boos tegen hen heeft gereageert over mij ook
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  zondag 23 september 2018 @ 10:08:56 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182078449
Die vriendinnen moet 't je al helemaal niets vertellen.. Het zijn haar vriendinnen zo te lezen en niet de jouwe.

En je hebt je vriendin 7 jaars niets erover durven te vertellen en nu wil je het de hele wereld (haar vriendinnen) vertellen?


Zou ik niet kunnen waarderen.
pi_182078540
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hahahaha god ver domme _O-

Okay, het is een tikkeltje kinky, maar het is toch redelijk bot om daar je relatie van zeven jaar gelijk voor te beëindigen. Niet echt openminded. Redelijk narrowminded zelfs, zou ik zeggen.

Alsnog sterkte met de luiers, ts. Ik weet niet of de appie ze ook in volwassenenmaat heeft. Ik weet alleen dat die dingen teringduur zijn.
En dan zichzelf verschonen.
Ik denk dat die vriendin het al druk genoeg heeft met twee kinderen.
pi_182080008
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:11 schreef mercimarci het volgende:
Zien of ze me dan nog kan negeren ook


Je intentie is dus manipulatief.
pi_182080100
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:38 schreef mercimarci het volgende:
Die vriendinnen hebben er wel recht toe, ik ga ze ook aan want ik ben wel haar vriend.
Die vriendinnen hebben er het recht toe het van hun vriendin te horen wanneer hun vriendin daar klaar voor is.


Met hun relatie heb jij verder niks te maken. Ik zou me er buiten houden, want dit gaat niet echt goed op je afstralen denk ik.
  zondag 23 september 2018 @ 12:08:03 #84
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182080315
Nou ja dat zullen we wel zien, heb het via app verteld aan haar beste vriendin, die reageerde wat verbaasd maar verder helemaal niet raar ofzo. Zei gewoon dat ze het wel even na gaat vragen en dat ik uniek ben en verder weinig nog mee gechat
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182080627
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 12:08 schreef mercimarci het volgende:
Nou ja dat zullen we wel zien, heb het via app verteld aan haar beste vriendin, die reageerde wat verbaasd maar verder helemaal niet raar ofzo. Zei gewoon dat ze het wel even na gaat vragen en dat ik uniek ben en verder weinig nog mee gechat
dit stookt alleen olie op het vuur, domme actie
  zondag 23 september 2018 @ 12:30:27 #86
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_182080770
Uniek ben je zeker.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_182081297
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 12:08 schreef mercimarci het volgende:
Nou ja dat zullen we wel zien, heb het via app verteld aan haar beste vriendin, die reageerde wat verbaasd maar verder helemaal niet raar ofzo. Zei gewoon dat ze het wel even na gaat vragen en dat ik uniek ben en verder weinig nog mee gechat
En wat denk je met deze actie te bereiken?

Als ik je vriendin was zou ik nu dubbel pissed (get it? :') ) zijn.
Eerst houdt mijn vriend jarenlang iets geheim voor me, dat blijkt iets te zijn wat weerstand oproept en nu gaat hij dat ook nog achter mijn rug om bespreken met mijn vriendinnen.
Als je haar terug wilde... denk dat je naar nu nog verder weg hebt geduwd met deze impulsieve, stampvoetende, kinderachtige actie.

Jij had toch ook kinderen? Je gaat het nu zeker ook tegen hun vertellen, zonder dat je vriendin ervan weet?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_182081764
Goed gedaan TS. Ze is op dit moment het vertrouwen in jullie kwijt. Wellicht heeft zij het gevoel dat je haar toch min of meer bedrogen hebt. Dan ga jij achter haar rug om met haar vriendinnen lopen chatten.

Kan alleen maar zeggen dat het jullie band in ieder geval niet ten goede brengt.
pi_182083509
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:58 schreef mercimarci het volgende:
Oke ja ik begrijp het. Ga ze gewoon om advies vragen. Ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen, hoop dat mijn vriendin niet al te boos tegen hen heeft gereageert over mij ook
Nee. Gewoon helemaal niet mee praten.

Edit: Ugh. Te laat.

Ik neem aan dat je je eigen vrienden ook al om advies gevraagd hebt? Of weten die er niets van, omdat er voor jou toch nog een hoop schaamte bij komt kijken? Snap je dan nu in welke nare positie je je vriendin gebracht hebt bij haar vriendinnen, zonder dat ze daar ook maar iets over te zeggen had?
"Pools are perfect for holding water"
pi_182083922
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 12:30 schreef matthijst het volgende:
Uniek ben je zeker.
Is ook wat waard :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182084048
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 14:52 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee. Gewoon helemaal niet mee praten.

Edit: Ugh. Te laat.

Ik neem aan dat je je eigen vrienden ook al om advies gevraagd hebt? Of weten die er niets van, omdat er voor jou toch nog een hoop schaamte bij komt kijken? Snap je dan nu in welke nare positie je je vriendin gebracht hebt bij haar vriendinnen, zonder dat ze daar ook maar iets over te zeggen had?
Zelfs zonder de schaamtelijke situatie vind ik het not done om de vriendinnen van je liefje in proberen te palmen. Laat haar gewoon haar eigen privé dingetjes delen met haar vriendinnen, heeft ze in ieder geval nog iemand waarbij ze zich veilig kan voelen mocht ze er behoefte aan hebben.
pi_182084301
Ja maar, ja maar, stampvoetende TS moet en zal het toch voor elkaar krijgen, en daar hoort manipulatie bij. Het interesseert hem echt geen hol hoe zijn vriendin zich voelt. Echt, hij was er bij mij al voor het opbiechten van zijn fetish uitgevlogen.
pi_182084577
Ik krijg echt het idee dat dit volkomen verzonnen is.
  zondag 23 september 2018 @ 16:22:21 #94
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182085028
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 15:55 schreef Questular het volgende:
Ik krijg echt het idee dat dit volkomen verzonnen is.
Hehe eindelijk iemand die zegt wat ik al een poos denk.
Ts is nog geen maand aangemeld en heeft een pohi waar je u tegen zegt. 27 minuten nadat hij een ommetje gaat maken meldt hij al dat zijn relatie kapot is (lijkt me dat je wel wat beters te doen hebt dan je 'fans' op de hoogte houden) . En doet vervolgens niets met de adviezen die gegeven zijn. Bang dat het vuurtje dooft?
Ik zeg ook troll.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182085623
En dat is in 20 minuutjes gebeurd? Dat vertellen en uitmaken?
pi_182085672
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 15:55 schreef Questular het volgende:
Ik krijg echt het idee dat dit volkomen verzonnen is.
Dit is natuurlijk altijd het risico, maar ook enigszins de fun er van, online..

quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 16:22 schreef Elpis het volgende:

[..]

Hehe eindelijk iemand die zegt wat ik al een poos denk.
Ts is nog geen maand aangemeld en heeft een pohi waar je u tegen zegt. 27 minuten nadat hij een ommetje gaat maken meldt hij al dat zijn relatie kapot is (lijkt me dat je wel wat beters te doen hebt dan je 'fans' op de hoogte houden) . En doet vervolgens niets met de adviezen die gegeven zijn. Bang dat het vuurtje dooft?
Ik zeg ook troll.
Ach ja, wel meer mensen doen geen kut met adviezen en vragen. Net zoals dat het ook niet ongewoon is dat iemand in bepaalde periodes meer post. Ts heeft overigens al diverse accounts gebruikt, dus dit is niet zijn eerste actieve periode.

Het houdt ons in ieder geval wel bezig :)
pi_182085726
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

_O- _O- Wat jij doet moet je zelf weten, maar ik begrijp je vrouw heel goed. Ik zou het ook walgelijk vinden, als ik thuis kom en mijn vriend zou in een pamper rondlopen, kan hij zo de deur uit lopen. Bij heel veel dingen namelijk, ik luister al 13 jaar naar de meest krankzinnige seksuele voorliefdes en allemaal hebben ze 1 ding gemeen, er zijn maar heel weinig vrouwen die dan zeggen, wauw dat accepteer ik. Van pamper tot kinderen en van mugjes in je eikel laten steken tot in de trouwjurk van je vrouw zich aftrekken, hoe maf wil je het horen?? Dat al die vrouwen dat accepteerden, de meesten die ik spreek zijn al enige jaren vrijgezel en vertellen dit op een 0906 lijn omdat niemand anders er vrijwillig naar wil luisteren.
Hoe kan het dat je er al 13 jaar naar luistert?
pi_182085777
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 16:56 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Hoe kan het dat je er al 13 jaar naar luistert?
werk bij een 0906
pi_182085854
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 16:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

werk bij een 0906
Wil ik ook wel werken, lijkt me erg leuk om te horen al die gekkigheid. :o
  Spellchecker zondag 23 september 2018 @ 17:07:16 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182085955
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 17:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Wil ik ook wel werken, lijkt me erg leuk om te horen al die gekkigheid. :o
Van 900 tot 1700? 8)7
  zondag 23 september 2018 @ 17:09:23 #101
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182086047
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 16:53 schreef Scary_Mary het volgende:
Dit is natuurlijk altijd het risico, maar ook enigszins de fun er van, online..
Soms wel ja. Er zijn er ook bij die zo geraffineerd zijn en een meeslepend verhaal creeren waarvan achteraf dan blijkt dat het nep wat. De eerste keer voelde ik me best belazerd, maar ik merk dat ik er teflon schouders van krijg. Zelfs de (waarschijnlijk :P ) echte verhalen laten me een stuk kouder dan vroeger.

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 16:53 schreef Scary_Mary het volgende:
Ach ja, wel meer mensen doen geen kut met adviezen en vragen. Net zoals dat het ook niet ongewoon is dat iemand in bepaalde periodes meer post. Ts heeft overigens al diverse accounts gebruikt, dus dit is niet zijn eerste actieve periode.
True maar vaak zie je dan dat er wel 1 iemand bij zit met een ander advies waar ze zich aan vastklampen. Hier was die ene zelfs niet.
Ik heb dit keer geen idee wie hij hiervoor kennelijk was.
Het zal allemaal wel. Het is een aardig intermezzo tussen de was door. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 23 september 2018 @ 17:09:34 #102
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_182086057
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 12:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En wat denk je met deze actie te bereiken?

Als ik je vriendin was zou ik nu dubbel pissed (get it? :') ) zijn.
Eerst houdt mijn vriend jarenlang iets geheim voor me, dat blijkt iets te zijn wat weerstand oproept en nu gaat hij dat ook nog achter mijn rug om bespreken met mijn vriendinnen.
Als je haar terug wilde... denk dat je naar nu nog verder weg hebt geduwd met deze impulsieve, stampvoetende, kinderachtige actie.

Jij had toch ook kinderen? Je gaat het nu zeker ook tegen hun vertellen, zonder dat je vriendin ervan weet?
Ik denk dat hij het eerst aan de vrienden van z'n kinderen op school gaat vertellen. Om advies te vragen, natuurlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_182086263
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 17:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Wil ik ook wel werken, lijkt me erg leuk om te horen al die gekkigheid. :o
Ja is wel grappig, zo voor erbij, als full-time baan is het vreselijk
  zondag 23 september 2018 @ 19:48:39 #104
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182089819
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 16:22 schreef Elpis het volgende:

[..]

Hehe eindelijk iemand die zegt wat ik al een poos denk.
Ts is nog geen maand aangemeld en heeft een pohi waar je u tegen zegt. 27 minuten nadat hij een ommetje gaat maken meldt hij al dat zijn relatie kapot is (lijkt me dat je wel wat beters te doen hebt dan je 'fans' op de hoogte houden) . En doet vervolgens niets met de adviezen die gegeven zijn. Bang dat het vuurtje dooft?
Ik zeg ook troll.
Leuk joh, welke adviezen zijn er geweest precies waar ik of wie dan ook wat aan kan hebben als ik vragen mag???
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182089902
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 19:48 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Leuk joh, welke adviezen zijn er geweest precies waar ik of wie dan ook wat aan kan hebben als ik vragen mag???
Mag ik je een advies geven? Stop eens met het verzinnen van verhalen.
pi_182089959
"Hebben ze die dan in jouw maat?" zou mijn eerste reactie zijn na het horen van zulk nieuws.
pi_182091992
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 19:48 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Leuk joh, welke adviezen zijn er geweest precies waar ik of wie dan ook wat aan kan hebben als ik vragen mag???
Mag jij zeggen.
Denk dat je snel bent uitgezocht want alle adviezen pasten niet bij wat jij in je kop had en nam je dus toch niet over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 23 september 2018 @ 21:53:41 #108
441859 crew  Lenny77
pi_182092468
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 17:09 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik heb dit keer geen idee wie hij hiervoor kennelijk was.
Het zal allemaal wel. Het is een aardig intermezzo tussen de was door. :P
Dit is Momentius of Maghrebijnse.
Of beiden zijn dezelfde ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_182093553
hij of zij kwam me al bekend voor, maar denk idd dat het momentius is
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 23 september 2018 @ 22:41:38 #110
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182093559
He, hoezo denken jullie dat? En hoezo zou dat dit verhaal onwaar maken?

Bedoel ik heb momentius zien typen, narcist van heb ik jou daar. Magherijnse marokkaanse meid toch?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182093637
De schrijfstijl die overeenkomt en de afwijkendheid van zowel jij als Momentius
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 23 september 2018 @ 22:46:10 #112
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182093649
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 22:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
De schrijfstijl die overeenkomt en de afwijkendheid van zowel jij als Momentius
Oke kan ik contact met hem opnemen?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182093775
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 22:46 schreef mercimarci het volgende:

Oke kan ik contact met hem opnemen?
Het telefoonnummer staat niet op fok, je kunt hem een dm/pm sturen en zo het nummer vragen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 23 september 2018 @ 22:54:10 #114
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182093835
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 22:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Het telefoonnummer staat niet op fok, je kunt hem een dm/pm sturen en zo het nummer vragen
Oke nou ja ik ga hem wel dm'en in ieder geval. Ben wel benieuwd naar zijn advies.

En misschien moeten jullie je meer richten op het probleem dat er ligt dan jullie eigen gedachtes over of hij zogenaamd een kloon is of niet. Doe ik ook niet bij jullie toch? Bedoel ik begrijp dat je het niet begrijpt maar als ik in jouw topics zou doen alsof wat je zegt gelul is en je een kloon bent en blabla dan zou je het ook niet zo leuk vinden
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182093869
Hoe hou je een luierfetish eigenlijk verborgen? Waar verstop je je doos met pampers? Let je wel op het weggooien van de aankoopbonnetjes? Vind je vriendin het nooit raar dat je nooit naar het potje hoeft,? Kijk je zo normaal mogelijk terwijl je stiekem je luier volpoept? Door wie laat je je verschonen? Wat doe je met de poepluier?, niet thuis weggooien maar elders? Lijkt me moeilijk het verborgen te houden, of niet?
pi_182093887
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 21:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit is Momentius of Maghrebijnse.
Of beiden zijn dezelfde ;)
Momentius is het sowieso :Y

Het zou me absoluut niet verbazen als Maggie ook achter die accounts zit (ze is er gek genoeg voor), maar schrijfstijl enzo komt niet echt overeen met maggie..
  zondag 23 september 2018 @ 23:01:59 #117
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182094000
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2018 22:57 schreef madam-april het volgende:

[..]

Momentius is het sowieso :Y

Het zou me absoluut niet verbazen als Maggie ook achter die accounts zit (ze is er gek genoeg voor), maar schrijfstijl enzo komt niet echt overeen met maggie..
Lol ik zit wat na te kijken maar zoiets als dit is wel erg toevallig inderdaad

GAM / Far Cry 5

Ik die net post na die momentius.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182094015
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 22:54 schreef mercimarci het volgende:

Oke nou ja ik ga hem wel dm'en in ieder geval. Ben wel benieuwd naar zijn advies.

En misschien moeten jullie je meer richten op het probleem dat er ligt dan jullie eigen gedachtes over of hij zogenaamd een kloon is of niet. Doe ik ook niet bij jullie toch? Bedoel ik begrijp dat je het niet begrijpt maar als ik in jouw topics zou doen alsof wat je zegt gelul is en je een kloon bent en blabla dan zou je het ook niet zo leuk vinden
Het zou mij helemaal niets uitmaken. Ook zonder dat reageert men niet serieus dus om geen leuk gevoel eraan over te houden zou ik zo'n reactie niet nodig hebben.
mijn antwoord op het probleem dat er ligt: bij jezelf nagaan waarom deze fetisj is ontstaan en waarom je jouw vriendin erbij hebt willen betrekken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 23 september 2018 @ 23:06:31 #119
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182094098
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 23:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Het zou mij helemaal niets uitmaken. Ook zonder dat reageert men niet serieus dus om geen leuk gevoel eraan over te houden zou ik zo'n reactie niet nodig hebben.
mijn antwoord op het probleem dat er ligt: bij jezelf nagaan waarom deze fetisj is ontstaan en waarom je jouw vriendin erbij hebt willen betrekken.
Nou ja mijn vriendin erbij betrekken is vooral omdat ik graag het een keer wil doen. Tot nu toe niks ermee gedaan maar na jaren wilde ik het gewoon melden. Ging ook niet geweldig tussen ons dus ja misschien vatte ze dit op als een reden waarom het minder ging en anders zou het inderdaad alleen maar het erger maken, dat risico accepteerde ik.

Hoe het is ontstaan weet ik niet zeker. Speelt wel meer sinds ik kinderen heb en zie hoe gemakkelijk zij het hebben. Maar denk dat het eigenlijk al wel 10 jaar speelt. Had het vrij moeilijk en heb een paar rare dromen over mijn jeugd gehad in een periode van een jaar ongeveer.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182098041
Fetisj: prima. Maar wellicht vindt je vriendin het lastig(er) omdat jullie kinderen hebben die luiers dragen, waardoor het seksuele aspect iets naars krijgt en ze het associeert met pedofiele gevoelens? Misschien kun je haar uitleggen dat het NIETS met kinderen te maken heeft.
  maandag 24 september 2018 @ 09:20:59 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182098093
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 20:48 schreef mercimarci het volgende:

ze plaatste me in het hokje van transgender, homo, pedo etc. Daar wil ze niks mee te maken hebben.
Mensen met zo’n rare hokjesgeest ben je liever kwijt dan rijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182100033
Wat je hebt er nog niets mee gedaan??? Dan ben je dus alleen gedumpt om een idee noggeeneens het echte doen. Zeg haar dat je in de war was en naar psycholoog gaat, kan je misschien nog wat redden (en later als je oud mannetje bent mag je toch al in luiers rond gaan lopen, volledig geaccepteerd ondat je anders de boel beplast en bepoept).
pi_182101347
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 09:14 schreef Coeus het volgende:
Fetisj: prima. Maar wellicht vindt je vriendin het lastig(er) omdat jullie kinderen hebben die luiers dragen, waardoor het seksuele aspect iets naars krijgt en ze het associeert met pedofiele gevoelens? Misschien kun je haar uitleggen dat het NIETS met kinderen te maken heeft.
In een ander topic schrijft hij dat hij ook dat hij niet alleen luiers aan wil en verschoond wil worden, maar bv ook in de box wil zitten janken om er dan door zijn vriendin uit te worden getild. Dan kun je wel zeggen dat dat niets met kinderen te maken heeft, maar die vlieger gaat wat mij betreft niet op. Ik zou dit persoonlijk echt dermate messed up vinden dat ik hier ook totaal niet mee om zou kunnen en willen gaan. Een man die zich zo overduidelijk gedraagt als een klein kind verliest direct elke mogelijke aantrekkingskracht.

Moedergedrag (een jankend kind troosten, luier verschonen) is voor mij, en ik kan me voorstellen voor heel veel andere vrouwen/moeders, op geen enkele manier te linken aan seksueel gedrag. Van alleen de gedachte al slaat alles subiet op slot. En ik zou er persoonlijk ook niet experimenteel in mee willen proberen te gaan, want ik zou bang zijn dat je zo dat gedrag en die link (babygedrag --> seks) alleen maar versterkt en aanmoedigt. Dus ik snap de vriendin van TS wel.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_182108670
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 12:43 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Moedergedrag (een jankend kind troosten, luier verschonen) is voor mij, en ik kan me voorstellen voor heel veel andere vrouwen/moeders, op geen enkele manier te linken aan seksueel gedrag. Van alleen de gedachte al slaat alles subiet op slot.
Goeie om zonder drama van de vrouw af te komen, dank.

Hij: Hmmmm hoe maak ik het makkelijk uit...
Zij: Wat is dat op de achterbank van de auto?
Hij: Mijn luier
Zij: Waaaattt! Het is uit!!!
Hij: Maar hij is noggeeneens al vol!

:-)
pi_182109102
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 18:37 schreef Aristai het volgende:

[..]

Goeie om zonder drama van de vrouw af te komen, dank.

Hij: Hmmmm hoe maak ik het makkelijk uit...
Zij: Wat is dat op de achterbank van de auto?
Hij: Mijn luier
Zij: Waaaattt! Het is uit!!!
Hij: Maar hij is noggeeneens al vol!

:-)
Werkt ongetwijfeld perfect. Misschien nog leuker als je ineens tijdens het voorspel babygeluidjes gaat maken ofzo, en je luier volschijt en haar (in babytaal uiteraard) vraagt te verschonen. Veel succes, en laat je even weten hoe het ging? ;)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  maandag 24 september 2018 @ 23:26:16 #126
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182115873
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2018 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mensen met zo’n rare hokjesgeest ben je liever kwijt dan rijk.
Ja zo ben ik nu ook onderhand gaan denken. Hier weinig nieuws verder, negeren elkaar nu en ik zit een beetje in mijn computerhokje vrijwel de hele dag. Ben er zelf nu ook wel wat klaar mee dus ja, kan er niet tegen om genegeerd te worden, dus doe gewoon hetzelfde en ze bekijkt het maar tot ze weer normaal doet
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182126474
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:26 schreef mercimarci het volgende:

[..]

dus doe gewoon hetzelfde en ze bekijkt het maar tot ze weer normaal doet
Werkelijk?
Als je al serieus bent is dit natuurlijk ridicuul om zo te denken.
Jij dropt een bom en legt de schuld bij haar neer?
Ze is beter af zonder jou.
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:30:09 #128
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182127210
Dus om 20.05 ga je een rondje lopen en om 20.30 ben je alweer thuis, heb je je geheim verteld en heeft je vriendin een langdurige relatie meteen verbroken? Geloof er niks van.

Als de situatie echt waar is dan ben je beter af zonder haar. Iemand die zo'n korte tijd nodig heeft om zo'n lange relatie te verbreken speelde al veel langer met dat idee, dat kan ik je garanderen. Het is een fetish die je niet veel ziet misschien, maar ik zie niet in waarom ze je meteen zou dumpen.

Goed troll topic wel in ieder geval ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:44:04 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182127528
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 23:26 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ja zo ben ik nu ook onderhand gaan denken. Hier weinig nieuws verder, negeren elkaar nu en ik zit een beetje in mijn computerhokje vrijwel de hele dag. Ben er zelf nu ook wel wat klaar mee dus ja, kan er niet tegen om genegeerd te worden, dus doe gewoon hetzelfde en ze bekijkt het maar tot ze weer normaal doet
En wat vond ze ervan dat je 't haar vriendin hebt verteld?
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:53:03 #130
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_182127702
Wauw :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_182128072
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 16:49 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Werkelijk?
Als je al serieus bent is dit natuurlijk ridicuul om zo te denken.
Jij dropt een bom en legt de schuld bij haar neer?
Ze is beter af zonder jou.
Alius aliud dicit
  woensdag 26 september 2018 @ 20:09:22 #132
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182150904
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En wat vond ze ervan dat je 't haar vriendin hebt verteld?
Ja iets wat ik nu achteraf zelf ook wel had kunnen bedenken :') Stomste wat ik heb gedaan nu ik er over nagedacht heb. Maar goed zit wel meer frustratie in van zowel haar als mij dus kan er ook niet al teveel mee zitten. Deze hele relatie is een screwup gewoon. Staat los van dat ze zo fel reageert als ik mijn hart eindelijk lucht. Weet nu ook niet meer wat ik moet doen, kan hier niet verder in ieder geval merk ik.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 20:19:59 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182151161
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:09 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ja iets wat ik nu achteraf zelf ook wel had kunnen bedenken :') Stomste wat ik heb gedaan nu ik er over nagedacht heb. Maar goed zit wel meer frustratie in van zowel haar als mij dus kan er ook niet al teveel mee zitten. Deze hele relatie is een screwup gewoon. Staat los van dat ze zo fel reageert als ik mijn hart eindelijk lucht. Weet nu ook niet meer wat ik moet doen, kan hier niet verder in ieder geval merk ik.
Oftewel.. Luisteren naar ons, want iedereen hier zei dat 't niet slim was
  woensdag 26 september 2018 @ 20:23:20 #134
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182151236
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oftewel.. Luisteren naar ons, want iedereen hier zei dat 't niet slim was
Oke ja ik kijk wat anders daartegenaan maar ja ik zag wel reacties die het ontraadden ook vooral nadat ik het al had gedaan een dag erna maar goed. Heb er geen moeite mee om te luisteren, maar je moet dan ook kijken wat er getypt wordt. Genoeg mensen zouden daarom pissig worden en ik blijf gewoon normaal reageren in ieder geval maar negeer sommige reacties
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 20:27:12 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182151328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:23 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Oke ja ik kijk wat anders daartegenaan maar ja ik zag wel reacties die het ontraadden ook vooral nadat ik het al had gedaan een dag erna maar goed. Heb er geen moeite mee om te luisteren, maar je moet dan ook kijken wat er getypt wordt. Genoeg mensen zouden daarom pissig worden en ik blijf gewoon normaal reageren in ieder geval maar negeer sommige reacties
100% zei 't ook vooraf. Maargoed. Jij werkt jezelf graag in de nesten.
  woensdag 26 september 2018 @ 20:39:23 #136
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182151575
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

100% zei 't ook vooraf. Maargoed. Jij werkt jezelf graag in de nesten.
Dat is gewoon niet waar
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182153077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 20:39 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar
Waar ben je dan niet eerlijk in geweest ?
Ik volg het niet helemaal eigenlijks,,,
Iets met luiers ?
  woensdag 26 september 2018 @ 21:41:25 #138
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182153193
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:37 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Waar ben je dan niet eerlijk in geweest ?
Ik volg het niet helemaal eigenlijks,,,
Iets met luiers ?
Nee 100% zei het niet vooraf. Zag juist reacties erna en dan edits van ow is al geweest. En personen die aangaven dat ik het juist moest doen daarvoor.

En ja je moet blijkbaar weten wat ieder ander hier al lijkt te weten, bedoel dat was de druppel op de plaat. En krijg daarin ook weinig steun
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182153246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:41 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nee 100% zei het niet vooraf. Zag juist reacties erna en dan edits van ow is al geweest. En personen die aangaven dat ik het juist moest doen daarvoor.

En ja je moet blijkbaar weten wat ieder ander hier al lijkt te weten, bedoel dat was de druppel op de plaat. En krijg daarin ook weinig steun
Ik zal je echt adviseren om je hart te luchten, te praten, Google informatie naar scheidingen, hoe alles in zijn werk gaat, schrijf alles op papier.
pi_182153370
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:41 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nee 100% zei het niet vooraf. Zag juist reacties erna en dan edits van ow is al geweest. En personen die aangaven dat ik het juist moest doen daarvoor.

En ja je moet blijkbaar weten wat ieder ander hier al lijkt te weten, bedoel dat was de druppel op de plaat. En krijg daarin ook weinig steun
Quote 1 post waarin gezegd werd dat het een goed idee was om haar vriendinnen in te lichten.. :')
  woensdag 26 september 2018 @ 21:47:34 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182153395
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Quote 1 post waarin gezegd werd dat het een goed idee was om haar vriendinnen in te lichten.. :')
En dat 't niet sarcastisch was.

Tis dat ik niet op m'n laptop zit
  woensdag 26 september 2018 @ 21:49:25 #142
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182153463
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Quote 1 post waarin gezegd werd dat het een goed idee was om haar vriendinnen in te lichten.. :')
Anyway, wij kennen haar niet dus moeilijk te zeggen wat je dan wel zou moeten doen. De beste optie in dit geval lijkt me dan dat je contact zoekt met haar beste vriendin die haar goed kent. Geen idee in hoeverre de culturele achtergrond meespeelt hierin, maar bonuspunten als ze daar ook enig inzicht in heeft.
Pas wel op met je verwoording. Misschien heeft ze uit schaamte (nog) niet gezegd wat de oorzaak is van dit gedoe of wilde ze dat pas in persoon met haar doen ofzo. En dat je niet overkomt alsof je je zin door wil drijven of de beste vriendin voor je wil winnen als omweg of van pure ellende dan maar haar als praatpaal wil gebruiken of dat zij nu met de oplossing voor jullie moet komen. Het is bovenal haar vriendin immers, dus beter peil je bijvoorbeeld bovengenoemde logeeroptie enzo. Meedenken zeg maar.

Sterkte in ieder geval..
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 21:53:12 #143
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182153602
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:49 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Anyway, wij kennen haar niet dus moeilijk te zeggen wat je dan wel zou moeten doen. De beste optie in dit geval lijkt me dan dat je contact zoekt met haar beste vriendin die haar goed kent. Geen idee in hoeverre de culturele achtergrond meespeelt hierin, maar bonuspunten als ze daar ook enig inzicht in heeft.
Pas wel op met je verwoording. Misschien heeft ze uit schaamte (nog) niet gezegd wat de oorzaak is van dit gedoe of wilde ze dat pas in persoon met haar doen ofzo. En dat je niet overkomt alsof je je zin door wil drijven of de beste vriendin voor je wil winnen als omweg of van pure ellende dan maar haar als praatpaal wil gebruiken of dat zij nu met de oplossing voor jullie moet komen. Het is bovenal haar vriendin immers, dus beter peil je bijvoorbeeld bovengenoemde logeeroptie enzo. Meedenken zeg maar.

Sterkte in ieder geval..
Ja, en vervolgens zei die user het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja, lekker vindictive hen ongevraagd opzadelen met die kennis, omdat jij pissig bent. Top man, dan zullen ze echt supergeneigd zijn om ook een beetje aan jouw kant te gaan staan en de boel te helpen fixen. Want zo een typ is echt het beste voor hun dinnie. En voor henzelf natuurlijk ook, want na al die tijd samen kom je ineens wel over de brug. Superoprecht! Hoe geïnteresseerd!

Serieus gozer, als je echt wil dat het goed komt dan moet je je daar op richten en geen oog om oog willen doen. Niet ten koste van haar vriendinnen die er buiten staan, ongeacht hoeveel ze verteld worden. Dit is tussen jullie twee, houd het daar.

Houd het dan erop dat je een wens hebt uitgesproken, waar zij zich niet in kan vinden en dat je door haar stilzwijgen niet meer weet wat je moet of überhaupt nog wel kan doen. Je kan ze ook een beetje proberen te peilen in wat ze wel weten, maar respecteer hun loyaliteit naar haar en probeer er niet uit trekken wat ze hen in vertrouwen verteld heeft. Vraag advies bij wat jij als opties hebt om hier beter mee om te leren gaan.
Maar van wat ik begreep heb je die vriendin echt alles verteld?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 26 september 2018 @ 21:59:03 #144
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182153778
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, en vervolgens zei die user het volgende:

[..]

Maar van wat ik begreep heb je die vriendin echt alles verteld?
Wat boeit het wat ik heb gedaan wat dat betreft. Alles is toch naar de klote of wil je graag van me nog een keer horen dat ik een fout heb gemaakt?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182153871
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:49 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Anyway, wij kennen haar niet dus moeilijk te zeggen wat je dan wel zou moeten doen. De beste optie in dit geval lijkt me dan dat je contact zoekt met haar beste vriendin die haar goed kent. Geen idee in hoeverre de culturele achtergrond meespeelt hierin, maar bonuspunten als ze daar ook enig inzicht in heeft.
Pas wel op met je verwoording. Misschien heeft ze uit schaamte (nog) niet gezegd wat de oorzaak is van dit gedoe of wilde ze dat pas in persoon met haar doen ofzo. En dat je niet overkomt alsof je je zin door wil drijven of de beste vriendin voor je wil winnen als omweg of van pure ellende dan maar haar als praatpaal wil gebruiken of dat zij nu met de oplossing voor jullie moet komen. Het is bovenal haar vriendin immers, dus beter peil je bijvoorbeeld bovengenoemde logeeroptie enzo. Meedenken zeg maar.

Sterkte in ieder geval..
Ook zij zei dat je niet over je fetisj moest vertellen..

Z
  woensdag 26 september 2018 @ 22:02:35 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182153872
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:59 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Wat boeit het wat ik heb gedaan wat dat betreft. Alles is toch naar de klote of wil je graag van me nog een keer horen dat ik een fout heb gemaakt?
Nee, jij zegt dat er mensen waren die van te voren zeiden dat het een goed idee was, vervolgens quote je iemand die helemaal niet zei dat het een goed idee was. Integendeel zelfs.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 26 september 2018 @ 22:04:29 #147
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182153925
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, jij zegt dat er mensen waren die van te voren zeiden dat het een goed idee was, vervolgens quote je iemand die helemaal niet zei dat het een goed idee was. Integendeel zelfs.
De beste optie in dit geval lijkt me dan dat je contact zoekt met haar beste vriendin

Sorry? Voor zowel jou als madam april. Jullie kunnen toch lezen of niet
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:05:29 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182153954
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:04 schreef mercimarci het volgende:

[..]

De beste optie in dit geval lijkt me dan dat je contact zoekt met haar beste vriendin

Sorry? Voor zowel jou als madam april. Jullie kunnen toch lezen of niet
En de vraag is.. Wat heb je die vriendinnen vertelt? De details, incl de fetisj en alles?
  woensdag 26 september 2018 @ 22:06:00 #149
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182153972
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:04 schreef mercimarci het volgende:

[..]

De beste optie in dit geval lijkt me dan dat je contact zoekt met haar beste vriendin

Sorry? Voor zowel jou als madam april. Jullie kunnen toch lezen of niet
Ja, om aan te geven dat je vriendin niet meer met je praat en je niet weet hoe je hiermee om moet gaan. Dat is wat anders dan het hele verhaal te vertellen aan die vriendin incl. alle details die privé zijn. Daarom vroeg ik ook of je die vriendin alles had verteld of alleen dat je vriendin niet meer tegen je praat, maar de details buiten beschouwing hebt gelaten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 26 september 2018 @ 22:06:36 #150
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182153993
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En de vraag is.. Wat heb je die vriendinnen vertelt? De details, incl de fetisj en alles?
Ik heb de basis vertelt en ben niet al te diep erop ingegaan nee. Maar goed dat is niet waar hen 2 het over hadden, werd me een simpele vraag gesteld, ik geef het antwoord maar hen kunnen er iets anders in lezen blijkbaar
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:07:07 #151
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182154010
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:06 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ik heb de basis vertelt en ben niet al te diep erop ingegaan nee. Maar goed dat is niet waar hen 2 het over hadden, werd me een simpele vraag gesteld, ik geef het antwoord maar hen kunnen er iets anders in lezen blijkbaar
Ik stelde een vervolgvraag omdat het mij niet helemaal duidelijk was :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 26 september 2018 @ 22:08:20 #152
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182154057
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:07 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik stelde een vervolgvraag omdat het mij niet helemaal duidelijk was :)
Ja is geen probleem, heb niks tegen jou of je reacties. Voel me gewoon een beetje in de hoek gedreven. Bedoel het niet verkeerd, zei ook niks verkeerds volgens mij
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:09:02 #153
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182154080
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:08 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ja is geen probleem, heb niks tegen jou of je reacties. Voel me gewoon een beetje in de hoek gedreven. Bedoel het niet verkeerd, zei ook niks verkeerds volgens mij
We proberen alleen maar advies te geven, maar je er ook op te wijzen als iets niet klopt. Bedoelingen zijn goed :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 26 september 2018 @ 22:10:03 #154
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182154126
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:09 schreef Maraca het volgende:

[..]

We proberen alleen maar advies te geven, maar je er ook op te wijzen als iets niet klopt. Bedoelingen zijn goed :Y
ja en ik kan jullie er ook op wijzen als iets wat jullie zeggen niet klopt toch. Zoals als jullie stellen dat niemand het advies gaf om contact met haar vriendinnen op te zoeken terwijl ik die post gewoon aangeef. Maar blijkbaar is dat ook niet eens zoals ik het lees
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:11:41 #155
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182154184
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:10 schreef mercimarci het volgende:

[..]

ja en ik kan jullie er ook op wijzen als iets wat jullie zeggen niet klopt toch. Zoals als jullie stellen dat niemand het advies gaf om contact met haar vriendinnen op te zoeken terwijl ik die post gewoon aangeef. Maar blijkbaar is dat ook niet eens zoals ik het lees
Maar even een vraag. Zijn jullie echt getrouwd of samenlevingsovereenkomst of iets anders?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 26 september 2018 @ 22:14:02 #156
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182154267
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar even een vraag. Zijn jullie echt getrouwd of samenlevingsovereenkomst of iets anders?
Wonen samen maar verder niet.
Moet trouwens eerlijk zeggen dat je ondertitel van #cijferfetisjist me wel direct extra aanspreekt. Jij hebt dus ook zo'n soort fetish waardoor je hier reageert?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:16:06 #157
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182154339
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:14 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Wonen samen maar verder niet.
Moet trouwens eerlijk zeggen dat je ondertitel van #cijferfetisjist me wel direct extra aanspreekt. Jij hebt dus ook zo'n soort fetish waardoor je hier reageert?
Hoe is het met de kinderen geregeld? Heb je ze erkend bij de geboorte?

En mijn ondertitel is geen serieuze fetisjisme :D Werk veel met getallen, dat is alles .. vind het alles behalve seksueel, dus sorry :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 26 september 2018 @ 22:18:01 #158
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182154402
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoe is het met de kinderen geregeld? Heb je ze erkend bij de geboorte?

En mijn ondertitel is geen serieuze fetisjisme :D Werk veel met getallen, dat is alles .. vind het alles behalve seksueel, dus sorry :P
Ik heb ook een fetish die ook niet seksueel is hoor :P Ik werk zelf veel met code. Jij bent accountant of?

Ja beide erkend en gezag
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:18:31 #159
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182154415
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:06 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Ik heb de basis vertelt en ben niet al te diep erop ingegaan nee. Maar goed dat is niet waar hen 2 het over hadden, werd me een simpele vraag gesteld, ik geef het antwoord maar hen kunnen er iets anders in lezen blijkbaar
En wat noem jij 'de basis'? Ik kan me er niks bij voorstellen als die vriendin jou uniek noemt als je verder niets over je fetish vertelde.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 26 september 2018 @ 22:19:11 #160
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182154436
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:18 schreef Elpis het volgende:

[..]

En wat noem jij 'de basis'? Ik kan me er niks bij voorstellen als die vriendin jou uniek noemt als je verder niets over je fetish vertelde.
Ja ik heb dat verneukt oke
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:19:53 #161
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182154461
goddes of hope, geeft me weinig hoop maar goed dank je wel
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:20:43 #162
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182154486
O toch. Ja sorry ik volgde even niet meer hoe je het nou bedoelde.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 26 september 2018 @ 22:22:31 #163
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182154553
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:20 schreef Elpis het volgende:
O toch. Ja sorry ik volgde even niet meer hoe je het nou bedoelde.
Geeft niet, dit hele topic lijkt vol te zitten met mensen die het niet begrijpen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:23:34 #164
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182154583
Dat kwam er wat negatiever uit dan ik het bedoelde, ben gewoon wat verdrietig
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:24:28 #165
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182154614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:19 schreef mercimarci het volgende:
goddes of hope, geeft me weinig hoop maar goed dank je wel
Ach ja die nick was vooral voor mezelf omdat ik domweg hoopvol blijf dat mijn leven eens de goede kant op gaat. :@
Maar als je verzoekjes hebt: het onmogelijke doen we gelijk, wonderen duren wat langer. :+
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 26 september 2018 @ 22:25:22 #166
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182154639
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:24 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ach ja die nick was vooral voor mezelf omdat ik domweg hoopvol blijf dat mijn leven eens de goede kant op gaat. :@
Maar als je verzoekjes hebt: het onmogelijke doen we gelijk, wonderen duren wat langer. :+
Wat gaat er mis in jouw leven dan?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182154687
Had nou gewoon gezegd waar het om ging in de OP. We hadden je kunnen vertellen dat je dat soort dingen eerst subtiel moet peilen. "Hey schat, heb jij nog fetishen die je wilt uitproberen? Spanken, roleplay, ik in een luier?" Als ze je begint uit te lachen weet je genoeg. Dan kan je daarna beslissen wat je liever hebt: een relatie met de moeder van je kinderen of opnieuw beginnen met iemand die je fetish wel geil vindt. Maar nee, je was eigenwijs... iedereen met 2 hersencellen kan zich toch bedenken dat zoiets relatie beëindigend kan zijn? Wat moet ze wel niet denken? "Vond ie et ook geil toen ie de luiers van onze kids aan het verschonen was???".
  woensdag 26 september 2018 @ 22:27:56 #168
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182154722
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:26 schreef MrAero het volgende:
Had nou gewoon gezegd waar het om ging in de OP. We hadden je kunnen vertellen dat je dat soort dingen eerst subtiel moet peilen. "Hey schat, heb jij nog fetishen die je wilt uitproberen? Spanken, roleplay, ik in een luier?" Als ze je begint uit te lachen weet je genoeg. Dan kan je daarna beslissen wat je liever hebt: een relatie met de moeder van je kinderen of opnieuw beginnen met iemand die je fetish wel geil vindt. Maar nee, je was eigenwijs... iedereen met 2 hersencellen kan zich toch bedenken dat zoiets relatie beëindigend kan zijn? Wat moet ze wel niet denken? "Vond ie et ook geil toen ie de luiers van onze kids aan het verschonen was???".
Je reactie is hard maar wel terecht
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 26 september 2018 @ 22:35:17 #169
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182154919
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:25 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Wat gaat er mis in jouw leven dan?
Terugkerende depressies en constant moe waardoor ik in weinig meer zin heb.
Ik weet dat het aan vitaminetekorten ligt, maar simpelweg bijslikken lijkt het niet (voldoende) op te lossen. Anyway komt vast wel weer eens goed. Ooit ben ik overal vanaf. One way or the other. ;)
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182156407
Fijn, weer zo'n infantiele kutfantast die R&P naar de tyfus helpt met dit soort verzonnen kuttopics.
Ja doei.
pi_182194822
Blij dat jullie er samen uitgekomen zijn

  Moderator zaterdag 29 september 2018 @ 09:35:38 #172
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182200522
quote:
13s.gif Op woensdag 26 september 2018 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn, weer zo'n infantiele kutfantast die R&P naar de tyfus helpt met dit soort verzonnen kuttopics.
:')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182200929
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2018 09:35 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

:')
Jij denkt dat dit topic echt is? :o
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator zaterdag 29 september 2018 @ 10:39:22 #174
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_182201432
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 10:06 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Jij denkt dat dit topic echt is? :o
Het was meer gericht op het overdramatische R&P naar de tyfus helpen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_182403916
Raar om een relatie om zoiets minimaals te beëindigen. Als mijn partner aankwam met dat ze graag een luier aanhad, nou doe je best... Dat iemand er niet in mee gaat oke, maar iedere gek zijn gebrek...
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:51:03 #176
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182404270
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:24 schreef Cupasoep het volgende:
Raar om een relatie om zoiets minimaals te beëindigen. Als mijn partner aankwam met dat ze graag een luier aanhad, nou doe je best... Dat iemand er niet in mee gaat oke, maar iedere gek zijn gebrek...
Denk hetzelfde maar ja niet iedereen is goedgemutst
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 01:00:22 #177
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182404389
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:24 schreef Cupasoep het volgende:
Raar om een relatie om zoiets minimaals te beëindigen. Als mijn partner aankwam met dat ze graag een luier aanhad, nou doe je best... Dat iemand er niet in mee gaat oke, maar iedere gek zijn gebrek...
Als ik zo naar de postgeschiedenis van TS kijk denk ik eigenlijk dat er wel meer speelde dan alleen dit. Niet dat ik dit verhaal uberhaupt geloof. Binnen een tijdsduur van 25 minuten is hij naar buiten gegaan om een stuk te wandelen, heeft vervolgens zijn fantasie verteld, zn partner ging bij hem weg en hij zat alweer op FOK te posten. Paar weken later wil hij alweer uitgebreid daten met andere vrouwen. Geval trolletje dus.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 01:00:54 #178
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182404397
TS pakt het echt onhandig aan dit.

Maar wow ... de vader van je kinderen in de prullenbak gooien omdat hij een beetje een vreemde fetish heeft... heel kinderachtig. Maar in die zin misschien juist weer ergens opwindend voor de TS ;)
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 01:03:24 #179
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182404431
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 01:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als ik zo naar de postgeschiedenis van TS kijk denk ik eigenlijk dat er wel meer speelde dan alleen dit. Niet dat ik dit verhaal uberhaupt geloof. Binnen een tijdsduur van 25 minuten is hij naar buiten gegaan om een stuk te wandelen, heeft vervolgens zijn fantasie verteld, zn partner ging bij hem weg en hij zat alweer op FOK te posten. Paar weken later wil hij alweer uitgebreid daten met andere vrouwen. Geval trolletje dus.
Andere mensen praten soms nogal hoog over je. Ik vind je gewoon kinderlijk hinderlijk. Ja het ging nogal snel, moet jij eens zoiets vertellen aan je vriendin en zien hoelang de situatie goed blijft. Ik begrijp dat ik dagen niet had moeten reageren om het geloofwaardig te maken ofzo :') Ga toch een eind heen man

[ Bericht 0% gewijzigd door mercimarci op 09-10-2018 01:27:26 ]
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182405997
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 01:03 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Andere mensen praten soms nogal hoog over je. Ik vind je gewoon kinderlijk hinderlijk. Ja het ging nogal snel, moet jij eens zoiets vertellen aan je vriendin en zien hoelang de situatie goed blijft. Ik begrijp dat ik dagen niet had moeten reageren om het geloofwaardig te maken ofzo :') Ga toch een eind heen man
Krijg je stiekem een kick van mensen die serieus reageren op je fantasie verhalen? Ook een rare fetisch hoor.
pi_182408146
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 01:03 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Andere mensen praten soms nogal hoog over je. Ik vind je gewoon kinderlijk hinderlijk. Ja het ging nogal snel, moet jij eens zoiets vertellen aan je vriendin en zien hoelang de situatie goed blijft. Ik begrijp dat ik dagen niet had moeten reageren om het geloofwaardig te maken ofzo :') Ga toch een eind heen man
als je irl net hetzelfde bent als hier op fok begrijp ik wel dat die fetish van je de druppel was.het feit dat je al na 2 weken kunt aanpappen met je ex en nog iemand anders dat je kende van een niet nader genoemde plaats wil toch al zeggen dat je scheef ging voor het helemaal fout ging. Het einde van de relatie heb je helemaal aan jezelf te danken.en dan denk jij alsnog alleen maar aan jezelf en niet aan je kinderen.
Je liegt wss zo vaak dat je alles geloofd dat je jezelf wijsmaakt.ga naar psychiater ofzo voor die waan ideeën.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:04:05 #182
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182411188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 01:03 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Andere mensen praten soms nogal hoog over je. Ik vind je gewoon kinderlijk hinderlijk. Ja het ging nogal snel, moet jij eens zoiets vertellen aan je vriendin en zien hoelang de situatie goed blijft. Ik begrijp dat ik dagen niet had moeten reageren om het geloofwaardig te maken ofzo :') Ga toch een eind heen man
Ik snap dat ik hinderlijk ben ja, dat ik niet in je praatjes trap en zo :+ en verder maak ik me gelukkig niet druk om wat iemand als jij van mij vind :* Mocht je verhaal echt kloppen zou ik eerder wat tijd steken in het volgen van het gegeven advies hier. Iets met je kinderen en zo. Tijd voor jezelf nemen en zo. Niet elke scheet posten op FOK! en zo.

Verder schandalig dat je het nodig vind om zo'n fetisj te gebruiken in je poging om grappig te zijn. Er lopen mensen rond die echt zo'n fetisj hebben. Die niet meteen door hebben dat dit een trolletje is. Meeste mensen beëindigen echt geen relatie puur omdat er zo'n fetisj wordt opgebiecht (dus je geeft valse info). Dan moet er wel meer spelen (wat verder bewezen word door je drang om slechts weken na de breuk meteen verder te gaan met andere vrouwen :+ ). Maar ga vooral haten op anderen ipv naar je eigen rol te kijken. Succes ermee O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:33:33 #183
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182419258
--

[ Bericht 100% gewijzigd door mercimarci op 09-10-2018 20:59:06 ]
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:40:51 #184
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182419398
----

[ Bericht 52% gewijzigd door mercimarci op 09-10-2018 20:59:19 ]
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:45:48 #185
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182419506
-

[ Bericht 100% gewijzigd door mercimarci op 09-10-2018 20:58:47 ]
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:58:58 #186
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182419834
--
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:59:14 #187
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182419841
laat ook maar, bedankt allemaal
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182421318
Ben je al uit huis gezet?

Ga dan gelukkig worden man, zoek een vrouw die dat ook geil vind, zijn er genoeg.
pi_182421496
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:20 schreef Cupasoep het volgende:
Ben je al uit huis gezet?

Ga dan gelukkig worden man, zoek een vrouw die dat ook geil vind, zijn er genoeg.
Je loopt achter.. alhoewel hij niet van plan is ooit nog een vrouw over zijn fetisj te vertellen.. _O-

R&P / Contacten en keuzes maken
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:33:42 #190
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_182421503
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je loopt achter.. alhoewel hij niet van plan is ooit nog een vrouw over zijn fetisj te vertellen.. _O-

R&P / Contacten en keuzes maken
Hopen dat ze nooit op FOK! gaat lezen dan.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_182421541
KLB / fok!kers sexy en gewaagd

Alle kloons van ts
  Spellchecker dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:36:56 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:44:33 #193
441859 crew  Lenny77
pi_182421750
quote:
:o :r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:47:33 #194
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182421803
quote:
Echt een aanwinst voor FOK!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182422611
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je loopt achter.. alhoewel hij niet van plan is ooit nog een vrouw over zijn fetisj te vertellen.. _O-

R&P / Contacten en keuzes maken
Wat is dit voor een kerel dan?
pi_182422636
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:35 schreef Cupasoep het volgende:

[..]

Wat is dit voor een kerel dan?
Een trollololol
pi_182422668
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:36 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een trollololol
Wat houdt het in?
pi_182422709
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:38 schreef Cupasoep het volgende:

[..]

Wat houdt het in?
:W
pi_182422730
Wat een leven.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:12:45 #200
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182434891
Nou dit topic kan wel gesloten worden, kloontjesjacht geopend en toch niemand die gewoon advies geeft uberhaupt
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  Spellchecker woensdag 10 oktober 2018 @ 17:14:00 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182434915
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:12 schreef mercimarci het volgende:
Nou dit topic kan wel gesloten worden, kloontjesjacht geopend en toch niemand die gewoon advies geeft uberhaupt
Dit topic kan zeker gesloten worden, iedereen geeft je gewoon advies maar jij doet er überhaupt niks mee.

:W
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:14:22 #202
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182434922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:14 schreef maily het volgende:

[..]

Dit topic kan zeker gesloten worden, iedereen geeft je gewoon advies maar jij doet er überhaupt niks mee.

:W
Heb je de laatste 200 posts uberhaupt gelezen?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:17:42 #203
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_182434991
Wat is dit nou weer voor ongein dan :') je moet ook beginnen met een poepfetisj en het daarna afzwakken tot volgescheten luiers dragen om te eindigen bij zoiets
  woensdag 10 oktober 2018 @ 17:19:26 #204
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182435015
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:17 schreef hugecooll het volgende:
Wat is dit nou weer voor ongein dan :') je moet ook beginnen met een poepfetisj en het daarna afzwakken tot volgescheten luiers dragen om te eindigen bij zoiets
Lol denk dat ik de humor er maar van moet inzien.

Mailey, wat heb jij aan tips gezien behalve dat ik een advocaat moet regelen (als oplossing om uberhaupt mijn kinderen te zien). Iets waar ik juist mee bezig ben nu. Vertel me het maar, welke adviezen zijn er meer geweest
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182435845
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:36 schreef madam-april het volgende:

Een trollololol
Haha denk ik ook ja bedankt voor de link. Ik vond wollah de beste want daarvan had ik het niet door
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:06:33 #206
545 dop
:copyright: dop
pi_182435964
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:19 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Lol denk dat ik de humor er maar van moet inzien.

Mailey, wat heb jij aan tips gezien behalve dat ik een advocaat moet regelen (als oplossing om uberhaupt mijn kinderen te zien). Iets waar ik juist mee bezig ben nu. Vertel me het maar, welke adviezen zijn er meer geweest
Ga naar de huisarts, praat met een psygoloog.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:08:57 #207
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182435999
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Haha denk ik ook ja bedankt voor de link. Ik vond wollah de beste want daarvan had ik het niet door
Ja wollah kost ook wat extra moeite om te onderhouden. Maar komt het misschien in je op dat ik zoveel kloontjes heb/had omdat ik juist problemen heb? Iedereen haalt het nu juist aan als 'bewijs' van het tegenovergestelde :')
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:10:48 #208
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436031
Ook geen idee waarom jij ook weer niet ontopic kan reageren zelfs, heb ik ooit jouw topics verneukt ofzo? Denk daar maar eens over na, niemand reageert normaal hier, maily kan niet eens 1 ander advies geven wat hier is gegeven omdat het niet is gegeven. En iedereen zit hier te denken dat ze een ton aan advies hebben gegeven ofzo :')
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182436056
Ik vind Excuustruus wel een leuke naam voor je nieuwe kloon.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:17:37 #210
545 dop
:copyright: dop
pi_182436154
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:10 schreef mercimarci het volgende:
maily kan niet eens 1 ander advies geven wat hier is gegeven omdat het niet is gegeven.
Hij sprak over al je topics, ik lepel je net 2 adviezen op die ik zo uit mijn hoofd weet.
maar dat staat je niet aan en lees je maar weer snel over heen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:25:52 #211
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436313
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:17 schreef dop het volgende:

[..]

Hij sprak over al je topics, ik lepel je net 2 adviezen op die ik zo uit mijn hoofd weet.
maar dat staat je niet aan en lees je maar weer snel over heen.
Huisarts en psycholoog :') Dit is wat ik bedoel, dat tellen jullie als advies blijkbaar
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:27:16 #212
545 dop
:copyright: dop
pi_182436349
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:25 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Huisarts en psycholoog :') Dit is wat ik bedoel, dat tellen jullie als advies blijkbaar
Jij niet , hoe zie jij dat dan ?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:29:15 #213
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436377
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:27 schreef dop het volgende:

[..]

Jij niet , hoe zie jij dat dan ?
Simpel getyp van iemand die geen tips heeft en alleen maar wil afzeiken
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:32:57 #214
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436438
Moet jij eens in dit topic zoeken naar waardevolle adviezen. Iets wat echt ergens op slaat. En mediator/advocaat gebeuren niet meerekenen, daar ben ik mee bezig. Je komt echt niks tegen ook al denkt iedereen dat ze heel veel en goed advies hebben gegeven. Ik geef aan dat het nergens op slaat en dan heb je zo 100 posts vol met mensen die stellen dat ze al advies hebben gegeven en verder gewoon irritant aanwezig willen zijn.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:35:17 #215
545 dop
:copyright: dop
pi_182436494
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:29 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Simpel getyp van iemand die geen tips heeft en alleen maar wil afzeiken
want?
niemand heeft baat bij de huisarts of een psygoloog?
of het is niet okay om met een specialist over je problemen te praten?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:35:57 #216
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436511
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:35 schreef dop het volgende:

[..]

want?
niemand heeft baat bij de huisarts of een psygoloog?
of het is niet okay om met een specialist over je problemen te praten?
Het is het meest standaard iets wat je kan noemen en wat iedereen al wel weet. Dat is geen advies, dat is gewoon zeggen dat water water is. Reageer op mijn post erna even
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:36:25 #217
545 dop
:copyright: dop
pi_182436518
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:32 schreef mercimarci het volgende:
Moet jij eens in dit topic zoeken naar waardevolle adviezen. Iets wat echt ergens op slaat. En mediator/advocaat gebeuren niet meerekenen, daar ben ik mee bezig. Je komt echt niks tegen ook al denkt iedereen dat ze heel veel en goed advies hebben gegeven. Ik geef aan dat het nergens op slaat en dan heb je zo 100 posts vol met mensen die stellen dat ze al advies hebben gegeven en verder gewoon irritant aanwezig willen zijn.
je hebt niet alleen dit topic geopend dus het staat natuurlijk niet alleen hier.
na topic nummer zoveel gaan mensn het ok en beetje zat worden
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:37:29 #218
545 dop
:copyright: dop
pi_182436536
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:35 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Het is het meest standaard iets wat je kan noemen en wat iedereen al wel weet. Dat is geen advies, dat is gewoon zeggen dat water water is. Reageer op mijn post erna even
kom je bij een psygoloog? ben je bij de huisats geweest?
als je dat niet zegt, idem voor advocaat of mediater dan denkt iedereen dat je er niets mee doet
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:38:02 #219
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436543
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:36 schreef dop het volgende:

[..]

je hebt niet alleen dit topic geopend dus het staat natuurlijk niet alleen hier.
na topic nummer zoveel gaan mensn het ok en beetje zat worden
Driekwart ging over heel andere zaken uberhaupt. Wat heeft dat te maken met advies voor deze situatie? Je weet zelf ook wel dat jij ook gewoon onterecht mee bent gegaan met de tendens die hier gaande is
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:39:02 #220
545 dop
:copyright: dop
pi_182436567
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:38 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Driekwart ging over heel andere zaken uberhaupt. Wat heeft dat te maken met advies voor deze situatie? Je weet zelf ook wel dat jij ook gewoon onterecht mee bent gegaan met de tendens die hier gaande is
waar ga ik mee en ben ik onterecht?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:39:15 #221
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:37 schreef dop het volgende:

[..]

kom je bij een psygoloog? ben je bij de huisats geweest?
als je dat niet zegt, idem voor advocaat of mediater dan denkt iedereen dat je er niets mee doet
Lol oke leuk uitgangspunt. Ik ga bij elk topic zeggen dat ze naar de huisarts en psycholoog moeten als iemand tips/advies zoekt. Als ze dat niet doen of hebben gedaan ga ik zeggen dat ze er niks mee doen, ongeacht dat niemand echt tips geeft etc. Snap je wat jij en anderen doen?
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:39:54 #222
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436589
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:39 schreef dop het volgende:

[..]

waar ga ik mee en ben ik onterecht?
Dat jij ook geen enkele tip of advies geeft over hoe ik de situatie aan moet pakken. Net als de rest. En jij denkt van jezelf ook dat je helpt en hebt geholpen.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:40:58 #223
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436609
God het is ook niet zo moeilijk, lees de laatste 100 reacties of dit hele topic man. Je ziet dan toch ook wel dat niemand ook maar iets zinnigs zegt, zeker de laatste 100 reacties zijn alleen maar aanvallen naar mij persoonlijk
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:41:24 #224
545 dop
:copyright: dop
pi_182436627
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:39 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Lol oke leuk uitgangspunt. Ik ga bij elk topic zeggen dat ze naar de huisarts en psycholoog moeten als iemand tips/advies zoekt. Als ze dat niet doen of hebben gedaan ga ik zeggen dat ze er niks mee doen, ongeacht dat niemand echt tips geeft etc. Snap je wat jij en anderen doen?
jou probleem is dat je denkt het allemaal zelf op te moeten lossen.
je hebt niet eens door dat naar huisarts of psygoloog soms gewoon het juiste advies is.
dat gaat niet over dat je niet akay bent, of gek ofzo.
maar gewoon dat je met iemand 1 op 1 moet praten in vertrouwen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:42:26 #225
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436649
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:41 schreef dop het volgende:

[..]

jou probleem is dat je denkt het allemaal zelf op te moeten lossen.
je hebt niet eens door dat naar huisarts of psygoloo soms gewoon het juste advies is.
dat gaat niet over dat je niet akay bent, of gek ofzo.
maar gewoon dat je met iemand 1 op 1 moet praten in vertrouwen
Nou mijn probleem is vooral dat ik dacht dat mensen hier wat konden zeggen behalve dat ik naar een huisarts moet gaan. Soms zie ik in andere topics nog wel wat tips zodat ze niet naar de huisarts hoeven te gaan. Hier is het motto dat ik erheen moet en klaar ermee
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:43:20 #226
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436665
En ik denk helemaal niet dat ik het zelf op moet lossen. Daarom vraag ik hier wat advies dat ik niet krijg. En dan stel jij dat ik denk dat ik het alleen op moet lossen juist :') God echt zeg
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:44:48 #227
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436705
Serieus lees gewoon eens in alle rust dit topic na en ga dan vertellen waar de adviezen waren. Gewoon vanuit een schone lei alsof je het voor het eerst leest. Dan zal je ook wel snappen dat jij en anderen echt gewoon heel erg slecht bezig zijn met hun gedrag
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:45:13 #228
545 dop
:copyright: dop
pi_182436718
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:43 schreef mercimarci het volgende:
En ik denk helemaal niet dat ik het zelf op moet lossen. Daarom vraag ik hier wat advies dat ik niet krijg. En dan stel jij dat ik denk dat ik het alleen op moet lossen juist :') God echt zeg
je komt zelf ook langzaam tot de concluse dat je het hie niet gaat vinden toch.
wat houd e tegen om naar de huisarts of psygoloog te gaan?
het internet is net altijd de plek voor alles.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182436723
Hou toch op...
En hoe kan het dat jij in een ander topic beweert al jaren in de GGZ te werken?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:46:00 #230
545 dop
:copyright: dop
pi_182436729
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:44 schreef mercimarci het volgende:
Serieus lees gewoon eens in alle rust dit topic na en ga dan vertellen waar de adviezen waren. Gewoon vanuit een schone lei alsof je het voor het eerst leest. Dan zal je ook wel snappen dat jij en anderen echt gewoon heel erg slecht bezig zijn met hun gedrag
tuurlijk wij hebben een problem jij niet?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:46:22 #231
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:14 schreef maily het volgende:

[..]

Dit topic kan zeker gesloten worden, iedereen geeft je gewoon advies maar jij doet er überhaupt niks mee.

:W
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 17:17 schreef hugecooll het volgende:
Wat is dit nou weer voor ongein dan :') je moet ook beginnen met een poepfetisj en het daarna afzwakken tot volgescheten luiers dragen om te eindigen bij zoiets
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Haha denk ik ook ja bedankt voor de link. Ik vond wollah de beste want daarvan had ik het niet door
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:06 schreef dop het volgende:

[..]

Ga naar de huisarts, praat met een psygoloog.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:12 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik vind Excuustruus wel een leuke naam voor je nieuwe kloon.
Van deze laatste pagina alleen al :')
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:47:13 #232
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:46 schreef dop het volgende:

[..]

tuurlijk wij hebben een problem jij niet?
Nou sowieso hebben jullie een probleem als jullie echt geloven advies te hebben gegeven

Maar die reactie van jou negeert ook weer compleet wat ik zeg/vraag om jou een beetje realistisch ernaar te laten kijken weer, past er ook weer perfect bij vind je ook weer niet
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:49:19 #233
545 dop
:copyright: dop
pi_182436806
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:46 schreef mercimarci het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Van deze laatste pagina alleen al :')
dit topic is het punt dat mensen alllang met je klaar zijn.
mijn advies is serieus, maar niet serieus genoeg voor jou blijkbaar.
succes dan maar.
we kunnen niet met pasklaar oplossingen komen in een topic waar j zelf geheimzinnig doet en niet het achterste vAn je tong wil laten zien.
hee alle respect snap ik nog ook, maar daarom ook mijn advies
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:50:19 #234
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436827
Mijn advies aan jou is om de e van je toetsenbord te repareren

Bedankt voor je advies, staat genoteerd, je kon net zo goed niets typen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:51:22 #235
545 dop
:copyright: dop
pi_182436849
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:50 schreef mercimarci het volgende:
Mijn advies aan jou is om de e van je toetsenbord te repareren

Bedankt voor je advies, staat genoteerd, je kon net zo goed niets typen
thx voor je advies
jammer dat je er weinig van snapt of dat je gewoon bang bent
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 18:52:05 #236
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182436858
Ik ga hier maar even weg, merk dat ik wel chagrijnig/verdrietig word
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:00:03 #237
545 dop
:copyright: dop
pi_182437040
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 18:52 schreef mercimarci het volgende:
Ik ga hier maar even weg, merk dat ik wel chagrijnig/verdrietig word
voor wat het waard is, ik ben zelf gescheiden en hebt 2 kindertjes.
Ik ben ervarings deskundige in deze dus, en heb zelf ook een psygoloog bezocht.
Het gaat niet over dat iets of iemand gek of raar is, gewoon een plek waar je kunt reflectern en 1 op 1 advies kunt krijgen.
waar je verlangens en gevoelens, verdriet kunt bespreken die je misschien niet zo op het internet kwakt
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182437847
Ah, daar was je alweer.
Gaat snel bij jou, maar dat was te verachten als je kijkt naar je snelheid van bombshell bij vriendin laten vallen, relatie opgeven, dames keuren voor nieuwe relatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 10 oktober 2018 @ 19:48:52 #239
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182438196
Heb haar opgebeld, ze nam op, ze wil wel met me praten over de situatie
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182438549
Anyway, het moment is al een tijdje voorbij dat je het hebt verteld, waar het topic over ging.
Iedereen heeft inmiddels wel een beetje z'n zegje gedaan en begint een beetje een dagboek te worden zo, het is mooi geweest, hij gaat bij deze dicht.
Sterkte verder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')