abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:26:26 #51
463823 Rodgrod
med vanille quench
pi_182689689
registreer om deze reclame te verbergen
Nu aan het spetteren
pi_182689794
Middaghoop nu.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:12:32 #53
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_182833283
voel er weer wat aankomen hoor, zo h
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger :)
Hier schreef yvonne het volgende: Ik post wederom in een naatje_1 kwaliteitstopic *O*
pi_182876503
teringkriebels, zo'n hoop die helemaal langs je anus heen brand
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger :)
Hier schreef yvonne het volgende: Ik post wederom in een naatje_1 kwaliteitstopic *O*
pi_182876885
mijn lichaam houdt een soort 2-1-2-1-2-1-2 ritme aan door de week. Gisteren zat ik eenmaal vlak voor de lunch op het werk op de subsidiepot, en nog eenmaal 's avonds in mn eigen hall of fumes.

Dat zou betekenen dat vandaag een eenstop strategie zou moeten worden, maar hij heeft zich nog niet aangediend.
Gauw ff een dubbele espresso tappen, want ik moet straks naar een beurs, en schijten op wc's in beurshallen is altijd zo'n ellende met die drukte. Zeker omdat het een technische beurs is met alleen maar mannen, dan krijg je het bijzondere fenomeen dat er bij de heren een rij staat en dames zo kunnen doorlopen. :')
Mijn foto's op Flickr!
Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus
Namens Frysln hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_182883356
Ik heb een presenteerpot, zodat ik trots mijn resultaat kan aanschouwen. Ik probeer zoveel mogelijk vezelrijk te eten voor een goede stoelgang en het maken van dikke hopen. En dat lukt goed. Elke keer als ik op de pot zit altijd wel een dikke stevige hoop die makkelijk eruit glijdt. _O_ *O*
  zondag 4 november 2018 @ 12:10:17 #57
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_182934946
Lange tijd geleden dat ik echt zo'n mooie slangachtige heb neergelegd, mooi hoor :s)
  zondag 4 november 2018 @ 18:08:42 #58
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_182941235
Net weer gehoopt en in dezelfde dichtheid als eerder, alleen deze keer, in plaats van zijwaarts kronkelen op het plateau, stond de drol deze keer fier omhoog als een echte bruine dildo :')
pi_183061280
ik ga er zo wel weer voor hoor :7
pi_183106559
Pruttelmoment. Dit is geen hoop maar een drabje.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183209943
Zo eentje die dan eerst solide is en vervolgens steeds meer in vochtigheidsgraad toeneemt, wel meteen helemaal leeggebaggerd natuurlijk...
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')