abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 12:58:20 #101
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182004114
Sen. Chuck Grassley: No Need For FBI To Investigate Kavanaugh Allegation

quote:
Sen. Chuck Grassley (R-Iowa), chairman of the Senate Judiciary Committee, rejected calls that the FBI help investigate an explosive allegation of sexual assault against Supreme Court nominee Brett Kavanaugh, saying federal investigators “would have no bearing” on what Christine Blasey Ford tells lawmakers in the coming days.
Niet echt van de Law & Order die partij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182005111
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Over de stronthoop die Ted Cruz (of eigenlijk Rafael Cruz) heet gesproken, hij heeft zich weer eens van zijn meest menselijke kant laten zien.

Waar Beto O'Rourke heeft gezegd dat de agente die andermans huis is binnengedrongen en daar een zwarte man heeft neergeschoten ontslagen dient te worden, zei Cruz het volgende:

[..]

Ugh.
Ik heb de zaak niet echt gevolgd na het initiële nieuwsbericht. Wat is er onmenselijk aan deze reactie?
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 13:48:34 #103
3928 Ulx
pi_182005161
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb de zaak niet echt gevolgd na het initiële nieuwsbericht. Wat is er onmenselijk aan deze reactie?
Een agent trapt een deur in en schiet iemand neer in zijn huis.

Roept daarna:"Ik vergiste me, dacht dat het mijn huis was."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 19 september 2018 @ 13:49:55 #104
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182005186
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een agent trapt een deur in en schiet iemand neer in zijn huis.

Roept daarna:"Ik vergiste me, dacht dat het mijn huis was."
Lijken me Gestapo praktijken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 13:51:14 #105
3928 Ulx
pi_182005217
https://www.vanityfair.co(...)gations-trump-ivanka

quote:
After days of obsessing over the anonymous New York Times op-ed and Bob Woodward’s book Fear, Donald Trump’s mood was improving markedly last week as he watched Brett Kavanaugh’s Supreme Court nomination sailing toward a confirmation vote. “Everyone thought Kavanaugh was a slam dunk,” an outside adviser to the White House told me. In a phone call with Sean Hannity over the weekend, Trump even boasted he’d gotten past Woodward’s book—he told people it was a dud. But his reprieve would be short-lived. On Sunday, college professor Christine Blasey Ford told The Washington Post that Kavanaugh had allegedly attempted to rape her at a party when they were teenagers, thrusting Trump and the White House into a #MeToo crisis at a moment when they can’t afford to antagonize women voters ahead of the midterms.

According to three sources, Kavanaugh’s imperiled confirmation has unsettled Trump and the White House. “Everyone knows his predisposition is to punch back, but this is a different situation than an election,” a former West Wing official briefed on the strategy discussions said. In the past, Trump responded to allegations of sexual misconduct by channeling his mentor Roy Cohn: deny everything, and go on the attack. But he’s been surprisingly measured in his defense of Kavanaugh. In a news conference today, Trump told reporters, “I feel so badly for him that he’s going through this,” but refrained from attacking Ford.

According to sources, several factors are at play. White House advisers are worried that more damaging information about Kavanaugh could come out. Two sources told me the White House has heard rumors that Ford’s account will be verified by women who say she told it to them contemporaneously. People worry, without apparent evidence, of another Ronan Farrow bomb dropping. One source says Ivanka Trump has told her father to “cut bait” and drop Kavanaugh.

Another reason Trump hasn’t gone to the mat for Kavanaugh is that he’s said to be suspicious of Kavanaugh’s establishment pedigree. “‘He’s a Bush guy, why would I put myself out there defending him?’” Trump told people, according to a former White House official briefed on the conversations. Trump also has expressed frustration with White House counsel Don McGahn, who aggressively lobbied for him to choose Kavanaugh, a source said. “Trump wants this guy on the court, but Trump knows there are five other people he could put on the court if this falls apart,” a former official said.

But the threat of losing the House and Senate seems to have helped convince Trump not to go scorched-earth on Ford. If Trump antagonizes women voters, it could increase the odds Republicans would lose both houses in Congress. “Trump knows the Senate is not looking good,” an outside adviser said. “It’s all about the impeachment, he knows it’s coming.”

Even before the Kavanaugh crisis, Trump has been worried about Republicans’ declining fortunes, and he’s been finding ways to shift the blame. Trump told a friend in the Oval Office last week that it would be Mitch McConnell and Paul Ryan’s fault if Republicans lost the House and the Senate, according to a person familiar with the conversation. “This is the election about Ryan and McConnell—it’s about those guys,” Trump said. Trump referred to his 2020 campaign as “the real election.” “It’s pure Trump. He has to come up with a way he’s not responsible if Republicans lose,” a former West Wing staffer said.

The White House and the offices of Mitch McConnell and Paul Ryan did not respond to requests for comment.
pi_182005226
quote:
Was te verwachten, ze willen hem erdoor hebben. Risico is gewoon te groot.

Dr. Ford zal vrees ik toch naar de hearing moeten komen. Als ze dat niet doet zal de nominatie doorgaan as planned.

Zelfs als dat laatste gebeurt is het m.i. nog politieke winst voor Trump. Nominaties is een van zijn 'sterke' punten en dit is alles bezien een extreem slordig proces geworden.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 13:57:07 #107
3928 Ulx
pi_182005345
eliseviebeck twitterde op woensdag 19-09-2018 om 05:22:59 Kavanaugh’s accuser thought her life would be upended. She was right. https://t.co/Spm2ce4kTR reageer retweet
Aanhangers van Kavanaugh gaan demonstreren bij Dr Ford's huis.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 14:00:01 #108
3928 Ulx
pi_182005410
reinabori twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 15:52:47 I graduated from Holton Arms, and knew both Brett Kavanaugh and Mark Judge. Christine Blasey Ford was a year or so behind me, I remember her. I signed this letter. The incident was spoken about for days afterwords in school. Kavanaugh should stop lying, own up to it and apologize https://t.co/Ah24yKuMpz reageer retweet
Als dit klopt -en waarom niet- is het logisch dat de GOP geen onderzoek door de FBI wil. Die zullen uiteraard met schoolgenoten gaan praten om te kijken of dit inderdaad al rond 1980 besproken werd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ulx op 19-09-2018 14:13:31 ]
pi_182005952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:00 schreef Ulx het volgende:
reinabori twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 15:52:47 I graduated from Holton Arms, and knew both Brett Kavanaugh and Mark Judge. Christine Blasey Ford was a year or so behind me, I remember her. I signed this letter. The incident was spoken about for days afterwords in school. Kavanaugh should stop lying, own up to it and apologize https://t.co/Ah24yKuMpz reageer retweet
Als dit klopt -en waarom niet- is het logisch dat de GOP geen onderzoek door de FBI wil. Die zullen uiteraard met schoolgenoten gaan praten om te kijken of dit inderdaad al rond 1980 besproken werd.

Die tweet is alweer verwijderd. Denk ik fake.
pi_182006261
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat er überhaupt controverse over deze zaak zou moeten zijn, is te belachelijk voor woorden. De vrouw is in mogelijk beschonken toestand het huis van een buurman in gebanjerd, heeft vervolgens naar haar zeggen de man het één en ander gesommeerd en is toen maar gaan schieten. De man zat in zijn eigen huis, niemand iets kwaads te doen. Vervolgens heeft het nog een tijdje geduurd voordat de vrouw daadwerkelijk is aangeklaagd en kwamen er allerlei berichten naar buiten waarvan het leek alsof ze bedoeld waren om de omstandigheden voor de vrouw te verzachten. Een dieptepunt daarvan was dat een affiliate van FOX het als schokkend nieuws bracht dat de man die is neergeschoten wiet in huis had.

Je kunt in een zaak als deze niet goed en wel zeggen dat de agent net zo goed een slachtoffer is. Niets in Cruz' z'n reactie is feitelijk onjuist, maar alles in zijn reactie is toondoof en ronduit smerig.
pi_182006332
Monolith had weer gelijk, 1 poll is geen poll. Nu is er weer eentje uit waarbij O'Rourke met 2 punten leidt:

Beto O'Rourke (D): 47%
Ted Cruz (R-inc): 45%

https://www.reuters.com/a(...)s-poll-idUSKCN1LZ18B

Voor zover ik weet de eerste poll waarin hij de leiding neemt.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 14:47:04 #112
3928 Ulx
pi_182006476
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:22 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Of onaangename reacties.
pi_182006811
Ondertussen gooit Trump Sessions nog maar eens voor de bus.

quote:
“I don’t have an Attorney General. It’s very sad,” Trump told Hill.TV in an extensive and free-wheeling interview Tuesday from the Oval Office.

The president has long excoriated Sessions for his March2017 decision to recuse himself from the Russia collusion investigation. But on Tuesday he suggested he is frustrated by Sessions' performance on far more than that.

“I’m not happy at the border, I’m not happy with numerous things, not just this,” he said.

Trump suggested he had a personal blind spot when it came to nominating Sessions as the nation’s top law enforcement officer.

“I’m so sad over Jeff Sessions because he came to me. He was the first Senator that endorsed me. And he wanted to be Attorney General, and I didn’t see it,” he said.

“And then he went through the nominating process and he did very poorly. I mean, he was mixed up and confused, and people that worked with him for, you know, a long time in the Senate were not nice to him, but he was giving very confusing answers. Answers that should have been easily answered. And that was a rough time for him.”

“He gets in and probably because of the experience that he had going through the nominating when somebody asked him the first question about Hillary Clinton or something he said ‘I recuse myself, I recuse myself,’" Trump said.

“And now it turned out he didn’t have to recuse himself. Actually, the FBI reported shortly thereafter any reason for him to recuse himself. And it’s very sad what happened.”

Trump demurred on whether he might one day fire the attorney general.

“We’ll see what happens. A lot of people have asked me to do that. And I guess I study history, and I say I just want to leave things alone, but it was very unfair what he did,” he said, referring to the recusal decision.

“And my worst enemies, I mean, people that, you know, are on the other side of me, in a lot of ways including politically, have said that was a very unfair thing he did.”

He concluded: "We’ll see how it goes with Jeff. I’m very disappointed in Jeff. Very disappointed."
https://thehill.com/hillt(...)tter_impression=true
pi_182006921
Republikeinen lijken nu te pushen om de hearing maar gewoon helemaal te laten zitten en zo snel mogelijk te gaan stemmen.
  woensdag 19 september 2018 @ 15:11:37 #115
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182006933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:41 schreef westwoodblvd het volgende:
Ted Cruz
Ai ai ai. In Texas nog wel.. c_/
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 15:13:08 #116
3928 Ulx
pi_182006972
kylegriffin1 twitterde op woensdag 19-09-2018 om 15:00:03 The Justice Department, FBI, and ODNI are expected to tell Trump that some Russia investigation information should be kept secret with redactions, three people familiar with the matter tell Bloomberg.https://t.co/XUrJWbTbdy reageer retweet
pi_182007312
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat er überhaupt controverse over deze zaak zou moeten zijn, is te belachelijk voor woorden. De vrouw is in mogelijk beschonken toestand het huis van een buurman in gebanjerd, heeft vervolgens naar haar zeggen de man het één en ander gesommeerd en is toen maar gaan schieten. De man zat in zijn eigen huis, niemand iets kwaads te doen. Vervolgens heeft het nog een tijdje geduurd voordat de vrouw daadwerkelijk is aangeklaagd en kwamen er allerlei berichten naar buiten waarvan het leek alsof ze bedoeld waren om de omstandigheden voor de vrouw te verzachten. Een dieptepunt daarvan was dat een affiliate van FOX het als schokkend nieuws bracht dat de man die is neergeschoten wiet in huis had.

Je kunt in een zaak als deze niet goed en wel zeggen dat de agent net zo goed een slachtoffer is. Niets in Cruz' z'n reactie is feitelijk onjuist, maar alles in zijn reactie is toondoof en ronduit smerig.
Als het lijkt alsof de zaak wordt getraineerd of anderszins niet goed wordt opgepakt, komt de boodschap 'laten we de boel goed onderzoeken voor we iemand (al dan niet juridisch) veroordelen' inderdaad niet zo geloofwaardig over.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 15:49:38 #118
3928 Ulx
pi_182007703
ABCPolitics twitterde op woensdag 19-09-2018 om 15:41:09 Pres. Trump on the FBI investigating the Kavanaugh allegation: "Well, it seems that the FBI really doesn't do that ... let the senators do it, they're doing a very good job" https://t.co/1IwP5MHwiI https://t.co/KdzzvZu6Eo reageer retweet
Onzin.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 15:52:36 #119
3928 Ulx
pi_182007742
jjouvenal twitterde op woensdag 19-09-2018 om 15:50:10 BREAKING: Trump says it is “very hard for me to imagine anything happened” between Kavanaugh and accuser as he leaves White House. reageer retweet
Dan kan de FBI gewoon even ingeschakeld worden. Bij de zaak Hill hadden ze een rapport klaar binnen een paar dagen.
pi_182007881
De FBI kan letterlijk in één week de betrokkenen interviewen (en liegen tegen FBI is strafbaar) en dan een rapport instellen. Dan heb je een feitelijke basis voor een hearing. Maar het moet allemaal snel, snel, snel.
  woensdag 19 september 2018 @ 16:13:22 #121
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182008091
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ondertussen gooit Trump Sessions nog maar eens voor de bus.

[..]

https://thehill.com/hillt(...)tter_impression=true
Dus Sessions endorsed Trump omdat hij AG wil worden, Trump weet dit en nomineert hem vervolgens. Dat is volgens mij niet helemaal legaal geloof ik, je mag geen baantjes aanbieden om support te krijgen. Vervolgens loopt Trump te zeuren dat Sessions erg slecht in de hearings was, niemand die Trump heeft verteld dat hij de nominatie kan in trekken?

En waar haalt hij Clinton vandaan, hij heeft zich terug getrokken van het Rusland onderzoek.

Vervolgens weer het zelfde riedeltje van mensen zeggen dat ik het moet doen, maar ik doe het niet of misschien wel, we zullen het zien.

Het enige wat Trump hier laat zien is dat hij niet instaat is om goede mensen aan te nemen volgens hem zelf.
pi_182008384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:13 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dus Sessions endorsed Trump omdat hij AG wil worden, Trump weet dit en nomineert hem vervolgens. Dat is volgens mij niet helemaal legaal geloof ik, je mag geen baantjes aanbieden om support te krijgen. Vervolgens loopt Trump te zeuren dat Sessions erg slecht in de hearings was, niemand die Trump heeft verteld dat hij de nominatie kan in trekken?

En waar haalt hij Clinton vandaan, hij heeft zich terug getrokken van het Rusland onderzoek.

Vervolgens weer het zelfde riedeltje van mensen zeggen dat ik het moet doen, maar ik doe het niet of misschien wel, we zullen het zien.

Het enige wat Trump hier laat zien is dat hij niet instaat is om goede mensen aan te nemen volgens hem zelf.
Ach, hij heeft ook gezegd dat hij Comey al had moeten ontslaan toen hij de primaries won. En dat de orkaan in de Carolina's heel nat is, vanuit het oogpunt van het water.

Ik zou niet naar een diepere betekenis in zijn beweringen zoeken, want die is er simpelweg niet.
pi_182008444
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182008536
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:22 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De link in die tweet klopt nog wel.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182008838
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:41 schreef westwoodblvd het volgende:
Monolith had weer gelijk, 1 poll is geen poll. Nu is er weer eentje uit waarbij O'Rourke met 2 punten leidt:

Beto O'Rourke (D): 47%
Ted Cruz (R-inc): 45%

https://www.reuters.com/a(...)s-poll-idUSKCN1LZ18B

Voor zover ik weet de eerste poll waarin hij de leiding neemt.
Hiervoor geldt natuurlijk wel exact hetzelfde. :P
Het is voor zover ik weet de eerste en enige poll waarin O'Rourke op voorsprong staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')