abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:50:27 #1
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181993903
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 14 september 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
pi_181994232
TS, waarom schrijf je structureel z'n naam verkeerd ?
  dinsdag 18 september 2018 @ 22:08:06 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181994246
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
TS, waarom schrijf je structureel z'n naam verkeerd ?
Goede vraag. Ik vraag wel even een rectificatie.
  dinsdag 18 september 2018 @ 22:31:57 #4
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181994800
Stemming over Kavanaugh formeel uitgesteld tot maandag:



https://www.judiciary.sen(...)-united-states-day-5
pi_181995390
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_181995680
quote:
Leuk en aardig maar als ze hem willen spreken kunnen ze hem gewoon dagvaarden en dan moet hij komen. Maar iets zegt mij dat de Republikeinen dat gaan blokkeren.
pi_181995745
Tekenend ook weer, wat een lafaard! :|W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181995755
quote:
Titel is wat verwarrend aangezien er niet direct duidelijk is waar "he" naar verwijst en het feit dat de man Judge van achteren heet helpt ook niet. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181995881
Oh? McGahn wist ervan?

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 22:55:08 Sens. Blumenthal, Jones, and Leahy want to know what, if anything, W.H. counsel Don McGahn knew about the sexual assault allegations against Kavanaugh — the senators also question McGahn's role in the production and coordination of a letter signed by 65 classmates of Kavanaugh's. https://t.co/BhA2cOHBP4 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181995958
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:15 schreef Kijkertje het volgende:
Oh? McGahn wist ervan?

kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 22:55:08 Sens. Blumenthal, Jones, and Leahy want to know what, if anything, W.H. counsel Don McGahn knew about the sexual assault allegations against Kavanaugh — the senators also question McGahn's role in the production and coordination of a letter signed by 65 classmates of Kavanaugh's. https://t.co/BhA2cOHBP4 reageer retweet
FBI heeft WH al een tijdje terug op de hoogte gesteld. Dus dat verbaast me niet.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 23:23:15 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181996012
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
TS, waarom schrijf je structureel z'n naam verkeerd ?
Kavanaughty?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181996141
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:19 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

FBI heeft WH al een tijdje terug op de hoogte gesteld. Dus dat verbaast me niet.
Wanneer dan? Feinstein heeft die brief pas vorige week aan de FBI overhandigd?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 23:37:39 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181996218
https://edition-m.cnn.com(...)2Fedition.cnn.com%2F


Rusland geeft Israel de schuld van het verlies van dit toestel.

Welke kant kiest Trump? Of negeert hij het?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181996328
KenDilanianNBC twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 16:11:27 Just in, per @garretthaake: Sen. @MarkWarner, who has read the documents, says of Trump's decision to declassify raw intelligence about his campaign's alleged conspiracy with Russia: "Be careful what you wish for." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181996450
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 23:55:03 Republicans on the Senate Judiciary Committee are considering having their female aides question Christine Blasey Ford, HuffPost reports.One reason for this unusual move: Every Republican senator on the committee is male. https://t.co/RUAYPGHvDl reageer retweet
quote:
Republicans are no doubt eager to avoid some of the mistakes of 1991, when law professor Anita Hill testified about her sexual harassment allegations against Clarence Thomas, who was eventually confirmed to the Supreme Court anyway.

Hill, a black woman, had to testify in front of a Senate Judiciary Committee that was composed entirely of white men. The optics were not lost on anyone, and in the 1992 elections, women across the country were inspired to run to change the representation in Congress.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 19 september 2018 @ 00:14:06 #16
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181996513
Liep tegen nog een data driven model aan voor de senaat van iemand die nota bene geinterviewed is voor een podcast op fivethirtyeight. https://www.weeklystandard.com/swingseat-senate-election-model/
  woensdag 19 september 2018 @ 00:27:13 #17
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181996605
Wel belangrijk denk ik?

Supreme Court Orders Disclosure for Dark Money, As New Report Unveils Some Donors

The top four spenders identified by Issue One are the U.S. Chamber of Commerce, the mainstream conservative Crossroads GPS, the Koch network's Americans for Prosperity and the National Rifle Association. Issue One says that collectively, the four groups pumped at least $357 million into elections between 2010 and 2016.
pi_181996657
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 00:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Liep tegen nog een data driven model aan voor de senaat van iemand die nota bene geinterviewed is voor een podcast op fivethirtyeight. https://www.weeklystandard.com/swingseat-senate-election-model/
Lijkt me een tikkeltje te optimistisch eerlijk gezegd.

Overigens komt fivethirtyeight binnenkort met eenzelfde model voor gouverneursraces. Krijgen minder aandacht maar zijn minstens net zo belangrijk.
pi_181997224
kylegriffin1 twitterde op woensdag 19-09-2018 om 02:10:01 Christine Blasey Ford wants an FBI investigation into the alleged Kavanaugh assault before testifying.Ford's attorneys argue "a full investigation ... will ensure that the crucial facts and witnesses ... are assessed in a non-partisan manner." https://t.co/UcAXxsJHsv reageer retweet
Lijkt me niet meer dan logisch :P

Christine Blasey Ford Wants F.B.I. to Investigate Kavanaugh Before She Testifies

quote:
The woman who has accused President Trump's Supreme Court nominee of sexual assault threw into doubt plans for an extraordinary Senate hearing to air her accusations, charging on Tuesday that some senators have already made up their minds and insisting that the F.B.I. investigate first.

Speaking through her lawyers, Christine Blasey Ford did not explicitly rule out appearing next Monday before the Senate Judiciary Committee to testify along with Judge Brett M. Kavanaugh. But echoing Senate Democrats, she said an investigation should be "the first step" before she is put "on national television to relive this traumatic and harrowing incident."

Republicans are unlikely to negotiate an alternative date and could go ahead with the hearing without her or cancel it altogether if Dr. Blasey refuses to appear and move quickly to a vote on Judge Kavanaugh's nomination. They have repeatedly stressed that Monday would be her opportunity to testify, either privately or publicly, and that they then planned to move forward with the confirmation process. They have also rejected the possibility of an F.B.I. investigation.

The apparent standoff was yet another turn in a high-stakes drama that has gripped the Capitol since Thursday, when the top Democrat on the Judiciary Committee revealed that she had referred the sexual assault allegations to federal investigators. Dr. Blasey, a research psychologist in Northern California, has accused the judge of sexually assaulting her more than 30 years ago when both were teenagers, a charge that Judge Kavanaugh has categorically denied.

"If she does not come on Monday, we are going to move on and vote on Wednesday," Senator Lindsey Graham, Republican of South Carolina and a member of the committee, told Fox News on Tuesday evening.
kylegriffin1 twitterde op woensdag 19-09-2018 om 02:30:00 Dr. Chrstine Blasey Ford has moved out of her house, is arranging for private security for herself and her family, and is effectively in hiding, a person close to her tells NYT. https://t.co/lfeRq6tHBj reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op woensdag 19-09-2018 om 02:45:11 Dianne Feinstein: "We should honor Dr. Blasey Ford's wishes and delay this hearing. A proper investigation must be completed, witnesses interviewed, evidence reviewed and all sides spoken to. Only then should the chairman set a hearing date." https://t.co/v2uX69RqV5 reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 19-09-2018 03:00:25 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181997466
NatashaBertrand twitterde op woensdag 19-09-2018 om 02:21:30 Wow. Blasey Ford says that Grassley scheduled the public hearing expecting her to testify “at the same table” as Kavanaugh. At the same table as the man she says once tried to rape her. https://t.co/h6eqtkOiRs reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
seungminkim twitterde op woensdag 19-09-2018 om 04:12:19 Just in -- @ChuckGrassley response to Ford lawyer's letter https://t.co/IOT56cAe8U reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 19-09-2018 04:27:59 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181997830
kylegriffin1 twitterde op woensdag 19-09-2018 om 04:45:11 Bloomberg reports, according to a person familiar, that the FBI *did not* tell Trump or the W.H. that it doesn't want to be involved in the allegations against Kavanaugh.The FBI could do further investigation if the W.H. requests it, the person said.https://t.co/ESuriugCw1 reageer retweet
quote:
Ford's lawyers said she has received a "stunning amount of support" since going public with her claim over the weekend, but she also "has been the target of vicious harassment and even death threats," and has moved her family out of their home.

President Donald Trump said earlier Tuesday he feels "terribly" that Kavanaugh is facing the allegation.

"I feel so badly for him. This is not a man who deserves this," Trump told reporters at the White House. "Hopefully the woman will come forward, state her case. He will state his case," he said, adding, "We will see what happens."

Trump also said he didn't want the FBI to investigate the matter.

"I don't think the FBI should be involved because they don't want to be involved, if they wanted to be I would certainly do that," the president said. "This is not really their thing. The senators will do a good job."

However, a person familiar with the matter said the FBI did not tell the president or the White House that it doesn't want to be involved in the allegations against Kavanaugh or that it's not their thing. The FBI could do further investigation if the White House requests it and provides direction, the person said.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181999099
Dit gaan de Republikeinen natuurlijk nooit doen. Gaat de boel veel te veel vertragen. Ze kunnen nu claimen dat ze een hearing wilden en daarmee is de kous af, denk ik.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 08:27:08 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181999322
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:57 schreef westwoodblvd het volgende:
Dit gaan de Republikeinen natuurlijk nooit doen. Gaat de boel veel te veel vertragen. Ze kunnen nu claimen dat ze een hearing wilden en daarmee is de kous af, denk ik.
Met het risico dat Kavanaugh later dieper in de shit komt en vervangen gaat worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181999396
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 08:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Met het risico dat Kavanaugh later dieper in de shit komt en vervangen gaat worden.
Impeachment? Gaat nooit gebeuren. Dat is geen reëel risico.
pi_181999423
Het enige wat Kavanaugh nu nog kan gebeuren is dat Dr. Ford op het laatste moment alsnog op komt dagen. Dit kan natuurlijk ook een bargaining chip zijn. En als haar dan gevraagd wordt, "hoe weet u dit of dat zeker", dan heeft ze haar antwoord klaar; "dit is waarom ik een FBI onderzoek wilde". Maar dat is wellicht wat vergezocht.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 09:01:55 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181999679
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 08:33 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Impeachment? Gaat nooit gebeuren. Dat is geen reëel risico.
Ik sluit niets meer uit. Maar als de Dems blijven zwetsen met hun "we go high" geneuzel in plaats van er met gestrekt been in gaan is dat een reële kans.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181999717
Wacht wat.... is dat mens serieus met haar FBI onderzoek? _O-
Sinds wanneer doet de FBI onderzoek naar >30 jaar oude aantijgingen van onzedelijk gedrag?

Daarnaast, ze weigert zelf onder ede een verklaring af te leggen.
Ze weet niet meer in welk jaar het heeft plaatsgevonden.
Ze weet niet meer waar het precies heeft plaatsgevonden.
Ze weet niet meer of er 2 of 4 mensen aanwezig waren.

Dit heeft werkelijk alle tekenen van een politieke hitjob. :D
Proberen deze nominatie over de midterms te tillen. Op die manier kunnen de stemmingen van de Dems niet tegen hun gebruikt worden tijdens de midterms. En met geluk krijgen ze een meerderheid en kunnen ze het volledig afketsen.... mochten ze het lang genoeg kunnen rekken tot na januari.

Ik hoop serieus dat die stemming doorgaat en dat eens duidelijk wordt gemaakt dat dit soort misselijkmakend gedrag van de Dems niet meer zal worden getolereerd.
pi_181999723
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik sluit niets meer uit. Maar als de Dems blijven zwetsen met hun "we go high" geneuzel in plaats van er met gestrekt been in gaan is dat een reële kans.
Dit kan niet serieus zijn? :D
  woensdag 19 september 2018 @ 09:07:28 #29
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181999749
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 08:37 schreef westwoodblvd het volgende:
Het enige wat Kavanaugh nu nog kan gebeuren is dat Dr. Ford op het laatste moment alsnog op komt dagen. Dit kan natuurlijk ook een bargaining chip zijn. En als haar dan gevraagd wordt, "hoe weet u dit of dat zeker", dan heeft ze haar antwoord klaar; "dit is waarom ik een FBI onderzoek wilde". Maar dat is wellicht wat vergezocht.
Dat zie ik vooralsnog niet gebeuren. De gebeurtenissen van de hearing van Anita Hill (die nog even publiekelijk "uit de broek" moest tegenover een team Angry White men ligt nog té vers in het geheugen) Ford heeft een weloverwogen keuze gemaakt om een verzoek in te dienen voor een FBI onderzoek. Dit brengt zowel het congres als Trump voor een dilemma. Het congres wil liever geen uitstel meer, want hoe langer dat dit duurt, hoe sneller de kans voor een nominatie van Kavanaugh zal slinken. Trump lijkt me niet al te happig om bij de FBI aan te kloppen (om diverse redenen) om een onderzoek te doen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181999750
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wanneer dan? Feinstein heeft die brief pas vorige week aan de FBI overhandigd?
Feinstein heeft deze brief overigens al een aantal maanden in bezit gehad.
Mocht ze geloven wat er in staat... zou ik haar bijna willen beschuldigen van het achterhouden van bewijs en helpen van een verkrachter. Gelukkig en per puur toeval gaf ze de brief vrij een paar dagen voor de stemming :)
  woensdag 19 september 2018 @ 09:10:41 #31
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181999805
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:05 schreef Refragmental het volgende:
Wacht wat.... is dat mens serieus met haar FBI onderzoek? _O-
Sinds wanneer doet de FBI onderzoek naar >30 jaar oude aantijgingen van onzedelijk gedrag?

Daarnaast, ze weigert zelf onder ede een verklaring af te leggen.
Ze weet niet meer in welk jaar het heeft plaatsgevonden.
Ze weet niet meer waar het precies heeft plaatsgevonden.
Ze weet niet meer of er 2 of 4 mensen aanwezig waren.

Dit heeft werkelijk alle tekenen van een politieke hitjob. :D
Proberen deze nominatie over de midterms te tillen. Op die manier kunnen de stemmingen van de Dems niet tegen hun gebruikt worden tijdens de midterms. En met geluk krijgen ze een meerderheid en kunnen ze het volledig afketsen.... mochten ze het lang genoeg kunnen rekken tot na januari.

Ik hoop serieus dat die stemming doorgaat en dat eens duidelijk wordt gemaakt dat dit soort misselijkmakend gedrag van de Dems niet meer zal worden getolereerd.
Door een soort van Roland Freisler te installeren op die plaats die zich naar alle grillen van een president zal schikken? Je bent echt wel een eng personage, moet ik zeggen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181999877
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:05 schreef Refragmental het volgende:
Wacht wat.... is dat mens serieus met haar FBI onderzoek? _O-
Sinds wanneer doet de FBI onderzoek naar >30 jaar oude aantijgingen van onzedelijk gedrag?
Als het een politieke benoeming is, en dan dus niet om hem strafrechtelijk te veroordelen maar als achtergrondcheck.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 19 september 2018 @ 09:20:49 #33
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181999920
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:05 schreef Refragmental het volgende:
Ik hoop serieus dat die stemming doorgaat en dat eens duidelijk wordt gemaakt dat dit soort misselijkmakend gedrag van de Dems niet meer zal worden getolereerd.
Wat vind je misselijkmakend aan het gedrag van de dems? Zelfs de reps geven aan dat het serieus genomen moet worden, al zullen die juist om politieke redenen het proces ineens mogelijk willen versnellen.
pi_181999924
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als het een politieke benoeming is, en dan dus niet om hem strafrechtelijk te veroordelen maar als achtergrondcheck.
Hij heeft al 6 achtergrondchecks gehad.

We zijn het in ieder geval eens dat de FBI er is voor federal crimes, waar ongefundeerde 30+ jaar oude aantijgingen dus niet onder vallen.
pi_181999974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij heeft al 6 achtergrondchecks gehad.

We zijn het in ieder geval eens dat de FBI er is voor federal crimes, waar ongefundeerde 30+ jaar oude aantijgingen dus niet onder vallen.
Ja, en als er nieuwe feiten naar boven komen moeten die ook gewoon onderzocht worden zodat de mensen die hem moeten benoemen zich een compleet beeld kunnen vormen van de man die ze aan het benoemen zijn. Lijkt mij vrij logisch.

En inderdaad, als Kavanaugh niet op het punt stond om benoemd te worden tot de SC maar ergens in een WholeFoods vakken aan het vullen was denk ik niet dat de FBI aan het werk werd gezet voor een zaak van dertig jaar oud. Maar hij wordt dus wel tot de SC benoemd, wat het in principe wel weer een zaak voor de FBI maakt om een en ander na te trekken. Ik zou ook niet weten wie dat anders moet doen, een commissie is sowieso te partijdig en een lokaal politiekantoor heeft een stuk minder mogelijkheden op het moment dat getuigen naar een andere staat verhuist zijn bijvoorbeeld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181999996
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat vind je misselijkmakend aan het gedrag van de dems? Zelfs de reps geven aan dat het serieus genomen moet worden, al zullen die juist om politieke redenen het proces ineens mogelijk willen versnellen.
Het is je niet opgevallen dat dit spelletje vaker wordt gespeeld door de dems?
Beschuldig iemand van iets, zorg ervoor dat hij/zij niet verkozen wordt, en dan opeens... weg beschuldigingen, hoor je niks meer van.

Laat ik je anders de vraag stellen... hoeveel van de 9(?) beschuldigingen aan het adres van Moore hebben daadwerkelijk tot zijn arrestatie of een lopende rechtszaak tegen hem?

Hetzelfde gebeurt nu gewoon weer. Gooi vage beschuldigingen in de lucht, en hoop dat het impact heeft op het politieke proces in jouw voordeel. Smerig. Vooral aangezien Feinstein al 2 of 3 maanden die brief in bezit had en tot het laatste moment verborgen heeft proberen te houden.
  woensdag 19 september 2018 @ 09:26:56 #37
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182000017
Grappig dat zo’n Refragmental zo woest is op de Democraten voor deze ‘hitjob’ terwijl ook de Republikeinen vinden dat ze gehoord moet worden. En over de politiek gemotiveerde blokkade van Garland dacht ie destijds ook vast heel anders.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182000057
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:26 schreef Szura het volgende:
Grappig dat zo’n Refragmental zo woest is op de Democraten voor deze ‘hitjob’ terwijl ook de Republikeinen vinden dat ze gehoord moet worden.
Ik vind ook dat die dame onder ede verhoord moet worden. Ze wil het echter zelf niet. Wat gek!

quote:
En over de politiek gemotiveerde blokkade van Garland dacht ie destijds ook vast heel anders.
Dit soort onzin mag je voor je houden.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 09:29:35 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182000059
Het gaat erom of hij chantabel is. En dat is hij als men dit niet onderzoekt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182000075
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:26 schreef Refragmental het volgende:
Laat ik je anders de vraag stellen... hoeveel van de 9(?) beschuldigingen aan het adres van Moore hebben daadwerkelijk tot zijn arrestatie of een lopende rechtszaak tegen hem?
Ik kan je aanraden eens te kijken naar de term statute of limitations. Hij kan daar helemaal niet meer strafrechtelijk voor vervolgd worden. Er loopt overigens wel een rechtszaak tegen hem die gestart is door een van de slachtoffers, maar die is voor smaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 19 september 2018 @ 09:31:08 #41
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182000080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij heeft al 6 achtergrondchecks gehad.

We zijn het in ieder geval eens dat de FBI er is voor federal crimes, waar ongefundeerde 30+ jaar oude aantijgingen dus niet onder vallen.
https://www.huffingtonpos(...)20f6e4b013b0977defff
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 19 september 2018 @ 09:34:05 #42
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182000129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik vind ook dat die dame onder ede verhoord moet worden. Ze wil het echter zelf niet. Wat gek!

[..]

Dit soort onzin mag je voor je houden.
Incorrect
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182000229
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:34 schreef Szura het volgende:

[..]

Incorrect
Ze heeft een uitnodiging gekregen om te komen een verklaring af te leggen. Doet ze niks mee.
In plaats daarvan komt ze met eisen dat er een FBI onderzoek moet komen. Alles om te stallen.

Flikker op.
Rep's zijn pussies. Ze moeten gewoon zeggen, "je komt dan en dan onder ede een verklaring afleggen, anders gaat de stemming gewoon door, doei!".
  woensdag 19 september 2018 @ 09:40:58 #44
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182000248
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is je niet opgevallen dat dit spelletje vaker wordt gespeeld door de dems?
Beschuldig iemand van iets, zorg ervoor dat hij/zij niet verkozen wordt, en dan opeens... weg beschuldigingen, hoor je niks meer van.
Nee, niet echt. Je had wel zoiets rondom Al Franken, als je het in de partijdige hoek wil drukken. Je hebt verder geen enkele bewijs dat dit een opzetje is van de democraten.

quote:
Laat ik je anders de vraag stellen... hoeveel van de 9(?) beschuldigingen aan het adres van Moore hebben daadwerkelijk tot zijn arrestatie of een lopende rechtszaak tegen hem?
Van de verjaarde beschuldigingen voor zover het destijds uberhaupt illegaal was? Een van deze vrouwen haar huis is afgebrand. Je hoeft niet te doen alsof het lichtvaardig is om naar voren te treden, het is juist waarom het vaak zo lang duurt. Ze zijn daarenboven niet zelf naar voren getreden.
Er is bovendien juist veel bewijs in dat Moore achter tienermeisjes aanzat als dertiger. Dus dat je hiermee aan komt zetten verbaast wat.

quote:
Hetzelfde gebeurt nu gewoon weer. Gooi vage beschuldigingen in de lucht, en hoop dat het impact heeft op het politieke proces in jouw voordeel. Smerig. Vooral aangezien Feinstein al 2 of 3 maanden die brief in bezit had en tot het laatste moment verborgen heeft proberen te houden.
Je verwijt dit democraten, maar je hebt geen bewijs dat de democraten er achter zitten. Ford had aangegeven dat ze wilde dat het vertrouwelijk behandeld zou worden, wat stond Feinstein dan te doen? Het is op zich een keuze om aan dat verzoek wel tegemoet te komen, maar doen alsof er een of ander groots plot achter zou zitten waarbij Feinstein op haar handen zit met die brief in gedachten, om dan later dit zo naar voren te brengen, is slechts ontsproten aan jouw geest omdat jij om een of andere bizarre reden democraten wantrouwt en republikeinen vertrouwt.. hoe bizar... waren de democraten maar zo slim, maar ik heb niet echt reden om het aan te nemen dat er een plot achter zit of dat ze zo slim zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-09-2018 09:46:21 ]
pi_182000281
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:40 schreef Refragmental het volgende:
Rep's zijn pussies. Ze moeten gewoon zeggen, "je komt dan en dan onder ede een verklaring afleggen, anders gaat de stemming gewoon door, doei!".
Dat hebben ze letterlijk gedaan. Uitstekend op de hoogte weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 19 september 2018 @ 09:42:38 #46
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_182000292
Roy Moore wordt gebruikt ter verdediging van Kavanaugh?

Please proceed.
Géén kloon van tvlxd!
pi_182000327
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat hebben ze letterlijk gedaan.
Oh, de stemming is niet origineel gepland voor morgen?
  woensdag 19 september 2018 @ 09:44:35 #48
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182000332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, de stemming is niet origineel gepland voor morgen?
Big whoop, dat wordt dan nu maandag.
pi_182000338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Big whoop, dat wordt dan nu maandag.
Oh, de stemming gaat dus niet gewoon door.... maar is verschoven?
pi_182000342
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:42 schreef Montov het volgende:
Roy Moore wordt gebruikt ter verdediging van Kavanaugh?

Please proceed.
Ook dat was slechts een politiek proces, anders was hij wel veroordeeld. #FreeRoy.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182000354
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, de stemming is niet origineel gepland voor morgen?
Maakt dat verschil? Ze hebben een harde datum gesteld waarop ze een verklaring moet komen afleggen, en anders gaat de stemming gewoon door.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182000362
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maakt dat verschil? Ze hebben een harde datum gesteld waarop ze een verklaring moet komen afleggen, en anders gaat de stemming gewoon door.
Oh, de stemming van morgen gaat dus wel door?
  woensdag 19 september 2018 @ 09:46:47 #53
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182000365
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, de stemming gaat dus niet gewoon door.... maar is verschoven?
De stemming gaat dus gewoon door, een paar dagen later en hij is dus ietsje verschoven.
pi_182000370
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, de stemming van morgen gaat dus wel door?
Is dit echt een beetje het niveau waar je op wilt blijven steken?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182000376
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De stemming gaat dus gewoon door, een paar dagen later en hij is dus ietsje verschoven.
Dus hij gaat morgen niet door? :?
Wat is het nou?
  woensdag 19 september 2018 @ 09:48:09 #56
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182000392
quote:
5s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is dit echt een beetje het niveau waar je op wilt blijven steken?
Yep. Weer een doorzichtige poging tot topickaap
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 19 september 2018 @ 09:48:27 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182000399
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dus hij gaat morgen niet door? :?
Wat is het nou?
Wat snap je niet aan verschoven? Als je een doos verschuift is het dan niet meer die doos?
pi_182000415
quote:
5s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Is dit echt een beetje het niveau waar je op wilt blijven steken?
Tis toch echt waar jij mee begint.

"Dat hebben ze letterlijk gedaan. Uitstekend op de hoogte weer."

Ze hebben dus de stemming van morgen niet verschoven? Die gaat dus gewoon door?
Dat is wat jij zegt.
pi_182000454
Reps moeten dit nu zo keihard mogelijk afstraffen.

Stemming op datum x.
Jij komt een paar dagen van tevoren met ongefundeerde beschuldigingen, met als doel om de stemming te verschuiven? Jammer dan, stemming gaat gewoon door op datum x. Had je maar eerder moeten zijn.
pi_182000461
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tis toch echt waar jij mee begint.

"Dat hebben ze letterlijk gedaan. Uitstekend op de hoogte weer."

Ze hebben dus de stemming van morgen niet verschoven? Die gaat dus gewoon door?
Dat is wat jij zegt.
Ik zal het nog één keer uitleggen en dan is het wel weer mooi geweest. Jij zegt dit:

quote:
Rep's zijn pussies. Ze moeten gewoon zeggen, "je komt dan en dan onder ede een verklaring afleggen, anders gaat de stemming gewoon door, doei!".
Jij zegt niet

quote:
Rep's zijn pussies. Ze hadden die stemming niet moeten verschuiven maar moeten eisen dat ze gewoon onder ede een verklaring kwam afleggen, en anders door hadden moeten gaan met de stemming'
Het eerste hebben ze wel gedaan. Ze hebben haar een datum gegeven waarop ze een verklaring mag afgeven, en anders gaat de stemming gewoon door. Dat die stemming ook nog eens op de oorspronkelijke datum door moet gaan is iets waar je daarna pas mee aankomt, niet wat je in eerste instantie zegt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 09:52:22 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182000464
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maakt dat verschil? Ze hebben een harde datum gesteld waarop ze een verklaring moet komen afleggen, en anders gaat de stemming gewoon door.
Ja, Maandag.

Het is nu woensdag.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182000505
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zal het nog één keer uitleggen en dan is het wel weer mooi geweest. Jij zegt dit:

[..]

Jij zegt niet

[..]

Het eerste hebben ze wel gedaan. Ze hebben haar een datum gegeven waarop ze een verklaring mag afgeven, en anders gaat de stemming gewoon door. Dat die stemming ook nog eens op de oorspronkelijke datum door moet gaan is iets waar je daarna pas mee aankomt, niet wat je in eerste instantie zegt.
Oh verrek ja, ik was jouw manier van "discussie voeren" alweer vergeten.
pi_182000507
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Maakt dat verschil? Ze hebben een harde datum gesteld waarop ze een verklaring moet komen afleggen, en anders gaat de stemming gewoon door.
Ze heeft overigens niet direct gezegd dat ze niet komt, wel dat ze eerst een onderzoek zou willen. Ik sluit niet uit dat het een onderhandelingstactiek/indekken is, en ze uiteindelijk alsnog komt.

Hoewel ik me ook kan voorstellen als ze dat niet wil. Lijkt me vreselijk waar die vrouw nu doorheen moet gaan. Ze heeft haar eigen huis al moeten ontvluchten.
pi_182000530
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh verrek ja, ik was jouw manier van "discussie voeren" alweer vergeten.
Ik kan je nog altijd aanraden om gewoon duidelijk op te schrijven wat je bedoelt als je ergens over wilt praten, in plaats van maar wat op je toetsenbord te slaan en er van uit te gaan dat iedereen wel weet wat je bedoelt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182000531
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:51 schreef Refragmental het volgende:
Reps moeten dit nu zo keihard mogelijk afstraffen.

Stemming op datum x.
Jij komt een paar dagen van tevoren met ongefundeerde beschuldigingen, met als doel om de stemming te verschuiven? Jammer dan, stemming gaat gewoon door op datum x. Had je maar eerder moeten zijn.
Dit is allemaal leuk en aardig maar dat gaat vreselijk slecht overkomen op de vrouwelijke helft van de V.S. Maargoed, daar heb je misschien minder verstand van.
pi_182000542
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het is je niet opgevallen dat dit spelletje vaker wordt gespeeld door de dems?
Beschuldig iemand van iets, zorg ervoor dat hij/zij niet verkozen wordt, en dan opeens... weg
En dit is afkomstig van het speciaaltje op rechts die zich nogal vastbeet in pizza's :')
  woensdag 19 september 2018 @ 09:56:01 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_182000543
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:51 schreef Refragmental het volgende:
Reps moeten dit nu zo keihard mogelijk afstraffen.

Stemming op datum x.
Jij komt een paar dagen van tevoren met ongefundeerde beschuldigingen, met als doel om de stemming te verschuiven? Jammer dan, stemming gaat gewoon door op datum x. Had je maar eerder moeten zijn.
Ja want verder is de hele zaak natuurlijk ruim voor tijd geweest...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_182000574
-Op de man-

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 19-09-2018 12:43:54 ]
  woensdag 19 september 2018 @ 09:57:33 #69
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182000577
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:54 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ze heeft overigens niet direct gezegd dat ze niet komt, wel dat ze eerst een onderzoek zou willen. Ik sluit niet uit dat het een onderhandelingstactiek/indekken is, en ze uiteindelijk alsnog komt.

Hoewel ik me ook kan voorstellen als ze dat niet wil. Lijkt me vreselijk waar die vrouw nu doorheen moet gaan. Ze heeft haar eigen huis al moeten ontvluchten.
Ik heb zo'n vermoeden dat een aantal bedreigingen vanaf het adres van de Trumpeteers daar een beetje mee te maken heeft.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182000583
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:54 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ze heeft overigens niet direct gezegd dat ze niet komt, wel dat ze eerst een onderzoek zou willen. Ik sluit niet uit dat het een onderhandelingstactiek/indekken is, en ze uiteindelijk alsnog komt.

Hoewel ik me ook kan voorstellen als ze dat niet wil. Lijkt me vreselijk waar die vrouw nu doorheen moet gaan. Ze heeft haar eigen huis al moeten ontvluchten.
Of ze komt of niet, ik verwacht niet meer dat er echt iets gaat gebeuren. Wat grappig is, gister of eergister wist ik nog helemaal zeker te verkondigen dat alles uitgesteld zou worden.

Ik zou mij dus niet al te serieus meer nemen qua voorspellingen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182000588
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja want verder is de hele zaak natuurlijk ruim voor tijd geweest...
De brief was 2, 3 maanden eerder al bekend.
pi_182000591
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:57 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat een aantal bedreigingen vanaf het adres van de Trumpeteers daar een beetje mee te maken heeft.
Bron?
pi_182000606
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik kan je nog altijd aanraden om gewoon duidelijk op te schrijven wat je bedoelt als je ergens over wilt praten, in plaats van maar wat op je toetsenbord te slaan en er van uit te gaan dat iedereen wel weet wat je bedoelt.
Je weet precies wat ik bedoelde :W
pi_182000638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je weet precies wat ik bedoelde :W
Makkelijke uitvlucht weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 19 september 2018 @ 10:00:51 #75
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182000640
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De brief was 2, 3 maanden eerder al bekend.
De e-mails van Hillary moesten pér se ččn week voor de verkiezingen nog een keer opgerakeld worden. Dit is een koekje van eigen deeg voor de GOP.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182000746
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De brief was 2, 3 maanden eerder al bekend.
Dat was duidelijk aan de 65 vrouwen die ze klaar hadden staan...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 19 september 2018 @ 10:13:21 #77
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182000797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:09 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat was duidelijk aan de 65 vrouwen die ze klaar hadden staan...
Volgens mij hebben ze niet eens gelezen waar ze voor getekend hebben.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182000826
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:13 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze niet eens gelezen waar ze voor getekend hebben.
Bovendien zegt het niks. Ik heb een zelfde soort ervaring gehad als die deze dame omschrijft en ik weet zeker dat heel veel vrouwen in de omgeving van de betreffende man nooit zouden verwachten dat hij zich zo zou gedragen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_182000832
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Of ze komt of niet, ik verwacht niet meer dat er echt iets gaat gebeuren. Wat grappig is, gister of eergister wist ik nog helemaal zeker te verkondigen dat alles uitgesteld zou worden.

Ik zou mij dus niet al te serieus meer nemen qua voorspellingen.
Als ze wel komt, is Kavanaugh alles behalve een zekerheid. Als ze niet komt, gaat hij gewoon benoemd worden. Over druk op iemands schouders gesproken.
pi_182000877
Kavagnaugh in 2015, over z'n highschool years: "we had a saying, what happens at Georgetown Prep stays at Georgetown Prep."
https://edition.cnn.com/v(...)gh-speaks-at-cua.cnn
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 19 september 2018 @ 10:23:44 #81
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_182000939
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:19 schreef crystal_meth het volgende:
Kavagnaugh in 2015, over z'n highschool years: "we had a saying, what happens at Georgetown Prep stays at Georgetown Prep."
https://edition.cnn.com/v(...)gh-speaks-at-cua.cnn
Lekker origineel ook, mijn hemel.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 19 september 2018 @ 10:27:19 #82
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182000992
De GOP zal er alles aan doen om deze prijs nog in de wacht te slepen. Zelfs al moeten ze elke vorm van onafhankelijkheid van het Juridische systeem te grabbel gooien.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 19 september 2018 @ 10:28:55 #83
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182001015
quote:
9s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:23 schreef Euribob het volgende:

[..]

Lekker origineel ook, mijn hemel.
Dat probeerden ze bij Vindicat in Groningen ook. Lauw kans dat dit onder de hoed blijft.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182001029
quote:
9s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:23 schreef Euribob het volgende:

[..]

Lekker origineel ook, mijn hemel.
RIP BlauweBob.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 10:32:42 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182001060
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:27 schreef klappernootopreis het volgende:
De GOP zal er alles aan doen om deze prijs nog in de wacht te slepen. Zelfs al moeten ze elke vorm van onafhankelijkheid van het Juridische systeem te grabbel gooien.
En zullen ze worden afgeschilderd als de partij die weigert vrouwen te beschermen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 19 september 2018 @ 10:35:14 #86
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182001104
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:15 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Bovendien zegt het niks. Ik heb een zelfde soort ervaring gehad als die deze dame omschrijft en ik weet zeker dat heel veel vrouwen in de omgeving van de betreffende man nooit zouden verwachten dat hij zich zo zou gedragen.
Van een pittbull die een kat doodbijt zeggen ze ook vaak: DIT DOET HIJ ANDERS NOOOIT HOOR!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 19 september 2018 @ 10:35:41 #87
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182001114
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

En zullen ze worden afgeschilderd als de partij die weigert vrouwen te beschermen.
Dat is al lang bekend.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 10:39:53 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182001179
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat is al lang bekend.
En nu is het vlak voor de verkiezingen bekend. Hoe wil de GOP de aanvallen pareren? Met spotjes met daarin mensen die Ford afzeiken gaan ze denk ik geen vrouwen overhalen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182001185
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij stelt iets. Men geeft aan dat dat dus letterlijk wel is gebeurd en ineens voeg jij een ander element aan de gebeurtenis toe en doe je net alsof jij er duidelijk over bent geweest. Ik weet dat je beter kan dan dit en wil je dan ook vragen wat minder te trollen, maat.
Welnee, dat is z'n modus operandi. Hij komt nu ook niet meer terug, tot de volgende 'bombshell' in zijn ogen valt. Daar bindt hij dan één of andere belachelijke conclusie aan vast, die wordt weerlegd, waarna hij klaagt over hoe men met hem omgaat en vervolgens weer vertrekt.
  woensdag 19 september 2018 @ 10:43:30 #90
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182001248
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

En nu is het vlak voor de verkiezingen bekend. Hoe wil de GOP de aanvallen pareren? Met spotjes met daarin mensen die Ford afzeiken gaan ze denk ik geen vrouwen overhalen.
Het helpt ze beslist niet om stemmen te vergaren voor de midterms, dat staat vast..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 10:49:58 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182001340
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het helpt ze beslist niet om stemmen te vergaren voor de midterms, dat staat vast..
"Dames, met de benoeming van Kavanaugh zullen we zorgen dat u geen anticonceptie meer mag slikken of een abortus kunt ondergaan. In ruil daarvoor doen we niets als iemand u probeert te verkrachten."

Nee, klinkt niet als een winnende formule.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 19 september 2018 @ 11:13:03 #92
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182001818
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

"Dames, met de benoeming van Kavanaugh zullen we zorgen dat u geen anticonceptie meer mag slikken of een abortus kunt ondergaan. In ruil daarvoor doen we niets als iemand u probeert te verkrachten."

Nee, klinkt niet als een winnende formule.
Understatement.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182002297
Is het horen van zedenslachtoffers niet vrij specialistisch werk?
Vraag mij af of een ongetrainde senator dat wel kan.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 19 september 2018 @ 11:44:40 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_182002440
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:36 schreef zalkc het volgende:
Is het horen van zedenslachtoffers niet vrij specialistisch werk?
Vraag mij af of een ongetrainde senator dat wel kan.
Mark Zuckerberg hebben ze ook heel professioneel doorgezaagd, als echte interwebspecialisten, dus maak je tepels maar nat bij deze hearing...
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_182002722
quote:
9s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:44 schreef Ringo het volgende:

[..]

Mark Zuckerberg hebben ze ook heel professioneel doorgezaagd, als echte interwebspecialisten, dus maak je tepels maar nat bij deze hearing...
Je wenst het niemand toe om ondervraagd te moeten worden door figuren als Hatch en :r Cruz :r, en een zedenslachtoffer al helemaal niet.

"Dr. Ford, are you sure you didn't enjoy the male attention Kavenaugh was giving you?"
pi_182002910
Over de stronthoop die Ted Cruz (of eigenlijk Rafael Cruz) heet gesproken, hij heeft zich weer eens van zijn meest menselijke kant laten zien.

Waar Beto O'Rourke heeft gezegd dat de agente die andermans huis is binnengedrongen en daar een zwarte man heeft neergeschoten ontslagen dient te worden, zei Cruz het volgende:

quote:
Sen. Ted Cruz had a different response, arguing that people were rushing to judgment on the case and that O’Rourke and other Democrats were “quick to always blame the police officer.”

“It may well be that two lives were destroyed that night,” Cruz said. “That obviously the individual that was at home in his apartment and found himself murdered — that is horrific and a nightmare.”

He added, “She may have been in the wrong and if a jury of her peers believes that she behaved wrongly then she’ll face the consequences. But I don’t think we should jump to conclusions.”
Ugh.
pi_182003982
Heeft iemand nog the hunt for the trump tapes op viceland gezien? zit er nog wat nieuwswaardigs in?
pi_182004011
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 12:50 schreef thesiren.nl het volgende:
Heeft iemand nog the hunt for the trump tapes op viceland gezien? zit er nog wat nieuwswaardigs in?
Niet gezien, maar de titel is al dusdanig matig dat ik nu al wel kan voorspellen dat er niks nieuwswaardigs in gaat zitten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182004025
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 12:50 schreef thesiren.nl het volgende:
Heeft iemand nog the hunt for the trump tapes op viceland gezien? zit er nog wat nieuwswaardigs in?
Zou alleen interessant zijn als ze die tapes daadwerkelijk hadden gevonden en dan hadden we het wel gehoord.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 12:54:14 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182004045
Tom Arnold en die knakker die de tapes verborgen heeft zijn toch op de vuist gegaan laatst?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 12:58:20 #101
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182004114
Sen. Chuck Grassley: No Need For FBI To Investigate Kavanaugh Allegation

quote:
Sen. Chuck Grassley (R-Iowa), chairman of the Senate Judiciary Committee, rejected calls that the FBI help investigate an explosive allegation of sexual assault against Supreme Court nominee Brett Kavanaugh, saying federal investigators “would have no bearing” on what Christine Blasey Ford tells lawmakers in the coming days.
Niet echt van de Law & Order die partij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182005111
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Over de stronthoop die Ted Cruz (of eigenlijk Rafael Cruz) heet gesproken, hij heeft zich weer eens van zijn meest menselijke kant laten zien.

Waar Beto O'Rourke heeft gezegd dat de agente die andermans huis is binnengedrongen en daar een zwarte man heeft neergeschoten ontslagen dient te worden, zei Cruz het volgende:

[..]

Ugh.
Ik heb de zaak niet echt gevolgd na het initiële nieuwsbericht. Wat is er onmenselijk aan deze reactie?
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 13:48:34 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182005161
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb de zaak niet echt gevolgd na het initiële nieuwsbericht. Wat is er onmenselijk aan deze reactie?
Een agent trapt een deur in en schiet iemand neer in zijn huis.

Roept daarna:"Ik vergiste me, dacht dat het mijn huis was."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 19 september 2018 @ 13:49:55 #104
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182005186
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een agent trapt een deur in en schiet iemand neer in zijn huis.

Roept daarna:"Ik vergiste me, dacht dat het mijn huis was."
Lijken me Gestapo praktijken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 13:51:14 #105
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182005217
https://www.vanityfair.co(...)gations-trump-ivanka

quote:
After days of obsessing over the anonymous New York Times op-ed and Bob Woodward’s book Fear, Donald Trump’s mood was improving markedly last week as he watched Brett Kavanaugh’s Supreme Court nomination sailing toward a confirmation vote. “Everyone thought Kavanaugh was a slam dunk,” an outside adviser to the White House told me. In a phone call with Sean Hannity over the weekend, Trump even boasted he’d gotten past Woodward’s book—he told people it was a dud. But his reprieve would be short-lived. On Sunday, college professor Christine Blasey Ford told The Washington Post that Kavanaugh had allegedly attempted to rape her at a party when they were teenagers, thrusting Trump and the White House into a #MeToo crisis at a moment when they can’t afford to antagonize women voters ahead of the midterms.

According to three sources, Kavanaugh’s imperiled confirmation has unsettled Trump and the White House. “Everyone knows his predisposition is to punch back, but this is a different situation than an election,” a former West Wing official briefed on the strategy discussions said. In the past, Trump responded to allegations of sexual misconduct by channeling his mentor Roy Cohn: deny everything, and go on the attack. But he’s been surprisingly measured in his defense of Kavanaugh. In a news conference today, Trump told reporters, “I feel so badly for him that he’s going through this,” but refrained from attacking Ford.

According to sources, several factors are at play. White House advisers are worried that more damaging information about Kavanaugh could come out. Two sources told me the White House has heard rumors that Ford’s account will be verified by women who say she told it to them contemporaneously. People worry, without apparent evidence, of another Ronan Farrow bomb dropping. One source says Ivanka Trump has told her father to “cut bait” and drop Kavanaugh.

Another reason Trump hasn’t gone to the mat for Kavanaugh is that he’s said to be suspicious of Kavanaugh’s establishment pedigree. “‘He’s a Bush guy, why would I put myself out there defending him?’” Trump told people, according to a former White House official briefed on the conversations. Trump also has expressed frustration with White House counsel Don McGahn, who aggressively lobbied for him to choose Kavanaugh, a source said. “Trump wants this guy on the court, but Trump knows there are five other people he could put on the court if this falls apart,” a former official said.

But the threat of losing the House and Senate seems to have helped convince Trump not to go scorched-earth on Ford. If Trump antagonizes women voters, it could increase the odds Republicans would lose both houses in Congress. “Trump knows the Senate is not looking good,” an outside adviser said. “It’s all about the impeachment, he knows it’s coming.”

Even before the Kavanaugh crisis, Trump has been worried about Republicans’ declining fortunes, and he’s been finding ways to shift the blame. Trump told a friend in the Oval Office last week that it would be Mitch McConnell and Paul Ryan’s fault if Republicans lost the House and the Senate, according to a person familiar with the conversation. “This is the election about Ryan and McConnell—it’s about those guys,” Trump said. Trump referred to his 2020 campaign as “the real election.” “It’s pure Trump. He has to come up with a way he’s not responsible if Republicans lose,” a former West Wing staffer said.

The White House and the offices of Mitch McConnell and Paul Ryan did not respond to requests for comment.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182005226
quote:
Was te verwachten, ze willen hem erdoor hebben. Risico is gewoon te groot.

Dr. Ford zal vrees ik toch naar de hearing moeten komen. Als ze dat niet doet zal de nominatie doorgaan as planned.

Zelfs als dat laatste gebeurt is het m.i. nog politieke winst voor Trump. Nominaties is een van zijn 'sterke' punten en dit is alles bezien een extreem slordig proces geworden.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 13:57:07 #107
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182005345
eliseviebeck twitterde op woensdag 19-09-2018 om 05:22:59 Kavanaugh’s accuser thought her life would be upended. She was right. https://t.co/Spm2ce4kTR reageer retweet
Aanhangers van Kavanaugh gaan demonstreren bij Dr Ford's huis.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 14:00:01 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182005410
reinabori twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 15:52:47 I graduated from Holton Arms, and knew both Brett Kavanaugh and Mark Judge. Christine Blasey Ford was a year or so behind me, I remember her. I signed this letter. The incident was spoken about for days afterwords in school. Kavanaugh should stop lying, own up to it and apologize https://t.co/Ah24yKuMpz reageer retweet
Als dit klopt -en waarom niet- is het logisch dat de GOP geen onderzoek door de FBI wil. Die zullen uiteraard met schoolgenoten gaan praten om te kijken of dit inderdaad al rond 1980 besproken werd.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ulx op 19-09-2018 14:13:31 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182005952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:00 schreef Ulx het volgende:
reinabori twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 15:52:47 I graduated from Holton Arms, and knew both Brett Kavanaugh and Mark Judge. Christine Blasey Ford was a year or so behind me, I remember her. I signed this letter. The incident was spoken about for days afterwords in school. Kavanaugh should stop lying, own up to it and apologize https://t.co/Ah24yKuMpz reageer retweet
Als dit klopt -en waarom niet- is het logisch dat de GOP geen onderzoek door de FBI wil. Die zullen uiteraard met schoolgenoten gaan praten om te kijken of dit inderdaad al rond 1980 besproken werd.

Die tweet is alweer verwijderd. Denk ik fake.
pi_182006261
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb de zaak niet echt gevolgd na het initiële nieuwsbericht. Wat is er onmenselijk aan deze reactie?
Dat er überhaupt controverse over deze zaak zou moeten zijn, is te belachelijk voor woorden. De vrouw is in mogelijk beschonken toestand het huis van een buurman in gebanjerd, heeft vervolgens naar haar zeggen de man het één en ander gesommeerd en is toen maar gaan schieten. De man zat in zijn eigen huis, niemand iets kwaads te doen. Vervolgens heeft het nog een tijdje geduurd voordat de vrouw daadwerkelijk is aangeklaagd en kwamen er allerlei berichten naar buiten waarvan het leek alsof ze bedoeld waren om de omstandigheden voor de vrouw te verzachten. Een dieptepunt daarvan was dat een affiliate van FOX het als schokkend nieuws bracht dat de man die is neergeschoten wiet in huis had.

Je kunt in een zaak als deze niet goed en wel zeggen dat de agent net zo goed een slachtoffer is. Niets in Cruz' z'n reactie is feitelijk onjuist, maar alles in zijn reactie is toondoof en ronduit smerig.
pi_182006332
Monolith had weer gelijk, 1 poll is geen poll. Nu is er weer eentje uit waarbij O'Rourke met 2 punten leidt:

Beto O'Rourke (D): 47%
Ted Cruz (R-inc): 45%

https://www.reuters.com/a(...)s-poll-idUSKCN1LZ18B

Voor zover ik weet de eerste poll waarin hij de leiding neemt.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 14:47:04 #112
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182006476
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:22 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Die tweet is alweer verwijderd. Denk ik fake.
Of onaangename reacties.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182006811
Ondertussen gooit Trump Sessions nog maar eens voor de bus.

quote:
“I don’t have an Attorney General. It’s very sad,” Trump told Hill.TV in an extensive and free-wheeling interview Tuesday from the Oval Office.

The president has long excoriated Sessions for his March2017 decision to recuse himself from the Russia collusion investigation. But on Tuesday he suggested he is frustrated by Sessions' performance on far more than that.

“I’m not happy at the border, I’m not happy with numerous things, not just this,” he said.

Trump suggested he had a personal blind spot when it came to nominating Sessions as the nation’s top law enforcement officer.

“I’m so sad over Jeff Sessions because he came to me. He was the first Senator that endorsed me. And he wanted to be Attorney General, and I didn’t see it,” he said.

“And then he went through the nominating process and he did very poorly. I mean, he was mixed up and confused, and people that worked with him for, you know, a long time in the Senate were not nice to him, but he was giving very confusing answers. Answers that should have been easily answered. And that was a rough time for him.”

“He gets in and probably because of the experience that he had going through the nominating when somebody asked him the first question about Hillary Clinton or something he said ‘I recuse myself, I recuse myself,’" Trump said.

“And now it turned out he didn’t have to recuse himself. Actually, the FBI reported shortly thereafter any reason for him to recuse himself. And it’s very sad what happened.”

Trump demurred on whether he might one day fire the attorney general.

“We’ll see what happens. A lot of people have asked me to do that. And I guess I study history, and I say I just want to leave things alone, but it was very unfair what he did,” he said, referring to the recusal decision.

“And my worst enemies, I mean, people that, you know, are on the other side of me, in a lot of ways including politically, have said that was a very unfair thing he did.”

He concluded: "We’ll see how it goes with Jeff. I’m very disappointed in Jeff. Very disappointed."
https://thehill.com/hillt(...)tter_impression=true
pi_182006921
Republikeinen lijken nu te pushen om de hearing maar gewoon helemaal te laten zitten en zo snel mogelijk te gaan stemmen.
  woensdag 19 september 2018 @ 15:11:37 #115
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182006933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:41 schreef westwoodblvd het volgende:
Ted Cruz
Ai ai ai. In Texas nog wel.. c_/
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 15:13:08 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182006972
kylegriffin1 twitterde op woensdag 19-09-2018 om 15:00:03 The Justice Department, FBI, and ODNI are expected to tell Trump that some Russia investigation information should be kept secret with redactions, three people familiar with the matter tell Bloomberg.https://t.co/XUrJWbTbdy reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182007312
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat er überhaupt controverse over deze zaak zou moeten zijn, is te belachelijk voor woorden. De vrouw is in mogelijk beschonken toestand het huis van een buurman in gebanjerd, heeft vervolgens naar haar zeggen de man het één en ander gesommeerd en is toen maar gaan schieten. De man zat in zijn eigen huis, niemand iets kwaads te doen. Vervolgens heeft het nog een tijdje geduurd voordat de vrouw daadwerkelijk is aangeklaagd en kwamen er allerlei berichten naar buiten waarvan het leek alsof ze bedoeld waren om de omstandigheden voor de vrouw te verzachten. Een dieptepunt daarvan was dat een affiliate van FOX het als schokkend nieuws bracht dat de man die is neergeschoten wiet in huis had.

Je kunt in een zaak als deze niet goed en wel zeggen dat de agent net zo goed een slachtoffer is. Niets in Cruz' z'n reactie is feitelijk onjuist, maar alles in zijn reactie is toondoof en ronduit smerig.
Als het lijkt alsof de zaak wordt getraineerd of anderszins niet goed wordt opgepakt, komt de boodschap 'laten we de boel goed onderzoeken voor we iemand (al dan niet juridisch) veroordelen' inderdaad niet zo geloofwaardig over.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 15:49:38 #118
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182007703
ABCPolitics twitterde op woensdag 19-09-2018 om 15:41:09 Pres. Trump on the FBI investigating the Kavanaugh allegation: "Well, it seems that the FBI really doesn't do that ... let the senators do it, they're doing a very good job" https://t.co/1IwP5MHwiI https://t.co/KdzzvZu6Eo reageer retweet
Onzin.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 19 september 2018 @ 15:52:36 #119
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182007742
jjouvenal twitterde op woensdag 19-09-2018 om 15:50:10 BREAKING: Trump says it is “very hard for me to imagine anything happened” between Kavanaugh and accuser as he leaves White House. reageer retweet
Dan kan de FBI gewoon even ingeschakeld worden. Bij de zaak Hill hadden ze een rapport klaar binnen een paar dagen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182007881
De FBI kan letterlijk in één week de betrokkenen interviewen (en liegen tegen FBI is strafbaar) en dan een rapport instellen. Dan heb je een feitelijke basis voor een hearing. Maar het moet allemaal snel, snel, snel.
  woensdag 19 september 2018 @ 16:13:22 #121
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182008091
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ondertussen gooit Trump Sessions nog maar eens voor de bus.

[..]

https://thehill.com/hillt(...)tter_impression=true
Dus Sessions endorsed Trump omdat hij AG wil worden, Trump weet dit en nomineert hem vervolgens. Dat is volgens mij niet helemaal legaal geloof ik, je mag geen baantjes aanbieden om support te krijgen. Vervolgens loopt Trump te zeuren dat Sessions erg slecht in de hearings was, niemand die Trump heeft verteld dat hij de nominatie kan in trekken?

En waar haalt hij Clinton vandaan, hij heeft zich terug getrokken van het Rusland onderzoek.

Vervolgens weer het zelfde riedeltje van mensen zeggen dat ik het moet doen, maar ik doe het niet of misschien wel, we zullen het zien.

Het enige wat Trump hier laat zien is dat hij niet instaat is om goede mensen aan te nemen volgens hem zelf.
pi_182008384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:13 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dus Sessions endorsed Trump omdat hij AG wil worden, Trump weet dit en nomineert hem vervolgens. Dat is volgens mij niet helemaal legaal geloof ik, je mag geen baantjes aanbieden om support te krijgen. Vervolgens loopt Trump te zeuren dat Sessions erg slecht in de hearings was, niemand die Trump heeft verteld dat hij de nominatie kan in trekken?

En waar haalt hij Clinton vandaan, hij heeft zich terug getrokken van het Rusland onderzoek.

Vervolgens weer het zelfde riedeltje van mensen zeggen dat ik het moet doen, maar ik doe het niet of misschien wel, we zullen het zien.

Het enige wat Trump hier laat zien is dat hij niet instaat is om goede mensen aan te nemen volgens hem zelf.
Ach, hij heeft ook gezegd dat hij Comey al had moeten ontslaan toen hij de primaries won. En dat de orkaan in de Carolina's heel nat is, vanuit het oogpunt van het water.

Ik zou niet naar een diepere betekenis in zijn beweringen zoeken, want die is er simpelweg niet.
pi_182008444
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182008536
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:22 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Die tweet is alweer verwijderd. Denk ik fake.
De link in die tweet klopt nog wel.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_182008838
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:41 schreef westwoodblvd het volgende:
Monolith had weer gelijk, 1 poll is geen poll. Nu is er weer eentje uit waarbij O'Rourke met 2 punten leidt:

Beto O'Rourke (D): 47%
Ted Cruz (R-inc): 45%

https://www.reuters.com/a(...)s-poll-idUSKCN1LZ18B

Voor zover ik weet de eerste poll waarin hij de leiding neemt.
Hiervoor geldt natuurlijk wel exact hetzelfde. :P
Het is voor zover ik weet de eerste en enige poll waarin O'Rourke op voorsprong staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182008930
Ook Graham heeft enorme haast deze benoeming erdoor te douwen :')

LindseyGrahamSC twitterde op woensdag 19-09-2018 om 13:47:22 It is imperative the Judiciary committee move forward on the Kavanaugh nomination and a committee vote be taken ASAP. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 19 september 2018 @ 17:11:42 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182009051
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hiervoor geldt natuurlijk wel exact hetzelfde. :P
Het is voor zover ik weet de eerste en enige poll waarin O'Rourke op voorsprong staat.
Obligaat:
NateSilver538 twitterde op woensdag 19-09-2018 om 16:09:59 I suppose I feel obligated to point out that Beto's back to 1 in 3 now after a new Ipsos poll showing him ahead by 2 points. (This is the problem with tweeting about individual polls.) https://t.co/xgjtOxrzdZ reageer retweet
pi_182009140
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ondertussen gooit Trump Sessions nog maar eens voor de bus.

[..]

https://thehill.com/hillt(...)tter_impression=true
En noemt de FBI "truly a cancer in our country" :')

quote:
President Trump in an exclusive interview with Hill.TV said Tuesday he ordered the release of classified documents in the Russia collusion case to show the public the FBI probe started as a “hoax” and that exposing it could become one of the “crowning achievements” of his presidency.

“What we’ve done is a great service to the country, really,” Trump said in a 45-minute, wide-ranging interview in the Oval Office.

“I hope to be able to call this, along with tax cuts and regulation and all the things I’ve done ... in its own way this might be the most important thing because this was corrupt,” he said.

Trump also said he regretted not firing former FBI Director James Comey immediately instead of waiting until May 2017, confirming an account his lawyer, Rudy Giuliani, gave Hill.TV earlier in the day that Trump was dismayed in 2016 by the way Comey handled the Hillary Clinton email case and began discussing firing him well before he became president.

“If I did one mistake with Comey, I should have fired him before I got here. I should have fired him the day I won the primaries,” Trump said. “I should have fired him right after the convention, say I don’t want that guy. Or at least fired him the first day on the job. ... I would have been better off firing him or putting out a statement that I don’t want him there when I get there.”

Trump has offered different reasons in the past for his firing of the FBI chief, blaming Comey’s handling of the Clinton case but also linking it to Comey’s actions in the Russia investigation.

The president also called into question the FBI’s handling of the Russia investigation, again criticizing it for surveilling his campaign.

He criticizing the Foreign Intelligence Surveillance Act (FISA) court’s approval of the warrant that authorized surveillance of Carter Page, a low-level Trump campaign aide, toward the end of the 2016 presidential race, suggesting the FBI misled the court.

“They know this is one of the great scandals in the history of our country because basically what they did is, they used Carter Page, who nobody even knew, who I feel very badly for, I think he’s been treated very badly. They used Carter Page as a foil in order to surveil a candidate for the presidency of the United States.”

As for the judges on the secret intelligence court: “It looks to me, just based on your reporting, that they have been misled,” the president said, citing a series of columns in The Hill identifying shortcomings in the FBI investigation. “I mean I don’t think we have to go much further than to say that they’ve been misled.”

“One of the things I’m disappointed in is that the judges in FISA didn’t, don’t seem to have done anything about it. I’m very disappointed in that Now, I may be wrong because, maybe as we sit here and talk, maybe they’re well into it. We just don’t know that because I purposely have not chosen to get involved,” Trump said.

The president spared no words in criticizing Comey, former FBI Deputy Director Andrew McCabe, counterintelligence agent Peter Strzok, lawyer Lisa Page and other FBI officials who started the probe. He recited specific text messages Page and Strzok traded while having an affair and investigating his campaign, arguing the texts showed they condoned leaks and conducted a bogus probe.

Those texts are to be released as a result of Trump’s announcement on Monday.

“It’s a hoax, beyond a witch hunt,” he said.

Trump cited one text released recently in which Strzok and Page appear to discuss getting McCabe to approve an expansion of the Russia case right after Comey is fired.

“Comey was a bad guy. He gets fired. They only have Andy left because they know they’re doing wrong,” the president said in describing how he felt wronged by the FBI.

He denounced the FBI for leaking to create what he said was a false narrative against him, saying it appeared to be an “insurance policy” to destroy his presidency if he won.

“Number one, how illegal is it? And number two, how low is it?” he said.

“What we have now is an insurance policy,” the president said. “But it has been totally discredited, even Democrats agree that it has been discredited. They are not going to admit to it, but it has been totally discredited. I think, frankly, more so by text than by documents.”

Trump said he had not read the documents he ordered declassified but said he expected to show they would prove the FBI case started as a political “hoax.”

“I have had many people ask me to release them. Not that I didn’t like the idea but I wanted to wait, I wanted to see where it was all going,” he said.

In the end, he said, his goal was to let the public decide by seeing the documents that have been kept secret for more than two years. “All I want to do is be transparent,” he said.

Asked what he thought the outcome of his long-running fight with the FBI, the president said: “I hope to be able put this up as one of my crowning achievements that I was able to ... expose something that is truly a cancer in our country.”

The Hill
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182009261
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:01 schreef westwoodblvd het volgende:
De FBI kan letterlijk in één week de betrokkenen interviewen (en liegen tegen FBI is strafbaar) en dan een rapport instellen. Dan heb je een feitelijke basis voor een hearing. Maar het moet allemaal snel, snel, snel.
Waarom is dit een zaak voor de FBI en niet voor lokale politie? Is aanranding of verkrachting een federal crime?

Edit: de FBI zou achtergrondinformatie kunnen vergaren voor de hoorzitting, blijkbaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2018 17:27:53 ]
pi_182009305
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:25 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom is dit een zaak voor de FBI en niet voor lokale politie? Is aanranding of verkrachting een federal crime?

Edit: de FBI zou achtergrondinformatie kunnen vergaren voor de hoorzitting, blijkbaar.
Omdat het een federale benoeming betreft. Strafrechtelijk is het sowieso al verjaard.
pi_182009314
quote:
7s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Obligaat:
NateSilver538 twitterde op woensdag 19-09-2018 om 16:09:59 I suppose I feel obligated to point out that Beto's back to 1 in 3 now after a new Ipsos poll showing him ahead by 2 points. (This is the problem with tweeting about individual polls.) https://t.co/xgjtOxrzdZ reageer retweet
Als je het gemiddelde neemt kom je op het RCP average van Cruz +3/4 uit. Zal wel ongeveer kloppen.
pi_182009684
‘Carter Page Is a Very Unlikely GOP Hero’

President Trump and House Republicans are declassifying documents to allege the campaign aide was spied on by Hillary Clinton partisans, but the FBI had been investigating Page’s ties to Russian intelligence for years.

quote:
Intelligence and law-enforcement veterans broadly agree that President Donald Trump’s latest directive to the FBI and Justice Department—issued after much urging from a small group of his GOP supporters in Congress—to declassify portions of a Foreign Intelligence Surveillance Act (fisa) warrant and other documents that are part of the ongoing Russia investigation is remarkable.

“This appears to be an unprecedented use of the president’s discretionary authority to declassify information for purely partisan political reasons,” said David Laufman, a former high-ranking DOJ official who served as the chief of the Counterintelligence and Export Control Section before leaving in February. “I believe it raises the resignation issue more forcefully than anything the president has done so far,” said John McLaughlin, a former acting director of the CIA.

But one of the more bizarre subplots in the ongoing saga of Trump and House Republicans condemning alleged “deep state” corruption has been the martyrdom of Carter Page—a former Trump campaign adviser suspected by the FBI of acting as a foreign agent for Russia, and the subject of the fisa warrants that Trump and his allies now want declassified. “Carter Page is a very unlikely GOP hero,” Democratic Congressman Adam Schiff, the ranking member of the House Intelligence Committee, told me. “But there’s a desperation by Republicans to cast the initiation of the Russia investigation as illegitimate. And that includes creating a completely different story around Carter Page.”

One month before the 2016 election, the FBI applied for a fisa warrant to surveil Page, which House Republicans—led by Intelligence Committee Chairman Devin Nunes—have tried repeatedly to characterize as but one part of a politically motivated spying operation targeting innocent Trump campaign associates carried out by the Obama administration and its holdovers, justified by nothing more than raw intelligence collected by a former British intelligence agent named Christopher Steele. The warrant application needs to be fully declassified, Nunes told Fox News on Monday, so that the public can “really understand just how broad and invasive this investigation has been to many Americans, and how unfair it has been.”


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182010483
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 17:29 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als je het gemiddelde neemt kom je op het RCP average van Cruz +3/4 uit. Zal wel ongeveer kloppen.
Daarbij is dan weer de vraag in hoeverre zo'n gemiddelde recente trends oppakt. Het kan zijn dat één van de twee recente outliers die trend wel goed oppikt bijvoorbeeld. Als het LV's zijn is het de vraag in hoeverre de modellen dat accuraat voorspellen, wat ook een fors verschil op kan leveren in peilingresultaten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182010592
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daarbij is dan weer de vraag in hoeverre zo'n gemiddelde recente trends oppakt. Het kan zijn dat één van de twee recente outliers die trend wel goed oppikt bijvoorbeeld. Als het LV's zijn is het de vraag in hoeverre de modellen dat accuraat voorspellen, wat ook een fors verschil op kan leveren in peilingresultaten.
Iedere trend begint natuurlijk met een outlier. Alleen kunnen we nu nog niet weten wat die trend (if any) is. :?
pi_182010690
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:42 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Iedere trend begint natuurlijk met een outlier. Alleen kunnen we nu nog niet weten wat die trend (if any) is. :?
Dat klopt, maar het ging mij meer om het feit dat daarmee niet direct gezegd is dat het gemiddelde van de polls over de afgelopen één of twee maanden de meest accurate indicator zou zijn van hoe de zaak er nu voor staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182010791
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het ging mij meer om het feit dat daarmee niet direct gezegd is dat het gemiddelde van de polls over de afgelopen één of twee maanden de meest accurate indicator zou zijn van hoe de zaak er nu voor staat.
Nee, true. Alhoewel ik +9 en -2 voor Cruz allebei wat extreem vind 'voelen' gebaseerd op alle andere feiten dus dan kom je wel ongeveer ergens daar uit.
pi_182011472


8-)
pi_182011597
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 23:23 schreef Ulx het volgende:
Kavanaughty?
Kavanova.
pi_182012756
SethAbramson twitterde op woensdag 19-09-2018 om 16:50:02 (THREAD) Trump's allies in Congress desperately want reporters to start asking questions about Carter Page's time on the Trump campaign. As it happens, so do I. Please RETWEET this thread—which asks some of the major outstanding questions about Page and Trump and demands answers. https://t.co/ZKKGDaqwaj reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182014263
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:00 schreef Ulx het volgende:
reinabori twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 15:52:47 I graduated from Holton Arms, and knew both Brett Kavanaugh and Mark Judge. Christine Blasey Ford was a year or so behind me, I remember her. I signed this letter. The incident was spoken about for days afterwords in school. Kavanaugh should stop lying, own up to it and apologize https://t.co/Ah24yKuMpz reageer retweet
Als dit klopt -en waarom niet- is het logisch dat de GOP geen onderzoek door de FBI wil. Die zullen uiteraard met schoolgenoten gaan praten om te kijken of dit inderdaad al rond 1980 besproken werd.

quote:
King has since taken down her Facebook post, which NBC News verified as having appeared on her account. She said on Twitter that she deleted it "because it served its purpose and I am now dealing with a slew of requests for interviews … Organizing how I want to proceed. Was not ready for that, not sure I am interested in pursuing. Thanks for reading."

NBC
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182014304
nytimes twitterde op woensdag 19-09-2018 om 18:30:16 When Trump announced the U.S. would withdraw from the Iran deal, experts feared it would hurt the economy and leave Iran free to restart its nuclear program. But, so far, the policy has been effective without either of those consequences. https://t.co/vIRLdv4gSd reageer retweet
Trump had het toch weer even beter bekeken dan... de rest van de wereld.
  woensdag 19 september 2018 @ 21:10:34 #142
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182014343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:08 schreef Nintex het volgende:
nytimes twitterde op woensdag 19-09-2018 om 18:30:16 When Trump announced the U.S. would withdraw from the Iran deal, experts feared it would hurt the economy and leave Iran free to restart its nuclear program. But, so far, the policy has been effective without either of those consequences. https://t.co/vIRLdv4gSd reageer retweet
Trump had het toch weer even beter bekeken dan... de rest van de wereld.
Dankzij de rest van de wereld ja, die de deal nog intact houden. Waar is Trumps betere deal dan?
pi_182014357
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dankzij de rest van de wereld ja, die de deal nog intact houden.
Dat was ook mijn eerste gedachte.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 19 september 2018 @ 21:27:02 #144
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182014761
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:22 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

8-)
:D
2019: The Great Awakening
pi_182014917
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:27 schreef MangoTree het volgende:

[..]

:D
quote:
“Got it?” Trump said as he handed two meals to a person in a car, adding: “Have a good time.”

The comment caused one MSNBC reporter to speak out off camera.

“I think he just said have a good time!” the reporter gasped.
_O-

JStein_WaPo twitterde op woensdag 19-09-2018 om 14:46:43 Congress votes 93-7 to approve $607B military budget, a $17B increase, @ericawerner reportsThis appears to be the biggest military budget outside height of the Iraq WarNo votes: 6 conservatives (Paul, Toomey, Sasse, Lee, Flake, Perude), & Sen. Sandershttps://t.co/0gOTkZsMRt reageer retweet
ART OF THE DEAL

Biggest military budget in 'peace time'. :7

[ Bericht 41% gewijzigd door Nintex op 19-09-2018 21:37:35 ]
pi_182015105
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dankzij de rest van de wereld ja, die de deal nog intact houden. Waar is Trumps betere deal dan?
Het stuk gaat ook alleen over het feit dat de olieprijzen niet fors zijn gestegen. Dat was toch ook helemaal niet waarom men bezwaar maakte tegen de nieuwe sancties?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 19 september 2018 @ 21:43:55 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182015281
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het stuk gaat ook alleen over het feit dat de olieprijzen niet fors zijn gestegen. Dat was toch ook helemaal niet waarom men bezwaar maakte tegen de nieuwe sancties?
Volgens mij was de hoofdzaak van het zijn tegen de sancties dat het de bestaande deal onder druk zou zetten. Echt economische problemen voor onze eigen economie of die van de VS kan ik me zo geen mening van herinneren... hoewel dat in deze tijd niet veel zegt.
pi_182015332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:32 schreef Nintex het volgende:

[..]


[..]

_O-

JStein_WaPo twitterde op woensdag 19-09-2018 om 14:46:43 Congress votes 93-7 to approve $607B military budget, a $17B increase, @ericawerner reportsThis appears to be the biggest military budget outside height of the Iraq WarNo votes: 6 conservatives (Paul, Toomey, Sasse, Lee, Flake, Perude), & Sen. Sandershttps://t.co/0gOTkZsMRt reageer retweet
ART OF THE DEAL

Biggest military budget in 'peace time'. :7
zo even wat aandacht voor Nintex. Nu lekker slapen hoor.
pi_182015372
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Volgens mij was de hoofdzaak van het zijn tegen de sancties dat het de bestaande deal onder druk zou zetten. Echt economische problemen voor onze eigen economie of die van de VS kan ik me zo geen mening van herinneren... hoewel dat in deze tijd niet veel zegt.
Ging hoofdzakelijk om de Irandeal ja en dan met name om zaken als de controle en grip op het Iraanse kernprogramma.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 19 september 2018 @ 21:49:35 #150
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182015446
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ging hoofdzakelijk om de Irandeal ja en dan met name om zaken als de controle en grip op het Iraanse kernprogramma.
Opvallend genoeg is dit van dezelfde auteur: https://www.nytimes.com/2(...)=4&pgtype=collection

Dus naja, hij is er in ieder geval niet vies van om terug te komen op wat hij zelf eerder geschreven heeft I guess?
  woensdag 19 september 2018 @ 21:53:59 #151
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182015577
Wel serieus mooi geīllustreerde long-read over de House midterms trouwens: https://www.nytimes.com/i(...)ional-districts.html
pi_182017353
kylegriffin1 twitterde op woensdag 19-09-2018 om 22:55:12 Eric Swalwell: "I understand why a president who has 13 credible sexual assault allegations against him may not want to order somebody to investigate a judge he nominated with a sexual assault allegation but it is the right thing to do." https://t.co/VpfGchmcwQ reageer retweet

Refragmental kijkt zeker FOX? Dezelfde slechte argumenten iig :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182017967
Independent twitterde op woensdag 19-09-2018 om 17:21:49 Donald Trump calls Hurricane Florence: 'one of the wettest we've ever seen from the standpoint of water' https://t.co/iPpssBDdqV reageer retweet
Hahahaha :')
  woensdag 19 september 2018 @ 23:59:41 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182018151
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 23:47 schreef Nintex het volgende:
Independent twitterde op woensdag 19-09-2018 om 17:21:49 Donald Trump calls Hurricane Florence: 'one of the wettest we've ever seen from the standpoint of water' https://t.co/iPpssBDdqV reageer retweet
Hahahaha :')
Spuit elf...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 20 september 2018 @ 00:00:03 #155
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182018157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:52 schreef Ulx het volgende:
jjouvenal twitterde op woensdag 19-09-2018 om 15:50:10 BREAKING: Trump says it is “very hard for me to imagine anything happened” between Kavanaugh and accuser as he leaves White House. reageer retweet
Dan kan de FBI gewoon even ingeschakeld worden. Bij de zaak Hill hadden ze een rapport klaar binnen een paar dagen.
Inderdaad. Thomas verwees er nog naar in zijn openingsstatement:

pi_182018386
thehill twitterde op woensdag 19-09-2018 om 23:31:05 Trump told CIA to make bombs used in drone strikes "silent, so they can't get away": report https://t.co/wN9P9tdArD https://t.co/2jR4cmosrQ reageer retweet
Briljant idee, deze man zou President moeten worden. :7
pi_182018481
kylegriffin1 twitterde op donderdag 20-09-2018 om 00:10:02 The lawyer for Christine Blasey Ford said there are multiple witnesses who should be included in the Monday hearing"The rush to a hearing is unnecessary, and contrary to the Committee discovering the truth," said Lisa Banks, the lawyer for Ford. https://t.co/SmS73BWTW6 reageer retweet
Lawyer for Kavanaugh accuser says GOP plan to move ahead with hearing is 'not a fair or good faith investigation'

quote:
BREAKING: In a statement, the lawyer for Christine Blasey Ford said there are multiple witnesses who should be included in the Senate Judiciary Committee hearing, scheduled for Monday. The panel's Republicans have invited Supreme Court nominee Brett M. Kavanaugh and Ford to testify. "The rush to a hearing is unnecessary, and contrary to the Committee discovering the truth," said Lisa Banks, the lawyer for Ford. The statement made no mention of whether Ford would testify.

This story will be updated


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182018541
quote:
6s.gif Op donderdag 20 september 2018 00:23 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 20-09-2018 om 00:10:02 The lawyer for Christine Blasey Ford said there are multiple witnesses who should be included in the Monday hearing"The rush to a hearing is unnecessary, and contrary to the Committee discovering the truth," said Lisa Banks, the lawyer for Ford. https://t.co/SmS73BWTW6 reageer retweet
Lawyer for Kavanaugh accuser says GOP plan to move ahead with hearing is 'not a fair or good faith investigation'

[..]

Ah, het was dus een bargaining chip. Die advocaat pakt het slim aan.
pi_182018655
Als maandag mevrouw Ford niet op komt dagen dan wordt Kavanaugh vrijwel zeker volgende week bevestigd door de GOP.
pi_182018701
Als ze getuigen mee mag nemen komt ze wel.

Mag ze dat niet (waar geen enkele gegronde reden voor is), dan is het maar de vraag of ze genoeg stemmen krijgen.

Edit: en willen ze weten of die getuigen betrouwbaar zijn? Tja dan zal de FBI toch echt eerst een onderzoek moeten doen :P

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 20-09-2018 00:57:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 20 september 2018 @ 08:39:11 #161
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182020816
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 00:42 schreef Nintex het volgende:
Als maandag mevrouw Ford niet op komt dagen dan wordt Kavanaugh vrijwel zeker volgende week bevestigd door de GOP.
En dan zullen vanaf dat punt vrouwen vogelvrij zijn in de VS, met een president die al betrokken was in 13 zedenzaken en een opperrechter die ook niet zuiver op de graat is mbt aanrandingen. Het is te hopen dat vrouwen bij de midterms beseffen dat ze moeten stemmen voor hun vege huid..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 20 september 2018 @ 09:33:25 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_182021465
quote:
Donald Trump suggested the Spanish government tackled the Mediterranean migration crisis by emulating one of his most famous policies and building a wall across the Sahara desert, the country’s foreign minister has revealed.

According to Josep Borrell, the US president brushed off the scepticism of Spanish diplomats – who pointed out that the Sahara stretched for 3,000 miles – saying: “The Sahara border can’t be bigger than our border with Mexico.”
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 20 september 2018 @ 09:49:45 #163
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_182021698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 09:33 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De Sahara zelf is niet al een flinke hindernis natuurlijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 10:46:42 #164
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182022634
Rafael begint de draad ook aardig kwijt te raken.

Cruz: 'if Beto wins, BBQ will be illegal'
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182022951
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 09:33 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Om nog maar even voorbij te gaan aan het feit dat de Sahara helemaal niet in het grondgebied van Spanje ligt. :')
pi_182023316
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:04 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Om nog maar even voorbij te gaan aan het feit dat de Sahara helemaal niet in het grondgebied van Spanje ligt. :')
Er zijn nog wel wat Spaanse enclaves in Marokko he ;) En voor de doorsnee boosmens begint de Sahara voor het gemak overal in Noord Afrika meteen al aan de kust.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_182023445
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:04 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Om nog maar even voorbij te gaan aan het feit dat de Sahara helemaal niet in het grondgebied van Spanje ligt. :')
Ik gok dat iemand hem zei dat sommige vluchtelingen zelfs door de Sahara trekken om in Europa te raken, en Trump daarom dacht dat die aan de grens van Spanje lag...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 11:37:00 #168
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182023625
deanbphillips twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 17:04:17 As @RepErikPaulsen hides from voters and misrepresents his record and the truth, here's a little dose of humor based on fact: a Congressman who avoids voters at all costs, is the 6th biggest taker of PAC money in Congress and is bought and sold by special interests. #Truth #MN03 https://t.co/3CLebkyV75 reageer retweet
Briljant filmpje.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 11:51:04 #169
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182023936
Abortion Foes Say Christine Blasey Ford Should Be Heard

Die verdomde linkse liberale abortus-tegenstanders willen nu ook da...oh wacht effe....

quote:
Charles Camosy, board member of Democrats for Life, associate professor in the theology department at Fordham University

I’ve always thought that we ought to act on behalf [of] nonviolence and the most vulnerable in every situation and for every person. I’m for universal health care, strong unions and for the Dream Act. I’m against torture and the death penalty and drone strikes.

All women deserve to have such claims fully honored. I believe Dr. Ford is credible, but I think there should be a hearing for both sides under oath where we can learn more about the specific claims.

[If Blasey’s allegation is found to be credible], he should withdraw his nomination. Period. And if he doesn’t, the White House should. And if they don’t, then pro-lifers in the Senate should vote against him ... we cannot be taken seriously on this issue if we ram through someone we think is a pro-life nominee despite having a record of sexual assault ... and then lying about it in order to secure a lifetime seat on the highest court in the land.

I think Amy Coney Barrett [a judge on the U.S. 7th Circuit Court of Appeals] would have been a much better choice. And not just in hindsight. From the death penalty to abortion, there is no question about her pro-life credentials.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182024337
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er zijn nog wel wat Spaanse enclaves in Marokko he ;) En voor de doorsnee boosmens begint de Sahara voor het gemak overal in Noord Afrika meteen al aan de kust.
Maar daar staat natuurlijk al lang een hek omheen.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 13:06:18 #171
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182025233
https://www.vox.com/2018/(...)kim-moon-declaration

Een stuk over Moon en Kim en hun akkoord dat wel een slecht nieuws voor Trump zou kunnen zijn.

quote:
Here’s some of what they agreed to: Kim said that he’d travel to Seoul by the end of the year — a first for any North Korean leader — and that both sides will work to reduce tensions at their heavily militarized border. Kim and Moon even agreed to jointly bid to host the Olympics in 2032.

But on the issue that matters most to the United States — the dismantling of North Korea’s nuclear program — no one can claim much progress. Kim said he’d allow international inspectors into the country to watch as he destroys a missile engine testing site and a major nuclear facility, but experts say Pyongyang doesn’t actually need those specific sites anymore, which makes that a much less significant concession than it sounds.

Kim added the caveat that he’d follow through on his concessions if the US makes unspecified concessions of its own. That’s a pretty important caveat: The North Korean leader has basically offered to give up very little while expecting America to concede more before anything happens.

“North Korea is still expecting Washington to make the first move,” Duyeon Kim, a nuclear and Koreas expert at the Center for a New American Security think tank, tells me. “The needle hasn’t moved at all.”

President Donald Trump, however, claimed victory on Twitter, noting all the agreements between the two Koreas and Kim’s vow to take down some of his nuclear installations.

That underscores how Kim’s high-wire strategy to keep Trump happy — while still quietly improving North Korea’s nuclear arsenal in the background — may just pay off for the North Korean dictator.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 13:17:36 #172
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182025423
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:22 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Die tweet is alweer verwijderd. Denk ik fake.
Nee dus.

https://www.nbcnews.com/news/amp/ncna911111

Ze heeft geen zin in het circus. Ze zegt dat ze toen al hoorde over dit incident, maar dat ze er niet bij was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 september 2018 @ 13:55:36 #173
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182026239
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:37 schreef Ulx het volgende:
deanbphillips twitterde op dinsdag 18-09-2018 om 17:04:17 As @RepErikPaulsen hides from voters and misrepresents his record and the truth, here's a little dose of humor based on fact: a Congressman who avoids voters at all costs, is the 6th biggest taker of PAC money in Congress and is bought and sold by special interests. #Truth #MN03 https://t.co/3CLebkyV75 reageer retweet
Briljant filmpje.

_O- meesterlijk
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182026396
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 13:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee dus.

https://www.nbcnews.com/news/amp/ncna911111

Ze heeft geen zin in het circus. Ze zegt dat ze toen al hoorde over dit incident, maar dat ze er niet bij was.
Christine Ford zegt dat ze er tot 2012 (therapiesessie) met niemand over heeft gehad.
En dit figuur zegt dat de hele school erover aan het praten was voor een aantal dagen.

Vreemd.
pi_182026435
Ugh refragmental kunnen we niet gewoon skippen naar het moment dat je met je staart tussen je benen vertrekt?
  donderdag 20 september 2018 @ 14:10:06 #176
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182026442
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh refragmental kunnen we niet gewoon skippen naar het moment dat je met je staart tussen je benen vertrekt?
Richting Rusland graag.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182026470
Eerste beste bron die ik kon vinden.

https://www.pbs.org/newsh(...)augh-washington-post

quote:
She says she did not speak of it at all for decades and that she only spoke specifically about this incident in 2012 when she was in couples therapy with her husband. Her husband has corroborated that to The Washington Post. He details a story that she told him in therapy that is exactly what she has told The Washington Post. He says that this came up twice, at least twice in their couples therapy.
Dus... Ford zegt er nooit iets over te hebben gezegd, tot 2012.
En dit ander mens zegt dat de hele school het er over had.
pi_182026533
Ik vond het tot nu toe logisch dat de FBI dit zou onderzoeken, maar je hebt me overtuigd. Niets aan het handje.
pi_182026542
quote:
14s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vond het tot nu toe logisch dat de FBI dit zou onderzoeken, maar je hebt me overtuigd. Niets aan het handje.
Over staart tussen de benen gesproken :D
pi_182026610
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Christine Ford zegt dat ze er tot 2012 (therapiesessie) met niemand over heeft gehad.
En dit figuur zegt dat de hele school erover aan het praten was voor een aantal dagen.

Vreemd.
Betekent niet dat de vriend van Kavanaugh er niet over gesproken heeft...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182026878
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:12 schreef Refragmental het volgende:
Eerste beste bron die ik kon vinden.

https://www.pbs.org/newsh(...)augh-washington-post

[..]

Dus... Ford zegt er nooit iets over te hebben gezegd, tot 2012.
En dit ander mens zegt dat de hele school het er over had.
Mwah, van mijn eigen schooltijd weet ik nog wel dat roddels vrij snel rond gingen. Ook al had niemand van de direct betrokkenen er wat over gezegd.

Maar als er roddels waren dan zijn er vast ook getuigen van delen van dat verhaal.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_182026914
Ik heb van die oud-klasgenoot ook nog niet meer gezien dan een later weer ingetrokken tweet.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 14:44:09 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182026997
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Christine Ford zegt dat ze er tot 2012 (therapiesessie) met niemand over heeft gehad.
En dit figuur zegt dat de hele school erover aan het praten was voor een aantal dagen.

Vreemd.
Misschien schepten Brett & Mark er wel over op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 14:46:49 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182027032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:39 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik heb van die oud-klasgenoot ook nog niet meer gezien dan een later weer ingetrokken tweet.
Klopt, ze heeft geen zin in het gedoe. Straks staan de deplorables ook bij haar voor de deur te dreigen en te schelden en te demonstreren. .
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182027095
Steven Alembik, donor van DeSantis:

DeSantis heeft zich reeds gedistantieerd
quote:
“We’ve said it before, we’ll say it again: we adamantly denounce this sort of disgusting rhetoric,” DeSantis campaign spokesman Stephen Lawson told Politico in a statement.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 20 september 2018 @ 14:52:33 #186
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182027116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:12 schreef Refragmental het volgende:
Eerste beste bron die ik kon vinden.

https://www.pbs.org/newsh(...)augh-washington-post

[..]

Dus... Ford zegt er nooit iets over te hebben gezegd, tot 2012.
En dit ander mens zegt dat de hele school het er over had.
Ehh, ik weet niet hoe je je in de psyche van een vrouw kunt inleven, maar het feit blijft dar roddelen over een voorval NIET zo pijnlijk is als er ZELF over te gaan praten. dit "ander mens" RODDELDE er over, terwijl Ford dit begrijpelijkerwijze het liefst maar wil vergeten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 14:54:15 #187
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182027155
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 september 2018 @ 14:56:59 #188
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182027197
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Klopt, ze heeft geen zin in het gedoe. Straks staan de deplorables ook bij haar voor de deur te dreigen en te schelden en te demonstreren. .
Ze wil natuurlijk ook niet op het hakblok gelegd worden door een volledig mannelijke groep houwdegens van de GOP. Dat is namelijk ook met Anita Hill gebeurd. Kavanaugh zou als hij DAADWERKELIJK onschuldig zijn geweest zélf een officieel verzoek bij het WH moeten deponeren voor een FBI onderzoek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 15:04:27 #189
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182027344
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:56 schreef klappernootopreis het volgende:

. Kavanaugh zou als hij DAADWERKELIJK onschuldig zijn geweest zélf een officieel verzoek bij het WH moeten deponeren voor een FBI onderzoek.
Dat hij dat niet doet is inderdaad erg opvallend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 september 2018 @ 15:10:52 #190
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182027506
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat hij dat niet doet is inderdaad erg opvallend.
je weet door wie hij is voorgedragen?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 15:23:50 #191
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182027812
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:10 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

je weet door wie hij is voorgedragen?
Ik zeg dat het opvallend is. Niet dat het een verrassing is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 september 2018 @ 15:27:10 #192
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182027891
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik zeg dat het opvallend is. Niet dat het een verrassing is.
:Y
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182027959
Een tijdje geleden is het kwartje bij team Trump gevallen dat op nationale tv toegeven dat je de rechtsgang hebt belemmerd niet zo slim was. Trump had al getweet dat de NBC gelogen had over wat hij had gezegd, zijn advocaat doet daar nu aan mee.

quote:
(CNN)President Donald Trump's attorney Jay Sekulow claimed, without presenting evidence, that NBC edited a May 2017 interview in which the President said he was thinking of "this Russia thing" when he decided to fire then-FBI Director James Comey.

Speaking Wednesday on CNN's "Cuomo Prime Time," Sekulow said the interview -- in which Trump said he had made up his mind to fire Comey "and in fact when I decided to just do it, I said to myself, I said, you know, this Russia thing with Trump and Russia is a made-up story" -- had been edited.

"You know that when there are interviews, there are edits and there is a longer transcript, and I will just tell you without disclosing any detail that when you review the entire transcript, it is very clear as to what happened," Sekulow said.

"And the evidence, when you look at the entire evidence, you don't see it. I'm not faulting anybody running a clip ... but to turn it literally into a federal case we don't think is right, we don't think it's constitutional and we think the entire transcript -- without question -- supports the President," he added.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2018 15:33:14 ]
pi_182028385
The Last Word over de hypocrisie van Chuck Grassley en Orrin Hatch, beiden ondervragers van Anita Hill in 1991 toen ze nog wel een onderzoek van de FBI "the very right thing to do" vonden. :')

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 16:00:22 #195
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182028589
jjouvenal twitterde op donderdag 20-09-2018 om 15:58:26 Another mass shooting in Harford County Md.? https://t.co/IRFEDaDoAQ reageer retweet
Harford_Sheriff twitterde op donderdag 20-09-2018 om 15:51:43 We can confirm there was a shooting in the area of Spesutia Road and Perryman Road. Multiple victims. The situation is still fluid. Please avoid the area. Media staging area still TBD. reageer retweet
Dit vraagt om Thoughts & Prayers.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182028874
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:56 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ze wil natuurlijk ook niet op het hakblok gelegd worden door een volledig mannelijke groep houwdegens van de GOP. Dat is namelijk ook met Anita Hill gebeurd. Kavanaugh zou als hij DAADWERKELIJK onschuldig zijn geweest zélf een officieel verzoek bij het WH moeten deponeren voor een FBI onderzoek.
In plaats daarvan oefenen ze vast in het WH op lastige vragen die hij kan krijgen en wat daarop te antwoorden :')

quote:
White House officials engaged in a two-hour practice session, known as a murder board, in the Eisenhower Executive Office Building with Kavanaugh, where he answered questions on his past, his partying, his dating and the accuser’s account. Participants included McGahn, deputy chief of staff Bill Shine, press secretary Sarah Huckabee Sanders and Raj Shah, who is leading communications.
WP
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 16:19:00 #197
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182028967
quote:
Het valt meer mensen op.

SethAbramson twitterde op donderdag 20-09-2018 om 16:11:56 Anyone who reads this tweet, if falsely accused of attempted rape—meaning you weren't in the place it was said you were and had never met your accuser—would want the authorities to investigate to clear your nameKavanaugh sits idly by as an investigation is blockedPonder that reageer retweet
SethAbramson twitterde op donderdag 20-09-2018 om 16:17:23 2/ Ponder also that Kavanaugh could publicly ask Mark Judge to testify under oath to help him clear his nameInstead Kavanaugh sits idly by as his supposed corroborating witness, who'd supposedly testify to his innocence, refuses to back him in any setting where lying is a crime reageer retweet
SethAbramson twitterde op donderdag 20-09-2018 om 16:20:22 3/ Ponder Kavanaugh's gross yearbook comments; ponder his unwillingness to answer under oath about whether he was "trouble" as a kid; ponder Judge's book describing Kavanaugh as blackout drunk in high schoolThen ponder how every GOP Senator bar none appears to believe Kavanaugh reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 20-09-2018 om 16:00:01 Ex-federal prosecutor Mimi Rocah: "The fact that Brett Kavanaugh is not himself saying, 'yeah, let's investigate this' and asking for it himself, I think that's very telling." https://t.co/mcuJzpTTP1 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182029026
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:


[..]

"And the evidence, when you look at the entire evidence, you don't see it..."

Briljant! 8)7
"If flesh could crawl, my skin would roll off from my bones and run away from here, as far from God as heaven is wide, as far from God as angels can fly"
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 16:25:30 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182029100
Overigens: Is er ook een verjaringstermijn voor underage drinking?

Asking for a friend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 september 2018 @ 16:27:14 #200
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182029146
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:25 schreef Ulx het volgende:
Overigens: Is er ook een verjaringstermijn voor underage drinking?

Asking for a friend.
1 jaar.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 16:29:12 #201
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182029187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

1 jaar.
Dat schiet ook niet op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 16:31:41 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182029236
PMBreakingNews twitterde op donderdag 20-09-2018 om 16:17:12 Breaking: Multiple people have been shot in Harford County, Maryland. The FBI is responding to the incident. https://t.co/4lpTta3FkE reageer retweet
T&P Time
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182029240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat schiet ook niet op.
Je snapt dat in het stupide geval dat je Kavenaugh daarop zou willen berechten, Dr. Ford ook gestraft moet worden?
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 16:33:53 #204
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182029275
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je snapt dat in het stupide geval dat je Kavenaugh daarop zou willen berechten, Dr. Ford ook gestraft moet worden?
Oei, daar gaat Ford's kans op het Hooggerechtshof.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 16:42:44 #205
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182029501
abbydphillip twitterde op donderdag 20-09-2018 om 15:46:30 CNN has spotted Brett Kavanaugh at the White House today, for the fourth day in a row. reageer retweet
Leugentraining van Trump himself of iets anders?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182030923
Kavanaugh Accuser's Classmate: 'That It Happened Or Not, I Have No Idea'
https://www.npr.org/2018/(...)r-not-i-have-no-idea

Vandaar dat ze die keutel weer in trok.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 18:08:59 #207
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182031317
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 17:47 schreef westwoodblvd het volgende:
Kavanaugh Accuser's Classmate: 'That It Happened Or Not, I Have No Idea'
https://www.npr.org/2018/(...)r-not-i-have-no-idea

Vandaar dat ze die keutel weer in trok.
Zo lees ik dat niet. Er heeft iets plaatsgevonden. En dat was toen al bekend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182031673
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zo lees ik dat niet. Er heeft iets plaatsgevonden. En dat was toen al bekend.
"Iets" kan van alles zijn en zegt niets over betrokkenheid van Kavanaugh. Dit soort troela's die denken likes te gaan scoren doen alleen maar af aan de geloofwaardigheid van het verhaal van Dr. Ford.
pi_182031975
Nog wel een aardig stuk over polls vs fundamentals en wat het betekent voor een aantal races die interessant lijken te worden:

https://fivethirtyeight.c(...)ssee-or-mississippi/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 18:48:14 #210
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182032095
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:25 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

"Iets" kan van alles zijn en zegt niets over betrokkenheid van Kavanaugh. Dit soort troela's die denken likes te gaan scoren doen alleen maar af aan de geloofwaardigheid van het verhaal van Dr. Ford.
Juist niet. Ze geeft gewoon aan het toen al bekend was. Daar gaat het om. Stuur maar wat FBI agenten langs haar schoolgenoten om te vragen over de roddels. Daar mag je niet tegen liegen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 18:49:48 #211
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182032123
Wapo gaf Kavanaugh 3 Pinokkio's wgens zijn gelieg over de mails uit 2004.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182032413
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 18:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Juist niet. Ze geeft gewoon aan het toen al bekend was. Daar gaat het om. Stuur maar wat FBI agenten langs haar schoolgenoten om te vragen over de roddels. Daar mag je niet tegen liegen.
Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat er roddels gingen over iets wat tussen leerlingen van haar school en leerlingen van Georgetown gebeurd was. Dat is niet "het". En het is maar de vraag of ze überhaupt betrouwbaar is want ze heeft haar verhaal al een keer aangepast.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 21:01:35 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182034622
Ze lijkt me betrouwbaarder dan Kavanaugh. Die heeft nu al zo vaak zitten liegen tegen de Senaat, die man is gewoon een keiharde leugenaar.
Maar een beetje FBI agent is wel in staat haar verhaal te bevestigen of te ontkrachten. Dat is tenslotte hun werk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 september 2018 @ 21:07:49 #214
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182034806
quote:
Kavanaugh Accuser Opens Negotiations on Testimony Next Week

WASHINGTON — The woman who has accused Judge Brett M. Kavanaugh of sexual assault has told the Senate Judiciary Committee, in an apparent bid to jump-start negotiations, that she “would be prepared to testify next week,” so long as senators offer “terms that are fair and which ensure her safety,” according to an email her lawyers sent to committee staff members.

In the email, obtained by The New York Times, the lawyer for Christine Blasey Ford said that testifying Monday — the timetable Republicans have set for a hearing — “is not possible and the Committee’s insistence that it occur then is arbitrary in any event.” The lawyer reiterated that it is Dr. Blasey’s “strong preference” that “a full investigation” occur before her testimony — wording that stopped short of demanding an F.B.I. probe and suggested she is open to testifying without one.

Dr. Blasey has accused Judge Kavanaugh, President Trump’s Supreme Court nominee, of sexually assaulting her when the two were in high school at a gathering of teenagers in Montgomery County, Md. Judge Kavanaugh has categorically denied the allegation and has said he would be willing to testify.

In the email, addressed to top Republican and Democratic aides on the committee, the lawyer, Debra Katz, wrote that she would like to set up a call later on Thursday to “discuss the conditions” under which Dr. Blasey would be prepared to testify.

“As you are aware, she has been receiving death threats, which have been reported to the Federal Bureau of Investigation, and she and her family have been forced out of their home,” the email said. “She wishes to testify, provided that we can agree on terms that are fair and which ensure her safety.”

SherylNYT twitterde op donderdag 20-09-2018 om 20:52:18 NEW: Text of e-mail from Christine Blasey Ford's lawyer to Senate Judiciary Committee. reageer retweet
Earlier on Thursday, committee Republicans had decided to hire an outside counsel to lead their questioning of Dr. Blasey, rather than the committee members themselves, according to a Republican Senate official familiar with the decision. Although they have yet to hire someone to fill the role, the Republicans have been eager to avoid the image of 11 male senators questioning Dr. Blasey about her account.

Instead, they are seeing to enlist the help of an experienced litigator familiar with assault cases.
Het gaat weer door.
  Overall beste user 2022 donderdag 20 september 2018 @ 21:23:26 #215
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182035199
Als ze "outside counsel" inroepen kunnen ze net zo goed een FBI agent langssturen. Die zouden dit ook moeten kunnen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 20 september 2018 @ 22:56:42 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182037443
Waarom heb je in godsnaam 2 uur practice nodig als je onschuldig bent vraag ik me af
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182037709
Trump will nu een muur door de Sahara _O_
pi_182037902
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 22:56 schreef Re het volgende:
Waarom heb je in godsnaam 2 uur practice nodig als je onschuldig bent vraag ik me af
Op zich is dat niet vreemd. Dit is toch vooral puur een kwestie van perceptie. De daadwerkelijke schuldvraag is volstrekt irrelevant. Helaas is dat ook vaak genoeg het geval in het echte rechtssysteem.


Dan wil je wel zo goed mogelijk voorbereid zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182038078
Het Kavanaugh verhaal is wel bijzonder aan het worden.

Niemand weet zeker wie er wel op het feestje was
Niemand weet zeker wie er niet op het feestje was
Niemand weet of het Kavanaugh was of toch iemand anders
Men doet statements om die vervolgens weer in te trekken

De meest betrouwbare informatie lijkt mij de informatie verzameld voor dat het een publiek dingetje werd. Dat is dus deels het verhaal van Ford, maar ook deels statements van andere betrokkenen die zeggen dat Kavanaugh er niets mee te maken had.
  donderdag 20 september 2018 @ 23:31:10 #220
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182038129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 23:28 schreef Nintex het volgende:
Het Kavanaugh verhaal is wel bijzonder aan het worden.

Niemand weet zeker wie er wel op het feestje was
Niemand weet zeker wie er niet op het feestje was
Niemand weet of het Kavanaugh was of toch iemand anders
Men doet statements om die vervolgens weer in te trekken

De meest betrouwbare informatie lijkt mij de informatie verzameld voor dat het een publiek dingetje werd. Dat is dus deels het verhaal van Ford, maar ook deels statements van andere betrokkenen die zeggen dat Kavanaugh er niets mee te maken had.
Maar hier is hij een "keiharde leugenaar", het is zeker een apart verhaal.
2019: The Great Awakening
  donderdag 20 september 2018 @ 23:37:59 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182038269
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 23:09 schreef Nintex het volgende:
Trump will nu een muur door de Sahara _O_
de Down in Chief wil zoveel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 september 2018 @ 23:41:30 #222
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182038324
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 23:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op zich is dat niet vreemd. Dit is toch vooral puur een kwestie van perceptie. De daadwerkelijke schuldvraag is volstrekt irrelevant. Helaas is dat ook vaak genoeg het geval in het echte rechtssysteem.


Dan wil je wel zo goed mogelijk voorbereid zijn.
wellicht niet, vind het zelf wat apart, het oordeel zal not guilty zijn volgens de committee natuurlijk, dat staat nu wel op voorhand vast.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182038383
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 23:28 schreef Nintex het volgende:
Het Kavanaugh verhaal is wel bijzonder aan het worden.

Niemand weet zeker wie er wel op het feestje was
Niemand weet zeker wie er niet op het feestje was
Niemand weet of het Kavanaugh was of toch iemand anders
Men doet statements om die vervolgens weer in te trekken

De meest betrouwbare informatie lijkt mij de informatie verzameld voor dat het een publiek dingetje werd. Dat is dus deels het verhaal van Ford, maar ook deels statements van andere betrokkenen die zeggen dat Kavanaugh er niets mee te maken had.
De statements van betrokkenen die zeggen dat Kavanaugh er niets mee te maken had, zijn gedaan nadat het een publiek dingetje werd, dus hoe zijn die volgens je eigen redenatie dan betrouwbaar?
  donderdag 20 september 2018 @ 23:50:36 #224
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_182038472
quote:
5s.gif Op donderdag 20 september 2018 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De statements van betrokkenen die zeggen dat Kavanaugh er niets mee te maken had, zijn gedaan nadat het een publiek dingetje werd, dus hoe zijn die volgens je eigen redenatie dan betrouwbaar?
Waar blijven alle aanklachten nadat het een publiek dingetje werd van de afgelopen 40 jaar? Er zullen er dan toch wel flink wat vrouwen moeten rondlopen die dezelfde ervaring hebben gehad met hem, jong geleerd toch? Man met veel macht... Helemaal niet vreemd hoor :@
2019: The Great Awakening
pi_182038610
Er heeft zich inmiddels ook een clubje gevormd om Kavanaugh te steunen, "Women for Kavanaugh". Enige probleem: er zitten meer mannen dan vrouwen in. :')

pi_182038626
realDonaldTrump twitterde op donderdag 20-09-2018 om 23:54:39 On my way to Las Vegas, Nevada. Look forward to seeing everyone tonight! #MAGA https://t.co/wTeerIUJvd reageer retweet
Rally'tje :7
pi_182038691
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 23:59 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 20-09-2018 om 23:54:39 On my way to Las Vegas, Nevada. Look forward to seeing everyone tonight! #MAGA https://t.co/wTeerIUJvd reageer retweet
Rally'tje :7
Dat is altijd weer spannend, Trump die gaat improviseren. Ben benieuwd wat hij over Kavanaugh en Ford te zeggen heeft.
pi_182038955
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:01 schreef Ulx het volgende:
Ze lijkt me betrouwbaarder dan Kavanaugh. Die heeft nu al zo vaak zitten liegen tegen de Senaat, die man is gewoon een keiharde leugenaar.
Maar een beetje FBI agent is wel in staat haar verhaal te bevestigen of te ontkrachten. Dat is tenslotte hun werk.
Hahahaha de vrouw is gewoon een leugenaar en zegt het openbaar maar toch is het Kavanaugh en Trump's schuld.
  vrijdag 21 september 2018 @ 00:36:29 #229
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182039096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 23:59 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 20-09-2018 om 23:54:39 On my way to Las Vegas, Nevada. Look forward to seeing everyone tonight! #MAGA https://t.co/wTeerIUJvd reageer retweet
Rally'tje :7
Hey, all, the guy opening Trump's Vegas rally is Adelson's featured columnist who:
1. Says Obama pretended to be a foreign exchange student to get into college.
2. Says ISIS was responsible for Oct. 1 Vegas tragedy
3. Says he has "no idea" if Joe McCarthy was right in the '50s.

https://mobile.twitter.co(...)/1042820410943787009

Typisch wel weer. Zitten er nog uberhaupt normale mensen bij de GOP?
pi_182039132
kylegriffin1 twitterde op donderdag 20-09-2018 om 23:45:17 Tune in alert: An attorney for Dr. Christine Blasey Ford will appear on @maddow tonight at 9PM ET. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 21 september 2018 @ 00:42:27 #232
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182039148
quote:
Ach, laat de FBI het maar uitzoeken toch? Kost een paar dagen, maar iig geen gepoliticeer en wel experts die weten wat ze moeten vragen in dit soort zaken. Er is bovendien precedent in de vorm van Anita Hill.
pi_182039211
Zolang schijnt zo'n onderzoek ook helemaal niet te duren. Het had al klaar kunnen zijn. Maar ja om de één of andere reden hebben ze dat liever niet.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182039287
quote:
Wel een beetje het topic bijhouden, was al lang gepost.
pi_182039914
Dit voorstel is er ook nog geweest 8)7

ChuckGrassley twitterde op woensdag 19-09-2018 om 17:23:59 Cmte investigators are following up on the leads from Dr. Ford’s allegations & news stories No other OUTSIDE investigation is necessary for the Cmte to do its investigation. Don’t know why Dems are refusing to cooperate in the cmte’s investigation I hope Dems will join me 4/4 reageer retweet
SenWhitehouse twitterde op donderdag 20-09-2018 om 15:58:31 Really? When? Who will locate & interview witnesses? Has @senjudiciary hired independent investigators we don’t know about? When will the witness statements be taken? When will they be shared? Will the minority get to call witnesses, or will the #Republicans hold all the cards? https://t.co/MLQxUgKbAW reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182039954
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 06:31:01 #237
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182040896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 00:22 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hahahaha de vrouw is gewoon een leugenaar en zegt het openbaar maar toch is het Kavanaugh en Trump's schuld.
Laat de FBI het dan maar onderzoeken. Daar mag je niet tegen liegen.

Gewoon wat navraag doen bij schoolgenoten: Als er toen inderdaad verhalen rondgingen is het duidelijk dat Kavanaugh heeft gelogen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182040997
joycemaynard twitterde op donderdag 20-09-2018 om 16:09:26 In today's Yale Daily News: what Brett Kavanaugh was up to back in his school days, when he belonged to a secret society known as "tit and clit". Motto: No means yes. Yes means anal. https://t.co/ft4JXIGaJY reageer retweet
SethAbramson twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 05:57:44 This would *really* be suspicious if Mark Judge--who was allegedly *in the room and also drunk* when Kavanaugh allegedly tried to rape Ford, and allegedly got on the bed too--*also* put "Devil's Triangle" (2 guys having sex with 1 girl) in *his* yearbook.... https://t.co/Osms35aMTj reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182041057
thehill twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 06:11:04 Kavanaugh accuser doesn’t want to be in the same room as him when she testifies: report https://t.co/SyYc53lejL https://t.co/zNhyMoOj4O reageer retweet
thehill twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 04:52:02 Top Dem asks if Kavanaugh will take lie detector about sexual assault allegation https://t.co/uCVOMi4UPy https://t.co/RhmOLDeRVg reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 07:11:53 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182041215
Oh man, wat een shitzooi.

Het bizarre van die hele Kavanaugh is is dat hij een rechter is die blijkbaar niet de onderste steen boven wil hebben.
Je verwacht wel zoiets bij iemand die het SC in kan gaan. Maar K zegt niets. Zijn Bushjaren moeten geheim blijven. Nu dit weer.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 07:18:03 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182041236
https://www.politico.com/(...)rms-democrats-833399

quote:
Facebook Twitter Google + Email Comment Print
Sheldon Whitehouse
"You can't ignore a crime victim's claim that something happened, refuse to investigate, throw her up into the stand without the least bit of support for her," Sen. Sheldon Whitehouse said. | M. Scott Mahaskey/POLITICO

Dems: We'll probe Kavanaugh allegations if we win in November

By ELANA SCHOR, BURGESS EVERETT and RACHAEL BADE 09/20/2018 05:35 PM EDT Updated 09/20/2018 06:58 PM EDT

Congressional Democrats are threatening to investigate sexual assault allegations against Brett Kavanaugh from the highest bench in the land should he be confirmed without a probe and the party reclaim Congress.

Sen. Sheldon Whitehouse (D-R.I.) said that “as soon as Democrats get gavels,” the party will vet the FBI’s handling of Ford’s claim against the Supreme Court nominee — even if Kavanaugh is already seated on the high court by that time. Rep. Eric Swallwell (D-Calif.), who sits on the House Judiciary Committee, also said in an interview that the party could probe Kavanaugh’s denials of the allegations against him.

"If they ramrod this nomination through, and we win the majority, we can still investigate this on the House side, and certainly the question as to whether a Supreme Court justice committed perjury is something you could look at,” Swalwell said in an interview. "Hopefully it doesn’t come to that; hopefully they do this right."

"Because," he added, "it’s going to get investigated either way and it would be better not to have to investigate a sitting judge.”
Gaat een impeachment van een rechter volgens dezelfde regels als bij de POTUS?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 07:57:18 #242
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182041525
https://www.politico.com/(...)rms-kavanaugh-830986


En Trump wil zijn Muur hebben, dus dreigt er weer een shutdown. Daar zal de GOP blij mee zijn zo net voor de midterms.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 21 september 2018 @ 08:48:05 #243
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182042087
Ondertussen werkt Cohen volledig mee met zowel het Mueller onderzoek als het onderzoek naar de Trump Foundation en organisatie:

quote:
Michael Cohen spoke to Mueller team for hours; asked about Russia, possible collusion, pardon: Sources


President Donald Trump’s former personal attorney, Michael Cohen, has participated over the last month in multiple interview sessions lasting for hours with investigators from the office of special counsel, Robert Mueller, sources tell ABC News.

The special counsel’s questioning of Cohen, one of the president’s closest associates over the past decade, has focused primarily on all aspects of Trump's dealings with Russia -- including financial and business dealings and the investigation into alleged collusion with Russia by the Trump campaign and its surrogates to influence the outcome of the 2016 presidential election, sources familiar with the matter tell ABC News.

Investigators were also interested in knowing, the sources say, whether Trump or any of his associates discussed the possibility of a pardon with Cohen.

Over the 16 months that Mueller has been investigating, the president has repeatedly bashed the investigation as a partisan witch hunt, insisting there has been no collusion and no obstruction of justice.

The interviews with Cohen took place in Washington, D.C., and New York City. They were also attended in part by prosecutors from the U.S. Attorney’s Office in the Southern District of New York.

Cohen’s participation in the meetings has been voluntary -- without any guarantee of leniency from prosecutors, according to several people familiar with the situation.

ABC News has also learned that Cohen is also cooperating with a separate probe by New York state authorities into the inner workings of the Trump family charity and the Trump Organization, where Cohen served as an executive vice president and special counsel to Trump for 10 years.
Link: https://abcnews.go.com/Po(...)ia/story?id=57959664
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 09:28:12 #244
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182042624
Franklin Graham on Judge Kavanaugh Accusation: 'Not Relevant'

De gristenhonden gaan alweer tekeer. Godskolere zeg.

quote:
When questioned about the message that such a view sends to sexual abuse victims Graham said, "Well, there wasn't a crime committed. These are two teenagers and it's obvious that she said no and he respected it and walked away."

Graham then noted that Kavanaugh has denied the accusation. "He just flat out says that's not true. Regardless if it was true, these are two teenagers and she said no and he respected that so I don't know what the issue is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 21 september 2018 @ 10:01:27 #245
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182043196
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 16:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

1 jaar.
Voor sommige studenten staat dit gelijk aan de lengte van de kater.. -O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 21 september 2018 @ 10:05:15 #246
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182043263
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 00:22 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hahahaha de vrouw is gewoon een leugenaar en zegt het openbaar maar toch is het Kavanaugh en Trump's schuld.
Vandaar het pleidooi om de FBI in te schakelen. Als je écht onschuldig bent zullen ze dit wel kunnen bewijzen. Hoewel, een hoogleraar zal zich wel drie keer bedenken alvorens die een dergelijke beschuldiging uit én om een onderzoek van federale agenten vraagt. Kavanaugh deed dit nadrukkelijk NIET, en dit maakt hem toch verdacht.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 21 september 2018 @ 10:21:03 #247
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182043507
* verkeerde topic.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 21 september 2018 @ 10:44:29 #248
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182043847
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2018 00:50 schreef Kijkertje het volgende:
Zolang schijnt zo'n onderzoek ook helemaal niet te duren. Het had al klaar kunnen zijn. Maar ja om de één of andere reden hebben ze dat liever niet.
Ze willen haast maken met de nominatie van een rechter die misschien wel kan ritselen dat Trump ongestraft door kan gaan war hij mee bezig is. Zelfs Richard Nixon moet zich nu in zijn graf draaien.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 11:19:45 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182044301
saba_h twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 05:35:32 .@MichaelAvenatti addresses crowd at launch party for @omgwtfvote. The PAC — formed by @ThatBenSheehan — is focused on helping Dem nominees for gov/sec of state/AG win in Republican controlled states: Ohio, Michigan, Georgia, Wisconsin, Texas and Florida (hence the OMG WTF name) https://t.co/N7N8LsxvYM reageer retweet
OMG WTF!

LOL!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 11:24:22 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182044360
https://gerrymanderjewelry.com/

quote:
Jewelry for the modern district
When straight lines just won't do


quote:
A diamond is forever, but a district lasts a decade.
Like two pieces of a puzzle that don't fit together, this necklace or pin features OH-1, which for no logical reason except to keep Republicans in office, tacks on the Republican-heavy Warren County.
All are 14K sterling silver plated, available in yellow, white and rose gold (image shows necklace in rose gold)
Get yours as a pin or a necklace, with a necklace with an elegant 16" chain.
Orders ship in 2-weeks.
If you don't see you favorite gerrymandered district here, we can custom make it just for you. Reach out on our contact page and we'll email you a quote.
With a $195.00 donation to OMG WTF, you’ll receive the gerrymander pendant of your choice as a gift.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182044413
Kavenaughs baan bij Yale Law komt overigens ook in gevaar, als hier iets substantieels uit blijkt te komen. Niet gek, als het waar blijkt te zijn dat hij een voorkeur heeft voor studentes die er op een bepaalde manier uit zien.

https://www.nbcnews.com/p(...)ugh-enormous-n911571
  vrijdag 21 september 2018 @ 11:32:00 #252
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182044455
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Kavenaughs baan bij Yale Law komt overigens ook in gevaar, als hier iets substantieels uit blijkt te komen. Niet gek, als het waar blijkt te zijn dat hij een voorkeur heeft voor studentes die er op een bepaalde manier uit zien.

https://www.nbcnews.com/p(...)ugh-enormous-n911571
Horny judge
google daar maar eens op.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182044545
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Horny judge
google daar maar eens op.
Ik probeer porno voor het middaguur te vermijden.
  vrijdag 21 september 2018 @ 11:40:41 #254
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182044587
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik probeer porno voor het middaguur te vermijden.
Nog 20 minuutjes wachten voor je dus. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 21 september 2018 @ 11:41:38 #255
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_182044605
Alles wat Trump aanraakt sterft op gegeven moment..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_182044823
Ik zie hier een hoop mensen die voordat er überhaupt een hearing is geweest er al vanuit gaan dat Kavanaugh al schuldig is.
pi_182044903
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik zie hier een hoop mensen die voordat er überhaupt een hearing is geweest er al vanuit gaan dat Kavanaugh al schuldig is.
Allemaal prematuur idd, maar ik moet wel zeggen dat zijn eigen reacties alleen maar meewerken aan die overtuiging...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182044913
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik zie hier een hoop mensen die voordat er überhaupt een hearing is geweest er al vanuit gaan dat Kavanaugh al schuldig is.
Hij heeft de schijn heel erg tegen. Dat neemt niet weg dat hij recht heeft op een fatsoenlijk proces, maar het is zijn eigen kamp die dat tegenwerkt.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 11:59:40 #259
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182044941
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:52 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik zie hier een hoop mensen die voordat er überhaupt een hearing is geweest er al vanuit gaan dat Kavanaugh al schuldig is.
Je komt er alleen maar achter door de FBI navraag te laten doen. Je mag namelijk niet tegen de FBI liegen.

-Mark wil niet praten met de FBI
-Brett wil niet praten met de FBI.
-De GOP wil niet dat de FBI navraag doet.
-Het Witte Huis wil niet dat de FBI navraag doet.

Dr Ford vraagt of de FBI een onderzoek kan doen.

Het lijkt me dat Dr Ford minder te verbergen heeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182044980
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hij heeft de schijn heel erg tegen. Dat neemt niet weg dat hij recht heeft op een fatsoenlijk proces, maar het is zijn eigen kamp die dat tegenwerkt.
Ik heb ook het idee dat dit niet is omdat ze niet weten hoe men dit juridisch en politiek aan moet pakken, maar dat het meer een cultuur dingetje is voor hen. Volgens mij vinden ze het gewoon doodnormaal om vrouwen zo te behandelen en snappen ze de verontwaardiging niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 12:08:02 #261
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182045091
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat dit niet is omdat ze niet weten hoe men dit juridisch en politiek aan moet pakken, maar dat het meer een cultuur dingetje is voor hen. Volgens mij vinden ze het gewoon doodnormaal om vrouwen zo te behandelen en snappen ze de verontwaardiging niet.
In dat geval moet die kerel echt niet in het SC komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182045120
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat dit niet is omdat ze niet weten hoe men dit juridisch en politiek aan moet pakken, maar dat het meer een cultuur dingetje is voor hen. Volgens mij vinden ze het gewoon doodnormaal om vrouwen zo te behandelen en snappen ze de verontwaardiging niet.
dat is niet het behartigen van de westerse waarden en normen
pi_182045188
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je komt er alleen maar achter door de FBI navraag te laten doen. Je mag namelijk niet tegen de FBI liegen.

-Mark wil niet praten met de FBI
-Brett wil niet praten met de FBI.
-De GOP wil niet dat de FBI navraag doet.
-Het Witte Huis wil niet dat de FBI navraag doet.

Dr Ford vraagt of de FBI een onderzoek kan doen.

Het lijkt me dat Dr Ford minder te verbergen heeft.
Hij heeft de schijn tegen, mede door zijn eigen gedragingen, maar als ik lees dat sommigen hier het 'niet gek' vinden als hij zijn baan kwijtraakt omdat er bepaalde geruchten gaan bekomt mij sterk de indruk dat hij door sommigen al veroordeeld is. Hij zit daarnaast in een hele lastige positie, stel hij is echt onschuldig, zie dat dan 35 jaar na dato maar eens overtuigend aan te tonen. En je kunt het hem niet kwalijk nemen dat zijn vriend niet wil getuigen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 12:13:48 #264
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182045199
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:12 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hij heeft de schijn tegen, mede door zijn eigen gedragingen, maar als ik lees dat sommigen hier het 'niet gek' vinden als hij zijn baan kwijtraakt omdat er bepaalde geruchten gaan bekomt mij sterk de indruk dat hij door sommigen al veroordeeld is. Hij zit daarnaast in een hele lastige positie, stel hij is echt onschuldig, zie dat dan 35 jaar na dato maar eens overtuigend aan te tonen.
Wat vindt jij van mannen die een priester beschuldigen van misbruik decennia geleden?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182045219
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat vindt jij van mannen die een priester beschuldigen van misbruik decennia geleden?
Ik zie niet in hoe dit er iets mee te maken heeft, tenzij je probeert te stellen dat het feit dat ik van de onschuldpresumptie uit ga op de een of andere manier seksistisch zou zijn. In dat geval is het antwoord nee.
pi_182045237
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:09 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

dat is niet het behartigen van de westerse waarden en normen
Daar zijn ze dan ook niet voor, de GOP zit er alleen voor zichzelf.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_182045567
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:12 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Hij heeft de schijn tegen, mede door zijn eigen gedragingen, maar als ik lees dat sommigen hier het 'niet gek' vinden als hij zijn baan kwijtraakt omdat er bepaalde geruchten gaan bekomt mij sterk de indruk dat hij door sommigen al veroordeeld is. Hij zit daarnaast in een hele lastige positie, stel hij is echt onschuldig, zie dat dan 35 jaar na dato maar eens overtuigend aan te tonen. En je kunt het hem niet kwalijk nemen dat zijn vriend niet wil getuigen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Kavenaughs baan bij Yale Law komt overigens ook in gevaar, als hier iets substantieels uit blijkt te komen. Niet gek, als het waar blijkt te zijn dat hij een voorkeur heeft voor studentes die er op een bepaalde manier uit zien.

https://www.nbcnews.com/p(...)ugh-enormous-n911571
Wel goed lezen.
pi_182045605
quote:
Brett Kavanaugh’s Yale Frat Raided Female Students’ Rooms, Paraded Bras and Underwear on Campus

In his first year at Yale, embattled Supreme Court nominee Brett Kavanaugh joined the Delta Kappa Epsilon fraternity, which had a culture “notorious for disrespecting women,” according to a new report from the Yale Daily News.

Julie Klein, who graduated in 1987 alongside Kavanaugh, described the frat as an “animal house,” while another classmate of Kavanaugh’s, Jennifer Lew, recalled on the YaleWomen Facebook page how frat brothers would “ransack” female students’ rooms while they attended classes and steal “undergarments,” reports the Yale Daily News.

On Thursday, the student newspaper published a January, 1985 photo of Kavanaugh’s DKE frat brothers holding a flag created with women’s underwear and bras as they marched across campus. Kavanaugh, reportedly a sophomore member of the frat at the time, does not appear in the image.

[..]

Kavanaugh was also a member of an all-male Yale "secret society" for seniors called Truth and Courage, which was referred to by some students as "Tit and Clit" reports the Yale Daily News.
https://people.com/politi(...)omen-bras-underwear/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182045661
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]


[..]

Wel goed lezen.
Dus als zou blijken dat een professor mensen die bij hem stage wilden lopen advies heeft gegeven over hun uiterlijk, en er verder niets gebeurd is, dan vind jij dat voldoende om iemand te ontslaan? En je weet zeker dat je eigen mening over de politieke en academische opinie van de man in kwestie daar niets mee te maken heeft? Kavanaugh is natuurlijk niet verantwoordelijk voor wat anderen over hem zeggen. Dat bevestigt m.i. alleen maar dat hij in de hoofden van sommigen al een creep is. Ik zeg niet dat ik alle beschuldigingen verwerp maar laten we wel even wachten totdat er wat feiten zijn vastgesteld voordat we met allerlei spookverhalen een misschien wel onschuldige man zwart gaan maken.
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:46:34 #270
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_182045684
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dus als zou blijken dat een professor mensen die bij hem stage wilden lopen advies heeft gegeven over hun uiterlijk, en er verder niets gebeurd is, dan vind jij dat voldoende om iemand te ontslaan? En je weet zeker dat je eigen mening over de politieke en academische opinie van de man in kwestie daar niets mee te maken heeft? Kavanaugh is natuurlijk niet verantwoordelijk voor wat anderen over hem zeggen. Dat bevestigt m.i. alleen maar dat hij in de hoofden van sommigen al een creep is. Ik zeg niet dat ik alle beschuldigingen verwerp maar laten we wel even wachten totdat er wat feiten zijn vastgesteld voordat we met allerlei spookverhalen een misschien wel onschuldige man zwart gaan maken.
Helemaal mee eens!!

Laten we eerst de feiten boven tafel krijgen voordat we iemand vrij spreken of schuldig achten.

Oh wacht... Dat is nu net het probleem, de helft wil die tijd niet nemen omdat het politiek niet uitkomt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_182045709
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:46 schreef zalkc het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!

Laten we eerst de feiten boven tafel krijgen voordat we iemand vrij spreken of schuldig achten.

Oh wacht... Dat is nu net het probleem, de helft wil die tijd niet nemen omdat het politiek niet uitkomt.
Ik zou ook willen dat er een FBI onderzoek zou komen, maar het minste wat je Kavanaugh kan gunnen is dat hij bij de hearing die binnenkort volgt onder ede een weerwoord kan geven voordat je je conclusies trekt..
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 12:49:12 #272
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182045716
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:48 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik zou ook willen dat er een FBI onderzoek zou komen, maar het minste wat je Kavanaugh kan gunnen is dat hij bij de hearing die binnenkort volgt onder ede een weerwoord kan geven voordat je je conclusies trekt..
Maar tegen mensen die er belang bij hebben dat hij zegt dat het niet zo is. Daar gaat de onpartijdigheid weer het raam uit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182045732
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar tegen mensen die er belang bij hebben dat hij zegt dat het niet zo is. Daar gaat de onpartijdigheid weer het raam uit.
Op deze manier is hij, wat hij ook zegt, altijd schuldig, want de helft van zijn toehoorders heeft immers belang bij zijn onschuld. 8)7
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 12:51:37 #274
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182045753
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:50 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Op deze manier is hij, wat hij ook zegt, altijd schuldig, want de helft van zijn toehoorders heeft immers belang bij zijn onschuld. 8)7
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat degenen die hem moeten horen (de senaat/commissie) er belang bij hebben dat hij er onschuldig uitkomt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182045759
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dus als zou blijken dat een professor mensen die bij hem stage wilden lopen advies heeft gegeven over hun uiterlijk, en er verder niets gebeurd is, dan vind jij dat voldoende om iemand te ontslaan? En je weet zeker dat je eigen mening over de politieke en academische opinie van de man in kwestie daar niets mee te maken heeft? Kavanaugh is natuurlijk niet verantwoordelijk voor wat anderen over hem zeggen. Dat bevestigt m.i. alleen maar dat hij in de hoofden van sommigen al een creep is. Ik zeg niet dat ik alle beschuldigingen verwerp maar laten we wel even wachten totdat er wat feiten zijn vastgesteld voordat we met allerlei spookverhalen een misschien wel onschuldige man zwart gaan maken.
Twee punten.
- Als blijkt dat hij een zedendelict heeft gepleegd in het verleden, is het inderdaad discutabel of hij op zo'n positie hoort.
- Als blijkt dat hij de academische carričre van vrouwen beīnvloed omdat hij een keuze maakt op basis van uiterlijk, hoort hij wat mij betreft absoluut niet op zo'n positie.

Natuurlijk zijn dit persoonlijke meningen, trouwens. Je zegt nu in feite "weet je zeker dat je mening niet gebaseerd is op je mening". Ja, dat is het wel. Als blijkt dat hij zijn voorkeur voor vrouwen mee heeft laten wegen in zijn academische keuzes, hoort hij daar niet thuis. Ik zie niet in hoe dat een schokkende mening is.

Ik heb overal een slag om de arm gehouden door te zeggen dat dit alleen geldt als de beschuldigingen waar zijn, dus door dat te bestempelen als spookverhalen en het zwart maken van een mogelijk onschuldige man, vlieg je veel te snel door de bocht.
pi_182045797
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat degenen die moeten onderzoeken er belang bij hebben dat hij er onschuldig uitkomt.
De ene helft, ja. De andere helft juist niet. Dit is dan ook een politieke benoeming en geen strafonderzoek. Het onderstreept de noodzaak voor een onafhankelijk FBI onderzoek maar leidt hoe dan ook niet tot de conclusie dat verklaringen van Kavanaugh hoe dan ook niet te vertrouwen zijn. Bovendien is meineed nog altijd een misdrijf. Hij is wettelijk verplicht de waarheid te vertellen.
pi_182045854
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Twee punten.
- Als blijkt dat hij een zedendelict heeft gepleegd in het verleden, is het inderdaad discutabel of hij op zo'n positie hoort.
- Als blijkt dat hij de academische carričre van vrouwen beīnvloed omdat hij een keuze maakt op basis van uiterlijk, hoort hij wat mij betreft absoluut niet op zo'n positie.

Natuurlijk zijn dit persoonlijke meningen, trouwens. Je zegt nu in feite "weet je zeker dat je mening niet gebaseerd is op je mening". Ja, dat is het wel. Als blijkt dat hij zijn voorkeur voor vrouwen mee heeft laten wegen in zijn academische keuzes, hoort hij daar niet thuis. Ik zie niet in hoe dat een schokkende mening is.

Ik heb overal een slag om de arm gehouden door te zeggen dat dit alleen geldt als de beschuldigingen waar zijn, dus door dat te bestempelen als spookverhalen en het zwart maken van een mogelijk onschuldige man, vlieg je veel te snel door de bocht.
Met je twee punten ben ik het uiteraard eens. Maar in het artikel wordt alleen melding gemaakt van een professor die bepaalde adviezen over uiterlijk gaf aan mensen die stage bij hem wilde lopen. Dat is op zichzelf staand onvoldoende om aan te tonen wat jij in je tweede punt zegt.
pi_182045984
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:57 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Met je twee punten ben ik het uiteraard eens. Maar in het artikel wordt alleen melding gemaakt van een professor die bepaalde adviezen over uiterlijk gaf aan mensen die stage bij hem wilde lopen. Dat is op zichzelf staand onvoldoende om aan te tonen wat jij in je tweede punt zegt.
Als het gegeven advies is dat je je 'modellike" moet kleden, en als dat betekent wat ik denk dat het betekent, is dat exact wat mijn tweede punt is. Als je doorklikt naar het artikel van The Guardian waar naar wordt verwezen in het artikel, zie je dit:

quote:
Yale provided Kavanaugh with many of the judge’s clerks over the years, and Chua played an outsized role in vetting the clerks who worked for him. But the process made some students deeply uncomfortable.

One source said that in at least one case, a law student was so put off by Chua’s advice about how she needed to look, and its implications, that she decided not to pursue a clerkship with Kavanaugh, a powerful member of the judiciary who had a formal role in vetting clerks who served in the US supreme court.

Amy Chua, a Yale professor who wrote a bestselling book on parenting called Battle Hymn of the Tiger Mother, was known for instructing female law students who were preparing for interviews with Kavanaugh on ways they could dress to exude a “model-like” femininity to help them win a post in Kavanaugh’s chambers, according to sources.

“He told me, ‘You should know that Judge Kavanaugh hires women with a certain look,’” one woman told the Guardian. “He did not say what the look was and I did not ask.”

Chua advised the same student Rubenfeld spoke to that she ought to dress in an “outgoing” way for her interview with Kavanaugh, and that the student should send Chua pictures of herself in different outfits before going to interview.

There is no allegation that the female students who worked for Kavanaugh were chosen because of their physical appearance or that they were not qualified.

However, the remarks from Chua and Rubenfeld raise questions about why the couple believed it was important to emphasize the students’ physical appearance when discussing jobs with Kavanaugh. The couple were not known to do that in connection with other judges, sources said.
Enzovoorts.

Dus professoren van Yale adviseren studenten die bij Kavenaugh stage willen lopen om zich op een bepaalde manier te kleden, omdat ze dan meer kans maken. Als dit waar blijkt te zijn, hoort die man niet in de academie thuis.
pi_182046032
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 september 2018 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als het gegeven advies is dat je je 'modellike" moet kleden, en als dat betekent wat ik denk dat het betekent, is dat exact wat mijn tweede punt is. Als je doorklikt naar het artikel van The Guardian waar naar wordt verwezen in het artikel, zie je dit:

[..]

Enzovoorts.

Dus professoren van Yale adviseren studenten die bij Kavenaugh stage willen lopen om zich op een bepaalde manier te kleden, omdat ze dan meer kans maken. Als dit waar blijkt te zijn, hoort die man niet in de academie thuis.
Zonder direct bewijs vind ik dit persoonlijk toch echt onvoldoende om iemand de laan voor uit te sturen. Maargoed, we vervuilen de discussie hiermee want dit is niet het onderwerp waar de hearing en daarmee de afweging of Kavanaugh wel of niet benoemd zou moeten worden op toeziet. Mijn enige punt is dat het prematuur is om nu al een oordeel klaar te hebben.
pi_182046106
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 13:12 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Zonder direct bewijs vind ik dit persoonlijk toch echt onvoldoende om iemand de laan voor uit te sturen. Maargoed, we vervuilen de discussie hiermee want dit is niet het onderwerp waar de hearing en daarmee de afweging of Kavanaugh wel of niet benoemd zou moeten worden op toeziet. Mijn enige punt is dat het prematuur is om nu al een oordeel klaar te hebben.
Werkelijk niemand zegt dat hij nu al de laan uit gestuurd moet worden, zonder bewijs. Yale is een onderzoek aan het doen en zal adhv dat onderzoek een besluit nemen.
pi_182046154
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Werkelijk niemand zegt dat hij nu al de laan uit gestuurd moet worden, zonder bewijs. Yale is een onderzoek aan het doen en zal adhv dat onderzoek een besluit nemen.
Ik vergelijk dit:

- Als blijkt dat hij de academische carričre van vrouwen beīnvloed omdat hij een keuze maakt op basis van uiterlijk, hoort hij wat mij betreft absoluut niet op zo'n positie.

Met dit:

Als het gegeven advies is dat je je 'modellike" moet kleden, en als dat betekent wat ik denk dat het betekent, is dat exact wat mijn tweede punt is.

En trek dan persoonlijk de conclusie dat het laatste te weinig is om tot de conclusie te komen dat van het eerste sprake is. Maar nogmaals, dit is niet het onderwerp van discussie nu.
pi_182047071
quote:
Ik denk dat de republikeinen hier nu een ernstig koekje van eigen deeg krijgen. Mensen gaan zoeken om Kavanaugh te framen en blijkbaar lukt dat heel makkelijk. Als gepriviligeerd student aan zo'n universiteit heb je natuurlijk massa's van dat soort ongein in je CV. Dat is nooit echt een probleem, tot nu. GOP hypocrisie ontploft nu vol in hun gezicht. Terecht dat democraten/media als een mallotige gaan graven om credence te verlenen aan de rape story. Als uit allerlei beeld blijkt dat Kavanaugh een dronken ongeleid projectiel was in zijn studententijd wordt zo'n bijna rape ineens heel plausibel.

Verder vind ik deze zaak heel erg afleiden van de strafbare feiten die hij zwart op wit gepleegd heeft (perjury). Ook als het hele Ford verhaal nep is, dan is hij gewoon ongeschikt voor het vak.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 14:15:53 #283
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182047145
Niet alleen voor het SC. Ook als gewoon rechter kan hij wel inpakken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 14:37:19 #284
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182047488
A source who has been talking to Trump told Axios "you have no idea" how hard it has been to keep him from attacking Dr. Blasey Ford.

A WH official said: "Hopefully he can keep it together until Monday. That's only, like, another 48 hours right?" https://t.co/OAe0gf6hoF
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 21 september 2018 @ 14:37:31 #285
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_182047491
Vin de ironie ook wel mooi hoe het ineens als een "Jeugdzonde" word gezien terwijl vrij recent de roep om dergelijke zaken onder het volwassenenrecht te laten berechten toch echt luid en duidelijk was.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_182047533
Op een foto poseren alsof je in tieten knijpt, was al reden genoeg om op te stappen.
  vrijdag 21 september 2018 @ 14:40:58 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_182047545
Dat hij aantoonbaar onder ede heeft gelogen over andere zaken wordt nu ook wel ff onder het tapijt geschoven, deze man hoort gewoon niet in de SC anders dan Trump een hand boven het hoofd te houden tegen vervolging van zijn misdaden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_182048156
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:37 schreef Ulx het volgende:
A source who has been talking to Trump told Axios "you have no idea" how hard it has been to keep him from attacking Dr. Blasey Ford.

A WH official said: "Hopefully he can keep it together until Monday. That's only, like, another 48 hours right?" https://t.co/OAe0gf6hoF
Niet dus. :')
pi_182048424
Trump gaat helemaal los nu. Wie had gedacht dat hij zich in een politiek delicate situatie niet zou kunnen inhouden? :')
  vrijdag 21 september 2018 @ 15:44:36 #290
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_182048586
Alsof je jaren terug de tijd in gaat als het neerkomt op emancipatie. Alsof #MeToo compleet langs hem heen gegaan is.

Ongeacht wat er gebeurd is of niet gebeurd is. Zo ga je gewoon niet om met mensen die claimen aangerand te zijn. Complete respectloosheid en victim blaming.

Wat is het volgende? "Ze droeg een badpak en was dronken dus zal ze er wel om gevraagd hebben"?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 15:45:06 #291
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182048603
tribelaw twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 14:57:23 Easy IQ test: C claims “B tried to rape me and I want the FBI to investigate my story.” B replies “I never tried to rape C but I don’t want the FBI to investigate.” Who’s more likely to be telling the truth? 1. B? 2. C? 3. I don’t know; it’s just a case of “C said, B said.” reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182048727
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 14:56:46 Judge Brett Kavanaugh is a fine man, with an impeccable reputation, who is under assault by radical left wing politicians who don’t want to know the answers, they just want to destroy and delay. Facts don’t matter. I go through this with them every single day in D.C. reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 15:10:22 The President of the United States, who has, according to WaPo, made more than 5,000 false or misleading claims since taking office, just tweeted that "facts don't matter." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 21 september 2018 @ 15:53:21 #293
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_182048770
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:51 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 14:56:46 Judge Brett Kavanaugh is a fine man, with an impeccable reputation, who is under assault by radical left wing politicians who don’t want to know the answers, they just want to destroy and delay. Facts don’t matter. I go through this with them every single day in D.C. reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 15:10:22 The President of the United States, who has, according to WaPo, made more than 5,000 false or misleading claims since taking office, just tweeted that "facts don't matter." reageer retweet
In deze wil ik nog wel zien dat hij doelt op de advocaten voor wie de feiten niet uit zouden maken. Volzinnen is niet Trump's sterkste punt, maar het lijkt me stug dat hij het anders bedoeld
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_182048862
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:53 schreef zalkc het volgende:

[..]

In deze wil ik nog wel zien dat hij doelt op de advocaten voor wie de feiten niet uit zouden maken. Volzinnen is niet Trump's sterkste punt, maar het lijkt me stug dat hij het anders bedoeld
Dat is wel logischer ja
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_182048871
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:53 schreef zalkc het volgende:

[..]

In deze wil ik nog wel zien dat hij doelt op de advocaten voor wie de feiten niet uit zouden maken. Volzinnen is niet Trump's sterkste punt, maar het lijkt me stug dat hij het anders bedoeld
Dat is het punt niet. Trump verwijt anderen dat feiten er voor hen niet toe doen. Pot -> ketel :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 16:12:59 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182049143
AnnCoulter twitterde op donderdag 20-09-2018 om 00:09:38 TODAY'S QUIZ: Apart from people kicked in the head by a horse, name one human, ever, from the dawn of time, dumber than Sen. Mazie Hirono. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182049144
Jezus, het is geen wonder dat Trump geen respect heeft voor vrouwen in het algemeen, maar die laatste paar tweets...

Het is echt geen wonder dat vrouwen in Amerika bang zijn dat hun rechten afgepakt worden.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 16:18:29 #298
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182049252
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:13 schreef clumsy_clown het volgende:
het is geen wonder dat Trump geen respect heeft voor vrouwen in het algemeen,
Dat is begrijpelijk. Heb ik ook niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 16:19:47 #299
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182049269
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 21-09-2018 om 15:23:32 I will Chair the United Nations Security Council meeting on Iran next week! reageer retweet
*ril*
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182049433
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:37 schreef zalkc het volgende:
Vin de ironie ook wel mooi hoe het ineens als een "Jeugdzonde" word gezien terwijl vrij recent de roep om dergelijke zaken onder het volwassenenrecht te laten berechten toch echt luid en duidelijk was.
Dat is ook typisch het soort klassenjustitie dat de GOP voorstaat. Zogenaamd moeten jeugdige zedendelinquenten veel harder worden aangepakt. Totdat het een keurig blank jongetje uit een welgestelde familie was. Dan was de dame in kwestie waarschijnlijk gewoon een hoerig geklede slettebak die er ook wel een beetje om vroeg en blijven jongens nou eenmaal jongens. Wie heeft er in zijn jongere jaren nou immers geen vrouw aangerand?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182049614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is ook typisch het soort klassenjustitie dat de GOP voorstaat. Zogenaamd moeten jeugdige zedendelinquenten veel harder worden aangepakt. Totdat het een keurig blank jongetje uit een welgestelde familie was. Dan was de dame in kwestie waarschijnlijk gewoon een hoerig geklede slettebak die er ook wel een beetje om vroeg en blijven jongens nou eenmaal jongens. Wie heeft er in zijn jongere jaren nou immers geen vrouw aangerand?
Euhm...ik?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')