abonnement Unibet Coolblue
pi_181998899
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd, kan mij nog de bijbetaling van 763 euro herinneren :'( Dat was overigens wel bij het vorige huis, nu woon ik naast oude mensen die het nodig vinden om hun huis sauna te stoken
Scheelt jou weer stookkosten :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181998926
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Scheelt jou weer stookkosten :9
Ja absoluut, kreeg begin dit jaar ook terug en heb het gewoon op zelfde bedrag gehouden. ben benieuwd in januari, dit jaar heeft de airco ook aangestaan, aan de andere kant, minder vaak de droger
pi_181998939
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja absoluut, kreeg begin dit jaar ook terug en heb het gewoon op zelfde bedrag gehouden. ben benieuwd in januari, dit jaar heeft de airco ook aangestaan, aan de andere kant, minder vaak de droger
Hier heeft de ventilator veel aan gestaan. Maar of dat nu veel scheelt. En de druppellader hangt nu constant aan de accu. Dat is ook vrijwel niets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181998955
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hier heeft de ventilator veel aan gestaan. Maar of dat nu veel scheelt. En de druppellader hangt nu constant aan de accu. Dat is ook vrijwel niets.
Moet zeggen, mijn vader is een paranoia elektricien en die kan soms mij helemaal gek praten, hij wil binnenkort ook mijn hele huis doormeten want 'zoveel' verbruik dat heel raar. Valt wel mee en hij vergeet dan, ik ben eigenlijk altijd thuis, dus computer staat aan, een lampje, ik was ook wel overdag. Hij heeft nu zelfs led bakken voor mij want dan kan dat in mijn schuur en dat zal ook schelen, ik ben misschien 3 uur per jaar in de schuur, dus het zal vast zoden aan de dijk zetten
pi_181998979
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Moet zeggen, mijn vader is een paranoia elektricien en die kan soms mij helemaal gek praten, hij wil binnenkort ook mijn hele huis doormeten want 'zoveel' verbruik dat heel raar. Valt wel mee en hij vergeet dan, ik ben eigenlijk altijd thuis, dus computer staat aan, een lampje, ik was ook wel overdag. Hij heeft nu zelfs led bakken voor mij want dan kan dat in mijn schuur en dat zal ook schelen, ik ben misschien 3 uur per jaar in de schuur, dus het zal vast zoden aan de dijk zetten
Wel een lieve zorgzame vader
pi_181998999
:9
pi_181999003
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Moet zeggen, mijn vader is een paranoia elektricien en die kan soms mij helemaal gek praten, hij wil binnenkort ook mijn hele huis doormeten want 'zoveel' verbruik dat heel raar. Valt wel mee en hij vergeet dan, ik ben eigenlijk altijd thuis, dus computer staat aan, een lampje, ik was ook wel overdag. Hij heeft nu zelfs led bakken voor mij want dan kan dat in mijn schuur en dat zal ook schelen, ik ben misschien 3 uur per jaar in de schuur, dus het zal vast zoden aan de dijk zetten
Nah, het kan zijn dat veel dingen samen voor veel verbruik zorgen. Maar goed, dat ligt ook weer aan van alles natuurlijk :P Mijn PC staat ook aan in de avond. En de voedingen van mijn consoles hangen ook gewoon in het stopcontact. Wellicht dat ik er daar een of twee van uit trek. En soms laat ik wel eens een lamp aan als ik wegga :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181999008
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Moet zeggen, mijn vader is een paranoia elektricien en die kan soms mij helemaal gek praten, hij wil binnenkort ook mijn hele huis doormeten want 'zoveel' verbruik dat heel raar. Valt wel mee en hij vergeet dan, ik ben eigenlijk altijd thuis, dus computer staat aan, een lampje, ik was ook wel overdag. Hij heeft nu zelfs led bakken voor mij want dan kan dat in mijn schuur en dat zal ook schelen, ik ben misschien 3 uur per jaar in de schuur, dus het zal vast zoden aan de dijk zetten
Sinds ik op mezelf woon stond mijn pc altijd 24/7 aan.
Afgelopen jaar stond hij uit tenzij ik er daadwerkelijk gebruik van maak (nauwelijks)

Verder geen noemenswaardige verschillen in mijn verbruik volgens mij, ik kreeg 418 euro terug.
pi_181999026
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:49 schreef rival het volgende:

[..]

Sinds ik op mezelf woon stond mijn pc altijd 24/7 aan.
Afgelopen jaar stond hij uit tenzij ik er daadwerkelijk gebruik van maak (nauwelijks)

Verder geen noemenswaardige verschillen in mijn verbruik volgens mij, ik kreeg 418 euro terug.
Zou leuk zijn als je 450 terugkreeg
pi_181999031
Goeiemorgen O+ c_/
pi_181999032
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:51 schreef MCH het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als je 450 terugkreeg
?
pi_181999036
quote:
17s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:51 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen O+ c_/
Dag Snoetje
pi_181999039
quote:
10s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:29 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen :W

Geld terug krijgen van de energiemaatschappij *O*

Sigaar uit eigen doos *O*
Ik krijg bijna 300 euro terug. _O-

Verkapt sparen.
pi_181999040
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nah, het kan zijn dat veel dingen samen voor veel verbruik zorgen. Maar goed, dat ligt ook weer aan van alles natuurlijk :P Mijn PC staat ook aan in de avond. En de voedingen van mijn consoles hangen ook gewoon in het stopcontact. Wellicht dat ik er daar een of twee van uit trek. En soms laat ik wel eens een lamp aan als ik wegga :P
Tja eigenlijk staat altijd de laptop wel aan, ik kan daar natuurlijk ook wel op letten, maar voor de rest, alles in huis is al naar led, stoken hoef ik amper.
pi_181999043
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:52 schreef MCH het volgende:

[..]

Dag Snoetje
Hai Moppedopje
pi_181999051
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:49 schreef rival het volgende:

[..]

Sinds ik op mezelf woon stond mijn pc altijd 24/7 aan.
Afgelopen jaar stond hij uit tenzij ik er daadwerkelijk gebruik van maak (nauwelijks)

Verder geen noemenswaardige verschillen in mijn verbruik volgens mij, ik kreeg 418 euro terug.
Ja computer/laptop vreet echt veel
  woensdag 19 september 2018 @ 07:54:53 #292
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_181999063
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen *O*
Ben je in Canada? *O*
pi_181999073
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:49 schreef rival het volgende:

[..]

Sinds ik op mezelf woon stond mijn pc altijd 24/7 aan.
Afgelopen jaar stond hij uit tenzij ik er daadwerkelijk gebruik van maak (nauwelijks)

Verder geen noemenswaardige verschillen in mijn verbruik volgens mij, ik kreeg 418 euro terug.
Merkte je verschil met continu aan of uit? Mijne staat al 10 jaar elke dag de hele dag aan.
pi_181999076
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Tja eigenlijk staat altijd de laptop wel aan, ik kan daar natuurlijk ook wel op letten, maar voor de rest, alles in huis is al naar led, stoken hoef ik amper.
Mja, straks weer in de winter. Maar dat zal wel meevallen hoop ik. Ben niet zo'n koukleum, maar een beetje warmte binnen is wel fijn :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181999077
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja computer/laptop vreet echt veel
Tis een oud bakkie, schrok er zelf ook van.
pi_181999078
Waar is Koen666 eigenlijk
pi_181999079
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Merkte je verschil met continu aan of uit? Mijne staat al 10 jaar elke dag de hele dag aan.
Anders dan een lamme batterij denk ik niet :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_181999080
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Merkte je verschil met continu aan of uit? Mijne staat al 10 jaar elke dag de hele dag aan.
Ja ik kreeg ineens 418 euro terug.
pi_181999089
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:56 schreef rival het volgende:

[..]

Ja ik kreeg ineens 418 euro terug.
En verder niks veranderd? Ook voorschot niet?
pi_181999093
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 07:55 schreef rival het volgende:

[..]

Tis een oud bakkie, schrok er zelf ook van.
Ja zo'n pipo rekende het voor mij uit, toen had ik ook even zoiets van wow! Misschien toch maar wat vaker boeken gaan lezen O-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')