abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:29:14 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_181985878
Binnenkort dus een chanante dronken moeders-meet?

( Maahaaam!! Doe normaaaal :|W )
disclaimer
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:32:15 #27
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_181985928
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
Binnenkort dus een chanante dronken moeders-meet?

( Maahaaam!! Doe normaaaal :|W )
mijn jongens schamen zich nergens meer voor. die zijn al afgehard. :7 >:O
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:32:39 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_181985939
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

mijn jongens schamen zich nergens meer voor. die zijn al afgehard. :7 >:O
Die zuipen je er al uit denk ik?
disclaimer
pi_181985969
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:15 schreef _Leah_ het volgende:

[..]

We worden nu ook pas weer leuk, nu we niet meer 24/7 door kinderen geregeerd worden ;-)
Oh, echt hoor! Scheelt stukken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:36:32 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_181986000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:38 schreef lunapuella het volgende:
Verweekte er hier maar eens iets. :{w
:D Het is je gegund hoor! :Y
***
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:49:57 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181986241
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
nou ja, ik ben in het verleden nog wel eens op mijn vingers getikt en geband enzo, maar dat ging er wel hard op. Een kritische vraag stellen staat voor mij nog niet gelijk aan rellen.

Misschien moeten we kleurdoos er ff bij roepen?
Ja, ik zag net dat die weer in de lijst van Z&G staat.... waarom is daar geen post in het updatetopic van gekomen? :6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:52:02 #32
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_181986277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die zuipen je er al uit denk ik?
ééntje legaal. ééntje op proef. B-) maar nee. ik ben nog steeds de beste. >:O
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:59:51 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181986373
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ééntje legaal. ééntje op proef. B-) maar nee. ik ben nog steeds de beste. >:O
Ik red dat niet meer tegen mijn oudste :X
Die zuipt me echt finaal onder tafel....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 18 september 2018 @ 16:37:15 #34
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_181986976
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik zag net dat die weer in de lijst van Z&G staat.... waarom is daar geen post in het updatetopic van gekomen? :6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je bedoelde dat Stormqueen in het lijstje van Z&G stond, maar nee -O- .

Overigens vind ik al die letters in plaats van namen vrij irritant lezen, vooral omdat het altijd dezelfde letters zijn. Doe gewoon als ik en verzin een andere naam. Dat heb ik trouwens van Trui geleerd :s) .

Al is dit nog altijd beter dan het VL, ML, DL, MIL etc wat je elders leest. Dat vat ik allemaal op als te lui om een woord uit te schrijven en meestal gaat het over dat die dochter of man helemaal niet zo lief is...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 18 september 2018 @ 16:55:17 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181987245
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:37 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ik dacht dat je bedoelde dat Stormqueen in het lijstje van Z&G stond, maar nee -O- .

Overigens vind ik al die letters in plaats van namen vrij irritant lezen, vooral omdat het altijd dezelfde letters zijn. Doe gewoon als ik en verzin een andere naam. Dat heb ik trouwens van Trui geleerd :s) .

Al is dit nog altijd beter dan het VL, ML, DL, MIL etc wat je elders leest. Dat vat ik allemaal op als te lui om een woord uit te schrijven en meestal gaat het over dat die dochter of man helemaal niet zo lief is...
Nou, dat een andere naam gebruiken (onze undercover nick) wordt anders ook niet altijd op prijs gesteld.... niet te tellen hoe vaak ik commentaar heb gehad op het gebruiken van een nickname voor mijn kind, op de rest van het forum that is.
En hier is regelmatig gedacht dat hij echt Soneal heet :')

Toen ik (2005/2008) voor mijn oudste "The Kid" gebruikte had niemand daar problemen mee, maar goed... die was destijds natuurlijk ook al 14, dus dan is het weer logischer om je kind niet op internet voor schut te zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181987317
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, dat een andere naam gebruiken (onze undercover nick) wordt anders ook niet altijd op prijs gesteld.... niet te tellen hoe vaak ik commentaar heb gehad op het gebruiken van een nickname voor mijn kind, op de rest van het forum that is.
En hier is regelmatig gedacht dat hij echt Soneal heet :')

Toen ik (2005/2008) voor mijn oudste "The Kid" gebruikte had niemand daar problemen mee, maar goed... die was destijds natuurlijk ook al 14, dus dan is het weer logischer om je kind niet op internet voor schut te zetten.
Ik zie overigens nog steeds een bruin bolletje kroeshaar voor me bij de naam Soneal :Y
pi_181987478
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:37 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Ik dacht dat je bedoelde dat Stormqueen in het lijstje van Z&G stond, maar nee -O- .

Overigens vind ik al die letters in plaats van namen vrij irritant lezen, vooral omdat het altijd dezelfde letters zijn. Doe gewoon als ik en verzin een andere naam. Dat heb ik trouwens van Trui geleerd :s) .

Al is dit nog altijd beter dan het VL, ML, DL, MIL etc wat je elders leest. Dat vat ik allemaal op als te lui om een woord uit te schrijven en meestal gaat het over dat die dochter of man helemaal niet zo lief is...
Het duurde bij mij ook heel lang voor ik besefte wat VL etc betekende _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 18 september 2018 @ 17:09:41 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181987528
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:59 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik zie overigens nog steeds een bruin bolletje kroeshaar voor me bij de naam Soneal :Y
:D _O- _O- _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 september 2018 @ 17:14:15 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_181987646
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:07 schreef rena het volgende:

[..]

Het duurde bij mij ook heel lang voor ik besefte wat VL etc betekende _O-
ik realiseer het me nu pas :o
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 18 september 2018 @ 17:54:03 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_181988311
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, dat een andere naam gebruiken (onze undercover nick) wordt anders ook niet altijd op prijs gesteld.... niet te tellen hoe vaak ik commentaar heb gehad op het gebruiken van een nickname voor mijn kind, op de rest van het forum that is.
En hier is regelmatig gedacht dat hij echt Soneal heet :')

Toen ik (2005/2008) voor mijn oudste "The Kid" gebruikte had niemand daar problemen mee, maar goed... die was destijds natuurlijk ook al 14, dus dan is het weer logischer om je kind niet op internet voor schut te zetten.
ik heb de namen van de jongens hier ook nooit gebruikt. Evengoed nog wel herkenbaar genoeg. Het gaat ook lekker met ze trouwens. Die grote al voor het derde jaar op kamers. En lekker in zijn studie. Nr 2 gaat examen doen. (Wel ff in de gaten houden, motivatie is echt ruk) nadat hij bleef zitten vorig jaar. En mijn kleintje is ook blijven zitten. Ook motivatie issues. 😫 maar het zijn popjes. Nooit gedacht de puberteit zo leuk te vinden.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 18 september 2018 @ 17:56:10 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181988343
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:54 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik heb de namen van de jongens hier ook nooit gebruikt. Evengoed nog wel herkenbaar genoeg. Het gaat ook lekker met ze trouwens. Die grote al voor het derde jaar op kamers. En lekker in zijn studie. Nr 2 gaat examen doen. (Wel ff in de gaten houden, motivatie is echt ruk) nadat hij bleef zitten vorig jaar. En mijn kleintje is ook blijven zitten. Ook motivatie issues. 😫 maar het zijn popjes. Nooit gedacht de puberteit zo leuk te vinden.
Nee, leuke ontdekkingen zijn dat, dat iedere leeftijd zo z'n charme heeft.
Het is ook mooi om te zien hoe ze langzaamaan (of soms een beetje turbo) loslaten en zelfstandig worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181988489
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

En hier is regelmatig gedacht dat hij echt Soneal heet :')
Ik lees hier toch al meer dan tien jaar mee, maar ik kom hier nu dus pas achter. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_181988896
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:07 schreef rena het volgende:

[..]

Het duurde bij mij ook heel lang voor ik besefte wat VL etc betekende _O-
Vriendlief of vrouwlief?
pi_181988942
Ik ben wel klaar met al die oldbies. Optiefen.
pi_181989161
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:25 schreef rena het volgende:
Ik word ook steeds vaker mevrouw genoemd sinds ik met een baby rondloop. Ik ben toch nog helemaal geen mevrouw denk ik dan :') Tot een paar jaar terug vroegen ze me nog om ID als ik een fles wijn kocht B-) De premature neefjes waar ik toen nog een tijdje over meegepost heb zijn ook al 10 geworden dit jaar :o

SQ, je ziet er ook goed uit, leuke outfitjes ook :Y
Die ID kan ook gewoon op je 29e, met dubbele kinderwagen ;( :')
#foreverbabyface
Daar heb ik toen trouwens in de supermarkt wel even lekker om staan rellen, met z’n 25 jaar regel. Ik hóéf mijn ID niet meer te laten zien :7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_181989352
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:47 schreef LeSage het volgende:
Daar heb ik toen trouwens in de supermarkt wel even lekker om staan rellen, met z’n 25 jaar regel. Ik hóéf mijn ID niet meer te laten zien :7
Ja nee, zo werkt dat niet. Je moet 'm altijd laten zien als de verkoper erom vraagt. De regel van onder de 25 is eigenlijk voor de verkopers, omdat dat een 'veiligere' twijfelgrens is dan gewoon 18. Dat ook communiceren naar de klant is de grootste fout geweest, want nu denken mensen inderdaad dat het boven de 25 niet hoeft. Maar dat is niet zo. En jouw ego is hun baan niet waard. :P
pi_181989484
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:55 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja nee, zo werkt dat niet. Je moet 'm altijd laten zien als de verkoper erom vraagt. De regel van onder de 25 is eigenlijk voor de verkopers, omdat dat een 'veiligere' twijfelgrens is dan gewoon 18. Dat ook communiceren naar de klant is de grootste fout geweest, want nu denken mensen inderdaad dat het boven de 25 niet hoeft. Maar dat is niet zo. En jouw ego is hun baan niet waard. :P
Ik snap het wel hoor, maar in de stress van boodschappen doen met 2 kinderen moet je niet heel duf bij een lullig flesje wijn gaan vragen of ik wel 18 ben :')
Caissière in kwestie was uiteraard net 16 zelf :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:03:25 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181989566
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:08 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ik lees hier toch al meer dan tien jaar mee, maar ik kom hier nu dus pas achter. :')
:D _O-
Gelukkig heb je het dan nog maar een jaar of 8 gemist (nog niet eens).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181994187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:37 schreef Lemijn het volgende:

Overigens vind ik al die letters in plaats van namen vrij irritant lezen, vooral omdat het altijd dezelfde letters zijn. Doe gewoon als ik en verzin een andere naam. Dat heb ik trouwens van Trui geleerd :s) .

Al is dit nog altijd beter dan het VL, ML, DL, MIL etc wat je elders leest. Dat vat ik allemaal op als te lui om een woord uit te schrijven en meestal gaat het over dat die dochter of man helemaal niet zo lief is...
Ik probeer sinds de geboorte van J. ( :+ ) al een andere (forum)naam te verzinnen maar ik vind niks leuk :D want die letters zijn inderdaad wel irritant. Vooral met typen op je telefoon trouwens omdat er dan automatisch weer een hoofdletter komt na de punt :')
  dinsdag 18 september 2018 @ 22:26:23 #50
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181994663
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:55 schreef easy-going het volgende:
Nouja, vroeger hadden we natuurlijk mensen met 1 arm die dachten dat ze daarom maar iedereen mochten beledigen, want zielig. Of een meepostend iemand die zijn jeugdliefde had verloren en daar voor eeuwig in bleef hangen, want zielig, en we hadden Amerikaanse stopcontacten *O* en pics die we nooit meer van ons Brightheldere netvlies kregen :'( en we hadden uiteraard O+ O+ kliekjes O+ O+

kortom

O+ Vroeger O+ was alles beter :P
Ik heb echt geen idee wie je bedoelt met die 1 arm of met de verloren jeugdliefde :@
Echt, is mijn geheugen zo achteruitgegaan? :'(

De bright-foto's heb ik nooit gezien, maar de kliekjes herinner ik me nog wel *O*
En dan vooral de geheime babymeet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')