abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 september 2018 @ 11:34:28 #26
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_181980612
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:13 schreef Dven het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA :D :D :D :D :D :D _O- _O- _O-

Nederland is één van de meest natuur- en biodiversiteitsarme landen van Europa, juist door die weilanden _O-

Of geloof je nog echt in het beeld van de onaangetaste weidelandschappen volplanten, kruiden, insecten, vogels en noem het maar op? O+

Verdomme man, zelfs je eigen nationale vogel is een fucking weidevogel en de wereldwijde populatie staat op uitsterven door de prachtige natuurlijke Nederlandse weides _O-

Relatief gezien veel grond waar je niet mag bouwen door natuurwetgeving

En natuurlijk dat innerstedelijk gejank. Je zou inderdaad veel kunnen bouwen in friesland en groningen, jammer dat er weinig werkgelegenheid is.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 18 september 2018 @ 11:34:48 #27
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_181980617
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

+ banden leggen aan dat gespeculeer met grond.
Dat kan juist niet meer
dat was vroeger, toen plannen voor woningbouw in landbouw gebieden zeer prematuur uitlekten en de gebieden met 1000 % doorverkocht werden

daar mag nu niet meer gebouiwd worden omdat de koeien staan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 18 september 2018 @ 11:35:27 #28
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_181980631
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze gaan eens fatsoenlijk OV aanleggen in Flevoland.
Zelfs dat nieuwe vliegveld daar krijgt geen station, Zeewolde, Biddinghuizen; geen station, geen verbinding met de bewoonde wereld.

Het gros van Flevoland is nog leeg, laat ze daar eerst maar eens wat spoorlijnen neerleggen.
Mag ook lightrail zijn.
klopt

de provincie is tegen de ontwikkeling van Nederland . is ruimte voor niiewe natiuur daar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 18 september 2018 @ 11:51:21 #29
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181980915
Je kan ook de hoogte in. En dan heb ik het niet eens meteen over flats of wolkenkrabbers ofzo, maar gewoon 6 - 10 lagen bijvoorbeeld, op plekken waar nu max 2 lagen zijn. Echt zat oude jaren 80 wijken waar zoveel winst te halen valt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181980926
Meer hoogbouw?
  dinsdag 18 september 2018 @ 11:52:59 #31
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181980939
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:51 schreef potjecreme het volgende:
Meer hoogbouw?
En hogere dichtheid. Dus niet 3 flats met daarom heen 6 parkeervelden, wat bermen (waar je verder eigenlijk niets aan hebt, dan wat water en weer een weg en weer een parkeerveld.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181981079
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

En hogere dichtheid. Dus niet 3 flats met daarom heen 6 parkeervelden, wat bermen (waar je verder eigenlijk niets aan hebt, dan wat water en weer een weg en weer een parkeerveld.
Ik denk meer aan NY Manhattan. Niet van die steriele blokken. Goed ov netwerk. Tussen de blokken groen. Verticale tuinen. Kan wat worden hoor!
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:04:56 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181981138
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:01 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik denk meer aan NY Manhattan. Niet van die steriele blokken. Goed ov netwerk. Tussen de blokken groen. Verticale tuinen. Kan wat worden hoor!
Of zoiets, wat nederlandse architecten in Australie bouwen







Iets te ambitieus voor NL misschien :+
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181981294
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Een kleine 8 miljoen woningen nemen circa zo'n drie procent van de Nederlandse bodem in beslag. Best achterlijk wanneer je denkt dat van 3 naar 3,125 het einde is van de Nederlandse natuur (voor zowel die al bestaat).

Je merkt er geen reet van.
Ja, want het enige wat ruimte inneemt zijn woningen :')

Infrastructuur, scholen, ziekenhuizen, nutsbedrijven, spoorlijnen, wegen, havens etc neemt door een wonderlijke oplossing geen ruimte in. Ruimte om te recreeëren, landbouw, waterbekkens en buffers, sluizen, gemalen nemen allemaal geen ruimte in beslag. Nee hoor, op slechts 3% van het Nederlands grondgebied staan huizen, 97% is ongerepte natuur.

Nederland is het 30e dichtstbevolkte land, maar volgens Dven is er niks aan het handje.

Hoe krijg je het toch in ieder topic weer voor elkaar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181981349
Nieuwbouw willen de makelaars want dan hoeven zij niet meer met het scootertje naar bezichtigingen. Maar lekker cashen vanuit het kantoor met nieuwbouw projecten.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:17:24 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181981360
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, want het enige wat ruimte inneemt zijn woningen :')
Dat stel ik nergens

quote:
Infrastructuur, scholen, ziekenhuizen, nutsbedrijven, spoorlijnen, wegen, havens etc neemt door een wonderlijke oplossing geen ruimte in.
Stel ik nergens

quote:
Ruimte om te recreeëren, landbouw, waterbekkens en buffers, sluizen, gemalen nemen allemaal geen ruimte in beslag.
Stel ik nergens

quote:
Nee hoor, op slechts 3% van het Nederlands grondgebied staan huizen, 97% is ongerepte natuur.
Stel ik nergens

quote:
Nederland is het 30e dichtstbevolkte land, maar volgens Dven is er niks aan het handje.
Stel ik nergens maar er is inderdaad niets aan het handje.

quote:
Hoe krijg je het toch in ieder topic weer voor elkaar.
Misschien die vraag toch maar aan jezelf stellen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181981376
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:13 schreef Dven het volgende:


Verdomme man, zelfs je eigen nationale vogel is een fucking weidevogel en de wereldwijde populatie staat op uitsterven door de prachtige natuurlijke Nederlandse weides _O-
Dat komt voornamelijk door de ruilverkaveling en het ontstaan van veel grotere lomp te bewerken velden. Bij kleine velden bleven meer hoekjes en andere stukjes land over waar die beestjes konden wonen.
pi_181981533
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat stel ik nergens

[..]

Stel ik nergens

[..]

Stel ik nergens

[..]

Stel ik nergens

[..]

Stel ik nergens maar er is inderdaad niets aan het handje.

[..]

Misschien die vraag toch maar aan jezelf stellen.
Nee ik hoef die vraag niet aan mijzelf te stellen. Ik zie hoe jij goochelt met feiten en cijfers.

Met je :

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:13 schreef Dven het volgende:
nog geen 15% van het Nederlandse bodem is bebouwd maar nee. NEDERLAND IS VOL!!!!!
Met andere woorden, Nederland is niet vol en er is ruimte zat. Alsof die 15% het enige is. In de praktijk is Nederland wel degelijk vol.

55% van het oppervlak wordt gebruikt voor land en tuinbouw.
8% van oppervlak is bebouwd.
19% van het oppervlak bestaat uit water. Daar kun je niet op bouwen.
6% is bebouwd met wegen ed.
12% is natuur of natuurgebied

en slechts 6% is vrije ruimte. Die je dus ook niet onbeperkt kunt bebouwen want voor iedere woning die je bouwt moet je ook een weg, een parkeertplaats, een supermarkt een school, een ziekenhuis etc.

Dus ja je kunt met recht wel stellen dat Nederland BEHOORLIJK vol aan het raken is. En die volledig uit de context getrokken percentages die jij hier de lucht in werpt om de boel, zoals gebruikelijk, te bagatelliseren slaan werkelijk als een tang op een varken en tonen alleen maar aan dat je alleen maar er op uit bent de discussie te frustreren met desinformatie, misleiding en getroll.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:28:15 #39
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_181981581
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Of zoiets, wat nederlandse architecten in Australie bouwen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iets te ambitieus voor NL misschien :+
In nederland heeft de provinciei besloten dat flats niet hoger mogen zijn dan de DOM , dus niet hoger dan 80 meter

provincie legt niet alleen beperkingen op het aantal vergunningen maar ook aan de hoogte
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:28:29 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181981586
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat komt voornamelijk door de ruilverkaveling en het ontstaan van veel grotere lomp te bewerken velden. Bij kleine velden bleven meer hoekjes en andere stukjes land over waar die beestjes konden wonen.
Het omlaag flikkeren van de waterstanden waardoor waterrijke graslanden vol bloemen, kruiden en insecten verand zijn in egale biljartlakens van simpel en ecologisch nutteloos raaigras zullen we inderdaad maar niet meetellen. Laat staan het veel eerder maaien en het creëren van een landschap dat abominabel slecht is voor jonge- en prooidieren maar juist weer ideaal is voor predatoren.

Ja, de landbouw van tot een jaar of 60 geleden was nog steeds cultuur maar wel ideaal voor de natuur. Inmiddels is het een gedrocht dat iedereen nog graag denkt te zien als een pittoresk maar vooral oernederlands ( w/ ) landschap maar er echt absoluut niets meer mee te maken heeft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:29:15 #41
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_181981604
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee ik hoef die vraag niet aan mijzelf te stellen. Ik zie hoe jij goochelt met feiten en cijfers.

Met je :

[..]

Met andere woorden, Nederland is niet vol en er is ruimte zat. Alsof die 15% het enige is. In de praktijk is Nederland wel degelijk vol.

55% van het oppervlak wordt gebruikt voor land en tuinbouw.
8% van oppervlak is bebouwd.
19% van het oppervlak bestaat uit water. Daar kun je niet op bouwen.
6% is bebouwd met wegen ed.
12% is natuur of natuurgebied

en slechts 6% is vrije ruimte. Die je dus ook niet onbeperkt kunt bebouwen want voor iedere woning die je bouwt moet je ook een weg, een parkeertplaats, een supermarkt een school, een ziekenhuis etc.

Dus ja je kunt met recht wel stellen dat Nederland BEHOORLIJK vol aan het raken is. En die volledig uit de context getrokken percentages die jij hier de lucht in werpt om de boel, zoals gebruikelijk, te bagatelliseren slaan werkelijk als een tang op een varken en tonen alleen maar aan dat je alleen maar er op uit bent de discussie te frustreren met desinformatie, misleiding en getroll.
55% van het oppervlak wordt gebruikt voor land en tuinbouw.

Dar maken we dan 45% van en gaan bouwen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:29:37 #42
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_181981615
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

In nederland heeft de provinciei besloten dat flats niet hoger mogen zijn dan de DOM , dus niet hoger dan 80 meter

provincie legt niet alleen beperkingen op het aantal vergunningen maar ook aan de hoogte
Ja echt een belachelijke maatregel. Dat het nou in 3 straten om de dom heen geld, oke prima. Maar volgens mij zit het stationsgebied zelfs vast aan die regel. Tsja. Dan krijg je dus zo'n gaar gebied met allemaal blokken van dezelfde hoogte.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_181981722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:17 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat stel ik nergens

[..]

Stel ik nergens

[..]

Stel ik nergens

[..]

Stel ik nergens

[..]

Stel ik nergens maar er is inderdaad niets aan het handje.

[..]

Misschien die vraag toch maar aan jezelf stellen.
Nee ik hoef die vraag niet aan mijzelf te stellen. Ik zie hoe jij goochelt met feiten en cijfers.

Met je :

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:13 schreef Dven het volgende:
nog geen 15% van het Nederlandse bodem is bebouwd maar nee. NEDERLAND IS VOL!!!!!
Met andere woorden, Nederland is niet vol en er is ruimte zat. Alsof die 15% het enige is. In de praktijk is Nederland wel degelijk vol.

55% van het oppervlak wordt gebruikt voor land en tuinbouw.
8% van oppervlak is bebouwd.
19% van het oppervlak bestaat uit water. Daar kun je niet op bouwen.
6% is bebouwd met wegen ed.
12% is natuur of natuurgebied

en slechts 6% is vrije ruimte. Die je dus ook niet onbeperkt kunt bebouwen want voor iedere woning die je bouwt moet je ook een weg, een parkeertplaats, een supermarkt een school, een ziekenhuis etc.

Dus ja je kunt met recht wel stellen dat Nederland BEHOORLIJK vol aan het raken is. En die volledig uit de context getrokken percentages die jij hier de lucht in werpt om de boel, zoals gebruikelijk, te bagatelliseren slaan werkelijk als een tang op een varken en tonen alleen maar aan dat je alleen maar er op uit bent de discussie te frustreren met desinformatie, misleiding en getroll.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

55% van het oppervlak wordt gebruikt voor land en tuinbouw.

Dar maken we dan 45% van en gaan bouwen
Cocnlusie is dus dat Nederland vol is en je dus ergens anders moet inleveren. Als mijn tas vol zit met appels en ik moet ook nog eieren meenemen kan ik inderdaad de helft van de appels weggooien en daar eieren in stoppen, uiteindelijk heb ik dus ergens in moeten leveren omdat mijn tas vol zit. Als mijn tas half vol zit met appels, kan ik hem voor de andere helft dus vullen met eieren zonder dat ik appels moet inleveren. Dat is het verschil tussen een volle tas en een lege tas. Dat werkt bij land dus ook zo.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_181981761
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Alleen huizenbouw is niet het probleem qua ruimte, echter neemt niet alleen huizenbouw ruimte in.
Je moet het alleen wat meer verdelen niet alleen focussen op de Ran(m)pstad
pi_181982018
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:13 schreef Dven het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA :D :D :D :D :D :D _O- _O- _O-

Nederland is één van de meest natuur- en biodiversiteitsarme landen van Europa, juist door die weilanden _O-

Of geloof je nog echt in het beeld van de onaangetaste weidelandschappen volplanten, kruiden, insecten, vogels en noem het maar op? O+

Verdomme man, zelfs je eigen nationale vogel is een fucking weidevogel en de wereldwijde populatie staat op uitsterven door de prachtige natuurlijke Nederlandse weides _O-
Klopt. Weilanden zijn dan ook geen natuur of ongebruikt landschap maar landbouw en veeteelt-productielocaties.

Neemt niet weg dat we het dichtstbevolkte land van Europa zijn en nr 5 of zo vd wereld (excl mini stadstaten).
Ik zou zeggen dat het wel druk genoeg is hier.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Eindredactie Games dinsdag 18 september 2018 @ 12:51:05 #46
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_181982077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee ik hoef die vraag niet aan mijzelf te stellen. Ik zie hoe jij goochelt met feiten en cijfers.

Met je :

[..]

Met andere woorden, Nederland is niet vol en er is ruimte zat. Alsof die 15% het enige is. In de praktijk is Nederland wel degelijk vol.

55% van het oppervlak wordt gebruikt voor land en tuinbouw.
8% van oppervlak is bebouwd.
19% van het oppervlak bestaat uit water. Daar kun je niet op bouwen.
6% is bebouwd met wegen ed.
12% is natuur of natuurgebied

en slechts 6% is vrije ruimte. Die je dus ook niet onbeperkt kunt bebouwen want voor iedere woning die je bouwt moet je ook een weg, een parkeertplaats, een supermarkt een school, een ziekenhuis etc.

Dus ja je kunt met recht wel stellen dat Nederland BEHOORLIJK vol aan het raken is. En die volledig uit de context getrokken percentages die jij hier de lucht in werpt om de boel, zoals gebruikelijk, te bagatelliseren slaan werkelijk als een tang op een varken en tonen alleen maar aan dat je alleen maar er op uit bent de discussie te frustreren met desinformatie, misleiding en getroll.
waarom zou je niet op water kunnen bouwen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_181982172
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:51 schreef Oscar. het volgende:

[..]

waarom zou je niet op water kunnen bouwen?
Kan, maar is wel kostbaar.

Vooral als het water niet naast het land ligt. Maak maar eens een weg op het water.
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:55:26 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181982217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee ik hoef die vraag niet aan mijzelf te stellen. Ik zie hoe jij goochelt met feiten en cijfers.

Met je :

[..]

Met andere woorden, Nederland is niet vol en er is ruimte zat. Alsof die 15% het enige is. In de praktijk is Nederland wel degelijk vol.

55% van het oppervlak wordt gebruikt voor land en tuinbouw.
8% van oppervlak is bebouwd.
19% van het oppervlak bestaat uit water. Daar kun je niet op bouwen.
6% is bebouwd met wegen ed.
12% is natuur of natuurgebied
Dat je op water prima kan 'bouwen' is in nota bene in Nederland al meerdere keren bewezen maar die dommigheid zal ik je even vergeven.

quote:
en slechts 6% is vrije ruimte. Die je dus ook niet onbeperkt kunt bebouwen want voor iedere woning die je bouwt moet je ook een weg, een parkeertplaats, een supermarkt een school, een ziekenhuis etc.

Dus ja je kunt met recht wel stellen dat Nederland BEHOORLIJK vol aan het raken is. En die volledig uit de context getrokken percentages die jij hier de lucht in werpt om de boel, zoals gebruikelijk, te bagatelliseren slaan werkelijk als een tang op een varken en tonen alleen maar aan dat je alleen maar er op uit bent de discussie te frustreren met desinformatie, misleiding en getroll.
Je persoonlijke aversie jegens mij voert zoals altijd bij jou weer eens de boventoon, spijtig hoor.

Alle bebouwing die in Nederland sedert laten we zeggen de oorlogsjaren geplaatst is, is zo goed als enkel gebeurd op landbouwgronden. Velden met sla en aardappelen die geen enkele economische danwel ecologische waarde vertegenwoordigen zijn ingeruild voor woonwijken, infrastructuur en bedrijvigheid. Het inwoneraantal is sinds die periode zo goed als verdubbeld terwijl dit opgevangen is op een verwaarloosbaar gedeelte van het landoppervlak.

55% van het land zijn gecultiveerde graslanden en akkerbouw. Ruim de helft van je land vertegenwoordigt dus zo goed als geen ecologische waarde. Je kan alle bebouwing in Nederland en het inwoneraantal letterlijk verdubbelen en het enige wat je kwijtraakt zijn wat aardappelvelden. En dat noem jij vol???? Laat me niet lachen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181982307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat je op water prima kan 'bouwen' is in nota bene in Nederland al meerdere keren bewezen maar die dommigheid zal ik je even vergeven.

[..]

Je persoonlijke aversie jegens mij voert zoals altijd bij jou weer eens de boventoon, spijtig hoor.

Alle bebouwing die in Nederland sedert laten we zeggen de oorlogsjaren geplaatst is, is zo goed als enkel gebeurd op landbouwgronden. Velden met sla en aardappelen die geen enkele economische danwel ecologische waarde vertegenwoordigen zijn ingeruild voor woonwijken, infrastructuur en bedrijvigheid. Het inwoneraantal is sinds die periode zo goed als verdubbeld terwijl dit opgevangen is op een verwaarloosbaar gedeelte van het landoppervlak.

55% van het land zijn gecultiveerde graslanden en akkerbouw. Ruim de helft van je land vertegenwoordigt dus zo goed als geen ecologische waarde. Je kan alle bebouwing in Nederland en het inwoneraantal letterlijk verdubbelen en het enige wat je kwijtraakt zijn wat aardappelvelden. En dat noem jij vol???? Laat me niet lachen.
Landbouwgrond vrijwel geen economische waarde?

Jij hoeft niet te eten en leeft van de lucht?
pi_181982312
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

weilanden zijn ook natuur he
En voedsel voor het vee in de winter..lijkt mij niet handig daar op te bouwen....
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')