abonnement Unibet Coolblue
pi_181978447
Hallo,

Een tijd geleden is mijn langdurige relatie beeindigd. Momenteel ben ik een leek in het daten en ik zou graag jullie visie willen hebben.

Met een man ben ik al een paar keer uit geweest. Hij vertelde dat hij bindingangst heeft.
Het is een tijdje toen stiller geweest in contact.
Onlangs hebben we weer een date gehad omdat ik ook niet blijf wachten.
Ik heb hem gezoend en dat wendde hij af. Later kwam ik enkel met mijn hoofd dichter bij hem en hebben we meerdere keren gezoend. Het was al laat. Hoewel hij het naar zijn zin had, moest hij toch naar huis.

Volgens een vriendin wilde hij enkel zoenen omdat ik dat zo graag wilde. Dat hij enkel vriendschap wilt, maar mij niet wilde kwetsen omdat ik duidelijk meer wil. Maar als ik iemand enkel voor vriendschap wil, ga ik die persoon niet zoenen.
Of zou hij enkel plat willen liggen?

Nu is er weer wat meer contact en ik zou het liefst weer snel een date willen, maar dan wil ik wel weten hoe hij tegenover mij staat.

Wat denken jullie?

Gr.
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:15:04 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181978520
De boodschap is wel duidelijk lijkt mij.

Jij wil een date, hij wil jou niet kwetsen. Jullie gaan daten. Jij wil meer. Hij wil vriendschap. Contact wordt minder. Contact wordt na verloop van tijd weer wat meer. Jij opent wederom dit topic op fok. Repeat.

Echt, waar begin je aan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Vis een optie? dinsdag 18 september 2018 @ 09:21:16 #3
70532 loveli
N
pi_181978612
Bindingsangst is een ander woord voor niet serieus.
crap in = crap out
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:23:52 #4
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181978648
Niet je energie aan verspillen, dit wordt niets :N
"Hoka Hey!"
pi_181978657
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:15 schreef Dven het volgende:
De boodschap is wel duidelijk lijkt mij.

Jij wil een date, hij wil jou niet kwetsen. Jullie gaan daten. Jij wil meer. Hij wil vriendschap. Contact wordt minder. Contact wordt na verloop van tijd weer wat meer. Jij opent wederom dit topic op fok. Repeat.

Echt, waar begin je aan.
Vriendin van mij kent hem geeneens, vergeten te vermelden... Ze doet een "aanname".
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:25:25 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181978685
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:24 schreef Madelief81 het volgende:

[..]

Vriendin van mij kent hem geeneens, vergeten te vermelden... Ze doet een "aanname".
Nouja, dat hij z'n gezicht wegdraait en alles zegt voldoende. Zoek gewoon iemnd anders joh.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:25:48 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181978688
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:21 schreef loveli het volgende:
Bindingsangst is een ander woord voor niet serieus.
Flauweklul
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181978722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:21 schreef loveli het volgende:
Bindingsangst is een ander woord voor niet serieus.
:')
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:36:19 #9
462555 Muitziek-Belgenrot
L'union fait la force
pi_181978889
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:09 schreef Madelief81 het volgende:
Wat denken jullie?

Dat hij behoorlijke issues heeft.
En dat het vermoedelijk niet erg slim is dan hem een relatie te willen opdringen, waar hij kennelijk nog helemaal niet aan toe is.

De vraag lijkt me vooral waarom jij dat zo hoognodig wil, denk je dat jij hem kan 'genezen' of 'veranderen' ofzo?
Heeft het te maken met je begin-zin? Dat je net een langdurige relatie beeindigt hebt en je nu een 'leek in daten' voelt? Dat je misschien denkt dat je eerste date gelijk ' de enige juiste moet zijn'?

[ Bericht 12% gewijzigd door Muitziek-Belgenrot op 18-09-2018 09:45:04 ]
Bloei, o land, in eendracht niet te breken, Wees immer u zelf, en ongeknecht,
Het woord getrouw dat g' onbevreesd moogt spreken, voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht
pi_181981123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:36 schreef Muitziek-Belgenrot het volgende:

[..]

Dat hij behoorlijke issues heeft.
En dat het vermoedelijk niet erg slim is dan hem een relatie te willen opdringen, waar hij kennelijk nog helemaal niet aan toe is.

De vraag lijkt me vooral waarom jij dat zo hoognodig wil, denk je dat jij hem kan 'genezen' of 'veranderen' ofzo?
Heeft het te maken met je begin-zin? Dat je net een langdurige relatie beeindigt hebt en je nu een 'leek in daten' voelt? Dat je misschien denkt dat je eerste date gelijk ' de enige juiste moet zijn'?
Dat of hij vindt TS simpelweg niet leuk, niet op die manier dan.
pi_181981148
Ja dat gaat hem niet worden he. Geen tijd meer insteken als je op zoek bent naar iets serieus.
pi_181982095
"Bindingsangst"

Uhuh.

Helaas TS, dit gaat m niet worden.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 18 september 2018 @ 13:03:39 #13
462555 Muitziek-Belgenrot
L'union fait la force
pi_181982415
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dat of hij vindt TS simpelweg niet leuk, niet op die manier dan.
Ik raad juist af die fixatie te hebben op wat 'hij' zou denken en daaraan je eigen keuze laten afhangen, los ervan dat dat ook maar wat gokken en interpreteren is.

De vraag is imho veel belangrijker waarom TS kennelijk al haar kaarten op die ene vent wil zetten, waar kennelijk geen echte 'klik' verder mee is, nog los ervan of hij haar nu zou willen of niet.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken, Wees immer u zelf, en ongeknecht,
Het woord getrouw dat g' onbevreesd moogt spreken, voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht
pi_181982439
Hij wil je niet.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  dinsdag 18 september 2018 @ 13:07:40 #15
545 dop
:copyright: dop
pi_181982537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:03 schreef Muitziek-Belgenrot het volgende:

[..]

Ik raad juist af die fixatie te hebben op wat 'hij' zou denken en daaraan je eigen keuze laten afhangen, los ervan dat dat ook maar wat gokken en interpreteren is.

De vraag is imho veel belangrijker waarom TS kennelijk al haar kaarten op die ene vent wil zetten, waar kennelijk geen echte 'klik' verder mee is, nog los ervan of hij haar nu zou willen of niet.
als je beide je strontje binnen houd en je gevoelens niet durft uit te spreken of er naar durft te vragen.
Dan kom je vanzelf in een splagaat.
Ts vraag het hem gewoon.
En zeg hem wat je voelt.
Geeft hem ruimte om dat ook te doen.
Kan hij dat niet of wil hij dat niet dan lekker de bal bij hem laten liggen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_181983221
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:03 schreef Muitziek-Belgenrot het volgende:

[..]

Ik raad juist af die fixatie te hebben op wat 'hij' zou denken en daaraan je eigen keuze laten afhangen, los ervan dat dat ook maar wat gokken en interpreteren is.

De vraag is imho veel belangrijker waarom TS kennelijk al haar kaarten op die ene vent wil zetten, waar kennelijk geen echte 'klik' verder mee is, nog los ervan of hij haar nu zou willen of niet.
Ja, mee eens
pi_181983805
Bindingsangst bestaat niet , je bent gewoon niet leuk genoeg voor hem.

Aan mijn huidige date vertelde ik dat ik absoluut geen relatie wilde, alleen maar leuke dingen(lees:sex) en geen verplichtingen.
Inmiddels date ik niemand anders meer en blijkt date meer voor mij te betekenen.

Deze man wil jou niet! Sorry.
pi_181983833
Laat hem eens verder vertellen over zijn angst. Waar het vandaan komt en zo.

Ik heb ook bindingsangst, eigenlijk is het verlatingsangst die zo groot is dat ik bij voorbaat niet durf te binden. en dat is lastig. Ik relativeer mezelf te pletter en weet dat de angst niet reëel is maar het is er natuurlijk wel. Bij het tot stand komen van een relatie gaat de angst weg is mijn ervaring. Als een potentiële partner daar mee om kan gaan is het fijn, anders is het bij voorbaat mislukt.

Tja, ik heb zaterdag een afspraakje (voor het eerst sinds jaren) en de zenuwen gieren nu al door mn lijf... We draaien al zes weken om elkaar heen en hebben nu eens af gesproken zonder dat we het een date noemen.

Maar goed, jullie hebben kennelijk verschillende verwachtingen. Spreek gevoelens daarover eens uit zonder expliciet dingen uit te stippelen. En eh, zoek je hoe dan ook een relatie of vind je die man gewoon heel erg leuk, maakt nogal verschil.

edit: Dat afwenden bij zoenen lijkt mij een veeg teken eigenlijk.
  dinsdag 18 september 2018 @ 15:27:46 #19
462555 Muitziek-Belgenrot
L'union fait la force
pi_181985851
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:07 schreef dop het volgende:

[..]

als je beide je strontje binnen houd en je gevoelens niet durft uit te spreken of er naar durft te vragen.
Dan kom je vanzelf in een splagaat.
Ts vraag het hem gewoon.
En zeg hem wat je voelt.
Geeft hem ruimte om dat ook te doen.
Kan hij dat niet of wil hij dat niet dan lekker de bal bij hem laten liggen.

Alles leuk en aardig, maar waarom er zo op hameren dat ze zoveel moeite zou moeten doen voor die ene gast?

Uit de OP blijkt gewoon dat er helemaal geen klik is... Waarom dan aan een dood paard blijven trekken?
Bloei, o land, in eendracht niet te breken, Wees immer u zelf, en ongeknecht,
Het woord getrouw dat g' onbevreesd moogt spreken, voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht
pi_181986216
Serieuze vraag: kun je mij uitleggen waarom je verder met hem gaat/zou willen gaan?

Als het begin al gedoe geeft, verwacht je echt dat dat beter gaat worden?

Sowieso is 'bindingsangst' vermijdenswaardig, want daar je geheid veel moeite voor doen en blijven doen.

Dus, is er iets dat hem bijzonder maakt waarom je alsnog moeite doet voor hem?
  dinsdag 18 september 2018 @ 16:01:04 #21
545 dop
:copyright: dop
pi_181986382
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:27 schreef Muitziek-Belgenrot het volgende:

[..]

Alles leuk en aardig, maar waarom er zo op hameren dat ze zoveel moeite zou moeten doen voor die ene gast?

Uit de OP blijkt gewoon dat er helemaal geen klik is... Waarom dan aan een dood paard blijven trekken?
die conclusie vind ik snel getrokken.
Buiten dat, praten over, en uiten van je gevoelens is voor iedereen belangrijk.
Snel conclusies trekken zonder je gevoel te uiten levert weinig op, behalve twijfel.

Golflengte is ook een dingetje.
Heb zelf ook wel eens gehad dat een dame iets sneller ging dan ik verwachtte.
Ook een beetje overdonderd.
Door een zoen ( grof gezegt tong in mijn bek).
Dat betekende toen ook niet automatisch dat ik haar niet leuk vond.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 19 september 2018 @ 02:04:38 #22
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181997082
Hij vindt je niet leuk. Ja ik geloof best dat hij geestelijk zo raar is dat hij overal moeite mee heeft en dat ervaart als bindingsangst. Als dat echt zo is zou je al bij hem weg moeten blijven. Meestal is het echter gewoon een smoesje want iemand met bindingsangst gaat dat niet zo direct zeggen. Daarbij merk je het omdat hij of zij gewoon heel raar doet. Hij is gewoon een eikel
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182008133
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:00 schreef nanuk het volgende:
Laat hem eens verder vertellen over zijn angst. Waar het vandaan komt en zo.

Ik heb ook bindingsangst, eigenlijk is het verlatingsangst die zo groot is dat ik bij voorbaat niet durf te binden. en dat is lastig. Ik relativeer mezelf te pletter en weet dat de angst niet reëel is maar het is er natuurlijk wel. Bij het tot stand komen van een relatie gaat de angst weg is mijn ervaring. Als een potentiële partner daar mee om kan gaan is het fijn, anders is het bij voorbaat mislukt.
Tijdens de eerste date (zijn iniatief) wilde hij mij zoenen, maar durfde niet. Nu had ik iniatief genomen en was hij wat angstig. Die angst was later weg.

Na deze date hebben we nog whatsapp contact gehad en langdurig gebeld.
Momenteel is het even stil.

Moet ik blijven iniatief nemen?
pi_182008173
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:21 schreef loveli het volgende:
Bindingsangst is een ander woord voor niet serieus.
Wat een onzin.
pi_182008495
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:16 schreef Madelief81 het volgende:

[..]

Tijdens de eerste date (zijn iniatief) wilde hij mij zoenen, maar durfde niet. Nu had ik iniatief genomen en was hij wat angstig. Die angst was later weg.

Na deze date hebben we nog whatsapp contact gehad en langdurig gebeld.
Momenteel is het even stil.

Moet ik blijven iniatief nemen?
Tot wanneer wil je initatief blijven nemen...?

Je zou toch zeggen dat hij zelf wel actie onderneemt als hij ziet zitten? En als hij niets onderneemt, weet je ook meteen hoe graag hij je wil.
pi_182008514
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:16 schreef Madelief81 het volgende:

[..]

Tijdens de eerste date (zijn iniatief) wilde hij mij zoenen, maar durfde niet. Nu had ik iniatief genomen en was hij wat angstig. Die angst was later weg.

Na deze date hebben we nog whatsapp contact gehad en langdurig gebeld.
Momenteel is het even stil.

Moet ik blijven iniatief nemen?
Nee, je wil de kar toch niet in je eentje trekken? Als je dat wel wil moet je dat vooral doen.
  woensdag 19 september 2018 @ 17:20:18 #27
462555 Muitziek-Belgenrot
L'union fait la force
pi_182009186
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:16 schreef Madelief81 het volgende:
Moet ik blijven iniatief nemen?
ligt er vooral aan wat jij wil.
Of jij vind dat hij dat waard is.

Als je hem ontzettend fantastisch vind en je van mening bent dat jullie een goede toekomst hebben, is het natuurlijk goed daar ook in te investeren.

Maar ik vraag me af of jij ook werkelijk zoveel interesse in hem hebt, of dat je fixatie op hem nu, mogelijk ook volgt uit je eigen onzekerheid over de 'date-markt'. Wat je beschrijft als 'leek' je daar te voelen, verklaarbaar door je langdurige relatie voorheen.
Je wekt niet de indruk dat je zo bijzondere gevoelens voor hem hebt, eerder dat je zelf niet alleen en onzeker wil zijn.

Ik zou je eerder aanraden niet al je geld en hoop op dat ene (trage) paard te zetten, maar gewoon eerder je kansen te spreiden. Als je bij hem niet die duidelijke 'klik' merkt, in de zin dat hij ook een leuke feedback geeft en het een fijn contact is van beide zijdes; is het goed mogelijk dat je eens verder moet kijken of die klik er wél bij iemand anders is... 'you better shop around' zoals Smokey Robinson al zong.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken, Wees immer u zelf, en ongeknecht,
Het woord getrouw dat g' onbevreesd moogt spreken, voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht
pi_182009723
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:09 schreef Madelief81 het volgende:
Hallo,

Een tijd geleden is mijn langdurige relatie beeindigd. Momenteel ben ik een leek in het daten en ik zou graag jullie visie willen hebben.

Met een man ben ik al een paar keer uit geweest. Hij vertelde dat hij bindingangst heeft.
Het is een tijdje toen stiller geweest in contact.
Onlangs hebben we weer een date gehad omdat ik ook niet blijf wachten.
Ik heb hem gezoend en dat wendde hij af. Later kwam ik enkel met mijn hoofd dichter bij hem en hebben we meerdere keren gezoend. Het was al laat. Hoewel hij het naar zijn zin had, moest hij toch naar huis.

Volgens een vriendin wilde hij enkel zoenen omdat ik dat zo graag wilde. Dat hij enkel vriendschap wilt, maar mij niet wilde kwetsen omdat ik duidelijk meer wil. Maar als ik iemand enkel voor vriendschap wil, ga ik die persoon niet zoenen.
Of zou hij enkel plat willen liggen?

Nu is er weer wat meer contact en ik zou het liefst weer snel een date willen, maar dan wil ik wel weten hoe hij tegenover mij staat.

Wat denken jullie?

Gr.
Wat ik denk is dat je het beste voor jezelf kan kiezen en een ander zoeken.
  woensdag 19 september 2018 @ 18:54:29 #29
468655 LordHorusNL
Suck It, commie scum.
pi_182010835
Als een man interesse in je heeft zal hij altijd het initiatief nemen of tenminste een situatie creëren waarin intimiteit kan ontstaan.

Deze gaat het niet worden TS, Next.
  woensdag 19 september 2018 @ 19:54:09 #30
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182012224
"Mannen" met bindingsangst :') Yeah right. Hij probeert je gewoon zachtjes te laten vallen of wil alleen de leuke dingen (seks) zonder ergens aan vast te zitten.
Man of Steal.
  donderdag 20 september 2018 @ 10:51:30 #31
147277 tweaktubbie
Waar is dat knopje voor?
pi_182022721
Bekijk het eens positief: hij geeft aan waar hij moeite mee heeft. Of het bindingsangst, of een andere angst waardoor hij je 'anders' benaderd dan verwacht maakt nu nog niet uit - hij geeft een persoonlijk stukje bloot.

Kwestie van praten zonder oordelen, en laten zien dat je 'm wilt begrijpen. Kan ook op afstand willen houden zijn en waarom kom je dan wel achter. Verlatingsangst, bindingsangst - allemaal onzin!

Tenminste... tot ik er recent achter kwam dat ik toch onbewust door hevige gebeurtenissen in mijn directe omgeving een vorm van verlatingsangst had opgebouwd. Het is net als met overspannen raken en burnouts, stel je niet aan gewoon even rustig aan doen - tot het jezelf overkomt en je dan pas weet wat het inhoudt. Simpel zien: je laat zien wat je voelt, praat over wat hij voelt, en als het meezit kun je samen iets proberen op te bouwen, en anders niet :)
Weer drie seconden verspild door het lezen van een nutteloze sig....
pi_182022958
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 16:16 schreef Madelief81 het volgende:

[..]

Tijdens de eerste date (zijn iniatief) wilde hij mij zoenen, maar durfde niet. Nu had ik iniatief genomen en was hij wat angstig. Die angst was later weg.

Na deze date hebben we nog whatsapp contact gehad en langdurig gebeld.
Momenteel is het even stil.

Moet ik blijven iniatief nemen?
Ik praat even hoe het bij mij zou werken, jouw kerel kan wel anders in elkaar zitten.

Ja, neem voorlopig het initiatief. Hij is onzeker, probeer hem dus steeds weer te bevestigen dat het goed is. Wel denk ik dat je best een grens aan je geduld mag hebben.

Als bij mij het kwartje valt dat het echt goed is en er duidelijk een wederzijdse binding is dan is die angst (bij mij) dan ook helemaal weg. Dan worden de verhoudingen weer wat normaler.

Ik zit nu steeds weer te stressen omdat ze traag (of niet) reageert op appjes van me. Als ze dan reageert is het wel met leuke berichtjes. Hopelijk dit weekend wat meer duidelijkheid voor me, dit is gewoon geen leuke tijd.

Maar eh, het is zijn probleem, je kunt hem er in ondersteunen en mee helpen maar het is niet jouw probleem. Als ie echt leuk is dan is het de investering waard. Als je grofweg gezegd domweg op zoek bent naar een willekeurige partner dan zou ik even achter de oren krabben.
pi_182022993
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 10:51 schreef tweaktubbie het volgende:
Bekijk het eens positief: hij geeft aan waar hij moeite mee heeft. Of het bindingsangst, of een andere angst waardoor hij je 'anders' benaderd dan verwacht maakt nu nog niet uit - hij geeft een persoonlijk stukje bloot.

Kwestie van praten zonder oordelen, en laten zien dat je 'm wilt begrijpen. Kan ook op afstand willen houden zijn en waarom kom je dan wel achter. Verlatingsangst, bindingsangst - allemaal onzin!

Tenminste... tot ik er recent achter kwam dat ik toch onbewust door hevige gebeurtenissen in mijn directe omgeving een vorm van verlatingsangst had opgebouwd. Het is net als met overspannen raken en burnouts, stel je niet aan gewoon even rustig aan doen - tot het jezelf overkomt en je dan pas weet wat het inhoudt. Simpel zien: je laat zien wat je voelt, praat over wat hij voelt, en als het meezit kun je samen iets proberen op te bouwen, en anders niet :)
dit
  donderdag 20 september 2018 @ 11:13:29 #34
147277 tweaktubbie
Waar is dat knopje voor?
pi_182023122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:05 schreef nanuk het volgende:

[..]

Als bij mij het kwartje valt dat het echt goed is en er duidelijk een wederzijdse binding is dan is die angst (bij mij) dan ook helemaal weg. Dan worden de verhoudingen weer wat normaler.

[..]

Ik zit nu steeds weer te stressen omdat ze traag (of niet) reageert op appjes van me. Als ze dan reageert is het wel met leuke berichtjes. Hopelijk dit weekend wat meer duidelijkheid voor me, dit is gewoon geen leuke tijd.
Heb daar ook wel eens issue mee gehad. Dat je beiden aannames doet waarom iemand niet reageert of niet direct, of op bepaalde zinnen ingaat en andere niet. Of je ziet dat iemand wel op facebook reageert maar niet op je appje.

En qua bindings (of andere angst): dat hoeft niet alleen in begin of aan eind van een relatie op te duiken. Kan ook door veranderingen die je zelf meemaakt, of gebeurtenissen om je heen. Wat ik dit jaar pas -serieus!- heb ingezien is dat er in relaties geen wondermiddel maar wel een hulpmiddel is... Praten! :)
Weer drie seconden verspild door het lezen van een nutteloze sig....
pi_182023455
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:13 schreef tweaktubbie het volgende:
Praten!
En kwetsbaar op durven stellen. Wel regelmatig het achterste van je tong laten zien. Toch ook weer niet overdrijven. Die balans is best lastig.

Kwetsbaar opstellen heeft mijn date ook nog zichtbaar moeite mee maar ik merk ook wel dat ze dat wel wil. Wat zit een mens ook moeilijk in elkaar.
pi_182222954
Ging hartstikke goed tussen ons,... tot er weer een stuk verleden roet in het eten heeft gegooid :-(
Heb met hem wat gepraat en is open over de familieproblemen. Positief dat hij opener is, maar gaat liever alleen op zijn torenkamer lopen ijsberen... onze relatie staat weer in de wacht. :-(
  zondag 30 september 2018 @ 11:37:12 #37
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_182223246
Sorry maar dit gaat niks worden. Je doet jezelf uiteindelijk alleen maar meer pijn als je door blijft gaan. Je kan het nog proberen als je dat per se wilt maar goed, dat moet je zelf weten.
pi_182247228
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:22 schreef Madelief81 het volgende:
tot er weer een stuk verleden roet in het eten heeft gegooid :-(

Laat hem eerst maar vrede krijgen met zijn verleden. Dat heeft niet zozeer met bindingsangst te maken. Die man heeft gewoon issues. Ook mijn advies is afstand nemen en je eigen leven voor laten gaan. Laat hem maar iets aan zijn problemen doen, zolang hij daar niet uit is niet te veel emotioneel binden want dan wordt je meegenomen in zijn probleem.
pi_182247413
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:22 schreef Madelief81 het volgende:
Ging hartstikke goed tussen ons,... tot er weer een stuk verleden roet in het eten heeft gegooid :-(
Heb met hem wat gepraat en is open over de familieproblemen. Positief dat hij opener is, maar gaat liever alleen op zijn torenkamer lopen ijsberen... onze relatie staat weer in de wacht. :-(
Ga bij jezelf na hoe reëel het is dat dit een structureel ding gaat worden binnen jullie potentiële relatie. En neem de conclusie die je daarbij trekt ter harte.
pi_182247518
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 11:22 schreef Madelief81 het volgende:
Ging hartstikke goed tussen ons,... tot er weer een stuk verleden roet in het eten heeft gegooid :-(
Heb met hem wat gepraat en is open over de familieproblemen. Positief dat hij opener is, maar gaat liever alleen op zijn torenkamer lopen ijsberen... onze relatie staat weer in de wacht. :-(
Ik heb mijzelf vrij recent ook wijsgemaakt dat het wel goed zou komen met een beetje geduld. En echt, zo blij ook dat ik alsnog een eind eraan heb gemaakt. Ondanks dat ze echt geweldig was, echt in alle opzichten (op bindingsangst en het daaronder liggende na dan) ideaal voor mij. Maar onder de streep dus totaal niet geschikt. Voor niemand.

Uithuilen en opnieuw beginnen.
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:18:05 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182247640
He's just not that into you.

Dat is natuurlijk een vreemd concept voor een hoop vrouwen. Dan schrijven ze mannen maar bindingsangst toe. Dat is makkelijker voor het ego.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182247661
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:18 schreef SpecialK het volgende:
He's just not that into you.

Dat is natuurlijk een vreemd concept voor een hoop vrouwen. Dan schrijven ze mannen maar bindingsangst toe. Dat is makkelijker voor het ego.
Als iemand vertelt bindingsangst te hebben is het op zichzelf niet gek om te denken dat iemand bindingsangst heeft.
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:30:13 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182247723
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als iemand vertelt bindingsangst te hebben is het op zichzelf niet gek om te denken dat iemand bindingsangst heeft.
En vrouwen zijn meer dan gretig om dat te geloven en die conclusie te omarmen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182247786
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En vrouwen zijn meer dan gretig om dat te geloven en die conclusie te omarmen.
Dat is mij nooit opgevallen. Ik vrees dat ik door bindingsangst toch een aantal potentieel leuke relatie's heb laten lopen. Om dan vervolgens verlieft te worden op de verkeerde.
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:40:53 #45
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182247828
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:36 schreef nanuk het volgende:

[..]

Dat is mij nooit opgevallen. Ik vrees dat ik door bindingsangst toch een aantal potentieel leuke relatie's heb laten lopen. Om dan vervolgens verlieft te worden op de verkeerde.
Je hebt dus geen bindingsangst want je kan prima verliefd worden op mensen en je willen binden.

Alleen zit er waarschijnlijk een verschil tussen welk type je denkt dat je wil en het type wat jij echt wil.

Ik snap wel waarom bindingsangst makkelijker is om op te leunen dan want dat geeft je nog het gevoel dat je niet keihard tegen jezelf loopt te liegen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182247914
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En vrouwen zijn meer dan gretig om dat te geloven en die conclusie te omarmen.
Ik denk dat iedereen met gezonde hersenen har wegrent als ze dat direct al vernemen. Daarom kom je er vaak te laat achter.

Als je merkt dat het de kop op steekt: run Forest, run...
pi_182247953
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je hebt dus geen bindingsangst want je kan prima verliefd worden op mensen en je willen binden.

Alleen zit er waarschijnlijk een verschil tussen welk type je denkt dat je wil en het type wat jij echt wil.

Ik snap wel waarom bindingsangst makkelijker is om op te leunen dan want dat geeft je nog het gevoel dat je niet keihard tegen jezelf loopt te liegen.
Iemand met bindingsangst kan prima verliefd worden. Zeker als die persoon onbereikbaar is.

Maar ook als die dat niet is. Alleen zodra het dan serieus gaat worden trekken ze zich terug. En als je ze dan verlaat komen ze weer achter je aan. Heel vermoeiend. En heel verleidelijk om daar dan weer in te trappen.

Het is een patroon wat alleen met hulp te doorbreken is en voor de ander is het beter om daar niet bij aan de zijlijn te gaan staan om te kijken hoe dat gaat.
  maandag 1 oktober 2018 @ 09:56:36 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182248015
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:51 schreef VEM2012 het volgende:

Iemand met bindingsangst kan prima verliefd worden. Zeker als die persoon onbereikbaar is.
Nanuk zou dus even uit mogen leggen wat hij/zij bedoelt met "verlieft". Want ik kreeg het gevoel dat het een 2-deling was tussen wel willen en niet willen maar bij de verkeerde mensen. Dat heeft niks met bindingsangst te maken.

quote:
[..]

Maar ook als die dat niet is. Alleen zodra het dan serieus gaat worden trekken ze zich terug.
TS heeft het over een kusje binnen week 1.

Er zijn zat dudes die ECHT bindingsangst hebben die prima week 3 anaal zouden doen en dat zou nog niks betekenen.

He's just not that into you. Ik ga het maar eens herhalen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182248100
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nanuk zou dus even uit mogen leggen wat hij/zij bedoelt met "verlieft". Want ik kreeg het gevoel dat het een 2-deling was tussen wel willen en niet willen maar bij de verkeerde mensen. Dat heeft niks met bindingsangst te maken.

[..]

TS heeft het over een kusje binnen week 1.

Er zijn zat dudes die ECHT bindingsangst hebben die prima week 3 anaal zouden doen en dat zou nog niks betekenen.

He's just not that into you. Ik ga het maar eens herhalen.
Dat laatste ben ik wel met je eens ja.

Maar zelfs al zou hij wel into her zijn moet ze dit niet willen. Dat gezegd hebbende: dat zij op basis van dit op hem wil wachten zegt ook heel veel over haar eigenwaarde.
pi_182249259
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:51 schreef VEM2012 het volgende:
Iemand met bindingsangst kan prima verliefd worden. Zeker als die persoon onbereikbaar is.

Dit, dat stomme éénzijdig verliefd zijn op iemand waarbij een relatie absoluut niet logisch bij is.
Het is me al een paar keer overkomen in mijn leven. Daarnaast ook twee langere en wat kortere relaties gehad. Bij is het vooral de beginfase waar een (potentiele) partner door heen moet prikken.
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 09:40 schreef SpecialK het volgende:
Ik snap wel waarom bindingsangst makkelijker is om op te leunen dan want dat geeft je nog het gevoel dat je niet keihard tegen jezelf loopt te liegen.
Sorry, je hebt het steeds over dat je het snapt terwijl alles in je uitstraalt dat je er geen reet van snapt. Vervolgens ga je jou mening als enige waarheid presenteren.

Het is niet mijn topic, laat ik het daar bij houden.
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:15:29 #51
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182249321
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:11 schreef nanuk het volgende:

[..]

Dit, dat stomme éénzijdig verliefd zijn op iemand waarbij een relatie absoluut niet logisch bij is.
Het is me al een paar keer overkomen in mijn leven. Daarnaast ook twee langere en wat kortere relaties gehad. Bij is het vooral de beginfase waar een (potentiele) partner door heen moet prikken.

[..]

Sorry, je hebt het steeds over dat je het snapt terwijl alles in je uitstraalt dat je er geen reet van snapt. Vervolgens ga je jou mening als enige waarheid presenteren.

Het is niet mijn topic, laat ik het daar bij houden.
Waarom kom jij dan met "verlieft" aanzetten in een topic over bindingsangst? Daarmee communiceer je dat je niet echt verliefd was op de persoon die je WEL bij jou vond passen maar dat je steeds voor slechte mensen kiest.

Volgende keer niet zo vaag communiceren misschien? Met je bindingsangst :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182249396
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waarom kom jij dan met "verlieft" aanzetten in een topic over bindingsangst? Daarmee communiceer je dat je niet echt verliefd was op de persoon die je WEL bij jou vond passen maar dat je steeds voor slechte mensen kiest.

Volgende keer niet zo vaag communiceren misschien? Met je bindingsangst :')
quote:
Sorry, je hebt het steeds over dat je het snapt terwijl alles in je uitstraalt dat je er geen reet van snapt. Vervolgens ga je jou mening als enige waarheid presenteren.

  maandag 1 oktober 2018 @ 11:19:45 #53
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182249417
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:18 schreef nanuk het volgende:

[..]

[..]

Ik reageer op wat je zegt. Zo werkt een forum. Vind je daar niks aan dan is daar de deur.

Of ga duidelijker worden in wat je roept.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 1 oktober 2018 @ 11:23:44 #54
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182249480
Bindingsangst is een beetje de Glutenintolerantie van de dating wereld.

Als in.. het is hip en iedereen heeft er ineens last van en hele volksstammen maken er hun levensstijl van... terwijl in het echt maar 0,2% van de bevolking er mee kampt.

Je wil gewoon lekker neuken en je niet vastleggen op 1 wijf/man... we snappen het wel.. zeg dat gewoon...
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182267752
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:23 schreef SpecialK het volgende:
we snappen het wel.
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:11 schreef nanuk het volgende:
Sorry, je hebt het steeds over dat je het snapt terwijl alles in je uitstraalt dat je er geen reet van snapt. Vervolgens ga je jou mening als enige waarheid presenteren.

Ga eerst eens werken aan je eigen issues
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:22:30 #56
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182268450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:03 schreef nanuk het volgende:

[..]


[..]

Ga eerst eens werken aan je eigen issues
Welke issues? Dat ik niet lekker met de zelf-zieligen meelul?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182268669
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Welke issues? Dat ik niet lekker met de zelf-zieligen meelul?
Nee, ik adviseer je eens serieus uit te zoeken waar je arrogante houding vandaan komt. Nogmaals je slaat wel erg vaak de plank mis in dit topic. Wat is jouw genoegen om hier zo elitair alles beter te weten? Je bent zo goed in anderen analyseren, doe ook eens aan zelfreflectie kerel.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:44:18 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182268753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 09:39 schreef nanuk het volgende:

[..]

Nee, ik adviseer je eens serieus uit te zoeken waar je arrogante houding vandaan komt. Nogmaals je slaat wel erg vaak de plank mis in dit topic. Wat is jouw genoegen om hier zo elitair alles beter te weten? Je bent zo goed in anderen analyseren, doe ook eens aan zelfreflectie kerel.
Goed advies. Dank je wel, he.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182268777
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 11:23 schreef SpecialK het volgende:
Bindingsangst is een beetje de Glutenintolerantie van de dating wereld.

Als in.. het is hip en iedereen heeft er ineens last van en hele volksstammen maken er hun levensstijl van... terwijl in het echt maar 0,2% van de bevolking er mee kampt.

Je wil gewoon lekker neuken en je niet vastleggen op 1 wijf/man... we snappen het wel.. zeg dat gewoon...
0,2%? Bron?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')