abonnement Unibet Coolblue
pi_181975377
Is het mogelijk om Google maps te helpen verbeteren? Zo ja, wat zijn daarvoor de juiste plekken / websites? Ik wil bijvoorbeeld graag meehelpen met het accuraat maken van bestemmingen. Controleren of de bestemmingen accuraat zijn of dat er nog optimalisaties mogelijk zijn. Google local guides is zo'n programma, maar kan niet zien waar je dit specifieke, wat ik hierboven beschrijf, kan meehelpen verbeteren.
pi_181976765
Dat kan juist met Local Guides.

Nadat je aangemeld bent, kun je in de app via 'Contributions'-optie in het menu allerlei toevoegingen doen:
- je kunt foto's en/of reviews plaatsen
- simpele ja/nee-vragen over locaties beantwoorden
- facts checken (info die door anderen is ingevoerd verifiëren)
- uncover missing info (missende info, zoals bijv. openingstijden, website, telefoonnummer etc. toevoegen)



Je krijgt er punten voor, maar dan kun je verder niets mee.



(Geen idee wat de Nederlandse termijn zijn, ik heb Engels ingesteld als taal op mijn toestel.)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2018 06:10:05 ]
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:21:12 #3
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181978609
Als je de navigatiefunctie gebruikt (op je telefoon of via Android Auto) vraagt 'ie soms bij aankomst ook of je tevreden was over de geboden route en of je op de juiste plek aankwam.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_181982666
Bedankt voor beiden reacties.

quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:21 schreef JDude het volgende:
Als je de navigatiefunctie gebruikt (op je telefoon of via Android Auto) vraagt 'ie soms bij aankomst ook of je tevreden was over de geboden route en of je op de juiste plek aankwam.
Klopt! Dat is nieuw hè? Ben benieuwd of er ook daadwerkelijk wat met die feedback wordt gedaan en hoe snel. Liefst wil ik zelf op pad gaan om bestemmingen te controleren en indien bepaalde adressen onjuist zijn, ze gelijk te kunnen corrigeren in maps. En indien mogelijk, dat het dan meteen live staat. (ivm het belang inzake mijn werk)
pi_181983126
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:12 schreef Kantoorwerk het volgende:
Bedankt voor beiden reacties.

[..]

Klopt! Dat is nieuw hè? Ben benieuwd of er ook daadwerkelijk wat met die feedback wordt gedaan en hoe snel. Liefst wil ik zelf op pad gaan om bestemmingen te controleren en indien bepaalde adressen onjuist zijn, ze gelijk te kunnen corrigeren in maps. En indien mogelijk, dat het dan meteen live staat. (ivm het belang inzake mijn werk)
Waze heeft daar wel een stuk meer opties voor.
Maargoed dat was niet echt je vraag :+
Do what you love, love what you do!
pi_181983471
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 13:12 schreef Kantoorwerk het volgende:
Klopt! Dat is nieuw hè? Ben benieuwd of er ook daadwerkelijk wat met die feedback wordt gedaan en hoe snel. Liefst wil ik zelf op pad gaan om bestemmingen te controleren en indien bepaalde adressen onjuist zijn, ze gelijk te kunnen corrigeren in maps. En indien mogelijk, dat het dan meteen live staat. (ivm het belang inzake mijn werk)
Dan moet je je echt aanmelden bij Local Guides.

(De wijzigingen staan niet altijd meteen live. Heeft volgens mij te maken met het aantal verificaties door anderen.)
pi_181983983
Top, bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')