abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 00:58:26 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181975249
quote:
Russian plane disappears from radars during Israeli attack on Syria’s Latakia – MoD



A Russian military Il-20 aircraft with 14 service members on board went off the radars during an attack by four Israeli jets on Syria's Latakia province, the Russian Defense Ministry said.

Air traffic controllers at the Khmeimim Air Base "lost contact" with the aircraft on Wednesday evening, during the attack of Israeli F-16 fighters on Latakia, said the MOD.

Russian radars also registered the launch of missiles from a French frigate in the Mediterranean on the evening of September 17.

Fourteen people were on board the plane at the time of the disappearance. A search and rescue mission is underway.

An hour-long attack on Latakia began around 10 pm local time, and targeted a power station as well as two facilities belonging to the Syrian military. Syrian officials said the attack was "foreign" and came "from the sea," but could not initially confirm rumors that Israel was behind it.

The attack on Latakia came just hours after Russia and Turkey negotiated a partial demilitarization of the Idlib province, which is the last remaining stronghold of anti-government militants, including the Al-Qaeda affiliate Hayat Tahrir al-Sham (also known as the Jabhat Al-Nusra).

https://www.rt.com/news/438673-russian-il20-disappears-radars/
quote:
[url=https://www.nrc.nl/nieuws/2018/09/18/russisch-militair-vliegtuig-verdwenen-voor-de-kust-van-syrie-a1616856Russisch militair vliegtuig verdwenen voor de kust van Syrië[/url]
Syrische staatsmedia melden dat Latakia, waar het vliegtuig naartoe ging, 'onder vijandelijk vuur lag' ten tijde van de verdwijning.


Een Russisch militair vliegtuig is maandagavond van de radar verdwenen in Syrië, meldt het leger volgens persbureau Reuters. Het vliegtuig was onderweg naar een militaire basis in de buurt van de kustplaats Latakia toen het verdween. Syrische staatsmedia melden dat deze stad "onder vijandelijk vuur lag" waarop het Syrische afweergeschut reageerde. Mogelijk is het Russische vliegtuig hierdoor geraakt. Aan boord zaten veertien passagiers.

Het vliegtuig, een Il-20, verdween rond 22.00 uur van de radar. Het vloog op dat moment boven de Middellandse Zee, zo'n 35 kilometer van de kust. Volgens het Russische ministerie van Defensie vonden op dit moment Franse en Israëlische luchtbombardementen plaats in de regio, die gericht zouden zijn op Syrische doelwitten. Het luchtafweer was mogelijk op deze vliegtuigen gericht.


[ Bericht 29% gewijzigd door Frutsel op 18-09-2018 08:52:54 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181975265
Kut Israel ook altijd. :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 01:07:49 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181975323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:05 schreef AchJa het volgende:
Een ELINT bak die "verdwijnt"... Natuurlijk... lagen ze allemaal te snurken en er was zeker ook geen cover aangezien het best wel een HVA bak is... :')
Wat is HVA? Via google kom ik terecht op Hogeschool Van Amsterdam :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 01:08:53 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181975334
Krijgen we nu oorlog?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181975341
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Wat is HVA? Via google kom ik terecht op Hogeschool Van Amsterdam :')
_O- :'( _O_
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181975355
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:08 schreef Nikonlover het volgende:
Krijgen we nu oorlog?
als rusland boos is op israel hebben we wel een probleem ja
There are only 151 Pokémon.
pi_181975358
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:08 schreef Nikonlover het volgende:
Krijgen we nu oorlog?
Geen idee, maar ik gok alvast dat ze er in Amerika niet heel blij mee zijn dat die kutisraeli's een Russisch vliegtuig uit de lucht hebben geknald.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 01:13:34 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181975373
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:11 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

als rusland boos is op israel hebben we wel een probleem ja
Vooral Israel heeft een probleem :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181975382
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Vooral Israel heeft een probleem :P
Ehmz nee hoor, want als Rusland boos wordt en bommen op Israel gaat droppen dan gaan die kutyanks zich er op zeker mee bemoeien }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181975385
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:11 schreef vosss het volgende:

Geen idee, maar ik gok alvast dat ze er in Amerika niet heel blij mee zijn dat die kutisraeli's een Russisch vliegtuig uit de lucht hebben geknald.
Dat zal dan ook allemaal wel een beetje meevallen, die Russen zullen wel weer een fles Vodka omgestoten hebben net boven de zekeringenbak... :')

Anyway, eerder vanavond was er ook alweer sprake dat Israelische onderzeeërs eoa CM attack hadden gedaan op Latakia en weet ik het... Bleek het ook gewoon een standaard stand-off IAF actie geweest te zijn...
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 01:16:10 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181975392
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Ehmz nee hoor, want als Rusland boos wordt en bommen op Israel gaat droppen dan gaan die kutyanks zich er op zeker mee bemoeien }:|
Als ze een nuke gooien, dan blijven de Amerikanen wel rustig
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181975395
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat zal dan ook allemaal wel een beetje meevallen, die Russen zullen wel weer een fles Vodka omgestoten hebben net boven de zekeringenbak... :')

Anyway, eerder vanavond was er ook alweer sprake dat Israelische onderzeeërs eoa CM attack hadden gedaan op Latakia en weet ik het... Bleek het ook gewoon een standaard stand-off IAF geweest te zijn...
Nouja, we zien wel, ik ga zo naar mn nest. En dan lezen we het morgen wel weer :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 01:16:42 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181975397
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat zal dan ook allemaal wel een beetje meevallen, die Russen zullen wel weer een fles Vodka omgestoten hebben net boven de zekeringenbak... :')

Anyway, eerder vanavond was er ook alweer sprake dat Israelische onderzeeërs eoa CM attack hadden gedaan op Latakia en weet ik het... Bleek het ook gewoon een standaard stand-off IAF actie geweest te zijn...
Denken dat Russische militairen bezopen hun werk doen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 01:16:56 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181975398
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja, we zien wel, ik ga zo naar mn nest. En dan lezen we het morgen wel weer :)
Als we dan nog leven
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181975402
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als ze een nuke gooien, dan blijven de Amerikanen wel rustig
Met Trump aan de knopjes? Ik waag dat te betwijfelen. Die denkt een dikkere te hebben dan Poetin. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181975404
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als we dan nog leven
Ga ik in elk geval uitgeslapen :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 18 september 2018 @ 01:21:51 #20
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_181975444
Die zijn gewoon omgedraaid omdat het ging sneeuwen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_181975506
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:00 schreef vosss het volgende:
Kut Israel ook altijd. :r
Zijn de Fransen
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_181975537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:30 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Zijn de Fransen
DIE ZIJN OOK KUT!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_181975546
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:35 schreef vosss het volgende:

[..]

DIE ZIJN OOK KUT!!!!
Je weet waarom de Fransen achteruitkijkspiegels op hun tanks hebben toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181975616
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Vooral Israel heeft een probleem :P
Turkije heeft het onlangs ook gedaan en Erdogan is gewoon weer vriendjes met Poetin, Russische vliegtuigen storten toch wel neer of het nou door een raket komt of slecht onderhoud :)
  dinsdag 18 september 2018 @ 02:01:31 #25
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_181975685
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2018 01:48 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Turkije heeft het onlangs ook gedaan en Erdogan is gewoon weer vriendjes met Poetin, Russische vliegtuigen storten toch wel neer of het nou door een raket komt of slecht onderhoud :)
Net als vliegtuigen waar Nederlanders in zitten. Dichte mist en een spannende voetbalwedstrijd kunnen ook (mede) oorzaken zijn
Non possumus non loqui
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')