abonnement Unibet Coolblue
pi_181973608
quote:
Een kat in de Engelse plaats Bristol heeft in de nacht van zondag op maandag een plastic tas vol drugs meegenomen naar zijn baasje. In de zak lagen dertig kleine verpakkingen met daarin vermoedelijk cocaine en heroine.
De kat viel naast de tas in slaap op het bed van zijn baasje, meldt de Britse krant Metro. De eigenaar ontdekte de drugs 's ochtends en schakelde daarna direct de politie in.

Onderzoek moet uitwijzen om wat voor drugs het precies gaat. Het is ook nog onduidelijk waar de drugs vandaan komen. De politie heeft geen aanhoudingen verricht.

ASPAshley twitterde op maandag 17-09-2018 om 13:28:17 Look what the cat dragged in 🐱Great result in St Paul's when a resident's cat brought this in during the night! The owner got a bit of a shock but called us straight away!If you are worried about drugs or crime in your area you can report anonymously @CrimestoppersUK https://t.co/l8aEHsf8oa reageer retweet
Bron
pi_181973664
Wat voor soort kat is dit en hoe train je zo'n beestje?

Ik vraag dit voor een vriend.
pi_181973676
Gesnitched door je baasje :r
Geen respect voor die guy
  maandag 17 september 2018 @ 23:14:42 #4
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_181973875
Katten slepen doorgaans geen plastic tassen mee. Hooguit plunderen ze zo een zak als er iets eetbaars in zit. Het kan nog zijn dat het beestje verstrikt geraakt is op de één of andere manier en dat hij naar zijn baasje gegaan is in de hoop dat hij hem zou bevrijden, maar dan had ik een grotere paniek reactie verwacht in plaats van een kat die naast een plastic tas lekker gaat slapen.
Non possumus non loqui
pi_181974236
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:04 schreef spiritusbus het volgende:
Wat voor soort kat is dit en hoe train je zo'n beestje?

Ik vraag dit voor een vriend.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')