abonnement Unibet Coolblue
pi_181972824
quote:
More displaced Syrians return home from Lebanon

Damascus Countryside, SANA-A new batch of displaced Syrians arrived in Jdaidet Yabous and al-Dabbousyia crossings coming from Lebanon.

SANA’s reporter said that returnees will be transported from Jdaidet Yabous crossing to their villages and towns which were liberated from terrorism by the Syrian Arab Army after cleaning their areas from remnants of terrorist groups and the return of basic services.

Meanwhile, another batch of displaced Syrians was transported from al-Dabbousyia crossing to their villages after meeting their needs.
Bron

Hoe ver is Nederland al met de repatrieringplannen voor Syrische vluchtelingen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181973078
Het is vanuit Libanon natuurlijk wel wat makkelijker om terug naar huis te keren dan vanuit Europa, in principe zouden ze dat zelfs op de fiets kunnen doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 17 september 2018 @ 22:46:46 #3
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181973163
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:28 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Bron

Hoe ver is Nederland al met de repatrieringplannen voor Syrische vluchtelingen?
Dream on.. die hebben het hier veels te goed om dr kapotgeschoten land weer opnieuw te helpen opbouwen.
  maandag 17 september 2018 @ 22:47:01 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181973175
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:43 schreef Hathor het volgende:
Het is vanuit Libanon natuurlijk wel wat makkelijker om terug naar huis te keren dan vanuit Europa, in principe zouden ze dat zelfs op de fiets kunnen doen.
Een enkeltje met het vliegtuig is goedkoper dan ze jarenlang hier in uitkeringen te laten zitten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181973183
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:43 schreef Hathor het volgende:
Het is vanuit Libanon natuurlijk wel wat makkelijker om terug naar huis te keren dan vanuit Europa, in principe zouden ze dat zelfs op de fiets kunnen doen.
Ik zie niet echt een wereldschokkend verschil tussen een bus en een vliegtuig in deze.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  maandag 17 september 2018 @ 22:56:00 #6
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_181973431
Je kan er zelfs nog leuk heen als toerist .

https://www.unusualtraveler.com/damascus/
Non possumus non loqui
pi_181977824
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:46 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Dream on.. die hebben het hier veels te goed om dr kapotgeschoten land weer opnieuw te helpen opbouwen.
Die lamzakken zijn vaak ook vertrokken om onder de dienstplicht uit te komen en hun land te verdedigen tegen het jihadistische tuig.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 18 september 2018 @ 08:22:49 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181977995
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:47 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Ik zie niet echt een wereldschokkend verschil tussen een bus en een vliegtuig in deze.
Nederland houdt er wat andere regels op na voor er een repatriėringsprogramma wordt opgezet. Buiten dat is het via Libanon inderdaad gemakkelijker. Veel Syriėrs moeten immers bij terugkeer weer het eigen land invluchten omdat vele anders geen recht hebben op een herverblijfsvergunning. Omdat ze oppositie steunen, dienstplicht ontlopen of om wat voor reden dan ook genoteerd staan bij die fantastische veiligheidsdiensten van de geweldige Assad.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 18 september 2018 @ 08:23:46 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181978000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:11 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Die lamzakken zijn vaak ook vertrokken om onder de dienstplicht uit te komen en hun land te verdedigen tegen het jihadistische tuig.
Erg benieuwd hoe veel Nederlanders zich vrijwillig aan gort laten schieten wanneer er een burgeroorlog uitbreekt en er opeens een dienstplicht in het leven wordt geroepen.

Wederom, makkelijk praten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181978096
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Erg benieuwd hoe veel Nederlanders zich vrijwillig aan gort laten schieten wanneer er een burgeroorlog uitbreekt en er opeens een dienstplicht in het leven wordt geroepen.

Wederom, makkelijk praten.
De gemiddelde Nederland gaat om 2 extra vakantiedagen en 5% meer loon zeiken als ze hun land moeten verdedigen.

Laat staan de millennial, de rennen weg en gaan er vanuit dat een ander het allemaal op gaat lossen. Maar spuwen op de verdediger omdat ze vechten voor hun land.
Ō mon citoyens vous serez unis.
pi_181978245
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:32 schreef HSG het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederland gaat om 2 extra vakantiedagen en 5% meer loon zeiken als ze hun land moeten verdedigen.

Laat staan de millennial, de rennen weg en gaan er vanuit dat een ander het allemaal op gaat lossen. Maar spuwen op de verdediger omdat ze vechten voor hun land.
Onzin. Tijdens de hippie generatie dachten de ouderen ook dat iedereen te lui was om te gaan vechten in Vietnam. En nu zien we die beelden en zeggen we 'kijk, dat waren pas ECHTE mannen!'.

Elke generatie heeft zo z'n millenials, hippies en vechters.
  dinsdag 18 september 2018 @ 08:51:20 #12
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181978289
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Erg benieuwd hoe veel Nederlanders zich vrijwillig aan gort laten schieten wanneer er een burgeroorlog uitbreekt en er opeens een dienstplicht in het leven wordt geroepen.

Wederom, makkelijk praten.
In WO II waren er dat anders meer dan genoeg ...
"Hoka Hey!"
pi_181988825
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:22 schreef Dven het volgende:

[..]

Nederland houdt er wat andere regels op na voor er een repatriėringsprogramma wordt opgezet.
Waarom dan? Als het gevaar immers geweken is..
quote:
Buiten dat is het via Libanon inderdaad gemakkelijker. Veel Syriėrs moeten immers bij terugkeer weer het eigen land invluchten omdat vele anders geen recht hebben op een herverblijfsvergunning.
Een wat voor vergunning?
quote:
Omdat ze oppositie steunen,
zoals IS?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_181988923
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Die lamzakken zijn vaak ook vertrokken om onder de dienstplicht uit te komen en hun land te verdedigen tegen het jihadistische tuig.
Dit simplistische leugentje weer.

En krachttermen als lamzakken nog wel. Binkie.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:53:55 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181990896
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:29 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Waarom dan? Als het gevaar immers geweken is..

Gelukkig kijkt men wel wat verder dan dat. Buiten dat is niet zomaar voor iedereen het gevaar geweken. Zie vervolging van terugkeerder van tegenstanders van Assad. Buiten dat wordt ook nog gekeken naar of er scholing beschikbaar is voor kinderen, basisvoorzieningen zoals voedsel en water aanwezig zijn en er op z'n minst een beetje een rechtssysteem is. Dit is op geen enkel geval het punt. Dus wordt er nog niet aan repatriėring gedaan. Ik kan er niet rouwig om zijn.

quote:
Een wat voor vergunning?

Ze zijn het land uit geweest dus moeten weer een nieuw verblijfsvergunning aanvragen om in hun eigen land te mogen wonen. Een mooie manier voor Assad en z'n diensten om iedereen op te sporen die het niet met hem eens is en het land niet toe te laten of erger.

quote:
zoals IS?
`

Ehm, ik zal ze geen vrienden noemen maar het regime en IS zijn in ieder geval geen vijanden van elkaar.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_181991074
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Gelukkig kijkt men wel wat verder dan dat.
Gelukkig voor wie? Voor economische vluchtelingen die een vervolging vijnsen voor economisch gewin, zodat ons asielsysteem niet de nodige aandacht kan geven aan de echte slachtoffers van politieke en religieuze vervolging?
quote:
Buiten dat is niet zomaar voor iedereen het gevaar geweken.
Maar voor de grote groep dus wel.
quote:
Buiten dat wordt ook nog gekeken naar of er scholing beschikbaar is voor kinderen, basisvoorzieningen zoals voedsel en water aanwezig zijn
Allemaal geen gronden waarop je asiel kunt aanvragen.
quote:
en er op z'n minst een beetje een rechtssysteem is.
Dat is er. Bovendien sluit dat beter aan op de Syrische tradities.
quote:
Ik kan er niet rouwig om zijn.
Jij kijkt gewoon lekker vanuit Bulgarije toe, hoe jouw anarchistische vriendjes Nederland op stelten zetten?
quote:
Ze zijn het land uit geweest
dus wat?
quote:
dus moeten weer een nieuw verblijfsvergunning aanvragen om in hun eigen land te mogen wonen.
Heb je hier toevallig een bron van? Een verblijfsvergunning is namelijk een vergunning voor buitenlandse staatsburgers en staatlozen.
quote:
Een mooie manier voor Assad en z'n diensten om iedereen op te sporen die het niet met hem eens is en het land niet toe te laten of erger.
Alsof ze daar een verblijfsvergunning voor nodig hebben. :')
quote:
Ehm, ik zal ze geen vrienden noemen maar het regime en IS zijn in ieder geval geen vijanden van elkaar.
:')
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  dinsdag 18 september 2018 @ 20:40:29 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181992342
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:02 schreef oranjevogel1 het volgende:

[]

Gelukkig voor wie? Voor economische vluchtelingen die een vervolging vijnsen voor economisch gewin, zodat ons asielsysteem niet de nodige aandacht kan geven aan de echte slachtoffers van politieke en religieuze vervolging?

Jouw mening dat het economische vluchtelingen zijn die vervolging veinzen voor economisch gewin.

quote:
Maar voor de grote groep dus wel.

Wederom jouw mening

quote:
Allemaal geen gronden waarop je asiel kunt aanvragen.

Waar je geen asiel op kunt aanvragen maar wel waarop repatriėringsprogramma's niet worden opgestart. Is het nu zo lastig voor je om te begrijpen?

quote:
Dat is er. Bovendien sluit dat beter aan op de Syrische tradities.
Ehh.. Juist ja. Makkelijk lullen weer.

quote:
Jij kijkt gewoon lekker vanuit Bulgarije toe, hoe jouw anarchistische vriendjes Nederland op stelten zetten?

Helemaal klaar met dit soort geouwehoer. Ook jij gaat definitief de negeerbak in.

quote:
dus wat?

Heb je hier toevallig een bron van? Een verblijfsvergunning is namelijk een vergunning voor buitenlandse staatsburgers en staatlozen.

Je gaat zelf godverdomme maar wat werk verrichten. Alle kranten staan er vol mee en je kan vast googelen :W

quote:
Alsof ze daar een verblijfsvergunning voor nodig hebben. :')

Nee. Maar de aanvraagdocumenten zijn wel zo handig. Je wilt het echt niet snappen he?

quote:
:')
Inderdaad. Je mag jezelf een dikke vette :')

Laat reageren absoluut maar, ik lees het niet meer.
[/quote]

Absoluut geen interesse in deze discussie. Ben helemaal klaar met jou.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 september 2018 @ 20:41:22 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181992382
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:43 schreef Hathor het volgende:
Het is vanuit Libanon natuurlijk wel wat makkelijker om terug naar huis te keren dan vanuit Europa, in principe zouden ze dat zelfs op de fiets kunnen doen.
Hier worden ze zelfs tegengewerkt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181992632
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:40 schreef Dven het volgende:
Waar je geen asiel op kunt aanvragen maar wel waarop repatriėringsprogramma's niet worden opgestart. Is het nu zo lastig voor je om te begrijpen?
Dat kun je dus ter discussie stellen.
quote:
Helemaal klaar met dit soort geouwehoer. Ook jij gaat definitief de negeerbak in.
Goh dat zal wel een heel select gezelschapje daar zijn in die negeerbak.
quote:
Je gaat zelf *** maar wat werk verrichten.
Om jouw argument te onderbouwen? En dat gescheld moet dan een extra motivatie voor mij zijn?
quote:
Nee. Maar de aanvraagdocumenten zijn wel zo handig. Je wilt het echt niet snappen he?
Dat behoeft verdere onderbouwing.
quote:
Laat reageren absoluut maar, ik lees het niet meer.
Reageren doe ik ook niet ten behoeve van jou, maar ten behoeve van de publieke discussie. Een discussie waar anarchistisch links weer eens haar ware gezicht laat zien.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')