abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 september 2018 @ 19:00:31 #1
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181967747
Ik denk dat veel mensen wel een fetish hebben en zag hier nog geen topic daarover waarin mensen gewoon hun gevoelens kunnen uiten zonder direct veroordeeld te worden :)

Dit is een topic voor alle mensen met een fetish, het maakt niet uit wat het is, je kan het hier gewoon kwijt :)

TS begint, heb al langere tijd het gevoel dat ik terug wil naar mijn kindertijd. Dat mijn vriendin me als een kind behandeld, is nog niet zo helaas, en ik luiers kan dragen, in een soort van grote buggy kan liggen, in de box moet blijven tot ik genoeg huil dat ze me eruit tilt enzovoort. Ik wil zelfs wel nummer 1 en 2 doen in de luier als ze daarvoor in is maar op dit moment denk ik van niet.

Wat is jullie fetish, praat er openlijk open en wees aardig voor elkaar :)
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  maandag 17 september 2018 @ 19:19:32 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181968078
Schopje SEX.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 17 september 2018 @ 19:26:14 #3
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181968232
Ik wilde juist de psychologische kijk erop in plaats van de seksuele kijk. Daarom plaatste ik het ook in r&p.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  maandag 17 september 2018 @ 19:28:45 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181968279
Waarom benoem je dat niet in je OP dan? Want de OP nu leest gewoon als kletsen over fetisjes en dat past hier goed.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181968294
Het is volgens mij nog totaal niet duidelijk waardoor een fetish veroorzaakt wordt en wanneer iemand een bepaalde fetish krijgt, dus denk niet dat je er veel wijzer uit gaat worden.
  maandag 17 september 2018 @ 19:33:06 #6
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_181968364
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het is volgens mij nog totaal niet duidelijk waardoor een fetish veroorzaakt wordt en wanneer iemand een bepaalde fetish krijgt, dus denk niet dat je er veel wijzer uit gaat worden.
Volgens mij worden veel fetishes ontwikkelt in de kindertijd. Gewoon door conditionering. Als kind zit er nog niet altijd seksuele lading op, meestal komt later pas.
En er zijn fetishes en fetishes. Kun je alleen nog maar opgewonden worden dmv je fetish of is normale seks ook nog mogelijk?
pi_181968410
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:33 schreef Flogging het volgende:

[..]

Volgens mij worden veel fetishes ontwikkelt in de kindertijd. Gewoon door conditionering. Als kind zit er nog niet altijd seksuele lading op, meestal komt later pas.
En er zijn fetishes en fetishes. Kun je alleen nog maar opgewonden worden dmv je fetish of is normale seks ook nog mogelijk?
Soms lijkt er inderdaad wel een causaal verband te zijn, maar er zijn ook genoeg fetishes waar de kinderen niet in aanraking mee zijn gekomen (maar die zich toch ontwikkelen) of bijvoorbeeld die van de OP, waar iedereen te maken mee heeft gehad (maar vrijwel niemand die specifieke fetish aan overgehouden heeft).
  maandag 17 september 2018 @ 19:56:12 #8
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181968815
Ik weet niet, stel dat jij in een buggy kan liggen, zonder dat je ook maar iets hoeft te doen. Beetje om je heen kijken. Zou je dat ook niet fijn vinden? Als niemand het te weten zou komen. Denk dat veel mensen wel een fetish hebben, maar het niet vertellen of wegstoppen omdat je niet wil dat anderen het weten

De mensen die het vertellen zijn misschien 1 van de 10 die het hebben, zijn veel meer mensen die het hebben maar waarvan je het niet weet
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  Redactie Frontpage maandag 17 september 2018 @ 19:56:13 #9
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_181968816
Ik heb een behoorlijke laarzenfetisj. Ik kijk altijd naar vrouwen met hoge laarzen aan. Mijn vrouw wordt er gek van en heeft inmiddels een paar of 15 in de kast staan.

Wellicht geen echte fetisj. Ik vind het mooi, ik vind het sexy. Maar om er nu aan te likken of ermee te fappen, nou nee. En ik heb gewoon seks zonder dat mijn vrouw de laarzen draagt
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage maandag 17 september 2018 @ 19:58:14 #10
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_181968869
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:33 schreef Flogging het volgende:

[..]

Volgens mij worden veel fetishes ontwikkelt in de kindertijd. Gewoon door conditionering. Als kind zit er nog niet altijd seksuele lading op, meestal komt later pas.
En er zijn fetishes en fetishes. Kun je alleen nog maar opgewonden worden dmv je fetish of is normale seks ook nog mogelijk?
Kan kloppen. Mijn veel te jong overleden moeder droeg vaak hoge laarzen, zelfs over de knie. Vond ze toen al prachtig staan
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_181968912
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:56 schreef mercimarci het volgende:
Ik weet niet, stel dat jij in een buggy kan liggen, zonder dat je ook maar iets hoeft te doen. Beetje om je heen kijken. Zou je dat ook niet fijn vinden? Als niemand het te weten zou komen. Denk dat veel mensen wel een fetish hebben, maar het niet vertellen of wegstoppen omdat je niet wil dat anderen het weten

De mensen die het vertellen zijn misschien 1 van de 10 die het hebben, zijn veel meer mensen die het hebben maar waarvan je het niet weet
Nee, dat lijkt me niks. Je moet je ook bedenken dat er weet ik hoeveel fetishes zijn, terwijl niet eens iedereen een fetish heeft. Dus de kans dat een willekeurig persoon dezelfde fetish heeft als jij is bijzonder klein. Wat het soms ook wel lastig kan maken.
  maandag 17 september 2018 @ 20:01:10 #12
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181968943
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:59 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me niks. Je moet je ook bedenken dat er weet ik hoeveel fetishes zijn, terwijl niet eens iedereen een fetish heeft. Dus de kans dat een willekeurig persoon dezelfde fetish heeft als jij is bijzonder klein. Wat het soms ook wel lastig kan maken.
Valt wel mee, in het eerste dozijn reacties hier was er al iemand die aangaf hetzelfde te denken (ander topic). Maar bedoelde ook fetishes in het algemeen. Dat er veel meer mensen uberhaupt een fetish hebben dan je zou denken omdat maar weinig erover praten
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181968996
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:01 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Valt wel mee, in het eerste dozijn reacties hier was er al iemand die aangaf hetzelfde te denken. Maar bedoelde ook fetishes in het algemeen. Dat er veel meer mensen uberhaupt een fetish hebben dan je zou denken omdat maar weinig erover praten
Aah op die manier, dan ben ik het wel met je eens ja. Het is toch vaak nog wel een taboe om het 'zomaar' te vertellen. Denk ook best dat er een hoop mensen rondlopen die hun fetish alleen uitoefenen achter de computer als ze alleen zijn als het ware. Of zelfs helemaal niet.

Echter is het punt van een fetish dan ook weer dat het afwijkt van wat 'gewoon' is, dus anderen zullen iets al snel raar vinden.
  maandag 17 september 2018 @ 20:06:21 #14
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181969054
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:03 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Aah op die manier, dan ben ik het wel met je eens ja. Het is toch vaak nog wel een taboe om het 'zomaar' te vertellen. Denk ook best dat er een hoop mensen rondlopen die hun fetish alleen uitoefenen achter de computer als ze alleen zijn als het ware. Of zelfs helemaal niet.

Echter is het punt van een fetish dan ook weer dat het afwijkt van wat 'gewoon' is, dus anderen zullen iets al snel raar vinden.
Wat nou als iedereen een fetish heeft waardoor het eigenlijk gewoon is maar niemand durft het te vertellen waardoor het gewoon wat ze ervaren eigenlijk helemaal niet gewoon is juist
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_181969292
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:06 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Wat nou als iedereen een fetish heeft waardoor het eigenlijk gewoon is maar niemand durft het te vertellen waardoor het gewoon wat ze ervaren eigenlijk helemaal niet gewoon is juist
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Bovendien zijn er zoals ik zei ontelbare verschillende fetishes, waardoor één bepaalde fetish nu eenmaal nooit als 'gewoon' zal worden gezien.

Maar ik denk wel dat er een aanzienlijk deel is welke er niet voor uit durft te komen inderdaad.
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:17:02 #16
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_181989923
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:56 schreef Djeez het volgende:
Ik heb een behoorlijke laarzenfetisj. Ik kijk altijd naar vrouwen met hoge laarzen aan. Mijn vrouw wordt er gek van en heeft inmiddels een paar of 15 in de kast staan.

Wellicht geen echte fetisj. Ik vind het mooi, ik vind het sexy. Maar om er nu aan te likken of ermee te fappen, nou nee. En ik heb gewoon seks zonder dat mijn vrouw de laarzen draagt
Maar bedoel je dan ‘normale’ dameslaarzen tot de knie, die ook gewoon bij de schoenenwinkel staan, of meer van die sleazy laarzen tot over de knie ofzo?

En heeft je vrouw ze ook wel eens wél aan met de seks?

Laarzen accentueren de benen, met een stel gelaarsde mooie lange benen onder een rok trekken vrouwen de aandacht van veel mannen, ook die zonder fetish. Kan het bij jou te maken hebben met vrouwelijke dominantie? Want ik vind laarzen bij vrouwen wel iets dominants hebben.
  Redactie Frontpage dinsdag 18 september 2018 @ 19:29:04 #17
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_181990266
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:17 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Maar bedoel je dan ‘normale’ dameslaarzen tot de knie, die ook gewoon bij de schoenenwinkel staan, of meer van die sleazy laarzen tot over de knie ofzo?

En heeft je vrouw ze ook wel eens wél aan met de seks?

Laarzen accentueren de benen, met een stel gelaarsde mooie lange benen onder een rok trekken vrouwen de aandacht van veel mannen, ook die zonder fetish. Kan het bij jou te maken hebben met vrouwelijke dominantie? Want ik vind laarzen bij vrouwen wel iets dominants hebben.
Gewone laarzen tot de knie (wel nauw aansluitend en van leer) en tot over de knie. Voor de seks heeft ze soms zwarte lak lieslaarzen aan.

De laarzen tot de knie met een bescheiden hak of soms zelfs zonder. Staat gewoon sexy, hoeft niet eens dominant te zijn
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_181993860
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:56 schreef mercimarci het volgende:
Ik weet niet, stel dat jij in een buggy kan liggen, zonder dat je ook maar iets hoeft te doen. Beetje om je heen kijken. Zou je dat ook niet fijn vinden? Als niemand het te weten zou komen.

De vraag is eerder: geeft dit je een warm, veilig en behaaglijk gevoel? Of is dit seksueel opwindend voor je?
Want enkel bij het tweede kan je spreken over een fetish volgens mij.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 18 september 2018 @ 23:48:29 #19
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_181996325
Wetlookfetish, vooral natte jeans en t-shirts! Verder heb ik ook nog wel veel subfetishes die onder BDSM vallen (vb. muscle worship, bondage, CFNM).

[ Bericht 52% gewijzigd door AQUILA. op 19-09-2018 00:44:30 ]
''Aquila non capit muscas.''
  woensdag 19 september 2018 @ 00:19:49 #20
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_181996552
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De vraag is eerder: geeft dit je een warm, veilig en behaaglijk gevoel? Of is dit seksueel opwindend voor je?
Want enkel bij het tweede kan je spreken over een fetish volgens mij.
Nou ja ik ben superintelligent, dus als ik een fetishtopic begin dan weet je dat het klopt wat ik stel. En als een seksueel opwindend gevoel nodig is voor een fetish, dan weet je dat dat het geval is.
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182015252
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 00:19 schreef mercimarci het volgende:

[..]

Nou ja ik ben superintelligent, dus als ik een fetishtopic begin dan weet je dat het klopt wat ik stel. En als een seksueel opwindend gevoel nodig is voor een fetish, dan weet je dat dat het geval is.
:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 19 september 2018 @ 22:01:18 #22
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182015784
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 21:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

:')
;) Lenny
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
pi_182153785
Hier een navel fetish
pi_182156591
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 21:59 schreef marjo1981 het volgende:
Hier een navel fetish
Hoe werkt dat?
pi_182158430
Een shemale fetish.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')