abonnement Unibet Coolblue
pi_181963586
Ze slaan alles van je op en wanneer je opties uit zet zoals het opslaan van zoekopdrachten, bekeken sites of het privé maken van je YouTube kanaal etc. zetten ze het zelf een maand later doodleuk weer aan, en ja, heb de wijzigen wel opgeslagen. Ben er nu helemaal klaar mee.

Een tweede mailaccount heb ik al, het enige wat ik handig vind aan Google en wat ik zoek in een goed alternatief is het direct opslaan van nieuwe contacten van je telefoon en locatiegeschiedenis. Daarnaast zou het handig zijn als ze een service hebben waarbij genomen foto's direct online worden opgeslagen maar hier zijn ook wel andere applicaties voor. Zoek dus een goed alternatief: een bedrijf dat niet je aanpassingen ongedaan maakt zodat ze over nog meer gegevens beschikken om nog meer geld te kunnen verdienen. Iemand tips? ^O^
pi_181963603
duckduckgo
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181963605
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:59 schreef Jordy-B het volgende:
duckduckgo
Was me net voor.
Weggegaan en opgerot
pi_181963720
wat heb je. en wat zoek je.

Heb je je Android telefoon al weggegooid en gebruik je geen chrome browser?
:]
pi_181963858
+1 voor DuckDuckGo.

Installeer het als standaard zoekmachine. Mocht je alsnog Google nodig hebben, plaats dan "!g" achter je zoekopdracht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2018 15:19:03 ]
pi_181963902
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 15:08 schreef wootahH het volgende:
wat heb je. en wat zoek je.

Heb je je Android telefoon al weggegooid en gebruik je geen chrome browser?
Heb een Android (bb keyone) en gebruik nog chrome browser. Maar een browser is een browser dus als je een beter weet?!
pi_181963954
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 15:21 schreef richard121 het volgende:

[..]

Heb een Android (bb keyone) en gebruik nog chrome browser. Maar een browser is een browser dus als je een beter weet?!
Ik ben fan van Firefox.... Chrome gebruikte ook veel RAM (is mij ooit verteld)...
Weggegaan en opgerot
pi_181964071
🦆🦆▶️
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181964144
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 15:18 schreef zarGon het volgende:
+1 voor DuckDuckGo.

Installeer het als standaard zoekmachine. Mocht je alsnog Google nodig hebben, plaats dan "!g" achter je zoekopdracht.
Zie dat dit alleen een zoekmachine is. Niet echt wat ik zoek eigenlijk. Zoek iets waarbij ik een account kan hebben wat ik in m'n eerste bericht al aangaf; zodat nieuwe contacten meteen worden opgeslagen en waarbij je ook een mail account hebt en een eventuele cloud voor foto's bijvoorbeeld.
Als ik dan vervolgens mijn google account verwijder kan ik gewoon blijven zoeken via google aangezien ik dan toch niet ben ingelogt.
pi_181964159
Bing en een hotmail account
pi_181964208
Een mailaccount met eigen domeinnaam en eigen cloud opzetten. Dan kunnen je alles in eigen beheer houden. :) Bijv. met een Synology.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_181964327
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 15:37 schreef richard121 het volgende:

[..]

Zie dat dit alleen een zoekmachine is. Niet echt wat ik zoek eigenlijk. Zoek iets waarbij ik een account kan hebben wat ik in m'n eerste bericht al aangaf; zodat nieuwe contacten meteen worden opgeslagen en waarbij je ook een mail account hebt en een eventuele cloud voor foto's bijvoorbeeld.
Als ik dan vervolgens mijn google account verwijder kan ik gewoon blijven zoeken via google aangezien ik dan toch niet ben ingelogt.
Enige echte alternatief voor Google op dit moment is Microsoft.

Microsoft heeft ook een zoekmachine, maildienst, contactenbeheer en cloudopslag. Alleen loop je hier dan weer tegen hetzelfde aan: je gegevens staan bij een ander.

Wil je echt zeker zijn dat er goed met je data omgegaan wordt, dan zou ik je meer richting een NAS-oplossing wijzen, zoals hierboven al gemeld door anderen.

Dan heb je je alles in eigen beheer, van je mail, tot je contacten tot je bestanden. Het enige wat je niet hebt is een zoekmachine voor het internet.
pi_181964440
Apple is overigens ook een optie, maar deze heeft geen eigen zoekmachine. Apple gaat heel wat beter om met je persoonlijke data.

Het verschil is echter wel dat je al heel snel moet bijbetalen, omdat je tegen de gratis-limieten aanloopt. En haal je vooral het optimale uit de diensten van Apple als je een Apple-apparaat hebt/gebruikt.

Net zoals bij kiezen voor Microsoft komt dit eigenlijk neer op 'van het ene ecosysteem naar het andere gaan'... Is leuk totdat je het zat bent en/of verandering wil.
pi_182049842
https://searx.me

Ook wel een goede.
  zaterdag 22 september 2018 @ 00:42:02 #15
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182058661
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 15:51 schreef zarGon het volgende:

Enige echte alternatief voor Google op dit moment is Microsoft.

Microsoft heeft ook een zoekmachine, maildienst, contactenbeheer en cloudopslag. Alleen loop je hier dan weer tegen hetzelfde aan: je gegevens staan bij een ander.
Maar het is toch niet helemaal hetzelfde. Omdat Google Android heeft, kunnen zij potentieel veel meer over jou weten. Er zijn televisies, koelkasten, verwarmingsthermostaten die draaien op droid. Als jij dat spul allemaal in huis hebt, weet Google niet alleen waar je je onderbroeken koopt, maar ook hoe laat je naar bed gaat, hoe vaak je een drankje uit de koelkast haalt, wanneer je je kachel aan zet en hoe hoog, etc etc.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182114509
fastmail
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 24 september 2018 @ 22:28:58 #17
479857 mercimarci
To be weak is to be not strong
pi_182114687
yahoo search is ook nog best wel goed (althans de paar testjes die ik heb gedaan), weet alleen niet wat ze met de instellingen doen
Trying to bring me down, but you can't.
Got lots to say but I won't.
Forgot the ages of man and dragons.
Never shy away from your past and keep hopeful no matter what happens, everything will be fine. Just keep your head up and stay strong
  dinsdag 25 september 2018 @ 08:58:48 #18
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182119671
Niet gewoon Ilse gebruiken :')
Man of Steal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')