abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 17 september 2018 @ 22:07:16 #76
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181972329
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat eerste klopt en dat tweede absoluut niet. Rusland heeft nog helemaal niets van het JID succesvol weten te debunken, terwijl alles wat de Russen aangedragen hebben of niet te controleren is, irrelevant is of aantoonbaar is ontkracht.

Het JID is vanaf het begin bereid geweest om met de Russen zaken te bespreken en samen te werken. De Russen van hun kant weigeren categorisch om samen te werken. Wat inderdaad erg jammer is.
Rusland wilde met alle liefde meewerken alleen was Oekraïne betrokken als een van de onderzoekende landen. Dat stond de Russen tegen. En dat vind ik niet meer dan terecht aangezien Oekraïne en Rusland met elkaar in conflict zijn. Het onderzoek had moeten plaatsvinden door onafhankelijke landen/teams. Als Oekraïne niet deel uit had gemaakt van het onderzoeksteam, dan had het JIT alle medewerking gekregen.

Wat er ook gebeurd is. Ik geloof niet dat het ooit de bedoeling geweest is een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181972383
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:27 schreef deedeetee het volgende:
Mijn 1ste gedachte was destijds dat dit of is uitgelokt, of gedaan is door van Oekraïne. Ik ben nog steeds niet van gedachte veranderd.
Dat de Russen welbewust een passagiersvliegtuig uit de lucht hebben geschoten wil er bij mij écht niet in. Daar hadden zij- in tegenstelling tot Oekraïne - immers totaal maar dan ook helemaal geen belang bij.
Het heeft niks met belang hebben te maken, het was niet de bedoeling om een passagiervliegtuig uit de lucht te schieten.
pi_181972421
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2018 22:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Rusland wilde met alle liefde meewerken alleen was Oekraïne betrokken als een van de onderzoekende landen. Dat stond de Russen tegen. En dat vind ik niet meer dan terecht aangezien Oekraïne en Rusland met elkaar in conflict zijn. Het onderzoek had moeten plaatsvinden door onafhankelijke landen/teams. Als Oekraïne niet deel uit had gemaakt van het onderzoeksteam, dan had het JIT alle medewerking gekregen.

Wat er ook gebeurd is. Ik geloof niet dat het ooit de bedoeling geweest is een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten.
Meewerken door iedere keer andere (en tegenstrijdige) verklaringen te geven?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 17 september 2018 @ 22:10:19 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181972427
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 21:27 schreef deedeetee het volgende:
Mijn 1ste gedachte was destijds dat dit of is uitgelokt, of gedaan is door van Oekraïne. Ik ben nog steeds niet van gedachte veranderd.
Dat de Russen welbewust een passagiersvliegtuig uit de lucht hebben geschoten wil er bij mij écht niet in. Daar hadden zij- in tegenstelling tot Oekraïne - immers totaal maar dan ook helemaal geen belang bij.
Wat is dan het belang van Oekraïne om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181972600
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2018 22:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Rusland wilde met alle liefde meewerken alleen was Oekraïne betrokken als een van de onderzoekende landen. Dat stond de Russen tegen. En dat vind ik niet meer dan terecht aangezien Oekraïne en Rusland met elkaar in conflict zijn. Het onderzoek had moeten plaatsvinden door onafhankelijke landen/teams. Als Oekraïne niet deel uit had gemaakt van het onderzoeksteam, dan had het JIT alle medewerking gekregen.

Wat er ook gebeurd is. Ik geloof niet dat het ooit de bedoeling geweest is een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten.
Hoe werkte Rusland dan precies mee door met die valse verklaring te komen over radarbeelden waarop te zien zou zijn hoe MH17 door een Oekraïense SU-25-straaljager zou zijn neergeschoten zodat er echt geen sprake kon zijn van een Buk?
Waarom vind jij het niet meer dan terecht dat zij zich zo opstellen?
  maandag 17 september 2018 @ 22:47:57 #81
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_181973201
De zoveelste actie om verdeeldheid te zaaien.

Kern van de Russische informatie voorziening is propaganda verspreiden om het "Westen", te destabiliseren. De show is vooral voor (eigen) binnenlands belang en gebruik.
De Russische staat zal nimmer (kunner) toegeven dat ze ook maar enige (actief) passieve betrokkenheid hadden in -of bij de raketoperatie.
Toegeven dat je als land wetens (of zelfs willens) een burgervliegtuig hebt meegewerkt aan neerhalen en 300 burgers de dood in hebt gejaagd, is je doodsvonnis tekenen t.a.v. je geloofwaardigheid als Staat.

In een slechte bui wordt ik altijd weer blij na 30 min RT en prijs mij dan weer gelukkig dat we in het Westen onszelf iig wat breder kunnen informeren. Ik hoop dan ook dat het JIT geen seconde zal verspillen aan die vertoonde onzin.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 17 september 2018 @ 23:13:21 #82
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_181973850
quote:
6s.gif Op maandag 17 september 2018 22:07 schreef Nikonlover het volgende:

Rusland wilde met alle liefde meewerken alleen was Oekraïne betrokken als een van de onderzoekende landen.
Bullshit van Rusland. Oekraïne heeft recht als land waar het ongeluk heeft plaatsgevonden om aan het onderzoek mee te doen. Aangezien dat Rusland officieel geen onderdeel is van dit conflict, hebben ze geen fuck te zeggen.

quote:
Dat stond de Russen tegen. En dat vind ik niet meer dan terecht aangezien Oekraïne en Rusland met elkaar in conflict zijn.
Rusland en Oekraïne zijn officieel niet in conflict aangezien er geen oorlogsverklaring is geweest en Rusland ontkent alle betrokkenheid bij het conflict in het oosten. Dus jouw standpunt is onlogisch.

quote:
Het onderzoek had moeten plaatsvinden door onafhankelijke landen/teams. Als Oekraïne niet deel uit had gemaakt van het onderzoeksteam, dan had het JIT alle medewerking gekregen.
Het onderzoek is uitgevoerd volgens alle internationale regels. Waarbij Oekraïne als land waar de ramp plaatsvond alle recht heeft om de ramp te onderzoeken. Rusland heeft daarop 0,0 % recht op tenzij er door Oekraïne toestemming wordt gegeven.

quote:
Wat er ook gebeurd is. Ik geloof niet dat het ooit de bedoeling geweest is een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten.
Natuurlijk niet. Blijft toch dat er iemand verantwoordelijk voor is en die moet bestraft worden. Anders bestaat er de kans, dat het nog eens gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door tong_poh op 17-09-2018 23:24:57 (Ontzettend kromme zin) ]
Horrible Cunt!
pi_181973853
ietsist twitterde op maandag 17-09-2018 om 14:37:00 Nou, @NOS Geert Groot Koerkamp, DEZE persconferentie die gelijktijdig met de JIT werd gehouden, was wél openbaar, daar kon men wél vragen stellen, en die was veel gedetailleerder, tóen al, en óók al met deze conclusie: https://t.co/w1aen3jlzr Ik heb hem destijds live gezien #MH17 reageer retweet
  maandag 17 september 2018 @ 23:22:22 #84
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_181974042
Oeps verkeerde knop
Horrible Cunt!
pi_181974109
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:22 schreef tong_poh het volgende:
Oeps verkeerde knop
Dat zeiden ze in die BUK-installatie waarschijnlijk ook.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2018 23:28:08 ]
pi_181974170
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
ietsist twitterde op maandag 17-09-2018 om 14:37:00 Nou, @NOS Geert Groot Koerkamp, DEZE persconferentie die gelijktijdig met de JIT werd gehouden, was wél openbaar, daar kon men wél vragen stellen, en die was veel gedetailleerder, tóen al, en óók al met deze conclusie: https://t.co/w1aen3jlzr Ik heb hem destijds live gezien #MH17 reageer retweet
Almaz-Antey... :') _O-
pi_181974173
Poetin pist weer lekker op de lijken van Nederlandse kindertjes. En dan heb je hier 'patriotisten' als Wilders en Baudet die voor hem zitten te applaudisseren, samen met hun debiele achterban.
pi_181974667
Zijn degenen die dat vliegtuig over oorlogsgebied gestuurd hebben eigenlijk al gelyncht?
pi_181974874
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:34 schreef Hathor het volgende:
Het is allang bewezen dat die raket afgevuurd is vanuit een gebied dat in handen van de rebellen was, dus die Russen kunnen lullen tot ze een ons wegen, geloofwaardiger word hun verhaaltje er toch niet op.
Dat is niet bewezen...er is eigenlijk niets bewezen.Maargoed rebellen zijn volgens mij Oekraïn
ers.Echter over een paar jaartjes komt echt wel naar voren dat het Oekraïense leger MH17 uit de lucht geknalt heeft en jullie allemaal gewoon belazerd zijn.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 00:17:50 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181974889
quote:
18s.gif Op maandag 17 september 2018 22:47 schreef Vallon het volgende:
De zoveelste actie om verdeeldheid te zaaien.

Kern van de Russische informatie voorziening is propaganda verspreiden om het "Westen", te destabiliseren. De show is vooral voor (eigen) binnenlands belang en gebruik.
De Russische staat zal nimmer (kunner) toegeven dat ze ook maar enige (actief) passieve betrokkenheid hadden in -of bij de raketoperatie.
Toegeven dat je als land wetens (of zelfs willens) een burgervliegtuig hebt meegewerkt aan neerhalen en 300 burgers de dood in hebt gejaagd, is je doodsvonnis tekenen t.a.v. je geloofwaardigheid als Staat.

In een slechte bui wordt ik altijd weer blij na 30 min RT en prijs mij dan weer gelukkig dat we in het Westen onszelf iig wat breder kunnen informeren. Ik hoop dan ook dat het JIT geen seconde zal verspillen aan die vertoonde onzin.
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181974909
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Want?

Het vliegtuig vloog gewoon netjes boven gesloten luchtruim.
Het was een oorlogsgebied. Daar ga je niet overheen vliegen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 00:20:38 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181974917
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Want?

Het vliegtuig vloog gewoon netjes boven gesloten luchtruim.
Oohja, een oorlog voeren ze netjes binnen de aangegeven lijntjes.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181974978
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zeiden ze in die BUK-installatie waarschijnlijk ook.
In het Oekraïns..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_181975045
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

Het was een oorlogsgebied. Daar ga je niet overheen vliegen.
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:20 schreef Nikonlover het volgende:

Oohja, een oorlog voeren ze netjes binnen de aangegeven lijntjes.
Er wordt ook nog steeds boven Irak en Afghanistan gevlogen dus wat is jullie punt? De afspraak was helder, boven de 10.000m kon er gevlogen worden en de MH-17 was echt niet de enige.

Edit:

quote:
Investigators have disclosed that, in the three days before Malaysia Airlines flight MH17 was shot down, 61 carriers flew through the same sensitive region of airspace.

The three-day period followed the introduction of altitude restrictions on 14 July 2014, ordering civil aircraft to operate above 32,000ft in eastern Ukraine.
Flightglobal

[ Bericht 21% gewijzigd door AchJa op 18-09-2018 00:40:42 ]
pi_181975056
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:24 schreef Confetti het volgende:
Van de Russen neem ik alleen nog aan dat gras groen is.
Ik heb dat van de zomer eens onderzocht. Bleek ook niet waar te zijn. Gras is bruin.
pi_181975062
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:30 schreef Zwoerd het volgende:
Poetin pist weer lekker op de lijken van Nederlandse kindertjes. En dan heb je hier 'patriotisten' als Wilders en Baudet die voor hem zitten te applaudisseren, samen met hun debiele achterban.
Applaudisseer jij dan gewoon harder voor Rutte Timmerfrans Brusselse dictatortjes en ieder ander die kwa MH17 pas echt over lijken gaan en later zullen zeggen wanneer Oekraine als dader uit de bus komt.Ich habe das nicht gewust.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 00:41:18 #98
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181975111
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 23:30 schreef Zwoerd het volgende:
Poetin pist weer lekker op de lijken van Nederlandse kindertjes. En dan heb je hier 'patriotisten' als Wilders en Baudet die voor hem zitten te applaudisseren, samen met hun debiele achterban.
Влади́мир Влади́мирович Пу́тин wil net als ieder ander dat de waarheid boven tafel komt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181975116
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:35 schreef ZOA het volgende:

Applaudisseer jij dan gewoon harder voor Rutte Timmerfrans Brusselse dictatortjes en ieder ander die kwa MH17 pas echt over lijken gaan en later zullen zeggen wanneer Oekraine als dader uit de bus komt.Ich habe das nicht gewust.
Op basis van wat?
pi_181975259
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 september 2018 00:41 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Влади́мир Влади́мирович Пу́тин
Waarom plaats je van die debiele streepjes boven zijn naam?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')