abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 september 2018 @ 10:05:46 #51
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_181958535
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 09:56 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Is er niet een fokker naar Californië verhuisd paar jaar geleden?
Ben weer teruggestuurd.
Te dik :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator maandag 17 september 2018 @ 10:07:41 #52
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181958576
Wie zegt dat die vrouw dit niet gewoon uit haar duim heeft gezogen?
Om hem terug te pakken omdat hij geen tweede date wilde oid
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 17 september 2018 @ 10:08:37 #53
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181958595
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 10:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je vindt het minder erg als je je als een slappe zak uit de voeten maakt en vervolgens nog een beledigende app stuurt? Oke.
Ik had het afzeiken erin meegenomen. Het verschil zit hem puur in het vroegtijdig weglopen of blijven zitten en eisen dat de ander betaalt.

Dat verschil is 100% een geslachtsverschil. Ondanks dat er genoeg vrouwen zijn die bereid zijn de helft te betalen, kun je het makkelijk maken om dat uit principe niet te doen. Als man kan dat niet. De helft betalen is sowieso al het beste dat je kan krijgen, dus als je helemaal niet wil betalen moet je er als een lafaard tussenuit knijpen. Ja dat is een vuile streek, maar dat het zo bijzonder is, is wel tekenend voor een selsistische norm in onze maatschappij.
pi_181958596
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze post zijn instagramfoto, heeft daarbij zijn instagram naam zelfs weggehaald, dat die later in reacties weer terugkomt (hij heeft zijn insta inmiddels op privé gezet) doet daar niet veel aan af.
Dat anderen posten waar hij werkt ook niet.
Je kunt haar niet verwijten dat andere mensen dat doen.
1: Dat maakt niet uit. Je mag iemand zijn foto niet van elders, op een ander medium posten zonder zijn/haar toestemming.

2: Natuurlijk kun je haar dat wel verwijten. Ze had kunnen weten dat dat de consequenties zijn wanneer je iemand zijn foto gaat posten.
  maandag 17 september 2018 @ 10:10:35 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181958643
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 10:08 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik had het afzeiken erin meegenomen. Het verschil zit hem puur in het vroegtijdig weglopen of blijven zitten en eisen dat de ander betaalt.

Dat verschil is 100% een geslachtsverschil. Ondanks dat er genoeg vrouwen zijn die bereid zijn de helft te betalen, kun je het makkelijk maken om dat uit principe niet te doen. Als man kan dat niet. De helft betalen is sowieso al het beste dat je kan krijgen, dus als je helemaal niet wil betalen moet je er als een lafaard tussenuit knijpen. Ja dat is een vuile streek, maar dat het zo bijzonder is, is wel tekenend voor een selsistische norm in onze maatschappij.
Prachtig hoe je deze asociale actie probeert recht te breien. Kutwijven die nooit een hele rekening zouden voldoen. Uitvreters!

Maar jouw dates eisen dus keer op keer dat je de rekening betaalt? Best bizar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181958659
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 09:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat is precies hetzelfde.
Klopt.
pi_181958670
Waarom is dit nieuws?
pi_181958671
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 09:54 schreef Chadi het volgende:
Mannen eerlijk zijn. Zijn jullie nooit stiekem bij een date weg gelopen omdat het zo'n kut wijf was?
Niet voor het geld maar gewoon omdat je er helemaal zat was.
Stiekem weglopen? :')
Nee nooit. Zou niet eens in mij opkomen :D

Ik kan gewoon tegen iemand zeggen wat ik denk en dan vertrek ik.
  maandag 17 september 2018 @ 10:12:27 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181958686
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:11 schreef rival het volgende:

Stiekem weglopen? :')
Nee nooit. Zou niet eens in mij opkomen :D

Ik kan gewoon tegen iemand zeggen wat ik denk en dan vertrek ik.
Gelukkig, ze bestaan nog.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181958689
Het is wel een laffe streek om iemand met de rekening op te zadelen.
  maandag 17 september 2018 @ 10:16:34 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181958768
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 10:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik het wel een keer heb gedaan. Door vriendinnen werd ik voorgesteld aan een ontiegelijk mooie meid. Dus ik dacht wauw. Tot ze haar smoel open deed en ik er achter kwam dat ze best dom was (zacht uitgedrukt) .
Heb geprobeerd op een normale manier over te brengen dat ik toch niet meer zo geïnteresseerd was, maar ze bleef maar kleven. Op een moment in de bios zag ik mijn kans en zette het op een lopen. Ze hebben me jaren lang op elk feestje lopen stangen. Was ook met voorbedachte rade gedaan bleek achteraf.
Ja, maar dat is nog steeds iets anders dan iemand met de rekening in een restaurant laten zitten (terwijl jij gegeten en gedronken hebt, en de ander alleen 1 drankje heeft genomen).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 september 2018 @ 10:17:44 #62
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181958790
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Prachtig hoe je deze asociale actie probeert recht te breien. Kutwijven die nooit een hele rekening zouden voldoen. Uitvreters!

Maar jouw dates eisen dus keer op keer dat je de rekening betaalt? Best bizar.
Stop eens met je pogingen om het persoonlijk te maken, zo voer je geen vruchtbare discussie.

Ik brei niks recht. Ik geef meermaals aan dat hij een lul is en het een kutactie betreft en ik zeg dat hij dat zelf in enige mate ook erkent.

Het punt is dat er zwaarder aan wordt getild, omdat hij een man is en dat is seksisme. Wanneer bijvoorbeeld een vrouwelijke directrice erg confrontationeel is en ze daar heel sterk over wordt afgezeken, terwijl het bij een man veel meer geaccepteerd wordt, dan ben ik ook de eerste om het seksisme in die houding te erkennen, maar als het richting mannen is en ik dat benoem ben ik gelijk een incel, vind ik alle vrouwen kutwijven en heb ik rotdates. :')
  maandag 17 september 2018 @ 10:19:15 #63
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181958823
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 10:17 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Stop eens met je pogingen om het persoonlijk te maken, zo voer je geen vruchtbare discussie.

Ik brei niks recht. Ik geef meermaals aan dat hij een lul is en het een kutactie betreft en ik zeg dat hij dat zelf in enige mate ook erkent.

Het punt is dat er zwaarder aan wordt getild, omdat hij een man is en dat is seksisme. Wanneer bijvoorbeeld een vrouwelijke directrice erg confrontationeel is en ze daar heel sterk over wordt afgezeken, terwijl het bij een man veel meer geaccepteerd wordt, dan ben ik ook de eerst om het seksisme in die houding te erkennen, maar als het richting mannen is en ik dat benoem ben ik gelijk een incel, vind ik alle vrouwen kutwijven en heb ik rotdates. :')
Waarbij je de fout maakt dit vanuit het NL perspectief te bekijken, ipv het Amerikaanse, waar dit zich afspeelt.
In de VS als man niet voor een date betalen is echt van een totaal andere orde dan hier.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 september 2018 @ 10:19:33 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181958830
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 10:17 schreef PiyeReloaded het volgende:

Het punt is dat er zwaarder aan wordt getild, omdat hij een man is en dat is seksisme.
Nee. Als een vrouw deze minne actie bij een eerste date had uitgehaald, als een dief in de nacht wegrennen, de ander met de rekening laten zitten en vervolgens een kutberichtje sturen om nog even na te trappen, was dat net zo'n lage actie geweest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 september 2018 @ 10:19:58 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181958842
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 10:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Als een vrouw deze minne actie bij een eerste date had uitgehaald, als een dief in de nacht wegrennen, de ander met de rekening laten zitten en vervolgens een kutberichtje sturen om nog even na te trappen, was dat net zo'n lage actie geweest.
En dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181958851
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:11 schreef rival het volgende:

[..]

Stiekem weglopen? :')
Nee nooit. Zou niet eens in mij opkomen :D

Ik kan gewoon tegen iemand zeggen wat ik denk en dan vertrek ik.
Als ze je hints begrijpt, hoef je het niet te zeggen en zover te gaan.
Als ze het niet begrijpt dan heb ik geen zin in drama.

Heb een keer 8 maanden moeten worstelt om een collega duidelijk te maken dat ik haar niet zo zag zitten. Het zou ook best aan mij kunnen liggen omdat ik niet te direct wil zijn.
pi_181958854
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 09:54 schreef Chadi het volgende:
Mannen eerlijk zijn. Zijn jullie nooit stiekem bij een date weg gelopen omdat het zo'n kut wijf was?
Niet voor het geld maar gewoon omdat je er helemaal zat was.
Euh, nee :') Dan ben je toch wel een ruggegraatloze zak hooi hoor.

Dat is gewoon een kutstreek.

quote:
“Moraal van het verhaal: ga eerst op onderzoek uit, meiden. We zijn allemaal mooie dames die liefde verdienen, ongeacht onze maten, talenten, ras, seksualiteit of wat dan ook. Laat niemand je iets anders aanpraten. We zijn het waard.”
En dit :') Wat is dit nu voor cringe 'l Oreal wijheid.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_181958894
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar dat is nog steeds iets anders dan iemand met de rekening in een restaurant laten zitten (terwijl jij gegeten en gedronken hebt, en de ander alleen 1 drankje heeft genomen).
Heb altijd de volledige rekeningen betaald. Ben best ouderwets daarin.
pi_181958939
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 10:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Als een vrouw deze minne actie bij een eerste date had uitgehaald, als een dief in de nacht wegrennen, de ander met de rekening laten zitten en vervolgens een kutberichtje sturen om nog even na te trappen, was dat net zo'n lage actie geweest.
Had wel een goed topic opgeleverd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 17 september 2018 @ 10:25:52 #70
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181958948
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 10:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarbij je de fout maakt dit vanuit het NL perspectief te bekijken, ipv het Amerikaanse, waar dit zich afspeelt.

In de VS als man niet voor een date betalen is echt van een totaal andere orde dan hier.
Nee, daar gaat het juist om. Dat is idioot en archaïsch en de reden dat je als vrouw daar rustig tinder kan gebruiken als gratis dinerapp in plaats van datingapp (kan in Nederland trouwens ook, maar daar nog wat makkelijker).

En daarom vond ik haar reactie 'dus jouw dates eisen altijd dat jij betaalt?' ook zo nutteloos. Ik kom uit Nederland en ik date voornamelijk hoogopgeleide vrouwen. Dit gaat niet over mijn ervaringen. Dit gaat over maatschappelijke normen waar ik kritiek op uit.

quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 10:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Als een vrouw deze minne actie bij een eerste date had uitgehaald, als een dief in de nacht wegrennen, de ander met de rekening laten zitten en vervolgens een kutberichtje sturen om nog even na te trappen, was dat net zo'n lage actie geweest.
Maar als ze was blijven zitten, hem had laten betalen en daarna een kutberichtje had gestuurd? Want daar krijg je dus geen nieuwsbericht voor en dat was mijn punt.
  maandag 17 september 2018 @ 10:26:20 #71
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_181958964
Mietjesactie, gewoon zeggen dat het niks is en de rekening uiteraard wel door tweeën delen. Als een date geen hol aan is ga ik niet volledig lappen, een goede indruk maken hoeft dan toch niet meer.
  maandag 17 september 2018 @ 10:26:34 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181958969
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 10:25 schreef PiyeReloaded het volgende:

Maar als ze was blijven zitten, hem had laten betalen en daarna een kutberichtje had gestuurd? Want daar krijg je dus geen nieuwsbericht voor en dat was mijn punt.
Ja, en als mijn oom tieten had was het mijn tante.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 17 september 2018 @ 10:26:55 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181958974
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 10:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als ze je hints begrijpt, hoef je het niet te zeggen en zover te gaan.
Als ze het niet begrijpt dan heb ik geen zin in drama.

Heb een keer 8 maanden moeten worstelt om een collega duidelijk te maken dat ik haar niet zo zag zitten. Het zou ook best aan mij kunnen liggen omdat ik niet te direct wil zijn.
Het kostte mij vroeger ook wel wat moeite hoor, dat je dan van die "Ik wil wel met je trouwen zodat je..... " (1 keer "in de VS kunt blijven" en 1 keer "geen alleenstaande moeder meer bent") situaties krijgt, van die mannen die denken dat ze je moeten helpen/redden, en daarbij geen van beide keren gehint dat iemand wel kans maakte, zelfs nooit gezoend, maar tegenwoordig ben ik gewoon wat duidelijker :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 september 2018 @ 10:41:38 #74
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_181959321
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 10:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, en als mijn oom tieten had was het mijn tante.
En dan zou gedrag dat hem anders een lul maakte opeens wel acceptabel zijn. En zo is het cirkeltje weer rond. We komen er wel. ^O^
  maandag 17 september 2018 @ 10:42:42 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181959349
quote:
10s.gif Op maandag 17 september 2018 10:41 schreef PiyeReloaded het volgende:

En dan zou gedrag dat hem anders een lul maakte opeens wel acceptabel zijn. En zo is het cirkeltje weer rond. We komen er wel. ^O^
Het punt is dat jij argumenten bouwt op what-ifs, dat is een beetje dom.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')