abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181996360
registreer om deze reclame te verbergen
stotz gelabeld 'obis' omgooien zeker :+
ಠ_ಠ
pi_181999913
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:04 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe, ben nog geen Flirt tegengekomen die dat pikt...
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:51 schreef Maegrim het volgende:
stotz gelabeld 'obis' omgooien zeker :+
15s319l.jpggeen idee waarom die hem op zijn kant zet maar die "onderste" knop obis met kruis erdoorheen daarmee schakel je het uit (of in alstie uit staat :6) en na het uitschakelen kun je via scherm een bestemming invoeren wat dan buiten op de koersborden komt te staan...
pi_182000053
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:20 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]geen idee waarom die hem op zijn kant zet maar die "onderste" knop obis met kruis erdoorheen daarmee schakel je het uit (of in alstie uit staat :6) en na het uitschakelen kun je via scherm een bestemming invoeren wat dan buiten op de koersborden komt te staan...
Apart, heb dat best vaak geprobeerd maar een bestemming heb ik er nog niet op gekregen.
Waar klik je op nadat je de bestemming hebt geselecteerd? Of laat je het scherm dan in het selectiemenu staan?
pi_182000066
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
11s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:29 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waar klik je op nadat je de bestemming hebt geselecteerd?
"enter"

morgen heb ik weer een flirt dan zal ik even een herinstructie filmpje voor je maken _O-
pi_182000113
quote:
12s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:30 schreef Salatrel het volgende:

[..]

"enter"

morgen heb ik weer een flirt dan zal ik even een herinstructie filmpje voor je maken _O-
Graag :+
pi_182000175
medium.jpg
Werkt :P
  woensdag 19 september 2018 @ 09:41:05 #57
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_182000253
registreer om deze reclame te verbergen
Achter de Hoven?
pi_182000305
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:20 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]geen idee waarom die hem op zijn kant zet maar die "onderste" knop obis met kruis erdoorheen daarmee schakel je het uit (of in alstie uit staat :6) en na het uitschakelen kun je via scherm een bestemming invoeren wat dan buiten op de koersborden komt te staan...
omdat iphone
ಠ_ಠ
pi_182000352
Glanerbrug O-)

Heb daar al eens een ICMm heb laten gaan (pre-obis)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_182000368
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:41 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Achter de Hoven?
Jep, zit er ook in.
pi_182001287
Wat zit er veel SGMm in de Sprinter van Zwolle naar Utrecht/5600 de afgelopen weken. Is dat niet lastig om de dienstregeling te halen?
Bier.
pi_182001437
Sanditedienstregeling voor de herfst.
pi_182001780
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat zit er veel SGMm in de Sprinter van Zwolle naar Utrecht/5600 de afgelopen weken. Is dat niet lastig om de dienstregeling te halen?
ja dat ding heeft tegenwoordig standaard +5 bij aankomst in zwolle of amersfoort :P ik heb begrepen dat er wat ddar aan de kant staat :')
pi_182002279
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:55 schreef MTL het volgende:
Sanditedienstregeling voor de herfst.
25 sandite diensten per dag? :P
Bier.
  woensdag 19 september 2018 @ 11:52:26 #65
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_182002634
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:41 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Achter de Hoven?
En De Oost en Marerijk? (Speciaal voor Fles :P)
Op vrijdag 27 mei 2011 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
Kuukskes zijn sowieso lekkerder dan een stuk metaal/kunstof.
#teamfriet
pi_182004018
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:41 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Achter de Hoven?
OLV ter Nood?
Wanneer was de laatste keer dat iemand hier bij het woord "subtiel" aan mij dacht?
PR: 2x2: 14,56 3x3: 48,67 4x4: 3:21,10 5x5: 6:36.936 6x6: 15:29,109 2-5 relay: 10:57,568
  woensdag 19 september 2018 @ 13:19:09 #67
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_182004523
Als het niet om stations maar dienstregelingspunten gaat: Muiderberg aansluiting? (Mbga)
pi_182006050
Neu, alleen stations. Olv weet ik niet. inmiddels alweer thuis :P
  woensdag 19 september 2018 @ 15:07:53 #69
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182006856
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 11:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

25 sandite diensten per dag? :P
Heel veel bomen :Y
We are shaping the future.
pi_182007296
Zo, vandaag de eerste echte ritten met de SNG gereden. Eerste indrukken:

Pro's voor de passagiers:
Een stille en stabiele trein. Zeer rustige loop.
Goede airco, wifi, stopcontacten en meer van dat soort dingen.
Stoelen vind ik persoonlijk ook best goed zitten, zeker voor een sprinter.

Cons voor de passagiers:
Het is erg afhankelijk van de machinist in hoeverre het optrekken en remmen comfortabel gaat.
Je kan met een behoorlijke schok stil komen te staan of juist optrekken, waardoor de reizigers om zouden kunnen vallen als ze er niet op bedacht zijn.
Aan de andere kant kan je de trein juist weer heel erg rustig en zonder schok stil zetten of laten optrekken als je je best er voor doet.

Kortom: ik denk dat er op zich een mooie trein wordt neergezet en ik ben erg benieuwd naar de eerste reacties van de reizigers :)
  woensdag 19 september 2018 @ 15:40:00 #71
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182007541
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:27 schreef MTL het volgende:
Het is erg afhankelijk van de machinist in hoeverre het optrekken en remmen comfortabel gaat.
Je kan met een behoorlijke schok stil komen te staan of juist optrekken, waardoor de reizigers om zouden kunnen vallen als ze er niet op bedacht zijn.
Aan de andere kant kan je de trein juist weer heel erg rustig en zonder schok stil zetten of laten optrekken als je je best er voor doet.
Ofwel, net als bij een auto... het valt of staat met de kunde van de chauffeur :s)
We are shaping the future.
pi_182007675
Jep, maar het luistert bij dit materieel wel erg nauwkeurig. De tractiehendel heeft in vergelijking met bijvoorbeeld SLT meer weerstand, waardoor je al snel geneigd bent om behoorlijk fors tegen de hendel aan te duwen of te trekken voor het remmen om die weerstand te overwinnen.
Echter bij de minste of geringste verandering komt er alweer een % aan kracht bij of af. Met een duwtje heb je al snel opeens 20 à 30% aan kracht er bij/af. Dus je moet heel nauwkeurig wezen in je bediening wil je het comfortabel houden.
pi_182007711
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:27 schreef MTL het volgende:
Zo, vandaag de eerste echte ritten met de SNG gereden. Eerste indrukken:

Pro's voor de passagiers:
Een stille en stabiele trein. Zeer rustige loop.
Goede airco, wifi, stopcontacten en meer van dat soort dingen.
Stoelen vind ik persoonlijk ook best goed zitten, zeker voor een sprinter.

Cons voor de passagiers:
Het is erg afhankelijk van de machinist in hoeverre het optrekken en remmen comfortabel gaat.
Je kan met een behoorlijke schok stil komen te staan of juist optrekken, waardoor de reizigers om zouden kunnen vallen als ze er niet op bedacht zijn.

Aan de andere kant kan je de trein juist weer heel erg rustig en zonder schok stil zetten of laten optrekken als je je best er voor doet.

Kortom: ik denk dat er op zich een mooie trein wordt neergezet en ik ben erg benieuwd naar de eerste reacties van de reizigers :)
Lees: Jij doet gewoon normaal en dan is het een geweldig stuk trein _O_
Wanneer was de laatste keer dat iemand hier bij het woord "subtiel" aan mij dacht?
PR: 2x2: 14,56 3x3: 48,67 4x4: 3:21,10 5x5: 6:36.936 6x6: 15:29,109 2-5 relay: 10:57,568
  woensdag 19 september 2018 @ 15:52:40 #74
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182007744
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 15:47 schreef MTL het volgende:
Jep, maar het luistert bij dit materieel wel erg nauwkeurig. De tractiehendel heeft in vergelijking met bijvoorbeeld SLT meer weerstand, waardoor je al snel geneigd bent om behoorlijk fors tegen de hendel aan te duwen of te trekken voor het remmen om die weerstand te overwinnen.
Echter bij de minste of geringste verandering komt er alweer een % aan kracht bij of af. Met een duwtje heb je al snel opeens 20 à 30% aan kracht er bij/af. Dus je moet heel nauwkeurig wezen in je bediening wil je het comfortabel houden.
Kwestie van gewenning dus. Als machinist voel je dat natuurlijk ook. :)
We are shaping the future.
pi_182007840
Niet alleen gewenning, maar ook interesse in reizigerscomfort.
Dat wil soms nog wel eens achterwege blijven bij sommige machinisten ;(
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')