abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 16 september 2018 @ 17:48:59 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181945200
Verwarde mannen :r

quote:
Bobbejaanland blijft dicht op politiebevel: duizenden bezoekers druipen ontgoocheld af

De sweeping met politiehonden in Bobbejaanland is afgelopen en heeft niets opgeleverd. Eerder vandaag werd gezocht naar een rugzak die door een onbekende man in het pretpark werd achtergelaten. Het park was daardoor de hele dag gesloten en bezoekers bleven voor een gesloten deur staan.



Na de signalisatie van een verdacht persoon in Bobbejaanland, werd vanmorgen door de politie beslist de deuren van het park gesloten te houden voor bezoekers. “Veiligheid staat voor ons altijd voorop en dus namen we ook hier geen enkel risico”, aldus de woordvoerder van het park.

Explosievenhond
Een explosievenhond werd in allerijl opgetrommeld om het park te doorzoeken, maar er werd uiteindelijk niets gevonden. Het park is opnieuw vrijgegeven door de politie en zal vrijdag opnieuw openen. Ook ontmijningsdienst DOVO kwam ter plaatse in het pretpark.

Duizenden bezoekers voor gesloten deur
Er stonden deze voormiddag duizenden mensen te wachten aan de ingang van het pretpark. Zij moesten noodgedwongen weer naar huis. Dat veroorzaakte lange files op en rond de parkeerterreinen. Bezoekers krijgen wel een ticket om op een latere dag terug te komen naar het pretpark.





https://m.hln.be/nieuws/b(...)oocheld-af~a13e3e75/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181945322
De jongens van Stuk TV? Die hebben al vaker op een dergelijke manier een pretpark bezocht.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 16 september 2018 @ 17:58:45 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_181945362
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 17:56 schreef maan_man het volgende:
De jongens van Stuk TV? Die hebben al vaker op een dergelijke manier een pretpark bezocht.
Stuk TV :') :') :') Hopelijk maakt de Politie ze stuk
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_181945419
Bobbejaan Schoepen god _O_
Reed ie altijd in zijn Amerikaan door het park. Wat een baas.
U MAD?
  zondag 16 september 2018 @ 22:00:32 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_181951882
Je maakt jezelf wel heel kwetsbaar zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')