Die is ook een stuk jonger en heeft eerder al vast wel ergens in zo'n wagen of sim gereden.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
lol, nog nooit gezien. Dan deed Tom Cruise het toch wat beter in de Red Bull.
Is alleen maar mooi voor de Russen. Petrov, Kvyat, Sirotkin, komende jaren wellicht Markelov en Mazepin. Het worden er steeds meer. Rusland zou eigenlijk weer terug moeten komen met een Russisch team in de F1. "SMP Russian Time Racing" oid.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
grote afzetmarkt....
Vitaly Petrov heeft als eerste Rus in de F1 nog 2 jaar ('10 en '11) voor Renault gereden.
Nissany?quote:Het kan altijd erger. Waar is die zakenman ook alweer die te veel grip meende te hebben?
quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:00 schreef Gruj0 het volgende:
Het kan altijd erger. Waar is die zakenman ook alweer die te veel grip meende te hebben?
Ik denk dat ie Maini bedoelt...die er ook uit gewipt is, net als Ferrucci.quote:
nee nee, was Chanoch Nissany in de Minardi. " I'm coming in, I'm having too much grip"quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:40 schreef JayHovah het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ie Maini bedoelt...die er ook uit gewipt is, net als Ferrucci.
Kan niks vinden over dat Hongaarse F2000 kampioenschap, wat hij meermaals gewonnen heeft. Heeft Chanoch dat zelf georganiseerd ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee nee, was Chanoch Nissany in de Minardi. " I'm coming in, I'm having too much grip"
Vader van Roy Nissany die nu F2 rijdt.
Ook gewoon zelf in een Red Bull helicopter aan komen vliegen...quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die is ook een stuk jonger en heeft eerder al vast wel ergens in zo'n wagen of sim gereden.
Het kan altijd erger. Waar is die zakenman ook alweer die te veel grip meende te hebben?
Wat zou hun belang bij het aanblijven van Ericsson nou zijn?quote:Op zondag 23 september 2018 19:59 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ericsson schijnt ook veilig te zijn, longbow investments hebben nog een minderheidsbelang en eisen dat hij rijder blijft.
Van mij mag hij opbokken.
quote:Op maandag 24 september 2018 17:21 schreef sasquatsch het volgende:
Het lijkt er ook op dat het exit is voor Ericsson. Meerdere bronnen melden nu dat Ferrari zijn optie gaat gebruiken om Giovinazzi bij Sauber te stallen en dat een bevestiging spoedig zal volgen.
Sowieso heeft Vasseur de voorkeur voor Giovinazzi boven Ericsson.
https://www.thecheckeredf(...)giovinazzi-for-2019/
.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:11 schreef Jester65 het volgende:
Sauber meldt inderdaad dat Giovinazzi de plaats van Ericsson in gaat nemen.
Dat vindt iedere man wel lekker toch?quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:28 schreef flipsen het volgende:
Was het nou Ericson of Magnussen die graag zijn ballen gezogen zag worden?
Niet door een mannelijke collega, dank je.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat vindt iedere man wel lekker toch?
Ah ik heb weer eens iets gemist merk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet door een mannelijke collega, dank je.
Albon heeft al een FE stoeltje dus die valt afquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:11 schreef DKUp het volgende:
Mercedes (Mercedes): Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Ferrari (Ferrari): Sebastian Vettel, Charles Leclerc
Red Bull (Honda): Max Verstappen, Pierre Gasly
Renault (Renault): Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo
Force India (Mercedes): Lance Stroll, Sergio Perez, Esteban Ocon, George Russell, Robert Kubica
Haas (Ferrari): Kevin Magnussen, Romain Grosjean, Sergio Perez, Esteban Ocon
McLaren (Renault): Carlos Sainz, Lando Norris
Toro Rosso (Honda): Brendon Hartley, Alexander Albon, Stoffel Vandoorne, Pascal Wehrlein, Daniil Kvyat, Nyck de Vries
Sauber (Ferrari): Kimi Raikkonen, Antonio Giovinazzi
Williams (Mercedes): Sergej Sirotkin, George Russell, Esteban Ocon, Robert Kubica, Artem Markelov, Marcus Ericsson, Lance Stroll
bevestigd, onwaarschijnlijk
Zo ongeveer toch ?
Aangepastquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Albon heeft al een FE stoeltje dus die valt af
Magnussen, was een opmerking richting de Hulkquote:Op dinsdag 25 september 2018 14:28 schreef flipsen het volgende:
Was het nou Ericson of Magnussen die graag zijn ballen gezogen zag worden?
prima en ik zag ook ditquote:
je kijkt geen feederseries zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:22 schreef SoldMayor het volgende:
Nou als of die giovinazzi zo geweldige dingen heeft laten zien tot nu.
Misschien, maar Toro Rosso wil liever wachten op Ticktum, mits hij een superlicentie kan krijgen. Als dat niet lukt (wat zeer waarschijnlijk is) dan maakt hij wel een kansje. Al is hij ook in de running in de Formule E.quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:37 schreef Fer het volgende:
Nog een hint dat we hem snel weer gaan terugzien? Bij Torro Rosso?
https://nl.motorsport.com(...)le-1/3178138/?nrt=54
Het feit dat toto zo loopt te jammeren dat het oneerlijk is dat ocon geen stoeltje kan vinden duidt er wat mij betreft op dat dat het niet gaat worden. Volgens mij is de reden dat ze het nog niet bekend maken omdat ze niet weten of stroll misschien al eerder naar FI kanquote:Op dinsdag 25 september 2018 18:34 schreef sasquatsch het volgende:
Ik hoop nog steeds op Stroll/Ocon bij RPFI en Perez naar Haas in plaats van Grosjean.
twitter:HaasF1Team twitterde op vrijdag 28-09-2018 om 08:59:18 NEWS: Haas F1 Team will retain its driver lineup of @RGrosjean and @KevinMagnussen for the 2019 FIA Formula One World Championship.?: https://t.co/qZNqMbVV8J https://t.co/cQOIWCv6XR reageer retweet
NVM...quote:Op vrijdag 28 september 2018 09:24 schreef Jester65 het volgende:
Grosjean en Magnussen blijven bij Haas, meldt het team.
https://www.haasf1team.co(...)s-driver-lineup-2019quote:Romain Grosjean and Kevin Magnussen Return to American Formula One Team
SOCHI, Russia (Sept. 28, 2018) - Haas F1 Team will retain its driver lineup of Romain Grosjean and Kevin Magnussen for the 2019 FIA Formula One World Championship.
Grosjean has been with Haas F1 Team since its 2016 inception and Magnussen joined the American outfit in 2017. The 2019 season will mark Grosjean's ninth year in Formula One and Magnussen's fifth.
"From the very beginning, we needed experienced drivers to hasten the development of our car and our team, and we have two very good and experienced drivers in Romain Grosjean and Kevin Magnussen. We've improved drastically from last year to this year, so retaining both drivers was a pretty easy decision," said Guenther Steiner, Team Principal, Haas F1 Team.
In only its third season, Haas F1 Team is currently fifth in the constructors' standings with 76 points, 15 points behind fourth-place Renault with an 18-point advantage over sixth-place McLaren. Haas F1 Team finished eighth in the constructors' standings in 2016 and 2017, but has dramatically increased its point tally each year, from 29 points in 2016 to 47 points in 2017 to a goal of breaking the 100-point barrier in 2018.
"I think the 100-point barrier should be and will be broken, and we'll do it with Romain and Kevin," said Steiner from the Sochi Autodrom, site of Sunday's Russian Grand Prix. "Both drivers push each other to be better, and their collective feedback allows us to be better. It's not a coincidence that in their second year as teammates, Haas F1 Team is having its best year. By keeping Romain and Kevin together, we aim to do even better next year."
Grosjean came to Haas F1 Team in 2016 after spending five Formula One seasons with Lotus F1 Team. The 32-year-old Frenchman has competed in 137 Formula One races and earned 10 podium finishes and a total of 371 points. Grosjean scored all 29 points for Haas F1 Team in its inaugural season and is responsible for 55.3 percent of Haas F1 Team's cumulative point tally since 2016.
"It's impressive to see what this team has accomplished in such a relatively short time, and for someone who has been here since the very beginning, I take a lot of pride in the time, effort and sacrifice we've all put forth to make Haas F1 Team so competitive," Grosjean said. "I'm very happy to continue with Haas F1 Team and represent Haas Automation and all of our partners. Gene Haas has built something very special - something we can make even better - and it's an honor to be a part of it."
Magnussen, the 25-year-old from Roskilde, Denmark, joined Haas F1 Team with two years of Formula One experience - one with McLaren in 2014 and another with Renault in 2016. Magnussen finished an impressive second in his Formula One debut at the 2014 Australian Grand Prix and has amassed 130 points in 75 grand prix starts.
"I've never been in a better situation than the one I'm in here at Haas F1 Team," Magnussen said. "This is a team filled with racers and we're all striving for the same thing. There's no bureaucracy and everything is very straightforward. Gene Haas is all about efficiency, and he and Guenther Steiner have created a very efficient environment that gets the best from its people. We all believe in each other and that's why we've achieved as much as we have."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |