Neuh, laat Russell nog maar een jaartje reserve/testdriver uithangen bij Merc. Tussentijds Ocon en Sirotkin voor Williams laten rijden. Die Sirotkin kan echt wel wat.quote:Op zondag 16 september 2018 13:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien dat zowel Ocon als Russell bij Williams gaan rijden.
Sirotkin?!quote:Op zondag 16 september 2018 19:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Neuh, laat Russell nog maar een jaartje reserve/testdriver uithangen bij Merc. Tussentijds Ocon en Sirotkin voor Williams laten rijden. Die Sirotkin kan echt wel wat.
Hij is net begonnen in de F1 en doet het niet eens zo slecht itt Stroll die al bijna 2 jaar ervaring heeft. Daarbij opgeteld dat hun bolide de slechtste van het veld is. Ik zou ook niet zeggen dat Hartley beter is dan Sirotkin, dus zo slecht is SIR zeker niet. Hij heeft gewoon niet het materiaal om te laten zien wat hij kan.quote:
Beter dan Stroll is dan ook niet zo heel veel voor nodig.quote:Op zondag 16 september 2018 21:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij is net begonnen in de F1 en doet het niet eens zo slecht itt Stroll die al bijna 2 jaar ervaring heeft. Daarbij opgeteld dat hun bolide de slechtste van het veld is. Ik zou ook niet zeggen dat Hartley beter is dan Sirotkin, dus zo slecht is SIR zeker niet. Hij heeft gewoon niet het materiaal om te laten zien wat hij kan.
Sirotkin heeft dit seizoen ook gewoon veel pech gehad.
Wehrlein is nog niet zeker, maar het zou me niet verbazen.quote:Op maandag 17 september 2018 21:02 schreef aesop het volgende:
STR is al duidelijk: Kvyat en Werhlein
Waarom stoffel?quote:Op maandag 17 september 2018 20:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Hopelijk: Stoffel bij Sauber, Giovinazzi ipv Grosjean bij Haas, Russell testrijder Merc, Sirotkin om de centen en Ocon met Merc-korting bij Williams.
Ericsson en Grosjean afzwaaien.
STR is een groot vraagteken met Helmut Marko z'n spinsels soms, en Tost die ook nog af en toe de baas wilt zijn....
omdat ik er van overtuigd ben dat hij beter is dan die nu word afgeschilderd. Tegenover Alonso heeft ie nooit een eerlijke kans gehad dit jaar, dat merk je alleen al aan de manier waarop die vette Amerikaan van Mclaren tegen de pers praat, praat maar over 1 rijder. Vasseur zou hem een eerlijke kans kunnen geven, en dan heb je met Kimi een prima maatstaf.quote:
Ach, als hij er weer wordt uitgeflikkerd wint Verstappen weer een racequote:Op dinsdag 18 september 2018 16:42 schreef flipsen het volgende:
Dat van Kvyat is toch gewoon een slechte grap mag ik hopen
Ik hoop het niet, was net blij dat ie opgedonderd was.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pascal Wehrlein on pole for 2019 Toro Rosso race seat...
Hartley kan je niet nog een jaar aan laten modderen, dan is Wehrlein nog niet eens zo'n slechte free agent om vast te leggen.
Concreter dan de geruchten rond Wehrlein.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:42 schreef flipsen het volgende:
Dat van Kvyat is toch gewoon een slechte grap mag ik hopen
Kan die jongen niet gewoon de eer aan zichzelf houden? Of wil hij zich echt voor de 3e keer laten vernederen door Horner/Tosti en co?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Concreter dan de geruchten rond Wehrlein.
Waarom dan? Heeft het toch prima gedaan in de Sauber vorig jaar, helemaal als je bedenkt dat ie behoorlijk benadeeld werd tov Eriksonn.quote:Op dinsdag 18 september 2018 18:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, was net blij dat ie opgedonderd was.
Weetnie, help me evenquote:Op dinsdag 18 september 2018 19:41 schreef aesop het volgende:
[..]
Waarom dan? Heeft het toch prima gedaan in de Sauber vorig jaar, helemaal als je bedenkt dat ie behoorlijk benadeeld werd tov Eriksonn.
2x in de punten in een extreem slechte auto, waarvan 1 p8.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weetnie, help me even
Er is in het algemeen weinig liefde voor onze Belgische vriend VanDoorne terwijl zelfs Max aangaf dat hij benadeeld wordt toch Alonso
Meteen in een Mercedes als ie er een jaar uit is geweest? Zie 't niet gebeuren.quote:
Wat een bullshit. Laat hem eerst eens een jaartje spelen met 500+ pk en zien of hij zich gedraagt.quote:Op woensdag 19 september 2018 10:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Idd een bijzondere tactiek. Ik hoop dat het niet werkt:
https://www.f1today.net/n(...)uperlicentie-leveren
https://www.gpblog.com/nl(...)sso-te-krijgen-.html
Dat teststoeltje bij Ferrari zegt ook steeds minder volgens mij.. Die Rudy van Buuren maakt als gamer nog meer meters in (echte) McLarens dan testrijders bij Ferrari aan echt rijden toekomenquote:Op woensdag 19 september 2018 13:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vandoorne zou volgens sommige geruchten kans maken op een zitje als testrijder bij Ferrari: https://www.gpblog.com/nl(...)cht-bij-ferrari.html
af een toe een demootje in een V8quote:Op donderdag 20 september 2018 11:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat teststoeltje bij Ferrari zegt ook steeds minder volgens mij.. Die Rudy van Buuren maakt als gamer nog meer meters in (echte) McLarens dan testrijders bij Ferrari aan echt rijden toekomen
En ze maken het bekend in Sotchi Rusland.quote:Op donderdag 20 september 2018 19:10 schreef sasquatsch het volgende:
Kubica weet van niets, Giovinazzi is Ferrari junior en gaat waarschijnlijk naar Sauber, dus dan blijft alleen Kvyat over.
Ja of een andere Rus he, Sirotkinquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
En ze maken het bekend in Sotchi Rusland.
Dan is 1 en 1 gewoon 2 en maken ze Kvyat bekend.
De rest zal afhangen van hoe Hartley de rest van het seizoen presteert of hij aan mag blijven. Ik denk dat ze hem nog 1 jaar aanhouden wegens ervaring met de Honda motor en daarna pas vervangen.
https://www.gpfans.com/nl(...)oro-rosso-gaat-voor-één-van-deze-drie-coureurs/quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja of een andere Rus he, Sirotkin
Die heeft nog een contract bij Williamsquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja of een andere Rus he, Sirotkin
Ik was ook niet bepaald serieus Voske Ik had ook Markelov kunnen zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2018 10:24 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.gpfans.com/nl(...)oro-rosso-gaat-voor-één-van-deze-drie-coureurs/
Sirotkin staat niet op de shortlist van Marko.
Of Poetin..quote:Op vrijdag 21 september 2018 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was ook niet bepaald serieus Voske Ik had ook Markelov kunnen zeggen
Dat mocht ie willenquote:
Kennelijk had ik dat verdrongenquote:
World Series By Renault wagen.....quote:
het gaat om het idee, talent heeft hijquote:Op vrijdag 21 september 2018 14:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Worldfeed Series By Renault wagen.....
Markelov is nogsteeds “development driver” bij Renault.quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:30 schreef Gruj0 het volgende:
Renault heeft wel iets met Russen iig.
Vorig jaar was Sirotkin reserve/testdriver voor Renault, dit jaar Markelov. De Frans-Russische banden zijn dus niet zo slecht.
lol, nog nooit gezien. Dan deed Tom Cruise het toch wat beter in de Red Bull.quote:
grote afzetmarkt....quote:Op vrijdag 21 september 2018 15:30 schreef Gruj0 het volgende:
Renault heeft wel iets met Russen iig.
Vorig jaar was Sirotkin reserve/testdriver voor Renault, dit jaar Markelov. De Frans-Russische banden zijn dus niet zo slecht.
Die is ook een stuk jonger en heeft eerder al vast wel ergens in zo'n wagen of sim gereden.quote:Op vrijdag 21 september 2018 16:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
lol, nog nooit gezien. Dan deed Tom Cruise het toch wat beter in de Red Bull.
Is alleen maar mooi voor de Russen. Petrov, Kvyat, Sirotkin, komende jaren wellicht Markelov en Mazepin. Het worden er steeds meer. Rusland zou eigenlijk weer terug moeten komen met een Russisch team in de F1. "SMP Russian Time Racing" oid.quote:Op vrijdag 21 september 2018 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
grote afzetmarkt....
Vitaly Petrov heeft als eerste Rus in de F1 nog 2 jaar ('10 en '11) voor Renault gereden.
Nissany?quote:Het kan altijd erger. Waar is die zakenman ook alweer die te veel grip meende te hebben?
quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:00 schreef Gruj0 het volgende:
Het kan altijd erger. Waar is die zakenman ook alweer die te veel grip meende te hebben?
Ik denk dat ie Maini bedoelt...die er ook uit gewipt is, net als Ferrucci.quote:
nee nee, was Chanoch Nissany in de Minardi. " I'm coming in, I'm having too much grip"quote:Op vrijdag 21 september 2018 21:40 schreef JayHovah het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ie Maini bedoelt...die er ook uit gewipt is, net als Ferrucci.
Kan niks vinden over dat Hongaarse F2000 kampioenschap, wat hij meermaals gewonnen heeft. Heeft Chanoch dat zelf georganiseerd ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee nee, was Chanoch Nissany in de Minardi. " I'm coming in, I'm having too much grip"
Vader van Roy Nissany die nu F2 rijdt.
Ook gewoon zelf in een Red Bull helicopter aan komen vliegen...quote:Op vrijdag 21 september 2018 20:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die is ook een stuk jonger en heeft eerder al vast wel ergens in zo'n wagen of sim gereden.
Het kan altijd erger. Waar is die zakenman ook alweer die te veel grip meende te hebben?
Wat zou hun belang bij het aanblijven van Ericsson nou zijn?quote:Op zondag 23 september 2018 19:59 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ericsson schijnt ook veilig te zijn, longbow investments hebben nog een minderheidsbelang en eisen dat hij rijder blijft.
Van mij mag hij opbokken.
quote:Op maandag 24 september 2018 17:21 schreef sasquatsch het volgende:
Het lijkt er ook op dat het exit is voor Ericsson. Meerdere bronnen melden nu dat Ferrari zijn optie gaat gebruiken om Giovinazzi bij Sauber te stallen en dat een bevestiging spoedig zal volgen.
Sowieso heeft Vasseur de voorkeur voor Giovinazzi boven Ericsson.
https://www.thecheckeredf(...)giovinazzi-for-2019/
.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:11 schreef Jester65 het volgende:
Sauber meldt inderdaad dat Giovinazzi de plaats van Ericsson in gaat nemen.
Dat vindt iedere man wel lekker toch?quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:28 schreef flipsen het volgende:
Was het nou Ericson of Magnussen die graag zijn ballen gezogen zag worden?
Niet door een mannelijke collega, dank je.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat vindt iedere man wel lekker toch?
Ah ik heb weer eens iets gemist merk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2018 14:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet door een mannelijke collega, dank je.
Albon heeft al een FE stoeltje dus die valt afquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:11 schreef DKUp het volgende:
Mercedes (Mercedes): Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Ferrari (Ferrari): Sebastian Vettel, Charles Leclerc
Red Bull (Honda): Max Verstappen, Pierre Gasly
Renault (Renault): Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo
Force India (Mercedes): Lance Stroll, Sergio Perez, Esteban Ocon, George Russell, Robert Kubica
Haas (Ferrari): Kevin Magnussen, Romain Grosjean, Sergio Perez, Esteban Ocon
McLaren (Renault): Carlos Sainz, Lando Norris
Toro Rosso (Honda): Brendon Hartley, Alexander Albon, Stoffel Vandoorne, Pascal Wehrlein, Daniil Kvyat, Nyck de Vries
Sauber (Ferrari): Kimi Raikkonen, Antonio Giovinazzi
Williams (Mercedes): Sergej Sirotkin, George Russell, Esteban Ocon, Robert Kubica, Artem Markelov, Marcus Ericsson, Lance Stroll
bevestigd, onwaarschijnlijk
Zo ongeveer toch ?
Aangepastquote:Op dinsdag 25 september 2018 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Albon heeft al een FE stoeltje dus die valt af
Magnussen, was een opmerking richting de Hulkquote:Op dinsdag 25 september 2018 14:28 schreef flipsen het volgende:
Was het nou Ericson of Magnussen die graag zijn ballen gezogen zag worden?
prima en ik zag ook ditquote:
je kijkt geen feederseries zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:22 schreef SoldMayor het volgende:
Nou als of die giovinazzi zo geweldige dingen heeft laten zien tot nu.
Misschien, maar Toro Rosso wil liever wachten op Ticktum, mits hij een superlicentie kan krijgen. Als dat niet lukt (wat zeer waarschijnlijk is) dan maakt hij wel een kansje. Al is hij ook in de running in de Formule E.quote:Op dinsdag 25 september 2018 16:37 schreef Fer het volgende:
Nog een hint dat we hem snel weer gaan terugzien? Bij Torro Rosso?
https://nl.motorsport.com(...)le-1/3178138/?nrt=54
Het feit dat toto zo loopt te jammeren dat het oneerlijk is dat ocon geen stoeltje kan vinden duidt er wat mij betreft op dat dat het niet gaat worden. Volgens mij is de reden dat ze het nog niet bekend maken omdat ze niet weten of stroll misschien al eerder naar FI kanquote:Op dinsdag 25 september 2018 18:34 schreef sasquatsch het volgende:
Ik hoop nog steeds op Stroll/Ocon bij RPFI en Perez naar Haas in plaats van Grosjean.
twitter:HaasF1Team twitterde op vrijdag 28-09-2018 om 08:59:18 NEWS: Haas F1 Team will retain its driver lineup of @RGrosjean and @KevinMagnussen for the 2019 FIA Formula One World Championship.?: https://t.co/qZNqMbVV8J https://t.co/cQOIWCv6XR reageer retweet
NVM...quote:Op vrijdag 28 september 2018 09:24 schreef Jester65 het volgende:
Grosjean en Magnussen blijven bij Haas, meldt het team.
https://www.haasf1team.co(...)s-driver-lineup-2019quote:Romain Grosjean and Kevin Magnussen Return to American Formula One Team
SOCHI, Russia (Sept. 28, 2018) - Haas F1 Team will retain its driver lineup of Romain Grosjean and Kevin Magnussen for the 2019 FIA Formula One World Championship.
Grosjean has been with Haas F1 Team since its 2016 inception and Magnussen joined the American outfit in 2017. The 2019 season will mark Grosjean's ninth year in Formula One and Magnussen's fifth.
"From the very beginning, we needed experienced drivers to hasten the development of our car and our team, and we have two very good and experienced drivers in Romain Grosjean and Kevin Magnussen. We've improved drastically from last year to this year, so retaining both drivers was a pretty easy decision," said Guenther Steiner, Team Principal, Haas F1 Team.
In only its third season, Haas F1 Team is currently fifth in the constructors' standings with 76 points, 15 points behind fourth-place Renault with an 18-point advantage over sixth-place McLaren. Haas F1 Team finished eighth in the constructors' standings in 2016 and 2017, but has dramatically increased its point tally each year, from 29 points in 2016 to 47 points in 2017 to a goal of breaking the 100-point barrier in 2018.
"I think the 100-point barrier should be and will be broken, and we'll do it with Romain and Kevin," said Steiner from the Sochi Autodrom, site of Sunday's Russian Grand Prix. "Both drivers push each other to be better, and their collective feedback allows us to be better. It's not a coincidence that in their second year as teammates, Haas F1 Team is having its best year. By keeping Romain and Kevin together, we aim to do even better next year."
Grosjean came to Haas F1 Team in 2016 after spending five Formula One seasons with Lotus F1 Team. The 32-year-old Frenchman has competed in 137 Formula One races and earned 10 podium finishes and a total of 371 points. Grosjean scored all 29 points for Haas F1 Team in its inaugural season and is responsible for 55.3 percent of Haas F1 Team's cumulative point tally since 2016.
"It's impressive to see what this team has accomplished in such a relatively short time, and for someone who has been here since the very beginning, I take a lot of pride in the time, effort and sacrifice we've all put forth to make Haas F1 Team so competitive," Grosjean said. "I'm very happy to continue with Haas F1 Team and represent Haas Automation and all of our partners. Gene Haas has built something very special - something we can make even better - and it's an honor to be a part of it."
Magnussen, the 25-year-old from Roskilde, Denmark, joined Haas F1 Team with two years of Formula One experience - one with McLaren in 2014 and another with Renault in 2016. Magnussen finished an impressive second in his Formula One debut at the 2014 Australian Grand Prix and has amassed 130 points in 75 grand prix starts.
"I've never been in a better situation than the one I'm in here at Haas F1 Team," Magnussen said. "This is a team filled with racers and we're all striving for the same thing. There's no bureaucracy and everything is very straightforward. Gene Haas is all about efficiency, and he and Guenther Steiner have created a very efficient environment that gets the best from its people. We all believe in each other and that's why we've achieved as much as we have."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |