abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181929852
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:41 schreef ato het volgende:
Wat vond je van Macedonie 2003, Redefine?
Bedoel je 2002? Want in 2003 deden ze niet mee. Als het om 2002 gaat. Kan mij het van destijds niet goed genoeg herinneren. Maar het liedje zelf vind ik wel ok. Live vooral slecht gezongen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_181929906
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:48 schreef Redefine het volgende:

[..]

Bedoel je 2002? Want in 2003 deden ze niet mee. Als het om 2002 gaat. Kan mij het van destijds niet goed genoeg herinneren. Maar het liedje zelf vind ik wel ok. Live vooral slecht gezongen.
Oh ja 2002, ik was helemaal weg van Karolina. Mooie vrouw ook. Jammer dat zij het prachtig nummer matig bracht.
Life can be a bitch, so like it..
pi_181929942
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:50 schreef ato het volgende:

[..]

Oh ja 2002, ik was helemaal weg van Karolina. Mooie vrouw ook. Jammer dat zij het prachtig nummer matig bracht.
Ja jammer van de zang. En ook een mooie vrouw ja. Sowieso wel veel mooie vrouwen uit Macedonië.

En ook daar weer een gekke aankleding :') Kunnen ze niet een paar Zweden daarvoor inhuren, misschien dat het dan nog wat wordt.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_181929997
Macedonië heeft 1 x een goed plaatje geleverd in 2004.
Zo'n goede zanger en zo triest dat hij zo jong overleden is.
pi_181930001
Laat maar, hier ging iets mis
pi_181930041
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:54 schreef ato het volgende:
Macedonië heeft 1 x een goed plaatje geleverd in 2004.
Zo'n goede zanger en zo triest dat hij zo jong overleden is.
Kaliopi 2012 was toch ook vooral een goede plaat.
pi_181930059
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
Laat maar, hier ging iets mis
Dat zeggen ze bij de Macedonische organisatie ook altijd.
pi_181930089
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:34 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ook dat is weer een goed voorbeeld van Macedonië ja. Die van 2012 is echt geweldig. Dit liedje vond ik ook niet zo super, maar had het best kunnen redden. Maar ging ook weer nergens over qua uitvoering. Vooral die gil aan het einde, dat was echt een moetje, want dat was in 2012 toch zo goed.

Dat was bij Paula Seling (samen met Ovi) ook al. Eerst met het briljante Playing With Fire komen en dan later je reputatie verkloten met dat rare Miracle. Met dan ook een verplichte hoge noot.
Paula Seling & Ovi is ook een goed voorbeeld daarvan inderdaad! Ik vond Playing With Fire echt tof in 2010 en vond de hoge notering echt terecht. Miracle was echt een slap aftreksel en sowieso een veel minder nummer, maar wat het allemaal nog meer tacky maakte was de gimmicks van hun 2010 inzending die er ineens krampachtig bij werden gesleept. :') Niet alleen die hoge noot, maar ook die pianogimmick; eerst een met toetsen aan twee kanten, daarna een cirkelvormige... En er was volgens mij nog iets dat terugkwam, maar dat kan ik me zo 1 2 3 even niet herinneren.
pi_181930210
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:57 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Paula Seling & Ovi is ook een goed voorbeeld daarvan inderdaad! Ik vond Playing With Fire echt tof in 2010 en vond de hoge notering echt terecht. Miracle was echt een slap aftreksel en sowieso een veel minder nummer, maar wat het allemaal nog meer tacky maakte was de gimmicks van hun 2010 inzending die er ineens krampachtig bij werden gesleept. :') Niet alleen die hoge noot, maar ook die pianogimmick; eerst een met toetsen aan twee kanten, daarna een cirkelvormige... En er was volgens mij nog iets dat terugkwam, maar dat kan ik me zo 1 2 3 even niet herinneren.
Die piano was ook echt :') ja. Ik denk dat die andere gimmick het vuur was. Heb geen zin om het optreden te bekijken, want dat doet pijn aan mijn ogen. Het was verder eigenlijk ook wel zo dat ze de chemie die ze beiden echt hadden tot een gimmick gemaakt hebben.

Sowieso zie je vaak dat men teveel wil profiteren op het eerste succes. Zo van, dat vond men toen heel leuk, dus dat doen we gewoon nog een keer. Bij Jedward zag je dat ook heel goed.

Daarom vond ik het juist heel knap dat Lena toen echt iets heel anders deed ^O^ Weliswaar scoorde het niet heel hoog, maar wel echt wat anders.
pi_181930379
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Kaliopi 2012 was toch ook vooral een goede plaat.
Dan is dat mijn nr 2) van Macedonië wat live goed werd gebracht.
pi_181930396
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die piano was ook echt :') ja. Ik denk dat die andere gimmick het vuur was. Heb geen zin om het optreden te bekijken, want dat doet pijn aan mijn ogen. Het was verder eigenlijk ook wel zo dat ze de chemie die ze beiden echt hadden tot een gimmick gemaakt hebben.

Sowieso zie je vaak dat men teveel wil profiteren op het eerste succes. Zo van, dat vond men toen heel leuk, dus dat doen we gewoon nog een keer. Bij Jedward zag je dat ook heel goed.

Daarom vond ik het juist heel knap dat Lena toen echt iets heel anders deed ^O^ Weliswaar scoorde het niet heel hoog, maar wel echt wat anders.
Ja, ik denk inderdaad dat ik het vuur bedoelde! Miracle was gewoon in veel opzichten zo'n inzending waarvan krampachtig het eerdere succes werd uitgemolken, en niet eens als parodie of zo.

Lena werd 10e toch? Dat vind ik best hoog hoor. Al had ze nog wel wat hoger mogen eindigen gezien het deelnemersveld in 2011 (dat vind ik persoonlijk een van de minste jaren van het moderne ESF). Wel heel tof toen dat ze heel iets anders deed dan het jaar ervoor. ^O^
pi_181930430
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:01 schreef Redefine het volgende:

[..]

Lena vond ik nog beter in 2011 ^O^

Ja zij werd 10e.
pi_181930493
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, ik denk inderdaad dat ik het vuur bedoelde! Miracle was gewoon in veel opzichten zo'n inzending waarvan krampachtig het eerdere succes werd uitgemolken, en niet eens als parodie of zo.

Lena werd 10e toch? Dat vind ik best hoog hoor. Al had ze nog wel wat hoger mogen eindigen gezien het deelnemersveld in 2011 (dat vind ik persoonlijk een van de minste jaren van het moderne ESF). Wel heel tof toen dat ze heel iets anders deed dan het jaar ervoor. ^O^
Ik zie inderdaad dat ze toch nog 10e is geworden :o Ik had in mijn hoofd zestiende ofzo. Maar ik bedoel eigenlijk meer dat ze als winnares ingezet wordt om weer te winnen (door Duitsland) en dan niet daar in de buurt komen. Dat het op dat vlak dan tegenvalt. Zelf vond ik dat natuurlijk niet.
pi_181930501
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:05 schreef ato het volgende:

[..]

Dan is dat mijn nr 2) van Macedonië wat live goed werd gebracht.
Kaliopi 2012 is mijn absolute favoriet van Macedonië. Goed nummer, goede artieste, goed in beeld gebracht. Een zeldzaam jaar dat alles voor Macedonië juist wel eens op de juiste plek viel. Het had ook veel hoger mogen eindigen dan het deed.
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:10:35 #40
351614 ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_181930533
Crno I Belo. _O_ het beste van 2012. Die belachelijk hoge noot _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_181930585
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Kaliopi 2012 is mijn absolute favoriet van Macedonië. Goed nummer, goede artieste, goed in beeld gebracht. Een zeldzaam jaar dat alles voor Macedonië juist wel eens op de juiste plek viel. Het had ook veel hoger mogen eindigen dan het deed.
Een beetje de CATS van Macedonië eigenlijk. Niet qua score dan. Maar wel als je kijkt naar het passende plaatje.
pi_181930605
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:10 schreef ijs_beer het volgende:
Crno I Belo. _O_ het beste van 2012. Die belachelijk hoge noot _O_
Dat vonden ze in Macedonië ook, daarom deden ze het in 2016 nog even dunnetjes over. :P

Heb jij wat liedjes voor dit topic?
pi_181930700
Ik heb door dit topic weer 2012 Kaliopi en Tose Proeski 2004 gekeken.
Beide goede liedjes en goede liveperfomance. Tose was destijds ook een grote ster in de Balkan landen en het was een groot verdriet toen hij op 26 jarige leeftijd overleed.
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:23:32 #44
351614 ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_181930811
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat vonden ze in Macedonië ook, daarom deden ze het in 2016 nog even dunnetjes over. :P

Heb jij wat liedjes voor dit topic?
Straight in to love van Slovenië 2013 vond ik echt wel een tof nummer toen, goeie clip opzich ook wel. Live optreden was vocaal niet echt goed en staging was armetierig.
pi_181930864
Mijn nr 1) na het zien van de previews:

Live viel het tegen, slechte staging, choreografie. Ik had er meer van verwacht.
Zakte van nr 1) naar nr 3) op mijn lijst.

pi_181930890
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:23 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Straight in to love van Slovenië 2013 vond ik echt wel een tof nummer toen, goeie clip opzich ook wel. Live optreden was vocaal niet echt goed en staging was armetierig.
Zowel video als live was het slecht :P
  zaterdag 15 september 2018 @ 23:29:32 #47
351614 ijs_beer
IJskoud de lekkerste.
pi_181930942
Joan Franka ;(
pi_181932073
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:26 schreef ato het volgende:
Mijn nr 1) na het zien van de previews:

Live viel het tegen, slechte staging, choreografie. Ik had er meer van verwacht.
Zakte van nr 1) naar nr 3) op mijn lijst.

Dana was live niet best nee, waardoor het flink minder was dan de clip. Al was het nog steeds wel een aardig optreden. Die andere keer dat ze nog een keer meedeed :X
pi_181932108
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:23 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik vind het nummer slechts ok. Maar snap volkomen wat je bedoeld. De clipversie is dan nog wel tof, maar op het podium een rommeltje. En oei wat is het vals, mijn oren }:|
pi_181932155
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
Joan Franka ;(
Ja. Liedje was nog best leuk, maar die hele staging....En dat ze keek als een hertje in de koplampen van een aanstormende auto hielp ook niet mee.

Eigenlijk vind ik Never Alone van de 3 J's ook wel hieronder. Oké er waren betere keuzes voor een liedje. Maar het was nog steeds goed genoeg om naar de finale te gaan denk ik. Maar ja dan moet je er niet zoiets oninteressants van maken.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')