abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  woensdag 10 oktober 2018 @ 11:13:04 #51
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_182428580
registreer om deze reclame te verbergen
Ik ga alleen op pad met een volledig ingerichte camper. Je weet maar nooit wat er onderweg gebeurd.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 11:35:21 #52
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_182428939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:29 schreef danos het volgende:
TS vraagt om zaken voor comfort tijdens lange ritten en je krijgt bijna alleen maar replies met overlevingapakketten voor als er wat mis gaat.

Rijden Fok!ers dan in zulke ragbakken dat iedere 100km+ kan stranden in een midweekje kamperen op de vluchtstrook? :')
Ook nog op afstand van minimaal 100km van het volgende dorpje... in Nederland :')
Don't let my username fool you...
pi_182429591
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:04 schreef Monsieur-Mouette het volgende:

[..]

Ik vind het juist oncomfortabel om veel spullen bij mij te hebben, heb alleen een reistas in de kofferbak met een handoek en een creditcard en dan nog spulletjes die er fabrieks-af bij de auto zijn geleverd zijn zoals een compressor bij het reservewiel.
In een station wagon staat zo'n kratje niet echt in de weg, in de cabine heb ik eigenlijk alleen een pakje zakdoekjes, plastic zakje en wat van die snoetedoekjes.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_182670112
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:29 schreef danos het volgende:
TS vraagt om zaken voor comfort tijdens lange ritten en je krijgt bijna alleen maar replies met overlevingapakketten voor als er wat mis gaat.

Rijden Fok!ers dan in zulke ragbakken dat iedere 100km+ kan stranden in een midweekje kamperen op de vluchtstrook? :')
Doodvriezen in de berm langs de snelweg is anders best oncomfortabel hoor.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 22 oktober 2018 @ 20:11:52 #55
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_182676737
Water, opladers en andere standaard meuk

En een klein tasje met wat schone kleding, tandenborstel, lenzenvloeistof enz voor als ik ongepland toch ergens een hotel ga pakken.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
pi_182677107
Koffie voor 's ochtends richting werk te rijden. Zakje wiet. lange vloeij, blikjes bier en sigaretten voor in de file terug naar huis. Verder voor nood altijd 50 euro in het stuur verstopt. En in de koffebak een verbandtrommel, reservewiel (grote niet het kleintje wat erbij zat). En voor als de auto een keer echt kapot gaat ligt er een fles goedkope wodka in de opening waar het originele reservewiel lag.
  dinsdag 23 oktober 2018 @ 08:34:21 #57
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_182684412
De zaken die affabriek/door de dealer in m'n auto zijn gelegd:

-reservewiel met wat basisgereedschap
-2 hesjes
-gevarendriehoek
-lifehammer
-EHBO-doos

Wat ik er zelf standaard in heb liggen:
-oplader voor m'n telefoon
-flinke voorraad zakdoeken
-ruitenwisservloeistof

Wat ik niet standaard heb, maar koop voordat ik instap voor een lange rit:
-eten en drinken

Bij m'n vorige auto die 15 jaar oud was en hier en daar vloeistoffen begon te lekken ook standaard olie en kvs, inmiddels heb ik een gloednieuwe en heb ik die 2 dus niet meer bij me.
pi_182710279
Reserveband, genoeg benzine en mijn anwb pasje dat moet voldoende zijn.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')