abonnement Unibet Coolblue
pi_181922296
Lijkt of ze zo met de blokken kunnen spelen met al die kissies verspreid over de grond in dat klompenhok
pi_181922299
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze deden hun tientje in de pot van John, ze betaalden mee om huisjes te bouwen. Het was eigenlijk altijd al de bedoeling dat John in het eerste huisje zou gaan.
Weet niet of ze nu nog voor dit huisje betalen. Had niet de indruk, was voor de bouwpot omdat er nog meer gebouwd moet worden. Snap het ook niet zo goed, want dat was een eigen bedrijfje en ze wisten ook hoe John was en dat zijn wil wet is. Ik wist het wel hoor.
Ik durf het ook niet te zeggen hoeveel de bewoners er in hebben gestopt.....maar net wat je zegt je kan weten dat hij er veel over blijft zeggen.
  zaterdag 15 september 2018 @ 17:39:44 #53
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_181922302


Ze maken er zelf ook een puinhoop van de familie kankerpit!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_181922318
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:38 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook gewoon te bezopen voor woorden dat iemand van 57 in een natte tent moet slapen omdat er een paar 20ers in het huisje liggen?
Inderdaad......maar dat heeft hij toch zelf gedaan......
pi_181922340
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze deden hun tientje in de pot van John, ze betaalden mee om huisjes te bouwen. Het was eigenlijk altijd al de bedoeling dat John in het eerste huisje zou gaan.
Weet niet of ze nu nog voor dit huisje betalen. Had niet de indruk, was voor de bouwpot omdat er nog meer gebouwd moet worden. Snap het ook niet zo goed, want dat was een eigen bedrijfje en ze wisten ook hoe John was en dat zijn wil wet is. Ik wist het wel hoor.
Manon een tientje, Brenda 50 euro maar wilde ook 100 euro geven.
pi_181922353
Gerrit heeft een Engelse Dubbeldekker op het oog.12.000 euro.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181922358
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:38 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook gewoon te bezopen voor woorden dat iemand van 57 in een natte tent moet slapen omdat er een paar 20ers in het huisje liggen?
dat is ook zo, maar zo lang het warm
Genoeg was hoorde je Sjon niet en ging zijn privacy boven alles. Nu wordt het kouder en natter snachts dus tijd om te verkassen en neemt ie de cams voor lief.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_181922366
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:40 schreef Mylene het volgende:

[..]

Manon een tientje, Brenda 50 euro maar wilde ook 100 euro geven.
Brandon en Jess en Jeffrey weet je niet??
pi_181922368
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:39 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Lijkt of ze zo met de blokken kunnen spelen met al die kissies verspreid over de grond in dat klompenhok
John had al geprobeerd om ze uit dat hok te krijgen, maar daar trapten ze niet in. _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_181922390
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:38 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook gewoon te bezopen voor woorden dat iemand van 57 in een natte tent moet slapen omdat er een paar 20ers in het huisje liggen?
vind ik van wel, kun je nog zo veel van die opa pis vinden, maar ik had echt gezegd en nou ga je uit die tent en warmer liggen. En dan kun je van alles van zeikmeik vinden, maar hij is echt zorgzaam voor sjon.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181922393
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:41 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

dat is ook zo, maar zo lang het warm
Genoeg was hoorde je Sjon niet en ging zijn privacy boven alles. Nu wordt het kouder en natter snachts dus tijd om te verkassen en neemt ie de cams voor lief.
Oh was de cams even vergeten inderdaad....... :D
pi_181922416
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:41 schreef zodeju het volgende:

[..]

Brandon en Jess en Jeffrey weet je niet??
Nee, niet meegekregen. Volgens mij eigenlijk niets.
pi_181922424
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:40 schreef Mylene het volgende:

[..]

Manon een tientje, Brenda 50 euro maar wilde ook 100 euro geven.
Brenda (Herstellen, verkeerde naam): Manon heb ik een tientje zien geven, later hoorde ik haar over 25 euro voor spijkers en schroeven.
Ze heeft al genoeg avonden droog gelegen voor dat geld. En terwijl Manon nog meer geld had (want John vroeg er toen naar) maar wilde andere dingen met het geld gaan doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ThunderBitch op 15-09-2018 17:58:04 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_181922430
er ligt daar iets voor de caravan...iemand gaat eerdaags gigantisch op z'n plaat :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181922438
oh de boomstam gaat kletsen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_181922447
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:38 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook gewoon te bezopen voor woorden dat iemand van 57 in een natte tent moet slapen omdat er een paar 20ers in het huisje liggen?
Tuurlijk maar hij wilde er zelf niet in heeft hij steeds gezegd.
pi_181922450
Jessie is echt een bitch tegen iedereen momenteel
pi_181922461
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nee, niet meegekregen. Volgens mij eigenlijk niets.
Ging hooguit wat van JMJ in de bouwpot (?) en Jeff hielp mee, maar geen geld volgens mij.
Heb niet zo het idee dat ze al veel geld bijgedragen hebben. Het was ook niet de bedoeling dat ze in dat huisje zouden komen. Ze voelen zich boven anderen staan, want dat anderen in kou lagen, kon ze ook geen moer schelen, als zij maar droog lagen. Joa, Tim, Chris, Hiske en ook die in de caravan, kon ze niets schelen. Ze konden de zenuwen krijgen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_181922470
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:41 schreef zodeju het volgende:

[..]

Brandon en Jess en Jeffrey weet je niet??
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:42 schreef Charmian het volgende:

[..]

vind ik van wel, kun je nog zo veel van die opa pis vinden, maar ik had echt gezegd en nou ga je uit die tent en warmer liggen. En dan kun je van alles van zeikmeik vinden, maar hij is echt zorgzaam voor sjon.
Jessie heeft het een paar keer aangeboden en dan nog wilde hij niet.
pi_181922477
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nee, niet meegekregen. Volgens mij eigenlijk niets.
Wel jeffrey en jessie hebben er genoeg aan bijgedragen vertelde John,
pi_181922483
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Brenda heb ik een tientje zien geven, later hoorde ik haar over 25 euro voor spijkers en schroeven.
Ze heeft al genoeg avonden droog gelegen voor dat geld. En terwijl Manon nog meer geld had (want John vroeg er toen naar) maar wilde andere dingen met het geld gaan doen.
Dat was manon. Die een tientje gaf.
pi_181922489
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Brenda heb ik een tientje zien geven, later hoorde ik haar over 25 euro voor spijkers en schroeven.
Ze heeft al genoeg avonden droog gelegen voor dat geld. En terwijl Manon nog meer geld had (want John vroeg er toen naar) maar wilde andere dingen met het geld gaan doen.
Ik heb het gesprek gevolgd tussen Brenda en John in de tent toen hij ook nog zei dat 100 euro niet hoefde. Ik heb alleen Manon een tientje zien geven, eigenlijk ook nog schoorvoetend.
pi_181922499
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:38 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook gewoon te bezopen voor woorden dat iemand van 57 in een natte tent moet slapen omdat er een paar 20ers in het huisje liggen?
john gun ik een klotentent die lekt >:O
pi_181922504
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Brenda heb ik een tientje zien geven, later hoorde ik haar over 25 euro voor spijkers en schroeven.
Ze heeft al genoeg avonden droog gelegen voor dat geld. En terwijl Manon nog meer geld had (want John vroeg er toen naar) maar wilde andere dingen met het geld gaan doen.
Ik heb Manon een tientje zien geven.Was met tegenzin.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_181922513
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit heeft een Engelse Dubbeldekker op het oog.12.000 euro.
Is toch van de zotte. Wat moet je met zoiets voor die periode. Ik zou het niet doen. Je weet niet eens hoe lang je erin blijft. Als ik weg zou gaan, zou ik ook mijn geld terug willen. Veel te veel geld voor een onderkomen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')