abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181919215
Uitgerekende data:

14 september: Helsinki (jongen)
16 september: Soof-87
17 september: lunapuella (jongen)
29 september: Peacefulll (jongen)

6 oktober: Priemgirl (jongen)
20 oktober: Mrs.Peel
31 oktober: eponine

17 november: aapieannie (tweeling jongens)
19 november: JaleesaJoia (jongen)
25 november: Tink89

14 december: Hilzillah

2019:

27 januari: Klaprooss
31 januari: krijgerrtje

2 februari: Limone

8 maart: Mardy_Bum
22 maart: VenusFlyTrap
24 maart: ***Leintjeuh en kaasplankje***

2 april: Cholula
5 april: Djoess
19 april: Rebubbled
30 april: Kleurdoos
30 april: CaVaBien

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 17-09-2018 14:36:03 ]
  zaterdag 15 september 2018 @ 14:54:44 #2
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181919793
Ik meld me met baby in de buik -O-.
Gisteren niets bijzonders gedaan om m'n UD mijlpaal te vieren behalve poetsen en op bed liggen met vreselijke krampen in rug en buik. En toen werd het weer rustig :').

Ik las iets over goede echo's en weekwissels! Een *O* voor jullie. Deze hier kruipt weer op de bank met een dekentje. We hebben een stukje gewandeld en zijn door een woonwijk met overdreven veel drempels gereden. Heeft niet veel gedaan behalve mijn broodje met warm vlees omhoog doen komen _O-.
pi_181919806
Oh aapie eat een verademing om plots zo’n goeie nacht te hebben woei *O* en hier tot een week geleden ook maar 1 a 2 keer opstaan om te plassen; helaas nu 3 a 4 keer ongeveer... en meestal omdat ik eerst door maagzuur wakker word en dan denk: Oja :')

Ik doe mee met de weekwissels: 37 weken *O*
Hij mag komen hehe :+

En Helsinki; al gerommel?? Al volop bezig of..... al aan het knuffelen? *snieuwgierig* :+ *; :*
*edit oh verdorie _O- had je al wat geknuffel gegund tbh :* lekker rustig aan dan maar weer O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181919846
Priem, 37 weken is ook een mijlpaal! Nu nog maximaal 5 weken ^O^ :')

Helsinki, even in de positieve modus: die krampen van gisteren waren zeer effectief voorwerk, en als dan de bevalling echt begint, heb je al wat verstrijken en/of centimeters cadeau ^O^
  zaterdag 15 september 2018 @ 15:06:02 #5
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181919954
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
Priem, 37 weken is ook een mijlpaal! Nu nog maximaal 5 weken ^O^ :')

Helsinki, even in de positieve modus: die krampen van gisteren waren zeer effectief voorwerk, en als dan de bevalling echt begint, heb je al wat verstrijken en/of centimeters cadeau ^O^
Ja, dit dacht ik vanmorgen ook! Dinsdag weer naar de VK en dan zal ze kijken of ik gestript kan worden dus dan zal ik ook horen hoe het ervoor staat. Zou hartstikke fijn zijn :9.
pi_181920411
Jammer dat het nog niet op schiet Helsinki! Hier ook alles stil. Wel om de haverklap harde buiken, maar dat is al weken zo. :P Man kwam net thuis met bloemen en truffelkruidnoten (ja nu al Mrs Peel ;) ) om het wachten te verzachten. O+
pi_181920494
Wachten lijkt me zo moeilijk! Mijn zoon kwam met 37+5, ik heb toen nog geen moment zitten wachten. Ik ben héél benieuwd hoe dat nu gaat.

Ik zet alvast op het wachtverzachtlijstje kruidnootjes! :P
  zaterdag 15 september 2018 @ 15:40:32 #8
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181920509
Succes voor de bijna-bevallers :)

Ik moest net een beetje huilen omdat m'n vriend iets uit de supermarkt had meegenomen waar ik zelf om gevraagd had. Hormonen :')
pi_181920609
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 15:40 schreef Ceviche het volgende:
Succes voor de bijna-bevallers :)

Ik moest net een beetje huilen omdat m'n vriend iets uit de supermarkt had meegenomen waar ik zelf om gevraagd had. Hormonen :')
Haha :D Leuk hè, die hormonen! Wil je in de OP? Met welke datum?
  zaterdag 15 september 2018 @ 15:59:49 #10
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181920821
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 15:47 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Haha :D Leuk hè, die hormonen! Wil je in de OP? Met welke datum?
Ik wil graag in de op, maar ik wacht nog even op het bezoek aan de verloskundige volgende week. Ook handig met de ud.
pi_181921891
Ik wil ook best in de OP. Mijn UD is 8 maart.

Ik heb hier net hard zitten huilen bij Coco. Maar omdat ik normaal al snel huil bij films kan ik dit niet op mijn hormonen gooien...
  zaterdag 15 september 2018 @ 17:22:04 #12
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181922019
Oké, ik ga straks ook even wat kruidnootjes inslaan :9.

Haha, wat huilen betreft.. wij keken gisteren naar First Dates en daar ging een vrouw na zoveel jaar weer daten. Haar man was overleden. Ik keek L. aan en zei dat dat echt een nachtmerrie van mij is en begon me toch een partij te snikken :@. Het was al even geleden dat het zo plotseling kwam geloof ik.
pi_181922189
Ik stond gisteren te janken toen iemand excuses maakte voor iets van maanden geleden. Daarna vertelde ik dat verhaal aan mijn man, weer huilen. Vervolgens keken we de laatste aflevering van Shooter en liepen de tranen over mijn wangen bij de aftiteling. Ow en toen ik complimentjes kreeg voor mijn werk sprongen de waterlanders in mijn ogen. Ik hoop dat het emotioneel incontinent zijn tijdelijk is!

Overigens, kruidnoten O+. Jammer dat ik er ontzettend het zuur van krijg }:| .
pi_181922771
Chocoladekruidnoten O+ de albertheijn meneer heeft hier net 4 kg afgeleverd :@

Ik jank er soms ook lekker op los. Soms bij een film, soms bij iets wat wordt gezegd, en net in de prenatal toen vriend zei zoek maar uit wat je wil voor de jongens, ik hoor wel wat het kost O+

Dus nu 3 pakjes en twee setjes kleding erbij gehaald en wat beddengoed. Wel super tof trouwens bij prenatal, ze hebben een tweelingkorting. Dus als je twee identieke producuten koopt krijg je 15% korting.
pi_181923628
Ik heb gisteren aan mijn kleuter van 4 verteld dat er een baby in mijn buik zit.

Ze was zo blij! “Mama, ik dacht dat er nooit een baby zou komen :’(“. En na het voorlezen op mijn buik “dag baby, ik vind het zo leuk dat je in mijn mama’s buik zit!”

Nu ik het schrijf, moet ik weer huilen xD
pi_181925722
Wanneer hebben jullie eigenlijk aan je kind(eren) verteld dat er een broertje/zusje komt?
pi_181925724
Wat lief van je oudste, Djoess! Kom je ook meeschrijven hier?
pi_181926197
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat lief van je oudste, Djoess! Kom je ook meeschrijven hier?
Ja leuk! Mag ik dan ook in de OP? Ik ben 5 april uitgerekend :D
pi_181926297
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:26 schreef Cholula het volgende:
Wanneer hebben jullie eigenlijk aan je kind(eren) verteld dat er een broertje/zusje komt?
Ik met 11 weken, de dag ervoor goede termijnecho gehad. Eigenlijk wilde ik wachten, maar kind was zo bezorgd elke dag (spugen, weinig kunnen eten) dat ze er niet meer van kon slapen, en op school had ze verteld dat ik ziek was xD
pi_181926585
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:26 schreef Cholula het volgende:
Wanneer hebben jullie eigenlijk aan je kind(eren) verteld dat er een broertje/zusje komt?
Toen de test nog nat was :@ Maar dat hadden we hem beloofd. Hij wist door het lange fertiliteitstraject dat we bezig waren, en op een gegeven moment in een gesprek daarover hebben we hem beloofd dat hij het zou weten zodra er een baby in mijn buik zou zitten. Met uitleg dat het ook wel eens nooit zou kunnen lukken, of dat de baby in de buik niet goed gelukt zou kunnen zijn (miskraam bv). Hij was toen wel 6,5 jaar oud. Dus dat maakt ook nog wel uit denk ik.
pi_181927246
In jullie geval kan ik het me goed voorstellen, Mrs.Peel.

Frits maakt zich, minder dan jouw dochter Djoess, zorgen over het spugen. Al vindt hij het ook wel interessant om te kijken. :')

Ik wil het hem binnenkort vertellen, mijn man wil liever wat langer wachten omdat het nog best een tijd duurt. Ik pieker nog even verder.
pi_181927355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 21:24 schreef Cholula het volgende:
In jullie geval kan ik het me goed voorstellen, Mrs.Peel.

Frits maakt zich, minder dan jouw dochter Djoess, zorgen over het spugen. Al vindt hij het ook wel interessant om te kijken. :')

Ik wil het hem binnenkort vertellen, mijn man wil liever wat langer wachten omdat het nog best een tijd duurt. Ik pieker nog even verder.
Ja, dat is dus wel een ding. Ongeveer elk uur vraagt ze wanneer die baby nou komt. Dus ik heb in mijn hoofd een lijst met allemaal andere dingen die éérst nog gaan gebeuren (sint, kerst, O&N, verjaardagen...), waardoor ze gelooft dat het best nog wel lang duurt, maar ook geen eeuwen.

Maar ik hoef die keus met niemand te overleggen, dus dat was vrij makkelijk xD
pi_181927383
Wij hebben het Ketel vrij vroeg verteld, weet niet precies meer wanneer. Maar hij was pas iets van 2,5 en we dachten niet dat hij er direct veel besef van zou hebben, dus wilden hem een langere tijd geven om het te gaan snappen.
pi_181928308
Huilen :') Vanochtend maakte vriend een stomme opmerking waardoor ik moest huilen en ik kreeg ‘t ook niet weer gedaan :'( Hoe liever de peuter was, des te harder ik ging huilen :') We wilden net vertrekken en ik zei dat ik er zo aankwam.

“Oh jij komt zo? Jij komt zo als je klaar bent met huilen?” En whoppa, weer van voor af aan hoor _O-

Cholula, hier pas verteld na de eerste goed echo. Had een moment verwacht, maar ze ging direct weer over tot de orde van de dag :') pas later drong het echt tot haar door en nu wil ze zelfs twee baby’s :{w

Wat djoes zegt hebben wij ook gedaan :Y lijstje met verjaardagen opgenoemd die eerst nog komen, dat ze eerst nog naar de basisschool mag en dat Sinterklaas komt, en dan na oma’s verjaardag dán is de verjaardag van de baby al bijna :D Dat de baby groter moet groeien voor het eruit kan komen snapt ze gelukkig en ze lijkt helemaal niet ongeduldig. maar weet zo niet meer hoe oud de jouwe is cho :') S. Is bijna 4 nu.
pi_181928721
Hier een nichtje van 2,5 die nu telkens vraagt of de baby uit de buik komt. Vandaag bij haar mama op verjaardag geweest zegt ze, mama jij moet baby uithalen, ik wil vast houden :') dat het nog wel 3 weken (of meer) kan duren vindt ze maar vervelend _O- in het begin was ze meer bezig met baby in buik, maar nu m’n buik een behoorlijke toeter is, vindt ze dat het wel tijd is dat ie er uit komt O+ het is wel schattig maar ik ben toch blij dat het niet mijn eigen kind is want ik zou gek worden als ze het elke dag 10x vraagt :X :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181929627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 20:26 schreef Cholula het volgende:
Wanneer hebben jullie eigenlijk aan je kind(eren) verteld dat er een broertje/zusje komt?
Onze gingen/gaan altijd mee baar de vk of gyn. Ook met alle miskramen. Dus eigenlijk hadden ze t snel door toen we weer naar de dokter gingen voor mama’s buik. “Oh gaan we naar de babydokter mama?! Zit er een babytje in je buik O+ ?!”
♥ J & S
pi_181930521
Kleuter is hier de eerste afsrpraak mee geweest. Het besef dat er twee baby's bijkomen kwam rond de 16 weken toen bleek dat ze twee broertjes gaat krijgen.
Ze is nu super lief voor mn buik. Elke dag is het goedemorgen broertjes en krijgt mn buik twee kussen en een knuffel van haar. Ze weet ook dat ze eerst groot genoeg moeten zijn voor ze geboren kunnen worden. Ook duidelijk hierin geweest dat wij ook niet precies weten wanneer dat dan is. Ze vindt zelf de herfstvakantie wel mooi, want mama dan hoef ik niet naar school en kan ik de hele dag met mn broertjes spelen.
  zondag 16 september 2018 @ 03:50:44 #28
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181934090
Nieuw dieptepunt... Om drie uur 's nachts m'n bed uit voor een boterham. Met pepernoten, dat dan weer wel :D

En hier is het de eerste, maar we hebben het mijn plee van 6 verteld na de goede echo met 8 weken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181934425
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 03:50 schreef Tink89 het volgende:
Nieuw dieptepunt... Om drie uur 's nachts m'n bed uit voor een boterham. Met pepernoten, dat dan weer wel :D

En hier is het de eerste, maar we hebben het mijn plee van 6 verteld na de goede echo met 8 weken.
Een witte boterham? O+
pi_181934434
Humf. Ik dacht gisteravond even dat er wat ging gebeuren, ongeveer elk kwartier pijnlijke harde buiken met ook pijn in mijn onderrug. Maar het heeft 's nachts niet doorgezet.

En man kan vandaag gratis naar een voetbalwedstrijd van zijn favoriete club, en ik twijfel of dat 'kan'. Grote kans dat er vandaag ook nog niks gebeurt, maar als het wél start is zijn reistijd ongeveer 2 uur...
pi_181934470
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 07:42 schreef lunapuella het volgende:
Humf. Ik dacht gisteravond even dat er wat ging gebeuren, ongeveer elk kwartier pijnlijke harde buiken met ook pijn in mijn onderrug. Maar het heeft 's nachts niet doorgezet.

En man kan vandaag gratis naar een voetbalwedstrijd van zijn favoriete club, en ik twijfel of dat 'kan'. Grote kans dat er vandaag ook nog niks gebeurt, maar als het wél start is zijn reistijd ongeveer 2 uur...
Moeilijk dillema. Denk je snel te bevallen? Reistijd 2 uur, maar afhankelijk van anderen? Eerst nog een uur onderweg voordat hij de parkeerplaats af is? Zoals je het nu schrijft, klinkt het alsof je liever hebt dat hij thuis blijft. Luister naar je gevoel!

Tink, klinkt als een heel goede reden om 's nachts uit bed te komen :9
pi_181935280
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 07:54 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Moeilijk dillema. Denk je snel te bevallen? Reistijd 2 uur, maar afhankelijk van anderen? Eerst nog een uur onderweg voordat hij de parkeerplaats af is? Zoals je het nu schrijft, klinkt het alsof je liever hebt dat hij thuis blijft. Luister naar je gevoel!

Tink, klinkt als een heel goede reden om 's nachts uit bed te komen :9
Tja, vorige keer duurde het 22 uur, maar een 2e is vaak sneller, toch? Maar hij gaf net zelf ook al aan dat hij er al vanuit ging thuis te blijven, dus komt goed ^O^
  zondag 16 september 2018 @ 09:08:30 #33
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181935329
Een goede beslissing denk ik! :*. Spannend hoor. Hopelijk zet het door Luna *O*.

Ik zit over een werktitel te denken voor deze baby maar heb geen idee :').
pi_181935407
Ik hoop het ook! Heb 's ochtends nog wat krampen gehad, maar nog niet erg regelmatig. Dus ik reken nog steeds nergens op.
pi_181935927
Oh luna nee ik zou ook niet willen dat m'n vriend naar de voetbal gaat als het 2u reizen is. Hier staat ook een match gepland 3 dagen voor mijn bevaldatum maar het is (met drukte); ook gauw 1u a 1u30 reizen voor ie dan thuis is. Gelukkig gaf hij ook al aan wellicht niet te gaan (maar we kijken het ook nog even aan in hoeverre er al wat rommelt of niet, want is wel een CL wedstrijd _O-). Fijn dat ie zelf al zei thuis te blijven :Y
Heel benieuwd of het door gaat zetten O+ Ga voor je duimen, net als voor Helsinki O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181939007
Oh spannend dames voor wie de 40 weken nadert :D (Of die er al overheen zijn. :* )

Hier vandaag ook 40 weken. :o Maar het is nog rustig.
:)
pi_181939094
Ik zou het niet fijn vinden als mijn man verder weg zou zijn rond mijn ud.

We gingen vandaag naar de Kleuterbios met Frits. Dat ging allemaal heel goed tot het jongetje aan de andere kant van mij begon te spugen. Eerst geholpen met een bakje en doekjes, daarna de zaal uitgevlucht om te voorkomen dat ik ook ging spugen. :')
pi_181940345
Helsinki, Soof, Luna, bevallen jullie deze week even ja? Dan sta ik ook nog even bovenaan ;)

Ik gun mijn man echt zijn uitjes nog wel. Maar 2 uur verderop zou ik ook een beetje te ver vinden. Gewoon een gevoelskwestie, een bevalling is vaak niet binnen 2 uur gedaan. Wij hebben nu ook de afspraak dat hij het bier even laat staan. Maar vrienden hier over de vloer of hij naar vrienden toe vind ik prima :) Nu kan het nog en dat is ook echt zijn ontspanning.
pi_181940717
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 13:44 schreef Peacefulll het volgende:
Helsinki, Soof, Luna, bevallen jullie deze week even ja? Dan sta ik ook nog even bovenaan ;)
Vind ik een goede deal wel ^O^
  zondag 16 september 2018 @ 14:03:11 #40
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181940745
Ik probeerde L. zover te krijgen om vandaag naar vrienden te gaan. Eentje woont in Finland en is nu een keer hier dus dat is natuurlijk wel een mooie kans om elkaar weer te zien. Dat is me dus echt niet gelukt :'). En hij heeft maandag en dinsdag ook vrij genomen om wat langer samen te kunnen zijn. Daar maar van genieten O+.

Nou, ananashart naar binnen gewerkt. Zo een stukje lopen en bitter lemon kopen. Kom maar, baby :9.
pi_181942127
Het was bij toentertijd niet dat mijn man niet meer op pad mocht, twee uur zou ik gewoon niet zo tof gevonden hebben. Hij ook niet trouwens.

Net aan Frits verteld dat er een baby in mijn buik groeit. Grote glimlach, nog even verder over gepraat en gezegd dat het misschien ook betekent dat de baby soms met zijn speelgoed wilt spelen. "Is niet erg. Ik heb heel veel speelgoed, dus dat kan natuurlijk makkelijk." Daarna kwam de vraag of hij de baby kan knuffelen en kusjes kan geven als hij er is.
Joe, dweil mij maar op, want ik smelt. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cholula op 16-09-2018 16:40:21 ]
pi_181942297
Frits O+ kan mij voorstellen dat je daarvan smelt!
Na het spuug incident nog welnterug gegaan om de film af te kijken of niet?

Helsinki baby kom er maar uit hoor!

Ik zie nu pas dat ik ook al in de top 10 sta.. huh..
Had het er gister met vriend nog over, in het begin gaat de tijd zo langzaam en nu dus alweer 31 weken zwanger, wauw!
pi_181944109
Wat gaat het dan ineens rap, Aapie.

Ik ben weer gaan zitten nadat ik had gezorgd dat het werd schoongemaakt en mijn man op mijn plek ging zitten. Ik vond het vooral heel sneu voor het jochie.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 september 2018 @ 16:40:55 #44
74056 crew  ToT
pi_181944125
_O- Sow, wat kunnen ze stinken zeg! :D Ontzettend!

In de eerste 2 dagen bij elkaar opgeteld slechts 80 gram afgevallen overigens! *O*
  zondag 16 september 2018 @ 16:52:14 #45
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181944286
Bijna klaar met m'n lijstje hoor ;) :D.

Ananas(hart) eten: ✅
Wandelen: ✅
Bitter lemon drinken: ✅
Pittig eten:
Gezellig maken in bed:

Cho, wat ontzettend lief die Frits van jullie! Leuk om te lezen hoe andere kindjes op een broertje/zusje reageren.

Ja, gaat het goed ToT? :). Volgens mij wel he! Fijn. En met je vriendin/vrouw?
pi_181944367
Spannend dames, laat de verse baby’s maar komen!!

Wij gaan het peuter vertellen als zijn neefje of nichtje geboren is. Dat kan nog 4weken duren. Hij is daar op dit moment zo mee bezig ontzettend leuk om te zien. Elke ochtend vraagt hij of de baby er al is. Met zn knuffel laat hij zien hoe hij de baby vast moet houden en kusjes gaat geven.
pi_181944393
Frits is liefde ❤
pi_181944602
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 16:52 schreef Helsinki het volgende:
Bijna klaar met m'n lijstje hoor ;) :D.

Ananas(hart) eten: ✅
Wandelen: ✅
Bitter lemon drinken: ✅
Pittig eten:
Gezellig maken in bed:

Cho, wat ontzettend lief die Frits van jullie! Leuk om te lezen hoe andere kindjes op een broertje/zusje reageren.

Ja, gaat het goed ToT? :). Volgens mij wel he! Fijn. En met je vriendin/vrouw?
Haha goed bezig Helsinki! :D Vanavond de laatste twee nog even afvinken en dan kan de bevalling beginnen!

Aapje, 31 weken is al een mooi termijn! Ik duim voor nog minimaal 5 weken :)

En Frits O+ Wat lief
(Frits is de werkzaam van onze baby, vind het soms even schakelen als ik iemand anders over Frits zie posten :D )
pi_181944817
Frits was de werknaam van Frits ;). Ik ben hem hier zo blijven noemen, in het echt luistert hij naar een andere naam.
  zondag 16 september 2018 @ 18:12:59 #50
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181945686
Aah, wat een lieve frits!

Hier vandaag alweer 30 weken. Alleen echt veel te veel gedaan (m'n zusje logeert hier) en nu kotsmisselijk en doodmoe. Zo jammer dit...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181945941
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 17:24 schreef Cholula het volgende:
Frits was de werknaam van Frits ;). Ik ben hem hier zo blijven noemen, in het echt luistert hij naar een andere naam.
Hahah dat wist ik ja ;) beide dezelfde werknaam!
pi_181946494
Een werknaam bedenken hmmm dat wordt nog wat :7

Nou soof ook voor jou hoop ik snel op wat gerommel O+

Haha Helsinki goed bezig ! Alhoewel ik toch overal lees dat vooral de laatste enigszins nut heeft (Nouja... en dan moet je lijf er eigenlijk ook al klaar voor zijn haha); ahja ik zou ook alles proberen als ik over m’n UD kom denk ik _O-

Oh peace ja hier laat ik m’n vriend ook nog steeds naar de psv wedstrijden gaan en genieten van z’n uitjes alsnog dat wil; met drukte is ie dan in een uurtje thuis; maar bij CL wedstrijd is het nóg eens zoveel drukker pffff zul je net zien... en hier drinkt hij ook niet meer dan 2 biertjes meer, puur uit voorzorg. Vind ik toch een prettiger idee (en hijzelf gelukkig ook :+ ); en hij zoekt het sowieso niet meer om nog veel weg te zijn ook *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181946974
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef PriemGirl het volgende:

Oh peace ja hier laat ik m’n vriend ook nog steeds naar de psv wedstrijden gaan en genieten van z’n uitjes alsnog dat wil; met drukte is ie dan in een uurtje thuis; maar bij CL wedstrijd is het nóg eens zoveel drukker pffff zul je net zien... en hier drinkt hij ook niet meer dan 2 biertjes meer, puur uit voorzorg. Vind ik toch een prettiger idee (en hijzelf gelukkig ook :+ ); en hij zoekt het sowieso niet meer om nog veel weg te zijn ook *;
Haha ik vroeg me al af om welke CL wedstrijd het ging. Maar jouw man en de mijne zijn blijkbaar niet eensgezind ;)
Ach, als het bij mij rustig is en hij gaat even naar vrienden mag hij ook wel 2 biertjes drinken. Maar dan hebben we het er samen over gehad en ben ik wat meer gerust ;)
pi_181947265
Hihi oei oei laten we de mannen vooral niet samen zetten dan :P :P :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zondag 16 september 2018 @ 20:34:24 #55
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181949285
Iedereen nog bedankt voor de jompels voor de echo O+

Spannend hoor, al die dames zo dicht bij/voorbij hun UD! Bij O beviel ik met 37+4, ik was nog niet eens echt gewend aan m'n verlof. Kan me dus helemaal niet voorstellen hoe het is om zo uit te kijken naar DE dag en dan gebeurt er niks :')

Ik kan de weken trouwens wel vooruit kijken. Ben zo moe, kan denk ik wel een week non stop slapen :O Kan niet wachten op de periode met energie!
  zondag 16 september 2018 @ 20:54:55 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181950000
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 07:38 schreef Cholula het volgende:

[..]

Een witte boterham? O+
Een stuk vers afgebakken turks brood O+

Hier weekwissel vandaag, 30 weken. Ik zou de laatste tien vooruit willen spoelen. De eerste periode met een baby is ongetwijfeld ontzettend heftig, maar ik wil zo graag een dagje niet misselijk zijn... Het klinkt ondankbaar als ik het hardop zeg, maar ik ben echt zo ontzettend klaar met zwanger zijn, spugen, niet lekker slapen en doodmoe zijn. En ik weet dat het erbij hoort, dat er veel vrouwen het veel zwaarder hebben dan ik en dat ik toch niks anders kan doen dan m'n tijd uitzitten, maar soms helpt het om even te klagen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181950279
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 20:54 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Een stuk vers afgebakken turks brood O+

Hier weekwissel vandaag, 30 weken. Ik zou de laatste tien vooruit willen spoelen. De eerste periode met een baby is ongetwijfeld ontzettend heftig, maar ik wil zo graag een dagje niet misselijk zijn... Het klinkt ondankbaar als ik het hardop zeg, maar ik ben echt zo ontzettend klaar met zwanger zijn, spugen, niet lekker slapen en doodmoe zijn. En ik weet dat het erbij hoort, dat er veel vrouwen het veel zwaarder hebben dan ik en dat ik toch niks anders kan doen dan m'n tijd uitzitten, maar soms helpt het om even te klagen.
Ik vond persoonlijk de eerste paar weken met baby uit mijn buik een stuk relaxter dan de laatste tien weken in mijn buik.

Weer kunnen bewegen, als bij toverslag (toen mijn vliezen gebroken werden) niet meer misselijk en weer trek in koffie, gewoon weer sort of op mijn buik kunnen slapen... ik kan er nu alweer naar uitkijken O+
pi_181950295
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 20:54 schreef Tink89 het volgende:

[..]
De eerste periode met een baby is ongetwijfeld ontzettend heftig,
Niet te veel meelurken in het babytopic ;) Er is ook een hoop wel heel leuk hoor ;) Ik kan me in jouw geval goed indenken dat je er klaar mee bent :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 16 september 2018 @ 21:11:04 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181950516
quote:
10s.gif Op zondag 16 september 2018 21:03 schreef rena het volgende:

[..]

Niet te veel meelurken in het babytopic ;) Er is ook een hoop wel heel leuk hoor ;) Ik kan me in jouw geval goed indenken dat je er klaar mee bent :)
Het was mijn eigen invulling, lurk daar bewust nog niet mee O-)

En txs voor het begrip lieverds! Maakt toch dat ik iets geruster m'n bed in kruip.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 16 september 2018 @ 21:47:19 #60
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181951559
Heeft iemand hier al Kuiken in gebruik als werknaam? :D. Zo noemen we hem thuis al een tijdje.

Tink, kan het me helemaal voorstellen hoor :*. Is niet erg om je er zo over te voelen.

Ik voel een enorme druk op mijn onderbuik. Alsof iemand van buitenaf er tegenaan duwt. Hebben jullie dat wel eens gehad? Het komt en gaat en is vooral heel vervelend :P.
pi_181951642
Tink, begrijpelijk en heel logisch dat je het even niet meer zo tof vindt om zwanger te zijn. Ik heb af en toe ook zo mijn momentjes dat ik het even niet meer leuk vind.

Geen ervaring mee Helsinki. Beginnende weeën? ;)

En wil iemand mijn uk even vragen of hij zijn mes uit mijn kruis wil halen? Mijn hemel. Door het getrappel krijg ik messcherpe steken in mijn vagina. Auwts :'(
pi_181951704
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 21:47 schreef Helsinki het volgende:
Heeft iemand hier al Kuiken in gebruik als werknaam? :D. Zo noemen we hem thuis al een tijdje.
Burdie heeft een Kuiken.
pi_181952039
Onze tweeling heeft geen werknaam.. als we het over de baby's hebben is het eigenlijk altijd gewoon de jongens. Of als kleuter erbij is de broertjes.

Hier ook geen ervaring met over de ud gaan, kleuter is met 39.3 geboren. En nu zullen we de 40+ zeker niet gaan halen.
We hebben onze zinnen gezet rond de 37/38 weken. Nog even volhouden dus.

Tink, ik deel je gevoel. En wat maakt het nou uit dat andere vrouwen het misschien zwaarder hebben dan jij?
Jij ervaart dit ook als zwaar dus is het voor jou ook zwaar. Punt.
Denk je wel een beetje om jezelf? Ik snap dat als er bezoek is het lastig is om rustig aan te doen, maar zoals je merkt heb je alleen maar jezelf ermee als je steeds over je eigen grenzen heen blijft lopen.
pi_181956375
Wij noemen de baby heel liefkozend het :')
pi_181956682
Wij gewoon de baby :')
♥ J & S
pi_181956982
UD! *O* Helaas is man de hele dag aan het werk, dus niks om het echt te markeren.

quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
Haha Helsinki goed bezig ! Alhoewel ik toch overal lees dat vooral de laatste enigszins nut heeft
Die hebben wij gisteravond ook maar afgevinkt. ;) Nog niet het idee dat het al veel effect heeft.
  maandag 17 september 2018 @ 08:31:01 #67
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181957145
Oooh UD voor Luna O+ *O*! Wel aan het rommelen? Hier is het niets geworden. Ik was zo moe dat ik binnen een paar minuten op bed vertrokken was :').

En ik denk dat ik het gewoon maar bij zijn voorletter houd. Twee kuikens wordt misschien wat verwarrend :P. Op Twitter gebruik ik er eentje maar dat is te makkelijk aan elkaar te linken.

Peace, die steken zijn zo zo zo rot. Hoop dat je er vandaag wat minder last van hebt :*.

Fijne dag allemaal!
pi_181957461
Wij noemen de baby "baby", lekker makkelijk.

Helsinki en lunapuella, er zit niets anders op dan de komende dagen van het mooie weer te genieten. Ook geen straf lijkt me! En dan zodra het minder goed weer is, komen die baby's lekker naar buiten.

Ik was vorige week met mijn zoon naar de huisarts en toen vond de huisarts dat ik wat bleek zag. Ik heb bloed geprikt en nu heb ik een lichte bloedarmoede door ijzergebrek. Ik hoop dat ik met wat ijzertabletten het nog lekker kan opkrikken voor de bevalling begint. Zijn er hier meer dames die ervaring hebben met bloedarmoede tijdens de zwangerschap?
pi_181957502
Rommelstatus blijft hetzelfde. Af en toe een pijnlijke harde buik met pijn in de onderrug, maar geen regelmaat of doorzet te bekennen.

En nou wil ik gaan bakken om het leed te verzachten maar blijkt mijn golden syrup op. ;(
pi_181957683
Luna UD *O* Bakken is altijd een goed idee. Sowieso eten!

Oh Peel, geen ervaring met bloedarmoede. Wel vervelend voor je. Voel je je ook moe? Of valt dat nog wel mee?

Helsinki, heb je wel lekker geslapen? Ondanks dat je dan nog geen bevalling en kind hebt, is een nacht lekker slapen ook wel heel fijn ;)
En de steken zijn weer opgehouden toen uk wat rustiger werd. Meneer lijkt tussen 8 en 10 s avonds echt een speeluurtje te hebben. Dat mag van mij straks wel verplaatsen naar de ochtend of middag :')

Wij gaan vanavond de dikke buik nog even laten vastleggen :) Lekker laat met 38 weken, maar het loopt nu eenmaal even zo. Jammere is wel dat veel mensen zeggen dat ik er zo moe uit zie :'( goed voor mijn zelfvertrouwen. Ik ga zo maar eens klooien met wat make-up.
pi_181957805
Ik voel me best oké, en niet extreem vermoeid. Natuurlijk wel moe door slecht slapen, en ik kan niet ver lopen of fietsen, maar dan word ik niet beperkt door kortademigheid, maar door last van m'n bekken. Ik denk dat het al een tijdje wat lager is en dat ik daar wat aan gewend ben. Ik vroeg me alleen wel af: tijdens mijn eerste zwangerschap werd rond 30-32 weken m'n Hb nogmaals gecontroleerd, dat is nu niet gebeurd. Is het niet (meer) standaard om het nog eens te controleren?
pi_181957819
Oh, en leuk Peace dat je toch nog foto's laat maken! Dat is een leuk aandenken O+
pi_181958500
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 09:27 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik voel me best oké, en niet extreem vermoeid. Natuurlijk wel moe door slecht slapen, en ik kan niet ver lopen of fietsen, maar dan word ik niet beperkt door kortademigheid, maar door last van m'n bekken. Ik denk dat het al een tijdje wat lager is en dat ik daar wat aan gewend ben. Ik vroeg me alleen wel af: tijdens mijn eerste zwangerschap werd rond 30-32 weken m'n Hb nogmaals gecontroleerd, dat is nu niet gebeurd. Is het niet (meer) standaard om het nog eens te controleren?
Wel fijn dat je er niet heel erg last van lijkt te hebben.
Bij mij is toevallig met 36 weken nog geprikt op ijzer, maar dat was met name voor de artsen om te kijken of ik voldoende ijzer heb voor de operatie. Verder heeft de VK alleen geprikt op ijzer in het begin in de zwangerschap. Misschien prikken ze alleen een extra keer als je zelf aangeeft zo moe te zijn of er moe uit ziet. Ik heb eigenlijk ook geen idee :')

Ja ik vind het ook wel tof om vooral foto's te hebben met mijn man er bij op. Ik heb wel veel foto's van mij en mijn buik, maar mijn man staat nergens bij op.
pi_181959630
Hie wordt ie ook standaard baby genoemd of als hij in m’n ribben port: ‘jóuw zoon’ :D :D O-)

Luna Woohoo UD haha, meteen afgetikt; jammer dat het (nog :P ) geen effect heeft.

Aapie ik hoop ook dat jullie de 37w mogen aantikken met je jongens *;

Peace oh hier ook onderin steken als ie flink aan de beweeg is. Alsof ie nog even extra z’n hoofd in je kruis aan het rammen is huuuu :') en wat leuk !!! Geniet van de fotoshoot met je man :D toevallig hier gisteren ook foto’s met m’n buik laten nemen door schoonmoeders omdat we nog geen recente foto hadden met ons beide er op.

Peel hier werd ook alleen in het begin geprikt op ijzer en daarna eigenlijk niet meer... enkel op suiker nog, dat was het laatste vlg mij.

Nou hier ook weer een prutnacht (wakker van 3u30 tot 6u15) maar vlg mij moet ik er mij maar bij neerleggen. Beetje gek maar doordat ik hier lees dat diegene met ongeveer zelfde aantal weken ook zo slecht slapen, voel ik me er een beetje getroost door zelfs. Dan word ik snachts wakker en denk ik: goh welke medefokker zou nu ook wakker liggen _O- :@

Helsinki, zonder gerommel wordt er morgen ingeleid..? Ik duim alsnog dat het lekker uit zichzelf mag beginnen. Vandaag ook een prachtige dag voor toch? :+ O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181959631
Balen van het ijzertekort, Peel! Wel fijn dat je zo'n oplettende huisarts hebt.

Ud voor Luna! *O* Ik moest eergisteren aan je denken toen ik het leeuwenpak van Frits (weet je welke ik bedoel) tegen kwam, zo jammer dat er ontzettende gaten in zijn gekomen door het rennen op zijn knieën.

Begrijpelijk, Tink, dat je de weken vooruit kijkt. Zwanger is niet voor iedereen een pretje en je mag er ook gewoon de balen van hebben. Het hoeft niet allemaal hallelujah te zijn. :*

Ik heb een beetje problemen met mijn bloeddruk, geloof ik. Het wordt me net iets te vaak licht in mijn hoofd. Even aankijken hoe dit zich gaat ontwikkelen de komende dagen en anders even bij de huisarts aan de bel trekken.
  maandag 17 september 2018 @ 11:27:44 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181960233
Even snel vanuit de wachtkamer van de dokter voor de kinkhoestvaccinatie: bij mij staat in m'n zorgpad dat hb standaard geprikt wordt rond 28 weken en da's ook gebeurd.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181960435
Hmmm, nu weet ik nog niet of het standaard is of niet. Mijn Hb was rond 10 weken 7.8 en nu dus 6.7 met daarbij dus een hele lage ijzervoorraad. Ik had het liever een paar weken eerder geweten zodat ik meer tijd had om het voor de bevalling weer op orde te hebben.
pi_181960576
Peel heb het even terug gezocht maar mijn ijzer is inderdaad ook geprikt bij prikken van glucose. Dat was bij 27 weken ongeveer.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 17 september 2018 @ 12:00:44 #79
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181960746
Peace, ik heb op zich wel goed geslapen! Ook maar redelijk weinig uit bed geweest omdat ik naar het toilet moest. Dat scheelt echt een hoop zeg :D. Maar zo'n volle blaas 's ochtends is dan ook niet echt een heel fijn gevoel. Wat leuk dat je nog foto's laat maken! Een bijzonder aandenken aan een bijzondere periode in het leven O+.

Priem, wat balen van jouw nacht. Kun je nog dutjes doen vandaag? Ik vind het ook wel geruststellend dat ik niet de enige ben met bepaalde kwaaltjes. Kan er goed met L. over praten maar die ervaart het natuurlijk anders. Morgen word ik trouwens gestript als dat lukt!

Luna, wat wilde je gaan maken? Hier staan wentelteefjes op het menu voor de lunch. Gisteren ook al :'). Maar ik kan er op dit moment zó van genieten.
pi_181961072
Cholula; hopen dat de lichtheid in je hoofd wat verdwijnt; maar mocht het aanhouden idd even naar de ha just to be sure!

Helsinki wat een briljant idee O+ *gaat ook wentelteefjes maken :D :D *

Kan wel dutjes doen; maar uit ervaring weet ik dat ik ze eigenlijk niet doe :') Heb maar gewoon niks verder op de planning staan en enkel wat bank hangen (zit weer tlc 'born every minute' te kijken :D blijft mooi). Mocht ik nog in slaap vallen is dat alleen maar mooi meegenomen. :+

Oh nou hopen dat strippen zal helpen ! Benieuwd of het gaat lukken. Duimen blijven voorlopig even draaien voor je :)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181961119
Luna ud *O*

Hier is ijzer ook 3 weken terug nog geprikt. Was toen 7.3 maar ik gebruik dan ook al vanaf week 24 ijzertabletten.
Wat is het plan nu bij jou dan? Tabletten of aan de floradix?

Helsinki ik kom bij jou lunchen! Wentelteefjes O+ :Y)

Ik ga zo op mn gemakje een kleine wandeling maken. Onze nog bijna nieuwe robotstofzuiger is er mee opgehouden :'( dus die moet terug naar de winkel en daarna kleuter alweer van school halen.
  maandag 17 september 2018 @ 12:27:38 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181961188
Vaccin zit erin en meteen even gevraagd of we ukkie straks ook moeten inschrijven ofzo. Blijkbaar gaat dat automatisch, handig!

Nu een beetje een zware arm, dus dat schrijven in m'n zwangerschapsdagboek en de enveloppen voor de kaartjes stel ik even een dagje uit.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181961463
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:00 schreef Helsinki het volgende:
Luna, wat wilde je gaan maken? Hier staan wentelteefjes op het menu voor de lunch. Gisteren ook al :'). Maar ik kan er op dit moment zó van genieten.
Millionaires shortbread :9 Golden syrup is nergens meer te krijgen dus ga het zo maar eens met agavesiroop proberen. Wentelteefjes zijn ook O+ Ik eet me momenteel ongans aan kaiserbroodjes met brie, liefst uit de oven.

Controle bij vk was weer goed trouwens, geen bijzonderheden. Volgende week eventueel strippen. Ik hoop natuurlijk dat het voor die tijd al begint, maar begin de hoop op onze droomdatum (morgen) wel langzaam aan los te laten.
pi_181963242
Als jullie het hebben over strippen, wat betekent dit dan?

Ik wil ook graag in de OP, maar ik ben te laat denk ik. De datum is 19 april, 27 september heb ik de termijnecho en dan weten we het zeker.

Kleine reminder voor jullie, aangezien ik na mijn eerste post direct in de lurkstand ging (ik moest even van de schrik bekomen). Twee weken geleden bleek ik onverwacht al 8 weken zwanger en we wonen niet samen, stress. Ondertussen zijn we het erover eens dat we er samen voor gaan. Wel hebben we om en om paniekaanvallen, maar dat hoort er vast bij, toch? :P Vanavond gaan we een lijst maken met alle onderwerpen waar we keuzes moeten gaan maken over hoe we dit gaan doen.

Langzaam aan durf ik steeds iets meer blij te zijn met de situatie. Wel heb ik een enorme angst dat er iets misgaat met de kleine. Ook dat hoort er vast bij..

Wat er schijnbaar ook bijhoort zijn alle puisten op mijn borsten. Ugh! Iemand de gouden tip? Helaas als tiener ook nooit een puistenfase gehad dus ik weet echt niet wat ik hiermee moet. Scrubben? Zinkzalf? Ergens ben ik blij dat het niet op mijn gezicht zit en ik mag me sowieso in mijn handen wrijven qua HCG bijwerkingen. Dit is de enige nu de toch al milde misselijkheid al is weggetrokken.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_181963362
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:34 schreef Rebubbled het volgende:
Als jullie het hebben over strippen, wat betekent dit dan?
Strippen is een manier om, als je al vergevorderd bent in je zwangerschap, de bevalling op te wekken. De verloskundige woelt dan een beetje je vliezen los met een vinger, en daarbij komen hormonen vrij die net het laatste zetje kunnen geven. Het werkt ook alleen als je lichaam er al praktisch klaar voor is, vanaf 41 weken.

Meer info: https://www.oudersvannu.nl/zwanger/bevalling/strippen/

En spannend dat jullie er samen voor willen gaan! Kan me voorstellen dat het een flinke schok was. Veel geluk gewenst :*
pi_181963704
Hier is het strippen vanaf 40 weken, mochten de voorwaarden goed zijn. :)

Vandaag 40+1. Woensdag weer controle, ben benieuwd.

Andere dames hoe gaat het!? :D
:)
pi_181963813
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 14:42 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Strippen is een manier om, als je al vergevorderd bent in je zwangerschap, de bevalling op te wekken. De verloskundige woelt dan een beetje je vliezen los met een vinger, en daarbij komen hormonen vrij die net het laatste zetje kunnen geven. Het werkt ook alleen als je lichaam er al praktisch klaar voor is, vanaf 41 weken.

Meer info: https://www.oudersvannu.nl/zwanger/bevalling/strippen/

En spannend dat jullie er samen voor willen gaan! Kan me voorstellen dat het een flinke schok was. Veel geluk gewenst :*
Ah! Thnx!
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_181964271
Welkom terug Rebubbled! Balen van de puistjes, geen oplossing helaas.
  maandag 17 september 2018 @ 16:28:22 #89
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_181964954
Ooh die pukkels ja, die was ik vergeten. Bij mij duurde het tot week 20 ongeveer, blegh. Ze zaten overal, ook op mijn hoofd. Ik leek wel een puber ;( Bij mij hielp niks }:|
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 17 september 2018 @ 18:23:07 #90
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181967004
Ha, dat programma stond hier ook op Priem! Dat is toevallig. Heb er maar de helft van meegekregen. Komt het iedere dag op televisie? En bedankt voor het duimendraaien O+.

Hoop dat het toch nog gelukt was Luna! Fijn dat je weer goed bent gekeurd :). Hier begon de VK vorige week over strippen. Morgen ben ik 40+4. Ze benoemde dat ze aan me zag dat het toch best pittig is nu. Ik weet eigenlijk niet wat normaal is binnen deze praktijk, maar had het eerlijk gezegd pas voor morgen verwacht dat ze erover zouden beginnen. Nou ja, ik duim in ieder geval voor je dat het op gang komt! En voor mezelf duim ik heel hard want ik vind 18-9-18 ook een hele mooie datum :P.

Rebubbled, och dat ken ik maar al te goed wat paniek betreft. Hier een hele bewuste keuze maar het was heel snel raak en dat hadden we eigenlijk niet verwacht (ik hield mezelf voor dat het echt lang zou kunnen duren om niet al te teleurgesteld te zijn steeds). Dit betekende schakelen en dan met alle hormonen erbij toch kalm proberen te blijven. Best een opgave! Wat mij hielp was erover praten met mensen die ik vertrouw en af en toe hier te spuien. Het is ook spannend allemaal :*.

Qua puisten.. ik gebruikte een serum met melkzuur om mijn gezicht wat te kalmeren. Uiteindelijk ben ik daarmee gestopt want lui en het is met X aantal weken vanzelf minder geworden. Weet alleen niet meer wanneer precies. Nu heb ik nergens last van :). Misschien iets met voeding? Ik reageer wat meer op bepaalde voedingsmiddelen heb ik het idee.

Soof, word je woensdag dan gestript? Hoe voel je je verder?

Oooh Tink, van die vaccinatie heb ik ook best wat last gehad kan ik me herinneren! Inderdaad lekker uitstellen. Hopelijk heb je er niet al te veel last van verder.

Aapie, heb je zo'n Roomba? Balen dat ie ermee opgehouden is. Lijkt me wel fijn zo'n ding :Y.

O en kiek nou! Vanmiddag zat ik heerlijk op de bank met onze charmante labradoodle:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo gezellig O+!
pi_181967903
Zegt de activiteit van de baby nog iets over hoe snel de bevalling er aan komt? Want pfoe, mijn buik wordt hier sinds een paar uur grondig verbouwd zeg!
pi_181968299
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:34 schreef Rebubbled het volgende:
Als jullie het hebben over strippen, wat betekent dit dan?

Ik wil ook graag in de OP, maar ik ben te laat denk ik. De datum is 19 april, 27 september heb ik de termijnecho en dan weten we het zeker.

Kleine reminder voor jullie, aangezien ik na mijn eerste post direct in de lurkstand ging (ik moest even van de schrik bekomen). Twee weken geleden bleek ik onverwacht al 8 weken zwanger en we wonen niet samen, stress. Ondertussen zijn we het erover eens dat we er samen voor gaan. Wel hebben we om en om paniekaanvallen, maar dat hoort er vast bij, toch? :P Vanavond gaan we een lijst maken met alle onderwerpen waar we keuzes moeten gaan maken over hoe we dit gaan doen.

Langzaam aan durf ik steeds iets meer blij te zijn met de situatie. Wel heb ik een enorme angst dat er iets misgaat met de kleine. Ook dat hoort er vast bij..

Wat er schijnbaar ook bijhoort zijn alle puisten op mijn borsten. Ugh! Iemand de gouden tip? Helaas als tiener ook nooit een puistenfase gehad dus ik weet echt niet wat ik hiermee moet. Scrubben? Zinkzalf? Ergens ben ik blij dat het niet op mijn gezicht zit en ik mag me sowieso in mijn handen wrijven qua HCG bijwerkingen. Dit is de enige nu de toch al milde misselijkheid al is weggetrokken.
Beetje sudocrem zou je kunnen proberen. Werkt hier altijd als een tiet :P
pi_181969165
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 19:10 schreef lunapuella het volgende:
Zegt de activiteit van de baby nog iets over hoe snel de bevalling er aan komt? Want pfoe, mijn buik wordt hier sinds een paar uur grondig verbouwd zeg!
Mijn buik is al 20x van inrichting veranderd..
Maar de beeb zit nog steeds binnen. Sorry, geen succesverhaal hier ;)
pi_181969668
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 14:34 schreef Rebubbled het volgende:
Als jullie het hebben over strippen, wat betekent dit dan?

Ik wil ook graag in de OP, maar ik ben te laat denk ik. De datum is 19 april, 27 september heb ik de termijnecho en dan weten we het zeker.

Kleine reminder voor jullie, aangezien ik na mijn eerste post direct in de lurkstand ging (ik moest even van de schrik bekomen). Twee weken geleden bleek ik onverwacht al 8 weken zwanger en we wonen niet samen, stress. Ondertussen zijn we het erover eens dat we er samen voor gaan. Wel hebben we om en om paniekaanvallen, maar dat hoort er vast bij, toch? :P Vanavond gaan we een lijst maken met alle onderwerpen waar we keuzes moeten gaan maken over hoe we dit gaan doen.

Langzaam aan durf ik steeds iets meer blij te zijn met de situatie. Wel heb ik een enorme angst dat er iets misgaat met de kleine. Ook dat hoort er vast bij..

Wat er schijnbaar ook bijhoort zijn alle puisten op mijn borsten. Ugh! Iemand de gouden tip? Helaas als tiener ook nooit een puistenfase gehad dus ik weet echt niet wat ik hiermee moet. Scrubben? Zinkzalf? Ergens ben ik blij dat het niet op mijn gezicht zit en ik mag me sowieso in mijn handen wrijven qua HCG bijwerkingen. Dit is de enige nu de toch al milde misselijkheid al is weggetrokken.
Ik was al benieuwd naar jou (ook vanwege de vergelijkbare situatie), leuk dat je een update post!

Die paniekaanvallen zijn erg herkenbaar. Je hebt tijd nodig om dingen te verwerken en te wennen aan de nieuwe situatie. Gelukkig is er nog voldoende tijd om volledig te wennen!
pi_181969782
Helsinki, nee ik word woensdag niet gestript. Voel me nog wel goed eigenlijk. :)
:)
pi_181969809
En die foto. :D

Lijkt wel een knuffelbeest. :+
:)
pi_181969856
Ik kan helaas nog niet echt genieten van mijn zwangerschap. Ik voel me moe, misselijk en moet constant spugen, heb geen eetlust en er moeten ineens veel dingen geregeld worden. Bij mijn echo bleek dat ik 2 kilo ben afgevallen. Over 3 weken heb ik weer een afspraak en ben bang dat ik dan nog eens 2 kilo ben afgevallen. Ik heb geen zin in een opname :P

Ook ben ik bang dat de baby (ook al is het nu heel erg pril) niet goed gaat groeien, omdat ik veel afval..

Oo en ik dacht dat de puistjes door mijn vette huid kwamen, maar dat blijkt dus ook een soort symptoom te zijn. Mijn gezicht, mijn borsten en mijn rug zitten eronder. Ik voel me heel lelijk :P

Mijn vriend heeft een zaal geregeld voor de bruiloft (midden december), dus dat is in ieder geval al afgestreept.
  maandag 17 september 2018 @ 21:33:32 #98
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181971341
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:42 schreef CaVaBien het volgende:
Ik kan helaas nog niet echt genieten van mijn zwangerschap. Ik voel me moe, misselijk en moet constant spugen, heb geen eetlust en er moeten ineens veel dingen geregeld worden. Bij mijn echo bleek dat ik 2 kilo ben afgevallen. Over 3 weken heb ik weer een afspraak en ben bang dat ik dan nog eens 2 kilo ben afgevallen. Ik heb geen zin in een opname :P

Ook ben ik bang dat de baby (ook al is het nu heel erg pril) niet goed gaat groeien, omdat ik veel afval..

Oo en ik dacht dat de puistjes door mijn vette huid kwamen, maar dat blijkt dus ook een soort symptoom te zijn. Mijn gezicht, mijn borsten en mijn rug zitten eronder. Ik voel me heel lelijk :P

Mijn vriend heeft een zaal geregeld voor de bruiloft (midden december), dus dat is in ieder geval al afgestreept.
Ik zou me niet erg druk maken over dat afvallen, zolang je niet gaat crashdieten ofzo. Er zijn zoveel vrouwen die afvallen door al dat overgeven. Al weet ik natuurlijk niet hoe zwaar je nu bent, als je ondergewicht hebt is het anders dan wanneer je overgewicht hebt.
Ik begrijp je wel hoor, zelf ook last van wat misselijkheid, gebrek aan eetlust en een opgeblazen gevoel waardoor ik te weinig eet. Probeer het aan te vullen met vruchtensap/smoothies, en hopen dat het hier over 6 weken minder wordt.

Dat genieten zou ik nog even loslaten, het klinkt alsof je het behoorlijk druk hebt, je voelt je niet lekker, je moet nog wennen aan het idee en misschien voelt het nog heel ver weg. Komt vanzelf
:Y

Kijk je uit naar de bruiloft?
  maandag 17 september 2018 @ 21:39:59 #99
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181971528
Ik was tien kilo afgevallen (hyperemesis gravidarum, uiteindelijk opname, sondevoeding en vervroegd met verlof) en op alle echo's blijkt mijn kindje precies gemiddeld te zijn, misschien stelt dat je een beetje gerust? Je baby heeft er echt geen last van...

En trek aan de bel als je denkt dat je echt te weinig vocht binnenhoudt, er is medicatie die kan helpen. Isotone sportdrank hielp hier ook (op advies van de gyn).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181971866
CVB, ik viel bij mijn eerste tussen de tien en zestien weken ongeveer vijf kilo af. Mijn kindje had er geen last, later kwam het er gewoon weer bij (en meer). Als je je zorgen maakt, trek aan de bel! Je verloskundige stelt je graag gerust of stuurt je door. :*
  maandag 17 september 2018 @ 22:15:04 #101
480396 Sisu
Oudgediende
pi_181972540
Hej

Ik meld me ook aan! Waarschijnlijk zo rond eind mei uitgerekend.

Ik forumde hier al lange tijd geleden, maar vanwege de herkenbaarheid en stomme naam destijds toch gekozen voor een nieuw account.
Ook omdat ik nog maar heel pril zwanger ben (clearblue geeft 3 weken aan) en erg bang ben dat het fout gaat.
Ik heb pcos en kreeg eigenlijk afgelopen juli te horen dat ik het zonder extra hormonen op zou moeten geven. Best een grote klap.
Maar sinds afgelopen weekend krijg ik roze streepjes te zien dus dat betekende ook het einde van mijn AD.
Wellicht triggert dat ook mijn angstgevoelens. Mn lichaam liet al langer merken dat ik zwanger was dus ik ben over the moon dat het om een zwangerschap gaat en niet om menstruatie.

Anyways. Moeder van een meisje (3.5), getrouwd en blij met m’n werk als vmbo docente.
=degene die me herkent.. sst!


Sisu is Fins en betekent zoiets als doorzettingsvermogen en vooral veerkracht. En dat is wat ik nu hoop te doen! Opveren
Zonder hoop geen leven.
  maandag 17 september 2018 @ 22:20:22 #102
480396 Sisu
Oudgediende
pi_181972647
Verder hoop ik dat het niet reageren van Luna betekent dat ze aan het bevallen is ;)
Zonder hoop geen leven.
pi_181973198
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 22:20 schreef Sisu het volgende:
Verder hoop ik dat het niet reageren van Luna betekent dat ze aan het bevallen is ;)
Welkom! Wat fijn voor je, gefeliciteerd! En ik herken je angst dat het misgaat enorm. Gewoon blijven ademhalen. Een teug na de ander.

@CaVaBien, wat fijn dat de bruiloft geregeld wordt. Super leuk! Vervelend dat je zoveel klachten hebt. Bij mij helpt verse gember thee heel goed. Sinds vorige week mee begonnen en ik heb geen misselijkheid meer.

Thnx voor de pukkeltips. Ik ga ze proberen. Voel me echt seksueel afzichtelijk. :') Vandaag mijn eerste zwangerschapsmigraine gehad. Wat een feest zonder mijn reguliere migraine medicijnen. Vriendjelief heeft pizza gemaakt en mijn troepaanrecht aan kant gemaakt en dat was super lief en fijn.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_181973248
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 22:15 schreef Sisu het volgende:
Hej

Ik meld me ook aan! Waarschijnlijk zo rond eind mei uitgerekend.

Ik forumde hier al lange tijd geleden, maar vanwege de herkenbaarheid en stomme naam destijds toch gekozen voor een nieuw account.
Ook omdat ik nog maar heel pril zwanger ben (clearblue geeft 3 weken aan) en erg bang ben dat het fout gaat.
Ik heb pcos en kreeg eigenlijk afgelopen juli te horen dat ik het zonder extra hormonen op zou moeten geven. Best een grote klap.
Maar sinds afgelopen weekend krijg ik roze streepjes te zien dus dat betekende ook het einde van mijn AD.
Wellicht triggert dat ook mijn angstgevoelens. Mn lichaam liet al langer merken dat ik zwanger was dus ik ben over the moon dat het om een zwangerschap gaat en niet om menstruatie.

Anyways. Moeder van een meisje (3.5), getrouwd en blij met m’n werk als vmbo docente.
=degene die me herkent.. sst!


Sisu is Fins en betekent zoiets als doorzettingsvermogen en vooral veerkracht. En dat is wat ik nu hoop te doen! Opveren
Gefeliciteerd en welkom! Ik wens jou en je baby heel veel doorzettingsvermogen. :* O+
pi_181973253
M'n vriendin is in januari (6-8 weken zwanger denk ik) 6 kilo afgevallen. Absoluut niet fijn voor haar, maar de baby is in die tijd prima gegroeid. Die eet jou gewoon op in de meeste gevallen.. :9

Maar hoop dat het snel beter wordt CaVaBien, wel vervelend als het genieten niet goed lukt. :*
pi_181973313
Sisu O+ :*
pi_181974011
Gefeliciteerd Sisu! Heb wel een vermoeden wij je kan zijn, wat leuk :)
pi_181974453
Helsinki, wij hebben nouja hadden de stofzuiger van de lidl. Die is nu onderweg terug naar duitsland en een nieuwe komt onze kant op. Ben echt zo blij met dat ding. Zet hem elke avond aan als we naar bed gaan en overdag doet hij een rondje over de bovenverdieping. Hoop dat de nieuwe er gauw is!

Over afvallen tijdens zwangerschap. Zolang je niet zelf op dieet bent kan het weinig kwaad voor je baby. Ik ben in het begin ook afgevallen en draag twee bovengemiddelde baby's bij me.

Sisu welkom O+

Morgen weer op controle, eerst weer even spieken met de echo. Extra bijzonder dit keer. Mijn vader gaat mee en gaat voor het eerst in zijn leven live een echo meemaken! Ben benieuwd of de jongens even willen zwaaien naar opa O+
pi_181975269
:'(

Maagzuur - check
Drukke baby - check
3 slokjes cola gedronken omdat meneer zijn blikje niet leeg kreeg terwijl ik erg gevoelig ben voor cafeïne - check
Te warm onder de dekens - check
Het gevoel hebben dat je billen er af vriezen als je boven de dekens ligt - check
Hikkende baby - check
Uit bed voor een paar druppels plas - check
Druk hoofd ivm de aanstaande veranderingen en dus spanning - check

Hoe is jullie nacht? Iemand al een baby aan het lanceren? :)
Oh de fotoshoot was wel leuk. Nu mega nieuwsgierig naar het resultaat O+
pi_181977024
Ooorghhh! Ik slaap echt zooooveel! Gistermiddag, gisteravond op de bank van half 9 tot 1 en daarna van half 2 tot net (ik word wel debiel vroeg wakker dagelijks. Handig voor iedereen want alles staat klaar als ze opstaan :p
Vandaag 8wk!
  dinsdag 18 september 2018 @ 07:14:26 #111
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181977181
Oooh welkom Sisu! *O*.

Aapie, ik duim voor zwaaiende jommetjes maar in ieder geval veel plezier toegewenst samen! Leuk dat hij meegaat O+.

Haha die twee posts zo onder elkaar! Ik sliep in het begin ook vrij veel en nu weer sinds kort vrij vroeg in de avond moe. Alleen doorslapen blijft een dingetje.

Sterkte vandaag Peace! Ga je nog iets van de shoot laten zien hier?

Ik ben op tijd wakker want straks naar de VK. Ben best zenuwachtig. En heb over slijmproppen gedroomd (ik verloor (een deel van) de mijne gisteren) en te laat komen voor het gestript worden omdat L. zijn haren niet goed zaten. Topnacht wel ^O^.
  dinsdag 18 september 2018 @ 07:24:39 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_181977218
Ik vind je oude forumnaam anders best tof hoor sisu ;)
Welkom en gefeliciteerd O+
disclaimer
pi_181977547
Oh peace ik hoop dat je na je post wel in slaap bent gevallen!
Ik was wel wakker rond die tijd maar ik pak mn telefoon er niet meer bij snachts.

En kleurdoos hoera voor 8 weken *O*
En je slaaptijden, ik zou er bijna jaloers van worden haha!

Helsinki succes straks bij de vk! Ik hoop dat ze je dat zetje kan geven wat je lichaam nodig heeft!
pi_181977600
Sisu, gefeliciteerd O+. Ik denk dat ik weer wie je bent, zo leuk voor jullie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_181977645
Sisu, ik weet niet wie je bent, maar natuurlijk gefeliciteerd!

Hier ook een prutnacht, maar nu omdat zoon buikgriep kreeg :'( 's nachts kindje douchen, beddengoed wassen, bed opmaken, bij elk huiltje uit bed sprinten. De arme jongen! Maar ook arme ik, zo in de nacht met onhandige dikke buik trap op trap af, bukken, etc. :@ Vandaag ga ik gebruik maken van mijn recht om dutjes te doen *)
pi_181977667
Sisu gefeliciteerd! O+ *O*Mijn dochter is een paar maanden ouder dan de jouwe dus we hebben vast in dezelfde topics gepost, maar echt even geen idee in welke hoek ik ‘t moet zoeken in ieder geval :') Hoop dat je lang hier mag blijven! :*
pi_181977830
Helaas, geen babynieuws hoor! Halve avond krampen om de 8-10 minuten, maar zodra ik naar bed ging was het voorbij. :')
pi_181977866
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 08:11 schreef lunapuella het volgende:
Helaas, geen babynieuws hoor! Halve avond krampen om de 8-10 minuten, maar zodra ik naar bed ging was het voorbij. :')
Hè, wat jammer en vervelend. Maar dan nu de hamvraag: heb je goed kunnen slapen?!? :D
pi_181977992
Wel prima geslapen! Ik ben gestopt met dutjes overdag. Hoe fijn ze ook zijn, ik lig de nacht erna steevast wakker. Dus dan 's middags maar even doorzetten en 's nachts lekker slapen.
  dinsdag 18 september 2018 @ 08:41:56 #120
480396 Sisu
Oudgediende
pi_181978213
Bedankt voor het warme welkom allemaal!

Slaap, altijd lastig. Ik heb echt 8 uur nodig, maar sinds vrijdag lig ik veel wakker en haal ik er met geluk 6. Zoveel adrenaline in Mn lijf.
Vandaag weer heerlijk met de fiets naar Mn werk. Heb opeens een stuk meer energie om dingen aan te pakken.

Peace,
Hopelijk reguleert je lichaam je temperatuur snel. Heb je misschien iets aan wolzijde ondergoed?

Luna, fijn dat je iig wel lekker geslapen hebt. Je zult het hard nodig hebben binnenkort. Je lijf geeft in ieder geval genoeg tekenen af dat het aan het rommelen is 💕
Zonder hoop geen leven.
  dinsdag 18 september 2018 @ 09:21:57 #121
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181978619
Had 1 cm ontsluiting en strippen is gelukt :). Ik was erg gespannen, maar ze heeft me er echt goed doorheen geholpen en uiteindelijk viel het mee (strippen zelf). Vrijdag weer terug en de rest van de dag moest ik maar lekker ontspannen.
pi_181978785
Oeh wat spannend Helsinki! *O* go, baby, go. 18-09-2018 is een hele leuke geboortedatum O+

Sisu, welkom hier *O* Ik 'ken' wel veel usernamen, maar er gaat nog geen belletje rinkelen.
En thnx voor de tip. Ik heb goede hoop dat ik zodra ik bevallen ben weer een normale temperatuur krijg. Ik ben normaal echt een mega koukleum.

Jammer dat er nog geen echte actie was Luna. En ik probeer ook de middagdutjes over te slaan, anders ben ik niet moe genoeg s avonds. Het gekke is: gisteren was ik wel super moe, ook veel harde buiken omdat ik teveel had gedaan. Maar slapen ho maar. Dat is ook best moeilijk met een mega drukke baby. Mijn hemel, ik denk dat ik hem met 6 maanden al kan laten testen op ADHD of zo :')

Oooh Peel, ook al zo'n prutnacht. Beterschap voor je zoontje. Lekker dutjes doen vandaag. Is je zoontje naar de opvang?

Ik sliep uiteindelijk om 3 uur en werd om half 8 wakker. Aan de ene kant niet heel slecht, kan ik me al vast voorbereiden op de tijd als Frits er is :') Voel me wel heel onrustig. Nouja, heb ook nog wel genoeg te doen vandaag ;)
pi_181978952
Peace, ik was wederom om 3u30 wakker en had je post wel gelezen (maar zoveel last van m’n handen dat typen even niet lukte).. echt een wattenhoofd met 2 extreme prutnachten zo.. kijk toch maar even of ik zo nog een dutje kan doen. Vanmorgen weer naar vk en alles was weer prima in orde.

Sisu geen idee wie je bent maar welkom en ik hoop dat alles goed gaat :*

Die eerste weken van m’n zwangerschap was ik ook voortdurend moe en kon ik echt alleen maar slapen :D na eten rond 19u viel ik al in slaap op de bank en sliep zo tot smorgens vroeg :+ aan toegeven was het enige wat hielp :) na 12weken kreeg ik weer een stuk meer energie ^O^

Oh Peel wat sneu -O- hopelijk voelt ie zich snel weer beter en kun jij vandaag even wat bijkomen :*

Luna lekker niet constant gerommel haha; nou dan maar weer afwachten en hopelijk toch dat er vandaag nog iets gebeurt. En Helsinki fijn dat het strippen is gelukt; benieuwd of je verandering gaat merken in je lijf. Ook voor jou hopen dat er gauw iets rommelt :D

Oja preview van photoshoot peace..? Ben ook erg nieuwsgierig :+

KD 8 weken *O*

*edit: Oja Helsinki vanmiddag om 12u is het weer One Born every minute op tlc :+

[ Bericht 4% gewijzigd door PriemGirl op 18-09-2018 09:55:41 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181979349
Peace, zoon is 7 jaar oud, dus normaal zit hij op school overdag. Hij is nu dus thuis, ik denk wel dat we vannacht en vanochtend het ergste gehad hebben. Hij eet weer een beetje, begint praatjes te krijgen O+

Priem, last van je handen? Carpaal tunnelsyndroom? Bah!

Helsinki, je kunt natuurlijk gewoon alvast beginnen met zachtjes persen O-)

Luna, ik stel voor dat je überhaupt nu niet meer gaat slapen, ook 's nachts niet, dan is jouw baby er zo uit ^O^ ;)
pi_181980422
Haha Priem, ik zit er ook al klaar voor. Tranen gegarandeerd O+
Vervelend dat je van die prutnachten en zere handen hebt. Komt dat van al het vocht?

Ik zal eens kijken of het me voor de bevalling nog lukt om iets van de shoot te laten zien :) Ik heb geen idee hoe snel ik de foto's binnen ga krijgen.

Oh ja Peel, dat wist ik ook wel. Wel fijn dat hij weer lijkt op te knappen. Een 7-jarige vermaakt zichzelf een stuk beter dan een dreumes of peuter. Hopelijk heb je nog tijd voor dutjes. Kijkt hij al uit naar zijn broertje/zusje? Lijkt me zo tof dat de oudere kinderen het zo bewust beleven O+
pi_181981208
*O* Welkom Sisu! Ons kindje wordt ook eind mei verwacht O+

One born every minute vind ik niet zo boeiend. Voor m'n gevoel helemaal nooit echt natuurlijk. Het komt doorgaans in ieder geval niet overeen met hoe ik zelf mijn bevallingen ervaar en/of de bevallingen waar ik bij mag zijn. Het enige toffe vind ik altijd als de moeder dan voor het eerst d'r babytje vasthoudt, maar daarvoor kijk ik liever mooiere bevallingsfilmpjes. *;

Alle laatste loodjes mama's, super spannend! Ik weet nog wel goed, die laatste dagen. Bij m'n eerste genoot ik met volle teugen en mocht het nog wel een week duren toen het opeens al begon. Daar schrok ik toen haast van, terwijl ik toch al voorbij de UD was. Bij m'n tweede duurde het langer en de laatste paar dagen werd ik er ongeduldig van, zo van: Nou, deze komt helemaal niet meer, beter maak ik weer een afspraak bij de tandarts volgende week. :')
Maar ik vond het zo heerlijk dat je echt _niets_ hoeft die laatste dagen. Helemaal niets! Behalve ultiem luieren en je op je wenken laten bedienen :D en een beetje bankhangen of wandelingetjes maken of breien of heerlijk lang badderen of douchen...
Ik kijk er stiekem alweer een beetje naar uit, die allerlaatste dagen/weken, dat de wereld doordraait zonder jou en je echt ultiem in je cocon kan zitten, dat alleen jij en je baby belangrijk zijn. En dan daarna de bevalling, zo extreem tof dat ik een kind kan baren, zo iets oers! O+ En dan die eerste weken in je coconnetje blijven en je (nog steeds) nergens mee bezig hoeven houden, behalve je baby'tje op en aan de borst. En dan al die lieve mensen om je heen die je bedje verschonen en je eten en drinken brengen. En de hele dag dutjes doen samen met je verse baby... *zwijmel zwijmel*

Maar zwanger zijn vind ik ook tof. Ik kan dat zo goed! Mijn lichaam is echt zo geweldig gaaf! Hier ook geen onzekerheid. Ik heb er echt alle vertrouwen in. Ook in dat mijn lichaam het oplost als er iets niet goed is. Maar het uitgangspunt is natuurlijk gewoon dat het allemaal goed gaat. :)
pi_181981333
Ja cts idd. Ik heb blijkbaar best veel vruchtwater en hou dus wel wat vocht vast -O- voora snachts veel pijn/krampen in handen. Overdag kan ik het nog wat los masseren maar nu is het links in m’n pols ook pijnlijk (alsof een complete zenuw vast zit) geworden. Ahja hopelijk een symptoom die ook zo verdwijnt na de bevalling :@

En goeie tips Peel haha; beetje bijpersen idd, makkelijk toch :+ :D ik moest gisteren keihard niezen en toen zei ik ook zo: oh als ie dan zo floep er uitkwam in 1 keer; dat zou pas handig zijn 8-)

Haha ik kijk ook; als de baby er dan is mnohhhhh *; ik ga zo mega giga veel huilen als m’n eigen baby er eindelijk is _O- :D (en m’n vriend ook hehe) O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181983474
Haha priem dat zou wat zijn als je je baby er zo uit niest!
En huilende man na bevalling O+

Ela heerlijk dat je zo uitkijkt naar je laatste loodjes bubbel. Ik ben er ook echt aan toe om erin te gaan maar lukt nog niet helemaal.

Peel fijn dat je oudste alweer lijkt op te knappen! Lekker samen rustig aan doen.

Wij zijn weer helemaal goedgekeurd in het ziekenhuis. Echo duurde lang dit keer want ze kunnen het niet heel goed meer zien. Baby's lagen ook elke keer net verkeerd voor een goede meting. Maaar positief is dat baby 2 ook met zijn hoofd omlaag is gaan liggen!
De gewichten worden nu geschat op 1800 gram, 3 weken geleden was dat nog 1300 dus ze zijn flink gegroeid!
Over twee weken alweer terug!
pi_181984691
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 11:00 schreef Cholula het volgende:
Ud voor Luna! *O* Ik moest eergisteren aan je denken toen ik het leeuwenpak van Frits (weet je welke ik bedoel) tegen kwam, zo jammer dat er ontzettende gaten in zijn gekomen door het rennen op zijn knieën.
O, dat was een tof pakje ja! Jammer van de gaten, maar hij heeft er in elk geval genoeg plezier van gehad zo te horen :)
pi_181985680
Helsinki; hier ook zo’n knuffelboef ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh aapie wat groeien ze flink O+ fijn dat alles weer goed is gekeurd. Je jongens lijken het prima naar hun zin te hebben :D *;

[ Bericht 0% gewijzigd door PriemGirl op 18-09-2018 15:45:31 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181990692
Oh gezellig zo met beestjes op schoot! Hier regelmatig omringd door de katten op de bank!

Helsinki wat ben je stil! Of lig je stiekem al te knuffelen.

En luna?

Priem dat zeg je goed, de jongens hebben het heerlijk zo samen in mijn buik!
  dinsdag 18 september 2018 @ 20:04:13 #132
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181991133
Nee, ik lig stiekem vervelende krampen - die inmiddels toch steeds ruim een minuut aanhouden - op te vangen :P. En aan het hopen op regelmaat.
  dinsdag 18 september 2018 @ 20:05:23 #133
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181991172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:04 schreef Helsinki het volgende:
Nee, ik lig stiekem vervelende krampen - die inmiddels toch steeds ruim een minuut aanhouden - op te vangen :P. En aan het hopen op regelmaat.
:o
Succes!
  dinsdag 18 september 2018 @ 20:08:43 #134
342418 VKV
Plausibel
pi_181991273
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:04 schreef Helsinki het volgende:
Nee, ik lig stiekem vervelende krampen - die inmiddels toch steeds ruim een minuut aanhouden - op te vangen :P. En aan het hopen op regelmaat.
*O*
  dinsdag 18 september 2018 @ 20:09:58 #135
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181991307
Bedankt :*. Ik hoop echt dat het lekker door mag zetten en we onze beeb snel vast mogen houden. Het begon aan het einde van de middag wat vervelender te worden, maar ik vind het nog steeds wel goed te doen dus iets zegt me dat ik nog wel even te gaan heb :').
pi_181991627
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:04 schreef Helsinki het volgende:
Nee, ik lig stiekem vervelende krampen - die inmiddels toch steeds ruim een minuut aanhouden - op te vangen :P. En aan het hopen op regelmaat.
*O* Jaaaaa! Ik duim heel hard voor je Helsinki dat het doorzet *O*
pi_181991834
Ohhh duimen draaien volop dat het plots in stroomversnelling gaat O+ *O*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181991909
Helsinki go go go *O*
pi_181992317
Ik duim ook dat het doorzet Helsinki!

Hier vandaag juist rustig. Ondanks een dubbele dosis pannenkoeken (gisteravond en vanmiddag) vandaag ook nauwelijks krampen gehad. Nu dus rustig op de bank. Met poes op schoot, dat dan weer wel. ;)
pi_181992568
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:40 schreef lunapuella het volgende:
Ik duim ook dat het doorzet Helsinki!

Hier vandaag juist rustig. Ondanks een dubbele dosis pannenkoeken (gisteravond en vanmiddag) vandaag ook nauwelijks krampen gehad. Nu dus rustig op de bank. Met poes op schoot, dat dan weer wel. ;)
Wie weet stilte voor de storm? ;)

Bedenk me net dat wij ook pannenkoeken hebben gegeten. Maar ik hoef echt nog niet te bevallen :D
  dinsdag 18 september 2018 @ 20:52:25 #141
480396 Sisu
Oudgediende
pi_181992741
Oh klinkt alsof het de juiste kant op gaat, Helsinki. Spannend!

Luna,
Knuffelen met de poezen is ook heerlijk.
Maarre pannenkoeken? Heb ik iets gemist? Wat zou dat moeten doen?

Ik ben bekaf. Komt hoogstwaarschijnlijk door ontwennen van de AD, maar alles tolt.
En terwijl ik de laaahaaange brug op fietste vandaag voelde ik een soort spierpijn in Mn onderbuik. Ik trek dat nu niet zo goed. Paniekmodus staat erg snel aan.
Vanmiddag belde Mn huisarts om me te feliciteren. Ze was zo blij voor ons. Ze heeft ook gevraagd of ik mee wil doen aan een onderzoek om te kijken hoe het kan dat ik zwanger ben (spoiler alert : man en ik hadden seks!) . (Geen menstruatie sinds juni en nul tekenen van ovuleren). En daar heb ik ja op gezegd. Wie weet ontdekken ze wel iets waar andere vrouwen wat aan gaan hebben.
Zonder hoop geen leven.
pi_181992773
:W ik kom hier even uitzwaaien vanaf een toch best wel roze wolk. Kleine zus doet het fantastisch en we genieten zo van dat kleine prulletje, wat een andere ervaring O+.

Ik lees hier nog wel trouw mee en hoop de september club snel te zien in het babytopic! Helsinki toi toi toi :%
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_181992796
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:52 schreef Sisu het volgende:
Luna,
Knuffelen met de poezen is ook heerlijk.
Maarre pannenkoeken? Heb ik iets gemist? Wat zou dat moeten doen?
Bakerpraatje, dat het zou helpen de bevalling te starten. ;)
pi_181992832
Helsinki!! :o Spannend!!! Zet ‘m op. :*

Morgen naar de vk. Vandaag 40+2.
Kom maar lieve baby...
:)
pi_181993099
Spannend Helsinki!

Ik ben zo klaar met deze dag! De hele dag gewerkt, daarna in de trein naar de hogeschool en daar college gevolgd en nu weer in de trein terug naar huis. Serieus, hoe haalde ik het in mijn hoofd om te studeren, te werken, zwanger te zijn en een gezin te onderhouden? |:(

Wat dan wel heel schattig is: mijn collega's vinden dat mijn buikje al een echt babybuikje is. Ik probeer niet iedere keer te roepen dat het gewoon mijn spekjes en opgezette darmen zijn.
  dinsdag 18 september 2018 @ 21:24:09 #146
480396 Sisu
Oudgediende
pi_181993368
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:11 schreef Cholula het volgende:
Spannend Helsinki!

Ik ben zo klaar met deze dag! De hele dag gewerkt, daarna in de trein naar de hogeschool en daar college gevolgd en nu weer in de trein terug naar huis. Serieus, hoe haalde ik het in mijn hoofd om te studeren, te werken, zwanger te zijn en een gezin te onderhouden? |:(

Wat dan wel heel schattig is: mijn collega's vinden dat mijn buikje al een echt babybuikje is. Ik probeer niet iedere keer te roepen dat het gewoon mijn spekjes en opgezette darmen zijn.
Ah wel heel lief! Hoe heb je het aan hen verteld?
En het is ook hard werken. Zo zit ik midden in een sollicitatieprocedure bij een andere school. Volgende week 2e gesprek, maar ik denk dat ik nu toch nog even voor veiligheid ga (lees: vast contract / ken het programma uit Mn hoofd en 2 lieve collega’s)
Maar het komt goed! Je weet waar je het voor doet. En een Frits 2.0. Wie wil dat niet? (Niet dat Frits een update nodig heeft, maar wat is je werknaam eigenlijke?) Verder geen lichamelijke klachten?
Zonder hoop geen leven.
pi_181993483
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 21:24 schreef Sisu het volgende:

[..]

Ah wel heel lief! Hoe heb je het aan hen verteld?
En het is ook hard werken. Zo zit ik midden in een sollicitatieprocedure bij een andere school. Volgende week 2e gesprek, maar ik denk dat ik nu toch nog even voor veiligheid ga (lees: vast contract / ken het programma uit Mn hoofd en 2 lieve collega’s)
Maar het komt goed! Je weet waar je het voor doet. En een Frits 2.0. Wie wil dat niet? (Niet dat Frits een update nodig heeft, maar wat is je werknaam eigenlijke?) Verder geen lichamelijke klachten?
Vooralsnog is het 'baby'. Wie weet welke naam er omhoog borrelt als we het geslacht weten. :')

Spannend van de sollicitatieprocedure, ik begrijp je overwegingen.

Afgezien van de misselijkheid en vermoeidheid gaat het de goede kant op. Het is stiekem een beetje aftellen naar de herfstvakantie.

Ik heb de laatste collega's binnen mijn team afgelopen maandag op de hoogte gebracht. Gewoon het tijdens een vergadering verteld. Een aantal wisten het al, ik heb onder andere een buitenlandreis moeten afzeggen.

Hoe voel jij je? Hoe je jezelf in de gaten met het rondtollen?
pi_181993545
Spannend Helsinki, ze kunnen plots vervelend worden. Een mooie ontmoeting gewenst O+ Jullie babytje komt er aan!
♥ J & S
pi_181997857
Go go go helsinki! :% :%

Sisu, wat een lieve reactie van je huisarts :* ik kan me niet eens voorstellen hoe eng en spannend deze eerste weken moeten zijn in jouw situatie. Ik hoop voor je dat de eerste weken snel voorbij vliegen en je straks mooie echo’s te zien krijgt.


Ik werd net wakker, gewoon. Nu klaarwakker. Dus }:| oh ja, zo ging dat ook alweer :{w
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 19 september 2018 @ 06:54:29 #150
269689 crew  Viv
pi_181998695
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:09 schreef Helsinki het volgende:
Bedankt :*. Ik hoop echt dat het lekker door mag zetten en we onze beeb snel vast mogen houden. Het begon aan het einde van de middag wat vervelender te worden, maar ik vind het nog steeds wel goed te doen dus iets zegt me dat ik nog wel even te gaan heb :').
Succes! :%
pi_181999181
Succes Helsinki!
pi_181999216
Succes Helsinki en luna ^O^ :%
  woensdag 19 september 2018 @ 08:48:19 #153
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181999521
Helaas, het heeft dus nog niet doorgezet. Ik heb inmiddels ook de notificaties op mijn telefoon uitgezet want mensen die op de hoogte waren van dat ik 'halverwege september' uit ben gerekend leken me gisteren allemaal tegelijk te bestoken met de vraag "en, is er al nieuws?". Hier werd ik behoorlijk gestrest van. Even terugtrekken en dit in alle rust doen leek me beter ;).

En verder maar eens zien wat vandaag brengt. Een leuke dag in ieder geval, want ik heb besloten dat dat het wel mag worden. Dat moet dan wel lukken lijkt me :+.
pi_181999667
Jammer Helsinki! En herkenbaar van de berichtjes. Ik duim voor een leuke dag vandaag!

Zelf hoop ik vandaag juist níet te gaan bevallen. Ik werd namelijk wakker met het gevoel door een truck overreden te zijn. Spierpijn, misselijk, moe en 38,5 graden koorts. Top met 40+2 ^O^ ;( Nu al wat paracetamol gepakt en de vk belt straks nog om te kijken hoe ik het verder nog kan verlichten. Maar bevallen in deze staat, dat hoeft voor mij niet.
  woensdag 19 september 2018 @ 09:11:57 #155
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181999828
Oei, beterschap Luna!

En als je nu al besloten hebt dat vandaag een leuke dag wordt, kan dat natuurlijk niet anders, Helsinki ^O^ Veel plezier!

Welkom Sisu! Je schreef dat je meer energie hebt.. Hoe doet je dat?? Ik sliep van 21:15 tot 6:30 en ben echt helemaal verrot. Zou zo onder m'n bureau kunnen verdwijnen voor een dutje :Z
pi_182000366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:01 schreef lunapuella het volgende:
Jammer Helsinki! En herkenbaar van de berichtjes. Ik duim voor een leuke dag vandaag!

Zelf hoop ik vandaag juist níet te gaan bevallen. Ik werd namelijk wakker met het gevoel door een truck overreden te zijn. Spierpijn, misselijk, moe en 38,5 graden koorts. Top met 40+2 ^O^ ;( Nu al wat paracetamol gepakt en de vk belt straks nog om te kijken hoe ik het verder nog kan verlichten. Maar bevallen in deze staat, dat hoeft voor mij niet.
Meestal gaat dat ineens over als je daadwerkelijk gaat bevallen. Vriendin van me liet de vliezen breken met een flinke hoestbui omdat ze extreem verkouden was met koorts en al, maar toen ze ging bevallen was het als sneeuw voor de zon verdwenen! :* beterschap iig!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_182000375
Helsinķi :*
pi_182000619
Beterschap luna :*

En dan wens ik Helsinki een fantastisch mooie dag toe! Wat je ook gaat doen ^O^

Denken jullie buikbaby's ook wel eens dat ze door de buikwand naar buiten kunnen komen? Die van mij probeert dat regelmatig ;( Mijn man moet er om lachen :(
pi_182000695
Ja Peel, herkenbaar. T doet soms echt nog zeer ook :'(

Helsinki, wat jammer dat het niet doorgezet heeft :* Wel een fijne dag toegewenst dan. Het zonnetje schijnt lekker :)

Luna, beterschap. Wat naar zo aan het eind van je zwangerschap. Het zou verboden moeten worden.

Maar Luna, Helsinki, nu jullie niet opschieten..... datumdrieling dan maar? ;)
Zo kom ik natuurlijk nooit meer bovenaan. De 40 weken ga ik iig niet halen :D
pi_182000753
Ja, soms is het echt pijnlijk, en dan duw ik terug, en dan krijg ík een standje dat ik niet zo hard moet duwen :o

Maarre, als jullie straks bevallen zijn (en soof ook, datumvierling), dan sta ik tweede... Hoe kan dat nou?
pi_182000884
Ohhh Helsinki jammer.. En kan me voorstellen dat je even wil cocoonen; lekker doen en lekker een fijne dag van maken O+ :*

Peace Luna huuu beterschap meid.. Ik ben de gehele zwangerschap niks ziek geweest (wel wat last van hooikoorts maar zelfs dat in mindere mate dan andere jaren); alsof mijn lijf dacht 'ja geen tijd om ziek te zijn; moet een baby broeden' :') Hopelijk is het van korte duur en kun je eventueel nog wat bijslapen/bijkomen vandaag.

Peel herkenbaar... Met af en toe een 'aw/oei/oeffff' uitspraak er bij. Mijn vriend is het onderhand wel gewend dat de kleine overal aan het porren is; vooral mijn ribben en maag vindt hij heerlijk om als boksbal te gebruiken lijkt het :') (En dan legt mijn vriend z'n hand op mijn buik en zegt 'brave baby zijn; mama niet zo pijn doen' _O- De scheet :D ).
Enneuhh... als jij 2de staat dan sta ik..................... :o :o :o

[ Bericht 0% gewijzigd door PriemGirl op 19-09-2018 10:32:16 ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 19 september 2018 @ 10:20:35 #162
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182000890
Jaaaa datum meerlingen! Zo leuk!
Kunnen jullie heerlijk naar elkaars kindje kijken en zwijmelen. Kan sowieso wel maar dan is het toch specialer.

Stroopwafelmeisje,
(Wat een naam! Nu wil ik een verse stroopwafel)
Mn energie was gisteravond gelijk weer weg.
Ik ben na het thuiskomen zo moe.
Voor Ro. (Mijn dochtertje) Zou ik dan gewoon lekker in bed zijn gaan liggen met een video. Nu moet ik gewoon door met haar slaapritueel. Pfoeh.
En dan het huishouden.. ook zoiets. Helemaaaaal geen zin in. Zie nu overal stapels ontstaan.
Dit weekend maar even ruimen. Doordeweeks echt geen puf voor.

18 -10 eerste echo! Ben zo nerveus joh.
Zonder hoop geen leven.
  woensdag 19 september 2018 @ 10:22:16 #163
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182000917
Helsinki en Luna,
Die vrienden reageren natuurlijk uit vriendelijke belangstelling, maar kan me voorstellen dat het nu even niet zo prettig is.
Slim dat je de notificaties hebt uitgezet!
Had ook mijn tip geweest :)
Ik heb het sinds aug ook zo ingesteld. Nu ga ik echt bewust naar fb of whatsapp i.p.v. én, én én, omdat je ziet dat er een berichtje is.
Zonder hoop geen leven.
pi_182000960
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:20 schreef PriemGirl het volgende:

Enneuhh... als jij 2de staat dan sta ik..................... :o :o :o
Hehe, jup, 1ste!! *O*

:X
pi_182001003
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ja, soms is het echt pijnlijk, en dan duw ik terug, en dan krijg ík een standje dat ik niet zo hard moet duwen :o

Maarre, als jullie straks bevallen zijn (en soof ook, datumvierling), dan sta ik tweede... Hoe kan dat nou?
Haha herkenbaar :') Kind verontwaardigd omdat je zijn voetje even onder je ribben vandaan plukt. Om vervolgens 10 cm verderop je ribben plat te stampen.
Manlief en ik 'spelen' regelmatig even met hem. Als we een ledemaatje voelen ergens drukken we het voorzichtig terug de buik in en dan krijgen we een tik terug :D Krijgt t kind geen trauma van toch?

Oh ja, en Soof! Datumvierling :)

Priem, Luna is ziek, ik voel me wel weer oké vandaag. Ik heb tenminste voldoende geslapen :) Hoe gaat het bij jou? Lekker de hele dag knuffelen met de hond?
pi_182001141
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:28 schreef Peacefulll het volgende:

Als we een ledemaatje voelen ergens drukken we het voorzichtig terug de buik in en dan krijgen we een tik terug :D Krijgt t kind geen trauma van toch?

Neuh, ik denk dat dat wel goed komt. Onze zoon heb ik ook teruggeduwd ( :') ) en hij wil 7 jaar later nog elke dag knuffelen en noemt mij "lieve mama".
pi_182001190
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:25 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Hehe, jup, 1ste!! *O*

:X
Jeetje wat gaat die laatste maand/2 maanden snel :o Terwijl je in het begin denkt.. nou dat duurt nog eeeeeeuwen _O- :D :X

@Peace: woops; iets te snel overheen gelezen :@ Luna bedoelde ik idd.. ik vond het al niet kloppen dat er 40+2 stond maar mijn brain werkt niet helemaal meer vrees ik :')
Hond is vandaag naar schoonouders; dus ik kan me even storten op nog taakjes die ik afgerond wil hebben (adressenlabels printen bijvoorbeeld.. flesjes steriliseren.. nog even dweilen etc etc. even kijken wat mijn lijf trekt). Op zich redelijk geslapen; maar wederom anderhalf uur wakker gelegen; maar is in ieder geval beter dan 3u :') Voel me iets minder watterig in mijn hoofd dan gisteren dus ik doe het er mee ^O^
Voel me te schuldig om de hond steeds thuis te hebben terwijl ik er nog geen rondje mee kan gaan lopen zonder enorm veel last te hebben van schaambot of onderrug of.... :X Dan gooi ik wel wat met het balletje in de tuin maar is toch fijner als ie overdag ook even uitgelaten kan worden. Alhoewel hij duidelijk merkt dat ik weinig kan, want hij 'hangt' de laatste tijd enorm aan mij (en mijn buik :') )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182001398
Ik storm in mijn koffiepauze binnen. De nipt-uitslag is binnen: geen bijzonderheden. *O*
pi_182001433
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 08:48 schreef Helsinki het volgende:
Helaas, het heeft dus nog niet doorgezet. Ik heb inmiddels ook de notificaties op mijn telefoon uitgezet want mensen die op de hoogte waren van dat ik 'halverwege september' uit ben gerekend leken me gisteren allemaal tegelijk te bestoken met de vraag "en, is er al nieuws?". Hier werd ik behoorlijk gestrest van. Even terugtrekken en dit in alle rust doen leek me beter ;).

En verder maar eens zien wat vandaag brengt. Een leuke dag in ieder geval, want ik heb besloten dat dat het wel mag worden. Dat moet dan wel lukken lijkt me :+.
Ah potverdrie zeg!!!!
:)
pi_182001534
Datumvierling mag van mij!!

Vanochtend naar de vk geweest. Ook even gevoeld. 1 cm ontsluiting maar dat kwam echt meer omdat ik al eerder zwanger ben geweest. Het voelde al wel week en soepel aan.

Maar ze verwachtte eigenlijk nog niet zo veel. Als ik me had willen strippen vandaag, had dat niet zoveel zin gehad.

Prima, we wachten af. Vanavond maar eens met de kleine naar de kermis. :+

Vandaag 40+3. Nog maximaal anderhalf week. :D
:)
pi_182001572
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:53 schreef Cholula het volgende:
Ik storm in mijn koffiepauze binnen. De nipt-uitslag is binnen: geen bijzonderheden. *O*
Aaaaaa TOP!!!!!
:)
pi_182001810
Wat vervelend Luna, dat je ineens ziek bent :o Beterschap!

Ik was er al vrij zeker van Sisu, maar nu je de naam van je dochter post al helemaal. Vind het echt zo tof voor je! *O*
pi_182001945
Het gaat nu inderdaad snel. Ik heb ook echt een gevoel van urgentie, dit moet NU klaar etc...

Waardeloos hè, om minder mobiel te zijn. Ik herken het, en ik heb het ook nog niet kunnen accepteren. Gelukkig is het eindig!

Cho *O* Wat fijn!!
pi_182002064
Goede nipt voor Cho *O*

Zeer sterke vermoedens van Sisu's identiteit *O* Had je volgens mij nog helemaal niet gefeliciteerd :o Dus bij deze, het is jullie zo gegund O+ Nog zo'n leukerd als Ro! O+ O+ O+

Kind dat zijn eh, grenzen verkent :P in de buik, check. Ik masseer ook regelmatig een voetje terug :')

Vk belde vanochtend al snel terug, het lijkt echt gewoon griep te zijn en hoewel de timing heel rottig is, is dat verder geen issue voor de baby. Een eventuele bevalling zou mijn lijf in deze staat waarschijnlijk sowieso al niet instellen. Dus nu op bed met eten, drinken en Netflix binnen handbereik. Mijn eerste dutje heb ik er al opzitten. Peuter is gelukkig bij de gastouder en die heeft al aangeboden hem thuis te brengen ipv dat ik hem ophaal. O+
pi_182002160
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 22:15 schreef Sisu het volgende:
Hej

Ik meld me ook aan! Waarschijnlijk zo rond eind mei uitgerekend.

Ik forumde hier al lange tijd geleden, maar vanwege de herkenbaarheid en stomme naam destijds toch gekozen voor een nieuw account.
Ook omdat ik nog maar heel pril zwanger ben (clearblue geeft 3 weken aan) en erg bang ben dat het fout gaat.
Ik heb pcos en kreeg eigenlijk afgelopen juli te horen dat ik het zonder extra hormonen op zou moeten geven. Best een grote klap.
Maar sinds afgelopen weekend krijg ik roze streepjes te zien dus dat betekende ook het einde van mijn AD.
Wellicht triggert dat ook mijn angstgevoelens. Mn lichaam liet al langer merken dat ik zwanger was dus ik ben over the moon dat het om een zwangerschap gaat en niet om menstruatie.

Anyways. Moeder van een meisje (3.5), getrouwd en blij met m’n werk als vmbo docente.
=degene die me herkent.. sst!


Sisu is Fins en betekent zoiets als doorzettingsvermogen en vooral veerkracht. En dat is wat ik nu hoop te doen! Opveren
O+ O+ O+

Vriendinnetje van mij reageerde niet lekker op stoppen AD en heeft toen onder begeleiding van de POP poli wel een ander soort kunnen gebruiken. Hou t in de gaten he! :*
Kwak
  woensdag 19 september 2018 @ 11:40:07 #176
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182002354
Cho, wat fijn!

Balen van de zieken, maar een datumvierling zou wel echt heel tof zijn, ook al sta ik dan ineens op zes...

Ik had echt een klotenacht. De nieuwe overburen zitten elke avond tot laat buiten onder het afdak keihard te lachen enzo, dus vroeg slapen zit er niet in. Vervolgens moest ik drie keer plassen, schopte ukkie m'n blaas lens, stond er om vier uur een stinkende herriemakende dieselbus vol luidruchtige mannen voor de deur om een deel van de nieuwe overburen thuis te brengen na hun werk ofzo (uitzendbureau iig, ze komen meerdere keren per week), was er eentje iets vergeten, dus kwam de bus nog eens terug, inclusief geroep naar de sukkel die iets vergeten was en als laatste stond de overbuurman met z'n kleindochter om zeven uur buiten voor de schoolbus, waarbij de jongedame keihard stennis ging staan schoppen, omdat ze niet op haar eigen plek wilde zitten ofzo...

Vanochtend wel weer goedgekeurd bij de gyn, ukkies hoofd ligt nog steeds heel diep in m'n bekken en de gyn verwacht eigenlijk ook wel dat dit zo blijft. De 'schopjes' tegen m'n blaas zijn dus eigenlijk boksjes :D

Over twee weken weer terug en vanaf dan elke week. Nog maximaal een keer of 12 naar de gyn voordat ukkie er is. Het begint voor m'n gevoel eindelijk een beetje op te schieten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182003725
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 10:37 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Neuh, ik denk dat dat wel goed komt. Onze zoon heb ik ook teruggeduwd ( :') ) en hij wil 7 jaar later nog elke dag knuffelen en noemt mij "lieve mama".
Haha gelukkig maar :D Was ook meer een geintje.

Goede NIPT voor Cup *O*

Tink, wat balen van die onrust in jullie buurt. Helpen oordopjes misschien een beetje?

Priem, goed dat je de hond even uitbesteed hebt. Voel je niet schuldig, de laatste loodjes zijn echt wel pittig af en toe.

Goede controle van Soof *O* de baby heeft het vast nog te goed naar z'n zin bij jou.

Sisu, ik denk het nu ook te weten door de afkorting van de naam van je dochter. Leuk hoor! *O*

Mijn opa en oma waren net even op bezoek. Ze kijken er zo naar uit om overgrootouders te worden O+ Zo lief. Wel een beetje jammer dat ze de hele tijd naar de datum van de keizersnede zaten te vissen :')
  woensdag 19 september 2018 @ 14:14:19 #178
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182005776
Even tussendoor: heeft er iemand ervaring met volvertrouwenbevallen of een andere 1-avondcursus? Ik twijfel of ik er nog iets nieuws ga leren, maar tegelijkertijd voelt m'n voorbereiding nu een beetje incompleet... En die hier in de buurt is morgen al, of pas eind oktober.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182006029
Geen ervaring, maar gewoon doen zou ik zeggen. :*
pi_182006412
Oh peace haha lekker overenthousiaste overgrootouders :D Hier word ik een beetje gek van iedereen die de naam maar blijft 'gissen' :') En nee niet 1x maar echt telkens als ik ze zie.. :X Laat het nou gewoon; je hoort het vanzelf wel als ie er eenmaal is en zo lang gaat het echt niet meer duren :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182008592
quote:
2s.gif Op woensdag 19 september 2018 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Oh peace haha lekker overenthousiaste overgrootouders :D Hier word ik een beetje gek van iedereen die de naam maar blijft 'gissen' :') En nee niet 1x maar echt telkens als ik ze zie.. :X Laat het nou gewoon; je hoort het vanzelf wel als ie er eenmaal is en zo lang gaat het echt niet meer duren :')
Ja vervelend he! Dat is hier ook zo, want ze gaan vast zo en zo heten. Want dat bekt zo lekker als tweeling.
Tja als ze geboren zijn horen jullie vanzelf wel hoe ze heten..
  woensdag 19 september 2018 @ 18:19:31 #182
480396 Sisu
Oudgediende
pi_182010211
Cho,
Zo blij voor de goede nipt uitslag!

Dieselbustrauma’s. Kan ik over meepraten. Je probeert je er niet aan te ergeren, maar het kan gewoon niet! Niet te negeren gewoon. De stank, de ronkende motor, de gesprekken die je toch afluistert.. sterkte dus.
Hopelijk wordt het snel slecht weer, zodat ze zich weer binnenshuis opsluiten ;)
Zonder hoop geen leven.
pi_182020326
Oh sisu, volgens mij heb ik je gewoon op FB ook nog! _O- je oude username weet ik alleen nog steeds niet :')

Het schoolseizoen is weer begonnen, en de peuter en ik doen mee met het eerste virus :')
snipverkouden en normaal is dat met sterke neusspray en ibuprofen best vol te houden, maar zwanger mag dat niet }:| nog tips om met zo veel mogelijk lucht te kunnen slapen? Nu al drie nachten maar een paar uurtjes slaap gehad en nu al genoeg van :@
pi_182020378
Krijgerrtje, ik was de afgelopen weken zwaar verkouden. Een doekje met tijmolie in de slaapkamer bracht wat verlichting. Een fles water vind ik fijn voor het tussendoor wakker worden met een keel als schuurpapier.
pi_182020528
Oh Krijgertje, wat naar die verkoudheid. Je kan je er soms zo enorm lamlendig van voelen :'( Ik hoop dat anderen wat goede tips voor je hebben.

Zijn er nog versche baby's? *O* O+ O+ *O*
pi_182020732
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:42 schreef CaVaBien het volgende:
Ook ben ik bang dat de baby (ook al is het nu heel erg pril) niet goed gaat groeien, omdat ik veel afval..

Om je gerust te stellen: ik heb een gastric bypass gehad in 2012 en was in 2014/2015 in verwachting van mijn jongste. Ik at (en eet) te weinig en had in de zwangerschap tekorten aan van alles (vitamines vooral, en ijzer). Toch kreeg ik een baby van 3915 gram op 38.6 weken zwangerschap. Hij pakte wel wat hij nodig had!

Wel zijn ze hier in het MCL bezig om een ander protocol op te starten (wellicht is het er al) voor HG patiënten, om die - net als de gastric bypassers - elke 2 maanden te gaan screenen op tekorten en die eventueel aan te vullen. Ik deed mee aan een pilot en slikte extra vitamine B12 (smelttabletten) en D3 (kauwtabletten). De kauw- en smeltvariant omdat die vanuit de mond worden opgenomen en het dus niet meer uitmaakt dat je maag/darmstelsel anders functioneert. En ik heb 2 keer een ijzerinfuus gehad.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 20 september 2018 @ 09:26:23 #187
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182021367
Ik heb nog niet gejompeld voor de uitslag van Cho! *O* Wat ontzettend fijn! Hoe lang heb je op de uitslag moeten wachten? #zitnagelstebijten

Tink, hopelijk heb je een betere nacht gehad :*

Geen tips, Krijgerrtje, hopelijk ben je er snel vanaf! Gewone zoutoplossing helpt niet neem ik aan?
pi_182021504
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 09:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik heb nog niet gejompeld voor de uitslag van Cho! *O* Wat ontzettend fijn! Hoe lang heb je op de uitslag moeten wachten? #zitnagelstebijten

Tink, hopelijk heb je een betere nacht gehad :*

Geen tips, Krijgerrtje, hopelijk ben je er snel vanaf! Gewone zoutoplossing helpt niet neem ik aan?
Donderdag bloed geprikt, gisteren al de uitslag! Ik had verwacht nog ruim een week te moeten wachten, dus ik was heel verbaasd dat er een uitslag was. Wanneer heb je bloed laten prikken?
pi_182021574
Cho woohoo goeie nipt *O* toch altijd weer even een opluchting :)

Krijger pffff reet irritant lijkt me dat.... dan voel je je al zo duf, zwanger al helemaal :X helaas ook geen tips -O-

Oh man ik heb me toch een goeie nacht gehad :D wat knapt een mens daar van op O+ lag om 21.30 te ronken, wel weer 3x moeten plassen maar viel telkens weer gelijk in slaap, tot 7u *O*

Vandaag maar weer een keer inlezen in draagdoeken, ik twijfel nog steeds welkeen (wat zijn er ontiegelijk veel verschillende :X)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 20 september 2018 @ 11:29:47 #190
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182023494
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 09:36 schreef Cholula het volgende:

[..]

Donderdag bloed geprikt, gisteren al de uitslag! Ik had verwacht nog ruim een week te moeten wachten, dus ik was heel verbaasd dat er een uitslag was. Wanneer heb je bloed laten prikken?
Wow wat snel!! Welk ziekenhuis is zo snel? Erusmus misschien? O-)
Ik was maandag, ze zeiden bij ons dat het 10 werkdagen kon duren, maar als het druk is 'wel tot 15 à 20' :') zeg dan niet tot 10 werkdagen :')
  donderdag 20 september 2018 @ 11:32:22 #191
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182023536
Fijn van de goede nacht Priem! Ik had een redelijke. De buurvrouw had vanochtend tegen m'n man ook al staan mopperen over de nieuwe overburen, dus het ligt iig niet (helemaal) aan mijn hormonen.

Ik ga nog maar even funda afstruinen in de hoop op een betaalbaar huis in een wat minder verloederende buurt...

En opvliegers, nooit geweten dat die zo vervelend konden zijn zeg. Getver!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182023641
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2018 11:29 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Wow wat snel!! Welk ziekenhuis is zo snel? Erusmus misschien? O-)
Ik was maandag, ze zeiden bij ons dat het 10 werkdagen kon duren, maar als het druk is 'wel tot 15 à 20' :') zeg dan niet tot 10 werkdagen :')
Ik dacht naar Maastricht. De verloskundige zei tegen ons dat het twee weken zou duren en ik had er voor de zekerheid nog maar een dag na het weekend opgeteld. Toen viel het dus hartstikke mee. Ik hoop dat je snel een uitslag hebt, het is toch spannend.
pi_182023661
*O* voor de goede/redelijke nachten. Dat maakt je meteen een ander mens.
pi_182023992
*O* wat fijn van de goede nipt cholula en zo lekker snel al.de uitslag!

Tink,heb er misschien overheen gelezen hoor maar kunnen jullie niet met die mensen gaan praten? Weet niet of het koop of huur is maar anders ook je verhaal bij de woningbouw neerleggen. Die kunnen vaak ook nog wel wat.

Priem fijn van je goede nacht! Heerlijk dat je jendan zo anders voelt he.
Hier weer eens een prut nacht. Nog ff volhouden.

Krijgertje succes met de verkoudheid, ik hoop het even over te slaan dit keer!
  donderdag 20 september 2018 @ 13:12:36 #195
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182025335
Aapie, dat hebben we geprobeerd, maar ze spreken geen Nederlands of Engels. Manlief heeft wel 's nachts een keer aan de chauffeur van de bus gevraagd of hij uit kon (stond al tien minuten te stinken onder ons raam) en dat deed hij meteen, maar hij blijft natuurlijk wel elke nacht mensen brengen en halen en daar kan hij ook niks aan doen...

Het is overigens koop. Het huis is gekocht en lijkt nu verhuurd te worden aan een groep van ongeveer acht mannen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182025856
Hier nog geen baby!

Bij niemand nog? :o
:)
pi_182025926
Het rommelt hier niet eens meer. :') Ik ga er nu maar vanuit dat het maandag op gang gaat komen, dan ben ik 41 weken en gaat de vk kijken of ik gestript kan worden. Dat was vorige keer tenminste erg effectief.
pi_182026462
Ah jammer Luna en Soof. Nog niks begonnen/doorgezet dus.

Ik heb Helsinki nog niet gezien ;)
pi_182026908
Beterschap krijgerrtje!

Voor jullie hoop ik dat de babies gauw buiten komen spelen, ik vind het qua lijst nog wel geruststellend als ze hun geboorte heel even uitstellen.
  donderdag 20 september 2018 @ 14:51:18 #200
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182027092
Ik lees nog mee maar weet even niet waar ik de energie vandaan moet halen om te reageren op wat ik lees :@. In ieder geval nog geen baby hier! Morgen weer naar de VK. Ik denk dat ik dan ga vragen of ze me nog eens kan strippen.
pi_182027266
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 14:51 schreef Helsinki het volgende:
Ik lees nog mee maar weet even niet waar ik de energie vandaan moet halen om te reageren op wat ik lees :@. In ieder geval nog geen baby hier! Morgen weer naar de VK. Ik denk dat ik dan ga vragen of ze me nog eens kan strippen.
Ach dat hoeft ook niet hoor. Heb je het even zwaar? :* Wil je wat energie van mij? Ik heb me toch ineens een partij energie, niet normaal! Zo mag hij nog wel een maand blijven zitten. Gek hoe dat per dag kan veranderen.
Ik hoop dat de VK nog wat voor je kan betekenen :)
pi_182027524
Oh Helsinki dat maakt ook niet uit joh :* ! Ik hoop dat de vk nog iets voor je kan betekenen en dat het nu echt echt de laatste loodjes voor je zijn :*

Peel herkenbaar; als ik de lijst kijk denk ik: oh nog alle tijd... :') alsof ik hier iets over te zeggen heb _O- :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182027588
:* voor Helsinki en alle andere LLMs die het nodig hebben!
pi_182027649
Helsinki :*
pi_182034907
Elke keer als het een paar uur stil is in dit topic denk ik dat er iemand aan het bevallen is :P Hopelijk komt er heel binnenkort weer een minigeboortegolfje O+
pi_182035964
Ik hoop het ook! Maar vooralsnog is het vooral stil omdat er weinig te melden is. :') Als ik ga bevallen ben ik van plan een live verslag te posten hoor :P
pi_182036324
Stilte voor de (weeën)storm :')
Ja, zo kom ik natuurlijk nooit bovenaan :'(
pi_182037255
Ja leuk een live bevalling! Kan ik lekker bijlezen tijdens de voedingen :+

Zet m op LLM’s *O*
pi_182037916
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:54 schreef lunapuella het volgende:
Ik hoop het ook! Maar vooralsnog is het vooral stil omdat er weinig te melden is. :') Als ik ga bevallen ben ik van plan een live verslag te posten hoor :P
Ja, met deze instelling gaat het niet gebeuren natuurlijk :{w

Je bedoelt wanneer je gaat bevallen!
pi_182038232
Stilte voor de herfst storm die eraan komt? :+

Het mag van mij nu wel weer afkoelen inderdaad. Ik ben weer lid van team olifantpoot momenteel.

Vandaag met mijn ouders samen de grote boodschappen gedaan, even gebruik gemaakt van de auto haha! En verder ben ik heel erg blij met ze. Onze zolder is bijna klaar! Morgen komt de vloer erin en dan hoeven er alleen nog kasten gemaakt en dan is de grootste klus die nog moest echt af O+
  vrijdag 21 september 2018 @ 05:15:17 #211
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182040394
Ik lig wakker. Kotsmisselijk en doodmoe, stom lijf lijkt niet te snappen dat slapen de oplossing is...

Correctie: na een flinke overgeefsessie zit ik nu maar SYTDD te kijken op de bank.

[ Bericht 31% gewijzigd door Tink89 op 21-09-2018 05:43:15 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182040740
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2018 21:54 schreef lunapuella het volgende:
Ik hoop het ook! Maar vooralsnog is het vooral stil omdat er weinig te melden is. :') Als ik ga bevallen ben ik van plan een live verslag te posten hoor :P
Uiteraard is dat eerste prioriteit :D eerst hier alles melden en daarna vk bellen :+ O-) O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182040755
Hè gets wat naar Tink :'( Lijkt het overgeven nu weer iets structureels te worden? Het was redelijk weg toch? Of is er een verband met te drukke dagen en het overgeven? Ik hoop dat je inmiddels lekker weer ligt te slapen.

Ik ben mijn laatste drinken naar binnen aan het werken na een nacht met maar 1,5 uur slaap.
*O* wij krijgen een 21 septemberbaby! *O*
pi_182040781
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 06:00 schreef Peacefulll het volgende:
Hè gets wat naar Tink :'( Lijkt het overgeven nu weer iets structureels te worden? Het was redelijk weg toch? Of is er een verband met te drukke dagen en het overgeven? Ik hoop dat je inmiddels lekker weer ligt te slapen.

Ik ben mijn laatste drinken naar binnen aan het werken na een nacht met maar 1,5 uur slaap.
*O* wij krijgen een 21 septemberbaby! *O*
:o :o :o ohhhh peace ik vind het zo leuk voor je!! Kan me voorstellen dat je hier maar weinig om geslapen hebt :D heel veel succes vandaag en super benieuwd naar jullie baby O+ O+ O+ *O*
Oh straks lekker knuffelen met jullie jongetje *; *; mnohhh word hier weer een potje emo :'( :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182040784
Wat een bijzondere dag, Peace! Succes en veel knuffels zo! *O*
pi_182041028
Oh Peace, wat leuk en spannend!!! Heel veel plezier met jullie ontmoeting vandaag O+.
pi_182041190
Peace *O* Jullie worden mama en papa vandaag! Veel plezier (mag ik dat zeggen?) O+ :*
pi_182041201
Peace O+
Veel plezier vandaag
  vrijdag 21 september 2018 @ 07:13:09 #219
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182041223
Lief, jullie :*.

Hopelijk zijn de zieken een beetje opgeknapt inmiddels. Ik heb dat ook af kunnen vinken en echt, dat moment dat je weer gewoon door je neus kan ademen is zalig :').

En wat lees ik nu?! Een baby voor Peace O+ O+ Een mooie ontmoeting toegewenst!

Nog een beetje kunnen slapen Tink?
Hier echt veel wakker gelegen dus zometeen nog maar even proberen wat extra slaap te pakken. Voor het geval dat mijn lijf ineens besluit ook een 21 septemberbaby te willen ofzo. Je weet maar nooit! :+.
  vrijdag 21 september 2018 @ 07:37:11 #220
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182041328
Succes vandaag Peace O+ een heel fijne ontmoeting gewenst!!!

Och Tink, hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen :*
pi_182041408
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 06:00 schreef Peacefulll het volgende:
Ik ben mijn laatste drinken naar binnen aan het werken na een nacht met maar 1,5 uur slaap.
*O* wij krijgen een 21 septemberbaby! *O*
O Peace! *O* Je wordt gewoon mama vandaag :'( O+ Daar moet ik ook wel een beetje een traantje van wegpinken!
Ik wens je/jullie een hele mooie kennismaking met jullie baby *; O+ :*
pi_182041955
Veel succes en geniet ervan Peace O+
pi_182042014
Mnooh thnx O+ O+

Wij zijn geïnstalleerd en ik lig nog even aan de CTG (ik denk tenminste dat dat zo heet) ;)
pi_182042268
Heel veel succes Peace!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_182042323
Veel succes en een mooie ontmoeting Peace! O+

Hoop dat Tink en Helsinki nog wat hebben kunnen slapen :*
  vrijdag 21 september 2018 @ 09:31:17 #226
342418 VKV
Plausibel
pi_182042665
Wat leuk Peace!! Veel succes en geluk! O+
pi_182042683
Peace O+ Nog even, dan heb je jullie babytje vast! Succes en plezier want god wat is dat moment van je kind ontmoeten mooi.
♥ J & S
pi_182042782
Succes peace en een hele mooie ontmoeting gewenst O+!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_182042882
Peace, heel veel succes! Ik wens jullie een mooie ontmoeting met je ventje!
pi_182044149
Oh wauw Peace, veel geluk en een mooie ontmoeting gewenst :*
  vrijdag 21 september 2018 @ 11:17:50 #231
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182044272
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 09:05 schreef lunapuella het volgende:
Veel succes en een mooie ontmoeting Peace! O+

Hoop dat Tink en Helsinki nog wat hebben kunnen slapen :*
Niet meer, maar op bed liggen is ook rusten *O*.
Heb een beurs gevoel in m'n rug en buik waardoor ik ook maar niet echt een fijne houding kan vinden.

Er is zojuist een andere gymbal bezorgd. Ik had een wat grotere nodig, was toch iets te lang voor die andere. Nu nog maar de vraag of ik hem daadwerkelijk ga gebruiken :+.

O ja, en ik denk dat ik het hier ook wel meld als de bevalling eenmaal echt begonnen is :). Mits ik eraan denk, maar het forum is ook een vorm van afleiding dus dat zit er wel in. Het is toch niet in een uurtje gepiept ofzo ;).

Even een vraagje. Iemand ervaring met de zegels van Sandd? Ze hebben (sinds kort?) geboortezegels en het is iets goedkoper dan de standaard geboortezegel. Maar, ik weet het niet zo goed. Enerzijds hebben we zoiets van ach, mensen gooien die enveloppen weg dus wat maakt het uit. Als het maar aankomt. Anderzijds vind vooral ik het een minder mooie zegel :P. Wat mogelijk een nadeel is, is dat Sandd maar 2 keer in de week bezorgt. Ik vind dat niet echt een nadeel want dat kan ons ook wat extra tijd gunnen met z'n drieën.



vs

  vrijdag 21 september 2018 @ 11:32:06 #232
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182044456
Ik heb amper nog geslapen, overgeven is idd een tijdje minder geweest, maar blijft wel een paar keer per week gebeuren. Soms kan ik herleiden waardoor (te druk, te veel gedaan, ukkie die m'n maag flink schopt) en soms heb ik geen idee, zoals vannacht.

Peace, succes! Je wordt vandaag begon mama O+

Helsinki, jammer van je nacht, lekker rustig aan vandaag (of een baby baren natuurlijk, da's ook goed ;) )

Edit;

En die zegels gooit toch iedereen gewoon weg? Wij gaan zelfs voor kerstzegels, dan mogen onze zware kaartjes met één zegel die dan ook nog eens goedkoper is. Maar de meeste kaartjes brengen m'n schoonouders rond.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182044644
Ik ben zelfs voor de gewone Sandd zegel gegaan, niet eens de geboortezegel. Minder mooi inderdaad, maar met een verschil van ruim 20 cent per zegel vond ik dat wel de moeite waard. En ach, het gaat toch om de inhoud. :P
pi_182044709
Peace fijne ontmoeting gewenst *O*

Tink wat vervelend dat je toch weer zo aan het spugen bent. Hopenlijk aankomende nacht een betere!

Helsinki, het wil nog niet echt he, succes deze dagen.

Ik had nog niet eens nagedacht over de postzegels... dat gezegd hebbende. Zal maar eens de enveloppen gaan bestellen haha!
pi_182044904
Hier geboortezegels besteld en in België gaan mijn ouders postzegels daar halen (want anders moeten we er 2 op een envelop plakken en goedkoop is het tegenwoordig niet meer -O- ). Meeste van de buurt worden verder ook gewoon rond gebracht.

(Zou peace al aan het knuffelen zijn?? :@ O+ )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182045053
Fijne ontmoeting Peace! O+

Hier zagen we vanmorgen een spartelend baby’tje en hoorde we een mooi hartje! O+
UD 19 april.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:10:33 #237
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182045144
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:32 schreef Tink89 het volgende:

En die zegels gooit toch iedereen gewoon weg? Wij gaan zelfs voor kerstzegels, dan mogen onze zware kaartjes met één zegel die dan ook nog eens goedkoper is. Maar de meeste kaartjes brengen m'n schoonouders rond.
De enveloppe gooien mensen toch niet weg? althans ik niet hoor & ik hoop bij ons kaartje ook niet.
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:14:16 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_182045205
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:10 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

De enveloppe gooien mensen toch niet weg? althans ik niet hoor & ik hoop bij ons kaartje ook niet.
ik gooi de envelop eigenlijk altijd meteen weg. Het kaartje meestal na een paar maanden :@ :')
disclaimer
pi_182045318
Ik gooi ook altijd de enveloppen weg hoor. Maar ik heb zelf wel geboortezegels gebruikt. Er moesten er uiteindelijk zelfs twee op :') als ik dat eerder had geweten had ik het ontwerp wel op een iets kleinere kaart laten drukken :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 12:21:43 #240
269689 crew  Viv
pi_182045339
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 11:17 schreef Helsinki het volgende:
Ik vond dit zo'n stomme postzegel (enorme hekel aan dat cliché roze/blauw voor baby's), dat ik overal gewoon die dikke kop van Wim-Lex opgeplakt heb. :') En ik zou niet weten waarom mensen de envelop zouden bewaren.
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:24:52 #241
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_182045391
Ik bewaar envelop niet, kaartjes hooguit voor het adres, maar niet voor de mooi. :+
pi_182045399
Wij hebben ook de postzegels van Sand gebruikt. Vond het verschil wel de moeite waard. Enveloppen gooi ik echt altijd gelijk weg en kijk geen seconde naar de postzegels.
Geboortekaartjes bewaar ik allemaal O+ (trouw- en overlijdenskaarten trouwens ook) Maar ik bewaar graag dingen :+

Zou Peace al aan het babyknuffelen zijn?! O+
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:26:51 #243
319308 Tink89
To live is to dance
pi_182045425
Ik bewaar alleen de bijzondere kaartjes (kindjes van m'n broer enzo), maar de envelop gaat meteen weg en de meeste kaartjes na een paar maanden ook. Dus ik hecht echt 0,0 waarde aan de postzegel.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_182045429
Wij hebben twee keer het kaartje op zaadjespapier gedaan, zodat mensen het nog konden planten en niet weg hoefden te gooien.

Maar de enveloppen niet. Die zullen vast bij het oudpapier zijn gegaan.

De postnl zegel past totaal niet bij mij/ons, ik geef borstvoeding en we hebben geen kinderwagen. En m'n hormonen vonden dat dus een hele stomme zegel. :') Ik heb toen nog van die oude lichting een stapel ergens gekocht en die gebruikt.

Bij de oudste hadden we een hele verzameling aan kinderpostzegels van jaaaaaren van mijn opa die overleden was. En die zegels werden aan het einde van het jaar ongeldig, dus die hebben we toen allemaal gebruikt. Dat zag er heel gezellig en vrolijk uit herinner ik me. O+
We hadden toen een envelop met bloemblaadjes erin. O+
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:30:12 #245
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182045466
Nou, het zijn gewoon die van Sandd geworden dus :s).
Hier gaan de enveloppen namelijk gewoon weg en de kaartjes na een tijdje ook. Maar daar wil ik even niet aan denken want ons geboortekaartje is veel te leuk om weg te gooien :{w.
pi_182045559
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:30 schreef Helsinki het volgende:
Nou, het zijn gewoon die van Sandd geworden dus :s).
Hier gaan de enveloppen namelijk gewoon weg en de kaartjes na een tijdje ook. Maar daar wil ik even niet aan denken want ons geboortekaartje is veel te leuk om weg te gooien :{w.
Haha dat uiteraard O+

Maar hier precies hetzelfde: envelop weg en kaartje na x aantal maanden.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182045686
Ik bewaar geboortekaartjes allemaal! Net als trouwkaarten. Rouwkaarten alleen van familie. Postzegels boeien me echt niet, ik heb gewoon de geboortezegels van PostNL, maar die van 7 jaar geleden vind ik veel leuker (ooievaar). Envelop gooi ik ook altijd weg.

Peace, ik hoop dat jullie al aan het genieten zijn.
pi_182045794
Enveloppen gooi ik ook altijd direct weg en ik let niet eens op de postzegel joh :D Kaartje blijft een tijd op de piano staan en na verloop van tijd verdwijnt die in de kaartenlade :P krijg het nooit over m’n hart kaarten weg te gooien Haha :')

Veel plezier vandaag peace! O+ *O*
  vrijdag 21 september 2018 @ 12:54:58 #249
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_182045807
Een kaartje zonder enveloppe is toch net als een jampot zonder deksel :'(
Maar ik ben de enige zo te zien :P
pi_182045882
Ik denk dat ik tegen die tijd een eigen postzegel ontwerp, gewoon omdat het kan. De standaardzegel past niet bij mij.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 13:33:34 #251
269689 crew  Viv
pi_182046422
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:27 schreef elamanilo het volgende:
De postnl zegel past totaal niet bij mij/ons, ik geef borstvoeding en we hebben geen kinderwagen. En m'n hormonen vonden dat dus een hele stomme zegel. :')
Wij hebben wel een wagen, maar ik draag vaker dan dat we de wagen gebruiken. Die fles vond ik ook stom inderdaad, omdat dat in plaats van borstvoeding zo'n gangbaar symbool is geworden voor baby's (ook op de felicitatiekaartjes). Uiteindelijk heeft mijn dochter wel het gros van de voedingen per fles gekregen (meestal met moedermelk), maar dat kon ik toen nog niet weten. :')
  vrijdag 21 september 2018 @ 13:35:46 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_182046457
en de oude zegel met de ooievaar paste wél bij iedereens oermoederplannen? Ik verwonder me dat dit iets is waar (kennelijk veel) mensen zich druk over maken :D
Ik kijk niet eens naar de postzegel als ik post krijg :P
disclaimer
  vrijdag 21 september 2018 @ 13:41:36 #253
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_182046543
Doe je die kaartjes dan allemaal terug in hun envelop, SacreCoeur? ik bewaar ze gewoon zonder omhulsel hoor.

Ik vond die oude ooievaarszegels ook mooier dan deze, ik snap wel dat deze je wat tegen kunnen staan. Maar ik denk ook dat weinig mensen er echt op zullen letten hoor.
in de haak.
  vrijdag 21 september 2018 @ 13:45:02 #254
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_182046596
Ik heb van postnl mooie postzegels met natuurplaatjes en dieren besteld. Kostten hetzelfde als normale zegels. Is wel gezien!

edit: ik zou nu voor een herfstkind dit kiezen: link naar postzegels met paddenstoelen

[ Bericht 28% gewijzigd door Lemijn op 21-09-2018 14:10:32 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 21 september 2018 @ 13:45:46 #255
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182046611
Ik bewaar ook alle kaartjes, enveloppen sneuvelen (uiteindelijk) wel. Maar ik word altijd heel enthousiast als ik een kaartje zie net een geboortezegel. Verse baby's O+ O+
pi_182046622
Ik vind deze geboortezegels vooral wel lekker vrolijk, ik sta verder niet zo stil bij wat er precies op staat :D we hebben ook nog wat liefdeszegels gebruikt omdat die geboortedingen alleen per 50 gaan.
pi_182046906
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 13:46 schreef Aure het volgende:
Ik vind deze geboortezegels vooral wel lekker vrolijk, ik sta verder niet zo stil bij wat er precies op staat :D we hebben ook nog wat liefdeszegels gebruikt omdat die geboortedingen alleen per 50 gaan.
Dat :D ik vind ze ook wel vrolijk en brengt het thema in ieder geval duidelijk over :P en idd meer dan de helft za het niet opvallen.
Bij mijn trouw (met ex) hadden we zelf gemaakte trouwpostzegels met onze foto er op; keigeinig maar ook veel die het niet eens was opgevallen _O-

Kostte toch evenveel dan de saaie blauwe met een 1 er op :+

En m’n nagels zijn állemaal aan het inscheuren :') alsof mijn lijf weet ‘Ow btw je bent bijna klaar nu dus je knoeiharde nagels gaan er allemaal aan ^O^-O- :(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182047038
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
en de oude zegel met de ooievaar paste wél bij iedereens oermoederplannen? Ik verwonder me dat dit iets is waar (kennelijk veel) mensen zich druk over maken :D
Ik kijk niet eens naar de postzegel als ik post krijg :P
Ja, want ik heb geen kind door mijn vagina geduwd. Dus was er een ooievaar ;). Weet je, toen was er ik nog niet zo mee bezig. Nu wel iets meer.
  vrijdag 21 september 2018 @ 14:18:04 #259
342418 VKV
Plausibel
pi_182047190
Ik heb de PostNL geboortezegels gebruikt (wist ook niet dat Sandd ook zulke postzegels had, maar wij wilden wel snelle verzending), vond het leuk dat ze speciale geboortezegels hebben. Wij hadden zelfs een blauwe envelop omdat het een jongetje is. :D
  vrijdag 21 september 2018 @ 14:33:37 #260
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182047453
Ik zie nu pas dat er ook sluitzegels bij die van Sandd zitten :D. Leuk. Als ze maar gewoon aan zullen komen, maar dat zit wel goed geloof ik.

Zometeen naar de VK. Begon net ineens te huilen. Pijntjes, bah. En denk dat het ook wat spanning is voor de afspraak. Hopelijk valt het allemaal mee.
pi_182047853
Oh Peace!!! Spannend. :D


quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:10 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

De enveloppe gooien mensen toch niet weg? althans ik niet hoor & ik hoop bij ons kaartje ook niet.
Maakt jou toch niks uit of ze een envelop weggooien? :o :D
:)
pi_182048243
Ik heb net bij de enveloppen ook sluitzegels besteld. Ik denk niet dat we speciale geboorte zegels gaan kopen.

Hoe zou het bij peace gaan? O+

Rustig bankhang dagje hier, de zolder vloer ligt er voor een deel in maar heeft wat meer voeten in aarde dan gedacht omdat het heel hobbelig is.
Als volgende week alles klaar is mn ouders maar eens even trakteren op een etentje, dat hebben ze wel verdiend na al hun harde werk!
  vrijdag 21 september 2018 @ 15:53:26 #263
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182048775
2cm ontsluiting en wederom gestript :).
pi_182048811
Ik duim dat het wat uithaalt Helsinki!

Baby is weer mega-actief vandaag. In principe goed natuurlijk, maar ik word soms wel een beetje kriegel van dat voortdurende geworstel in mijn buik. :')
pi_182048827
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:53 schreef Helsinki het volgende:
2cm ontsluiting en wederom gestript :).
Go go go baby Helsinki O+ ik hoop zo dat er nu iets meer gaat rommelen. Gun je ook snel baby geknuffel O+ :*

Luna bij jou nog steeds geen wijzigingen voorlopig? Jij moet maandag naar de vk? Man ík ben er al tegenaan aan het hikken; jullie moeten er al helemaal klaar mee zijn :X
En echt, ik vind zwanger zijn nog steeds iets heel onwerkelijks en geweldig maar ik ben er gewoon een beetje klaar mee en klaar voor de volgende fase _O- :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 21 september 2018 @ 16:02:23 #266
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182048940
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:05 schreef Flav het volgende:
Fijne ontmoeting Peace! O+

Hier zagen we vanmorgen een spartelend baby’tje en hoorde we een mooi hartje! O+
UD 19 april.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn! *O* Heeft ze dan ook gezegd wat ze dacht? Of alleen dat ze wel een idee had? :P
pi_182049000
Goed zo, Helsinki, por die baby er maar uit >:) Ik hoop dat het wat doet meis :*

Luna, het lijkt erop dat jouw baby het gymnastieken in jouw buik nog wel kan waarderen. Heb je al gezegd dat de trampoline, evenwichtsbalk en ringen klaar staan/hangen? Dat kan net het laatste zetje zijn ^O^ Ik hoop dat je gauw echt kunt knuffelen, met z'n vieren :*

Priem, ben je er langzamerhand dan toch klaar voor :o Geinig hè, hoe de natuur dat regelt. Een spekkig, af-babietje is wel lekker, zet hem er gewoon met 39 weken uit ^O^

Nu ik verlof heb, mag het van mij nog wel even duren, maargoed, ik ben morgen pas 36 weken. Ik geniet van heerlijke dutjes, rustig samen met zoon opstaan en hem naar school brengen O+ En natuurlijk de laatste dingetjes regelen voor de komst van baby.
pi_182049008
De vk komt hier maandag thuis langs en kijkt dan of ik gestript kan worden.

Het valt me eigenlijk nog mee hoe klaar ik er nu mee ben. De vorige keer zat ik nu veel slechter in mijn vel. Ik voel nu meer berusting. Het gebeurt wanneer het gebeurt. Ook al ben ik bijvoorbeeld nu 1 van de laatste 2 van mijn Centering Pregnancy groep die nog moet bevallen, terwijl ik zeker niet als laatste uitgerekend was.

Anderzijds reken ik er wel redelijk op dat het strippen maandag effectief gaat zijn. Vorige keer had ik na strippen binnen 24 uur een baby op mijn buik namelijk. Als dat nu heel anders loopt wordt het waarschijnlijk een ander verhaal. :P
pi_182049041
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 12:05 schreef Flav het volgende:
Fijne ontmoeting Peace! O+

Hier zagen we vanmorgen een spartelend baby’tje en hoorde we een mooi hartje! O+
UD 19 april.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw berichtje helemaal gemist door dat stomme postzegel-palaver :(

Gefeliciteerd, wat fijn *O*
  vrijdag 21 september 2018 @ 16:14:59 #270
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182049188
Spannend hoor, al die bijna-babies :o hoop echt voor jullie dat het snel zover is :Y


Ik heb geen idee wie ik een geboortekaart zou willen sturen... Er zijn wel wat siblings en onze ouders, maar om die 10 mensen een kaart te gaan sturen? Ik had eigenlijk al bedacht om het gewoon te laten (scheelt weer geld/stress/adressen vragen) maar als ik het zo zie stuurt iedereen nog kaarten... Twijfel twijfel.
pi_182049333
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:14 schreef Ceviche het volgende:
Spannend hoor, al die bijna-babies :o hoop echt voor jullie dat het snel zover is :Y


Ik heb geen idee wie ik een geboortekaart zou willen sturen... Er zijn wel wat siblings en onze ouders, maar om die 10 mensen een kaart te gaan sturen? Ik had eigenlijk al bedacht om het gewoon te laten (scheelt weer geld/stress/adressen vragen) maar als ik het zo zie stuurt iedereen nog kaarten... Twijfel twijfel.
Joh, niets is verplicht! Vroeger was het de enige geboorteaankondiging (héél vroeger, voor de telefonie enzo). Nu kan je iedereen zo inlichten. Doe wat bij jullie past ^O^
pi_182049666
Ohhh flav nog gefeliciteerd *O* die eerste echo blijft toch heel speciaal O+

Peel, jup; morgen 38 weken en nu alles zowat af en klaar is voor de baby mag ie wel komen. En kleine klussen in huis lukken me bijna niet meer doordat m’n linkerpols/-hand geen kracht meer heeft en pijnlijk is; hierdoor voel ik mij ontzettend ‘nutteloos’ thuis en een last voor mijn vriend -O-
En heerlijk toch! Lekker genieten van die kleine dingen en van je verlof O+ Ik kon tot vorige week genieten merk ik... nu ben ik vooral aan het aftellen :@ toch proberen mijn mindset weer even te veranderen dit weekend voor die laatste weken :+

Luna klopt idd; het komt wanneer het komt ! Oh ben zo benieuwd of het maandag idd ‘vlotjes’ gaat gebeuren nadat de vk langs is geweest :D fijn dat het allemaal nog goed gaat :)

Ceviche idd kaartjes zijn echt niet verplicht hoor ;) lekker doen wat voor jullie goed voelt ! ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182050934
Hij is er O+

Vanochtend om 11 uur geboren na een geplande keizersnede dus. De artsen kregen meneer niet te pakken, hij wilde nog niet uit zijn warme badje. Dus ze hebben echt mega hard moeten duwen en trekken. Ik dacht dat ze me zo van de tafel af zouden smijten :')
Maar het is het allemaal waard. Gut, wat heb ik gehuild toen ik mijn man met mijn zoon aan zag komen O+ Wat een liefde, wat een geluk, wat een rijkdom, wat onrealistisch en niet te bevatten O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182050998
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 17:57 schreef Peacefulll het volgende:
Hij is er O+

Vanochtend om 11 uur geboren na een geplande keizersnede dus. De artsen kregen meneer niet te pakken, hij wilde nog niet uit zijn warme badje. Dus ze hebben echt mega hard moeten duwen en trekken. Ik dacht dat ze me zo van de tafel af zouden smijten :')
Maar het is het allemaal waard. Gut, wat heb ik gehuild toen ik mijn man met mijn zoon aan zag komen O+ Wat een liefde, wat een geluk, wat een rijkdom, wat onrealistisch en niet te bevatten O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+

Gefeliciteerd *O*

Wat klink je verliefd, wat fijn dat jullie hem nu eindelijk in jullie armen kunnen sluiten :* Geniet van de eerste kennismaking!
pi_182051011
Ohhh, van harte gefeliciteerd Peacefull!!! O+ Heerlijk knuffelen en snuffelen nu! :* *O*
pi_182051044
Gefeliciteerd Peace! *O* O+
pi_182051132
Gefeliciteerd O+
pi_182051265
Gefeliciteerd Peace!
pi_182051270
Ohhhh wat ongelooflijk geweldig (en pittig lijkt me zo’n ks :o ); maar daar is ie en nu lekker genieten samen *; *; *;
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_182051368
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 17:57 schreef Peacefulll het volgende:
Hij is er O+

Vanochtend om 11 uur geboren na een geplande keizersnede dus. De artsen kregen meneer niet te pakken, hij wilde nog niet uit zijn warme badje. Dus ze hebben echt mega hard moeten duwen en trekken. Ik dacht dat ze me zo van de tafel af zouden smijten :')
Maar het is het allemaal waard. Gut, wat heb ik gehuild toen ik mijn man met mijn zoon aan zag komen O+ Wat een liefde, wat een geluk, wat een rijkdom, wat onrealistisch en niet te bevatten O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O Peace O+ Hij is er gewoon! Gefeliciteerd meis :* Ik ben zo blij voor je *O* Maar wat een gedoe met die KS joh :o Eigenwijze M!

En jullie naam O+ Stond bij mij ook heel hoog op de lijst, maar kreeg ik er niet door heen bij man }:|
Ik wens je een heel goed herstel en heel veel knuffeltijd met je mannen! Laat jezelf lekker verwennen :*

Onze zonen schelen gewoon maar 2 weken, na al die jaren samen wachten :'( O+
pi_182051434
Gefeliciteerd Peace!! O+ *O*
pi_182051445
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:02 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Fijn! *O* Heeft ze dan ook gezegd wat ze dacht? Of alleen dat ze wel een idee had? :P
Ze dacht een meisje :D
Ik ga maandag bellen voor een pretecho met 16 weken dan weten we het zeker.
pi_182051512
Peace O+ O+ O+ O+ Gefeliciteerd met jullie M! Het geluk en de verwondering spatten van het scherm. Heel veel geluk en gezondheid gewenst met jullie knul!
pi_182051526
Gefeliciteerd peace met jullie M. O+ *O* :D
  vrijdag 21 september 2018 @ 18:46:32 #285
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182051717
Gefeliciteerd Peace!
pi_182052481
*G* gefeliciteerd Peace! Jullie eigen jongentje, hij is er O+
  vrijdag 21 september 2018 @ 19:35:06 #287
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_182052566
Gefeliciteerd Peace!! O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 21 september 2018 @ 19:51:44 #288
269689 crew  Viv
pi_182052964
Jaa peace!! O+ Hopelijk heeft M geen extreem groot hoofd, zodat het wolken-setje past straks. ;)
pi_182053034
Gefeliciteerd peace O+
  vrijdag 21 september 2018 @ 20:05:24 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_182053253
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, peacefull! *O*
disclaimer
  vrijdag 21 september 2018 @ 20:17:29 #291
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_182053614
Ooooh Peace O+! Van harte gefeliciteerd met jullie M. Wat klink je gelukkig; zo fijn om te lezen!

Flav, *O* voor die mooie knipper. Ik ben benieuwd of de VK gelijk heeft, maar dat zal nog moeten blijken ;). Ga je het hier dan ook delen?

Priem, volgens mij is dat helemaal oké! Hier was het ook al vrij snel aftellen.. nu al helemaal natuurlijk. Maar inderdaad, toch ook maar weer de mooie kant ervan proberen te zien.

Mrs. Peel, klinkt als een prima invulling van je verlof O+. Wat heerlijk! Lekker van genieten. Moet er nog veel geregeld worden?

Luna, ik duim voor een baby die lekker uit zichzelf komt en anders dat het strippen maandag kan en effectief is *O*.

Ceviche, inderdaad doen wat voor jullie goed voelt. Mijn beste vriendin heeft bij de eerste ook niet aan geboortekaartjes gedaan en nu ook weer niet. Het nieuws bereikt mensen toch wel :+.

En lief dat jullie voor me duimen! Ik duim mee (met in het achterhoofd een hele grote 'het zal toch niet gebeuren, dus niet al te veel hoop hebben'). Merk wel dat ik wat meer ontspannen ben. Lekker aan het uitrusten en er verder ook wat minder mee bezig. Onze herfstbaby hebben we over niet al te lange tijd gewoon bij ons O+.
pi_182053682
Van harte gefeliciteerd Peacefull! O+ *O*
pi_182053700
Gefeliciteerd Peace O+
pi_182053867
Gefeliciteerd Peace O+ *O*!!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  vrijdag 21 september 2018 @ 20:32:49 #295
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_182054007
Gefeliciteerd, Peace! *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 18:31 schreef Flav het volgende:

[..]

Ze dacht een meisje :D
Ik ga maandag bellen voor een pretecho met 16 weken dan weten we het zeker.
Leuk! Ben heel benieuwd! Bij ons hebben ze niks gezegd, maar heb ook al een echo gepland, met 15 weken :P
pi_182054083
Gefeliciteerd Peace! *G*
pi_182054581
Oh Peace!! Daar is hij dan!! O+ Van harte gefeliciteerd. Wat een geweldige naam trouwens.

Dat je maar snel mag herstellen meid. En lekker veel knuffelen met de kleine man!!
:)
pi_182054605
En Helsinki, hoop op wat actie voor jou. :* Tijd voor babyknuffelen.
:)
pi_182054646
Peace! Gefeliciteerd met jullie M O+ Geniet van elkaar en een goed herstel!

Helsinki hopelijk gaat er wat gebeuren! :)
♥ J & S
pi_182055267
Flav, wat fijn van de goede echo! O+
pi_182055271
Dicht dan maar?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')