abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 september 2018 @ 18:38:14 #151
131603 Afwazig
Serious business
pi_181989006
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zo gaat het hier ook over xrp
En IOTA en Verge. Gelukkig doen mensen hier ten minste wel normaal over SEAL.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 september 2018 @ 18:39:19 #152
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181989027
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:38 schreef Afwazig het volgende:

[..]

En IOTA en Verge. Gelukkig doen mensen hier ten minste wel normaal over SEAL.
:+
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 18:41:11 #153
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181989064
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

XRP is een geval apart en veel meer mee mis natuurlijk. Zelfde met XVG. Daar gaat het niet alleen om techniek wat wel of niet klopt, maar ook over manier van handelen van het team en het grote aantal coins in handen van een heel klein groepje mensen.
haha je eigen petcoin krijgt kritiek en dan mag het niet maar over een andere is het allemaal prima want reee banken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 september 2018 @ 18:42:26 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181989085
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

haha je eigen petcoin krijgt kritiek en dan mag het niet maar over een andere is het allemaal prima want reee banken
Je kan er goed geld mee verdienen hoor. Het gaat mij niet eens om de banken gedeelte. Persoonlijk doe ik niks met XRP, omdat een heel groot deel van de coins bij een heel klein select groepje mensen ligt. Daar heb ik geen vertrouwen in. Dat is wat anders dan rond lopen gillen dat alles en iedereen kut is :P
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 18:43:48 #155
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181989099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je kan er goed geld mee verdienen hoor. Het gaat mij niet eens om de banken gedeelte. Persoonlijk doe ik niks met XRP, omdat een heel groot deel van de coins bij een heel klein select groepje mensen ligt. Daar heb ik geen vertrouwen in. Dat is wat anders dan rond lopen gillen dat alles en iedereen kut is :P
dat grote deel van de coins zit vast in een escrow
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_181989121
When moon sir?
pi_181989164
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:33 schreef Kyran het volgende:
Ik word serieus wel moe van mensen die echt niks beters te doen hebben dan afgeven op VeChain. Beetje sneu als dat je doel is op een dag.

En dan inderdaad wel in vergelijkbare coins zitten en posten dat ze OMGWTFBBQ partnership hebben met een Russisch bedrijf waar Poetin iets mee te maken heeft. Dan is een partnership opeens wel wat waard en geen shill meer :P
Hoor je als mod niet een beetje onpartijdig te reageren? ;)
Ps ik vind momenteel alles shitcoin.
Vakman pur sang
  dinsdag 18 september 2018 @ 18:52:43 #158
131603 Afwazig
Serious business
pi_181989264
Sowieso is het gezeik op vet natuurlijk ook gewoon een reactie op dat constante geshill hier.
  dinsdag 18 september 2018 @ 18:54:11 #159
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181989302
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou universa de 1 sat nog halen
Godencoin die nooit onder $0,01 kon komen :')
  dinsdag 18 september 2018 @ 18:54:17 #160
62913 Blik
The one and Only!
pi_181989306
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha een order van bmw? Bron?
https://vechaininsider.co(...)orking-with-vechain/

Tweet van BMW staat erin dat Vechain meedoet aan de startupgarage ofzoiets en dat ze een purchase order van bmw hebben. Misschien kleinschalig, maar wel degelijk een klant
  dinsdag 18 september 2018 @ 18:56:23 #161
62913 Blik
The one and Only!
pi_181989375
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

haha je eigen petcoin krijgt kritiek en dan mag het niet maar over een andere is het allemaal prima want reee banken
Kritiek is allemaal prima, op alles valt wel iets op aan te merken en daar kun je dan over discussiėren. Maar aantoonbare klinkklare onzin verspreiden zou gewoon niet moeten kunnen
pi_181989448
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je kan er goed geld mee verdienen hoor. Het gaat mij niet eens om de banken gedeelte. Persoonlijk doe ik niks met XRP, omdat een heel groot deel van de coins bij een heel klein select groepje mensen ligt. Daar heb ik geen vertrouwen in. Dat is wat anders dan rond lopen gillen dat alles en iedereen kut is :P
Je kunt mij best vertrouwen hoor, ik verkoop en dump niet onder de 50 dollar
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_181989457
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:52 schreef Afwazig het volgende:
Sowieso is het gezeik op vet natuurlijk ook gewoon een reactie op dat constante geshill hier.
ontwikkelingen delen is geen shill

Dat mensen denken dat dat shill is zegt genoeg over de staat van crypto en op wat voor waanzinnig niveau VET bezig is qua ontwikkelingen, transparantie en kwaliteit

Niets maar Dan ook niets komt er bij in de buurt
pi_181989536
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ontwikkelingen delen is geen shill

Dat mensen denken dat dat shill is zegt genoeg over de staat van crypto en op wat voor waanzinnig niveau VET bezig is qua ontwikkelingen, transparantie en kwaliteit

Niets maar Dan ook niets komt er bij in de buurt
De markt denkt er anders over.

En, transparantie? Waar blijven de traidingpairs van Thor op Binance/KuCoin? De exchanges willen wel hoor
pi_181989679
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:02 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

De markt denkt er anders over.

En, transparantie? Waar blijven de traidingpairs van Thor op Binance/KuCoin? De exchanges willen wel hoor
ik denk dat we wel kunnen concluderen dat vechain veruit her meest transparant is ivg met Ander coins

Zie bv de financiele rapporten

En wat betreft trading pairs VTHO

Ik denk dat er meerdere redenen zijn waarom ze nog niet getrade kunnen worden

1. Was wacht vechain todat de eerste klanten zijn gemigreerd naar mainnet

2. Grote hoeveelheid vtho in ecosysteem reduceerd de volatiliteit, wat prettig is zodra de klanten live gaan

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2018 19:10:39 ]
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:12:34 #166
131603 Afwazig
Serious business
pi_181989786
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:59 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ontwikkelingen delen is geen shill

Dat mensen denken dat dat shill is zegt genoeg over de staat van crypto en op wat voor waanzinnig niveau VET bezig is qua ontwikkelingen, transparantie en kwaliteit

Niets maar Dan ook niets komt er bij in de buurt
Oke man
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:13:49 #167
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181989830
Hmm, voor de ICO tijgers hier... wat is de handigste optie om een KYC document voor proof of residence te verkrijgen in het engels?

Ik dacht dat het via de site van de belastingdienst wel zou kunnen, maar de correspondentie is alleen in het nederlands. Wat zou geaccepteerd worden? Alle berichtgeving via de bank is bijvoorbeeld ook nederlands en krijg ik zo snel niet via de website in het engels.

Iemand tips?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181990075
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:13 schreef Rossdale het volgende:
Hmm, voor de ICO tijgers hier... wat is de handigste optie om een KYC document voor proof of residence te verkrijgen in het engels?

Ik dacht dat het via de site van de belastingdienst wel zou kunnen, maar de correspondentie is alleen in het nederlands. Wat zou geaccepteerd worden? Alle berichtgeving via de bank is bijvoorbeeld ook nederlands en krijg ik zo snel niet via de website in het engels.

Iemand tips?
Ik heb de bij Rabobank ingelogd en de omgeving daar op Engels gezet. Daarna een print screen gemaakt van de daar bekende adres gegevens van mij.

Krijg je verder nooit iets van post uit het buitenland? Cursus in het buitenland gevolgd ? Vraag om een Engels document op je werk?
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:35:47 #169
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_181990428
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:23 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik heb de bij Rabobank ingelogd en de omgeving daar op Engels gezet. Daarna een print screen gemaakt van de daar bekende adres gegevens van mij.

Krijg je verder nooit iets van post uit het buitenland? Cursus in het buitenland gevolgd ? Vraag om een Engels document op je werk?
Echt niet alle post is ok volgens mij. Printscreen van afschrift zou kunnen wellicht, geen idee of dat geaccepteerd wordt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_181990654
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Echt niet alle post is ok volgens mij. Printscreen van afschrift zou kunnen wellicht, geen idee of dat geaccepteerd wordt
Je mag zelf ook een nederlands document in het engels vertalen staat bij oce. Ik zou iets van de provider pakken, het in Engels vertalen en de Nederlands versie er ook bij doen.
pi_181991122
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dat grote deel van de coins zit vast in een escrow
Alle macht ligt bij Ripple Labs (commit access, validators en de standaard validatorlijst). Niets weerhoud ze om de code aan te passen, de XRP uit de escrow te halen, of om simpelweg meer XRP erbij te genereren. Sowieso is schaarste aan XRP en waardestijging helemaal niet het doel in Ripple, juist het tegenovergestelde; het moet zo liquide mogelijk zijn en moet transacties zo goedkoop mogelijk maken. Daarbij is XRP slechts optioneel en helemaal niet nodig om het Ripple netwerk te gebruiken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 18 september 2018 @ 20:11:30 #172
206731 Mortaxx
Doomer
pi_181991341
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Alle macht ligt bij Ripple Labs (commit access, validators en de standaard validatorlijst). Niets weerhoud ze om de code aan te passen, de XRP uit de escrow te halen, of om simpelweg meer XRP erbij te genereren. Sowieso is schaarste aan XRP en waardestijging helemaal niet het doel in Ripple, juist het tegenovergestelde; het moet zo liquide mogelijk zijn en moet transacties zo goedkoop mogelijk maken. Daarbij is XRP slechts optioneel en helemaal niet nodig om het Ripple netwerk te gebruiken.
alle macht lag bij Ripple. Die macht hebben ze nooit misbruikt en ze zijn actief bezig verder te decentraliseren

Oh wat slecht. Developers die niet uit zijn op waardestijging :D heb liever dat ze bezig zijn met het ontwikkelen van hun product ipv de coin te hypen. Dan komt die stijging vanzelf.

Xrp is niet nodig, maar het brengt meer voordelen met zich mee als klanten er wel gebruik van maken. Zie: https://ripple.com/files/xrp_cost_model_paper.pdf
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 september 2018 @ 20:13:12 #173
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181991389
Man man man, wat een hoop onzin in een paar posts weer.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:02 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

De markt denkt er anders over.

En, transparantie? Waar blijven de traidingpairs van Thor op Binance/KuCoin? De exchanges willen wel hoor
JIj hebt insiders informatie dat de exchanges willen en VeChain het tegenhoudt zie ik? Deel eens.

"De markt denkt er anders over" is ook een totaal nutteloos iets om te zeggen. Het is nou niet echt zo dat BTC, ETH en alle andere alt coins de ene na andere ATH aan het aantikken zijn, dus om nog naar de markt te kijken en dan te zeggen dat de markt coin A of B niks vind is echt totale bullshit.

Wat heeft transparantie met VeThor te maken? Geen enkele coin zal 100% transparant zijn, maar beweren dat VeChain niet transparant is t.o.v. andere coins is ook weer kop in het zand steken. Lekker met wat willekeurige opmerkingen komen en denken dat je een punt maakt :R

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:56 schreef Blik het volgende:

[..]

Kritiek is allemaal prima, op alles valt wel iets op aan te merken en daar kun je dan over discussiėren. Maar aantoonbare klinkklare onzin verspreiden zou gewoon niet moeten kunnen
Dit. Door dat soort onzin krijgen sommige fatsoenlijke users hier ook nog eens een verkeerd beeld van het een en ander. Dit gaat niet alleen over VeChain, maar gewoon in het algemeen. Beetje Reddit niveau waar iedereen maar van alles roept zonder enige vorm van onderbouwing. Ja ja, het is SC, maar dan nog mag je best wat onderbouwen als je kritiek aan het leveren bent.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:52 schreef Afwazig het volgende:
Sowieso is het gezeik op vet natuurlijk ook gewoon een reactie op dat constante geshill hier.
Snap ik en er zijn inderdaad veel users die het gewoon dom aan het shillen zijn, maar het is ook wel zo dat VeChain gewoon veel nieuws naar buiten brengt. Als dat dan hier gedeeld word is het meteen OMGWTF SHILL. Wij kunnen er ook niks aan doen dat ze zoveel nieuws naar buiten brengen. Echt het hele domme shillen gebeurt bar weinig moet ik zeggen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hoor je als mod niet een beetje onpartijdig te reageren? ;)
Ps ik vind momenteel alles shitcoin.
Onzin natuurlijk. Ik ben ook gewoon een user. Heb alleen iets meer rechten om mensen een post-it op de kop te plakken als ze irritant zijn :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 september 2018 @ 20:14:09 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181991425
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 18:43 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dat grote deel van de coins zit vast in een escrow
Ja, en niemand kan het er uit halen? Oh wacht ....
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 september 2018 @ 20:16:10 #175
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_181991483
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 20:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

alle macht lag bij Ripple. Die macht hebben ze nooit misbruikt en ze zijn actief bezig verder te decentraliseren

Oh wat slecht. Developers die niet uit zijn op waardestijging :D heb liever dat ze bezig zijn met het ontwikkelen van hun product ipv de coin te hypen. Dan komt die stijging vanzelf.

Xrp is niet nodig, maar het brengt meer voordelen met zich mee als klanten er wel gebruik van maken. Zie: https://ripple.com/files/xrp_cost_model_paper.pdf
Oh, omdat ze het nog nooit misbruikt hebben is het minder erg dat ze alle macht hebben? Wat is dat nou weer voor een beredenering. Feit blijft dat ze het op ieder moment kunnen doen.

Bitconnect was ook prima, totdat het niet meer zo was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')