abonnement Unibet Coolblue
pi_181918694
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik lees ook niet alles,eigenlijk bijna niks :@ maarik vertrek woensdag naar Toronto (en dan ook naar Montreal, Ottawa, Kingston en Niagara falls).
Haha cool ding voor de kat.
Tof, lekker reizen!
pi_181918698
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik lees ook niet alles,eigenlijk bijna niks :@ maarik vertrek woensdag naar Toronto (en dan ook naar Montreal, Ottawa, Kingston en Niagara falls).
Haha cool ding voor de kat.
Mooi rijtje; goed seizoen ook voor die trip; is er vast erg mooi :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181918706
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je mist er weinig aan.
Gelukkig verdwijnen ze direct jankend van het podium als er bier naar ze wordt gegooid _O-
Ze hebben toch tegenwoordig 2,10 lange "kansenjongeren" die met geweld ingrijpen, en hiervoor niet vervolgd worden onder de noemer "beveiligers"?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181918720
Doet je TV 't Fiets?
Vraag anders even de instellingen aan Robin >:)
pi_181918753
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:42 schreef Bluezz het volgende:
Doet je TV 't Fiets?
Vraag anders even de instellingen aan Robin >:)
Ja tv draait als een trein, en na omruilen van de vorige nieuwe (die na een week kapot was) ook zonder strepen enzo

Was alleen veel werk omdat ik gelijk alle bekabeling heb vervangen en e.e.a. zo heb aangelegd dat ik later dingen kan aansluiten zonder weer achter de tv te hoeven kruipen.
Netjes door een kabelgootje enzo, en meteen de receiver weer opnieuw de speakers laten inleren (waren verplaatst) en de boel zo gezet dat met netflix ook surround geluid aangaat maar bij tv kijken de tv speakers worden gebruikt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 13:49:30 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181918788
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ze hebben toch tegenwoordig 2,10 lange "kansenjongeren" die met geweld ingrijpen, en hiervoor niet vervolgd worden onder de noemer "beveiligers"?
Ja die heeft ie zelf geloof ik tegenwoordig. Stoere boy.

Collega was ook keer bij het uitgaan beland in een tent waar hij zou optreden/playbacken/centen binnenharken. Die was heel blij dat er na twee nummers bier werd gegooid. Toen was het weer leuk _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181918948
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tof, lekker reizen!
:Y heb er ook echt veel zin in, nog even tot 17:30 de tijd aftellen
pi_181919219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja tv draait als een trein, en na omruilen van de vorige nieuwe (die na een week kapot was) ook zonder strepen enzo

Was alleen veel werk omdat ik gelijk alle bekabeling heb vervangen en e.e.a. zo heb aangelegd dat ik later dingen kan aansluiten zonder weer achter de tv te hoeven kruipen.
Netjes door een kabelgootje enzo, en meteen de receiver weer opnieuw de speakers laten inleren (waren verplaatst) en de boel zo gezet dat met netflix ook surround geluid aangaat maar bij tv kijken de tv speakers worden gebruikt.
Wow zeg, wat een werk.
pi_181919406
Hier staat de nieuwe tv ook, man man man wat een joekel, van 32" naar 43" :o . Wel heel mooi beeld. Er zal alleen nog iemand moeten komen, want ik had afgesproken (en betaald) om mijn harman kardon ook goed aan te sluiten. Dat was in zijn tijd niet ingepland. Maandag maar even weer naar de winkel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181919439
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier staat de nieuwe tv ook, man man man wat een joekel, van 32" naar 43" :o . Wel heel mooi beeld. Er zal alleen nog iemand moeten komen, want ik had afgesproken (en betaald) om mijn harman kardon ook goed aan te sluiten. Dat was in zijn tijd niet ingepland. Maandag maar even weer naar de winkel.
Oow da's jammer dat ze dat niet even in 1x hebben opgelost..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181919512
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow da's jammer dat ze dat niet even in 1x hebben opgelost..
Ja, daar werken 2 mensen langs elkaar heen. Hij kon zien dat ik dat besteld had (extra installatie) toen ik hem erop wees, maar ik zag op zijn papieren dat hij daar echt geen tijd voor had gekregen.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 15 september 2018 @ 14:42:04 #37
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181919558
In November komt onze glasvezel!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 15 september 2018 @ 14:43:02 #38
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_181919575
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
In November komt onze glasvezel!
Die van ons ook. In 2019, dat wel.
  zaterdag 15 september 2018 @ 14:50:39 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_181919719
Wij hebben ook glasvezel alleen gebruiken wij het niet want Ziggo ondersteund dat niet?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_181919759
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben ook glasvezel alleen gebruiken wij het niet want Ziggo ondersteund dat niet?
Het kan zijn dat de glasvezelaanbieder heeft beperkt wie er diensten op kan aanbieden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_181919856
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
In November komt onze glasvezel!
Da's hier nog wachten, nieuwbouw aan de overkant heeft het wel, er zijn sleuven onder de weg gemaakt voor onze wijk. Maar het staat nog niet in de planning
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 15 september 2018 @ 15:00:23 #42
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181919873
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 13:42 schreef Bluezz het volgende:
Doet je TV 't Fiets?
Vraag anders even de instellingen aan Robin >:)
:6 :6 :6 :6 :6 :6 :6
  zaterdag 15 september 2018 @ 15:01:52 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181919892
Had vroeger kabelinternet van UPC
Prima, snel up en down
Sinds ik hier woon DSL en matig down en volkomen kut up, binnenkort dus het snelste glasvezel pakket
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181919911
E. Met een grote haakse slijper aan de gang _O-

Komt hardstyle opa met z’n rollator kijken.. haha mooie vent.
  zaterdag 15 september 2018 @ 15:05:43 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_181919946
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:52 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het kan zijn dat de glasvezelaanbieder heeft beperkt wie er diensten op kan aanbieden.
dat is ook het geval, wisten wij veel dat dat ook nog uitmaakt?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 15 september 2018 @ 15:13:08 #46
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181920053
Thuis. Was een goede reis. Goed gepland, lekker relaxt, op wat kleine oponthoudjes na de googlemapstijden gewoon gehaald. Alles uitgepakt, boodschappen gedaan en nu bezig met een grote excelfile waarin ik van allllllles ga plannen en bijhouden. Om te beginnen wat ik bedacht had om de komende dagen te gaan eten en wat er nog meer in huis is om mogelijk iets mee te maken. Komt te vaak voor dat ik denk "verrek, oja, dat had ik ook nog". 8)7 Misschien omdat lief nu vaker (eerder) thuis is en kookt? Maar goed, het is ook omdat ik glad vergeet dat ik zus of zo nog wilde kijken. Of welk "nieuw" restaurant ik eens wilde uitproberen.

Anyway, ooit eens halfslachtige poging gedaan OneNote te gaan gebruiken, maar dat is niks voor mij. Ik leef in excel, dus ik ga het gewoon in excel doen. Met goede voornemens en al, van lijnen bijvoorbeeld, denk ik, misschien, eventueel, als ik dan nog wil.....
  Moderator zaterdag 15 september 2018 @ 15:18:09 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181920096
Lol d'r is een "eigentijdse" versie van de Kameleon op TV. Met asielzoekers en al.
Een vrouw als burgemeester en asielzoekers.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181920100
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 14:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben ook glasvezel alleen gebruiken wij het niet want Ziggo ondersteund dat niet?
Ziggo is dan ook een kabelaanbieder, over coax en geen glasvezelaanbieder :) nu is tot aan de wijkkast gewoon glasvezel aangelegd alleen stukje naar de woning is coax.
pi_181920149
Thuis Robin *O*
Wat een goede voornemens allemaal. Succes ermee!
Beginnen aan dat soort dingen is wel leuk altijd :) ermee doorgaan alleen...
Ik houd lijstjes bij in een app/website die Trello heet. Is een soort groot prikbord met afvinklijstjes en data en kaartjes die je kunt verplaatsen op verschillende stapels.

Ik heb nieuwe schoenen *O*
Sportschoenen, dan wel. :D Mijn oude hardloopschoenen begonnen eruit te zien alsof iets aan ze had zitten knagen, dus het werd tijd voor iets nieuws. Ik had al de halve winkel gepast, alles was wat meh, tot ze ineens aan kwamen zetten met een paar dat nog over was van vorig seizoen, toevallig nog in mijn maat. En die schoenen zaten heerlijk! O+ O+
Nu overweeg ik om wéér te gaan lopen, ook al heb ik dat vanochtend al gedaan, want mijn nieuwe schoenen O+
pi_181920204
Zo, wij zitten met de benen omhoog :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')